Forum » Na cesti » Po novem ne bo več znaka za izmenično vključevanje - sistem zadrge
Po novem ne bo več znaka za izmenično vključevanje - sistem zadrge
dzinks63 ::
Torej po novem tega ne bo več, kako bo potekalo zgoščevanje prometa, npr iz dvopasovnice v enopasovnico, bo to sedaj po načelu kdo je močnejši, komu se fučka za svoj avtomobil, kdo je večji flegmatik ali pa kdo je bolj fer, kdo je kavalir? Že sedaj je bil kar kaos okoli tega, po novem pa bo čas pokazal, takšno prometno kulturo kot jo imamo, bo tole bolj balkan kot kaj drugega.
Nova prometna signalizacija
- spremenil: dzinks63 ()
Baja ::
Kar se zadrge tiče, mi je vseeno, ker kot je že OP ugotovil, ga redko kdo upošteva.
Znak za dovoljeno zavijanje desno ob rdeči? pol jih bodo pa 10 postavli po celi SLO. kakšen smisel ima to? ali je dovoljeno zaviti desno čez rdečo ali pa ne!
hmm, zmanjkalo dela izdelovalcem tabel?
edit: kar se tabel tiče. v MB sem opazil da je na otoku krožnega proti vsakemu uvozu v krožno postavlena tabla za obvezno smer. WTF?? saj maš že pred uvozom na cesti znak za krožni promet!
Znak za dovoljeno zavijanje desno ob rdeči? pol jih bodo pa 10 postavli po celi SLO. kakšen smisel ima to? ali je dovoljeno zaviti desno čez rdečo ali pa ne!
hmm, zmanjkalo dela izdelovalcem tabel?
edit: kar se tabel tiče. v MB sem opazil da je na otoku krožnega proti vsakemu uvozu v krožno postavlena tabla za obvezno smer. WTF?? saj maš že pred uvozom na cesti znak za krožni promet!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Baja ()
sumoborac ::
Tole je sicer edini znak, ki mi ga je skoda. Po drugi strani pa... 95% ljudi niti neve kaj ta znak pomeni, niti ga ni upostevalo. Ucasih je stal na zozanju od kolinske proti ortobaru pred podvozom, pa ga niti nihče ni upošteval. Slovenske ceste so pač igralno polje za merjenje egota med slovenskimi vozniki (začuda, prisotne tudi ženske voznice).
Prid sm al pa tm ostan...
Furbo ::
Ne vidim problematike, kjerkoli se jaz vozim, zadrga lepo deluje. Znaka se pa sploh ne spomnim, da bi ga kje videl v živo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
St235 ::
Ravno to je fora.
Pravila kdaj se zadrga uporablja so jasna, ta znak je samo informativne narave. Potem pa najdeš pametnjakoviče ,ki razlagajo da zadrge ni treba upoštevat će ni znaka.
Pravila kdaj se zadrga uporablja so jasna, ta znak je samo informativne narave. Potem pa najdeš pametnjakoviče ,ki razlagajo da zadrge ni treba upoštevat će ni znaka.
AndrejO ::
Tole je sicer edini znak, ki mi ga je skoda. Po drugi strani pa... 95% ljudi niti neve kaj ta znak pomeni, niti ga ni upostevalo. Ucasih je stal na zozanju od kolinske proti ortobaru pred podvozom, pa ga niti nihče ni upošteval. Slovenske ceste so pač igralno polje za merjenje egota med slovenskimi vozniki (začuda, prisotne tudi ženske voznice).
Ne vem sicer kakšno je tam splošno stanje, ampak sem lanskega decembra šokirano kar 3x od 3 poskusov doživel, da smo se obe koloni po pravilu zložili skupaj po načelu zadrge. Šokirano zato, ker je so bile tudi moje starejše izkušnje takšne, da je sistem zadrge tam in še kje drugje žal samo fikcija.
In vprašanje ... se ukinja samo znak, pravilo pa ostaja, ali gre tudi pravilo v maloro?
Mehmed ::
Ne vem sicer kakšno je tam splošno stanje, ampak sem lanskega decembra šokirano kar 3x od 3 poskusov doživel, da smo se obe koloni po pravilu zložili skupaj po načelu zadrge. Šokirano zato, ker je so bile tudi moje starejše izkušnje takšne, da je sistem zadrge tam in še kje drugje žal samo fikcija.
Ja tam deluje zadrga se predobro. Mal neumno zgleda, ker desni pas je manj obremenjen pa se en za buse je zraven. In ko prevec vneto spuscas une iz desne, ki so ze varno skozi krizisce, tisti za teboj ostajajo v njem na racun tega.
Tko da vsaj pri tem kriziscu se ti nikoli ne splaca biti na pravem pasu ze pred njim.
Napajalc ::
Recimo da bi imela vozila na desni strani prednost, ko se leva stran zabije se prižge semafor da ustavi desno stran, ciljam, če je možno da bi se "poznavalci odseka" že prej razvrstili na desno stran in v idealnem primeru se sploh nebi ustavljali na "reducirki"?
011011100111010101100010
mirator ::
Ne vem sicer kakšno je tam splošno stanje, ampak sem lanskega decembra šokirano kar 3x od 3 poskusov doživel, da smo se obe koloni po pravilu zložili skupaj po načelu zadrge. Šokirano zato, ker je so bile tudi moje starejše izkušnje takšne, da je sistem zadrge tam in še kje drugje žal samo fikcija.
Ja tam deluje zadrga se predobro. Mal neumno zgleda, ker desni pas je manj obremenjen pa se en za buse je zraven. In ko prevec vneto spuscas une iz desne, ki so ze varno skozi krizisce, tisti za teboj ostajajo v njem na racun tega.
Tko da vsaj pri tem kriziscu se ti nikoli ne splaca biti na pravem pasu ze pred njim.
V tem križišču zadrga res deluje. Problem zabasanosti križišča pa ni zadrga temveč vozniki, ki še vedno rinejo v križišče, čeprav sta se jim na semaforju že prižgali tako rumena kot zelena luč.
Znak se mi zdi, da je bil res nepotreben že zavoljo tega, da ni bil postavljen v vseh primerih zadrge.
Mehmed ::
Napajalc, poznavalci se itak spravijo na desni pas. Ne bos ostal v kriziscu, ker je se vedno avtobusni za silo pa veckrat kot ne bos preskocil pet mest.
Mirator, problem je zadrga tik za kriziscem. Lahko si prvi na levem pasu, ko se prizge zelena, pa startas v prazno krizisce. In se vedno ostanes v njem, ker se je vsak pred tabo odlocil spustiti po enega z desne. Samo drugace kot to se tam ni dalo speljati verjetno.
Mirator, problem je zadrga tik za kriziscem. Lahko si prvi na levem pasu, ko se prizge zelena, pa startas v prazno krizisce. In se vedno ostanes v njem, ker se je vsak pred tabo odlocil spustiti po enega z desne. Samo drugace kot to se tam ni dalo speljati verjetno.
mirator ::
Lahko si prvi na levem pasu, ko se prizge zelena, pa startas v prazno krizisce. In se vedno ostanes v njem, ker se je vsak pred tabo odlocil spustiti po enega z desne. Samo drugace kot to se tam ni dalo speljati verjetno.
Do križišča sta dva enakovredna pasova. Za križiščem se oba enakovredna pasova združita v enega. Torej po tvoje, naj tisti v desnem pasu naredijo piknik, dokler se levi pas ne izprazni?
Edino pravilno je, da se spušča po eno vozilo in da se tisti, ki so v desnem pasu ne vrivajo še pred zožitvijo.
Mehmed ::
Do križišča sta dva enakovredna pasova. Za križiščem se oba enakovredna pasova združita v enega. Torej po tvoje, naj tisti v desnem pasu naredijo piknik, dokler se levi pas ne izprazni?
Ni to una zadrga na sliki, kjer se oba zdruzita v enega. Tam je vseeno po katerem prides.
Tukaj se pa desni konca. In nekateri se radi razvrstijo na pravega ze pred kriziscem. Cim pa to naredijo resno tvegajo, da bodo ostali v njem.
Sej ne pravim ne spuscat desnih. Pravim poglej za sabo preden jih spustis, ker mislim da je manjse zlo, ce on pocaka par sekund, kot da un za tabo ohromi krizisce.
St235 ::
Do križišča sta dva enakovredna pasova. Za križiščem se oba enakovredna pasova združita v enega. Torej po tvoje, naj tisti v desnem pasu naredijo piknik, dokler se levi pas ne izprazni?
Ni to una zadrga na sliki, kjer se oba zdruzita v enega. Tam je vseeno po katerem prides.
Tukaj se pa desni konca. In nekateri se radi razvrstijo na pravega ze pred kriziscem. Cim pa to naredijo resno tvegajo, da bodo ostali v njem.
Sej ne pravim ne spuscat desnih. Pravim poglej za sabo preden jih spustis, ker mislim da je manjse zlo, ce on pocaka par sekund, kot da un za tabo ohromi krizisce.
Točno to je to. Imaš dva enakovredna pasova in potem enega naprej. V križišču ostanejo pa samo kreteni ki zapeljejo v križišče brez da bi se prepričali ali ga lahko varno zapustijo. Če je po levem pasu možno prevozit križišče potem tisti na desni niso važni, če pa ga ni možno prevozit potem pa ne smeš v križišče zapeljat.
Mehmed ::
Jst sm sicer sprobal to kar ti zagovarjas. Prvi na zeleni in cakam, da se pas spuca od prehoda za pesce naprej. Pac una tocka ko nisi vec v kriziscu. Po dveh presedenih zelenih sem dvigil roke, ker se to ne zgodi.
Na ostalih lahko zapeljes vanj tudi ce ni povsem prazno, ker do rdece se bo premaknilo za avto ali dva in ga bos varno zapustil. Tudi ce ni pravilno funkcionira ker so vsaj minimalno pretocna.
Tuki se pa na to ne mores zanesti, zato je mal drugacno od ostalih.
Na ostalih lahko zapeljes vanj tudi ce ni povsem prazno, ker do rdece se bo premaknilo za avto ali dva in ga bos varno zapustil. Tudi ce ni pravilno funkcionira ker so vsaj minimalno pretocna.
Tuki se pa na to ne mores zanesti, zato je mal drugacno od ostalih.
Beernarrd ::
pwn3rrr ::
Da ne odpiram nove teme... konec tedna se je v Medvodah zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom, citiram:
"Po prvih podatkih PU Ljubljana sta voznika osebnih vozil znamke BMW in VW Passat vozila v smeri Kranja vzporedno, po dveh voznih pasovih v isto smer, ko sta se prometna pasova združila v en prometni pas, pa sta bočno trčila. Voznika BMW-ja je odbilo v levo, kjer je zapeljal na nasprotni vozni pas v trenutku, ko se je po njem pripeljala voznica osebnega vozila in trčil je vanjo. Voznik passata je po nesreči odpeljal naprej v smeri Kranja"
Nesreča se je zgodila malo naprej, ko se dva prometna pasova združita v enega:
Pasova prideta iz krožišča in se potem po cca 50m združita v enega... nikjer ni nobenega drugega znaka oz. talne označbe, da bi imel kdorkoli prednost... edini znak je viden na sliki (znak za izmenično vključevanje - sistem zadrge).
Vprašanje je, kdo je bil tukaj dejansko kriv? Voznika sta se kot kaže ravnala po pravilu "ko je jači".
"Po prvih podatkih PU Ljubljana sta voznika osebnih vozil znamke BMW in VW Passat vozila v smeri Kranja vzporedno, po dveh voznih pasovih v isto smer, ko sta se prometna pasova združila v en prometni pas, pa sta bočno trčila. Voznika BMW-ja je odbilo v levo, kjer je zapeljal na nasprotni vozni pas v trenutku, ko se je po njem pripeljala voznica osebnega vozila in trčil je vanjo. Voznik passata je po nesreči odpeljal naprej v smeri Kranja"
Nesreča se je zgodila malo naprej, ko se dva prometna pasova združita v enega:
Pasova prideta iz krožišča in se potem po cca 50m združita v enega... nikjer ni nobenega drugega znaka oz. talne označbe, da bi imel kdorkoli prednost... edini znak je viden na sliki (znak za izmenično vključevanje - sistem zadrge).
Vprašanje je, kdo je bil tukaj dejansko kriv? Voznika sta se kot kaže ravnala po pravilu "ko je jači".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pwn3rrr ()
harvey ::
Vprašanje je, kdo je bil tukaj dejansko kriv? Voznika sta se kot kaže ravnala po pravilu "ko je jači".
Načelo defenzivne vožnje bo verjetno poleg drugih okoliščin in situacij ključno pri presojanju krivde.
Po načelu defenzivne vožnje mora udeleženec v cestnem prometu bdeti tudi nad ravnanjem drugih udeležencev v prometu in mora storiti vse, da prepreči nevarnost, če ugotovi, da ti ne ravnajo v skladu s cestnoprometnimi predpisi.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Utk ::
A če bi bil tam kater drug znak, bi se pa končalo kako drugače? Dva bedaka sta se srečala, rezultat pa ni izostal.
UganiKdo ::
V primeru zadrge je predvideno izmenično vključevanje vozil in enga in drugega pasu. Za presojo kaj točno se je zgodilo je tako pomembno tudi kako so se obnašala druga vozila.
V danem primeru je verjetno možno govorit tudi o naklepu (dokazovanje je seveda drug zgodba), saj je velika vejretnost, da je BMW aktivno preprečeval vključitev passata. Najmnanj kar je po mojem mnenju nardil, je da je pospeševal, ko je videl, da se hoče passat peljat mimo.
Kaj in kako se bo zadeva razpletna z vidika krivde, je v veliki meri odvisno od tega kaj bo pokazala preizkava, ter moebitne priče ali celo posnetki nesreče. Samo iz poročanja v medijih je nemogoče potegnit enoznačne zaključke.
Povsem možno je, da je šlo za merjenje kdo ima daljšega, kakor tudi za nepozornost voznika BMW in norca v passatu, ki je mislil, da bo po desni priletel mimo. Odgovornost za nesrečo je seveda drastično različna, glede na to kaj se res zodilo in kaj bo možno dokazat. Na prvo žogo, bi rekel, da je večji del odgovornosti na vozniku pasata.
V danem primeru je verjetno možno govorit tudi o naklepu (dokazovanje je seveda drug zgodba), saj je velika vejretnost, da je BMW aktivno preprečeval vključitev passata. Najmnanj kar je po mojem mnenju nardil, je da je pospeševal, ko je videl, da se hoče passat peljat mimo.
Kaj in kako se bo zadeva razpletna z vidika krivde, je v veliki meri odvisno od tega kaj bo pokazala preizkava, ter moebitne priče ali celo posnetki nesreče. Samo iz poročanja v medijih je nemogoče potegnit enoznačne zaključke.
Povsem možno je, da je šlo za merjenje kdo ima daljšega, kakor tudi za nepozornost voznika BMW in norca v passatu, ki je mislil, da bo po desni priletel mimo. Odgovornost za nesrečo je seveda drastično različna, glede na to kaj se res zodilo in kaj bo možno dokazat. Na prvo žogo, bi rekel, da je večji del odgovornosti na vozniku pasata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
MIHAc27 ::
Jaz pa mislim, da je 50/50 krivda.
Ko je kolona zadrga lahko deluje brez težav, pač vsak 1 spusti predse iz drugega pasa pa je. Itak vidiš predse toliko, da se vidi kaj se dogaja, kdo se kam vriva.
Tukaj zadrge še ni bilo, bi se morala avta med seboj zmenit... po moje sta pa bila nepozorna in se spregledala.
Sedaj če bi moral nujno tehtnico prelevit na eno stran... desnega pasa zmanjka, medtem ko je videti kot da se levi še naprej nadaljuje. Torej bi bil po tej logiki desni kriv.
Jaz tudi če ni znaka, predse ponavadi enega spustim iz drugega pasa. In če se urivam, se poskusim razvrstiti tako, da se ne urinem pred nekoga, pred katerega se je že ravnokar nekdo.
Ko je kolona zadrga lahko deluje brez težav, pač vsak 1 spusti predse iz drugega pasa pa je. Itak vidiš predse toliko, da se vidi kaj se dogaja, kdo se kam vriva.
Tukaj zadrge še ni bilo, bi se morala avta med seboj zmenit... po moje sta pa bila nepozorna in se spregledala.
Sedaj če bi moral nujno tehtnico prelevit na eno stran... desnega pasa zmanjka, medtem ko je videti kot da se levi še naprej nadaljuje. Torej bi bil po tej logiki desni kriv.
Jaz tudi če ni znaka, predse ponavadi enega spustim iz drugega pasa. In če se urivam, se poskusim razvrstiti tako, da se ne urinem pred nekoga, pred katerega se je že ravnokar nekdo.
joze67 ::
Sedaj Äe bi moral nujno tehtnico prelevit na eno stran... desnega pasa zmanjka, medtem ko je videti kot da se levi ĹĄe naprej nadaljuje. Torej bi bil po tej logiki desni kriv.Ali pa - na isti sliki - levi izgine, desni pa se kar lepo nadaljuje ob konturi ceste.
Voznika sta oba imela dolžnost spremljati sosednji pas in spustiti vozilo pred seboj naprej. Če sta bila vzporedno, bi se morala uskladiti tako ali drugače.
Passat je pobegnil. Slabo zanj.
Utk ::
Debatirate o oslovi senci. Tu zadrga in prednost nimata nič z nesrečo. Če se ne motim, je tu omejitev 50, 60, in pri taki hitrosti ne bi nihče umrl. Dva sta dirkala in eden je izgubil...
IL_DIAVOLO ::
Meni se zdi to zožanje ceste absolutno prekratko. Komaj da prideš iz rondoja in že zožanje ceste.
Šparanje pri asfaltu.
Šparanje pri asfaltu.
bobby ::
Cist dost je dolgo za lepo vklucevanje,.. Glede na to, da se na tem kriziscu dogaja svasta,..
Oba prisla iz smeri Lj.
Ampak s to raLiko, da je vw se vkljuceval po desnem pasu v krozno, bmw od zadaj po notranjem in v samem kroziscu rahlo :) potegnil, vw to ni bilo vsec in gasa, in imamo drag race kjer je eden dobil ultimativno nagrado-pot do 40ih devic, voznica in otrok pac kolateralna skoda,.. Vw se pa skriva, popravlja avto in ai izmisljuje zgodbo.
Oba prisla iz smeri Lj.
Ampak s to raLiko, da je vw se vkljuceval po desnem pasu v krozno, bmw od zadaj po notranjem in v samem kroziscu rahlo :) potegnil, vw to ni bilo vsec in gasa, in imamo drag race kjer je eden dobil ultimativno nagrado-pot do 40ih devic, voznica in otrok pac kolateralna skoda,.. Vw se pa skriva, popravlja avto in ai izmisljuje zgodbo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
UganiKdo ::
Vw se pa skriva, popravlja avto in ai izmisljuje zgodbo.
kolikor vem so ga že izsledili.
Furbo ::
Šalabajzerski upravljalec ceste. Komot bi potegnili prekinjeno črto do konca in dali par puščic na desni pas.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
IL_DIAVOLO ::
Ma ja, tukaj nima sistem zadrge kaj iskat. Sistem zadrge pride v postev, kjer se iz Y križišča stekata vozna pasa v enega. Pa se takrat imas idiote, ki te ne spustijo.
UganiKdo ::
kixs ::
Princip je enak, ko je veliko vozil. Ko sta pa dva, vsak na svojem pasu, pa se tocno vidi kdo ima prednost. Seveda to ni garancija, da se cesa takega ne bi zgodilo.
Precej podobnih situacij je v Zagrebu, na eni strani krizisca 4 pasovi, en levo, dva ravno, en desno. Gres ravno, prides na drugo stran in ni 30m razdalje, ko se desni zdruzi v levega.
Precej podobnih situacij je v Zagrebu, na eni strani krizisca 4 pasovi, en levo, dva ravno, en desno. Gres ravno, prides na drugo stran in ni 30m razdalje, ko se desni zdruzi v levega.
K0l1br1 ::
Torej po novem tega ne bo več, kako bo potekalo zgoščevanje prometa, npr iz dvopasovnice v enopasovnico, bo to sedaj po načelu kdo je močnejši, komu se fučka za svoj avtomobil, kdo je večji flegmatik ali pa kdo je bolj fer, kdo je kavalir? Že sedaj je bil kar kaos okoli tega, po novem pa bo čas pokazal, takšno prometno kulturo kot jo imamo, bo tole bolj balkan kot kaj drugega.
Nova prometna signalizacija
Torej bo tako kot sedaj. Bolje je, da se ukine znak, ki ga nihče ne upošteva, kot da se delamo, kot da se ga vsi držimo.
Šalabajzerski upravljalec ceste. Komot bi potegnili prekinjeno črto do konca in dali par puščic na desni pas.
Da je nekdo šalabajzer, lahko oceni le genij.
Si genij? Dvomim.....
Slab bmw, če passatu ni pobegnil...
Ker so vsi idioti in tiščijo do konca, misliš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Utk ::
Vsak ne, ta pa je. Drugače se ne bi ubil 30 metrov od krožnega. Kolk hitro bi pa lahk šel, če bi se vsaj približno držal pravil?
UganiKdo ::
Torej bo tako kot sedaj. Bolje je, da se ukine znak, ki ga nihče ne upošteva, kot da se delamo, kot da se ga vsi držimo.
To veš, da se prometni predpisi in princip zadrge popolnoma nič ne spremenijo, če je ali pa če ni znaka?
Furbo ::
Šalabajzerski upravljalec ceste. Komot bi potegnili prekinjeno črto do konca in dali par puščic na desni pas.
In kaj bi bilo drugace? Princip zadrge je enak.
Bedakom, ki se zdaj zaletavajo, bi bilo jasno, kako se pelje. Je pa res, da taki že v osnovi ne bi smeli imeti izpita, ampak kaj češ.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
st12 ::
Sem zdaj pogledal kje je to in mi ni čist jasno kako se lahko tukaj ubiješ, saj je takoj zraven krožnega in so bile vsaj na nasprotnem pasu hitrosti nizke zaradi zaviranja, tedva pa če sta se šla drag racing, tudi nista mogla s svojimi cca. 150KM nabrat več kot nekih 100-110.
Jaz sem z 1.4 135KM tudi vozil z enim 500m vštric, jaz na desnem pasu, seveda Golf ali Passat TDI, kateri se ne dajo kar tako. Na začetku naselja sem odnehal, če ne bi, bi se verjetno še čez naselje vozila vštric. Itak bi ga po pravilih moral spustit naprej, ampak kaj pa prehiteva če nima dovolj moči.
Zdaj z 200KM sem imel samo enkrat tak problem, ampak samo prvo leto ko sem še utekaval avto in nisem hotel čez 3000. Od takrat nimam več problemov s temi 150KM avti, več pa itak skoraj noben nima, oz. tudi če ima ne vozijo tako, ta teden sem padel še mimo enega M5, prej cijazil 50 čez naselje, potem me je skoraj ujel še v klanec gor do 120, itak sem dobro predvideval kaj bo naredil.
V glavnem, BMW in VW znamke moraš na cesti zelo pazit.
Jaz sem z 1.4 135KM tudi vozil z enim 500m vštric, jaz na desnem pasu, seveda Golf ali Passat TDI, kateri se ne dajo kar tako. Na začetku naselja sem odnehal, če ne bi, bi se verjetno še čez naselje vozila vštric. Itak bi ga po pravilih moral spustit naprej, ampak kaj pa prehiteva če nima dovolj moči.
Zdaj z 200KM sem imel samo enkrat tak problem, ampak samo prvo leto ko sem še utekaval avto in nisem hotel čez 3000. Od takrat nimam več problemov s temi 150KM avti, več pa itak skoraj noben nima, oz. tudi če ima ne vozijo tako, ta teden sem padel še mimo enega M5, prej cijazil 50 čez naselje, potem me je skoraj ujel še v klanec gor do 120, itak sem dobro predvideval kaj bo naredil.
V glavnem, BMW in VW znamke moraš na cesti zelo pazit.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: ALT ()
IL_DIAVOLO ::
Se hujsi so stari audiji. Vsakodnevno videvam siljenje v rit, ko se pa nekdo ne da in po možnosti se bremzo stisne, potem pa se mu itak odpelje.
Res zivcnezi brez konkurence, hitro za njimi so skode in vw-ji s cik cak voznjo in vsiljevanjem.
Bmw-ji, ki svignejo mimo, me ne motijo.
Res zivcnezi brez konkurence, hitro za njimi so skode in vw-ji s cik cak voznjo in vsiljevanjem.
Bmw-ji, ki svignejo mimo, me ne motijo.
Invictus ::
Ne vozi na prehitevalnem pasu 110 km/h, pa tega ne boš doživljal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | situacija na cestiOddelek: Na cesti | 4659 (2821) | MIHAc27 |
» | Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19394 (15973) | Mavrik |
» | Autobahn - Nemčija (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18821 (15981) | St235 |
» | Kdo ima prednost?Oddelek: Na cesti | 5035 (4312) | fosil |
» | CPP-krožišče (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12340 (9139) | LordTado |