Forum » Pomoč in nasveti » Vračanje izdelkov pri mindfactory
Vračanje izdelkov pri mindfactory
4ever ::
Pozdravljeni! Iz mindfactory.de sem prejel defektno gtx 960. Poslal jo bom nazaj. Poslal ssm jim mail, oni pa so mi poslali nazaj pdf s 3 stranmi. Ve kdo kaj naj naredim s temi listi. Lp
- spremenil: bluefish ()
shadeX ::
4ever ::
Pozdravljeni! Iz mindfactory.de sem prejel defektno gtx 960. Poslal jo bom nazaj. Poslal ssm jim mail, oni pa so mi poslali nazaj pdf s 3 stranmi. Ve kdo kaj naj naredim s temi listi. Lp
Kako veš da je defektna?
Brez driverjev dela, po inštalaciji driverjev pa se ventilatorja čudno vrtita, v gpuz pa piše ponavadi nekaj čez 600000 rpm. Na enem izmed teh listov piše potrdilo o oddaji pošiljke, na vrhu pa piše pošta Slovenije. A to pomeni, da mi ne bo treba plačati poštnine, ampak jo bodo oni?
hojnikb ::
sepravi ti samo napačno rpmje reporta al je tudi dejansko kj narobe z fani ?
#brezpodpisa
4ever ::
Ventilatorja se recimo 2 sekundi vrtita normalno, nato se skoraj ustavita ali pa celo ustavita, nato pa močno pospešita, nato spet delata 2 sekundi normalno.... In tako se ponavlja.
Kaj napišem pod Rechnungs-Nr. in pod Grund(code)
Kaj napišem pod Rechnungs-Nr. in pod Grund(code)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 4ever ()
Machete ::
Poflashi bios s kakim drugim, bi znalo rešit.
RNr - (zaporedna) številka računa
Gr - poštna številka (zip koda)
RNr - (zaporedna) številka računa
Gr - poštna številka (zip koda)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
4ever ::
Machete ::
O biosu od grafične je govora. Nisem ziher ali ti zaradi tega gre garancija.. V vsakem primeru prvo shanri original bios nekam, pa imej pri roki še eno low profile oz. rezervno grafično, če zabrikaš med flashanjem. Malo se pozanimaj kako se to dela, oz. naj ti nekdo, ki je vešč to naredi. Zelo možno, da bi drug bios zadevo poravil, če ni neka mehanska okvara.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Mordecai ::
Zanimivo. Meni je r9 390 z ventilatorji isto delala dokler nisem zbrisal afterburnerja. Probaj še kaj v tej smeri če maš slučajno kaki taki program.
SloBiscuit ::
Nisem ziher ali ti zaradi tega gre garancija.
Gre ja, kakoršnokoli poseganje v napravo ti gre garancija. No eno pa je če nardiš tko da se tega ne upaz ;)
neznanec555
bobby ::
Ventilatorja se recimo 2 sekundi vrtita normalno, nato se skoraj ustavita ali pa celo ustavita, nato pa močno pospešita, nato spet delata 2 sekundi normalno.... In tako se ponavlja.
Kaj napišem pod Rechnungs-Nr. in pod Grund(code)
Moja Gigabyte ima isto ampak to ne pomeni, da je defekt.
Z OC gurujem se nastavi število vrtljajev pri določeni temperaturi, ki ti je še sprejemljivo in to je to.
http://goo.gl/wKepFE
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
Han ::
Pojdi lepo na stran proizvajalca grafične in preveri, če je na voljo BIOS, ki zadevo popravi. Za GV-N960WF2OC-4GD (rev. 1.1) npr. je in piše naslednje:
1. Release for SAMSUNG Memory
2. NVIDIA Source BIOS Version: P: 84.06.14.00.72, D: 84.06.14.00.73
3. Base Clock/Boost Clock::1216/1279 MHz
4. Memory Clock:7010 Mhz
5. Modify Fan Duty
1. Release for SAMSUNG Memory
2. NVIDIA Source BIOS Version: P: 84.06.14.00.72, D: 84.06.14.00.73
3. Base Clock/Boost Clock::1216/1279 MHz
4. Memory Clock:7010 Mhz
5. Modify Fan Duty
4ever ::
Hvala za vse odgovore. Sedaj sem opazil da imajo tudi drugi ljudje isti problem s to kartico. Tukaj je mini do foruma: https://forums.geforce.com/default/topi... . A je varno posodobiti bios grafične po tistem guideu ki je napisan na forumu ki sem ga linkal?
A nobeden ne ve?
A mi lahko kdo pomaga?
A nobeden ne ve?
A mi lahko kdo pomaga?
I5 4460 | 8GB Corsair Vengeance | B85 Anniversary | BX200 240GB |
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 4ever ()
bobby ::
ne vemo,.. to je forum direktno od Nvidie,.. ti imaš pa Gigabyte kartico,.. to ni isto,. če je Gigabyte karta narejena po referenčnih specifikacijah, pol bi ta flash lahko delal,.. če ne, pače ne bo,..
Prečekiraj gigabyte forum, ne splošni Nvidia foruim.
Prečekiraj gigabyte forum, ne splošni Nvidia foruim.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
4ever ::
Vem da je od nvidie forum, vendar vsi ki pišejo na ta topic pišejo o gigabyte gtx 960. Model kartice je isti kot moj.
I5 4460 | 8GB Corsair Vengeance | B85 Anniversary | BX200 240GB |
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
Gigabyte GTX 960 4GB | CM GM 450 | 1TB WD Blue
bobby ::
Jah pol pa flesej,.. Nimamo carobne kugle tle, da ti zagotovimo, da je varno. Flesanje tako ali drugace nikoli ni varno.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
GabrieLeo ::
zdravo,
Tudi sam bi rad nekaj vrnil. Moram priložiti v paket tudi original račun, ki sem ga dobil po mailu, ali samo izpolnem garancijska lista ter ju dam notri? Moram še kaj priložiti?
Tudi sam bi rad nekaj vrnil. Moram priložiti v paket tudi original račun, ki sem ga dobil po mailu, ali samo izpolnem garancijska lista ter ju dam notri? Moram še kaj priložiti?
Leprechaun ::
Na Mindfactory sem kupil r9 380, ki pa ne dela, kot bi morala. Ve kdo slučajno, kako je s tem, ko vrneš? Ti nakažejo denar na TRR ali ti dajo dobroimetje? Raje ne bi menjal za isti izdelek, ker imam že naročeno drugo.
*************************************************************
Leprechaun ::
Poštnino pri vračilu plačam sam?
*************************************************************
Excavator ::
moraš jim poslati tisto dokazilo, da si poslal, koliko si plačaj in jim poslati(skenirati)
Urrby ::
Imam eno vprašanje glede vrnitve komponent. Pred enim mesecom sem kupil računalnik preko njihove strani. Sedaj mi je crknila grafična kartica in napisali so mi naj jo pošljem nazaj z priloženo kopijo računa. Sedaj sem šel čez njihov return wizard, kjer sem na koncu dobil PDF dokument. Torej sedaj moram grafično zapakirat (imam originalno škatlo), v paket priložiti kopijo računa in sprintan PDF dokument, na paket napisat njihov naslov in odnesti na pošto. Je to to, ali je potrebno priložiti oz. narediti še kaj? Zanima me tudi kako je s poštnino? Kje dobim dokazilo koliko sem plačal za poštnino, ter ali to vključim v paket?
Sam nimam izkušenj s temi stvarmi zato lepo prosim za pomoč.
Sam nimam izkušenj s temi stvarmi zato lepo prosim za pomoč.
Excavator ::
Točno tako, kot si rekel...za poštnino jim ti skeniraš dokazilo(če se ti res gre za tistih par €) , torej potrdilo o poslani pošiljki, ker pošiljaš priporočeno, če se ne motim..prepričaj se, da nisi kakšnega delčka pozabil..
[D]emon ::
Ficko123> prepričaj se, da nisi kakšnega delčka pozabil..
Tole. Trikrat vse preveri.
Tole. Trikrat vse preveri.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
WALSH ::
Pozdravljeni!
Ta mesec sem kupil računalnik pri mindfactory, ki sem ga ta teden sestavil in ugotovil, da so mi poslali en crknjen ram (kupil sem 16gb kit). Večkrat na dan sem dobil BSOD screen in sem malo raziskoval kaj bi lahko bilo. Prvo sem mislil, da so driverji, ampak sem potem s programom memtest86 ugotovil, da ma en ram veliko napak.
Zanima me kako je z vračilom, če je imel že kdo podoben problem? A moram poslati oba rama, al lahko tistega delujočega obdržim?
Hvala in LP
Ta mesec sem kupil računalnik pri mindfactory, ki sem ga ta teden sestavil in ugotovil, da so mi poslali en crknjen ram (kupil sem 16gb kit). Večkrat na dan sem dobil BSOD screen in sem malo raziskoval kaj bi lahko bilo. Prvo sem mislil, da so driverji, ampak sem potem s programom memtest86 ugotovil, da ma en ram veliko napak.
Zanima me kako je z vračilom, če je imel že kdo podoben problem? A moram poslati oba rama, al lahko tistega delujočega obdržim?
Hvala in LP
Excavator ::
Enak problem, le da nisem kupil KIT ampak 2x enak ram. Meni so ponudili da obdržim ram in dobim nek darilni bon ali pa pošljem nazaj na njihove stroške in pošljejo delujočega. Za drugo pa jim napiši mail, govorijo tudi Angleško.
WALSH ::
Sta dual ja. Sej sm jim pisal, pa pravi Dominik, da morm oba poslat (na žalost, ker zdj bom pa brez računalnika 1 tedn). Drugače pa pohvale za email support, ker so mi odgovarjali v roko 5 minut.
Ficko123...kakšen darilni bon? A kr v vrednosti rama?
Ficko123...kakšen darilni bon? A kr v vrednosti rama?
WALSH ::
Kaj vse morem poslat na Mindfactory in kako? Meni kar peša nemščina :( A mi lahko kdo razloži. Sem prišel prek RMA tak daleč, da sem dobil izpisek v PDF. Kaj naredim s temi listi? Nekje sem prebral, da morem še račun poslat?
Excavator ::
To so navodila, ki so mi jih dali..
Please visit our website www.mindfactory.de . There you scroll down to -> Rücksendung. Fill in your customer account and bill number. Than the return assistent will open.
Page one contents the items, you choose this one or more you want to send back. At the menue Point "Grund" you choose "Der Artikel ist defekt". The next field is for "Fehlerbeschreibung". There you can describe a error message or what you`d tried to test. Than you go to "Ihr Wunsch" and you choose "Austausch/Reparatur".
A new window will open. There you click "Produkt an Mindfactory zurück senden" und "Einstellungen speichern". Than scroll down and go to "Rücksendebelege ausdrucken". You will print the document now.
Please notice that the shipping costs must be paid by yourself if you make a revocation, means sending items back inbetween the 14 days revocation period after you receive the items.
In case of a RMA, means sending items for repair/change 1:1 we pay it. You must pay it first but you can send us the receipt of the shipping bill and we will refund it when the item is here.
Tisti PDF, ki si ga sprintal samo daj v škatlo/kuverto in pošlji. Je pa res, da se ne spomnim več dobro, če je kaj narobe me poravite..
Please visit our website www.mindfactory.de . There you scroll down to -> Rücksendung. Fill in your customer account and bill number. Than the return assistent will open.
Page one contents the items, you choose this one or more you want to send back. At the menue Point "Grund" you choose "Der Artikel ist defekt". The next field is for "Fehlerbeschreibung". There you can describe a error message or what you`d tried to test. Than you go to "Ihr Wunsch" and you choose "Austausch/Reparatur".
A new window will open. There you click "Produkt an Mindfactory zurück senden" und "Einstellungen speichern". Than scroll down and go to "Rücksendebelege ausdrucken". You will print the document now.
Please notice that the shipping costs must be paid by yourself if you make a revocation, means sending items back inbetween the 14 days revocation period after you receive the items.
In case of a RMA, means sending items for repair/change 1:1 we pay it. You must pay it first but you can send us the receipt of the shipping bill and we will refund it when the item is here.
Tisti PDF, ki si ga sprintal samo daj v škatlo/kuverto in pošlji. Je pa res, da se ne spomnim več dobro, če je kaj narobe me poravite..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 4 … 52 53 54 55 )Oddelek: Kaj kupiti | 492644 (6642) | fireX88 |
! | Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Kaj kupiti | 408151 (74748) | Nwanko |
» | Nakup 2560 X 1440 monitorjaOddelek: Zvok in slika | 3797 (2527) | andrazoo |
⊘ | mindfactory.de - pomocOddelek: Pomoč in nasveti | 10261 (7883) | UlyssesE |
» | Namizni računalnik + tv ekran (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 11831 (11391) | kevaliz |