» »

Garancija zavrnitev TELERAY

Garancija zavrnitev TELERAY

1
2
»

St235 ::

matijadmin je izjavil:

Pri uveljavljanju stvarne napake je na prodajalcu/proizvajalcu, da dokaže da to ni. Ne na potrošniku.



Od kje si pa to neumnost potegnil?

Okapi je izjavil:

St235 je izjavil:

Poskusim izluščiti bootloader in recovery iz ene datoteke iz uradne strani.


tukaj se konča tvoje naklčadanje o tem, da nisi posegal v programsko opremo.
:))In potem druge zmerjaš z nepismenostjo v vsaki drugi temi.


Aja, če je šaril po datotekah z uradne strani pol je pa po poštarski logiki vse ok... Jao, se moraš res v vsako temo prit osmešit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

matijadmin ::

St235 je izjavil:

Poskusim izluščiti bootloader in recovery iz ene datoteke iz uradne strani.


tukaj se konča tvoje naklčadanje o tem, da nisi posegal v programsko opremo. Od tam naprej je pač stvar tega da servis meni, da je napaka posledica tvojega šarjenja po programski opremi njihova povsem legitimna odločitev. Ti imaš pa na voljo sodno pot da dokazuješ nasprotno. ampak dvomim, da si tega sposoben, ker se je pač lažje se napihovat na forumu.


Garancija s posegi v programje (npr. z eskalacijo korenskih pravic, zapisom druge strojne programske) nikakor ni omejena in to na podlagi EU direktive 1999/44/CE.

OK, za stvarno se popravljam, sam moraš dokazovati obstoj po 6. mesecih od nakupa. Se popravljam.
Vrnite nam techno!

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

St235 je izjavil:


Aja, če je šaril po datotekah z uradne strani pol je pa po poštarski logiki vse ok... Jao, se moraš res v vsako temo prit osmešit.
Poštarska logika premaga paragrafarsko z zavezanimi očmi sredi noči. Preberi se enkrat, kaj je to firmware na telefonu, ker očitno nimaš pojma.

matijadmin ::

Okapi je izjavil:

St235 je izjavil:


Aja, če je šaril po datotekah z uradne strani pol je pa po poštarski logiki vse ok... Jao, se moraš res v vsako temo prit osmešit.
Poštarska logika premaga paragrafarsko z zavezanimi očmi sredi noči. Preberi se enkrat, kaj je to firmware na telefonu, ker očitno nimaš pojma.


Mu bom jaz pomagal, firmware je strojna programska oprema. Za strojno opremo pa garancija kljub posegu v prvo še velja naprej in to na podlagi prej omenjene (1999/44/CE) direktive.
Vrnite nam techno!

St235 ::

Ne gre se sploh zato ali je s svojim posegom dejansko povzročil napako ali ne oziroma ali je to sploh možno. To bo presojalo sodišče. Je pa to zadostna podlaga, da servis zavrne popravilo z utemeljitvijo, da oni ocenjujejo, da je uporabnik s svojim posegom v zadostni meri vplival na obstoj napaka.

matijadmin je izjavil:

St235 je izjavil:

Poskusim izluščiti bootloader in recovery iz ene datoteke iz uradne strani.


tukaj se konča tvoje naklčadanje o tem, da nisi posegal v programsko opremo. Od tam naprej je pač stvar tega da servis meni, da je napaka posledica tvojega šarjenja po programski opremi njihova povsem legitimna odločitev. Ti imaš pa na voljo sodno pot da dokazuješ nasprotno. ampak dvomim, da si tega sposoben, ker se je pač lažje se napihovat na forumu.


Garancija s posegi v programje (npr. z eskalacijo korenskih pravic, zapisom druge strojne programske) nikakor ni omejena in to na podlagi EU direktive 1999/44/CE.



Zgolj posegi, ki jih opisuješ niso zadosten razlog za zavrnitev garancije. So pa zadosten razlog, da servis trdi, da so krivi za napako in na podlagi tega zavrne garancijo. Potem je lastniku telefona ali se bo spuščal v sodni postopek kjer se bo dejansko dokazovalo ali je poseg v programsko opremo povzročil nastalo škodo ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Ne gre se sploh zato ali je s svojim posegom dejansko povzročil napako ali ne oziroma ali je to sploh možno.
Ajoj, in še kar dokazuješ svojo nepismenost, namesto da bi pametno obmolknil.;((
Sploh ni nič posegal v firmware na telefonu. Nekaj se je igral z datotekami na računalniku, ki njegovega telefona od daleč niso videle.

St235 ::

matijadmin je izjavil:

Okapi je izjavil:

St235 je izjavil:


Aja, če je šaril po datotekah z uradne strani pol je pa po poštarski logiki vse ok... Jao, se moraš res v vsako temo prit osmešit.
Poštarska logika premaga paragrafarsko z zavezanimi očmi sredi noči. Preberi se enkrat, kaj je to firmware na telefonu, ker očitno nimaš pojma.


Mu bom jaz pomagal, firmware je strojna programska oprema. Za strojno opremo pa garancija kljub posegu v prvo še velja naprej in to na podlagi prej omenjene (1999/44/CE) direktive.


direktivo precej dobro poznam in niti pod razno ne določa, da posegi v firmware ne morejo izničit garancije. Seveda jo lahko, ni pa nujno.

Okapi je izjavil:

Ne gre se sploh zato ali je s svojim posegom dejansko povzročil napako ali ne oziroma ali je to sploh možno.
Ajoj, in še kar dokazuješ svojo nepismenost, namesto da bi pametno obmolknil.;((
Sploh ni nič posegal v firmware na telefonu. Nekaj se je igral z datotekami na računalniku, ki njegovega telefona od daleč niso videle.


Očitno se servis s to pravljico ne strinja. Po poštarski logiki je za lastno veselje šaril po datotekah, ki jih je snel iz uradne strani in jih seveda niti pod razno ni poskusil naložit na telefon. Ker po njih je šaril zato ker mu je bilo dolgčas in ne zato ker si je domišljal da lahko sam popravi telefon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Očitno ne razumeš razlikem med namenom in dejanjem. Ja, hotel je spreminjati firmware, pripravil si je datoteke, s katerimi bi to naredil, potem pa ugotovil, da ne more.

Ugotovim, da proizvajalec fleša firmware precej nestandarno in tako ni na celi zemeljski obli enega dostopnega programa, pri katerem bi mi ta izluščena datoteka koristila.


Pismeni razumemo ta razmeroma preprost stavek, nepismeni pa OPa obtožite laganja. Čisto v tvojem slogu.;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

St235 ::

Očitno ne razumeš razlikem med namenom in dejanjem. Ja, hotel je spreminjati firmware, pripravil si je datoteke, s katerimi bi to naredil, potem pa ugotovil, da ne more.

In ta ne more se je po mnenju servisa zgodil po tistem ko je neuspešno poskusil od namena preiti na dejanje. Servsi očitno nima težav tega dela dokazat v inšpekcijskem ali sodnem postopku. Če je OP tako prepričan v svoj prav potem res ne vem zakaj se obremenjuje s forumom.

matijadmin ::

Lakotnik29, seveda serviser ni dolžan v okviru garancije brezplačno popravljati brikane naprave ali naprave, ki ne buta. Ne more pa zaradi posega v programje zavrniti popravila strojne, če že, pa mora jasno dokazati, da je slednja povzročila okvaro (to so tehnično zelo omejeni primeri).
Vrnite nam techno!

nikjozo ::

Pa dobro dragi so-forumaši, kaj se sploh ukvarjate z domačimi prodajalci in serviserji?


Sam sem pred več leti kupil dražji telefon, prek domačega kvazi top operaterja, čez čas se je pojavila programska težava, da je nehal OS polniti telefon ( je zaznalo polnilec, je kazalo polnenje črtic, ampak ni polnilo). Poskusil dva različna original napajalnika, poskusil različni original bateriji. težava enaka - ne polni.

In kaj se zgodi? na servisu mi rečejo da je moja krivda - težava v vlagi !?!?!! Popravilo bi stalo skoraj pol celotne vrednosti top telefona.

Hvala lepa, nikoli več, kupujem direkt od kitajcev za pol cene, težave zaenkrat nobene. Enkrat nisem dobil pošiljke, so brez težav vrnili denar. Odnos na nivoju.


Žalostno je, ko balkanec prej zaupa kitajcu, kot sobalkancu. Nočem metati vseh servisov v isti koš, ampak zaradi odnosa, žal so vsi na slabšem glasu.

Furbo ::

Ok, recimo da tale osebek ni posegal v telefon.
Zakaj je šel potem nakladati o vsem tem servisu? Ves tisti bla bla bla, počel sem to, ono, tretje.

Nemara upa, da bodo prav zanj izumili novo besedo, npr. prepismenost?
Kjer človek pretirava s pisarjenjem, ker rad bere izločke svojega veleuma? Pa čeprav mu že škodijo.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

knesz ::

OP se je zajebal, ker je napisal celo solato kaj je narobe in kaj je potrebno narediti za odpravo napake.

pravilen opis napake bi bil:

"Telefonski aparat je zvečer delal, zjutraj se ni več prižgal."

...in na servisu bi aparat popravili ali zamenjali.

St235 ::

matijadmin je izjavil:

Lakotnik29, seveda serviser ni dolžan v okviru garancije brezplačno popravljati brikane naprave ali naprave, ki ne buta. Ne more pa zaradi posega v programje zavrniti popravila strojne, če že, pa mora jasno dokazati, da je slednja povzročila okvaro (to so tehnično zelo omejeni primeri).


Se strinjava, samo dokazuje se pred sodiščem in ne na forumu.

tomaz- ::

Paštetka:

"Edit: Naprava ni bila več v garanciji (servis je vodil zadevo kot garancijski pregled in na podlagi tega zavrnil garancijo), temveč se je koristila stvarna napaka, saj je bila naprava v takem stanju od tretjega meseca in je nato ležala v predalu nekje nekomu več kot leto dni."

A tega pa nihče ni opazil.. IMHO je že tole čisto dober argument za zavrnitev stvarne napake..

sandmodnigga ::

St235 je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Lakotnik29, seveda serviser ni dolžan v okviru garancije brezplačno popravljati brikane naprave ali naprave, ki ne buta. Ne more pa zaradi posega v programje zavrniti popravila strojne, če že, pa mora jasno dokazati, da je slednja povzročila okvaro (to so tehnično zelo omejeni primeri).


Se strinjava, samo dokazuje se pred sodiščem in ne na forumu.

Se tudi jaz strinjam. Namen je bil samo rant in osebno prepucavanje čez te serviserske pizde (ker se na forumu večina izogiba omenjanju imena in priimka). Morda mu bo pa kdaj v prihodnosti škodilo, ko bo čakal na razgovoru.

tomaz- je izjavil:



A tega pa nihče ni opazil.. IMHO je že tole čisto dober argument za zavrnitev stvarne napake..

Hvala bogu, da ne pišeš ti zakona. Bi te hitro kdo kontaktiral...

DaMachk ::

Dejmo še enkrat obnovit:

- izluščil je par datotek
- NIKAKOR teh datotek ni niti mogel namestit na telefon, niti jih ni...
- to je zadostn razlog za zavrnitev garancije/stvarne napake?

resno?
Čist zares resno?
Bo treba na tem forumu res ustanovit krožek za utrjevanje bralnega razumevanja, no xD
No signiature, as you see..

Mitja358 ::

Pozdravljeni,

pišem v imenu kolega. Ima leto in pol staro Lumio 930 kupljeno pri Simobilu. V zadnjem času, mu je tažave delalo polnjenje (včasih polni/včasih ne), na brezžičnem je normalno polnilo. Nato pa je hotel preko programa Recovery tool, posodobiti FW ter na novo naložiti OS, vendar se je telefon po ponovnem zagonu ustavil pri znaku NOKIA. Baje, da niti tipke za hard reset niso pomagale.

Ker je telefon še v garanciji ga je odnesel na servis Teleray z napako, da se telefon ne polni in se ne zažene.

Naj že na začetku povem, da JE bil telefonu po robovih poškodovan, saj je iz aluminija in se hitro poškoduje. Te poškodbe so vidne na spodnji sliki. Drugače se telefona ni nihšče nikoli dotikal, saj niti zadnjega pokrova "ne moreš" odstranit - oz. zakaj bi ga sploh, če je baterija "nezamenljiva" in se SIM kartica vstavi na vrhu.

Servis se je odzval s tem:


Skupna cena popravila znaša 572,27EUR.

Torej NIČ od tega NI RES, razen tega, da je telefon na zunaj po robovih bil poškodovan.






Torej kaj sedaj storiti? Pa prosim ne znova spraševati, če telefon res ni bil prej odprt s strani nepooblaščene osebe.

Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

R1710 ::

Čimbolj objektivno pišem; te poškodbe niso nedolžne, so kar konkretni padci, tega ne mnoreš zanikat. Če bi imel plastiko, bi bilo še huje. Servis je eden najslabših v SLO, po drugi strani pa telefon izgleda zamortiziran.

Da se telefona ne da "odpreti" je tudi bullshit, tiste pine je nekdo ali nekaj premaknil. Back cover je navadna plastika, gre odpret kot vsak drug telefon z možnostjo odstranljive baterije.

Kaj storiti? Popravilo presega nabavno ceno novega ali rabljenega. Pokliče naj Teleray, reče hvala lepa, brez popravila in kupi nov telefon. Pa naj ga ne meče po tleh.

gddr85 ::

en je ziher šaril po telefonu, sam vprašanje kdo ;)

Mare2 ::

Mitja358 je izjavil:

Torej kaj sedaj storiti?


Možnosti imaš sicer več, vendar tako poškodovanega "verjetno tudi s padci" še nisem imel v rokah. Poglej na Bolho in Salomon.si, ziher se kje najde ugodno (rabljen, ohranjen). :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Mitja358 ::

@R1710 - Poškodbe so seveda jasne, ampak se ne odražajo, kot posledica drugih napak, ki so vidne na slikah (po mojem mnenju). Pač ne vidim povezave teh napak s padcem. Glede odpiranja zadnjega dela, sem ravno zato dal v narekovaje, da se komot da odpret, ampak sploh ni razloga, da bi odpiral telefon v garanciji. SIM kartica je "zunaj".

@gddr85 - Ja seveda, da je nekdo šaril. Ampak, dejstvo je, da je telefon bil kupljen nov in je ves čas pri istem lastniku in ta lastnik ga ziher ni odpiral. Je pa bil telefon vedno v etuiju, zato so poškodbe tudi verjetno samo s prednje strani, kjer je etui odstopal. Pač moje mnenje je, da je to bilo storjeno na servisu, ampak to dokazat bo hujše, kot zadet na loteriji.

Torej nima niti najmanjših možnosti s pritožbo? Mogoče bi bilo pametno, da bi se "okvarjeni" deli zamenjali na lastno pest v režiji nekoga, ki se s tem ukvarja privat - zgubit itak nima kaj. Bo pa moral paziti glede padcev ja ...

No pa hvala vsem za nasvete. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

Mitja358 ::

P.S. Moji dvomi v servis pa obstajajo zaradi dveh lastnih primerov, ko so me hoteli žejnega peljat čez vodo. Ni jim uspelo v nobenem primeru.
Prvo Seagate disk preko spletne trgovine Nakupi.net, kjer so ga posredovali na servis in je servis javil, da naj trgovina fizično poškodovanih diskov več ne pošilja na servis. Na srečo sem disk pred oddajo na pošto lepo poslikal in tudi Nakupi.net so rekli, da je disk od njih na servis, šel v OK stanju.

Drugi primer pa je bil kao padec telefona v vodo pri servisu Toptime, spet na srečo poslikani beli indikatorji z moje strani in s strani prodajalca na Simobilu.

AC_DC ::

Osebno zaradi Teleray nategunov v Slo ne bom nikoli kupil izdelka, ki ima garancijo pri njih (Nokia, Huawei, Prestigio).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AC_DC ()

mat11 ::

Zakaj na računu pišejo deli za Lumio 950? Mogoče je prišlo do kakšne zmešnjave?
mat

Mitja358 ::

Ja verjetno je res prišlo le do zmešnjave, saj so mi rekli, da je ta cena za nov telefon. Tako, da nevem zakaj so sploh posamezne dele pisali.

Kaj ::

Okej, torej servisiranje pri njih je lahko rizično.
Kakšne so alternative? V Slo so edini uradni servis za Nokie, kot razberem iz komentarjev, kaj pa tujina? Kako je v tem primeru s stroški pošiljanja, koliko jih je, kako je z garancijo in pa seveda, kok so pa tam za ziher, da se ne bo spet kaj "polilo"? In če, koga torej izbrati?
Sicer pa pri teh teleray ni možno da ga odprejo pred mano? Še raje da kar vse naredijo pred mano?

Imam namreč Lumio 930, še leto v garanciji, dela krasno, vedno suha kot poper, nikoli nošena niti v žepu, le v torbi in le tipka za kamero se zelo nerada pritisne. Le zaradi tega res ne bi raskiral pri, očitno, tako kavbojskih serviserjih. Sem raje brez tipke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kaj ()

Malajlo ::

Ko sem jaz nesel Lumio menjat zaslon, jo je pred mano odprl in preveril indikatorje. ki so bili roza. Od česa, ne vem, razen od kondenza. Sem mu rekel, naj napiše, da je aparat deloval ob sprejemu. Da se ne jajcamo potem, če se komu polije coca cola po ponku.

Prospekt ::

Zanimiva tema, jaz sem lani nesel Lumio 925 na servis v garanciji z občasno nedelujočim zvočnikom na telefonu ter občasno ne delujočo tipko za zaklenit/odklenit telefon.
Ne samo, da mi vse zamenjali brez vprašanj tudi novo baterijo sem dobil (nisem vedel, da bi bilo kaj narobe z njo). Vse v garanciji, v manj kot 14 dneh. Super zadovoljen.

Je pa res, da je bil telefon vedno v ovitku in je bil navidez nov, čeprav je že parkrat letel po tleh.

wini ::

Kateri je odličen servis?
VamaTrade
V torek sem ob 15 nesel g4 na servis, punci se telefon ni hotel vklopiti, ostal je na LG logotipu.
V sredo ob 8.40 so klicali da je g4 popravljen in pripravljen na prevzem.
Nova matična + nova baterija ter 24 mesecev garancije na matično.
Nekako na tak način bi morali vsi servisi delati.

Malajlo ::

Kako servisi delajo, je predvsem odvisno od matične firme. Delno pomagajo veščine vodij servisa, da znajo upravičiti garancijska popravila (kar je povezano tudi s kvotami oz. budgetom za izjeme), sicer pa ni veliko maneverskega prostora.
Če si prijazen, pa kakšen kos iz kompleta, ki je ostal iz druge zgodbe, pristane na tvojem stroju.
Teleray baše samo jebivetrstvo. Imajo monopol in tako se tudi obnašajo.

knesz ::

Malajlo je izjavil:

Kako servisi delajo, je predvsem odvisno od matične firme. Delno pomagajo veščine vodij servisa, da znajo upravičiti garancijska popravila (kar je povezano tudi s kvotami oz. budgetom za izjeme), sicer pa ni veliko maneverskega prostora.
Če si prijazen, pa kakšen kos iz kompleta, ki je ostal iz druge zgodbe, pristane na tvojem stroju.
Teleray baše samo jebivetrstvo. Imajo monopol in tako se tudi obnašajo.

Poznam kar nekaj ljudi, ki NE kupijo Samsunga, Microsofta (Nokia) zaradi servisa. Tudi sam sem bil med njimi. In poznam ljudi, ki kupijo LG ravno zaradi servisa, ker vejo, da bo problem rešen v korist uporabnika. Tudi sam sem bil med njimi, do Nexus 5, kateremu so malo pred iztekom menjali baterijo in matično ploščo (telefon se je hitro izpraznil) ter podaljšali garancijo za eno leto.

Malajlo ::

Če je aparat v garanciji, zakaj pa bi po tvoje komplicirali? Zamnjajo in to je to. Le je v garancijskih pogojih zajero podaljšanje garancije, toliko bolje.

cekr ::

Jest pa poznam ljudi, ki sami uničijo aparat, potem pa servisem težijo z garancijo. In takih ni malo.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Mare2 ::

cekr je izjavil:

Jest pa poznam ljudi, ki sami uničijo aparat, potem pa servisem težijo z garancijo. In takih ni malo.

Čisto mimo si vžgal. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

knesz ::

Malajlo je izjavil:

Če je aparat v garanciji, zakaj pa bi po tvoje komplicirali? Zamnjajo in to je to. Le je v garancijskih pogojih zajero podaljšanje garancije, toliko bolje.

Malo preberi teme o RAM2 in Teleray. Če je aparat v garanciji, na teh dveh servisih ni nujno, da ti ga bodo popravili, tudi če si upravičen. Stik s tekočino.

jukoz ::

> Če je aparat v garanciji, na teh dveh servisih ni nujno, da ti ga bodo popravili, tudi če si upravičen. Stik s tekočino.

Vse naprave poslikajo. In če so indikatorji obarvani ne morejo nič.
Zakaj se obarvajo in ali to dejansko pomeni da je telefon padel v vodo je pa druga zgodba (preobčutljivi indikatorji), kjer pa servis ne more nič, ampak mora to urediti proizvajalec.

Ne delam na servisu, vseeno pa delam s strankami. In stranke lažejo. Seveda pa telefon poslikam predem ga dam na servis - težave s servisiranjem Sony-a =)

ziga1990 ::

Mitja358 je izjavil:

Pozdravljeni,

pišem v imenu kolega. Ima leto in pol staro Lumio 930 kupljeno pri Simobilu. V zadnjem času, mu je tažave delalo polnjenje (včasih polni/včasih ne), na brezžičnem je normalno polnilo. Nato pa je hotel preko programa Recovery tool, posodobiti FW ter na novo naložiti OS, vendar se je telefon po ponovnem zagonu ustavil pri znaku NOKIA. Baje, da niti tipke za hard reset niso pomagale.

Ker je telefon še v garanciji ga je odnesel na servis Teleray z napako, da se telefon ne polni in se ne zažene.

Naj že na začetku povem, da JE bil telefonu po robovih poškodovan, saj je iz aluminija in se hitro poškoduje. Te poškodbe so vidne na spodnji sliki. Drugače se telefona ni nihšče nikoli dotikal, saj niti zadnjega pokrova "ne moreš" odstranit - oz. zakaj bi ga sploh, če je baterija "nezamenljiva" in se SIM kartica vstavi na vrhu.

Servis se je odzval s tem:


Skupna cena popravila znaša 572,27EUR.

Torej NIČ od tega NI RES, razen tega, da je telefon na zunaj po robovih bil poškodovan.






Torej kaj sedaj storiti? Pa prosim ne znova spraševati, če telefon res ni bil prej odprt s strani nepooblaščene osebe.

Hvala.



Samo nekaj pa ti veš da nepooblaščeni poseg v hardware in/ali software izniči garancijo?

glej praviš samo robovi ne pomeni nič telefon je kazal znake poškodbe katere bi lahko kolega naredil ko mu je po tleh padel ali z posegom v hardware.
Tvoj kolega lahko kupi nov telefon ali plača popravilo.

Drugače pa RAM2 in Teleray nista tako slaba samo stranke ga serjejo in ko jih servis dobi grejo pa hitro na forume blatit servis.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

buttplugs ::

ziga1990 je izjavil:



Samo nekaj pa ti veš da nepooblaščeni poseg v hardware in/ali software izniči garancijo?

glej praviš samo robovi ne pomeni nič telefon je kazal znake poškodbe katere bi lahko kolega naredil ko mu je po tleh padel ali z posegom v hardware.
Tvoj kolega lahko kupi nov telefon ali plača popravilo.

Drugače pa RAM2 in Teleray nista tako slaba samo stranke ga serjejo in ko jih servis dobi grejo pa hitro na forume blatit servis.

Daj ne glumi kot en kvazi klošar. V garancijo ga je dal zaradi softwerske okvare, oni so mu pa hoteli popravljati ZUNANJOST.
In pa:
Samo nekaj pa ti veš da nepooblaščeni poseg v hardware in/ali software izniči garancijo?

je klošarija. Dokler je na uradni strani predstavljen postopek in programovje za varnostne posodobitve (torej tudi reklamirajo kot nekaj, kar lahko stori vsak) oz. programovje za ponovno postavitev njihovega šalabajzarskega programiranja, se lahko s svojimi smešnimi pogoji kar slikajo.
Tudi meni so podoben primer zavrnili. (Če bi šel na sodišče, bi tudi zmagal, a se za 60 evrov vredno tablico res ne bom tožaril).
Tablica se je zaradi znane napake za bootloopala. Na uradni strani so bila na voljo orodja, ki ta bootloop odpravijo. Ta orodja niso pomagala, posredovanje servisu. Servis seveda znal povedati to, da je bil storjen neuraden poseg v softwer s tem, ko sem z uradnimi orodji z uradne strani po uradnih navodilih poizkušal napravo oživeti. Ne glede na to, da se ta orodja niso niti zagnala je servis znal prevaliti krivdo na me. Ne glede na to, da ima uradni proizvajalec poln forum pritožb uporabnikov.
Ampak jare jare. Dokler servisi dobijo stranke sami od sebe in se ne rabijo truditi, da jih obdržijo, bo pač tako.

Drugače pa RAM2 in Teleray nista tako slaba samo stranke ga serjejo

Ne, pol pa ziher nista, če ti tako praviš. Če pride do kakšne blamaže večjega podjetja po forumih, se le-ti hitro odzovejo in predstavijo svojo verzijo dogajanja. Ta 2 pa bolj malo kaj povesta.
Recimo Emonagram sodi med iste sroljote kot zgornja dva. Nekaj let nazaj so za serijska pregrevanja telefonov HTC krivili kar svoje uporabnike, češ da so jih preveč uporabljali.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: matijadmin ()

ziga1990 ::

^^ software ali hardware napaka ravno ni pomembno, če servis najde legalen razlog, da se garancija izniči se garancija lahko izniči in mehanske poškodbe in poseg v software in/ali hardware so navedeni kot razlogi, da se garancija izniči.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

buttplugs ::

Podrsane gumijaste robove si lahko zataknejo nekam, ko bo nekdo s preveč keša šel do sodnega izvedenca, kjer bo ta povedal, da podrsani gumijasti robovi nikakor ne morejo povzročiti softwerske napake.
Do tačas se bodo pa lahko igračkali s svojimi strankami, kolikor jih je volja. Saj ne, da se morajo truditi za pridobitev novih strank.

ziga1990 ::

^^ti sploh bereš kaj je kolega od Mitja358 delal najprej mu ni delalo polnjenje in namesto, da bi telefon nesel na servis je šel delat recovery in hotel posodobiti FW in na novo naložiti OS, kar je pa privedlo do tega, da je telefon zabrickal na polno in sedaj ti pravis, da bi moral servis pod garancijo popraviti software napako katero je povzročil lastnik s tem, da se je igral z software-om.

Plus verjetno je tudi pokrovček dol sam vzel ali pa je bil padec dovolj, da je šla zmožnost žičnega polnjenja na oni svet
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
35078360 (6270) Twixz
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406100902 (49936) next3steps
»

Galaxy S7: uveljavljanje garancije / stvarne napake

Oddelek: Mobilne tehnologije
153196 (2795) bambam20
»

Teleray :-)

Oddelek: Mobilne tehnologije
286375 (3708) Dr_M
»

GSM na servis- trdijo da je bil zmočen (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10721066 (18093) amigo_no1

Več podobnih tem