Forum » Pomoč in nasveti » Uveljavljanje garancije
Uveljavljanje garancije
dirkac71 ::
Zanima me kako je z uveljavljanjem garancije pc komponente če nisi v prodajalčevi bazi zapisan kot kupec (v primeru da to bazo sploh vodi) ? Za primer da ti je bil predmet podarjen, ali bi lahko nastale kakšne težave ? V zakonu nisem uspel najti neke posebne omembe glede prenosljivosti garancije, le to da je garancija dana na predmet in za določen čas. Hvala za odgovor
M-XXXX ::
Ni res, garancija je vezana na izdelek. Ni na osebo, ampak samo na izdelek. Je pa seveda na tebi, kako dokažeš, da ima izdelek garancijo. Preko računa, preko garancijskega lista,...
3man ::
Ok mal si dobesedno vzel... valda je vezana na izdelek a uveljavis jo z racunom in ali gar. listom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 3man ()
dirkac71 ::
Računa nimam, garancijski list imam. Na njem ni osebnih podatkov. Firma želi, da ob uveljavljanju garancije vpišem svoje podatke. Ali so lahko težave ker nisem zapisan kot kupec ?
M-XXXX ::
Ok mal si dobesedno vzel... valda je vezana na izdelek a uveljavis jo z racunom in ali gar. listom.
Dejansko predvidevam, da si prav mislil ampak je bil tvoj odgovor OP-ju relativno neuporaben, po drugi strani pa mu je moj najbrž dal najbrž praktično čisto vse informacije, katere potrebuje :)
solatko ::
Za uveljavitev garancije je dovolj potrjen garancijski list ali
Račun ali
Serijska številka izdelka (garancija proizvajalca).
Račun ali
Serijska številka izdelka (garancija proizvajalca).
Delo krepa človeka
dirkac71 ::
Hvala vam za vse odgovore,
Sem preveril in v tej trgovini sploh ne hranijo imena kupca, za uveljavljanje garancije je kot ste omenili dovolj garancijski list in seveda, da je na tem listu in na komponenti enaka serijska številka. Žal v mojem primeru ni tako, serijska številka na garancijskem listu se ne ujema s številko na komponenti, kar pomeni da garancije ne morem uveljavljati in sem izgubil ves denar, ki sem ga plačal za komponento
Sem preveril in v tej trgovini sploh ne hranijo imena kupca, za uveljavljanje garancije je kot ste omenili dovolj garancijski list in seveda, da je na tem listu in na komponenti enaka serijska številka. Žal v mojem primeru ni tako, serijska številka na garancijskem listu se ne ujema s številko na komponenti, kar pomeni da garancije ne morem uveljavljati in sem izgubil ves denar, ki sem ga plačal za komponento
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dirkac71 ()
dirkac71 ::
Na podlagi serijske številke ki je na garancijskem listu ali na podlagi tiste, ki je na komponenti? Listek s serijsko na komponenti je namreč do polovice strgan tako da se sprednjih par številk ne da dobiti
solatko ::
s/n je po navadi tudi odtisnjen na sami komponenti, samo poiskat je potrebno.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13543 (10876) | starfotr |
» | Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 14737 (12409) | kratos |
» | Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 14980 (12916) | solatko |
» | Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 9107 (5611) | St235 |
» | Uveljavljanje garancije za trdi disk - brez računaOddelek: Kaj kupiti | 2642 (2293) | freserovski |