» »

Uveljavljanje garancije

Uveljavljanje garancije

dirkac71 ::

Zanima me kako je z uveljavljanjem garancije pc komponente če nisi v prodajalčevi bazi zapisan kot kupec (v primeru da to bazo sploh vodi) ? Za primer da ti je bil predmet podarjen, ali bi lahko nastale kakšne težave ? V zakonu nisem uspel najti neke posebne omembe glede prenosljivosti garancije, le to da je garancija dana na predmet in za določen čas. Hvala za odgovor

3man ::

Garancija je vezana na racun. Imas racun?

M-XXXX ::

Ni res, garancija je vezana na izdelek. Ni na osebo, ampak samo na izdelek. Je pa seveda na tebi, kako dokažeš, da ima izdelek garancijo. Preko računa, preko garancijskega lista,...

3man ::

Ok mal si dobesedno vzel... valda je vezana na izdelek a uveljavis jo z racunom in ali gar. listom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 3man ()

dirkac71 ::

Računa nimam, garancijski list imam. Na njem ni osebnih podatkov. Firma želi, da ob uveljavljanju garancije vpišem svoje podatke. Ali so lahko težave ker nisem zapisan kot kupec ?

3man ::

Ne.

M-XXXX ::

Ok mal si dobesedno vzel... valda je vezana na izdelek a uveljavis jo z racunom in ali gar. listom.

Dejansko predvidevam, da si prav mislil ampak je bil tvoj odgovor OP-ju relativno neuporaben, po drugi strani pa mu je moj najbrž dal najbrž praktično čisto vse informacije, katere potrebuje :)

3man ::

Dejansko predvidevam, da mu to nc ne pomaga :)

solatko ::

Za uveljavitev garancije je dovolj potrjen garancijski list ali
Račun ali
Serijska številka izdelka (garancija proizvajalca).
Delo krepa človeka

dirkac71 ::

Hvala vam za vse odgovore,
Sem preveril in v tej trgovini sploh ne hranijo imena kupca, za uveljavljanje garancije je kot ste omenili dovolj garancijski list in seveda, da je na tem listu in na komponenti enaka serijska številka. Žal v mojem primeru ni tako, serijska številka na garancijskem listu se ne ujema s številko na komponenti, kar pomeni da garancije ne morem uveljavljati in sem izgubil ves denar, ki sem ga plačal za komponento :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dirkac71 ()

St235 ::

Preveri pri proizvajalcu če lahko uveljavljaš garancijo na podlagi serijske številke.

dirkac71 ::

Na podlagi serijske številke ki je na garancijskem listu ali na podlagi tiste, ki je na komponenti? Listek s serijsko na komponenti je namreč do polovice strgan tako da se sprednjih par številk ne da dobiti

St235 ::

:( na komponenti.

dirkac71 ::

:/

solatko ::

s/n je po navadi tudi odtisnjen na sami komponenti, samo poiskat je potrebno.
Delo krepa človeka

dirkac71 ::

Na vidnih delih grafične ni videti, če pa bom dal dol cooler pa spet izgubim garancijo


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Plačala sem eno pečico dobila drugo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313496 (10829) starfotr
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514664 (12336) kratos
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414940 (12876) solatko
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789086 (5590) St235
»

Uveljavljanje garancije za trdi disk - brez računa

Oddelek: Kaj kupiti
142640 (2291) freserovski

Več podobnih tem