» »

Uveljavljanje garancije za trdi disk - brez računa

Uveljavljanje garancije za trdi disk - brez računa

grex ::

Imam Deskstar SATA 250GB disk. Crknil po 2 letih uporabe. Glede na serijsko številko, je disk še vedno pod Deskstarjevo garancijo (spletna stran od Hitachija to pravi).

Računa/garancijskega lista ni - torej izginilo nekam, verjetno med stare papirje in v smeti.

Trgovina je bila Comtron Lj. Pravijo, da brez teh papirjev ne bo nič (ker kao ne vejo, če je pri njih kupljen -- po mojem prepričanju sicer preverljiv podatek zaradi serijske št.).

Ali lahko kaj storim ali naj vse skupaj vzamem kot life-lesson.

Hardstyle ::

Life lesson :)

miwche ::

čeprav je res, da je to čisto preverljiv podatek preko serijske številke. v svojih dobavnicah/računih bi mogli imet ta zapisek. probaj se mogoče še pozanimat pri zvezi/društvu za varstvo potrošnikov.
~ there are more alpha males than beta testers ~

Dead_Eye ::

Sej po eni strani imajo prav, pač če nimaš računa se jim niti ne da ubadat s tabo. Si pač naletel na napačnega človeka, mogoče bi se kdo drugi bolj potrudil, ker stvar se sigurno da uredit.

Drugače pa še vedno lahko pošlješ disk direktno proizvajalcu.
The one and only

grex ::

mogoče še pozanimat pri zvezi/društvu za varstvo potrošnikov.


čeprav se mi zdi, da bi za poštenje in mir na svetu to bilo smotrno, se mi za 30K sit to res ne da :)

Sej po eni strani imajo prav, pač če nimaš računa se jim niti ne da ubadat s tabo.


Se absolutno strinjam, da se jim najverjetneje ne da - kar bo pač imelo posledice glede mojega kupovanja v Comtronu (pri JAE mi naprimer zaradi zelo podobnega primera niso težil) - težko bi me namreč prepričali, da bi zaradi tega imeli izgubo.

Drugače pa še vedno lahko pošlješ disk direktno proizvajalcu.


A to misliš v glavni HQ (katerakoli država že to je), to bi namreč zaradi poštnine vplivalo na cost-benefit vsega.

detroit ::

jst sm meu isti problem z mlacomom k je itk ena leva firma kupu disk za soseda je nehu delat v enmu tednu in nismo mel računa ...uni kurtzi niso nc naredl ofc....
Skero

MadMax ::

In ker je kupec prelen da bi shranil Pogodbo o nakupu™ (beri: račun), je prodajalec največje govno, ker se mu ne da prekopavat po omarah papirjev...
Zresnite se že enkrat.
Pa na komponente si vsaj s flomastrom zapišite kje/kdaj so bile kupljene. Če prodajalec pozna točen datum nakupa in iz kupca ne bo špricala prepotentnost, bo v 99% uredil zadevo v obojestransko zadovoljstvo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

zee ::

Amen!

Vse račune za računalniške komponente imam shranjene za celotno obdobje garancije (popravljanje izven garancije načeloma ne pride v poštev) in do sedaj nisem imel še nobenih problemov.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

beni ::

Pošlji zadevo direktno na servis uvoznika. Preden pošiljaš preveri še nekaj : večina servisov ima na pošti pogodbo o stroških poštnine : le-ta je njihova (garantni pogoji). Meni je to brez težav že velikokrat uspelo. Ni važno kdo ti je prodal zadevo in ali imaš račun. Po serijski številki bo uvoznik takoj vedel, ali je zadevo uvozil on in če garancija še ni potekla, bo brez težav bo priznal garancijo. Nato ti bo zadevo po pošti ali dostavni službi vrnil - brez posrednikov, ki velikokrat rok podaljšajo tudi do 2 tedna (in več), pač ko je dovolj za paket, pa pošljejo naprej.

Le pogumno

LP Beni

MadMax ::

In kako veš kdo je uvoznik?
Sploh če jih je več v SLO?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

tris ::

Skoraj povsod vam ŠE POSEBEj povejo, da račun spravite, ker brez računa NI garancije.
To piše tudi na nekaterih garanacijskih listih(Garancija velja z računom).

KAj lahko preveri prodjalec in kaj ne sploh ni pomembno.
Pravila igre so znana.

;-) ::

100 tem že na to temo. Dam jim prav če ti ne uveljavijo garancije...račun je najvrtneje treba shranit.

MadMax ::

No, kolikor mi je znano, ob pravilno izpolnjenem garancijskem listu račun ni obvezen, pa četudi tako piše na garancijskem listu.
Pri računalniških komponentah pa je velikokrat tako, da gar. lista sploh ni, ker gre za OEM zadeve (ki pa se posamezno sploh ne bi smele prodajat, a to je že off-topic...).

Brez kakršnegakoli dokumenta pa je brezpredmetno razpravljat o tem, kaj kdo mora nardit.
Mora zrihtat zadevo samo proizvajalec prek svoje RMA mreže, če jo sploh ima.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

largie ::

zanimivo, zgleda je marsikaj odvisno od tega na koga od zaposlenih naletiš, kar je seveda žalostno.

meni je dvd pekač začel nekaj štrajkat, sem mislil da bo treba uveljavljati garancijo, in tudi nisem imel več računa. iz comtrona so mi odgovorili da naj prinesem v trgovino in bodo izstavili nov račun, ali v primeru nakupa preko spleta sporočim na koga se je glasil račun. vsekakor se da ugotoviti da si res tam kupil na podlagi serijske številke.

freserovski ::

jaz sem grafično pošiljal direkt na guillemont ker sem mel podoben problem in seveda pri nas nisem prišel nikamor mimo trdih, neolikanih buč pri jae. Sem se obrnil na RMA službo pri firmi, ki izdeluje kartice (ima jo tudi hitachi) in je šlo brez problema, pač plačaš poštnino tja, nazaj so jo oni.
Problemi so, problemi bodo! Kurc jih gleda!!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514742 (12414) kratos
»

3 leta gledam televizor ki ga nisem kupil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
517675 (5366) shotalick
»

Comtron - težave z garancijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
789113 (5617) St235
»

RMA za WD disk

Oddelek: Strojna oprema
164267 (3922) ender
»

Uveljavljanje garancije

Oddelek: Kaj kupiti
171831 (1434) lopov

Več podobnih tem