» »

V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe

1 2
3
4

AndrejO ::

Thuban je izjavil:

pa saj VW je zdaj (oziroma kmalu bo) spet v lasti Porsheja. Drugeg lastnika ni.

nekaj več kot desetletje je bil VW big boss, zdaj pa je (oziroma bo zelo kmalu, saj kupuje delnice) spet Porsche. Torej je tvoji zahtevi ugodeno, lastnik bo drugi.

Ni poanta, da se zamenja lastnik, poanta je, da se trenutne lastnike razlasti, s čemer se izpolni ideja, da so odgovorni za vso škodo, ki jo je podjetje ustvarilo, do višine svojega vložka.

Če mu tako ustreza, lahko isti lastnik nemudoma kupi nove delnice in tako znova postane lastnik. Ampak vmes bo pa moral pri samemu sebi poknjižiti minus v višini vrednosti preklicanih delnic. Država pa bo poknjižila samo plus iz naslova prodanih delnic, ta plus pa bo šel za saniranje povzročene škode.

Edini, ki po tej ideji pride skozi "nepoškodovan" je zgolj in samo podjetje kot ločena poslovna oseba.

Thuban ::

samo se ne dela po tej logiki. Dela se po logiki tožb.

In rantanja po forumih in novicah čez VW.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

windigo ::

AndrejO je izjavil:

Edini, ki po tej ideji pride skozi "nepoškodovan" je zgolj in samo podjetje kot ločena poslovna oseba.

Dodat bi bilo treba še avtomatsko odgovornost vodilnih in vodstvenih struktur, trenutno so v interni preiskavi vsi tiho in si ščitijo hrbte in bi se kaj lahko zgodilo, da bi lastniki po tvojem predlogu bili kaznovani celo brez vednosti o dogajanju, tisti ki so se odločali o goljufiji, pa bi odnesli brez praske.

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

si vozil slabo

na poraba.com je dosti vnosov pod 5.3 litrov/100 km

recimo sem našel tegale
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...

izvoli pogledat ostale vnose
http://www.poraba.com/average_car.php?m...

edit:
no, tale je celo 5.6 l/100 km.
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...

Ti pa naj bi dosegel 6.5, si vozil svinjsko grdo, ali pa si svinjski lažnivec.


Tudi naš stari ne zna vozit dizla. Škoda octavia 4x4 tdi ima porabo vedno nad 7 litrov.

Thuban ::

4x4 pač stane nekaj goriva več. In verjetno je kak kg težja od golfa.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

AndrejO ::

windigo je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Edini, ki po tej ideji pride skozi "nepoškodovan" je zgolj in samo podjetje kot ločena poslovna oseba.

Dodat bi bilo treba še avtomatsko odgovornost vodilnih in vodstvenih struktur, trenutno so v interni preiskavi vsi tiho in si ščitijo hrbte in bi se kaj lahko zgodilo, da bi lastniki po tvojem predlogu bili kaznovani celo brez vednosti o dogajanju, tisti ki so se odločali o goljufiji, pa bi odnesli brez praske.

No, za kazniva dejanja še vedno odgovarjajo storilci in ti niso lastniki in tudi ne pravna oseba. To so na koncu kar lepo fizične osebe z imeni in priimki.

Za tisti "presežek" kazni, ki ga želi krvoločna javnost, pa iskreno dvomim, da bi nek investicijski sklad mirno odpisati miljardo ali dve od svojega portfelja, brez da bi to imelo neke zelo otipljive posledice za poslovodstvo, ki je pri svojem delu zaspalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

4x4 pač stane nekaj goriva več. In verjetno je kak kg težja od golfa.


Ja, samo ljudje v temah na slo-techu trdijo, da je poraba malo nad 5 litrov za tak avto.

Spajky ::

Ma vse te afere so IMHO bolj umetno sproducirane, odgovarjal ne bo noben od glavnih, ki so pokasirali lepe bonuse zadnja leta in prodali svoje delnice pred padcem, "na*ebali" bodo pa nižji udeleženci takih šarad, kot ponavadi! (da bo kao javnost zadovoljena). Pa delavci in nižje biznis povezane formacije, katerim bo padla vrednost, da jih bodo lažje pokupili financijerji sveta. In spet se bo kolo prevar vrtelo dalje in medijsko zamegljevanje resničnih vzrokov, da se folku napravi možganski "overload informacij", da ne vidijo pravih stvari ... in eni vse bolj bogati v ozadju ter populacija čedalje revnejša in manj pravic ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Blazz ::

kot sem rekel že ob prveh izbruhu afere, pandorina skrinjica je odprta... na take novice pa se lahko navadimo kar na tedenski/mesečni osnovi. Kje so zdej tisti, ki so vehementno trdili, da je problem samo NOx, sedaj je tudi CO2 bil en velik nateg....

andrejus ::

Tudi naš stari ne zna vozit dizla. Škoda octavia 4x4 tdi ima porabo vedno nad 7 litrov.


LoL.

Kako da ljudej ne razumejo da je poraba odvisna od ogromno faktorjev.
In da poraba lahko varira za 50-100% brez problemov. Če vzamemo dizla, karavan 1600 kg+.
-Po mestu 9+ l/100 km
-Po regionalni cesti max 80-90 kmh poraba 4,5-5 l/100 km
-Po avtocsti 130 kmh poraba 6,5-7 l/100 km
-Po avtocesti 180+ kmh poraa 10+ l/100 km
-Odvisno kje, koliko in kako voziš.

Čisto preprosto, nekdo se vozi iz Kranja po stari cesti v Ljubljano in laho ima bistveno nižjo porabo kot nekdo z istim avtom po avtocesti, zato ker po avtocesti človek potegen 150+ kmh, tisti po stari cesrti se pa fijaka 70-80 kmh. Imam eno prijateljico, ki ima golfa in se hvali da porabi 4,5 l/100 kmh. Po avtocesit se vozi 100-110 kmh. Isti golf bi pri moji vožnji porabil 6-7 l/100 km

Po mojih izkušnjah, kar sem sam probal imajo VW avtomobili nižjo porabo kot ostali. Seveda če primerjaš približno ista vozila (srednji razred) in motorje. Recimo VW/škoda ima nižj oporabo kot Pežo, Opel, Mazda, Fiat. No pri Hondi se je njihov dizel dobro odrezal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: andrejus ()

Thuban ::

krneki0001 je izjavil:

Thuban je izjavil:

4x4 pač stane nekaj goriva več. In verjetno je kak kg težja od golfa.


Ja, samo ljudje v temah na slo-techu trdijo, da je poraba malo nad 5 litrov za tak avto.


poraba je malo nad 5 litrov za 1.9 TDI golfa. Ne za škodo octavio s 4x4 pogonom.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

andrejus ::

Pri tej aferi o porabi nisem točno razumel kaj je problem?
A je VW goljufal pri testih oz navajal "izmišljene" rezultate?

mtosev ::

haha. pri VW pa resno škodujejo ugledu nemške avto industrije
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Utk ::

andrejus je izjavil:

Pri tej aferi o porabi nisem točno razumel kaj je problem?
A je VW goljufal pri testih oz navajal "izmišljene" rezultate?

Ja sej zgleda da nihče v tej temi ne razume kje je problem. Spet ni problem v razliki med testom in realnim svetom, ampak v goljufanju pri samem testu. Je pa vse skupaj zavito v "morda", ampak če so sami dali to ven, je ta "morda" kar "ziher".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

andrejus ::

Utk je izjavil:

andrejus je izjavil:

Pri tej aferi o porabi nisem točno razumel kaj je problem?
A je VW goljufal pri testih oz navajal "izmišljene" rezultate?

Ja sej zgleda da nihče v tej temi ne razume kje je problem. Spet ni problem v razliki med testom in realnim svetom, ampak v goljufanju pri samem testu. Je pa vse skupaj zavito v "morda", ampak če so sami dali to ven, je ta "morda" kar "ziher".


Ne morem verjet, kako si upajo kaj takega počet.
Da načrtno goljufaš moraš se res počutit nedotakljivega.

globoko grlo ::

Se tile VWjevci učijo od načih neokapitalistov :)

Zjebat podjetje in ga prodat za male pare. Mr. Porše pa smile do ušes.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

pirlo ::

andrejus je izjavil:

Ne morem verjet, kako si upajo kaj takega počet.
Da načrtno goljufaš moraš se res počutit nedotakljivega.

Glede na ene komentarje zgoraj še jih je treba podpirat, ker so najboljši, motor evrope in ne vem kaj še vse...
Pa s 3.0 motorji je vse vredu. >:D

Petrol Slo ::

Thuban je izjavil:

odvisno od črpalke. Vem da v mojem kraju na določenem Petrolu vedno pumpa laže. Zato ker v avto vedno natočim nekaj litrov več kot na drugi črpalki. Režim vožnje je enak, odstopanje vedno isto.


Spoštovani,

Zavod za meroslovje RS redno preverja umerjenost agregatov na Petrolovih bencinskih servisih, kjer dnevno toči goriva več tisoč ljudi. Zato bi vas prosil za več podatkov, da lahko preverim, v čem je težava na servisu, ki ga omenjate. Če ne želite teh informacij deliti javno na forumu, mi lahko tudi pišete prek sistema Povej Petrolu.

Lep pozdrav,

Klemen Geršak
OE Trženje
Petrol d.d., Ljubljana

Markoff ::

Utk je izjavil:

It is a nightmare reminiscent of 2005 when ADAC was forced to admit fixing a test on the Romanian-built budget car the Dacia when it put out a press release saying the car's wheels were dodgy.
The Frankfurter Allgemeine Zeitung received a tip off from a whistleblower that in fact the wheels were purposefully damaged prior to the test to make it perform badly.

Lodgy is NOT dodgy! :O

Po vsem tem sranju bodo nepismeni mladi moški doktorji in pravniki iz Afganistana in Burkine Faso morda res izboljšali ne le demografsko sliko, temveč predvsem etiko okolja, v katerega prihajajo. 1,5 mio jih je premalo, predlagam vsaj 30 mio njih,
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markoff ()

zmaugy ::

Ampak zanimivo kako so aktivisti vestno na ameriški agendi - tako pri migrantih kot pri Volkswagnu.

Tarzan ::

Zdaj čez kakega pol leta, ko se prah razkadi in GM ali Teslo nabavi VW in ostale evropske avtofirme, zjebejo še Airbus, češ da ni varen za letet in bo urejeno.
Da ne bo pomote, sem prepričan, da bo na vrsti tako Airbus, kot ostale evropske multinacionalke. Ali to, ali pa se bomo vdali v usodo podpisali par trgovinskih sporazumov, uredili GSO politiko po željah Monsanta in živeli v izobilju.

zmaugy ::

Tarzan je izjavil:

Zdaj čez kakega pol leta, ko se prah razkadi in GM ali Teslo nabavi VW in ostale evropske avtofirme, zjebejo še Airbus, češ da ni varen za letet in bo urejeno.
Da ne bo pomote, sem prepričan, da bo na vrsti tako Airbus, kot ostale evropske multinacionalke. Ali to, ali pa se bomo vdali v usodo podpisali par trgovinskih sporazumov, uredili GSO politiko po željah Monsanta in živeli v izobilju.

Ne smemo pozabit kako so Američani pomagali skenslat Concorde, ker sami niso imeli konkurenčnega letala, cela eko štala v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, zaradi česar je prišlo do masovne odpovedi naročil.
Umazano igrajo.

slo81 ::

vw je bil moj najslabši avto,pri 40000km je začel razpadati,samo reklamo in laži so jih.

Magic1 ::

Concorde je šel, ker je bil neekonomičen in problematičen. Sam je fajn zdej vse amerom poturit.
Magic

AndrejO ::

Ups, oblaki se zbirajo na obzorju:
Spreglejmo to, da dnevnikov novinar že sklepa na nekaj, kar niti minister, niti ministrstvo niso izjavili, vendar pa naj vsak samo premisli komu se bo izstavljalo poračune davka, v primeru, da bodo popravljeni podatki o emisijah CO2 privedli do spremembe davčnega razreda za vozilo.

Če je bila odmera narejena na podlagi netočnih ali nepopolnih podatkov, je mogoče odmeriti davek na motorna vozila ob upoštevanju pravih in popolnih podatkov ves čas do poteka roka za njegovo odmero.

...

Ministrstvo za finance pozorno spremlja dogajanja v povezavi s problematiko navajanja nepravilnih podatkov o izpustih motornih vozil, saj ima to lahko posredno ali neposredno vpliv na pravilnost že odmerjenih zneskov davka na motorna vozila.

Invictus ::

Magic1 je izjavil:

Concorde je šel, ker je bil neekonomičen in problematičen. Sam je fajn zdej vse amerom poturit.

Concorde je šel, ker ni smel leteti z nadzvočno hitrostjo na kopnim.

Zato ni bil več zanimiv.

Bil je ekonomičen, folk si je naravnost želel leteti s Concordom, čeprav za svinjsko ceno karte. ZA enega Angleža, Francoza je to pomenilo, da je šel zjutraj na sestanek v New York in bil zvečer doma ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

zmaugy ::

Magic1 je izjavil:

Concorde je šel, ker je bil neekonomičen in problematičen. Sam je fajn zdej vse amerom poturit.

Concorde je šel, ker so Američani zlobirali tako in je bila večina naročil odpovedana.

zmaugy ::

AndrejO je izjavil:

Ups, oblaki se zbirajo na obzorju:
Spreglejmo to, da dnevnikov novinar že sklepa na nekaj, kar niti minister, niti ministrstvo niso izjavili, vendar pa naj vsak samo premisli komu se bo izstavljalo poračune davka, v primeru, da bodo popravljeni podatki o emisijah CO2 privedli do spremembe davčnega razreda za vozilo.

Če je bila odmera narejena na podlagi netočnih ali nepopolnih podatkov, je mogoče odmeriti davek na motorna vozila ob upoštevanju pravih in popolnih podatkov ves čas do poteka roka za njegovo odmero.

...

Ministrstvo za finance pozorno spremlja dogajanja v povezavi s problematiko navajanja nepravilnih podatkov o izpustih motornih vozil, saj ima to lahko posredno ali neposredno vpliv na pravilnost že odmerjenih zneskov davka na motorna vozila.

Poračun davka se izstavi kupcem. Kupci nato verjetno lahko terjajo prodajalca. Upam da se testi izvedejo za vse znamke, vključno z vsemi Renaulti in Fiati.

D3m ::

slo81 je izjavil:

vw je bil moj najslabši avto,pri 40000km je začel razpadati,samo reklamo in laži so jih.


Malo več informacij? Nov ali iz. 5 roke?
|HP EliteBook|R5 6650U|

andrejus ::

D3m je izjavil:

slo81 je izjavil:

vw je bil moj najslabši avto,pri 40000km je začel razpadati,samo reklamo in laži so jih.


Malo več informacij? Nov ali iz. 5 roke?



15. roke! in je mel 1.040.000 km, pol je začel razpadat.

nejclp ::

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.

Dejan_007 ::

nejclp je izjavil:

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.



In prav bi bilo tako.

nejclp ::

Dejan_007 je izjavil:

nejclp je izjavil:

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.



In prav bi bilo tako.

Predvidevam, da nimaš Volkswagna.

krneki0001 ::

nejclp je izjavil:

Dejan_007 je izjavil:

nejclp je izjavil:

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.



In prav bi bilo tako.

Predvidevam, da nimaš Volkswagna.


Tudi jaz se strinjam, da morajo lastniki VW plačat razliko do davka, kot bi ga plačali, za višji izpust. Seveda morajo pa potem ti lastniki tožiti VW da dobijo ta denar nazaj in za zavajanje.

3p ::

zmaugy je izjavil:

Ampak zanimivo kako so aktivisti vestno na ameriški agendi - tako pri migrantih kot pri Volkswagnu.


Se šališ? Čigava agenda pa je mižanje pri samozaverovanem goljufanju potrošnikov?! Boste, kot vam povejo, da v "bodi ponosen" pivo mešajo etanol tudi podpirali korporativno agendo?

nejclp je izjavil:

Dejan_007 je izjavil:

nejclp je izjavil:

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.



In prav bi bilo tako.

Predvidevam, da nimaš Volkswagna.


Saj se ne bo ustavilo pri VW-ju. Država se, jasno, trudi pristaviti pisker, ampak prepustiti tožarjenje proizvajalca zavedenim potrošnikom, in to v državi, kjer kolikor vem ni zakonodaje za skupinske tožbe, je pa kar frajersko.

slo81 je izjavil:

vw je bil moj najslabši avto,pri 40000km je začel razpadati,samo reklamo in laži so jih.


Saj ni mogoče. Astra se ne pokvari. Aja, tisto je Opel. Tam je vse res.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 3p ()

3p ::

zmaugy je izjavil:

Tarzan je izjavil:

Zdaj čez kakega pol leta, ko se prah razkadi in GM ali Teslo nabavi VW in ostale evropske avtofirme, zjebejo še Airbus, češ da ni varen za letet in bo urejeno.
Da ne bo pomote, sem prepričan, da bo na vrsti tako Airbus, kot ostale evropske multinacionalke. Ali to, ali pa se bomo vdali v usodo podpisali par trgovinskih sporazumov, uredili GSO politiko po željah Monsanta in živeli v izobilju.

Ne smemo pozabit kako so Američani pomagali skenslat Concorde, ker sami niso imeli konkurenčnega letala, cela eko štala v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, zaradi česar je prišlo do masovne odpovedi naročil.
Umazano igrajo.


Povej kaj novega. Američani igrajo umazano že 100+ let. Mi (Evropa) verjetno tudi. Problem pa je, da so se eni naše umazane igre lotili tako šalabajzersko, da so nas enostavno dobili s hlačami pri kolenih.

zmaugy ::

@3p: kolikor sem opazil, so podatki o porabi pri večini proizvajalcev videti kot neke nedosegljive iluzije. Ampak spravili so se pa zgolj na VW. Le zakaj?

Problem je, ker Evropa ni enotna. In še vedno ni pogruntala, da bi se bilo dobro poenotiti, ker bomo drugače spet izgubili novo rundo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Invictus ::

nejclp je izjavil:

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.

Mislim, tole je pa čisto v skladu s slovenskim pravnim redu.

Odkrijejo goljufa, potem pa žrtvi naročijo naj gre namesto njega v zapor.

Bravo Mramor ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

kolikor sem opazil, so podatki o porabi pri večini proizvajalcev videti kot neke nedosegljive iluzije. Ampak spravili so se pa zgolj na VW. Le zakaj?
Ker je samo VW do zdaj dokazano in priznano goljufal. No, v ZDA je tudi kia, in tudi plačala kazen.

zmaugy ::

So testirali tudi Toyoto? Ford? Fiat? Gm?

D3m ::

GM in Ford sta domači firmi. Takih se ne useka preveč.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

Pa še glih kar so jih reševali...

Utk ::

Fiatove jeepe so testirali, in so v redu. GM proda nekaj malega dizlov samo v cruzu, če jih še niso testirali, jih bojo zdaj v vsakem primeru še enkrat. Ford menda nima malih dizlov tam.

Mazda je napovedovala skyactive dizle v ZDA, pa jih ni in ni, zarad tega so se jim švabi tudi smejali, kako ne znajo naredit dovolj čistega dizla za ZDA. Zdaj pa imajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Ampak v trenutni temi so zdaj na tapeti po novem tudi bencinci. Komaj čakam rezultate testiranj bencinskih motorjev GM, Toyote, Forda, Fiata in ostalih. Pa upam da jih stestirajo tudi v katerem od od ZDA neodvisnih EU laboratorijev.

AndrejO ::

Invictus je izjavil:

nejclp je izjavil:

Na finančnem ministrstvu izračunov o oškodovanju državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih nimajo. Potrjujejo pa, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.

Mislim, tole je pa čisto v skladu s slovenskim pravnim redu.

Odkrijejo goljufa, potem pa žrtvi naročijo naj gre namesto njega v zapor.

Bravo Mramor ...

Po dejansko citiranem odgovoru ministrstva, nista niti Mramor, niti ministrstvo izjavila nič takšnega.

To, kar je nejc citiral, novinarjeva ekstrapolacija dejanskih izjav, da podlaga za ponoven poračun davka obstaja in, da situacijo pozorno spremljajo.

Utk ::

zmaugy je izjavil:

Ampak v trenutni temi so zdaj na tapeti po novem tudi bencinci. Komaj čakam rezultate testiranj bencinskih motorjev GM, Toyote, Forda, Fiata in ostalih. Pa upam da jih stestirajo tudi v katerem od od ZDA neodvisnih EU laboratorijev.

Tu se gre pa za porabo. To pa stalno testirajo potrošniške organizacije. V ZDA so kaznovali kio zaradi pretiravanja, v Italiji tožijo VW in fiat zarad pretiravanja, VW je zdaj to tudi priznal (čeprav pri samo enem bencinskem motorju), itd., tu se v glavnem kar veliko dogaja.

fujtajksel ::

zmaugy je izjavil:

So testirali tudi Toyoto? Ford? Fiat? Gm?


Po wikipediji je zaradi podobnega incidenta npr GM moral leta 1996 plačat $11M plus pokrpat 470k avtov; Ford pa leta 1997 $7.8M itd.
Volkswagen emissions scandal @ Wikipedia

Kolikor zastopim so zadnje čase intenzivno testirali razne avte in zaenkrat zalotili samo drugo VW rundo, kar slednji še zanikajo. Imajo obilno bazo testnih podatkov, ker ponekod izvajajo meritve kar ob cesti v prostem prometnem toku. Zaradi znanih strogih predpisov pa na cesti nimajo tolk dizlov različnih znamk, tako da te stvari za evropsko sceno niso indikativne.

zmaugy ::

@Utk: Kolikor sem gledal teste različnih vozil različnih znamk so tisti, ki so testirali ponavadi povedali, da se tovarniške porabe ne da doseči. Torej verjetno VW ni edini. Je pa spet na veliko na tapeti in torej čakam rezultate sistematičnih testov še za vozila drugih znamk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

fujtajksel ::

zmaugy je izjavil:

@Utk: Kolikor sem gledal teste različnih vozil različnih znamk so tisti, ki so testirali ponavadi povedali, da se tovarniške porabe ne da doseči. Torej verjetno VW ni edini. Je pa spet na veliko na tapeti in torej čakam rezultate sistematičnih testov še za vozila drugih znamk.


Tu je keč ali so nizko uradno porabo dosegli s temeljitim a žal legalnim friziranjem testa (prenapihnjene gume, odstranjena "odvečna teža", prelepljene odprtine, odklopljen alternator...) ali z goljufijo v obliki cheat moda.
Če nisi opazil, namen VW goljufivega krmilnika (in drugih njegovih predhodnikov) je da na cesti doseže nižjo porabo na račun višjih strupenih emisij. Če bodo morali "testni" režim zdaj uporabljat tudi na cesti, se bo realna poraba dvignila.

zmaugy ::

fujtajksel je izjavil:

zmaugy je izjavil:

So testirali tudi Toyoto? Ford? Fiat? Gm?


Po wikipediji je zaradi podobnega incidenta npr GM moral leta 1996 plačat $11M plus pokrpat 470k avtov; Ford pa leta 1997 $7.8M itd.
Volkswagen emissions scandal @ Wikipedia

Kolikor zastopim so zadnje čase intenzivno testirali razne avte in zaenkrat zalotili samo drugo VW rundo, kar slednji še zanikajo. Imajo obilno bazo testnih podatkov, ker ponekod izvajajo meritve kar ob cesti v prostem prometnem toku. Zaradi znanih strogih predpisov pa na cesti nimajo tolk dizlov različnih znamk, tako da te stvari za evropsko sceno niso indikativne.


Hvala za link, vidim da so pri VW zgolj kopirali ameriške prakse od prej, s tem da bo kazen za VW za faktor 1000 višja kot za ameriške proizvajalce.

fujtajksel je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@Utk: Kolikor sem gledal teste različnih vozil različnih znamk so tisti, ki so testirali ponavadi povedali, da se tovarniške porabe ne da doseči. Torej verjetno VW ni edini. Je pa spet na veliko na tapeti in torej čakam rezultate sistematičnih testov še za vozila drugih znamk.


Tu je keč ali so nizko uradno porabo dosegli s temeljitim a žal legalnim friziranjem testa (prenapihnjene gume, odstranjena "odvečna teža", prelepljene odprtine, odklopljen alternator...) ali z goljufijo v obliki cheat moda.
Če nisi opazil, namen VW goljufivega krmilnika (in drugih njegovih predhodnikov) je da na cesti doseže nižjo porabo na račun višjih strupenih emisij. Če bodo morali "testni" režim zdaj uporabljat tudi na cesti, se bo realna poraba dvignila.

Razumem. Samo kazni so zelo drugačne od predhodnikov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
632142495 (87222) krneki0001
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12736653 (32307) fujtajksel
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27772673 (58895) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19649910 (39939) SuperVeloce

Več podobnih tem