Novice » Znanost in tehnologija » V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe
fujtajksel ::
So kopirali znane prakse, ampak jih tudi dvignili na povsem nov tehnološki nivo.
Kazni pa kolikor vem sploh še niso znane, tudi ne stroški vpoklicov, prav tako ne kako bodo države terjale pomanjkljivo plačane davščine, ali bodo priznane stvarne napake itd.
Niti to ne kakšna bo usoda dizlov v prihodnosti, če bodo zadržali 50% tržnega deleža, zato ker kljub očitnemu razkritju packarije proizvajalci spet lobirajo da bi jim podaljšali odpustke pri emisijah in da še ne bi uvedli meritev NOx na tehničnih... Koliko časa bodo trenutni EURO 6 dizli še smeli v mestna središča, zdaj ko je znano da na cesti niso bistveno boljši od EURO 3 ki imajo marsikje že prepoved.
Kazni pa kolikor vem sploh še niso znane, tudi ne stroški vpoklicov, prav tako ne kako bodo države terjale pomanjkljivo plačane davščine, ali bodo priznane stvarne napake itd.
Niti to ne kakšna bo usoda dizlov v prihodnosti, če bodo zadržali 50% tržnega deleža, zato ker kljub očitnemu razkritju packarije proizvajalci spet lobirajo da bi jim podaljšali odpustke pri emisijah in da še ne bi uvedli meritev NOx na tehničnih... Koliko časa bodo trenutni EURO 6 dizli še smeli v mestna središča, zdaj ko je znano da na cesti niso bistveno boljši od EURO 3 ki imajo marsikje že prepoved.
Dejan_007 ::
Vidim, da nekateri še sedaj ne razumejo. Lahko Opel, Toyota in ostali onesnažujejo več, vendar v testnem okolju ne. VW pa je namerno goljufal in za to mora plačat !!!
fujtajksel ::
Vidim, da nekateri še sedaj ne razumejo. Lahko Opel, Toyota in ostali onesnažujejo več, vendar v testnem okolju ne. VW pa je namerno goljufal in za to mora plačat !!!
Okej da mora VW plačat zaradi namerne goljufije.
Ampak to da lahko Opel, Toyota in ostali z VW vred v Evropi še naprej onesnažujejo več pa jim še naprej nihče nič ne more pa ni okej. Mislim da je še bolj kritično od kaznovanja VW, kako spravit v red zlobirano zakonodajo in neresen nadzor, ker se proizvajalci upirajo z vsemi štirimi in so menda že obrnili Evropsko komisijo.
AndrejO ::
Oh, imam občutek, da se tudi drugi ne bodo več mogli izvleči skozi zgolj na račun nerealnih testov. Sedaj se bo tudi zaradi pritiska javnost pač moralo zamenjati metodologijo, pa če se lobisti začno metati na trepalnice. Največ, kar bodo lahko dosegli, je samo še zavlačevanje za nekaj let, preden se bodo tudi ta vrata zaprla.
noraguta ::
Dej ni point drugi. Point je kaj je teb država prodajala.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
AndrejO ::
No, Dnevnik je imel bombastičen naslov, ki je bil zgolj razmišljanje novinarja (kaj neki se je zgodilo z umetnostjo posredovanja informacij, namesto interpretacij). Pri Delu pa so svoje delo opravili malo bolj temeljito:
Iz podjetja Porsche Slovenija pa so sporočili, da če bodo nadaljnje preiskave potrdile spremenjene vrednosti CO2 pri določenih motorjih v tolikšni meri, da bi se posledično spremenila višina davka na motorna vozila (DMV), bo slovenski uvoznik kot davčni zavezanec prevzel vse obveznosti za poračun DMV-ja za vozila, ki so bila uvožena preko družbe Porsche Slovenija.
noraguta ::
Kar pomen da bodo plačal razliko za znižano eko takso?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
pirlo ::
Če Volkswagen po novih meritvah ugotovi, da je poraba omenjenega passata dejansko pet, in ne 4,6 litra na sto kilometrov, izpusti poskočijo na 132 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, to pa pomeni šest-, in ne le triodstotno obdavčitev po lestvici DMV in 1.020 evrov davka. V tem primeru Volkswagen Fursu dolguje 510 evrov davka za vsakega prodanega passata.
Iz komentarja na članku
AndrejO ::
Dolguje ga uvoznik, ker je ta bi tisti, ki mu je bil davek prenizko obračunan.
Kadar je uvoznik podjetje, ki ima zastopstvo za VW, potem se ve koga bodo za morebiten poračun za nazaj terjali in tudi predstavljam si kako. Ne predstavljam si, da bi Prorsche Slovenija to pojedel sam ali pa celo prevalil na svoje stranke, in njihova izjava za Delo mi to nekako potrjuje.
Kaj pa, ko je bilo uvoženo rabljeno vozilo, kjer uvoznik nima nikakršnega poslovnega odnosa z VW? Za te bo pa življenje postalo pestro, če je od uvoza minilo manj kot 5 let.
Kadar je uvoznik podjetje, ki ima zastopstvo za VW, potem se ve koga bodo za morebiten poračun za nazaj terjali in tudi predstavljam si kako. Ne predstavljam si, da bi Prorsche Slovenija to pojedel sam ali pa celo prevalil na svoje stranke, in njihova izjava za Delo mi to nekako potrjuje.
Kaj pa, ko je bilo uvoženo rabljeno vozilo, kjer uvoznik nima nikakršnega poslovnega odnosa z VW? Za te bo pa življenje postalo pestro, če je od uvoza minilo manj kot 5 let.
noraguta ::
Če bi se lotil tega. Potem bog pomagaj avtomobilarjem. Ne zgolj vw. Ker se bo šlo na resne teste.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Grey ::
Hahaha, še glasbeno željo al kako? Pa kje poberejo take ideje ti naši ministri. Me zanima kakšen avto vozi...ziher ne dizla ali katerega od teh, ki presegajo normative. Absolutno se ne morete strinjati, da bi morali potrošniki plačevati davke za nazaj. To je nezaslišano. Potrošnik ni kriv, da je bil avtomobil predstavljen z nekimi podatki, na novih testih pa spet popolnoma drugače.
Najbolj elegantna rešitev, ki bi bila dobra za vse je ta, da ostane tako kot je, le da se prepove nadaljno prodajo zalog avtomobilov. Kaj bodo potem vozniki teh avtov in starejših dizlov (nekaterih bencinarjev) naredili? Zberejo vse avte na kup in jih zažgejo pred parlamentom? Prodati jih ne bi mogli, ker jih nihče ne bi kupil ob podražitvi povišanju davkov itd. Novega bencinarja pa si verjetno ne morejo privoščiti, ker odplačujejo še tistega, ki je starejši od 2 let.
Treba je razmisliti realistično. Koliko je dizlov in avtomobilov na cesti, ki so starejši od 2 let? Bi rekel, da ogromno glede na to, da se jih proda približno polovico v tej obliki. Trenutno stanje je tako kot je. Pač niso igrali fer. Zato naj državljani nastradajo? Ne.
Pustijo naj zadeve tako kot so trenutno in naj brithni inženirji ugotovijo, kako naj namestijo to zadevo na vse avtomobile, stare in nove. Tistemu, ki ugotovi to, so obljubljeni milijoni.
Electrostatic Smoke Precipitator
Najbolj elegantna rešitev, ki bi bila dobra za vse je ta, da ostane tako kot je, le da se prepove nadaljno prodajo zalog avtomobilov. Kaj bodo potem vozniki teh avtov in starejših dizlov (nekaterih bencinarjev) naredili? Zberejo vse avte na kup in jih zažgejo pred parlamentom? Prodati jih ne bi mogli, ker jih nihče ne bi kupil ob podražitvi povišanju davkov itd. Novega bencinarja pa si verjetno ne morejo privoščiti, ker odplačujejo še tistega, ki je starejši od 2 let.
Treba je razmisliti realistično. Koliko je dizlov in avtomobilov na cesti, ki so starejši od 2 let? Bi rekel, da ogromno glede na to, da se jih proda približno polovico v tej obliki. Trenutno stanje je tako kot je. Pač niso igrali fer. Zato naj državljani nastradajo? Ne.
Pustijo naj zadeve tako kot so trenutno in naj brithni inženirji ugotovijo, kako naj namestijo to zadevo na vse avtomobile, stare in nove. Tistemu, ki ugotovi to, so obljubljeni milijoni.
Electrostatic Smoke Precipitator
noraguta ::
Problem je hujš. Ve se da so eno deklarirane porabe drugo pa realne. Pa prav pri vseh firmah. Ce se gre to testirat v divjino, bo štala smrdela do nebes.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
SuperVeloce ::
World peace je izjavil:
Joj, to pa je razočaranje. VW je imel priložnost razkriti _VSE_ svoje grehe, pa so jih zamolčali. Sedaj si pa res zaslužijo, da propadejo.
ne želi si tega. večina EU ekonomije sloni na VAG grupi. Celo v Sloveniji je malo morje podjetij, ki delajo dele za VAG grupo. Ja, na dolgi rok lahko ta podjetja začnejo prodajat nekomu drugemu, samo vprašanje je komu. Če VAG iz danes na jutri propade na njegovo mesto pač ne bo instantno vskočil nekdo drug, se bo naredila luknja ki bo trajala dolga leta. V tem času bodo podjetja propadla itd itd itd.
Na zelo dolgi rok to zagotovo pomeni, da bi v Evropi ostal edino še Renault (skupaj s kupljenim Nissanom), ki bi zmogel konkurirati ostalim velikanom. Drugače pa evropo Toyota, General Motors, Ford in Hyundai pojedo za malico. Si nisem mislil da bom kdaj to rekel ampak še dobro, da imamo Renault v Evropi.
Eni res vidite samo VW in Renault, okoli pa vakum. Imamo še Citroen, Peugeot, Opel, Fiat, Alfa, BMW, Mercedes, pa še kaj kar sem pozabil.
Propadli seveda ne bodo, bo pa jih malo prizemljilo in morda bodo tudi povprečni Janezi spoznali, da še obstajajo tudi drugi proizvajalci, ki so delali avtomobile že takrat, ko še Hitler ni vedel kaj je to avto.
Citroen in peugot sta isto podjetje. PSA Peugeot Citro%C3%ABn @ Wikipedia
Opel je od ameriškega general-motors
Fiat je od cryslerja
Alfa je od fiata
Misliš reči, Crysler je od Fiata? Crysler je šel v bankrot.
Passat 2015 letnik 2.0TDI. Povprecna poraba je 7.8l.
Lazejo za faktor 2. :)
Majster ej :). Se voziš samo po mestu in 160+ po avtocesti?
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
SuperVeloce ::
Seveda bi nemci prvi popadali. Ena stvar je, če se kia zlaže, da ima porabo 3,5, v resnici pa 4,5. Druga pa, če za neko 1,5 tone težko kravo trdijo, da ima porabo 4,2, v resnici pa 7.
In koliko misliš da tehta ceed karavan? In si kdaj primerjal porabo specifikacij in klasične vožnje s takšnim avtom? Korejci so daleč od angelčkov. Hyundai accend crdi (model 2006-2012) še nikoli ni imel porabe 4.5 kot je po specifikacijah. Razen po klancu navzdol. To se mi še pri nobenem tako "starem" avtomobilu ni zgodilo, da nebi mogel nikoli doseči te predpisane porabe, s Škodo všteto (ki ima VW motorje). Pa je to praktično 10 let star motor, pa se baje takrat ni tako lagalo.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
globoko grlo ::
Iz podjetja Porsche Slovenija pa so sporočili, da če bodo nadaljnje preiskave potrdile spremenjene vrednosti CO2
Kakšne nadaljne preiskave????
Sej je VW sam priznal, da je goljufal!!!
Sedaj morajo samo še zmerit ups, zlobirat za kolikokrat so presegali meje.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
MuadDib ::
Stvar je enostavna... VW placa kazen zaradi goljufije, nato doplaca razne davke, ki so bili zaradi TE GOLJUFIJE utajeni (potrosnik je slepo verjel podatkom, za kar ima vso pravico!!) in to je to... pol pa se ce bo kaksna skupinska tozba zaradi skode, ki so jo potrosniki doziveli, se pa to se ekstra placa... v glavnem VAG je treba ozet do konca, saj ponujajo "slabo robo" (glede na to da morajo goljufat) za prevelike denarce!
Kdor pa hoce met kaj malo bolj ziher, pa si vzame avto z motorjem iz skupnega razvoja PSA/Ford (Peugeot, Citroen, Ford, Mazda, Suzuki, pa mogoce se kdo - nisem drugih dizlov gledal) ali pa Fiatov motor (Fiat/Alfa/Lancia/Chrysler, Opel/GM, mogoce se kateri, je treba malce pogooglat).
Kdor pa hoce met kaj malo bolj ziher, pa si vzame avto z motorjem iz skupnega razvoja PSA/Ford (Peugeot, Citroen, Ford, Mazda, Suzuki, pa mogoce se kdo - nisem drugih dizlov gledal) ali pa Fiatov motor (Fiat/Alfa/Lancia/Chrysler, Opel/GM, mogoce se kateri, je treba malce pogooglat).
J.McLane ::
... ali pa sploh ne gledat dizla, ker so ga okoljske zahteve itak naredile nekonkurenčnega za osebno rabo. Če nekateri tega ne priznate danes boste pa čez nekaj let.
MuadDib ::
Glede na to da niti 10 centov ni razlike med dizlom in bencinarom je ze res... pa vendar je poraba dizla nekje za tretjino manjsa kot pa bencinarja! Raje dizel pod enim evrom, kot pa benz za vec kot evro :P Pa se vozne lastnosti ma dizel boljse (govorim o normalni voznji in ne sportni, ki v prometu nima kaj iskat!).
J.McLane ::
- če imaš nov avto je razlika v ceni za gorivo ravno toliko kot bo več izgube vrednosti pri dizlu (višja nakupna cena)
- če imaš rabljen avto boš pri dizlu dal več za popravila, kot poš uspel prihranit na gorivu
Izjeme so, to je treba priznati, ampak tisti ki dela preko 30k km letno težko reče, da ima vozilo za "osebno" rabo.
Američani takole vidijo dizelsko konkurenco:
https://drive.google.com/open?id=0B58-1...
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...
Kljub nižji porabi se je treba zavedati da za liter dizla porabimo več surove nafte kot za liter bencina, tako je prednost pri VW glede na EPA testni cikel zgolj 7% (primerja se 1.8 TSI ne 1.4 TSI), pri Chevrolet Cruze kjer je 1.4 turbo bencin je zadeva že obrnjena. Če pa gledamo na "smog rating" pa sploh ni vprašanja.
- če imaš rabljen avto boš pri dizlu dal več za popravila, kot poš uspel prihranit na gorivu
Izjeme so, to je treba priznati, ampak tisti ki dela preko 30k km letno težko reče, da ima vozilo za "osebno" rabo.
Američani takole vidijo dizelsko konkurenco:
https://drive.google.com/open?id=0B58-1...
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...
Kljub nižji porabi se je treba zavedati da za liter dizla porabimo več surove nafte kot za liter bencina, tako je prednost pri VW glede na EPA testni cikel zgolj 7% (primerja se 1.8 TSI ne 1.4 TSI), pri Chevrolet Cruze kjer je 1.4 turbo bencin je zadeva že obrnjena. Če pa gledamo na "smog rating" pa sploh ni vprašanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
MuadDib ::
- če imaš nov avto je razlika v ceni za gorivo ravno toliko kot bo več izgube vrednosti pri dizlu (višja nakupna cena)
- če imaš rabljen avto boš pri dizlu dal več za popravila, kot poš uspel prihranit na gorivu
Imam rabljen avto in sem vedno imel rabljen avto! Imam trenutno tretjega dizla in za nobenega nisem pretirano vlozil za popravilo (zarilne svecke pa turbo so rak rana dizlov). Kako je pa z bencinarji? Turbo je rak rana bencinarjev tudi! Ravno tako pa se ob servisu menjavajo svecke, ki jih na dizlu menjas enkrat na 10 let.
Izjeme so, to je treba priznati, ampak tisti ki dela preko 30k km letno težko reče, da ima vozilo za "osebno" rabo.
Ogromno nas dela po 30+kkm letno, ce se moramo vozit na siht po 80km ali vec! Nekateri delajo po celi evropi in nekako morajo prit v Belgijo, na Nizozemsko ali pa le v sosednjo Avstrijo! Tukaj se ne govori vec o izjemah in ravno taksnim sede avto z nizko porabo. Sam delam ca 3kkm na mesec.
Američani takole vidijo dizelsko konkurenco:
https://drive.google.com/open?id=0B58-1...
http://www.fueleconomy.gov/feg/Find.do?...
Zelo dobro se vidi, da izhajajo iz VWja, ki lepo prireja podatke tako dizlom, kot bencinarjem...
Kljub nižji porabi se je treba zavedati da za liter dizla porabimo več surove nafte kot za liter bencina, tako je prednost pri VW glede na EPA testni cikel zgolj 7% (primerja se 1.8 TSI ne 1.4 TSI), pri Chevrolet Cruze kjer je 1.4 turbo bencin je zadeva že obrnjena. Če pa gledamo na "smog rating" pa sploh ni vprašanja.
Zaenkrat zivimo v kapitalizmu, kar pomeni da dokler fabrike skrbijo za znizanje stroskov s tem, da izpuscajo svinjarijo v luft, bom jaz pocel enako! Pa zdaj me lahko stemplate za onesnazevalca pa nepremisljenega, vendar vsi vemo, da se na "eko" zadevah sluzi! Sam sem mnenja, da bi bilo treba subvencionirat gorivo z manjso okoljsko obremenitvijo, denar pa se naj vzame iz davka, ki se ga pobere NAM, ki svinjamo okolje! Ampak dandanes se gleda le na to, da bo vlada imela dovolj, na okolje (in posledicno nase) pa dejansko nihce ne gleda! Druzbo je treba motivirat k prihranku, pa to ne z 700eur place pa pranja mozganov, da je treba kupit avto, ki bo manj svinjal, za popravilo, tankanje, registracijo in kredo pa das polovico mesecnega prihodka...
Tankam tedensko poln tank in zapravim ca 200eur za to! Ce bi vozil bencinarja, bi tankal se pogosteje in bi tako zapravil vsaj cetrtino vec!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MuadDib ()
J.McLane ::
Ti si navedel primere kjer se avto uporablja v službene namene, če ti služba nebi odtehtala teh 200€ na teden za gorivo bi ali iskal novo službo ali pa stanovanje. Tebi se jasno bolj splača, ampak ne govori da je takih ogromno, veliko več je lastnikov dizlov, ki naredijo manj kot 20k km letno, tak ni z dizlom prihranil nič.
Si pa šolski primer tega zakaj morajo obstajajo predpisi za emisije, če jih nebi bilo bi vsi svinjali po mili volji, pa tudi če bi lasten otrok imel zaradi tega težave z dihali. Tipično kazanje s prstom na druge, da oni so pa še večji onesnaževalci s takim mišljenjem vsi crknemo. Ne razumeš da ni fora v denarju, svinjanja nad dovoljenimi mejami enostavno ne sme biti, ni ga denarja na tem svetu, ki bi opravičil to dejanje.
V segmentu osebnih vozil, je na izbiro marsikaj, tudi rabljenega za tako kilometrino kot jo delaš ti dobiš bencinarja z istim stroškom, samo ta verjetno ne bo tebi po godu, ker motor pač mora biti pri 1.500 obratih mrtev, potem pa more butnt turbina, da se ve kaj je to navor.
Si pa šolski primer tega zakaj morajo obstajajo predpisi za emisije, če jih nebi bilo bi vsi svinjali po mili volji, pa tudi če bi lasten otrok imel zaradi tega težave z dihali. Tipično kazanje s prstom na druge, da oni so pa še večji onesnaževalci s takim mišljenjem vsi crknemo. Ne razumeš da ni fora v denarju, svinjanja nad dovoljenimi mejami enostavno ne sme biti, ni ga denarja na tem svetu, ki bi opravičil to dejanje.
V segmentu osebnih vozil, je na izbiro marsikaj, tudi rabljenega za tako kilometrino kot jo delaš ti dobiš bencinarja z istim stroškom, samo ta verjetno ne bo tebi po godu, ker motor pač mora biti pri 1.500 obratih mrtev, potem pa more butnt turbina, da se ve kaj je to navor.
krneki0001 ::
Zaenkrat zivimo v kapitalizmu, kar pomeni da dokler fabrike skrbijo za znizanje stroskov s tem, da izpuscajo svinjarijo v luft, bom jaz pocel enako! Pa zdaj me lahko stemplate za onesnazevalca pa nepremisljenega, vendar vsi vemo, da se na "eko" zadevah sluzi! Sam sem mnenja, da bi bilo treba subvencionirat gorivo z manjso okoljsko obremenitvijo, denar pa se naj vzame iz davka, ki se ga pobere NAM, ki svinjamo okolje! Ampak dandanes se gleda le na to, da bo vlada imela dovolj, na okolje (in posledicno nase) pa dejansko nihce ne gleda! Druzbo je treba motivirat k prihranku, pa to ne z 700eur place pa pranja mozganov, da je treba kupit avto, ki bo manj svinjal, za popravilo, tankanje, registracijo in kredo pa das polovico mesecnega prihodka...
Pa ti veš, da je plinsko olje D2 (nafta za avtomobile) subvencionirana s strani države že zadnjih 30 let? Manjše trošarine so na nafto, kljub temu, da je proizvodnja dražja in da porabiš več surove nafte za pridelavo litra goriva za avto.
M-XXXX ::
Pa ti veš, da je plinsko olje D2 (nafta za avtomobile) subvencionirana s strani države že zadnjih 30 let? Manjše trošarine so na nafto, kljub temu, da je proizvodnja dražja in da porabiš več surove nafte za pridelavo litra goriva za avto.
Ti ne bo problem potem pokazati kje lahko kupim dizel po nižji ceni, kot je nabavna? Za to ceno sem ti pripravljen plačati 50% prihranka.
krneki0001 ::
Pa ti veš, da je plinsko olje D2 (nafta za avtomobile) subvencionirana s strani države že zadnjih 30 let? Manjše trošarine so na nafto, kljub temu, da je proizvodnja dražja in da porabiš več surove nafte za pridelavo litra goriva za avto.
Ti ne bo problem potem pokazati kje lahko kupim dizel po nižji ceni, kot je nabavna? Za to ceno sem ti pripravljen plačati 50% prihranka.
A ti dam račun in kar začni plačevat? Za vsak porabljen liter dizla mi lahko plačaš 50% od razlike med trošarino na bencin in trošarino na dizel. Nabavna cena za bencin je nižja od nabavne cene za dizel, potem pa država spusti trošarino na dizel, zato da vas subvencionira.
Tole so cene za zadnjo spremembo.
opis - bencin - dizel Cena brez dajatev - 0,43636 - 0,44256 Taksa CO2 - 0,04147 - 0,04493 Dodatek za zagotavlj. prihrankov energije - 0,00600 - 0,00400 Trošarina - 0,50378 - 0,41746 Prispevek za zagotavlj. podpor proizvodnji el. energije - 0,00911 - 0,00990 DDV - 0,21928 - 0,20215 Drobnopr. cena v €/liter - 1,216 - 1,121
Razlike je 9 centov na liter goriva. Torej 4.5 centa za vsak tvoj porabljen liter dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
MuadDib ::
Ti si navedel primere kjer se avto uporablja v službene namene, če ti služba nebi odtehtala teh 200€ na teden za gorivo bi ali iskal novo službo ali pa stanovanje. Tebi se jasno bolj splača, ampak ne govori da je takih ogromno, veliko več je lastnikov dizlov, ki naredijo manj kot 20k km letno, tak ni z dizlom prihranil nič.
Si pa šolski primer tega zakaj morajo obstajajo predpisi za emisije, če jih nebi bilo bi vsi svinjali po mili volji, pa tudi če bi lasten otrok imel zaradi tega težave z dihali. Tipično kazanje s prstom na druge, da oni so pa še večji onesnaževalci s takim mišljenjem vsi crknemo. Ne razumeš da ni fora v denarju, svinjanja nad dovoljenimi mejami enostavno ne sme biti, ni ga denarja na tem svetu, ki bi opravičil to dejanje.
V segmentu osebnih vozil, je na izbiro marsikaj, tudi rabljenega za tako kilometrino kot jo delaš ti dobiš bencinarja z istim stroškom, samo ta verjetno ne bo tebi po godu, ker motor pač mora biti pri 1.500 obratih mrtev, potem pa more butnt turbina, da se ve kaj je to navor.
Kdo govori o sluzbenem namenu? Voznja na delo oz. z dela je PRIVATNI cas in s tem ne gre za uporabo v sluzbene namene! Ogromno je lastnikov, ki delajo se vec kilometrov. Glede na to, da ze samo v Avstriji zasluzis vsaj tisocaka vec, kot pa v sloveniji, se to izplaca! Vsakemu, ki to pocne!
Da ni fora v denarju, nam tako ali tako perejo vsi mozgane, vendar nas na koncu ozemajo ravno zaradi tega! Placajmo raje malo vec, pa bo cisto, v ozadju pa se taksnim krohotajo, saj dejansko delajo profit na taksnih, ki bi radi posteno vplivali na okolje!
Pokazi mi eno vozilo, ki ima ca 10KM na 1kg, pa porabo na 5.5l/100km! Zraven tega pa naj ima tako vozilo vsaj malo pleha okoli, da se ne bom peljal po AC v strahu da me kaksen motorist spregleda!
M-XXXX ::
A ti dam račun in kar začni plačevat? Za vsak porabljen liter dizla mi lahko plačaš 50% od razlike med trošarino na bencin in trošarino na dizel. Nabavna cena za bencin je nižja od nabavne cene za dizel, potem pa država spusti trošarino na dizel, zato da vas subvencionira.
Vzemi slovar v roko in poglej kaj pomeni subvencija, da se nehate naprej smešit. Če je nekje obdavčitev/trošarina/prispevek MANJŠI kot pri drugem izdelku (ampak se vseeno prodaja nad tržno ceno) to nikoli in nikdar ni bila obdavčitev.
Tako da ja, moja izjava stoji: pokaži kje se dobi ta subvencioniran dizel, ki je toliko cenejši od cene dizla brez davka in trošarin, pa si razdeliva prihranke. WIN-WIN za oba.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
J.McLane ::
Pokazi mi eno vozilo, ki ima ca 10KM na 1kg, pa porabo na 5.5l/100km! Zraven tega pa naj ima tako vozilo vsaj malo pleha okoli, da se ne bom peljal po AC v strahu da me kaksen motorist spregleda!
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
- 136 KM na 1.400 kg
- 5,2 l/100 km
Letnik 2011 dobiš za 8k EUR, garancijo na baterijo lahko podaljšuješ do 2021, ne glede na prevožene km.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
- 150 KM na 1.600 kg
- 120 km dnevno boš pa prevozil s ca. 3 l/100 km
Letnik 2011 dobiš za 15k EUR
Ampak vem, to dvoje ti enostavno ni všeč, ker ni turbo luknje ki bite butnila v hrbet, pa statistika iz spritmonitor zate ne velja zato ker se ti voziš po cestah kjer to ne velja
Poleg tega sem zaman iskal nasprotno, dizla po teh tvojih kriterijih sploh ni, vsaj po statističnih podatkih ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
krneki0001 ::
A ti dam račun in kar začni plačevat? Za vsak porabljen liter dizla mi lahko plačaš 50% od razlike med trošarino na bencin in trošarino na dizel. Nabavna cena za bencin je nižja od nabavne cene za dizel, potem pa država spusti trošarino na dizel, zato da vas subvencionira.
Vzemi slovar v roko in poglej kaj pomeni subvencija, da se nehate naprej smešit. Če je nekje obdavčitev/trošarina/prispevek MANJŠI kot pri drugem izdelku (ampak se vseeno prodaja nad tržno ceno) to nikoli in nikdar ni bila obdavčitev.
Tako da ja, moja izjava stoji: pokaži kje se dobi ta subvencioniran dizel, ki je toliko cenejši od cene dizla brez davka in trošarin, pa si razdeliva prihranke. WIN-WIN za oba.
Subvencioniran del je manjša trošarina. Trošarina bi morala biti večja kot pri bencinu, pa jo umetno zmanjšajo za nekaj procentov, da dobijo nižjo ceno dizelskega goriva. In to po celi evropi, ker so s tem pomagali prevoznikom v evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Spajky ::
Včeraj je bilo na berluskonijevi mediaset Italia1 spet oddaja "Le Iene" (hijene ), ko ekipa po celi Italiji raziskuje/poroča o anomalijah/prevarah etc. Bilo je tudi o dizlih. Meni sicer ta video doli ne dela, vi če razumete italijansko probajte.
inquinamento-diesel-ecco-la-soluzione
Kot prvo se gre za problem glede DPF in človeku škodljivih izpustov (nanodelcev), ki je bistveno boljše za vse brez (torej prevara!). Kot drugo je en mlajši inženir kovinarstva/avtomehanik iz srednje Italije predelal starejši dizel na Metan in patentiral v preko 100 državah hibridno svečko med ono dizel in bencinsko (gretje + daje iskro) ter bencinsko elektroniko vstavil.
Vse skupaj deluje na dizelskem motorju, izpustov praktično nič! ozi se normalno brez izgube moči ala bencinc s turbo, štroški še pol manjši na km kot z LPG ... Samo "naftašem to IMHO ne bo všeč in ga bodo ovirali povsod.
Pravtako je bilo pred letom na isti oddaji, kako so zeznili eno podjetje iz Padove, ki je dobilo nagrado in številna priznanja za svetovno inovacijo na EU sejmu inovacij v Nemčiji za posebno napajanje dizlov, ki zbije potrošnjo in škodljive pline precej in to brez DPF in katalizatorja !!! Ko so se zmenili z večjimi avtoservisi po Italiji za vgradnje in začeli na veliko proizvajat ta dodatek, so vmes posegli vsi IT distributerji-naftaši/serviserji etc ..
Na tiho so družno pritisnili na take voljne servise, da so prekinili sodelovanje s to inovativno firmo. V roku leta dni je ta zaradi dolgov pri zagonu biznisa propadla (ni bilo več kaj dosti prihodka!) ... pozana štorije-že videno ..
inquinamento-diesel-ecco-la-soluzione
Kot prvo se gre za problem glede DPF in človeku škodljivih izpustov (nanodelcev), ki je bistveno boljše za vse brez (torej prevara!). Kot drugo je en mlajši inženir kovinarstva/avtomehanik iz srednje Italije predelal starejši dizel na Metan in patentiral v preko 100 državah hibridno svečko med ono dizel in bencinsko (gretje + daje iskro) ter bencinsko elektroniko vstavil.
Vse skupaj deluje na dizelskem motorju, izpustov praktično nič! ozi se normalno brez izgube moči ala bencinc s turbo, štroški še pol manjši na km kot z LPG ... Samo "naftašem to IMHO ne bo všeč in ga bodo ovirali povsod.
Pravtako je bilo pred letom na isti oddaji, kako so zeznili eno podjetje iz Padove, ki je dobilo nagrado in številna priznanja za svetovno inovacijo na EU sejmu inovacij v Nemčiji za posebno napajanje dizlov, ki zbije potrošnjo in škodljive pline precej in to brez DPF in katalizatorja !!! Ko so se zmenili z večjimi avtoservisi po Italiji za vgradnje in začeli na veliko proizvajat ta dodatek, so vmes posegli vsi IT distributerji-naftaši/serviserji etc ..
Na tiho so družno pritisnili na take voljne servise, da so prekinili sodelovanje s to inovativno firmo. V roku leta dni je ta zaradi dolgov pri zagonu biznisa propadla (ni bilo več kaj dosti prihodka!) ... pozana štorije-že videno ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
MuadDib ::
Pokazi mi eno vozilo, ki ima ca 10KM na 1kg, pa porabo na 5.5l/100km! Zraven tega pa naj ima tako vozilo vsaj malo pleha okoli, da se ne bom peljal po AC v strahu da me kaksen motorist spregleda!
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
- 136 KM na 1.400 kg
- 5,2 l/100 km
Letnik 2011 dobiš za 8k EUR, garancijo na baterijo lahko podaljšuješ do 2021, ne glede na prevožene km.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
- 150 KM na 1.600 kg
- 120 km dnevno boš pa prevozil s ca. 3 l/100 km
Letnik 2011 dobiš za 15k EUR
Ampak vem, to dvoje ti enostavno ni všeč, ker ni turbo luknje ki bite butnila v hrbet, pa statistika iz spritmonitor zate ne velja zato ker se ti voziš po cestah kjer to ne velja
Poleg tega sem zaman iskal nasprotno, dizla po teh tvojih kriterijih sploh ni, vsaj po statističnih podatkih ne.
Seveda sem pozabil da ne sme bit drazje od 2k eur... dizel obstaja... in sicer sem ga vozil... Fiat Marea Weekend (ok, poraba 5,8l/100km) s 110KM pri 1084kg!
Zraven tega se pa najde se kaksen peugeot ali citroen, ki ima prav tako dobro razmerje (1.6 dizel z 90-110KM pri ca. 1 toni teze)!
Torej po tvojih besedah pomeni, da ne delajo vec varcnih dizlov, ki bi zadostili potrebam uporabnikov?
Pa se ena pripomba! Katrca je bila super avto, s porabo 4l/100km in tezo ca 700kg... a je imela le 33KM! Za katrco je veljal pregovor: Gre kot raketa, pije kot faracajg! Ampak ce bi bilo avtomobilski industriji kaj do tega, da bi navaden smrtnik imel nizjo porabo (in s tem manjse onesnazevanje), bi nadgradili motorje, ki so jih ze imeli, na manjso porabo ob VECJI moci! A za to lahko gremo le k vaskemu tunerju, da ti chipa avto (in s tem zmanjsa emisije)!
Hibridi so faj stvarca, se bolj vsec mi je kaksen Tesla, a zame zal financno ta hip nedosegljiv. Bo pa prej kot slej na voljo baterija, ki jo bos napolnil v 5 minutah in uporabljal kar nekaj ur. Pa tudi pri elektricnem avtu obstaja ena emisijska omejitev: kako merit emisije pri elektro avtu? Glede na izvor elektrike ali glede na porabo? Trenutno je pridobivanje elektrike en izmed najbolj onesnazujocih postopkov, saj se vse prevec elektrike pridobiva s kaksnimi termoelektrarnami! Ko se bo uporabljalo bistveno vec obnovljivih virov, bomo pa lahko govorili o ekoloski energiji!
SuperVeloce ::
A za to lahko gremo le k vaskemu tunerju, da ti chipa avto (in s tem zmanjsa emisije)!
Vaski chip tuner ti zvisa emisije, sploh ko je govora o NOx. Ravno o tem gre debata, da ni vse samo CO2, sploh ce je nizanje CO2 (in porabe), ter visanje moci motorja ravno na racun teh visjih emisij.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
J.McLane ::
Seveda sem pozabil da ne sme bit drazje od 2k eur... dizel obstaja... in sicer sem ga vozil... Fiat Marea Weekend (ok, poraba 5,8l/100km) s 110KM pri 1084kg!
No pa smo iz 5,5 že na 5,8, povprečje 25 voznikov je pa še malo čez na 6,4:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Poraba je stvar vsakega posameznika kje in kako se vozi, jaz npr. imam 4 letno povprečje računano na roke 4,7 l/100 km, bencina da se razumemo. Dober si da se vsak dan voziš 120 km z avtom, ki stane manj kot te stane bencin letno, veliko sreče ti želim.
Hibridi so faj stvarca, se bolj vsec mi je kaksen Tesla, a zame zal financno ta hip nedosegljiv. Bo pa prej kot slej na voljo baterija, ki jo bos napolnil v 5 minutah in uporabljal kar nekaj ur. Pa tudi pri elektricnem avtu obstaja ena emisijska omejitev: kako merit emisije pri elektro avtu? Glede na izvor elektrike ali glede na porabo? Trenutno je pridobivanje elektrike en izmed najbolj onesnazujocih postopkov, saj se vse prevec elektrike pridobiva s kaksnimi termoelektrarnami! Ko se bo uporabljalo bistveno vec obnovljivih virov, bomo pa lahko govorili o ekoloski energiji!
CO2 emisije elektrike se meri dokaj enostavno (1 kWh = 0,58 kg CO2), vse ostale emisije (NOx, PM, CO..) so regulirane veliko bolje na nekaj dimnikih kot pa na milijon avtih. Trik elektrike je tudi da bo s starostjo avto v bistvu vedno bolj čist, ker bo elektrika čistejša, klasičen avto pa z leti vedno bolj svinja.
fujtajksel ::
Nemški KBA menda še vedno testira šaržo okrog 50 avtov in je v fazi razčiščevanja nekaterih odkritih neskladij s proizvajalci.
Evropska komisija menda navija za 110% olajšave emisij NOx na cesti od 2017 do 2020, glede na EURO 6... rezultat korporativnega lobiranja očitno.
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
Evropska komisija menda navija za 110% olajšave emisij NOx na cesti od 2017 do 2020, glede na EURO 6... rezultat korporativnega lobiranja očitno.
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
AndrejO ::
Yay! Končno lahko enkrat samega sebe citiram:
Oh, imam občutek, da se tudi drugi ne bodo več mogli izvleči skozi zgolj na račun nerealnih testov. Sedaj se bo tudi zaradi pritiska javnost pač moralo zamenjati metodologijo, pa če se lobisti začno metati na trepalnice. Največ, kar bodo lahko dosegli, je samo še zavlačevanje za nekaj let, preden se bodo tudi ta vrata zaprla.
globoko grlo ::
Ciganarija da smrdi do neba.
Zakaj se tele lažnjive in goljufive cigane sploh še karkoli sprašuje???
So bili ujeti, nakar so "sami" priznali, da so goljufali, zdej pa lobirajo kot da se ni nič zgodil. Pa pyzda jim četniška.
A nam potrošnikom pa ostane samo, da se pripognemo in če imamo srečo, da je žajfa kje v bližini, nas ne bo tako zelo bolelo.
Zakaj se tele lažnjive in goljufive cigane sploh še karkoli sprašuje???
So bili ujeti, nakar so "sami" priznali, da so goljufali, zdej pa lobirajo kot da se ni nič zgodil. Pa pyzda jim četniška.
A nam potrošnikom pa ostane samo, da se pripognemo in če imamo srečo, da je žajfa kje v bližini, nas ne bo tako zelo bolelo.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
stara mama ::
Pyzde četniške so tisti, ki stvari posplošujejo samo na eno firmo, ki je izpostavljena.
Lahko še vedno greš peš/z avtobusom/biciklom/vlakom/ladjo/helikopterjem/....
Lahko še vedno greš peš/z avtobusom/biciklom/vlakom/ladjo/helikopterjem/....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Isotropic ::
Pokazi mi eno vozilo, ki ima ca 10KM na 1kg, pa porabo na 5.5l/100km! Zraven tega pa naj ima tako vozilo vsaj malo pleha okoli, da se ne bom peljal po AC v strahu da me kaksen motorist spregleda!
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
- 136 KM na 1.400 kg
- 5,2 l/100 km
Letnik 2011 dobiš za 8k EUR, garancijo na baterijo lahko podaljšuješ do 2021, ne glede na prevožene km.
kaj ti bo hibrid, če se večinoma voziš po AC?
J.McLane ::
Tudi na AC je poraba čisto v dizelskih okvirjih, tisti dcl se pa hitro nadoknadi na kakšnem semaforju.
Te izjave izvirajo iz časov ko je bil nakup hibrida bistveno dražji in so vsi računali kdaj razliko lahko nadoknadiš, sedaj ko je Auris HSD (in Yaris HSD) na takih cenovnih okvirjih kot dizelska konkurenca z avtomatskim menjalnikom je to računanje glede na premijo padlo v vodo. Kriteriji ki odločajo za ali proti so kvečjemu - avtomatski menjalnik, uporabnost, zanesljivost, škodljivi izpusti ... ne pa poraba.
Če pa že želiš merljive rezultate jih pa najdeš tu, sicer "stedy state speed" še zdaleč ni AC s kakšnimi pospeševanji in zaviranji ampak OK:
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (5,2)
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (5,4)
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (4,8)
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (4,9)
Te izjave izvirajo iz časov ko je bil nakup hibrida bistveno dražji in so vsi računali kdaj razliko lahko nadoknadiš, sedaj ko je Auris HSD (in Yaris HSD) na takih cenovnih okvirjih kot dizelska konkurenca z avtomatskim menjalnikom je to računanje glede na premijo padlo v vodo. Kriteriji ki odločajo za ali proti so kvečjemu - avtomatski menjalnik, uporabnost, zanesljivost, škodljivi izpusti ... ne pa poraba.
Če pa že želiš merljive rezultate jih pa najdeš tu, sicer "stedy state speed" še zdaleč ni AC s kakšnimi pospeševanji in zaviranji ampak OK:
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (5,2)
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (5,4)
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (4,8)
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost... (4,9)
AndrejO ::
globoko grlo je izjavil:
Ciganarija da smrdi do neba.
Zakaj se tele lažnjive in goljufive cigane sploh še karkoli sprašuje???
Ker vedo, kdo jim lahko izplača dodatke ob plači, kdo jim jih pa ne more in bi jim še te plače ukinil.
fujtajksel ::
Zadnji obrat: za VW goljufijo naj bi v Bruslju zvedeli že 2011, ampak Nemci pometli pod prepogo, zato naj bi zadevo predali ICCT in ti Amerom...
http://www.wiwo.de/unternehmen/auto/vw-...
http://www.wiwo.de/unternehmen/auto/vw-...
globoko grlo ::
Itak, ciganarija. Mi jim pa sledimo kot ovce in jih kujemo v nebo.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154842 (99569) | krneki0001 |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38794 (34448) | fujtajksel |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77182 (63404) | stara mama |
» | Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 53106 (43135) | SuperVeloce |