Forum » Na cesti » Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono
Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono
spirit ::
Bellzmet, pa kaj ti voziš vsak dan v službo in domov tako da table gledaš, da veš kje moraš zavit? ne vem mislim da bi se po parih vožnjah moral že navadit kje zaviješ n se temu primerno že pravočasno razvrsiti, se ti ne zdi? in ja če narediš napako ne otežuj situacije, ne rečem da na prazni cesti malo prepozno zaviješ in nikogar ne ogrožaš, in ne narediš s tem zastoja, v času ko je že tako in tako gužva pač ne, ker narediš samo sra***.
Saj ni problem spustit enega problem je ko lahko za take cepce kar ustaviš promet in naj vozijo mimo.. Je bilo že večrat napisano da nekoga spustit predse ni problem, je pa ko eni mislijo da jih moraš, ker jim manjka samo napis na čelu:''predober da bi stal v koloni.''
Jype, kje je dovoljeno da se kolesarja vozita vštric po cesti (ne po kolesarski stezi)? In res ni tema o tem ali je kolo boljše od avta. ne vem koliko ti ceniš svoj čas, ampak jaz imam sicer kratko pot, ki mi z avtom, ko ni gužve vzame cca 20 minut, s kolesom bi potreboval vsaj 1 uro, v službo pa bi prišel pomečkan in prepoten,.. res super, zelo hitro bi bil v hladnejših dneh na bolniški... Z javnim prevozom bi potreboval še več kot s kolesom, ker imamo tako super povezave, ker bi moral najprej v center, kamor sedaj dejansko hitro prideš ko ima avtobus svoj potem pa tam na bus ali vlak do službe.
Ko sem delal še v BTC, veš kakšna je bila razlika med vožnjo z avtomobilom in busom? Avto 7-10 minut, avtobus 45 minnut če sem imel res srečo..., je pa res da me je v BTC čakalo parkirno mesto in praktično vsej gužvi sem se izognil, ker mi ni bilo treba iti skozi center. če bi recimo delal v centru LJ bi se sigurno vozil z avtobusom, ker časaovno ne bi z avtom nič profitiral, in bi samo živčno stal v gužvi, ko pa ne delaš v centru je stvar percej drugačna.
V tem primeru verjetno pašem med tiste ki bi radi udobje, kajne? Ampak saj plačam polno ceno, vsako leto zavarovanje, gume menjam na max 3 leta, pa ne ker ne bi bilo profila ampak ker mislim da stara guma nima na avtu kaj delat, itd. Ali sem spadajo tudi prepotenteži, ki so več vredni od osatlih?
Saj ni problem spustit enega problem je ko lahko za take cepce kar ustaviš promet in naj vozijo mimo.. Je bilo že večrat napisano da nekoga spustit predse ni problem, je pa ko eni mislijo da jih moraš, ker jim manjka samo napis na čelu:''predober da bi stal v koloni.''
Jype, kje je dovoljeno da se kolesarja vozita vštric po cesti (ne po kolesarski stezi)? In res ni tema o tem ali je kolo boljše od avta. ne vem koliko ti ceniš svoj čas, ampak jaz imam sicer kratko pot, ki mi z avtom, ko ni gužve vzame cca 20 minut, s kolesom bi potreboval vsaj 1 uro, v službo pa bi prišel pomečkan in prepoten,.. res super, zelo hitro bi bil v hladnejših dneh na bolniški... Z javnim prevozom bi potreboval še več kot s kolesom, ker imamo tako super povezave, ker bi moral najprej v center, kamor sedaj dejansko hitro prideš ko ima avtobus svoj potem pa tam na bus ali vlak do službe.
Ko sem delal še v BTC, veš kakšna je bila razlika med vožnjo z avtomobilom in busom? Avto 7-10 minut, avtobus 45 minnut če sem imel res srečo..., je pa res da me je v BTC čakalo parkirno mesto in praktično vsej gužvi sem se izognil, ker mi ni bilo treba iti skozi center. če bi recimo delal v centru LJ bi se sigurno vozil z avtobusom, ker časaovno ne bi z avtom nič profitiral, in bi samo živčno stal v gužvi, ko pa ne delaš v centru je stvar percej drugačna.
V tem primeru verjetno pašem med tiste ki bi radi udobje, kajne? Ampak saj plačam polno ceno, vsako leto zavarovanje, gume menjam na max 3 leta, pa ne ker ne bi bilo profila ampak ker mislim da stara guma nima na avtu kaj delat, itd. Ali sem spadajo tudi prepotenteži, ki so več vredni od osatlih?
Invictus ::
Ne rabimo transparentne države da vidimo da avtomobilisti v blagajno prispevajo bistveno več kot se rabi za ceste. Toliko o zblojenosti. (kam kak tolar gre... je pa zblojenost politike).
Aja, ostali, ki za druge zadeve plačujemo več davkov kot marsikateri avtomobilist, pa ne prispevamo nič za ceste? Mislim da še komu kaj ni jasno ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Pithlit ::
Lej, sej parkrat sem že cifre napisala. Pa očitno ne potegne. Mal ga pač serješ, ni panike.
Life is as complicated as we make it...
spirit ::
Mislim transparanetne države ne rabimo zaradi cest ampak zaradi vsega, ker se z našim denarjem dela kot da pada z neba. Za cife, ki jih je Pithlit napisala ne vem v kakšni meri držijo ampak dejstvo je da pri nas veliko denarja izpuhti neznano kam in imamo ceste v K, železnico v K pa bi oboje lahko imeli urejeno in bi z obojim lahko služili.
Invictus ::
Lej, sej parkrat sem že cifre napisala. Pa očitno ne potegne. Mal ga pač serješ, ni panike.
Ko boš dala dokaze, da gre vaš denar res za ceste, potem bom verjel. Do takrat pa bo držalo da vsak davkoplačevalec vplačuje v proračun.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
jype ::
spirit> Jype, kje je dovoljeno da se kolesarja vozita vštric po cesti (ne po kolesarski stezi)?
V večini Evrope. Seveda se morata umaknit, če ju kdo poskuša prehitet, kar večina itak stori iz vljudnosti.
spirit> res super, zelo hitro bi bil v hladnejših dneh na bolniški...
Jaz sem bil zelo malo na bolniški v preteklih 15 letih, pa sem v službo hodil z biciklom in se vozil nekaj časa tudi skoraj eno uro v vsako smer. Zakaj? Samo zato, da nisem bil del problema (in ker mi ni težko - naj bo na cestah več prostora za invalide, mlade mamice in druge, ki imajo dobre razloge, da potujejo z osebnimi avtomobili).
spirit> ko pa ne delaš v centru je stvar percej drugačna.
Če ne delaš v centru, pa se kljub temu redno voziš po Tivolski, potem nekaj delaš narobe.
spirit> Ampak saj plačam polno ceno, vsako leto zavarovanje, gume menjam na max 3 leta
Jaz mislim, da ne plačaš polne cene. Da bi moral plačat tudi to, da je bilo treba velik del mestnih kapacitet predelat za avtomobilsko uporabo, da na tisoče ljudi slabše živi zaradi strupenih snovi in hrupa in da vozniki pogosto niste kos nalogi in poškodujete ljudi okoli sebe, materialno odgovornost za takšno početje pa si delimo vsi, namesto da bi za škodo morali plačati sami.
V večini Evrope. Seveda se morata umaknit, če ju kdo poskuša prehitet, kar večina itak stori iz vljudnosti.
spirit> res super, zelo hitro bi bil v hladnejših dneh na bolniški...
Jaz sem bil zelo malo na bolniški v preteklih 15 letih, pa sem v službo hodil z biciklom in se vozil nekaj časa tudi skoraj eno uro v vsako smer. Zakaj? Samo zato, da nisem bil del problema (in ker mi ni težko - naj bo na cestah več prostora za invalide, mlade mamice in druge, ki imajo dobre razloge, da potujejo z osebnimi avtomobili).
spirit> ko pa ne delaš v centru je stvar percej drugačna.
Če ne delaš v centru, pa se kljub temu redno voziš po Tivolski, potem nekaj delaš narobe.
spirit> Ampak saj plačam polno ceno, vsako leto zavarovanje, gume menjam na max 3 leta
Jaz mislim, da ne plačaš polne cene. Da bi moral plačat tudi to, da je bilo treba velik del mestnih kapacitet predelat za avtomobilsko uporabo, da na tisoče ljudi slabše živi zaradi strupenih snovi in hrupa in da vozniki pogosto niste kos nalogi in poškodujete ljudi okoli sebe, materialno odgovornost za takšno početje pa si delimo vsi, namesto da bi za škodo morali plačati sami.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
spirit ::
Saj se ne vozim po Tivolski, ampak enaki problemi so skoraj povsod na večasovnih cestah kjer enden od pasov zavije drugam kot drugi. pa tudi na obvoznici, oziroma izvozih, kjer lahko eni čakajo v vrsti za izvoz se hitro najde nekdo ki bi kolono preskočil, in nastane enak problem.
jype ::
Ja, no, rešitvi sta dve: Ena je dodajanje pasov, kar nedvomno pomeni, da moraš prostor nekomu odvzeti. To počnejo v ogromnih mestih in začuda imajo potem praviloma še več težav. Druga je pa odvzemanje pasov. Potem tudi z avtomobilom porabiš eno uro in se raje odločiš za bicikl ali javni prevoz.
spirit ::
daleč najlažje je pisati kazni, preuredit ceste in tako počasi spremenit kulturo voznikov, če bi lahko policija na opdlagi posnetka o takih stvareh izstavila kazen bi se marsikaj spremenilo, jaz recimo pogosto snemam vožnjo in bi tak posnetek brez težav pokazal policistu, tablico se vidi , prekršek pa tudi. Saj pravim ena od dobrih zadev so nova krožišča ki preprečujejo vožnjo po izključno zunanjem pasu, nekaj takega bi morali uvest tudi pri navadnih cestah kjer je ločen pas recimo za zavijanje, kar pomeni, če se nisi pravočasno razporedil pelji naravnost in obrni, razen če ti ni škoda avta, ker občsno vseeno vidim kako neko v Tomačevem mirno zapelje čez bankino, ampak večina ima svoje avte rada pa tega ne dela. Dobre primer so črnuče in TRzin zjutraj tam redko vidiš koga da bi se urival, pa čeprav pas za zavijanje ni ločen z bankino, ampak ker se tam bolj kot ne res vozijo isti ljudje vsi bloj kot ne čakajo v koloni in pridejo lepo na vrsto.
pa Jype da ti še odgovorim: če jaz vozim po predpisih in mi ti pri tvoji rdeči s koelsom planeš na cesto, ni da jaz ne obvladam svojega morilskega stroja, ker razen če bi vozil 5kmh ali pa ti bral misli da se ne misliš ustavit se na mestu ne morem ustavit, tako da ja nisem jaz norec ki te je zbil ampak si v tem primeru ti norec ki se je pustil zbiti oziroma je skočil pred avto. Po eni strani govoriš kako so vsega krivi vozniki avtomobilov a po drugi strani napišeš, kako lepo je kršiti predpise, ker je kazen itak minimalna, v tem pogledu si ravno tak kot tisi, ki preskoči kolono in se vriva. Pa nisem jaz noben angel, ki nikoli ne krši pravil in predpisov, ampak, ko/če jih tega ne obešam na velik zvon kot nekaj dobrega.
pa Jype da ti še odgovorim: če jaz vozim po predpisih in mi ti pri tvoji rdeči s koelsom planeš na cesto, ni da jaz ne obvladam svojega morilskega stroja, ker razen če bi vozil 5kmh ali pa ti bral misli da se ne misliš ustavit se na mestu ne morem ustavit, tako da ja nisem jaz norec ki te je zbil ampak si v tem primeru ti norec ki se je pustil zbiti oziroma je skočil pred avto. Po eni strani govoriš kako so vsega krivi vozniki avtomobilov a po drugi strani napišeš, kako lepo je kršiti predpise, ker je kazen itak minimalna, v tem pogledu si ravno tak kot tisi, ki preskoči kolono in se vriva. Pa nisem jaz noben angel, ki nikoli ne krši pravil in predpisov, ampak, ko/če jih tega ne obešam na velik zvon kot nekaj dobrega.
Half-Saint ::
pa Jype da ti še odgovorim: če jaz vozim po predpisih in mi ti pri tvoji rdeči s koelsom planeš na cesto, ni da jaz ne obvladam svojega morilskega stroja, ker razen če bi vozil 5kmh ali pa ti bral misli da se ne misliš ustavit se na mestu ne morem ustavit, tako da ja nisem jaz norec ki te je zbil ampak si v tem primeru ti norec ki se je pustil zbiti oziroma je skočil pred avto. Po eni strani govoriš kako so vsega krivi vozniki avtomobilov a po drugi strani napišeš, kako lepo je kršiti predpise, ker je kazen itak minimalna, v tem pogledu si ravno tak kot tisi, ki preskoči kolono in se vriva. Pa nisem jaz noben angel, ki nikoli ne krši pravil in predpisov, ampak, ko/če jih tega ne obešam na velik zvon kot nekaj dobrega.
Sej ne morm verjet, da zagovarjam Jypeta.. ampak verjetno ni mislu, da v špici greš namerno z biciklom čez rdečo. Kaj se ti zdi?
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
spirit ::
Bellzmet, ok ni prekršek, je pa nekulturno, je tako boljše? Sicer nisem prepričan kako se tretira to da se nekdo ustavi, blokira pas na katerem je za to ker bi se rad urinil ne drug pas, ker se ni pravočasno razvrstil v kolono. ker ne gre za to da se ni mogel razvrstit v kolono ampak se ni želel, ker tudi če recimo se ni mogel je razlika a se hočeš uštulit pred avto številka 50 ali pred avto številka 3 v koloni (ob predpostavki da sta koloni enako dolgi), ker pred št. 50 pomeni bom čakal samo sem se zmotil, pri št. 3 pa sem prepomemben da bi čakal a ne?
Kaj ej on mislil i kaj ne ne vem, veselo napada voznike in pravi kako je treba an kolo ker lahko po mili volji krši predpise in ko mu rečem da s tem ogroža, sem tisti ki ogroža jaz, ker se ne morem ustavit ko on skoči na cesto.
Kaj ej on mislil i kaj ne ne vem, veselo napada voznike in pravi kako je treba an kolo ker lahko po mili volji krši predpise in ko mu rečem da s tem ogroža, sem tisti ki ogroža jaz, ker se ne morem ustavit ko on skoči na cesto.
Invictus ::
Ampak saj plačam polno ceno, vsako leto zavarovanje, gume menjam na max 3 leta, pa ne ker ne bi bilo profila ampak ker mislim da stara guma nima na avtu kaj delat, itd.
S tem si plačaš samo pravico da ti je dovoljeno uporabljati svoj avto v prometu, nič več ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Matako ::
Kolesarji in pešci v blagajno zmečejo... kolk? Pa ne mi spet o dajatvah ki jih plačuje vsak...
Previdno. Da ne kak pritajen uradnik dobil ideje registracij koles - neumnost ki je bila (in verjetno kje še je) po svetu dejansko v veljavi.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
Bellzmet ::
@spirit: ja lej meni gre tudi to na k***, je kultura nekaterih res "no comment". Imam seveda svoje mnenje o takih. ČE se pa kdo zmoti je pa bolje, da čaka pred 3 avtom in ne pred 50, ker čakanje pred 50 avtom naredi večjo štalo, kot če čakaš čisto na koncu. Npr. na tem križišču je čakanje pred 3. avtom zapre samo en pas, ki gre na levo, pri čakanju za 50. avtom pa zapreš oba pasova, ki gresta na levo in se zadaj naredi večja kolona.
jype ::
spirit> pa Jype da ti še odgovorim: če jaz vozim po predpisih in mi ti pri tvoji rdeči s koelsom planeš na cesto, ni da jaz ne obvladam svojega morilskega stroja, ker razen če bi vozil 5kmh ali pa ti bral misli da se ne misliš ustavit se na mestu ne morem ustavit, tako da ja nisem jaz norec ki te je zbil ampak si v tem primeru ti norec ki se je pustil zbiti oziroma je skočil pred avto.
Absolutno sem jaz norec - ti si pa še vedno odgovoren za vso škodo, ki jo tvoje vozilo povzroči. Jaz sem verjetno mrtev, ti si pa najebal, ker si se sam odločil, da se boš po mestu vozil s tako nevarno napravo. Nihče te ni silil, da nisi šel s podzemno železnico, ane.
Half-Saint> Sej ne morm verjet, da zagovarjam Jypeta.. ampak verjetno ni mislu, da v špici greš namerno z biciklom čez rdečo. Kaj se ti zdi?
Prav imaš, nisem mislil tega. Skozi križišče greš s kolesom lahko šele takrat, ko je varno. Barva svetilk na semaforju ne pomeni nič.
Absolutno sem jaz norec - ti si pa še vedno odgovoren za vso škodo, ki jo tvoje vozilo povzroči. Jaz sem verjetno mrtev, ti si pa najebal, ker si se sam odločil, da se boš po mestu vozil s tako nevarno napravo. Nihče te ni silil, da nisi šel s podzemno železnico, ane.
Half-Saint> Sej ne morm verjet, da zagovarjam Jypeta.. ampak verjetno ni mislu, da v špici greš namerno z biciklom čez rdečo. Kaj se ti zdi?
Prav imaš, nisem mislil tega. Skozi križišče greš s kolesom lahko šele takrat, ko je varno. Barva svetilk na semaforju ne pomeni nič.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
illion ::
daleč najlažje je pisati kazni, preuredit ceste in tako počasi spremenit kulturo voznikov, če bi lahko policija na opdlagi posnetka o takih stvareh izstavila kazen bi se marsikaj spremenilo, jaz recimo pogosto snemam vožnjo in bi tak posnetek brez težav pokazal policistu, tablico se vidi , prekršek pa tudi. Saj pravim ena od dobrih zadev so nova krožišča ki preprečujejo vožnjo po izključno zunanjem pasu, nekaj takega bi morali uvest tudi pri navadnih cestah kjer je ločen pas recimo za zavijanje, kar pomeni, če se nisi pravočasno razporedil pelji naravnost in obrni, razen če ti ni škoda avta, ker občsno vseeno vidim kako neko v Tomačevem mirno zapelje čez bankino, ampak večina ima svoje avte rada pa tega ne dela. Dobre primer so črnuče in TRzin zjutraj tam redko vidiš koga da bi se urival, pa čeprav pas za zavijanje ni ločen z bankino, ampak ker se tam bolj kot ne res vozijo isti ljudje vsi bloj kot ne čakajo v koloni in pridejo lepo na vrsto.
Treba bi blo tud redno opozarjat in mogoce pisat kazni tistim ki stalno vozijo 10/20 km/h _pod_ omejitvami ob normalnih vremenskih okoliscinah, zarad katerih mas obcutek da ne prides nikamor in stojis na se vec semaforjih, kot bi sicer in so med drugim razlog za se vec zivcnih voznikov, ki potem obcasno 'potegnejo' ko koncno pridejo na prosto cesto.
nanoprd ::
Kje ti vidiš prekršek, če je prekinjena črta?
saj ni prekršek. Gre za mentaliteto solidarnosti in "ferpleja", ki se tako opeva, ko se gleda Skandinavijo, doma pa najraje po balkansko. Če ni palice in ni izrecno prepovedano, laži, odrivaj, vrivaj, da bo ja kakšen euro več pa kakšna minuta manj - in točno to nas poziocionira na balkan, ker geografsko bi lahko bili druga švica. To je mentaliteta revežev ki se trgajo za drobine. Potem se pa izživljajo na cesti. Bolj je propadla in revna država več je takih kot si ti.
Pithlit ::
Mislim transparanetne države ne rabimo zaradi cest ampak zaradi vsega, ker se z našim denarjem dela kot da pada z neba. Za cife, ki jih je Pithlit napisala ne vem v kakšni meri držijo ampak dejstvo je da pri nas veliko denarja izpuhti neznano kam in imamo ceste v K, železnico v K pa bi oboje lahko imeli urejeno in bi z obojim lahko služili.
Vemo kolk stane bencin, nafta. Sem vzela približek 1.3€/l (ja, vem, sem mal falila, AMPAK - Nisem upoštevala ne vinjet, ne motociklov, ne kamionov... _le_ osebna vozila.)... vemo da dajatve na nafto znašajo okol 60% (dizel mal mn, bencin mal več).
Za povprečnega voznika sem vzela približek 25000km (kar je, verjetno dokaj konzervativno)
Povprečno porabo 6l/100km
Cestno takso... konzervativnih 120€/avto.
200 milijonov za razvoj in vzdrževanje (200mil/leto, v 6. letih) je podal oceno Sergij Grmek (v.d. direktorja infrastrukturne direkcije). Prav tako 90 milijonov samo za vzdrževanje.
15 milijonov je infrastrukturna direkcija pridobila s prerazporeditvijo sredstev znotraj proračuna.
In, Invictus... a je važno iz katere davščine se cestam dodeli 15 milijonov, če jih avtomobilisti v proračun prispevajo 1500. Jaz pravim da ne... če mečemo vse skupaj v isto malho je pač vseeno od kje pride. Važno je kam gre. Dejstvo je da se neposredno s strani avtomobilistov (brez ostalih prispevkov ki jih itak vsi plačujemo) v to malho vrže okol 1500 milijonov, za avtomobiliste se jih pa ven vzame 15. No, res je zadeva malo bolj kompleksna... ampak brez transparentnosti ne moremo operirat drugače kot tako preprosto.
Dajmo pa pogledat še kolesarje: od kolesarjev se v to malho (brez ostalih prispevkov ki jih itak vsi plačujemo) nateče 0 evrov. Dobijo pa kolesarsko stezo financirano iz tistih 15 milijonov.
Life is as complicated as we make it...
spirit ::
Po eni strani je res, po drugi je pa večja verjetnost da te bo spustil not nekdo ki je 50, ker bo imel tudi občutek da ga ne nateguješ medtem ko bo po večini 3 mislil da si pač prepotentnež in te ne bo kar spustil razen če se boš postavil tako da ne more naprej.
Pithlit ::
neumnost ki je bila (in verjetno kje še je) po svetu dejansko v veljavi.
Se strinjam da je neumnost.
Life is as complicated as we make it...
St235 ::
Pithlit ::
Pred križišči praviloma ni črtkanih črt, če pasovi zavijajo v različne smeri.
Ja sam so v različnih dolžinah. Prekinjena črta je kar nekaj časa... tolk da ma vsak cajt popravit svoj zajeb. Če ga pa do neprekinjene (par deset metrov pred stop znakom) ne zmore popravit pa naj se niti ne loteva.
Life is as complicated as we make it...
St235 ::
Kdor ima namen prehitevat kolono to ponavi počne tik pred križiščem. Če pa kdo resnično zajebe je pa edino pravilno in kulturno,da se mu omogoči vključitev.
nanoprd ::
20 minut nazaj - križišče s Celovško, kot vsak dan. Avto na sliki preskočil 200m kolone in se hotel vriniti na pas za naravnost pred 3. ki ga ni spustil, ustavil avto, dal smerokaz in blokiral pas za levo, ki je imel zeleno luč. Celoten desni pas proti šiški je stal ob zeleni luči in čakal na naslednji semafor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nanoprd ()
nanoprd ::
jype ::
Rad bi, da spoznate, da bo promet z osebnimi avtomobili šel samo na slabše. Novih mest ne bomo gradili, starih pa ne bomo podirali. Prometa bo vedno več in vedno bolj boste penasti, dokler ne boste enkrat ugotovili, da se avtomobili ne obnesejo več.
Pa da bi, če ne bi imel tako širokega vozila, lahko mirno odpeljal mimo vsakega kretena.
Pa da bi, če ne bi imel tako širokega vozila, lahko mirno odpeljal mimo vsakega kretena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Pithlit ::
Rad bi, da spoznate, da bo promet z osebnimi avtomobili šel samo na slabše. Novih mest ne bomo gradili, starih pa ne bomo podirali.
To je res. Avtomobil v mesto praktično ne sodi več. Kdor v center rine z avtom si je sam kriv, pa naj bo pripravljen na raznorazne gluposti... tud to da bo mogoče treba parkirat par km stran od cilja (ker so parkirišča zabasana).
dokler ne boste enkrat ugotovili, da se avtomobili ne obnesejo več.
Avtomobili se izven urbanih središče precej dobro obnesejo. Zaenkrat temu ni videti nekega konca, prej nasprotno.
Navadit se bo pa treba na to da se avto pusti na obrobju mesta, po mestu pa s trolo/kolesom/mopedom...
Meni avto več ali manj stoji pred bajto... dela pa relacije ko razna dvokolesna (oz. osem) sredstva ne pridejo v poštev. Lani, recimo, 19kkm... pa sem ga v povprečju 2x na teden premaknila izpred bajte. Kar nanese povprečno relacijo ~180km (pa praktično nikoli sama v avtu - razen tiste 3x letno ko moram na pregled v klinični. pa še takrat koga po poti poberem).
Life is as complicated as we make it...
sisemen ::
Problem je preprosto in hitro rešljiv, zaprtje prometa cez center v celoti razen s potrdilom, da delaš tam. Pa še eno zaprtje pri obvoznici in ureditev P+R parkirišč za dnevno migracijo v Ljubljano. Pa bo hitro mir, vsi bodo v sluzbo prisli hitreje, ker se bo lahko LPP veliko hitreje premikal, zraven bo pa še dobil dodatni denar za nove proge in avtobuse. Ni problem v teh, ki menjajo kolono, problem je v tebi, da se sploh vozis z avtom v gužvi (in jo tudi delaš). Pa da bo bolj soft prehod, lahko grejo naprej avtomobili, ki imajo avto napolnjen (ce je registriran za 5, potem 5 oseb), s čimer se pomaga tistim, ki avto pustijo na obrobju ker dobijo hiter in zastonj prevoz, voznik pa lahko gre z avtom v mesto. In drakonske kazni za vsakogar, ki tega ne upošteva, dovolj velike, da se lahko dodatno zaposli redarje, ki to VES ČAS kontrolirajo.
Te teme so mi neskončno smešne, kot da bi se lopov pritozeval, da mu je nekdo nekaj ukradel.
Te teme so mi neskončno smešne, kot da bi se lopov pritozeval, da mu je nekdo nekaj ukradel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sisemen ()
jype ::
Pithlit> Avtomobili se izven urbanih središče precej dobro obnesejo. Zaenkrat temu ni videti nekega konca, prej nasprotno.
Ja, saj izven urbanih središč tudi ni križišč, ki skrbijo avtorja izvornega prispevka teme.
Pithlit> Meni avto več ali manj stoji pred bajto... dela pa relacije ko razna dvokolesna (oz. osem) sredstva ne pridejo v poštev. Lani, recimo, 19kkm... pa sem ga v povprečju 2x na teden premaknila izpred bajte. Kar nanese povprečno relacijo ~180km (pa praktično nikoli sama v avtu - razen tiste 3x letno ko moram na pregled v klinični. pa še takrat koga po poti poberem).
Če bi bil zares zatežen, bi ti zdaj rekel, da si kupi vlak!
Ja, saj izven urbanih središč tudi ni križišč, ki skrbijo avtorja izvornega prispevka teme.
Pithlit> Meni avto več ali manj stoji pred bajto... dela pa relacije ko razna dvokolesna (oz. osem) sredstva ne pridejo v poštev. Lani, recimo, 19kkm... pa sem ga v povprečju 2x na teden premaknila izpred bajte. Kar nanese povprečno relacijo ~180km (pa praktično nikoli sama v avtu - razen tiste 3x letno ko moram na pregled v klinični. pa še takrat koga po poti poberem).
Če bi bil zares zatežen, bi ti zdaj rekel, da si kupi vlak!
Pithlit ::
Sodeč po uspehih SŽ... bi te poslala u 3pm. :P
Za hovercraft bi me pa mogoče prepričal.
Za hovercraft bi me pa mogoče prepričal.
Life is as complicated as we make it...
jype ::
V resnici se ti precej malo voziš z avtomobilom, tako da sploh ne predstavljaš problema, ki ga predstavljajo vsi tisti, ki se vsak dan iz Ljubljane peljejo v Ljubljano v službo.
Markus386 ::
Torej avto izpade kljub ločenim pasovom/območjem samo za lpp, kolesarskim stezam in gužvi na cesti, za marsikoga najhitrejše, (za nekoga tudi najcenejše) in najudobnejše prevozno sredstvo za do službe in do doma. In vaša rešitev? Gremo še to sabotirat, da bojo ljudje uporabljali druge variante prevoza.
Moja rešitev za vse te probleme... gremo selit službe! Zakaj more biti toliko služb nepotrebno stisnjenih v mestu? Toliko lepih con je izven centra, od raznih brničevih, trzinov, pa do raznih okoliških mest (Kranj, Grosuplje,...). Pokombinirajmo to z dejstvom, da je kar velik procent ljudi v službi, popolnoma za brezveze (in bi lahko delali od doma in/ali dedicated/shared spaceov distribuiranih po sloveniji). Proizvodnje ipd (tam kjer dejansko delavci morajo biti fizično tam) so pa že itak izven centrov mest.
Samo ne mi o biciklih (ki so večino leta za večino ljudi neuporabni (ja jype, vemo, ti imaš tuš na šihtu, in ničesar težjega ne rabiš nosit s sabo)), pa o LPPju (sploh ob nedeljah... vse prazno, nič gužve, pa še vedno rabiš od viča do btcja več kot uro. Če hočeš v nedeljo zjutraj še do leclerca, te čaka še precej hoje, ker 27ka seveda ne vozi ob nedeljah, ker pač pošteni ljudje gredo v nedeljo v cerkev, ki je na vsakem vogalu, ne pa do štacune. Če živiš recimo v nadgorici, je pa te hoje še precej več (21 tudi ne vozi). Pa tudi med tednom, če nimaš res veliko sreče, moraš presedati vsaj dva avtobusa... da bi avtobus vozil po/ob notranjem in zunanjem ringu, pa tudi nikomur ni padlo na pamet. Alternativa je pa seveda taksi, ki je obupno drag... če sploh pride.. če ne živiš predaleč... ali preblizu... pa če slučajno ni ravno takrat kake večje žurke (razni umeki, majske igre, ipd), ker takrat vsi brez računov pobirajo pijane dijake/študente, in se na klic ne javi nihče.
Moja rešitev za vse te probleme... gremo selit službe! Zakaj more biti toliko služb nepotrebno stisnjenih v mestu? Toliko lepih con je izven centra, od raznih brničevih, trzinov, pa do raznih okoliških mest (Kranj, Grosuplje,...). Pokombinirajmo to z dejstvom, da je kar velik procent ljudi v službi, popolnoma za brezveze (in bi lahko delali od doma in/ali dedicated/shared spaceov distribuiranih po sloveniji). Proizvodnje ipd (tam kjer dejansko delavci morajo biti fizično tam) so pa že itak izven centrov mest.
Samo ne mi o biciklih (ki so večino leta za večino ljudi neuporabni (ja jype, vemo, ti imaš tuš na šihtu, in ničesar težjega ne rabiš nosit s sabo)), pa o LPPju (sploh ob nedeljah... vse prazno, nič gužve, pa še vedno rabiš od viča do btcja več kot uro. Če hočeš v nedeljo zjutraj še do leclerca, te čaka še precej hoje, ker 27ka seveda ne vozi ob nedeljah, ker pač pošteni ljudje gredo v nedeljo v cerkev, ki je na vsakem vogalu, ne pa do štacune. Če živiš recimo v nadgorici, je pa te hoje še precej več (21 tudi ne vozi). Pa tudi med tednom, če nimaš res veliko sreče, moraš presedati vsaj dva avtobusa... da bi avtobus vozil po/ob notranjem in zunanjem ringu, pa tudi nikomur ni padlo na pamet. Alternativa je pa seveda taksi, ki je obupno drag... če sploh pride.. če ne živiš predaleč... ali preblizu... pa če slučajno ni ravno takrat kake večje žurke (razni umeki, majske igre, ipd), ker takrat vsi brez računov pobirajo pijane dijake/študente, in se na klic ne javi nihče.
jype ::
Markus386> Moja rešitev za vse te probleme... gremo selit službe! Zakaj more biti toliko služb nepotrebno stisnjenih v mestu? Toliko lepih con je izven centra, od raznih brničevih, trzinov, pa do raznih okoliških mest (Kranj, Grosuplje,...). Pokombinirajmo to z dejstvom, da je kar velik procent ljudi v službi, popolnoma za brezveze (in bi lahko delali od doma in/ali dedicated/shared spaceov distribuiranih po sloveniji). Proizvodnje ipd (tam kjer dejansko delavci morajo biti fizično tam) so pa že itak izven centrov mest.
Podpiram vse to. Ni razloga, da bi rinili v mesta.
Markus386> Samo ne mi o biciklih (ki so večino leta za večino ljudi neuporabni (ja jype, vemo, ti imaš tuš na šihtu, in ničesar težjega ne rabiš nosit s sabo)), pa o LPPju (sploh ob nedeljah... vse prazno, nič gužve, pa še vedno rabiš od viča do btcja več kot uro.
Za izjemne primere imaš taksi ali si avto sposodiš oziroma ga najameš. To je bistveno ceneje kot lastništvo avtomobila, poleg tega je takih primerov zelo malo. Mene vsak vpraša, kam na bicikel dam hladilnik, ko ga kupim. Kam pa vi naložite uparjalnike za jedrsko elektrarno, ko jih kupite?
Podpiram vse to. Ni razloga, da bi rinili v mesta.
Markus386> Samo ne mi o biciklih (ki so večino leta za večino ljudi neuporabni (ja jype, vemo, ti imaš tuš na šihtu, in ničesar težjega ne rabiš nosit s sabo)), pa o LPPju (sploh ob nedeljah... vse prazno, nič gužve, pa še vedno rabiš od viča do btcja več kot uro.
Za izjemne primere imaš taksi ali si avto sposodiš oziroma ga najameš. To je bistveno ceneje kot lastništvo avtomobila, poleg tega je takih primerov zelo malo. Mene vsak vpraša, kam na bicikel dam hladilnik, ko ga kupim. Kam pa vi naložite uparjalnike za jedrsko elektrarno, ko jih kupite?
Markus386 ::
Lastništvo avta sploh ni tako drago. Če nisi občutljiv na to, kaj sosed misli o tebi, prideš kar poceni skozi. Dosti ceneje, kot če najemaš, takrat ko ne gre brez. Maš tudi tukaj kar nekaj tem. Če kupiš Hyundai accenta (iz tazadnje teme) za 500eur, pa recimo da zdrži dve leti še, je to 500eur za servise, 500 zavarovanje 2 leti, 200 cestnina+ 200eur gume + 100 za random (brisalci, vitreks) je 2000eur. še 400 eur za ostalo (izredni servisi), pa te pride 100eur na mesec. Seveda, če se hočeš pokazati pred sosedi z novim passatom, je pač ta cifra precej višja (pa še stroški za DPF filter dat ven, pa razne egr ventile blindirat, ipd).
Sicer pa, kam pa daš na biciklu paket radenske? Pa torto? Pa pakungo wc papirja? Plato pira? Paket mleka? Že en sam bogi francoski kruh je težko vozit s kolesom, kaj šele kaj večjega. Pa so vse to stvari, ki se jih kupuje dokaj pogosto. Če pa rad kupuješ znižano robo, je treba v ponedeljek v lidl pa hofer, pa v sredo v leclerca, ker takrat se začnejo tedenske akcije.
Sicer pa, kam pa daš na biciklu paket radenske? Pa torto? Pa pakungo wc papirja? Plato pira? Paket mleka? Že en sam bogi francoski kruh je težko vozit s kolesom, kaj šele kaj večjega. Pa so vse to stvari, ki se jih kupuje dokaj pogosto. Če pa rad kupuješ znižano robo, je treba v ponedeljek v lidl pa hofer, pa v sredo v leclerca, ker takrat se začnejo tedenske akcije.
Invictus ::
Mene vsak vpraša, kam na bicikel dam hladilnik, ko ga kupim. Kam pa vi naložite uparjalnike za jedrsko elektrarno, ko jih kupite?
Butasto vprašanje.
Prodajalec ti ga seveda brezplačno dostavi v stanovanje/hišo. Kaj tukaj ni folku jasno?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
In, Invictus... a je važno iz katere davščine se cestam dodeli 15 milijonov, če jih avtomobilisti v proračun prispevajo 1500. Jaz pravim da ne... če mečemo vse skupaj v isto malho je pač vseeno od kje pride. Važno je kam gre. Dejstvo je da se neposredno s strani avtomobilistov (brez ostalih prispevkov ki jih itak vsi plačujemo) v to malho vrže okol 1500 milijonov, za avtomobiliste se jih pa ven vzame 15. No, res je zadeva malo bolj kompleksna... ampak brez transparentnosti ne moremo operirat drugače kot tako preprosto.
Dajmo pa pogledat še kolesarje: od kolesarjev se v to malho (brez ostalih prispevkov ki jih itak vsi plačujemo) nateče 0 evrov. Dobijo pa kolesarsko stezo financirano iz tistih 15 milijonov.
Ne ni važno. Zato je pa pač predpostavka avtomobilistov da zaradi lastništva avta več plačujejo v proračun na spolzkih tleh.
Jaz dam pa vsak mesec 3000 EUR za masaže namesto za avto. Pa dam več v proračun kot povprečen avtomobilist. Kje je tu pol pravica? Zakaj država ne investira več v masažne salone?
Cestni EUR pač v Sloveniji ne obstaja, čeprav ga Cmerar hoče nekaj uvesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Če bi se ceste gradile samo zaradi osebnih vozil, bi jih bilo manj, pa še slabše bi bile vzdrževane, to je pač gospodarska infrastruktura, katero uporabljajo tudi privat vozila in za to krepko plačujejo, precej več, kot bolj uničujoča gospodarska vozila.
Kraji s slabo infrastrukturo imajo tudi manj možnosti za razvoj gospodarskih subjektov.
Kraji s slabo infrastrukturo imajo tudi manj možnosti za razvoj gospodarskih subjektov.
Delo krepa človeka
mat xxl ::
Zadevo bi se dalo elegantno rešiti .... taksa za vožnjo v mesto, torej vsak avto, ki hoče na ožje območje mesta taksa 5 eur in takoj bi vsi študentje in mnogi drugi odpadli, ostali bi pa za ta luksuz drago plačevali ....... problem rešen.....
jype ::
mat xxl> Zadevo bi se dalo elegantno rešiti .... taksa za vožnjo v mesto, torej vsak avto, ki hoče na ožje območje mesta taksa 5 eur in takoj bi vsi študentje in mnogi drugi odpadli, ostali bi pa za ta luksuz drago plačevali ....... problem rešen.....
Drži. Tak režim je v evropskih mestih vedno bolj pogost.
Tiste trikrat v življenju, ko iz poljubnega razloga ne moreš brez avtomobila pač plačaš, sicer pa uporabiš vzdržnejše načine osebnega prevoza.
Drži. Tak režim je v evropskih mestih vedno bolj pogost.
Tiste trikrat v življenju, ko iz poljubnega razloga ne moreš brez avtomobila pač plačaš, sicer pa uporabiš vzdržnejše načine osebnega prevoza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Pithlit ::
Jaz to 'takso' plačam skoz k grem v parkirno pri kliničnem parkirat. Sicer privatniku ampak... tipson zna lupit, jaz se pa pustim...
Life is as complicated as we make it...
jype ::
Pithlit> Jaz to 'takso' plačam skoz k grem v parkirno pri kliničnem parkirat. Sicer privatniku ampak... tipson zna lupit, jaz se pa pustim...
Dokler je to ceneje in hitreje kot vlak, se nimaš kej dost sekirat.
Dokler je to ceneje in hitreje kot vlak, se nimaš kej dost sekirat.
Pithlit ::
jype: ceneje ni, je pa hitreje in udobneje.
perci: nimam pojma kje to je, tko da... Sej bi parkirala ob cesti (mestna parkirišča) sam hudič k nikol ne vem a bo pregled vzel 20min al pa 4 ure. Pa tiste 2-3x letno me tud ne bo pobralo.
perci: nimam pojma kje to je, tko da... Sej bi parkirala ob cesti (mestna parkirišča) sam hudič k nikol ne vem a bo pregled vzel 20min al pa 4 ure. Pa tiste 2-3x letno me tud ne bo pobralo.
Life is as complicated as we make it...
Griffin R500 ::
Najbolje, da takega voznika slikaš, zapišeš uro in registracijsko številko, ter zadevo prijaviš na policijo. Verjemi, da bodo obiskali voznika.
Bodo v primeru, da si pripravljen pricat proti njemu, ce bo potrebno tudi na sodiscu.
V nasprotnem primeru, podobnih zadev policija ne obravnava.
Unknown_001 ::
Rad bi, da spoznate, da bo promet z osebnimi avtomobili šel samo na slabše. Novih mest ne bomo gradili, starih pa ne bomo podirali. Prometa bo vedno več in vedno bolj boste penasti, dokler ne boste enkrat ugotovili, da se avtomobili ne obnesejo več.
Pa da bi, če ne bi imel tako širokega vozila, lahko mirno odpeljal mimo vsakega kretena.
Hmmmm, že vem kaj imaš v mislih. Treba si bo nekja takega omislit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
St235 ::
Griffin R500 je izjavil:
Najbolje, da takega voznika slikaš, zapišeš uro in registracijsko številko, ter zadevo prijaviš na policijo. Verjemi, da bodo obiskali voznika.
Bodo v primeru, da si pripravljen pricat proti njemu, ce bo potrebno tudi na sodiscu.
V nasprotnem primeru, podobnih zadev policija ne obravnava.
Od kje si pa to neumnost pobral? Prekrške se obravnava na podlagi prijave oškodovanca ali po uradni dolžnosti, ne pa na podlagi zdolgočasenih šoferjev, ki stojijo v koloni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24100 (20490) | facepalm |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34201 (28429) | bluefish |
» | Policija - kazen (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 34479 (27646) | St235 |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19484 (16891) | BlueRunner |