Forum » Na cesti » Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono
Vozniki ki blokirajo promet da se vrinejo v sosednji pas in preskočijo kolono
Invictus ::
Sam plačujem vsak mesec za kolesarske steze. In ti tudi. Z vsakim davkom. Kaj ti tukaj ni jasno?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Bellzmet> Pa res lepo od moderatorjev, da ste jypu ponovno pustili da re-raila temo.
Jaz sem samo ponudil dolgoročno rešitev OPjevih težav.
Jaz sem samo ponudil dolgoročno rešitev OPjevih težav.
Bellzmet ::
Zakaj kolesarji ne plačujejo več? (pač kontra jypu, ki se vsaja zakaj vozniki avtomobilov ne plačujemo več za ceste :)
jype: dologorčna rešitev ni in nikoli ne bo ta, da se začnemo vsi vozit s kolesi. To je utopično in že meji na to, da imam občutek, da naš samo zajebavaš s tem Mislim, da si bolj pameten da bi to res mislil...in da malo trollaš. Mi pa nasedemo :)
jype: dologorčna rešitev ni in nikoli ne bo ta, da se začnemo vsi vozit s kolesi. To je utopično in že meji na to, da imam občutek, da naš samo zajebavaš s tem Mislim, da si bolj pameten da bi to res mislil...in da malo trollaš. Mi pa nasedemo :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
jype ::
Bellzmet> Zakaj kolesarji ne plačujejo več?
Ker družbo stanejo manj:
Bellzmet> jype: dologorčna rešitev ni in nikoli ne bo ta, da se začnemo vsi vozit s kolesi. To je utopično in že meji na to, da imam občutek, da naš samo zajebavaš s tem :) Mislim, da si bolj pameten da bi to res mislil...in da malo trollaš.
Saj ni treba, da se _vsi_ vozimo s kolesi. Komot se tudi _vsi_ vozimo z avtomobili, ampak to s seboj potegne določene stroške, ki jih je treba pokrit - in trenutno se nas ogromno ne odloči za prevoz z osebnim avtomobilom, stroški pa še zdaleč niso pokriti. Ogromno cest se vzdržuje in gradi s krediti, ogromno se jih pa sploh ne vzdržuje in so v degradiranem stanju. Skoraj vsa okoljska škoda se bodisi ne sanira, ali pa se sanacijo plačuje s sredstvi, ki ne izhajajo iz dajatev v motornem prometu. Zdravstvene posledice masovnega motornega osebnega prevoza in z njimi povezani stroški se plačujejo iz blagajn, ki z avtomobili nimajo ničesar skupnega.
Ker družbo stanejo manj:
Bellzmet> jype: dologorčna rešitev ni in nikoli ne bo ta, da se začnemo vsi vozit s kolesi. To je utopično in že meji na to, da imam občutek, da naš samo zajebavaš s tem :) Mislim, da si bolj pameten da bi to res mislil...in da malo trollaš.
Saj ni treba, da se _vsi_ vozimo s kolesi. Komot se tudi _vsi_ vozimo z avtomobili, ampak to s seboj potegne določene stroške, ki jih je treba pokrit - in trenutno se nas ogromno ne odloči za prevoz z osebnim avtomobilom, stroški pa še zdaleč niso pokriti. Ogromno cest se vzdržuje in gradi s krediti, ogromno se jih pa sploh ne vzdržuje in so v degradiranem stanju. Skoraj vsa okoljska škoda se bodisi ne sanira, ali pa se sanacijo plačuje s sredstvi, ki ne izhajajo iz dajatev v motornem prometu. Zdravstvene posledice masovnega motornega osebnega prevoza in z njimi povezani stroški se plačujejo iz blagajn, ki z avtomobili nimajo ničesar skupnega.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Invictus ::
Zakaj kolesarji ne plačujejo več? (pač kontra jypu, ki se vsaja zakaj vozniki avtomobilov ne plačujemo več za ceste :)
Ker ne potrebujemo takih cest kot avtomobilisti. Ceste bi bile precej cenejše ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Sam plačujem vsak mesec za kolesarske steze. In ti tudi. Z vsakim davkom. Kaj ti tukaj ni jasno?
Ja. Ampak avtomobilisti plačujemo ekstra. Ne se delat neumne.
Ponovno, avtomobilisti v blagajno zmečemo 1.5 milijarde evrov na leto. Ocenjuje se da bi za normalni razvoj cestne infrastrukture rabili nekje med 200 in 220 milijoni letno. Od tega samo za vzdrževanje okoli 90 milijonov. In koliko jih država da? Letos 15 milijonov. Torej 1 kurčev procent.
Spet, ponovno, kolk ekstra dajatev dajo kolesarji zato da se lahko po cestah vozijo? Pa da se dela kolesarske steze? Pa pešci?
Life is as complicated as we make it...
spirit ::
In v vrtec ga pelješ v vsakem vremenu s kolesom? Dober si.
Fizično ogrožaš res samo sebe, ampak če ta jaz zbijem ker si pridrvel skozi rdečo, bom kriv jaz, kljub tvojemu prekršu, res je ti si poškodovan, jaz imam malo razbit avto, čaka me pa kazen in ogromno papirologije ter seveda naredila sva zastoj na cesti.
Ceste so res narejene za vse ampak za kolesarje so kolesarske steze, ki se jih mnogi ne poslužujejo, tam kjer jih ni velja da kolesarju pripada 1m od roba cestsišča ampak to seveda opmeni emenu koesrju ne pa vsakmeu ko se optem eni vozijo vštric in zasedejo več kot pol voznega pasu, tudi jaz se s koelgom en vozim v avtomobilu v štric a ne?
in ponavljam da če gledamo kdo koliko plača moramo gledati tako da so vse spremenljivke razen prevoznega sredstva zanemarjene/konstantne oziroma pri obeh primerjanih subjektih identične, kar pomeni da oseba da je razlika med osebo A in B samo in izključno to s čim se prevaža, in tu potem vidiš da kolesar da državi skoraj 0EUR, ok kupi ene gume an x let, bremze, na x let, servis za 20EUR na leto in pa kupi kolo,... Voznik avtomobila, ga registrira, da vsaj 200EUR za servis na leto, naj bi kupil vsaj 2 kompleta gum na cca 4 leta, plača zavarovanje, vinjeto,... kdo je dal več državi?
Kar se tiče uničevanj cest so pa največji uničevalci tovorna vozila.
Fizično ogrožaš res samo sebe, ampak če ta jaz zbijem ker si pridrvel skozi rdečo, bom kriv jaz, kljub tvojemu prekršu, res je ti si poškodovan, jaz imam malo razbit avto, čaka me pa kazen in ogromno papirologije ter seveda naredila sva zastoj na cesti.
Ceste so res narejene za vse ampak za kolesarje so kolesarske steze, ki se jih mnogi ne poslužujejo, tam kjer jih ni velja da kolesarju pripada 1m od roba cestsišča ampak to seveda opmeni emenu koesrju ne pa vsakmeu ko se optem eni vozijo vštric in zasedejo več kot pol voznega pasu, tudi jaz se s koelgom en vozim v avtomobilu v štric a ne?
in ponavljam da če gledamo kdo koliko plača moramo gledati tako da so vse spremenljivke razen prevoznega sredstva zanemarjene/konstantne oziroma pri obeh primerjanih subjektih identične, kar pomeni da oseba da je razlika med osebo A in B samo in izključno to s čim se prevaža, in tu potem vidiš da kolesar da državi skoraj 0EUR, ok kupi ene gume an x let, bremze, na x let, servis za 20EUR na leto in pa kupi kolo,... Voznik avtomobila, ga registrira, da vsaj 200EUR za servis na leto, naj bi kupil vsaj 2 kompleta gum na cca 4 leta, plača zavarovanje, vinjeto,... kdo je dal več državi?
Kar se tiče uničevanj cest so pa največji uničevalci tovorna vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: spirit ()
Bellzmet ::
@jype: heh se strinjam v določenem delu. Samo, če bi se zadeve financirale kot ti želiš (dejansko po uporabi), potem takoj pade tudi celotno zdravstvo, sociala, pokojnine in ja verjetno bi se tudi gužva na cesti zmanjšala, ker si veliko ljudi ne bi več moglo privoščiti avtomobilov :) Bere se res kot rešitev :) Pa predstavljaj si kakšne pufe bi imeli tisti, ki se vozijo zraven še po AC ali pa pridejo z vlakom :)
Pithlit ::
Ker ne potrebujemo takih cest kot avtomobilisti. Ceste bi bile precej cenejše ...
Jaz se spomnim ene lepe rdeče kočije :P
Life is as complicated as we make it...
Invictus ::
Sam plačujem vsak mesec za kolesarske steze. In ti tudi. Z vsakim davkom. Kaj ti tukaj ni jasno?
Ja. Ampak avtomobilisti plačujemo ekstra. Ne se delat neumne.
Ponovno, avtomobilisti v blagajno zmečemo 1.5 milijarde evrov na leto. Ocenjuje se da bi za normalni razvoj cestne infrastrukture rabili nekje med 200 in 220 milijoni letno. Od tega samo za vzdrževanje okoli 90 milijonov. In koliko jih država da? Letos 15 milijonov. Torej 1 kurčev procent.
Spet, ponovno, kolk ekstra dajatev dajo kolesarji zato da se lahko po cestah vozijo? Pa da se dela kolesarske steze? Pa pešci?
Avto ni človekova pravica, ampak izbira. Nihče te ne sili da ga moraš kupit. In plačevat. In to celo delaš prostovoljno. Kaj se pritožuješ ...
Sam ne raboim 4 metrskega pasu za kolesarjenje. Meni je dovolj 1 meter. Tudi asfalt je lahko tanjši saj sem vsaj 10x lažji od povprečnega avta. Skupaj z biciklom. In precej manj uničujem cestišče.
Pritoži se če misliš da je tvoj denar porabljen neracionalno.
Toliko kot avtomobilisti. Nič.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
čuhalev ::
Spet, ponovno, kolk ekstra dajatev dajo kolesarji zato da se lahko po cestah vozijo? Pa da se dela kolesarske steze? Pa pešci?
Kje pa imamo kolesarske steze, kot jih poznajo v tujini? (Niso to zgolj pobarvan pločnik, temveč neodvisna asfaltirana pot.)
Eno kolesarsko stezo poznam v Krškem, od Breg do Žadovinka. Ta je asfaltirana in gre sredi polj, ampak se prehitro konča (po kakšnem kilometru) in je nujno potrebno nato iti med avtomobile, da se lahko kam pride.
Rešitev vrivanja je prepoved dvopasovnic. Tako kot je prepovedan alkohol v krvi, ker povzroča prometne nesreče.
Smurf ::
Torej namesto dvopasovnice naredimo enopasovnico, drugi pas pa spremenimo v avtocesto za kolesarje. Tako ne bo vrivanja, pa se kolesarji bodo veseli.
Win-Win, ta tema se lahko sedaj zaklene :).
Win-Win, ta tema se lahko sedaj zaklene :).
jype ::
spirit> Fizično ogrožaš res samo sebe, ampak če ta jaz zbijem ker si pridrvel skozi rdečo, bom kriv jaz, kljub tvojemu prekršu, res je ti si poškodovan, jaz imam malo razbit avto, čaka me pa kazen in ogromno papirologije ter seveda naredila sva zastoj na cesti.
Seveda, saj si se ti odločil, da boš s smrtno nevarno napravo po urbanem središču drvel s hitrostjo, pri kateri ne moreš obvladovati vozila - ne jaz.
Seveda, saj si se ti odločil, da boš s smrtno nevarno napravo po urbanem središču drvel s hitrostjo, pri kateri ne moreš obvladovati vozila - ne jaz.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
čuhalev ::
Torej namesto dvopasovnice naredimo enopasovnico, drugi pas pa spremenimo v avtocesto za kolesarje. Tako ne bo vrivanja, pa se kolesarji bodo veseli.
Win-Win, ta tema se lahko sedaj zaklene :).
Win-Fail bo, ko bo kakšen kolesar obležal na cesti zaradi avtomobila zavijajočega na desno.
jype ::
spirit> Ceste so res narejene za vse ampak za kolesarje so kolesarske steze, ki se jih mnogi ne poslužujejo, tam kjer jih ni velja da kolesarju pripada 1m od roba cestsišča ampak to seveda opmeni emenu koesrju ne pa vsakmeu ko se optem eni vozijo vštric in zasedejo več kot pol voznega pasu, tudi jaz se s koelgom en vozim v avtomobilu v štric a ne?
Slovenija je glede tega precejšen unikum v Evropi. Drugje je vožnja vštric dovoljena.
jaakaa> Win-Fail bo, ko bo kakšen kolesar obležal na cesti zaradi avtomobila zavijajočega na desno.
To se zelo pogosto dogaja že zdaj, tako da ne bo nič drugače.
spirit> Voznik avtomobila, ga registrira, da vsaj 200EUR za servis na leto, naj bi kupil vsaj 2 kompleta gum na cca 4 leta, plača zavarovanje, vinjeto,... kdo je dal več državi?
Kolesar, ker se lahko vozi po hosti, vozniku avtomobila je pa treba po celi državi zgraditi ceste, samo zanj.
Slovenija je glede tega precejšen unikum v Evropi. Drugje je vožnja vštric dovoljena.
jaakaa> Win-Fail bo, ko bo kakšen kolesar obležal na cesti zaradi avtomobila zavijajočega na desno.
To se zelo pogosto dogaja že zdaj, tako da ne bo nič drugače.
spirit> Voznik avtomobila, ga registrira, da vsaj 200EUR za servis na leto, naj bi kupil vsaj 2 kompleta gum na cca 4 leta, plača zavarovanje, vinjeto,... kdo je dal več državi?
Kolesar, ker se lahko vozi po hosti, vozniku avtomobila je pa treba po celi državi zgraditi ceste, samo zanj.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Pithlit ::
Avto ni človekova pravica, ampak izbira. Nihče te ne sili da ga moraš kupit. In plačevat. In to celo delaš prostovoljno. Kaj se pritožuješ ...
Sam ne raboim 4 metrskega pasu za kolesarjenje. Meni je dovolj 1 meter. Tudi asfalt je lahko tanjši saj sem vsaj 10x lažji od povprečnega avta. Skupaj z biciklom. In precej manj uničujem cestišče.
Pritoži se če misliš da je tvoj denar porabljen neracionalno.
Toliko kot avtomobilisti. Nič.
U bistvu niti ne vem kaj si hotel povedat...
Kolesar, ker se lahko vozi po hosti, vozniku avtomobila je pa treba po celi državi zgraditi ceste, samo zanj.
Napaka, ne sme se.
Če misliš da se lahko... potem se lahko tudi avtomobilist.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
jype ::
spirit> tudi jaz se s koelgom en vozim v avtomobilu v štric a ne?
O, kar pogosto se avtomobilisti vozite vštric, ampak ker imate zelo široka vozila, potem pride do težav, kakršne ima OP.
Pithlit> Če misliš da se lahko... potem se lahko tudi avtomobilist.
Imaš prav - more se, čeprav se v resnici ne sme. Avtomobilist gre po hosti lahko kvečjemu peš - vozit se zagotovo ne more.
O, kar pogosto se avtomobilisti vozite vštric, ampak ker imate zelo široka vozila, potem pride do težav, kakršne ima OP.
Pithlit> Če misliš da se lahko... potem se lahko tudi avtomobilist.
Imaš prav - more se, čeprav se v resnici ne sme. Avtomobilist gre po hosti lahko kvečjemu peš - vozit se zagotovo ne more.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
jype ::
A ti si pa mislil, da se bomo samo vsi strinjali, kako je grozno, ker se eni vozniki ne znajo pravočasno vključit na pravi prometni pas?
V Ljubljani (kamor se vas vsak dan pripelje več kot 150.000, vsak s svojim vozilom) je včasih to dejansko nemogoče, zato je treba pokazati malo več strpnosti do voznikov, ki bi se radi vključili na pas, ki ga zaseda stoječa kolona.
V Ljubljani (kamor se vas vsak dan pripelje več kot 150.000, vsak s svojim vozilom) je včasih to dejansko nemogoče, zato je treba pokazati malo več strpnosti do voznikov, ki bi se radi vključili na pas, ki ga zaseda stoječa kolona.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Pithlit ::
Imaš prav - more se, čeprav se v resnici ne sme. Avtomobilist gre po hosti lahko kvečjemu peš - vozit se zagotovo ne more.
Where there's will there's a way.
Sem že par biciklistov presenetila... res se ne da povsod, da se pa marsikje.
Life is as complicated as we make it...
jype ::
Pithlit> Sem že par biciklistov presenetila... res se ne da povsod, da se pa marsikje.
Po gozdni cesti. Po gozdu zagotovo ne moreš.
Po gozdni cesti. Po gozdu zagotovo ne moreš.
Aston_11 ::
Invictus ::
Avto ni človekova pravica, ampak izbira. Nihče te ne sili da ga moraš kupit. In plačevat. In to celo delaš prostovoljno. Kaj se pritožuješ ...
Sam ne raboim 4 metrskega pasu za kolesarjenje. Meni je dovolj 1 meter. Tudi asfalt je lahko tanjši saj sem vsaj 10x lažji od povprečnega avta. Skupaj z biciklom. In precej manj uničujem cestišče.
Pritoži se če misliš da je tvoj denar porabljen neracionalno.
Toliko kot avtomobilisti. Nič.
U bistvu niti ne vem kaj si hotel povedat...
.
Predvsem to da z lastništvom in uporabo avta ne prispevaš nič za ceste ... Zblojenost povprečnega Slovenca pač ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pithlit ::
Ostaja pa dejstvo da ceste častijo avtomobilisti...To sploh ne drži. Ceste financira budget, ki ga financiramo vsi iz različnih virov. Da ceste financirajo avtomobilisti, je utopija avtomobilistov.
Dej preberi vse, ne samo tisto kar si ti zamisliš.
Ceste se financira (celih 15 milijonov!) iz različnih virov izključno zaradi dejstva da politika sredstva ki jih avtomobilisti prispevajo (1.5milijarde) prerazporeja drugam. Zdaj pa poglej cifre... in še enkrat izjavi da avtomobilisti ne častijo cest (pa še marsikaj drugega - glede na to da bi nas normalen razvoj in vzdrževanje cestne infrastrukture stal okol 220 milijonov). Daj če si upaš.
Predvsem to da z lastništvom in uporabo avta ne prispevaš nič za ceste ... Zblojenost povprečnega Slovenca pač ...
Ne rabimo transparentne države da vidimo da avtomobilisti v blagajno prispevajo bistveno več kot se rabi za ceste. Toliko o zblojenosti. (kam kak tolar gre... je pa zblojenost politike).
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
WarpedGone ::
Tudi asfalt je lahko tanjši saj sem vsaj 10x lažji od povprečnega avta. Skupaj z biciklom. In precej manj uničujem cestišče.
Asfalt ne uničuje skupna teža ampak pritisk na stični površini, ki mora nosti neko težo.
Kolo ima dve 2cm široki in 10 cm dolgo stični površini na kateri svojo in kolesarjevo težo, recimo ~80kg, ergo 80kg/40cm2 oz 2kg/cm2.
Avto z voznikom vaga svojih 1600kg in ima štiri 20cm široke in 15cm dolge stične površine, ergo 1600kg/1200cm2 oz. 1,3kgcm2
Če skupaj s kolesom vagaš več kot 50 kg, bolj uničuješ asfalt kot moderen avto.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
WarpedOne> Če skupaj s kolesom vagaš več kot 50 kg, bolj uničuješ asfalt kot moderen avto.
Če imaš v nogah 100kW, potem to drži. Če imaš 250W, kot vsi normalni ljudje, potem pa ne.
Pa mimogrede, tvoja argumentacija je tudi sicer napačna, ker celotna teža precej bolj vpliva na pritiske v cestišču, kot pritisk na kvadratni centimeter.
Če imaš v nogah 100kW, potem to drži. Če imaš 250W, kot vsi normalni ljudje, potem pa ne.
Pa mimogrede, tvoja argumentacija je tudi sicer napačna, ker celotna teža precej bolj vpliva na pritiske v cestišču, kot pritisk na kvadratni centimeter.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Aston_11 ::
jype ::
Pithlit> Ne rabimo transparentne države da vidimo da avtomobilisti v blagajno prispevajo bistveno več kot se rabi za ceste. Toliko o zblojenosti. (kam kak tolar gre... je pa zblojenost politike).
220M na leto ni dovolj za vzdrževanje cest - toliko porabimo, ampak ceste niso vzdrževane, drugih vplivov se pa sploh dotaknili še nismo.
Skupni proračun je letos 8600M, kar pomeni, da avtomobilisti v proračun prispevate nekam malo glede na vse ostale prihodke.
220M na leto ni dovolj za vzdrževanje cest - toliko porabimo, ampak ceste niso vzdrževane, drugih vplivov se pa sploh dotaknili še nismo.
Skupni proračun je letos 8600M, kar pomeni, da avtomobilisti v proračun prispevate nekam malo glede na vse ostale prihodke.
Pithlit ::
220M na leto ni dovolj za vzdrževanje cest - toliko porabimo, ampak ceste niso vzdrževane, drugih vplivov se pa sploh dotaknili še nismo.
Bomo raje verjeli stroki, a?
220 bi, po ocenah stroke, bilo dovolj za _vzdrževanje in razvoj_. Samo za _vzdrževanje_ se jih rabi 90. V letošnjem proračunu jih je 15. Od 1500 ki jih damo.
Mene ne zanima od kje pride tistih bogih 15. Ampak me precej bolj zanima kam za hudiča jih izgine tistih 1485! Pa me ne bi... če bi bile ceste porihtane (vključno s pločniki in sodobnimi ter primernimi kolesarskimi stezami).
Life is as complicated as we make it...
Red_Mamba ::
Tole je postala stalnica na Tivolski v Ljubljani. Če kdo še ni bil blagoslovljen, gre takole. Na pasu za naravnost ali levo je naprimer kolona dolga 200m, na sosednjem pasu pa promet teče normalno. Na vsakih 100 vozil se najde ena gnida, ki se odloči preskočiti kolono in vozi ob koloni, nakar vključi smerokaz, meni nič tebi nič ustavi svoj avto in z njim celotni promet na tvojem pasu in tam čaka da se nekdo na sosednjem pasu v koloni razmakne. To se mi dogaja vsak dan brez pretiravanja, danes mi je pa totalno prekipelo, ker se mi je mudilo v službo in je tip zablokiral pas pri zeleni luči in mirno počakal da so se sosedi razmaknili, mi smo pa ostali pred semaforjem.
A obstaja kakšno zdravilo proti tem parazitom?
To se stalno dogaja v UK ampak ker so vozniki bolj kulturni kot v bananistanu noben ne caka vec kot 30 sec, da se vkljuci v promet. Tko, da dragi balkanci kultura voznikov je problem.
In glih zarad takih gnid k si ti, ki ne spusti cloveka v kolono cel promet obstane
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Pithlit ::
In glih zarad takih gnid k si ti, ki ne spusti cloveka v kolono cel promet obstane
Torej... gnida je tisti ki spoštuje CPP?
Life is as complicated as we make it...
jype ::
Pithlit> Torej... gnida je tisti ki spoštuje CPP?
Mislim, da lahko tudi med spoštovanjem CPP drugim udeležencem v prometu povzročiš celo vrsto nevšečnosti, tako da to ni izključeno.
Pithlit> 220 bi, po ocenah stroke, bilo dovolj za _vzdrževanje in razvoj_. Samo za _vzdrževanje_ se jih rabi 90. V letošnjem proračunu jih je 15. Od 1500 ki jih damo.
Zanimive številke. Kam neki potem ponikne ta denar?
Eno je gotovo: Za kolesarske steze in pločnike ga ne dajo.
Mislim, da lahko tudi med spoštovanjem CPP drugim udeležencem v prometu povzročiš celo vrsto nevšečnosti, tako da to ni izključeno.
Pithlit> 220 bi, po ocenah stroke, bilo dovolj za _vzdrževanje in razvoj_. Samo za _vzdrževanje_ se jih rabi 90. V letošnjem proračunu jih je 15. Od 1500 ki jih damo.
Zanimive številke. Kam neki potem ponikne ta denar?
Eno je gotovo: Za kolesarske steze in pločnike ga ne dajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
nanoprd ::
to je fenomen, kako še tako enostavna tema iztiri.
@jype s kolesom se nekateri ne morejo voziti, ker hodijo v službo v oblekah, imajo otroke, ali kakšen drug razlog. Obstajajo seveda tudi taki, ki posebnih razlogov nimajo, v nobenem primeru pa to za moje pojme nima veze s to temo. Še posebej če se to razvije v 2 strani dolgo siljenje ljudi v vožnjo s kolesom. Tebe sploh ne zanima prvoten problem ki sem ga opisal, ampak samo polniš temo s svojo kolesarsko propagando.
@Bellzmet nikjer ni omembe o dveh pasovih ki se združita v enega. To je vsem jasno razen tebi. Tivolska v smeri iz Viča proti Celovški, gužva je na pasu za naravnost, pas za levo je običajno tekoč. Paraziti peljejo po pasu za levo in iščejo luknje v pasu za naravnost. Ko jim ne uspe, ustavijo avto in celoten promet proti Šiški. Isto je v nasprotni smeri, Šiška-Vič, ampak tam izkoriščajo pas za desno da bi se vrinili na pas za levo proti centru. Podobna situacija je na koncu Tržaške proti obvoznici, ko izkoriščajo smer proti Zagrebu, da se vrinejo na severno obvoznico. Niti eden od teh primerov ni združevanje dveh pasov v enega. Brez veze delaš kaos v tej temi.
@Aston_11 no ti si pa ta o komer govori tema. Še enkrat, lepo da si se javil. Si tudi potrdil psihološki profil, ki sem ga od takih pričakoval, mislim da tisto čudno racionalizacijo, zakaj ti lahko to počneš in kako je to pravilno, ker so drugi slabši vozniki in je po njihovi krivdi gužva.
Vglavnem, odprl sem temo, ker sem pričakoval neko olajšanje, sem mislil, da tudi drugi izgubljajo živce pa vidim, da vojne pač so z razlogom. In še bojo.
@jype s kolesom se nekateri ne morejo voziti, ker hodijo v službo v oblekah, imajo otroke, ali kakšen drug razlog. Obstajajo seveda tudi taki, ki posebnih razlogov nimajo, v nobenem primeru pa to za moje pojme nima veze s to temo. Še posebej če se to razvije v 2 strani dolgo siljenje ljudi v vožnjo s kolesom. Tebe sploh ne zanima prvoten problem ki sem ga opisal, ampak samo polniš temo s svojo kolesarsko propagando.
@Bellzmet nikjer ni omembe o dveh pasovih ki se združita v enega. To je vsem jasno razen tebi. Tivolska v smeri iz Viča proti Celovški, gužva je na pasu za naravnost, pas za levo je običajno tekoč. Paraziti peljejo po pasu za levo in iščejo luknje v pasu za naravnost. Ko jim ne uspe, ustavijo avto in celoten promet proti Šiški. Isto je v nasprotni smeri, Šiška-Vič, ampak tam izkoriščajo pas za desno da bi se vrinili na pas za levo proti centru. Podobna situacija je na koncu Tržaške proti obvoznici, ko izkoriščajo smer proti Zagrebu, da se vrinejo na severno obvoznico. Niti eden od teh primerov ni združevanje dveh pasov v enega. Brez veze delaš kaos v tej temi.
@Aston_11 no ti si pa ta o komer govori tema. Še enkrat, lepo da si se javil. Si tudi potrdil psihološki profil, ki sem ga od takih pričakoval, mislim da tisto čudno racionalizacijo, zakaj ti lahko to počneš in kako je to pravilno, ker so drugi slabši vozniki in je po njihovi krivdi gužva.
Vglavnem, odprl sem temo, ker sem pričakoval neko olajšanje, sem mislil, da tudi drugi izgubljajo živce pa vidim, da vojne pač so z razlogom. In še bojo.
jype ::
nanoprd> Obstajajo seveda tudi taki, ki posebnih razlogov nimajo, v nobenem primeru pa to za moje pojme nima veze s to temo.
Zanimivo. Po tvoje torej prekomerna obremenjenost mestnih vpadnic nima zveze s tem, da se bistveno več ljudi odloča za uporabo avtomobila, kot so prometne kapacitete sposobne prenest?
Zanimivo. Po tvoje torej prekomerna obremenjenost mestnih vpadnic nima zveze s tem, da se bistveno več ljudi odloča za uporabo avtomobila, kot so prometne kapacitete sposobne prenest?
nanoprd ::
nanoprd> Obstajajo seveda tudi taki, ki posebnih razlogov nimajo, v nobenem primeru pa to za moje pojme nima veze s to temo.
Zanimivo. Po tvoje torej prekomerna obremenjenost mestnih vpadnic nima zveze s tem, da se bistveno več ljudi odloča za uporabo avtomobila, kot so prometne kapacitete sposobne prenest?
ta tema govori o izkoriščevalski mentaliteti ljudi. Daj prosim, vrini se v neko drugo temo.
jype ::
nanoprd> ta tema govori o izkoriščevalski mentaliteti ljudi.
Ja, saj! To so tisti, ki se že več let vsak dan spravijo v isto situacijo, namesto da bi se vsaj enkrat v življenju odločili za avtobus in ugotovili, da obstajajo tudi načini osebnega prevoza, ki manj obremenijo prometno infrastrukturo.
Ja, saj! To so tisti, ki se že več let vsak dan spravijo v isto situacijo, namesto da bi se vsaj enkrat v življenju odločili za avtobus in ugotovili, da obstajajo tudi načini osebnega prevoza, ki manj obremenijo prometno infrastrukturo.
Utk ::
In glih zarad takih gnid k si ti, ki ne spusti cloveka v kolono cel promet obstaneSeveda se spusti not nekoga, ki se je zmotil. Ne pa vsak dan istega. A si idiot, da se v pol leta ne naučiš kater pas je za kam?
nanoprd ::
Tole je postala stalnica na Tivolski v Ljubljani. Če kdo še ni bil blagoslovljen, gre takole. Na pasu za naravnost ali levo je naprimer kolona dolga 200m, na sosednjem pasu pa promet teče normalno. Na vsakih 100 vozil se najde ena gnida, ki se odloči preskočiti kolono in vozi ob koloni, nakar vključi smerokaz, meni nič tebi nič ustavi svoj avto in z njim celotni promet na tvojem pasu in tam čaka da se nekdo na sosednjem pasu v koloni razmakne. To se mi dogaja vsak dan brez pretiravanja, danes mi je pa totalno prekipelo, ker se mi je mudilo v službo in je tip zablokiral pas pri zeleni luči in mirno počakal da so se sosedi razmaknili, mi smo pa ostali pred semaforjem.
A obstaja kakšno zdravilo proti tem parazitom?
To se stalno dogaja v UK ampak ker so vozniki bolj kulturni kot v bananistanu noben ne caka vec kot 30 sec, da se vkljuci v promet. Tko, da dragi balkanci kultura voznikov je problem.
In glih zarad takih gnid k si ti, ki ne spusti cloveka v kolono cel promet obstane
zakaj pa po tvojem kolona sploh obstaja? kdo je človek, ki čaka v koloni, pred katerega se vrivaš in zakaj tam čaka v vrsti?
Red_Mamba ::
Tole je postala stalnica na Tivolski v Ljubljani. Če kdo še ni bil blagoslovljen, gre takole. Na pasu za naravnost ali levo je naprimer kolona dolga 200m, na sosednjem pasu pa promet teče normalno. Na vsakih 100 vozil se najde ena gnida, ki se odloči preskočiti kolono in vozi ob koloni, nakar vključi smerokaz, meni nič tebi nič ustavi svoj avto in z njim celotni promet na tvojem pasu in tam čaka da se nekdo na sosednjem pasu v koloni razmakne. To se mi dogaja vsak dan brez pretiravanja, danes mi je pa totalno prekipelo, ker se mi je mudilo v službo in je tip zablokiral pas pri zeleni luči in mirno počakal da so se sosedi razmaknili, mi smo pa ostali pred semaforjem.
A obstaja kakšno zdravilo proti tem parazitom?
To se stalno dogaja v UK ampak ker so vozniki bolj kulturni kot v bananistanu noben ne caka vec kot 30 sec, da se vkljuci v promet. Tko, da dragi balkanci kultura voznikov je problem.
In glih zarad takih gnid k si ti, ki ne spusti cloveka v kolono cel promet obstane
zakaj pa po tvojem kolona sploh obstaja? kdo je človek, ki čaka v koloni, pred katerega se vrivaš in zakaj tam čaka v vrsti?
sej sem povedal zakaj, naj ti narisem se enkrat?
ko boste vozniki mentalno zrastli ne bo probljemov spljoh.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
nanoprd ::
nanoprd> ta tema govori o izkoriščevalski mentaliteti ljudi.
Ja, saj! To so tisti, ki se že več let vsak dan spravijo v isto situacijo, namesto da bi se vsaj enkrat v življenju odločili za avtobus in ugotovili, da obstajajo tudi načini osebnega prevoza, ki manj obremenijo prometno infrastrukturo.
@jype priskutil mi boš kolesarjenje. Dosti sem na kolesu, ampak tole najedanje z očitki ljudem, ki vozijo avtomobile je pa odveč.
Pithlit ::
Kam neki potem ponikne ta denar?
Za druge stvari. Od katerih jih je ziher kar nekaj hudičevo pomembnih (zdravstvo, šolstvo, policija...). Ampak mene to niti ne zanima. Zanima me zakaj ga ni dovolj za porihtat ceste. Naj stvari porihtajo (kot že rečeno... sodobno, uporabno in varno za _vse_ udeležence v prometu) - kar bi baje šlo z 220 na leto... pol pa lahko ostalih 1280 porabijo za karkoli.
Eno je gotovo: Za kolesarske steze in pločnike ga ne dajo.
Vsega ne, ziher. Del pa. Problem je da je tistih bogih 15 namenjeno tudi za to.
Life is as complicated as we make it...
jype ::
nanoprd> @jype priskutil mi boš kolesarjenje. Dosti sem na kolesu, ampak tole najedanje z očitki ljudem, ki vozijo avtomobile je pa odveč.
Ja halo! A ti res misliš, da je problem samo v idiotih na cesti, ne pa problem v količini prometa? Ljubljanske ceste so bile zgrajene za petnajst tisoč fičkotov in stoenk, ne pa za stopetdeset tisoč trikrat večjih avtomobilov! V vsakem vozilu sedi 1.02 človeka in praktično vsako vozilo je dizajnirano za vožnjo po nemških avtocestah.
Promet se lahko uredi tako, da se mesto poruši in se bistveno večji delež površine mesta asfaltira, tako kot se je to storilo v ostalih velemestih, kjer osebni prevoz temelji na motornem prometu, ali pa se ljudje začnejo odločat za druge oblike prevoza. Pithlit pravi, da strokovnjaki menijo, da je 220M dovolj za razvoj cest. IMO ni, ker je najprej treba podret hiše in razširiti mestne vpadnice. Negativni učinki bodo seveda narastli: v Ljubljani in okolici bo še bistveno slabši zrak in več težkih kovin, pa tudi bistveno več hrupa in drugih škodljivih dejavnikov takšnega prometa. Veliko ceneje in bolj smotrno je, če se druge oblike prevoza naredi udobnejše.
Ja halo! A ti res misliš, da je problem samo v idiotih na cesti, ne pa problem v količini prometa? Ljubljanske ceste so bile zgrajene za petnajst tisoč fičkotov in stoenk, ne pa za stopetdeset tisoč trikrat večjih avtomobilov! V vsakem vozilu sedi 1.02 človeka in praktično vsako vozilo je dizajnirano za vožnjo po nemških avtocestah.
Promet se lahko uredi tako, da se mesto poruši in se bistveno večji delež površine mesta asfaltira, tako kot se je to storilo v ostalih velemestih, kjer osebni prevoz temelji na motornem prometu, ali pa se ljudje začnejo odločat za druge oblike prevoza. Pithlit pravi, da strokovnjaki menijo, da je 220M dovolj za razvoj cest. IMO ni, ker je najprej treba podret hiše in razširiti mestne vpadnice. Negativni učinki bodo seveda narastli: v Ljubljani in okolici bo še bistveno slabši zrak in več težkih kovin, pa tudi bistveno več hrupa in drugih škodljivih dejavnikov takšnega prometa. Veliko ceneje in bolj smotrno je, če se druge oblike prevoza naredi udobnejše.
Pithlit ::
Ja, saj! To so tisti, ki se že več let vsak dan spravijo v isto situacijo, namesto da bi se vsaj enkrat v življenju odločili za avtobus in ugotovili, da obstajajo tudi načini osebnega prevoza, ki manj obremenijo prometno infrastrukturo.
Pozabljaš da nekateri nimamo izbire... Nazadnje ko sem jaz poizkušala do Izole prit z javnim prevozom... je izlet nanesel 2 dni. V eno stran. No, izbira je. Sam je tko nekvalitetna da bi blo praktično isto če grem v cerkev na kolena. In pol se pač odločim za avto, pa porabim v eno stran 2 uri.
Pithlit pravi, da strokovnjaki menijo, da je 220M dovolj za razvoj cest. IMO ni, ker je najprej treba podret hiše in razširiti mestne vpadnice.
Če hočeš ta problem rešit v enem letu... imaš prav. 220 jih še zdaleč ni dovolj. Cesto med Bovcem in Kobaridom urejajo že 5 let. Pa še bo trajalo kako leto. Temu se reče razvoj. Oz., bolje, razvojna strategija.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Half-Saint ::
nanoprd> @jype priskutil mi boš kolesarjenje. Dosti sem na kolesu, ampak tole najedanje z očitki ljudem, ki vozijo avtomobile je pa odveč.
Promet se lahko uredi tako, da se mesto poruši in se bistveno večji delež površine mesta asfaltira, tako kot se je to storilo v ostalih velemestih, kjer osebni prevoz temelji na motornem prometu, ali pa se ljudje začnejo odločat za druge oblike prevoza. Pithlit pravi, da strokovnjaki menijo, da je 220M dovolj za razvoj cest. IMO ni, ker je najprej treba podret hiše in razširiti mestne vpadnice. Negativni učinki bodo seveda narastli: v Ljubljani in okolici bo še bistveno slabši zrak in več težkih kovin, pa tudi bistveno več hrupa in drugih škodljivih dejavnikov takšnega prometa. Veliko ceneje in bolj smotrno je, če se druge oblike prevoza naredi udobnejše.
Ne razumem od kod ti ideja, da bo zrak slabši in bistveno več hrupa? saj se teh 150.000 vozačev ne bo zaradi širših vpadnic kar naenkrat podvojilo. Ali pač? Efekt bi bil, po mojem, ravno obraten. Stopnja onesnaževanja bi se znižala, ker avti ne bi stali v kolonah ampak bi bil promet bolj tekoč.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com
Bellzmet ::
@nanoprd: "@Bellzmet nikjer ni omembe o dveh pasovih ki se združita v enega. To je vsem jasno razen tebi. Tivolska v smeri iz Viča proti Celovški, gužva je na pasu za naravnost, pas za levo je običajno tekoč. Paraziti peljejo po pasu za levo in iščejo luknje v pasu za naravnost. Ko jim ne uspe, ustavijo avto in celoten promet proti Šiški. Isto je v nasprotni smeri, Šiška-Vič, ampak tam izkoriščajo pas za desno da bi se vrinili na pas za levo proti centru. Podobna situacija je na koncu Tržaške proti obvoznici, ko izkoriščajo smer proti Zagrebu, da se vrinejo na severno obvoznico. Niti eden od teh primerov ni združevanje dveh pasov v enega. Brez veze delaš kaos v tej temi."
Glede tega se strinjam s tabo gre lahko na živce ja, samo jebi ga pokaži mi zakon, ki to početje prepoveduje? Seveda, ko je prekinjena črta? Pač piši Jankoviču, da naj dajo 1km pred semaforjem že polno črto in potem bo to početje kaznivo. Tudi meni se je že zgodila, da je bila takšna gužva, da enostavno prej nisem mogel zapeljati na desni pas (Vič->Celovški) in sem se potem guzil notr "pred" semaforjem. Pač kdaj drugače res ne gre. Tudi razporedilna tabla je tam, kje je velikokrat že kolona. In potem je seveda bolje, da se notri guziš tam kjer so že 4 pasovi in ne prej ko sta samo dva in dejansko enega v celoti zapreš.
Je pa to Bleiweisova cesta in ne Tivolska, zato nisem vedel za katero križišče gre.
Glede tega se strinjam s tabo gre lahko na živce ja, samo jebi ga pokaži mi zakon, ki to početje prepoveduje? Seveda, ko je prekinjena črta? Pač piši Jankoviču, da naj dajo 1km pred semaforjem že polno črto in potem bo to početje kaznivo. Tudi meni se je že zgodila, da je bila takšna gužva, da enostavno prej nisem mogel zapeljati na desni pas (Vič->Celovški) in sem se potem guzil notr "pred" semaforjem. Pač kdaj drugače res ne gre. Tudi razporedilna tabla je tam, kje je velikokrat že kolona. In potem je seveda bolje, da se notri guziš tam kjer so že 4 pasovi in ne prej ko sta samo dva in dejansko enega v celoti zapreš.
Je pa to Bleiweisova cesta in ne Tivolska, zato nisem vedel za katero križišče gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Pithlit ::
Tudi meni se je že zgodila, da je bila takšna gužva, da enostavno prej nisem mogel zapeljati na desni pas (Vič->Celovški) in sem se potem guzil notr "pred" semaforjem. Pač kdaj drugače res ne gre.
Seveda gre. Greš tja kamor si se (napačno) razporedil! Saj ni konec sveta... nekje pač obrneš in greš nazaj ter poizkusiš znova.
A ko na AC fališ izvoz tudi na licu mesta siliš nazaj (al se pelješ do naslednjega pa se pol vrneš)?
Meni se zdi normalno da napako popraviš s čim manj teženja ostalim (kar pomeni da pač napako plačam s tem da pravilno odpeljem do konca).
Life is as complicated as we make it...
Bellzmet ::
@Pithlit: Ja se strinjam s tabo, sem tudi sam takšen voznik, da bi to (sem že) naredil, vendar res pa, da ne vedno.
Se pravi: obstaja kakšna zakonska podlaga, da se lahko takšnega sankcionira?
Se pravi: obstaja kakšna zakonska podlaga, da se lahko takšnega sankcionira?
Pithlit ::
K smo itak že OT.
Takega ki se 'vriva' čez prekinjeno črto... ne.
Takega ki se vriva čez polno črto... ja.
Se pravi: obstaja kakšna zakonska podlaga, da se lahko takšnega sankcionira?
Takega ki se 'vriva' čez prekinjeno črto... ne.
Takega ki se vriva čez polno črto... ja.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Bellzmet ::
No sej tako tudi jaz mislim... Pač strpnost. Če je nekomu dogodek dneva/tedna/meseca, da prehiti par avtomobilov v koloni to zame pomeni, da mora biti res totalen debil in najmanj imam s takšnim opravka, če ga enostavno spustim.
jype ::
Pithlit> Pozabljaš da nekateri nimamo izbire...
Potem niste del problema in se opravičujem, če sem vas vznemiril.
Veliko je takih, ki radi rečejo, da nimajo izbire - v resnici bi pa radi udobje, ne bi pa zanj plačali polne cene.
Half-Saint> Ne razumem od kod ti ideja, da bo zrak slabši in bistveno več hrupa? saj se teh 150.000 vozačev ne bo zaradi širših vpadnic kar naenkrat podvojilo. Ali pač? Efekt bi bil, po mojem, ravno obraten. Stopnja onesnaževanja bi se znižala, ker avti ne bi stali v kolonah ampak bi bil promet bolj tekoč.
Seveda se bo podvojilo. Še bistveno več ljudi se bo odločilo za uporabo avtomobila, če bo mesto še bolj nevarno za pešce, kolesarje in vse ostale, ki niso v avtomobilih.
Potem niste del problema in se opravičujem, če sem vas vznemiril.
Veliko je takih, ki radi rečejo, da nimajo izbire - v resnici bi pa radi udobje, ne bi pa zanj plačali polne cene.
Half-Saint> Ne razumem od kod ti ideja, da bo zrak slabši in bistveno več hrupa? saj se teh 150.000 vozačev ne bo zaradi širših vpadnic kar naenkrat podvojilo. Ali pač? Efekt bi bil, po mojem, ravno obraten. Stopnja onesnaževanja bi se znižala, ker avti ne bi stali v kolonah ampak bi bil promet bolj tekoč.
Seveda se bo podvojilo. Še bistveno več ljudi se bo odločilo za uporabo avtomobila, če bo mesto še bolj nevarno za pešce, kolesarje in vse ostale, ki niso v avtomobilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24087 (20477) | facepalm |
⊘ | Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34163 (28391) | bluefish |
» | Policija - kazen (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 34452 (27619) | St235 |
» | Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19472 (16879) | BlueRunner |