» »

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpustov

Thuban ::

če tvoj avto lahko ima porabo 5 litrov in si tako profesionalen voznik da jo povprečno spraviš na 7.5 je kot sem že rekel s tvojim načinom vožnje nekaj katastrofalno narobe.

Nauči se vozi boljše, boš imel povprečno porabo nizko ves čas.

In ne 8.5 vs 15 ne verjamem nikakor. Zakaj? Morda sem pa že vozil Jeepa. Samo ne bom tega rekel, itak slo-techovski vseznalci ne bodo verjeli.
Sploh ker niti neveš kater avto imam in že obtožuješ ;)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

nekikr ::

Oprosti, ampak take kot si ti bi morali kastrirati. Če ne razumeš razlike med vožnjo po avtocesti z nizko potovalno hitrostjo in povprečno vožnjo povsod, pospeševanjem, semaforji, po treh razlagah...potem si ali namerno bedak ali pa pristen bedak.

Thuban ::

ne, pri mojih 50.000 km letno pa tega res ne poznam. Povej mi o čem govoriš.

Kako to izgleda?

Madona imam jaz perfekten avto... če vozim počasi imam porabo 7, če ga priganjam kot norca imam porabo do 7.5.

Še dobro da terenca nimam več, če sem voziš s štant gasom je kuril 11 litrov, če sem šel v blato pa pod 20 nikakor ;) :) Povprečna pa je bila 12.

Ampak ja. Samo nebivedu ima lahko terenca :)

Also, nauči se retorike veš. Z označevanjem nekoga za bedaka in kastriranjem ne dokažeš da imaš prav ampak da te mati ni naučila kulture. Sram naj jo bo!
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

ne, pri mojih 50.000 km letno pa tega res ne poznam. Povej mi o čem govoriš.

Kako to izgleda?

Madona imam jaz perfekten avto... če vozim počasi imam porabo 7, če ga priganjam kot norca imam porabo do 7.5.

Še dobro da terenca nimam več, če sem voziš s štant gasom je kuril 11 litrov, če sem šel v blato pa pod 20 nikakor ;) :) Povprečna pa je bila 12.

Ampak ja. Samo nebivedu ima lahko terenca :)


Pol si imel že jetra, ki nikamor niso šla, če si imel samo 12 porabo, za blato pa ne verjamem, da si imel 20 litrov, kvečjemu več. S terencem , ki je imel 1.6 mašino, sem imel porabo v blatu vedno od 25 litrov naprej.

Thuban ::

Vse je v tem da znaš priti ven iz blata ;) če si samo gas tiščal kot malo nor pač ne znaš vozit.

In ja, potem verjamem da si imel 25 litrov porabo.
Ti pa ne verjamem da imaš na ac 8.

no, ne da se mi več debatirat z lažnivci.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

Vse je v tem da znaš priti ven iz blata ;) če si samo gas tiščal kot malo nor pač ne znaš vozit.


Ja, večina zna samo gas tiščat. Nekateri vozimo dosti drugače. Poleg tega od slovenskega offroad ni ostalo prav veliko; trije pijanci, pa dva kandidata za pijance, tako da sem se že pred leti umaknil iz te scene.
Pa razlog so potovanja. Zato sem vzel kompromis med terencem in osebnim avtom - subaru. Še vedno pride brez problemov tudi po slabših cestah kamorkoli, pa po avtocestah grem brez problema vsaj 40km/h več kot s terencem na takem potovanju.

Thuban je izjavil:

In ja, potem verjamem da si imel 25 litrov porabo.
Ti pa ne verjamem da imaš na ac 8.

no, ne da se mi več debatirat z lažnivci.


Nimam jeepa, samo govorim, koliko je bila poraba, ko smo se peljali na tekmo v Križevce po avtocesti s takim avtom.

Zgodovina sprememb…

Thuban ::

vem, zato sem takrat prodal avto in se nehal ubadat s tem.

Subaru... imaš dober okus za avte, bravo. Subaru ima daleč najboljši pogon na vsa 4 kolesa. Večino časa ne rabiš niti zapore diferenciala.
ampak zdaj sva že blazno zašla iz teme.

Še vedno je dejstvo da pač "skoraj vsi dizli onesnažujejo" ampak to ni sporno ker "skoraj vsi dizli na testih dosežejo zahtevane izpuste"..... tudi če v real lifu potem prdijo in smradijo.
In se mi ne zdi smiselno VW nabijat na križ če potem tudi vsi ostali dizli smradijo. Naj kaznujejo vse ali pa dovolijo tudi VW smradit.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Utk ::

Sej tisti, ki vemo že od prej, da so dizli strupeni, nabijamo na križ vse dizle.
Pri tej aferi se pa nabija na križ VW, ker je edini do zdaj dokazano ravnal protizakonito.
Mi pa upamo, da bo iz tega ven prišel zaton dizlov. Za VW se mi precej fučka kako jo bo odnesel. Ampak če jo bi slabo, bi dizel v majhnih in poceni avtih zagotovo crknil. V velikih in dragih zaradi mene tudi če ostane, ker v avtu za 50 jurjev se lahko skrije za 5 jurjev filtrov, v polu za 15 pa pač ne, pa še teh malih avtov je ogromno, in večina od njih itak dela tako bedne kilometraže, da z dizlom itak prišparajo en drek.

Aston_11 ::

Sedaj ko je eden citiral, da so bencinarji enako in še bolj strupeni, boste lahko nabivali vse avte po vrsti, razen tiste na vodik, vodo ali elektriko. Razen če se ne fiksate na bencinske izpuste, zadanejo pa dizelski ravno tako, sploh če daš mal gasa, da pride tisti črn dim ven. Seveda pri tistih brez DPF, oni z DPF so kot cigareti s filtrom, niso za prave moške.

nekikr ::

Madona imam jaz perfekten avto... če vozim počasi imam porabo 7, če ga priganjam kot norca imam porabo do 7.5.

1000€ stavim, da se lažeš. Si za akcijo?

Aston_11 ::

nekikr je izjavil:

Madona imam jaz perfekten avto... če vozim počasi imam porabo 7, če ga priganjam kot norca imam porabo do 7.5.

1000€ stavim, da se lažeš. Si za akcijo?

7 je polno. Kaj je to za en avto?

Thuban ::

Vsekakor ne VAG.

In ja, vem da je polno. Hvala za opozorilo, jaz namreč nisem opazil tega.

nekikr je izjavil:

Madona imam jaz perfekten avto... če vozim počasi imam porabo 7, če ga priganjam kot norca imam porabo do 7.5.

1000EUR stavim, da se lažeš. Si za akcijo?


Seveda se ne lažem. Tvoja definicija počasne vožnje in divjanja in kakšna je moja pa seveda nista nujno enaki. Jaz 110 na avtocesti ne bi vozil nikdar in nikoli. Na avtocesti se vozi točno po omejitvi, razen če so razmere preslabe.

in pri 130 kmh konstantni vožnji, brez pospeševanja, mi kuri 7 litrov. Če pa pospešujem z vsem kar motor zmore od 0 - 6500 rpm pa porabi nekje okoli 7.5 oziroma pozimi 8.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

nekikr ::

Se mi je zdelo ja, da so te samo polna usta. 1000€ bi zaslužil, če bi mi dokazal to, kar trdiš. Ampak ker samo lažeš jih ne boš. Put your money where your mouth is, pravijo.

Thuban ::

Pri meni smo vajeni kvalitetnejšega dokazovanja trditev, ne pa neke gostilniške debate.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Aston_11 ::

Takšen način vožnje je itak nemogoč, saj nimaš avta, ki ti pospešuje od začetka do konca tanka.

Thuban ::

Kaj pa veš kje in kaj sem delal z avtom ;)

zanimivo kako na slotehu vsi mislijo da o vsakomur vse vedo :)
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Aston_11 ::

Thuban je izjavil:

Kaj pa veš kje in kaj sem delal z avtom ;)

zanimivo kako na slotehu vsi mislijo da o vsakomur vse vedo :)
Itak, določene stvari se pač ne morejo zgoditi.

Thuban ::

Drag racing does not exist? Dirkališče tudi ne obstaja?

Ali pa se vi gonite samo po lokalnih ulicah z avti?

Naredit 100 km po enem dirkališču je mala malica. In ne, ne moreš ves čas voziti 150kmh, je treba tudi zavirat in pospeševati.

But go ahead, teach me.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

nekikr ::

Thuban je izjavil:

Pri meni smo vajeni kvalitetnejšega dokazovanja trditev, ne pa neke gostilniške debate.

A 1000€ ni dovolj? Pa dajva 5000€. Bo to bolj zanimivo? Ne bo več gostilniško? Ker lažeš tako, da očitno še sam sebi verjameš, a avtomobila, ki bi pil varčno po avtocesti toliko kot pri normalni mestni vožnji (da ne omenjam tvoje laži o pritiskanju do konca) ni. Pospešek, masa, upor, fizika pač.

Zheegec ::

Na nek način postaja ta debata bolj zanimiva, na nekega pa manj zanimiva :) :) :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

krneki0001 ::

Thuban je izjavil:

Drag racing does not exist? Dirkališče tudi ne obstaja?

Ali pa se vi gonite samo po lokalnih ulicah z avti?

Naredit 100 km po enem dirkališču je mala malica. In ne, ne moreš ves čas voziti 150kmh, je treba tudi zavirat in pospeševati.

But go ahead, teach me.


Zanimivo je to, da je mnogo ljudi že povedalo, da na dirkališču v enakem času porabijo manj goriva kot na avtocesti. Naprimer 2 uri po naših avtocestah ali 2 uri dirkališča, je poraba na avtocestah višja. (z isim avtom seveda - recimo tvingo 1.6 16V s 133KM je že en takih)

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

V posebnem primeru je tudi avtocesta lahko dirkališče, pa tudi dirkališče avtocesta. 8-)

Razmislite še, koliko (nepotrebnih) izpušnih plinov nastane zaradi vožnje po slovenskih cestah in njihove nepremišljene prometne ureditve.

jype ::

jaakaa> Razmislite še, koliko (nepotrebnih) izpušnih plinov nastane zaradi vožnje po slovenskih cestah in njihove nepremišljene prometne ureditve.

Potem se zgrozite ob rezultatu in uporabljajte naprave, ki ne ustvarjajo izpušnih plinov. Win-win!

bajker ::

Tale že rahlo nervozna debata je ratala zaradi podatka, ki ga je serviral nebivedu in je čisto irelevanten. Enkrat je pač v polžji vožnji po AC z vetrom v hrbet, z rahlim klancem navzdol in v zavetrju šleperja dosegel pač neverjetno porabo in se s tem pohvalil. Dejstvo pa je, da je ta podatek enak BS kot deklairana poraba avtov, torej v realni vožnji nedosegljiv. Realna poraba so podatki na poraba.com ali spritmonitor. Pri dovolj velikem številu uporabnikov se ekstremi izničijo in povprečje čisto dobro ponazarja realno porabo, ki je pač okoli 15l. Kar je okoli 3x več od spodobnega dizla. Kljub temu, da imate nekateri co2 za koristen plin, pa določeni podatki, ki jih je vse več, kažejo da nečesa preveč niti s kruhom ni dobro. In co2-ja je preveč. Kaj bo to prineslo, še nikomur ni čisto jasno, lahko pa nekaj malega sklepamo in vse bolj ekstremnega vremena po celem planetu. Koliko ima zraven človek, tudi ni čisto jasno, a se lahko izkaže, da preveč. NOx je na kratki rok res verjetno bolj škodljiv in vpliva na ljudi, na dolgi rok pa se lahko izkaže, da bo CO2 usoden za človeštvo. Potem ne bo več nihče omenjal NOx. Še prebivalstvo "Home of the stupid, land of the dumb" ne.

čuhalev ::

jype je izjavil:

jaakaa> Razmislite še, koliko (nepotrebnih) izpušnih plinov nastane zaradi vožnje po slovenskih cestah in njihove nepremišljene prometne ureditve.

Potem se zgrozite ob rezultatu in uporabljajte naprave, ki ne ustvarjajo izpušnih plinov. Win-win!

Pa jih, po kakšnem fižolovem ali kostanjevem pripravku zagotovo.

Tudi uporabniki teh „naprav“ zaradi vožnje po slovenskih cestah trpijo. Praktično nemogoče je upoštevati slišane nasvete iz osnovnošolskih let, ki velevajo, naj vozimo zakrajem. Saj so kakšni odseki odlični, vendar moraš najprej priti do njih.

krneki0001 ::

bajker je izjavil:

Tale že rahlo nervozna debata je ratala zaradi podatka, ki ga je serviral nebivedu in je čisto irelevanten. Enkrat je pač v polžji vožnji po AC z vetrom v hrbet, z rahlim klancem navzdol in v zavetrju šleperja dosegel pač neverjetno porabo in se s tem pohvalil. Dejstvo pa je, da je ta podatek enak BS kot deklairana poraba avtov, torej v realni vožnji nedosegljiv. Realna poraba so podatki na poraba.com ali spritmonitor. Pri dovolj velikem številu uporabnikov se ekstremi izničijo in povprečje čisto dobro ponazarja realno porabo, ki je pač okoli 15l. Kar je okoli 3x več od spodobnega dizla. Kljub temu, da imate nekateri co2 za koristen plin, pa določeni podatki, ki jih je vse več, kažejo da nečesa preveč niti s kruhom ni dobro. In co2-ja je preveč. Kaj bo to prineslo, še nikomur ni čisto jasno, lahko pa nekaj malega sklepamo in vse bolj ekstremnega vremena po celem planetu. Koliko ima zraven človek, tudi ni čisto jasno, a se lahko izkaže, da preveč. NOx je na kratki rok res verjetno bolj škodljiv in vpliva na ljudi, na dolgi rok pa se lahko izkaže, da bo CO2 usoden za človeštvo. Potem ne bo več nihče omenjal NOx. Še prebivalstvo "Home of the stupid, land of the dumb" ne.


CO2 ni nikakršen problem. So dokazali, da ga je nekoč bilo še veliko več v ozračju in da so bile rastline zato večje.
Jaz bi rad imel večja sadna drevesa, da bom imel večja jabolka in hruške doma.

Spodoben dizel praviš da pije 5 litrov? Domača Škoda oktavija dizel s 4x4 pogonom, poraba še nikoli ni bila pod 7 litrov, pa je avto star manj kot leto dni. Avto se vozi vsak drug dan na relaciji vsaj 80km v eno smer. Pred tem je bila doma navadna škoda oktavija TDI s 130KM, pa je bila poraba enaka. Tako da ne verjamem da spodoben dizel pije 5 litrov. Mogoče ja, če si ovira na cesti (kar večina nacivagnov tudi je, ker če se pelješ kdaj proti dolenjski se vsi s tdi-ji vozijo 80km/h)

Osebno sem pa še vedno mnenja, da avto, ki ga ne naredijo, naredi najmanj škode okolju. In mene štejte za tistega, ki ne kupuje novih avtomobilov. Jaz vozim stare. Od točke A do točke B me pripelje in ga moram vozit vsaj 10 let, da pridem s ceno porabljenega bencina, servisov, nakupa gum in nakupa avta, na samo osnovno ceno takega novega avta.

bajker ::

krneki0001 je izjavil:



CO2 ni nikakršen problem. So dokazali, da ga je nekoč bilo še veliko več v ozračju in da so bile rastline zato večje.
Jaz bi rad imel večja sadna drevesa, da bom imel večja jabolka in hruške doma.

Spodoben dizel praviš da pije 5 litrov? Domača Škoda oktavija dizel s 4x4 pogonom, poraba še nikoli ni bila pod 7 litrov, pa je avto star manj kot leto dni. Avto se vozi vsak drug dan na relaciji vsaj 80km v eno smer. Pred tem je bila doma navadna škoda oktavija TDI s 130KM, pa je bila poraba enaka. Tako da ne verjamem da spodoben dizel pije 5 litrov. Mogoče ja, če si ovira na cesti (kar večina nacivagnov tudi je, ker če se pelješ kdaj proti dolenjski se vsi s tdi-ji vozijo 80km/h.

Eh, seveda se je kolicina CO2 spreminjala skozi zgodovino. A takrat se ni bilo cloveka (oz. nekaj milijard njih) in njegove navezanosti na idealne zivljenske pogoje. Malo visja povprecna temperatura ozracja in malo manj polarnih ledenih kap, pa bo morje 1m visje in 500 M ljudi brezdomcev. To bo sele hec z begunci.

Se enkrat trdim, da sodoben dizel lahko popije v povprecju 5l, give or take. Iz prve roke, enega ima sodelavec (oktavia 1.9 105km), drugega prijatelj (touran, 1.6, 105 km). Noben ni nepremičnina, noben ni 4wd, oba pa vozita po omejitvah, kar je edino primerno.
Je pa hecno slisat tvoje trditve, najprej se hvališ, kako si divjal po AC s 100km/h in porabil sitniš bencina, potem pa prekinjaš nacivagne, ki menda peljejo z 80. Eh, ti pa si slika.

Zheegec ::

Spet ne vem, zakaj ta debata. Ja, pri normalni vožnji po omejitvah ima nek soliden dizel porabo pod 6l. Imam avto s 1500Kg, 1.9dizel s 170HP, pa je pri lepi vožnji poraba 5.5l. Samo večinoma jo imam vsaj liter več, pač hitro pospeševanje naredi svoje, če greš pa po AC 150Km/h pa še toliko več. Določeni imajo pa 7l, odvisno pač od vožnje itd. Pa kaj ima to veze z goljufanjem VW?
Se že kaj ve za kazni? EU bo ziher pomižala in kaznovala VW s praktično 0€. Si predstavljate, da bi Slovensko podjetje naredilo kaj takega? Bi bilo danes že zaprto, ne glede na velikost in pomembnost za Slovensko gospodarstvo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

bajker ::

Zheegec je izjavil:


Se že kaj ve za kazni? EU bo ziher pomižala in kaznovala VW s praktično 0€. Si predstavljate, da bi Slovensko podjetje naredilo kaj takega? Bi bilo danes že zaprto, ne glede na velikost in pomembnost za Slovensko gospodarstvo.


EU pač ni društvo samaritancev pač pa zveza nekaj velikih in močnih držav in nekaj kanonfutra. Žal smo slednji.

krneki0001 ::

bajker je izjavil:


Eh, seveda se je kolicina CO2 spreminjala skozi zgodovino. A takrat se ni bilo cloveka (oz. nekaj milijard njih) in njegove navezanosti na idealne zivljenske pogoje. Malo visja povprecna temperatura ozracja in malo manj polarnih ledenih kap, pa bo morje 1m visje in 500 M ljudi brezdomcev. To bo sele hec z begunci.


Noben problem tudi 1 ali pa 10m višje morje. Itak bo manj snega in ledu v višjih predelih, se bodo pa tja preselili. Pa topleje bo, da bodo lahko tudi v višjih predelih imeli toplo.

bajker je izjavil:


Se enkrat trdim, da sodoben dizel lahko popije v povprecju 5l, give or take. Iz prve roke, enega ima sodelavec (oktavia 1.9 105km), drugega prijatelj (touran, 1.6, 105 km). Noben ni nepremičnina, noben ni 4wd, oba pa vozita po omejitvah, kar je edino primerno.
Je pa hecno slisat tvoje trditve, najprej se hvališ, kako si divjal po AC s 100km/h in porabil sitniš bencina, potem pa prekinjaš nacivagne, ki menda peljejo z 80. Eh, ti pa si slika.


Zaradi mene ti lahko trdiš kolikor hočeš, ob normalnem pospeševanju iz križišč (to pomeni, da spelješ hitro, da gre čimveč ljudi skozi križišče, ne da spelješ tako da gredo v dveh minutah štirje skozi, kar se dnevno dogaja v ljubljani in verjetno vseh večjih mestih po sloveniji, ker vozniki dizlov šparajo), ob normalni vožnji po omejitvah na regionalkah in nekje 130 do 140 kmh po avtocestah, ne bo noben dizel pol samo 5 litrov.

jype ::

nebivedu> Noben problem tudi 1 ali pa 10m višje morje. Itak bo manj snega in ledu v višjih predelih, se bodo pa tja preselili. Pa topleje bo, da bodo lahko tudi v višjih predelih imeli toplo.

A pa ti veš, kaj je El Nino in kako nanj vplivajo višje globalne temperature?

krneki0001 ::

Seveda vem.
Pa ti veš, da višja temperatura pomeni tudi več izhlapevanja in posledično več dežja. Kar pomeni več zalivanja rastlin. Sicer vprašanje kje, ampak to je že druga tema.

Pa še to CO2 še vedno ni problem, ker CO2 ni kriv za globalno segrevanje. CO2 so samo naredili za dežurnega krivca, ker je najlažje zaračunat ljudem. Celo dihanje ti lahko zaračunajo.

bajker ::

krneki0001 je izjavil:



Noben problem tudi 1 ali pa 10m višje morje. Itak bo manj snega in ledu v višjih predelih, se bodo pa tja preselili. Pa topleje bo, da bodo lahko tudi v višjih predelih imeli toplo.


Vesel sem, da imamo med nami takega podnebnega strokovnjaka. Upam, da se tvoje napovedi čim prej uresničijo, vedno sem si želel imeti vikend poleg Morbegne pod Triglavom :).

krneki0001 je izjavil:


Zaradi mene ti lahko trdiš kolikor hočeš, ob normalnem pospeševanju iz križišč (to pomeni, da spelješ hitro, da gre čimveč ljudi skozi križišče, ne da spelješ tako da gredo v dveh minutah štirje skozi, kar se dnevno dogaja v ljubljani in verjetno vseh večjih mestih po sloveniji, ker vozniki dizlov šparajo), ob normalni vožnji po omejitvah na regionalkah in nekje 130 do 140 kmh po avtocestah, ne bo noben dizel pol samo 5 litrov.

Moram reči, da iz tvojih besed očitno veje zafrustriranost, ker tvoj Fori popije okoli 9 litrov tudi če voziš tako, kot opisuješ zgoraj. In to hočeš na vsak način opravičiti.
Tudi ti vsekakor lahko trdiš kar hočeš, a podatki povedo svoje (evo, ti linkam Renoja, da ne bodo le švabi na tapeti).
Ne trdim, da vsi dizli popijejo 5, trdim, da lahko popijejo 5, ne da bi bil uporabnik na cesti nepremičnina. Le pri vožnji je treba uporabiti tudi kako celico v področju glave (in ne samo tiste med nogami) in upoštevati kako izmed pravil varčne vožnje, recimo kajtakega.

J.McLane ::

bajker je izjavil:

Tale že rahlo nervozna debata je ratala zaradi podatka, ki ga je serviral nebivedu in je čisto irelevanten. Enkrat je pač v polžji vožnji po AC z vetrom v hrbet, z rahlim klancem navzdol in v zavetrju šleperja dosegel pač neverjetno porabo in se s tem pohvalil. Dejstvo pa je, da je ta podatek enak BS kot deklairana poraba avtov, torej v realni vožnji nedosegljiv. Realna poraba so podatki na poraba.com ali spritmonitor. Pri dovolj velikem številu uporabnikov se ekstremi izničijo in povprečje čisto dobro ponazarja realno porabo, ki je pač okoli 15l. Kar je okoli 3x več od spodobnega dizla. Kljub temu, da imate nekateri co2 za koristen plin, pa določeni podatki, ki jih je vse več, kažejo da nečesa preveč niti s kruhom ni dobro. In co2-ja je preveč. Kaj bo to prineslo, še nikomur ni čisto jasno, lahko pa nekaj malega sklepamo in vse bolj ekstremnega vremena po celem planetu. Koliko ima zraven človek, tudi ni čisto jasno, a se lahko izkaže, da preveč. NOx je na kratki rok res verjetno bolj škodljiv in vpliva na ljudi, na dolgi rok pa se lahko izkaže, da bo CO2 usoden za človeštvo. Potem ne bo več nihče omenjal NOx. Še prebivalstvo "Home of the stupid, land of the dumb" ne.


Niti približno ne more biti 3x več. V tej temi sem že limal porabe iz šprotmonitorja PRIMERLJIVIH dizlov in bencinarjev in danes po statističnih podatkih (sptrimonitor) bencinski motor pomeni samo 5%-10% več CO2 kot dizelski.

Če ostanemo pri Jeepu:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Poraba bencinarja je 25% večja (torej ni 3x večja), ampak če gledamo na CO2:
10,91 L dizla = 288 g CO2/km
13,67 L bencina = 318 g CO2/km

Pa smo že na pičlih 10% več CO2 iz tvoje trditve o 3x večji porabi. Le kam je izpuhtela vsa ta uber dizel učinkovitost.

Seveda se da dobiti dizla ki pije 5 l, ampak potem moramo primerjat spet s primerljivim bencinarjem, da še malo ostanemo pri VW :P:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Poraba bencinarja je 23% višja od dizla, če izračunamo spet CO2:
5,33 L dizla = 140 g CO2/km
6,54 L bencina = 152 g CO2/km

Zaradi pičlih 9% več CO2 smo se pripravljeni zadušiti v 40x več NOx. Morda bi komu mogel pojasnit še razliko med odstotki in večkratniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

D3m ::

Zaradi pičlih 9% več CO2 smo se pripravljeni zadušiti v 40x več NOx.


Koliko je izpust CO2 in koliko NOx?
|HP EliteBook|R5 6650U|

J.McLane ::

Eno so grami drugo mg, če si to hotel povedat. Ampak plina sta si tako različna da to nima veze, ker NO2 je škodljiv za človeka že pri 9 mg/m3, CO2 pa šele pri 9000 mg/m3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Stari maček ::

krneki0001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

In pijejo 20+ L/100 km. Tega si Evropejci ne moremo privoščiti. Zato imamo turbo motorje z manjšo prostornino in porabo in višjimi emisijami NOx.
Vsak igra s kartami, ki jih ima. Ne vem pa zakaj bi morali igrati po pravilih, ki favorizirajo Američane.


No ja, ker verjamem, da še nisi vozil kakega 4.7 V8 avtomobila, ti bom rekel, da malo preveri podatke in ne verjami vsakemu, ki ti v gostilni o tem govori.

Grand cherokee quadra 4.7 V8 povprečna poraba od jesenic do križevcev po avtocesti s potovalno hitrostjo terenca - nekje 110km/h je 8.3 litra na 100km prevoženih. Pickupi so še lažji od terencev, ker imajo zadaj samo keson in pijejo še manj. Odvisno je pa od motorja, Če so starejši pijejo več, če so novejši motorji pijejo veliko manj. Tudi američani so se od krize naprej naučili veliko o šparanju.

Ta je delal le na dva cilindra? Realnost.

l0g1t3ch ::

Z 8.3L / 100km se pa res ni zahvalit pri avtocestni vožnji 110 po števcu.
Danes sem bil malo bolj zgoden in cesta je bila precej prazna tako da sem si privoščil test z 110 nastavljenim na tempomatu in rezultat je 3.5L / 100km. 2.2dizel, 120kw

Sice pa je vse to offtopic

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: l0g1t3ch ()

nekikr ::

Stari maček je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

In pijejo 20+ L/100 km. Tega si Evropejci ne moremo privoščiti. Zato imamo turbo motorje z manjšo prostornino in porabo in višjimi emisijami NOx.
Vsak igra s kartami, ki jih ima. Ne vem pa zakaj bi morali igrati po pravilih, ki favorizirajo Američane.


No ja, ker verjamem, da še nisi vozil kakega 4.7 V8 avtomobila, ti bom rekel, da malo preveri podatke in ne verjami vsakemu, ki ti v gostilni o tem govori.

Grand cherokee quadra 4.7 V8 povprečna poraba od jesenic do križevcev po avtocesti s potovalno hitrostjo terenca - nekje 110km/h je 8.3 litra na 100km prevoženih. Pickupi so še lažji od terencev, ker imajo zadaj samo keson in pijejo še manj. Odvisno je pa od motorja, Če so starejši pijejo več, če so novejši motorji pijejo veliko manj. Tudi američani so se od krize naprej naučili veliko o šparanju.

Ta je delal le na dva cilindra? Realnost.

Delal je tako kot je napisal, samo ti si nepismen.

Osprey ::

Mene pa zanima, kaj bo, ko bodo vpoklicali vse te VW-je, in jim zamenjali programsko opremo, ali še kaj drugega, in avtomobili naenkrat ne bodo več tako "močni", kot so bili prej. Ker če razlike ne bo čutiti, potem ne vem, zakaj se je VW trudil s to "optimizacijo". :)

l0g1t3ch ::

Moč, oz. bolje rečeno "peak power" bo ostala ista. Samo krivulji moči in navora se bosta spremenili. Motor bo manj poskočen oz. bolj len.

Pa nekaj naj bi se povečala poraba.

D3m ::

Z ekologijo pač dušijo motorje.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bajker ::

J.McLane je izjavil:


Niti približno ne more biti 3x več. V tej temi sem že limal porabe iz šprotmonitorja PRIMERLJIVIH dizlov in bencinarjev in danes po statističnih podatkih (sptrimonitor) bencinski motor pomeni samo 5%-10% več CO2 kot dizelski.

Če ostanemo pri Jeepu:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...


Očitno nisi spremljal teme.
Moj prispevek se je nanašal na konkreten prispevek od nebivedu. Torej je tvoj prispevek čisto iz konteksta.
Tudi limati linke na VSE Jeepe je popolnoma iz konteksta, ker se je prispevek nanašal na konkrekten tip Jeepa z 4.7l becinarjem.

Edit: dodal link na prispevek

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bajker ()

Osprey ::

l0g1t3ch je izjavil:

Moč, oz. bolje rečeno "peak power" bo ostala ista. Samo krivulji moči in navora se bosta spremenili. Motor bo manj poskočen oz. bolj len.

Pa nekaj naj bi se povečala poraba.


Po moje bodo lastniki navdušeni. Enostavno nimajo več tega, kar so mislili, in morda tudi preizkusili na testni vožnji :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Osprey ()

Stari maček ::

nekikr je izjavil:

Stari maček je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

In pijejo 20+ L/100 km. Tega si Evropejci ne moremo privoščiti. Zato imamo turbo motorje z manjšo prostornino in porabo in višjimi emisijami NOx.
Vsak igra s kartami, ki jih ima. Ne vem pa zakaj bi morali igrati po pravilih, ki favorizirajo Američane.


No ja, ker verjamem, da še nisi vozil kakega 4.7 V8 avtomobila, ti bom rekel, da malo preveri podatke in ne verjami vsakemu, ki ti v gostilni o tem govori.

Grand cherokee quadra 4.7 V8 povprečna poraba od jesenic do križevcev po avtocesti s potovalno hitrostjo terenca - nekje 110km/h je 8.3 litra na 100km prevoženih. Pickupi so še lažji od terencev, ker imajo zadaj samo keson in pijejo še manj. Odvisno je pa od motorja, Če so starejši pijejo več, če so novejši motorji pijejo veliko manj. Tudi američani so se od krize naprej naučili veliko o šparanju.

Ta je delal le na dva cilindra? Realnost.

Delal je tako kot je napisal, samo ti si nepismen.

Ti pa nor, da verjameš motorskemu računalniku!

WarpedGone ::

Ti pa nor, da verjameš motorskemu računalniku!

Mogoče zna pa le zračunat njegovo odstopanje in sproti prikazano cifro pretvarjat v 'pravo'?
Zbogom in hvala za vse ribe

l0g1t3ch ::

Pač preveriš kaj ti kaže računalnik proti tistemu kar izračunaš na roke pa je. Potlej pa se odločiš ali mu verjeti ali ne oz. veš koliko dodati gor na tisto kar ti kaže računalnik.

Pri meni kaže računalnik 0,1L premalo glede na tisto kar naračunam na roke, večkrat preverjeno. Sedaj pač vem da je potrebno za 0,1 povečat navzgor in je.

krneki0001 ::

Zakaj bi sploh rabil računalnik. Natočiš polno, prevoziš in spet natočiš polno. Iz prevoženih kilometrov in porabljenega goriva izračunaš porabo. A je to tok težko?

bajker je izjavil:

Moram reči, da iz tvojih besed očitno veje zafrustriranost, ker tvoj Fori popije okoli 9 litrov tudi če voziš tako, kot opisuješ zgoraj. In to hočeš na vsak način opravičiti.


Daleč od tega. Čisto si falil vso poanto mojega pisanja.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Zakaj bi sploh rabu računalnik.

Ker prikaz trenutne porabe hitro pokaže, kdaj je brezeve tiščat gas do podna.

Back On-Topic... dober povzetek cele zgodbe: How Could Volkswagen's Top Engineers Not Have Known?

Kdor hoče verjet v ameriške zarote, naj raje ne bere.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

čuhalev ::

l0g1t3ch je izjavil:

Pač preveriš kaj ti kaže računalnik proti tistemu kar izračunaš na roke pa je. Potlej pa se odločiš ali mu verjeti ali ne oz. veš koliko dodati gor na tisto kar ti kaže računalnik.

Pri meni kaže računalnik 0,1L premalo glede na tisto kar naračunam na roke, večkrat preverjeno. Sedaj pač vem da je potrebno za 0,1 povečat navzgor in je.

Meni tudi kaže 0,1L premalo, ampak to je zame v mejah normale (odstopanja), zato ne gorovim, da „laže.“


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Afera Dieselgate (PreWvara)

Oddelek: Na cesti
406091 (4946) Unknown_001
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12738812 (34466) fujtajksel
»

Sumljivi rezultati tudi pri Oplovih dizlih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5327866 (22906) spirit
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40495312 (72518) MadMax

Več podobnih tem