Novice » Znanost in tehnologija » Volkswagnovi dizli: kdo je vedel za prevaro
zmaugy ::
Kaj bi zdej rad povedal ali dokazal? Da si neumen? Čestitam, ti je uspelo. Nafta ima enako ceno v ameriki in v evropi. Če ima evropa problem z davki na gorivo, pa tega ne mešaj v to, da se dizel bolj splača. Če bi še za 10x dvignili davke na goriva, bi se pa bolj splačalo premog kurit v parnem avtu namesto nafte, pa še zmeraj ne pomeni, da je to pametno.
Tvoja trditev pove več o tebi kot o meni. Nafta se prodaja skoraj izključno v dolarjih. Toliko o neumnosti.
Pametno bi bilo uporabljati električne avtomobile in nobenih fosilnih goriv. Kakorkoli bi proizvajali to elektriko, bi bilo onesnaženje manjše kot je zdaj, tako da je prepucavanje o tem, kako so dizli grdi, bencinci pa krasni res... ne najbolj genialno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Kaj ima veze zdej v čem se prodaja nafta? Kaj ima zdaj elektrika s tem? Ja, relativiziranje in zamegljevanje z nekimi "podatki", ki nimajo zveze z ničemer, to je edina možna obramba dizla, pa še ta je neumna in prozorna.
zmaugy ::
Kaj ima veze zdej v čem se prodaja nafta? Kaj ima zdaj elektrika s tem? Ja, relativiziranje in zamegljevanje z nekimi "podatki", ki nimajo zveze z ničemer, to je edina možna obramba dizla, pa še ta je neumna in prozorna.
Kaj ima veze? Kot rečeno, toliko o obkladanju sogovornikov z butlji. Američani lahko natiskajo dolarje po mili volji, ker jih svet potrebuje, da kupi nafto. In ti dolarji v ZDA lepo financirajo to, kar drugje financirajo davki in trošarine. In cene goriva so 2-3 krat nižje kot v Evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Utk ::
Zakaj pa Avstralci nimajo istih problemov kot mi? Oni tudi tiskajo ameriške dolarje? Pa Kitajci? Južnoameričani? Afričani? Japonci? Zakaj je bilo v Sloveniji 15 let nazaj gorivo enkrat cenejše kot na Nizozemskem, danes pa ni praktično ni razlike? A so takrat Nizozemci tiskali dolarje ali mi? Ne sledim več tej neumni logiki. Dolar je zrastel za 30 procentov v dobrem letu. Če oni tiskajo dolarje, potem mi ne tiskamo eurov, ampak jim kar nule na bankah dodajamo, ker gre to hitreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
zmaugy, malo boš moral razčistit pojme, Utk pač nima potrplenja s tabo, meni ga bo tudi počasi zmanjkalo.
Koliko surove nafte skuriš se ne more merit skozi litre jabolk in hrušk, do najboljšega približka boš prišel če boš meril koliko energetske vrednosti v gorivu skuriš, tako boš prišel do bolj pametnih zaključkov.
1 l bencina = 8,8 kWh
1 l dizla = 10 kWh
V rafineriji bencin nastane tako kot popcorn, volumensko se poveča, zato to ne pomeni, da smo z 1 l bencina skurili 1 l surove nafte.
Koliko surove nafte skuriš se ne more merit skozi litre jabolk in hrušk, do najboljšega približka boš prišel če boš meril koliko energetske vrednosti v gorivu skuriš, tako boš prišel do bolj pametnih zaključkov.
1 l bencina = 8,8 kWh
1 l dizla = 10 kWh
V rafineriji bencin nastane tako kot popcorn, volumensko se poveča, zato to ne pomeni, da smo z 1 l bencina skurili 1 l surove nafte.
zmaugy ::
Zakaj pa Avstralci nimajo istih problemov kot mi? Oni tudi tiskajo ameriške dolarje? Pa Kitajci? Južnoameričani? Afričani? Japonci? Zakaj je bilo v Sloveniji 15 let nazaj gorivo enkrat cenejše kot na Nizozemskem, danes pa ni praktično ni razlike? A so takrat Nizozemci tiskali dolarje ali mi? Ne sledim več tej neumni logiki. Dolar je zrastel za 30 procentov v dobrem letu. Če oni tiskajo dolarje, potem mi ne tiskamo eurov, ampak jim kar nule na bankah dodajamo, ker gre to hitreje.
Dejstva, da praktično cel svet kupuje nafto v dolarjih ne moreš zanikati.
Dejstva, da zaradi tega Američani lahko natiskajo dolarje do onemoglosti, tudi ne moreš zanikati.
Dejstva, da imajo Američani zaradi tega ogromne koristi, tudi ne moreš zanikati.
In dejstvo je, da je v Evropi skoncentrirano znanje klasične avtomobilske industrije in da je tukaj tudi znanje o dizelskih motorjih in zaradi tega večja tradicija uporabe dizelskega goriva kot drugje.
Lahko razglabljamo o geopolitiki še naprej, ampak bomo hitro off topic.
Utk ::
Ja dej nehaj bit oftopic ja. Ker tiskanje dolarjev nima nič s tem, da je dizel veliko bolj strupen od bencinarja. In če smo tako pametni, nardimo dobre bencinarje, še boljše, nardimo dobre električne avte - ampak guess what, ne bomo jih, furali bomo ta dizel do smrti, dobesedno, američani bojo delali pa električne (čeprav po tvoje kupujejo nafto za natisnjene dolarje), pa kitajci tudi. Kdo nam bo potem kriv, da smo spet popušili?
zmaugy ::
GDI bencinar ima več trdnih delcev kot dizel z DPF. Saje iz motorja z notranjim izgorevanjem so kancerogene, tako da nehajte zagovarjat ameriška goveda, ki kadijo kot dvoriščne sežigalnice starih gum.
Debata o dizlu vs bencinarju je umetna, saj obeh v roku 20 let ne bo več (vsaj novih). In oba onesnažujeta.
Debata o dizlu vs bencinarju je umetna, saj obeh v roku 20 let ne bo več (vsaj novih). In oba onesnažujeta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Invictus ::
Zakaj pa Avstralci nimajo istih problemov kot mi? Oni tudi tiskajo ameriške dolarje? Pa Kitajci? Južnoameričani? Afričani? Japonci? Zakaj je bilo v Sloveniji 15 let nazaj gorivo enkrat cenejše kot na Nizozemskem, danes pa ni praktično ni razlike? A so takrat Nizozemci tiskali dolarje ali mi? Ne sledim več tej neumni logiki. Dolar je zrastel za 30 procentov v dobrem letu. Če oni tiskajo dolarje, potem mi ne tiskamo eurov, ampak jim kar nule na bankah dodajamo, ker gre to hitreje.
Seveda jih imajo. Sam ti ne bereš njihovih časopisov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zmaugy ::
Gre za pissing contest med ZDA in EU, ker gre ZDA v nos, da obstaja kakšno tehnično področje, kjer smo Evropejci boljši od njih. Hitro smo na geopolitiki.
Utk ::
GDI bencinar ima več trdnih delcev kot dizel z DPF. Saje iz motorja z notranjim izgorevanjem so kancerogene, tako da nehajte zagovarjat ameriška goveda, ki kadijo kot dvoriščne sežigalnice starih gum.
Debata o dizlu vs bencinarju je umetna, saj obeh v roku 20 let ne bo več (vsaj novih). In oba onesnažujeta.
Kdo zagovarja ameriška goveda? In zakaj so goveda, če kaznujejo tistega, ki jih goljufa in še zastruplja? Goveda imamo v Bruslju, ki tega ne delajo, čeprav so za to mastno plačana.
Seveda jih imajo. Sam ti ne bereš njihovih časopisov...Dizlov praktično nimajo. Imajo v istem rangu kot mi plin.
zmaugy ::
Ameriška goveda zagovarjajo tisti, ki pravijo da je vse ok pri kamionih in "tovornjakih" (velikih SUVih), ki za sabo spuščajo oblake saj.
In seveda ni problema za dizel "tovornjake", ker njih tangirajo drugačni zakoni kot navadna osebna vozila. Dejte se nehat zajebavat.
In seveda ni problema za dizel "tovornjake", ker njih tangirajo drugačni zakoni kot navadna osebna vozila. Dejte se nehat zajebavat.
Utk ::
Gre za pissing contest med ZDA in EU, ker gre ZDA v nos, da obstaja kakšno tehnično področje, kjer smo Evropejci boljši od njih. Hitro smo na geopolitiki.
Vsaki normalni državi gre v nos, če jo hoče nekdo nategnit. Če se da iz tega še denar povlečt in koristit domači industriji (čeprav je to skoraj nevredno omembe), moraš bit pa že idiot, da tega ne bi izkoristil.
Ameriška goveda zagovarjajo tisti, ki pravijo da je vse ok pri kamionih in "tovornjakih" (velikih SUVih), ki za sabo spuščajo oblake saj.
In seveda ni problema za dizel "tovornjake", ker njih tangirajo drugačni zakoni kot navadna osebna vozila. Dejte se nehat zajebavat.
https://slo-tech.com/novice/t691046/0
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
zmaugy ::
Gre za pissing contest med ZDA in EU, ker gre ZDA v nos, da obstaja kakšno tehnično področje, kjer smo Evropejci boljši od njih. Hitro smo na geopolitiki.
Vsaki normalni državi gre v nos, če jo hoče nekdo nategnit. Če se da iz tega še denar povlečt in koristit domači industriji (čeprav je to skoraj nevredno omembe), moraš bit pa že idiot, da tega ne bi izkoristil.
Kot rečeno, Američane te nategnejo z vsakim litrom nafte ali bencina, ki ga natočiš. In kot kaže se tega niti ne zavedaš.
Cervantes ::
Jasno. Dizle je treba zyebat, ogrožajo our global interests!
Da so pri VW in še kje lagal, je pa tudi res.
Da so pri VW in še kje lagal, je pa tudi res.
Utk ::
Gre za pissing contest med ZDA in EU, ker gre ZDA v nos, da obstaja kakšno tehnično področje, kjer smo Evropejci boljši od njih. Hitro smo na geopolitiki.
Vsaki normalni državi gre v nos, če jo hoče nekdo nategnit. Če se da iz tega še denar povlečt in koristit domači industriji (čeprav je to skoraj nevredno omembe), moraš bit pa že idiot, da tega ne bi izkoristil.
Kot rečeno, Američane te nategnejo z vsakim litrom nafte ali bencina, ki ga natočiš. In kot kaže se tega niti ne zavedaš.
Prav, pa se furajmo na elektriko. Ampak nemci nočejo tega, še nič niso dali od sebe. Oni hočejo dizel - prodajat seveda, pri sebi ga bojo hitro skenslali, brez skrbi.
fujtajksel ::
Meni se zdi turbo dizel z DPF in Adblue čisto OK varianta. In ker nismo Američani in torej se ne kopamo v nafti in nimamo svoje vojske na vseh možnih nahajališčih nafte (zaradi česar imajo Američani gorivo cenejše kot Evropejci), moramo biti tudi bolj gospodarni. Američani imajo geostrateško prednost, Evropejci imamo pa - varčne dizle.
Pa še izpusti CO2 so manjši.
Meni pa se zdi da je to čisto OK le na papirju. V praksi imam občutek da če bi bil dodaten robni pogoj da mora bit izpuh znotraj limit na vsakem tehničnem pregledu, zadeva ne bi šla skozi z razumnimi stroški vzdrževanja. Da bi marsikateri avto prezgodaj postal ekonomska totalka, tako kot se npr dogaja pri okvarah avtomatskih menjalnikov. Če problema ne bi bilo, bi to itak že naredili. Tako pa so si rajši izlobirali dodatna tri leta odloga in dovoljeni faktor kršitve *2, pa je še vseeno vprašanje če se ne bodo medtem rajši zasukali na elektriko.
In kompletna agenda glede CO2 se mi zdi problematična. V smislu kako boš dosegel znižanje emisij CO2, ne da bi usekal industrijo, ki dela avte kot jih ljudje hočejo kupovat, se pravi večje, močnejše. To kar se je zgodilo, da so proizvajalci mahali s krasnimi papirji kako vse manj CO2 pokurijo, dejansko pa porabo zmanjšali bore malo in še to na račun več strupenih emisij, je precej logična posledica. Veliko masla ima na glavi Evropska komisija, ne morejo rečt da niso vedeli kaj se dogaja, mislim da bi moral tudi tam kdo odgovarjat zaradi sistematične opustitve nadzora.
zmaugy ::
Gre za pissing contest med ZDA in EU, ker gre ZDA v nos, da obstaja kakšno tehnično področje, kjer smo Evropejci boljši od njih. Hitro smo na geopolitiki.
Vsaki normalni državi gre v nos, če jo hoče nekdo nategnit. Če se da iz tega še denar povlečt in koristit domači industriji (čeprav je to skoraj nevredno omembe), moraš bit pa že idiot, da tega ne bi izkoristil.
Kot rečeno, Američane te nategnejo z vsakim litrom nafte ali bencina, ki ga natočiš. In kot kaže se tega niti ne zavedaš.
Prav, pa se furajmo na elektriko. Ampak nemci nočejo tega, še nič niso dali od sebe. Oni hočejo dizel - prodajat seveda, pri sebi ga bojo hitro skenslali, brez skrbi.
Vsi Nemci, ki jih poznam, furajo korporativne službene dizle (za doma in za službo isti avto). Nemci so že dali od sebe - BMW i8 na primer. Kolikor vem je planiran Q7 električni. Se mi zdi da se bomo zelo hitro znašli v svetu električnih avtov in da evropski proizvajalci ne bodo zaostajali. Nizkocenovnih sploh še ni, vmes so hibridi, pravi električni avti so večinoma še zelo dragi - tudi Tesle.
Se bo pa moral cel ekosistem prilagodit - od distribucije elektrike do davkarije.
zmaugy ::
fujtajksel je izjavil:
Meni se zdi turbo dizel z DPF in Adblue čisto OK varianta. In ker nismo Američani in torej se ne kopamo v nafti in nimamo svoje vojske na vseh možnih nahajališčih nafte (zaradi česar imajo Američani gorivo cenejše kot Evropejci), moramo biti tudi bolj gospodarni. Američani imajo geostrateško prednost, Evropejci imamo pa - varčne dizle.
Pa še izpusti CO2 so manjši.
Meni pa se zdi da je to čisto OK le na papirju. V praksi imam občutek da če bi bil dodaten robni pogoj da mora bit izpuh znotraj limit na vsakem tehničnem pregledu, zadeva ne bi šla skozi z razumnimi stroški vzdrževanja. Da bi marsikateri avto prezgodaj postal ekonomska totalka, tako kot se npr dogaja pri okvarah avtomatskih menjalnikov. Če problema ne bi bilo, bi to itak že naredili. Tako pa so si rajši izlobirali dodatna tri leta odloga in dovoljeni faktor kršitve *2, pa je še vseeno vprašanje če se ne bodo medtem rajši zasukali na elektriko.
In kompletna agenda glede CO2 se mi zdi problematična. V smislu kako boš dosegel znižanje emisij CO2, ne da bi usekal industrijo, ki dela avte kot jih ljudje hočejo kupovat, se pravi večje, močnejše. To kar se je zgodilo, da so proizvajalci mahali s krasnimi papirji kako vse manj CO2 pokurijo, dejansko pa porabo zmanjšali bore malo in še to na račun več strupenih emisij, je precej logična posledica. Veliko masla ima na glavi Evropska komisija, ne morejo rečt da niso vedeli kaj se dogaja, mislim da bi moral tudi tam kdo odgovarjat zaradi sistematične opustitve nadzora.
Ampak to velja za dizle in za bencince. Nekaj pa je treba povedat in to je, da poraba goriva dejansko se zmanjšuje. To je neizogibno povezano z izpusti CO2. Moj zadnji bencinar s 110 konji je kuril 9 l/100 km in ni bil neki šit, zdajšnji turbo dizel ima skoraj dvakrat večjo moč, je večji in težji in pri enakih pogojih porabi do 7 l/100 km.
globoko grlo ::
eh fantje, do elektro aftekov vse v smeti in se na lpg furat
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
globoko grlo ::
hehe, pa fattyje za po snegu
mogoče bo pa -25C pa bojo dizli lepo v garaži
mogoče bo pa -25C pa bojo dizli lepo v garaži
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
J.McLane ::
Ampak to velja za dizle in za bencince. Nekaj pa je treba povedat in to je, da poraba goriva dejansko se zmanjšuje. To je neizogibno povezano z izpusti CO2. Moj zadnji bencinar s 110 konji je kuril 9 l/100 km in ni bil neki šit, zdajšnji turbo dizel ima skoraj dvakrat večjo moč, je večji in težji in pri enakih pogojih porabi do 7 l/100 km.
Pa ti veš da si CO2 znižal iz 210 g/km na celih 185 g/100 km, to je za celih 12%, oz. porabo surove nafte si iz ca. 8+ l/100 km zmanjšal na 7+ l/km, rešil si svet pred podnebnimi spremembami, ampak s tem pa sebi vsem svojim bližnjim poslabšal kvaliteto zraka. Collateral damage do višjih ciljev?
Če si pošten, si dizla kupil zaradi nižje porabe denarja za gorivo (zahvali se državi za nižjo trošarino) in boljših zmogljivostih, zato nam sedaj prihrani zgodbice o porabi surove nafte in emisijah CO2.
Iz tega vidika sem potem jaz že pravi svetnik, ker sem se pred 6 leti odločal za 1.6 dizelski mlinček (Volvo V50, sem bil razočaran po testni vožnji), pa sem raje kupil leto dni starega Priusa, tako sem ubil dve muhi na en mah (pa se takrat sploh nisem zavedal tega), nižji CO2 (4,7 l/100km = 110 g/km) in najnižje možne emisije škodljivih plinov, po 7 letih deluje kot urca in ga imam namen obdržati še vsaj 3 leta.
Utk ::
A to pomeni, da VW ni goljufal in lagal? Bi morali Američani izpustit iz zapora ljudi in vrnit odškodnino, ker v Evropi dovolimo še večje goljufije? Sej v to drugo nikoli ni bilo dvoma, da je v tem problem.
Invictus ::
In po novih testih je VW med boljšimi v izpustih. Tako pri euro 5 in 6 mašinah.
klik
Kar pomeni, da ameriški avti niti pod razno ne dosegajo EU standardov .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jest10 ::
SuperVeloce ::
Je kdo opazil spremenjeno obnašanje teh motorjev po nadgradnjah? Oče ima sicer sedaj octavio 1.6TDI (dober mesec star avto, ampak še "stara" 105hp verzija motorja kolikor sem seznanjen). Nazadnje pa sem 1.6TDI vozil že dolgo nazaj, nekje ob času izbruha te afere in težko primerjam. Lahko edino rečem, da je motor precej len v primerjavi z mojim pred kratkim prodanim hyundaiem 1.5crdi 110hp/235nm. Slednji je bil sicer cca. 100kg lažji in euro 4, ampak vseeno...
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
FTad ::
Ja jaz sem se odlocil, da ga ne bom peljal na tale upgrade, vse dokler bo prisel brez tega skozi tehnicni pregled.
Unknown_001 ::
Ni nobene razlike. Za brezveze se dela panika.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
WarpedGone ::
Nobene razlike sploh, VW se je te igrice igral čist tko iz dolgcajta.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
WarpedGone je izjavil:
Nobene razlike sploh, VW se je te igrice igral čist tko iz dolgcajta.
Koji kurac se ti oglašaš. Pri vseh avtomobilih, ki smo jih pri hiši dal na preprogramiranje ni bilo zaznati nobene razlike. Kot, da bi ga na običn servis peljal. Za 2.0 TDI imamo občutek da v štartu malo bolj agresivno brcne v obrate, sicer pa je vseskupaj neopazno. Tudi nihče drug se ne pritožuje. Kdor pa se, se kvečjem because PLACEBO + IQ < 80 tak verjame tudi to da avto na 100 oktanca dobi še 5 konjskih snaga napram 95 oktancu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
globoko grlo ::
a raptor dela za nazi wagn mogoče?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
SambaShare ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Nobene razlike sploh, VW se je te igrice igral čist tko iz dolgcajta.
Koji kurac se ti oglašaš. Pri vseh avtomobilih, ki smo jih pri hiši dal na preprogramiranje ni bilo zaznati nobene razlike. Kot, da bi ga na običn servis peljal. Za 2.0 TDI imamo občutek da v štartu malo bolj agresivno brcne v obrate, sicer pa je vseskupaj neopazno. Tudi nihče drug se ne pritožuje. Kdor pa se, se kvečjem because PLACEBO + IQ < 80 tak verjame tudi to da avto na 100 oktanca dobi še 5 konjskih snaga napram 95 oktancu.
http://teknikensvarld.se/dieselgate-vol...
Nobenih pritožb?
https://www.theguardian.com/money/2017/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Unknown_001 ::
Yep in svet okoli nas gori, ker tako piše v časopisih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
K0l1br1 ::
Meni se menda ni spremenilo nič. Vsaj opaznega ne. Ko bo riknil, sporočim. Jermen bom namreč menjal na 180 tisoč in nič prej.
SambaShare ::
Unknown_001 je izjavil:
Yep in svet okoli nas gori, ker tako piše v časopisih.
Da se krivulja navora pomakne za ~200-300rpm bi moral opaziti tudi laik. Sicer naj ne bi pri vseh modelih, poraba pa je šla gor povsod. Misliš da ima VW jajca še enkrat lagati in narediti nek fiktivni patch?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Utk ::
Kolk se nekateri z dizli jajcajo naokoli se ne bi cudil, da tudi 50 manj konjev marsikdo ne bi opazil.
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Yep in svet okoli nas gori, ker tako piše v časopisih.
Da se krivulja navora pomakne za ~200-300rpm bi moral opaziti tudi laik. Sicer naj ne bi pri vseh modelih, poraba pa je šla gor povsod. Misliš da ima VW jajca še enkrat lagati in narediti nek fiktivni patch?
Eno ti je drkanje na številke drugo pa kako se stvar obnese v praksi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
SambaShare ::
Unknown_001 je izjavil:
Eno ti je drkanje na številke drugo pa kako se stvar obnese v praksi.
Tako da kasneje potegne. Kar je opazila več kot polovica lastnikov. No saj uživaj naprej v vožnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
Unknown_001 ::
SambaShare je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Eno ti je drkanje na številke drugo pa kako se stvar obnese v praksi.
Tako da kasneje potegne. Kar je opazila več kot polovica lastnikov. Za preostanek bi pa rekel da ene 30% res ne opazi, ostale pa je sram priznati. No saj uživaj naprej v vožnji.
Kako veš? Si probal? Tole mi prvo povej, pol se bova pa naprej pogovarjala.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
tomaz- ::
Glede na to, da je pritoževanj in ugotovitev na netu preeeecej več od tvojega osebnega prepričanja, tudi jaz bolj verjamem "internetom" :-) . Konec koncev ima tudi kolega passata in se konkretno kurči, da se pozna in občuti, predvsem na lenosti v začetku obratov, potem ko pri npr 40 pohodi plin in malce višji porabi..
WarpedGone ::
Unknown_001 je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Nobene razlike sploh, VW se je te igrice igral čist tko iz dolgcajta.
Koji kurac se ti oglašaš. Pri vseh avtomobilih, ki smo jih pri hiši dal na preprogramiranje ni bilo zaznati nobene razlike. Kot, da bi ga na običn servis peljal. Za 2.0 TDI imamo občutek da v štartu malo bolj agresivno brcne v obrate, sicer pa je vseskupaj neopazno. Tudi nihče drug se ne pritožuje. Kdor pa se, se kvečjem because PLACEBO + IQ < 80 tak verjame tudi to da avto na 100 oktanca dobi še 5 konjskih snaga napram 95 oktancu.
Oprosti, da ti povzročam duševne bolečine.
Kušn svojga tdi u auspuh, bo še bol agresivno brcnu v obrate ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Unknown_001 ::
Ne kateri so mozag priključili direkt na internet. Pizda sam računalničarji ste res posebni. Sam nikako v dobrem smislu.
Je kolega reku...
Ja sm na internetu prebral...
Ja na tem linku to piše...
Meanwhile jst.
Probam stvar v praksi, mal pogledam kako in kaj... zaključim z lastnim mnenjem.
V redu zanemarljiva razlika da mogoče požre 2 deci nafte na sto kilometrov več. Ste hepi? 2 decilitra. In zarad tega je vredno v luft skakat. Prodajte svoje gare in se vozte z biciklom.
Sam komplicirat znate in nič drugega. Res bolje da se kovač in šivilja držita svojega posla. Bog se usmil, da bi vam dal kdo avto za delat.
Je kolega reku...
Ja sm na internetu prebral...
Ja na tem linku to piše...
Meanwhile jst.
Probam stvar v praksi, mal pogledam kako in kaj... zaključim z lastnim mnenjem.
V redu zanemarljiva razlika da mogoče požre 2 deci nafte na sto kilometrov več. Ste hepi? 2 decilitra. In zarad tega je vredno v luft skakat. Prodajte svoje gare in se vozte z biciklom.
Sam komplicirat znate in nič drugega. Res bolje da se kovač in šivilja držita svojega posla. Bog se usmil, da bi vam dal kdo avto za delat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
WarpedGone ::
In zarad tega je vredno v luft skakat.
Ne vem ... zarad tega se je kupu vodilnih kadrov v koncernu Volkswagen zdelo vredno na kocko postavit ugled družbe in desetine milijard EUR škode/stroškov/odškodnin.
Al pa je zadaj še kaj več od par deci. Verjemi kar češ verjet. Desetine milijard finančne škode in neizbrisljiv madež na ugledu kažejo, da mora bit nekaj več kot samo par deci.
Alternativa je, da je kup meneđerjev v Volkswagnu totalnih idiotov, da so se šli to prevaro.
Nočm avta od firme, katero furajo takšni idioti.
Niti nočm avta od firme, katero furajo takšni prevaranti.
Zbogom in hvala za vse ribe
Unknown_001 ::
Pa kdo ti brani. Vozi se s svojo teslo ko in če jo boš dobil druge pa pusti pri miru.
V praksi so razlike za uporabnika neopazne. Da je dyno pokazal drugače? Kaj naj rečem: ko se avto prodaja se itak navaja ocenjene presežke zmogljivosti oz. Najvišje zabeležene cifre. V reali avtomobil obratuje pod temi ciframi. Torej... nnim se je šlo da so ti na papirju pokazali presežke da pa so hkrati dosegli še emisijskega so pogloljufali. Kaj naj rečem... ti je dovolj dobra razlaga zakaj in kako je do tega prišlo? Ker ljudje kot ste vi gledate samo jebene specifikacije in potem drkate na grafe in primerjave na nivoju Avtokart ki smo jih igrali v 2 klasu osnivne šole.
Če si človek ki itak gleda samo cifre na palirju potem se ne čudim da si šokiran. Če pa ti nekja uporabljaš pa je najbolj važno da stvar deluje kot mora.
Še največ se kurčite ljudje ki si teh vozil sploh ne lastite. Ironija na kubik.
V praksi so razlike za uporabnika neopazne. Da je dyno pokazal drugače? Kaj naj rečem: ko se avto prodaja se itak navaja ocenjene presežke zmogljivosti oz. Najvišje zabeležene cifre. V reali avtomobil obratuje pod temi ciframi. Torej... nnim se je šlo da so ti na papirju pokazali presežke da pa so hkrati dosegli še emisijskega so pogloljufali. Kaj naj rečem... ti je dovolj dobra razlaga zakaj in kako je do tega prišlo? Ker ljudje kot ste vi gledate samo jebene specifikacije in potem drkate na grafe in primerjave na nivoju Avtokart ki smo jih igrali v 2 klasu osnivne šole.
Če si človek ki itak gleda samo cifre na palirju potem se ne čudim da si šokiran. Če pa ti nekja uporabljaš pa je najbolj važno da stvar deluje kot mora.
Še največ se kurčite ljudje ki si teh vozil sploh ne lastite. Ironija na kubik.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
Še največ se kurčite ljudje ki si teh vozil sploh ne lastite. Ironija na kubik.
Jasno, sej nas zastrupljate. Vi ste imeli od goljufije korist. Manjšo porabo, boljše zmogljivosti, daljšo življenjsko dobo (filtrov). Jebe se tebi, sej nimaš auspuha v kabino speljanega. Mi bi morali dobit odškodnino, ne vi. Vsi stroški bojo pa vidni čez 10 let ko bojo šli ti avti s cest, prej ne. No, edino če bojo šli prej s cest...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen v novi aferi, tokrat davčniOddelek: Novice / Ostale najave | 10578 (4306) | poweroff |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155547 (100274) | krneki0001 |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38955 (34609) | fujtajksel |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65284 (58356) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77404 (63626) | stara mama |