Novice » Znanost in tehnologija » Volkswagnovi dizli: kdo je vedel za prevaro
Pithlit ::
VW gre čez zakonsko mejo, tam kjer se zakonska meja meri, razen če goljufa.
Ne, ne gre. Gre čez mejo za katero je pridobil 'certifikat'. Če bi šel čez zakonsko mejo bi ga zakonsko preganjali zaradi najman umora iz malomarnosti. Pa ga ne. Policija ga, razen zaradi goljufije, ne pipa dosti.
Life is as complicated as we make it...
Tilen ::
Ne, VW ni povečal prodaje na sploh, ampak samo v ZDA za 0,3%, kjer so vsi drugi povečali za 10 in več %. Itak je pa za to treba še počakat par mesecev.
Verjetnost za bankrot je majhna, ni pa 0.
Q3 Sales or Revenue Growth +5.27%
http://www.volkswagenag.com/content/vwc...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Utk ::
Nimaš pojma. Če VW ne bi goljufal, ne bi pridobil homologacije. Niti v ZDA niti v EU. Ne morem bolj enostavno napisat.
In kaj ima Q3 revenue veze s čim?
In kaj ima Q3 revenue veze s čim?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Bellzmet ::
VSe je odvisno kako bodo rešili ta zavajanja. Če bodo zadevo v redu poštimali je folku itak vseeno, če je šlo malo več onesnaževanja ven v zadnjih letih. Edino kar jih lahko "tepe" je neustrezno odpravljanje napak. Sicer pa itak potiho vsi vemo, da tudi drugi proizvajalci avtomobilov zavajajo.
Utk ::
Zheegec ::
Ne, VW ni povečal prodaje na sploh, ampak samo v ZDA za 0,3%, kjer so vsi drugi povečali za 10 in več %. Itak je pa za to treba še počakat par mesecev.
Verjetnost za bankrot je majhna, ni pa 0.
Q3 Sales or Revenue Growth +5.27%
http://www.volkswagenag.com/content/vwc...
To ne preveč gledati, na veliko avtomobilov so ponujali tudi €6k popusta. Bomo videli rezultate čez kakšnega pol leta, takrat bodo najbolj važni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
pirlo ::
Ne, če nebi guljufal, bi imel avto slabše performance.
Še huje. Imel bi specifikacije nekje na nivoju EURO 3 ali 4 motorja, katerega pa kot novega ne bi smeli prodajat od leta 2009 dalje.
V enem članku sem zasledil, da bo v ZDA vsak avto, ki ne bo popravljen izgubil homologacijo in posledično ga ne bo možno registrirat. V EU pa kolikor sem zasledil izdaja za VW homologacijo Nemčija. Tako, da jo verjetno pol tudi oni razveljavijo (ne poznam tega področja, samo predpostavljam). In v Nemčiji so že zahtevali obvezen vpoklic in popravilo, pri nas pa verjetno čakajo direktivo iz EU
Kupec ob nakupu ni bil zaveden, kajti tudi prodajalec (kot avto hiša) o tem ni mogel vedeti, ...
Kupec je kupil artikel s točno določeno oglaševano lastnostjo. Izkazalo se je, da prejet izdelek dejansko ne izpolnjuje te lastnosti. Opis, vsaj glede na moje razumevanje, ustreza definiciji stvarne napake po veljavni zakonodaji.
Nima veze kaj je oglaševano. "Emission standards for passenger cars" določa kakšne maksimalne izpuste ima lahko motor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pirlo ()
AndrejO ::
Kupec ob nakupu ni bil zaveden, kajti tudi prodajalec (kot avto hiša) o tem ni mogel vedeti, ...
Kupec je kupil artikel s točno določeno oglaševano lastnostjo. Izkazalo se je, da prejet izdelek dejansko ne izpolnjuje te lastnosti. Opis, vsaj glede na moje razumevanje, ustreza definiciji stvarne napake po veljavni zakonodaji.
Nima veze kaj je oglaševano. "Emission standards for passenger cars" določa kakšne maksimalne izpuste ima lahko motor.
Daj malo poglej kontekst napisanega in ne mešaj stvari, ki nimajo nič ali zelo malo skupnega.
Iz vidika potrošniške zakonodaje je to bistveno, saj je navedena lastnost bila oglaševana, dobavljen artikel pa je ni posedoval, kar je osnova za uveljavljanje jamstev iz naslova stvarne napake. Emisijski standardi so v tem pogledu popolnoma nerelevantni.
Iz vidika tehnične skladnosti naprave z emisijskimi standardi in preiskave of sumu goljufije, pa so seveda nerelevantne stvarne napake in tudi ostala solata OZ in ZVPot.
Mislim, da je bil moj komentar popolnoma jasen in nedvoumno zapisan v kontekstu potrošniške zakonodaje in pravic, ki potrošnikom pripadajo iz naslova stvarne napake.
pirlo ::
Daj malo poglej kontekst napisanega in ne mešaj stvari, ki nimajo nič ali zelo malo skupnega...
Oprosti, na napačnem postu sem kliknil citiraj. Mislil sem komentirat na zapis malo nižje od tvojega (v katerem je bil tvoj citiran):
A so oglaševali NOx in CO2? Se ne spomnim iz reklam na TV-ju.
Mišljeno pa je bilo to, da ni pomembno, če so zapisali NOx ali CO2, ker so oglaševali EURO 5 ali EURO 6 motor in s tem maksimalne vrednosti NOx-a in CO2-ja katerim pa ne ustreza.
AndrejO ::
EURO standard ne predpisuje maksimalnega CO2
Zato navedejo kategorijo motorja (npr. EURO 6), ki implicitno pove kakšne so omejitve za NOx, CO2 pa ločeno, ker se ga omejuje po drugi direktivi (EC 443/2009). Če nekaj navedeš, vozilo pa tega potem de facto ne dosega, imaš iz vidika potrošnika opravka z nečim, kar ustreza definicije stvarne napake. Sicer ne vem, če je ta napaka za kupca relevantna, ampak recimo, da obstaja (privzamem, da kupec gleda samo na TCO in navor, onesnaževanje pa je eksternalizirano).
Dodatno (in čisto nerelevantno iz vidika oglaševanja) pa so na ta dva podatka (EURO razred in CO2 emisije) vezane tudi homologacije in davščine. Kar pomeni, da bi pri temu imela država kot subjekt, ki odobrava primernost vozila za uporabo in prejema te davke, kar marsikaj za povedati.
Zadeve butnejo skupaj na točki, ko se mora država odločiti kaj naj sedaj s temi primerki. Očitno je bila prikrajšana pri davku, kar pomeni, da bo ta izpad nekdo moral plačati. V Sloveniji bo to enkraten strošek, ker je CO2 upoštevan samo pri DMV, drugje pa, kjer je to letni strošek, bo pa še pestro. Ravno tako se postavi vprašanje javnega zdravja in varovanja okolja. EURO predpisi so bili sprejeti s ciljem varovanja zdravja in okolja. Naj država pusti to nezanemarljivo množico vozil, da nekaznovano smetijo še naprej? Naj da VW-ju odpusted in s tem postavi druge proizvajalce v slabši položaj? Če se odloči za prisilno odpravo te napake, kar privede do poslabšanja produkta, kdo in kako bo moral požreti na ta način "vsiljeno" dodatno napako, ki pa jo vozniki bodo občutili na TCO in moči motorja? To slednje pa je nenadoma nekaj, kar bo kupca še kako zelo zanimalo, ker to pa so lastnosti, ki lahko bistveno in negativno vplivajo na primernost vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
J.McLane ::
Če bodo še naprej drkali VW bo ta lepo razglasil bankrot, EU bo delala "bailout" ker je pač "too big too fail", in zgodba bo podobna kot ponovna obuditev GM. Samo me pa res zanima kako bo to šlo skoz pri EU birokratih, po mojem se bo to vleklo še najman 5 let preden bodo vidli da ne bo šlo naprej.
čuhalev ::
Kolikor vidim naj bi v 1.6 TDI motor vgradili le eno sito, ki naj bi lepše usmerilo zrak. In to naj bi bilo vse ...
fujtajksel ::
...vse, če zanemariš ves denar ki so ga dali lobistom in EK, zato da lahko pridejo vsemu s* navkljub skozi z eno p* mrežico. Upam da bodo vsaj oni ki so prijavili stvarno napako kej iztržili.
V Ameriki so začeli z bonus kartico $1000 za vsakega lastnika, pa sploh še ni znano kakšne spremembe bodo potrebne. Mrežica gotovo ne bo dovolj.
V Ameriki so začeli z bonus kartico $1000 za vsakega lastnika, pa sploh še ni znano kakšne spremembe bodo potrebne. Mrežica gotovo ne bo dovolj.
Bellzmet ::
Kakršnakoli mrežica/sito zmanjša pretočnost zraka, tako da tale rešitev sigurno zmanjša zmogljivost motorja.
V USA bodo tožili še Bosch ker so vedeli, da VW modificira zadeve a so jim kljub temu dobavljali dele ter jim še naprej omogočali, da jih modificirajo. V Evropi pa nič - oz. neka mrežica za 1 EUR, svašta. Upam, da jih vsaj v USA stožijo po dolgem in požez. V USA so tudi dobili 1000 USD denarja za vse vpletene, seveda v Evropi nič. Porsche Slovenije (uradni zastopnik za VAG) ODLOČNO ZAVRAČA vsa povpraševanja za rešitev, uveljavitev stvarne napake,...
Skratka VW v Evropi PORAZNO rešuje situacijo (goljufijo) in resnično upam, da bo to imelo posledice za poslovanje za zgled drugim. Evropsi birokrati pa seveda ne naredijo ničesar, razen tega da pač povišajo "sprejemljive" emisije. Res podn od podna.
V USA bodo tožili še Bosch ker so vedeli, da VW modificira zadeve a so jim kljub temu dobavljali dele ter jim še naprej omogočali, da jih modificirajo. V Evropi pa nič - oz. neka mrežica za 1 EUR, svašta. Upam, da jih vsaj v USA stožijo po dolgem in požez. V USA so tudi dobili 1000 USD denarja za vse vpletene, seveda v Evropi nič. Porsche Slovenije (uradni zastopnik za VAG) ODLOČNO ZAVRAČA vsa povpraševanja za rešitev, uveljavitev stvarne napake,...
Skratka VW v Evropi PORAZNO rešuje situacijo (goljufijo) in resnično upam, da bo to imelo posledice za poslovanje za zgled drugim. Evropsi birokrati pa seveda ne naredijo ničesar, razen tega da pač povišajo "sprejemljive" emisije. Res podn od podna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Aston_11 ::
Kakršnakoli mrežica/sito zmanjša pretočnost zraka, tako da tale rešitev sigurno zmanjša zmogljivost motorja.Ne verjamem, ker tako mrežico je po spominu imel že golf letnik 1995 v TDI-ju z oznako 1Z. Ali pa sem jo videl nekje drugje. Poleg tega je za mrežico turbina, ki skrbi za ustrezen tlak zraka. Pa na filter zraka se ne sme pozabiti, ker je bistveno bolj gost kot tista mrežica.
Bellzmet ::
No naj verjame kdor hoče. Jaz jim ne. Zakaj je niso že v originalu vgradili?
Da bi zaradi neke simpl mrežice reskirali vse kar se jim sedaj dogaja je absurdno in diši na nateg. In sedaj so v 1 mesecu poštudirali rešitev, ki je prej niso našli 10 let!? Lepo vas prosim.
Da bi zaradi neke simpl mrežice reskirali vse kar se jim sedaj dogaja je absurdno in diši na nateg. In sedaj so v 1 mesecu poštudirali rešitev, ki je prej niso našli 10 let!? Lepo vas prosim.
WarpedGone ::
Kolikor vidim naj bi v 1.6 TDI motor vgradili le eno sito, ki naj bi lepše usmerilo zrak. 8-O In to naj bi bilo vse ...
Ne.
Zraven bo tudi 'prilagoditev softvera'.
Pozabite na enake performanse.
Zbogom in hvala za vse ribe
Bellzmet ::
Logično. Seveda se zmogljivost motorja zmanjša. Da pa verjamem nekem VW mehaniku pa seveda da ne. Pač nategujejo naprej.
Utk ::
Ta "rešitev" je smešna. Itak je to samo evropska rešitev, v ZDA bo ziher kaj drugače. Pri nas bi lahko tudi nalepko z rožico na haubo prilepli pa bi blo vse v redu - pod pogojem, da bi plačali ta pravim, kot očitno tudi so.
fujtajksel ::
Kakršnakoli mrežica/sito zmanjša pretočnost zraka, tako da tale rešitev sigurno zmanjša zmogljivost motorja.
...
No, mislim da je čisto mogoče da ta reč izboljša kvaliteto meritve pretoka zraka (MAF), ker eno odpalčno pravilo pravi da naj bi bil pred senzorjem pretoka raven kos cevi vsaj dolžine petih presekov cevi, ki originalno najbrž ni bilo izpolnjeno. In verjetno taka redka mrežica opazno ne zaduši pretoka. Jih menda tudi tunerji uporabljajo.
Najbrž gre pač za minimalni hardverski ukrep s katerim naj bi minimalno dosegli izpolnjevanje EURO zahtev, ob spremembi softvera seveda (v goljufijo naj bi pred leti šli predvsem zato, ker s takim motorjem takrat brez nje sploh niso znali doseč EURO 5 norme in da bi bil avto še uporabno vozen).
čuhalev ::
Da bi zaradi neke simpl mrežice reskirali vse kar se jim sedaj dogaja je absurdno in diši na nateg. In sedaj so v 1 mesecu poštudirali rešitev, ki je prej niso našli 10 let!? Lepo vas prosim.
Ravno zaradi tega meni rešitev deluje čudno. Lahko bi vzporedno še vedno iskali rešitve; ne pa da delajo 5 let motorje po istem kopitu.
J.McLane ::
Ta mrežica ne bo imale nobenega vpliva na zmogljivosti, programska nadgradnja ECU-ja, ta vas pa upravičeno lahko skrbi.
Bellzmet ::
No, če kar tako spremenijo (poslabšajo) karatkeristike motorja je z VAG konec. Niti pod razno nikoli več niti ne pogledam kaj delajo.
M-XXXX ::
zmaugy ::
Volkswagnovi dizel motorji so odlični. Soros boyzi se lahko samo požrejo od nevoščljivosti in od jeze, ker jim ne bo uspelo uničiti ali si podrediti steber EU ekonomije.
Aston_11 ::
Software morajo tako ali tako spremenit, saj ima sedaj program noter, ki malce goljufa. Najmanj kar je, je to, da odstranijo tisto nekaj kode in voila 2.0 TDI je rešen!
Aston_11 ::
Volkswagnovi dizel motorji so odlični. Soros boyzi se lahko samo požrejo od nevoščljivosti in od jeze, ker jim ne bo uspelo uničiti ali si podrediti steber EU ekonomije.Ne vem, kje si to našel, vendar recimo se sedaj pri 1.6 TDI-jih pojavlja, da se jim kvari visokotlačna črpalka nafta, kjer se luščijo stene črpalke, opilki uničijo injektorje, menjava obojega in še kar sodi zraven ene 4 jurje; cca 10 let nazaj so imeli en zelo neučiljiv 2.0 TDI, ki je imel neuničljive Siemens šobe, ki so crkale po tekočem traku, strošek 1.5 kEUR, pokale so jim glave kot za stavo, nadalje so imeli oljno črpalko narejeno tako, da ko se izrabi ena šestkotna os, preneha vrtetu del črpalke na njej, zariba črpalka in vse ostalo v motorju, ki ostane brez olja. Strošek min jurja. Dvomasni vztrajniki so itak znana stvar. Nato elektronika, ki je precej na udaru. Morda jim je končno uspelo zrihtat 2.0 TDI-je, na netu berem, da se jih je za izogibat, do letnika 2010. Ker ekologija spet tolčke, jih bo treba spet kaj preurejati in na ta račun bo spet vse crkvalo. Čakam, da se pocenijo električni, ker to ni več vse skupaj nič. TSI-ji so tudi nek čuden jajc. Aja, da ne bo izpadlo, da sem hejter, imam enega četrtega TDI-ja doma, ki mi je pokazal, da je šef, takoj, ko so padle temperature. Upam, da bo zdržal ene 3 mesece, predenj bo spet kaj crknilo.
D3m ::
Aha. In koliko od tega je tebe prizadelo oz. kaj vse si že zamenjal.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Spajky ::
... Soros boyzi se lahko samo požrejo od nevoščljivosti in od jezeOni so prodali svoje delnice v koncernu, objavili afero, delnice padle za 1/4 in jih na novo kupili spet. ... zadaj so bogatejši in imajo većji deleč v firmi ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Aston_11 ::
Aha. In koliko od tega je tebe prizadelo oz. kaj vse si že zamenjal.Vztrajnik. Pa par senzorjev, injektorje v garanciji, čakam, da ribne črpalka. Več kot dovolj, da nisem med navdušenci, ki bi zagovarjali motorje za vsako ceno. Kadar dela, pa dela fajn! BTW trditev je šla v smeri, kako so dobri motorji. Tudi če mi ne bi nič crknilo in je bilo in je crkovanje naštetega dokaj reden in splošen pojav, to pomeni, da niso ravno nek biser, na katerega bi se nekritično onaniralo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Zheegec ::
Dobro, vztrajnik sem tudi jaz moral menjati na Alfi pri ~270k km (1.9 dizel 170HP). Pa sklopko tudi. Je to čisto normalno. Drugo je, če crkuje na 50k km
Anyway. Me zanima, kakšna bo rešitev za USA, kjer VW nima neke hude lobistične moči in bo dejansko moral popraviti vse tako, kot se zagre. Kolikor sem videl njihove "rešitve" je bila povsod omenjena samo Evropa. Tista mala cevkica z dodatnim filterčkom bo ziher vse rešila haha
Anyway. Me zanima, kakšna bo rešitev za USA, kjer VW nima neke hude lobistične moči in bo dejansko moral popraviti vse tako, kot se zagre. Kolikor sem videl njihove "rešitve" je bila povsod omenjena samo Evropa. Tista mala cevkica z dodatnim filterčkom bo ziher vse rešila haha
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
D3m ::
Aha. In koliko od tega je tebe prizadelo oz. kaj vse si že zamenjal.Vztrajnik. Pa par senzorjev, injektorje v garanciji, čakam, da ribne črpalka. Več kot dovolj, da nisem med navdušenci, ki bi zagovarjali motorje za vsako ceno. Kadar dela, pa dela fajn! BTW trditev je šla v smeri, kako so dobri motorji. Tudi če mi ne bi nič crknilo in je bilo in je crkovanje naštetega dokaj reden in splošen pojav, to pomeni, da niso ravno nek biser, na katerega bi se nekritično onaniralo.
Nimaš sreče.
|HP EliteBook|R5 6650U|
zmaugy ::
... Soros boyzi se lahko samo požrejo od nevoščljivosti in od jezeOni so prodali svoje delnice v koncernu, objavili afero, delnice padle za 1/4 in jih na novo kupili spet. ... zadaj so bogatejši in imajo većji deleč v firmi ...
Pa ne Soros boyzi na ST.
Aha. In koliko od tega je tebe prizadelo oz. kaj vse si že zamenjal.Vztrajnik. Pa par senzorjev, injektorje v garanciji, čakam, da ribne črpalka. Več kot dovolj, da nisem med navdušenci, ki bi zagovarjali motorje za vsako ceno. Kadar dela, pa dela fajn! BTW trditev je šla v smeri, kako so dobri motorji. Tudi če mi ne bi nič crknilo in je bilo in je crkovanje naštetega dokaj reden in splošen pojav, to pomeni, da niso ravno nek biser, na katerega bi se nekritično onaniralo.
En TDI dizel VAG je že več kot 10 let v familiji in še zmeraj deluje. Nič od naštetega se ni pokvarilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
D3m ::
Vsaka stvar je pokvarljiva. Samo ti in jaz imava srečo, on jo pa nima. To je vse.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Bor H ::
In hvalit se s super motorji, ki imajo nižjo porabo in večjo moč od konkurence se je enostavno, če ne igraš po istih pravilih.
Utk ::
Če rabim srečo, da avto dela vsaj približno tako kot kakšno poceni korejsko sranje, potem lahko tudi zastavo kupim. Tudi stoenke so nekaterim delale. Večini pa bolj ne.
Zheegec ::
Kaj pa šteješ pod "korejsko sranje"?
Kar lahko v Sloveniji kupiš "korejskega sranja" je v kar dosti primerih boljše od (na primer) VW. Pa vsaj zaenkrat izgleda, da so se "korejska sranja" odločila ne namerno goljufati.
Kar lahko v Sloveniji kupiš "korejskega sranja" je v kar dosti primerih boljše od (na primer) VW. Pa vsaj zaenkrat izgleda, da so se "korejska sranja" odločila ne namerno goljufati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
J.McLane ::
Hočeš zmogljivosti?
- Kupi turbo bencinarja
Hočeš porabo?
- kupi hibrida za 20k €
Hočeš oboje?
- kupi dizla in svinjaj okolje ali pa imej probleme s sistemi, ki čistijo izpuh (zapacan DPF, EGR, točenje velike količine AdBlue)
- Kupi turbo bencinarja
Hočeš porabo?
- kupi hibrida za 20k €
Hočeš oboje?
- kupi dizla in svinjaj okolje ali pa imej probleme s sistemi, ki čistijo izpuh (zapacan DPF, EGR, točenje velike količine AdBlue)
Zheegec ::
Kakšna pa je največja moč dizelskega motorja v na primer Hyundai limuzini ali karavanu?
Ne vem, zakaj te zanima? Če hočeš moč pride sedaj ven Alfa Giulia QV s 504 konji. Samo, kolikor je dosedaj znano, oni ne goljufajo z emisijami, tako da to ne spada v to debato, ker jim ne bo potrebno zmanjševati odzivnosti motorja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
zmaugy ::
Hočeš zmogljivosti?
- Kupi turbo bencinarja
Hočeš porabo?
- kupi hibrida za 20k EUR
Hočeš oboje?
- kupi dizla in svinjaj okolje ali pa imej probleme s sistemi, ki čistijo izpuh (zapacan DPF, EGR, točenje velike količine AdBlue)
Rajši kupi korejsko igračo s 140 konji in se pretvarjaj, da je ekološka. Pa mimogede - hibrida za nizko porabo? Na primer po avtocesti? Res?
Kakšna pa je največja moč dizelskega motorja v na primer Hyundai limuzini ali karavanu?
Ne vem, zakaj te zanima? Če hočeš moč pride sedaj ven Alfa Giulia QV s 504 konji. Samo, kolikor je dosedaj znano, oni ne goljufajo z emisijami, tako da to ne spada v to debato, ker jim ne bo potrebno zmanjševati odzivnosti motorja.
Še boljše je kupiti ameriškega pickupa V8 s 500 konji, se pretvarjati da ni osebni ampak tovorni avto in porabit 30 L na 100 km. In pljuvat po VW. Ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Zheegec ::
Še boljše je kupiti ameriškega pickupa V8 s 500 konji, se pretvarjati da ni osebni ampak tovorni avto in porabit 30 L na 100 km. In pljuvat po VW. Ane?
Ga nimam. Ampak V8 pickup ima nizke NOx emisije. Ferrari V8 je znan po nizkih emisijah, novi V6 turbo je kolikor vem isti.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
sandmat ::
Še boljše je kupiti ameriškega pickupa V8 s 500 konji, se pretvarjati da ni osebni ampak tovorni avto in porabit 30 L na 100 km. In pljuvat po VW. Ane?
Še vedno spusti ven manj NOxov/PM10 kot VW. Po 7 straneh debate nekateri še vedno ne zastopijo, da poraba ne nujno korelira z onesnaževanjem s trdimi delci.
zmaugy ::
Ad Blue anyone? DPF? Medtem ko za V8 500 konjca s kesonom za važit se in za nakupe špecerije ni zdravila. Razen odpada. Pa še tam onesnažuje.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen v novi aferi, tokrat davčniOddelek: Novice / Ostale najave | 10542 (4270) | poweroff |
» | Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154890 (99617) | krneki0001 |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38797 (34451) | fujtajksel |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65075 (58147) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77188 (63410) | stara mama |