Forum » Na cesti » Shared space - Ljubljana
Shared space - Ljubljana
jype ::
Markus386> Če vlak povozi otroka, ki zatava na tire, kdo je po tvoje kriv?
To je daleč premalo specifičen primer, da bi lahko podal smiselno razlago. Koliko je otrok star? Ob kateri uri dneva se je nesreča pripetila? Je bil kdo takrat aktivno zadolžen za varstvo otroka? Po kakšni poti je prišel do proge? Vse te reči lahko pomembno vplivajo na krivdo in na odgovornost.
To je daleč premalo specifičen primer, da bi lahko podal smiselno razlago. Koliko je otrok star? Ob kateri uri dneva se je nesreča pripetila? Je bil kdo takrat aktivno zadolžen za varstvo otroka? Po kakšni poti je prišel do proge? Vse te reči lahko pomembno vplivajo na krivdo in na odgovornost.
Invictus ::
Če vlak povozi otroka, ki zatava na tire, kdo je po tvoje kriv?
To je spet butast robni primer, ki nima z realnim življenjem prav nič. Tako kot večina postov v tej temi ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Markus386 ::
Ni nič robni primer.. kar realen je. Razlika je samo, da se pri vlaku ljudje nekako zavedajo fizike in določenih pravil, pri avtu, pa jih ignorirajo.
Ne voznik vlaka, ne avta ne moreta pričakovati, da bo nekdo skočil na cesto/progo. Ali pa zapeljal z kolesom s 30kmh, izza grmovja, čez prehod za pešce/pred avto/čez cesto. Ali da bo kdo drug kršil še kak tak predpis, in povzročil podobno situacijo.
In tukaj se pojavijo razlike. Kot prvo, nihče ne gre izsiljevat vlaka (vsaj ne več kot enkrat), in kot drugo, nihče ne krivi strojevodje, ko ga nekdo izsili, in ga pač povozi.
Seveda je treba določene situacije predvidevat (če vidiš skupino otrok, upočasnit, če je dovolj placa, obvozit bolj levo, ipd, oziroma če voziš vlak, pred križanji s cestiščem primerno upočasnit, potrobit, ipd. Ampak neglede na pazljivost, v določenih situacijah pač fizika prevlada. Zato pa je tukaj potrebna tudi odgovornost ostalih udeležencev v prometu, in ne vsega valit na voznike avtomobilov.
PS: tudi kolesar lahko povzroči kar hude poškodbe, če se zaleti v nekoga, še posebej če gre za otroke ali starejše.
PPS: ker vem da se bo jype javil, kako je vedno 100% skoncentriran na vožnjo:
Ne voznik vlaka, ne avta ne moreta pričakovati, da bo nekdo skočil na cesto/progo. Ali pa zapeljal z kolesom s 30kmh, izza grmovja, čez prehod za pešce/pred avto/čez cesto. Ali da bo kdo drug kršil še kak tak predpis, in povzročil podobno situacijo.
In tukaj se pojavijo razlike. Kot prvo, nihče ne gre izsiljevat vlaka (vsaj ne več kot enkrat), in kot drugo, nihče ne krivi strojevodje, ko ga nekdo izsili, in ga pač povozi.
Seveda je treba določene situacije predvidevat (če vidiš skupino otrok, upočasnit, če je dovolj placa, obvozit bolj levo, ipd, oziroma če voziš vlak, pred križanji s cestiščem primerno upočasnit, potrobit, ipd. Ampak neglede na pazljivost, v določenih situacijah pač fizika prevlada. Zato pa je tukaj potrebna tudi odgovornost ostalih udeležencev v prometu, in ne vsega valit na voznike avtomobilov.
PS: tudi kolesar lahko povzroči kar hude poškodbe, če se zaleti v nekoga, še posebej če gre za otroke ali starejše.
PPS: ker vem da se bo jype javil, kako je vedno 100% skoncentriran na vožnjo:
WarpedGone ::
Če vlak povozi otroka, ki zatava na tire, kdo je po tvoje kriv?
Skrbnik otroka ki je opustil svojo dolžnost otroku zagotovit varnost.
Kdo točno je bil skrbnik, je odivsno od konkretnih imen in priimkov. Tipično so to starši, če je otrok v šoli je to učitelj ki je takrat OnDuty, ipd.
In ja, za avto bi moralo veljat točno isto, dokler se avto vozi po temu namenjeni površini i.e. cesti.
Stvari so enostavne, če le dopustiš da so.
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Markus386> Ne voznik vlaka, ne avta ne moreta pričakovati, da bo nekdo skočil na cesto/progo.
Seveda morata. Halo? Oba upravljata s smrtno nevarno napravo.
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
Markus386> In tukaj se pojavijo razlike. Kot prvo, nihče ne gre izsiljevat vlaka (vsaj ne več kot enkrat), in kot drugo, nihče ne krivi strojevodje, ko ga nekdo izsili, in ga pač povozi.
Če bi avtomobili vozili le po tirih, bi šlo za smiselno primerjavo. Ker ne, to ne bo šlo.
Markus386> Seveda je treba določene situacije predvidevat (če vidiš skupino otrok, upočasnit, če je dovolj placa, obvozit bolj levo, ipd, oziroma če voziš vlak, pred križanji s cestiščem primerno upočasnit, potrobit, ipd. Ampak neglede na pazljivost, v določenih situacijah pač fizika prevlada. Zato pa je tukaj potrebna tudi odgovornost ostalih udeležencev v prometu, in ne vsega valit na voznike avtomobilov.
Zakaj ne bi vsega valili na voznike avtomobilov? Če se oni ne bi odločili za vožnjo z avtomobilom (in bi šli peš ali s kolesom) bi bile posledice trčenja bistveno manjše. Kot sodišča v zgornjih primerih pravilno ugotavljajo, se pri upravljanju z nevarno napravo uporablja merilo skrajne skrbnosti - kdorkoli upravlja z avtomobilom, je _obvezan_ pričakovati _popolnoma karkoli_ in biti tudi pripravljen varno ustaviti, ne glede na okoliščine. Šele če je ta kriterij izpolnil, se lahko objektivni odgovornosti (odgovornosti za škodo, ki izhaja iz dejstva, da je škodo povzročila nevarna stvar pod njegovim neposrednim nadzorom) izogne.
Markus386> PS:tudi kolesar lahko povzroči kar hude poškodbe, če se zaleti v nekoga, še posebej če gre za otroke ali starejše.
Če bi tudi kolesarji v EU pobili prek 30.000 ljudi na leto, potem bi se strinjal, da imamo problem, ki ga je treba reševati - pa jih ne. Najprej je treba obvladati motorni promet in več ljudi spraviti na bicikle, potem se bomo pa ukvajrali s tem, kako nevarni so, če se bo izkazalo, da so res.
Markus386> PPS: ker vem da se bo jype javil, kako je vedno 100% skoncentriran na vožnjo:
Saj sem. Celo tako zelo, da sem namesto rampe opazoval parkirišče, kjer je bistveno večja nevarnost, da pred mene zapelje avtomobil ali pa steče otrok.
Seveda morata. Halo? Oba upravljata s smrtno nevarno napravo.
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
Markus386> In tukaj se pojavijo razlike. Kot prvo, nihče ne gre izsiljevat vlaka (vsaj ne več kot enkrat), in kot drugo, nihče ne krivi strojevodje, ko ga nekdo izsili, in ga pač povozi.
Če bi avtomobili vozili le po tirih, bi šlo za smiselno primerjavo. Ker ne, to ne bo šlo.
Markus386> Seveda je treba določene situacije predvidevat (če vidiš skupino otrok, upočasnit, če je dovolj placa, obvozit bolj levo, ipd, oziroma če voziš vlak, pred križanji s cestiščem primerno upočasnit, potrobit, ipd. Ampak neglede na pazljivost, v določenih situacijah pač fizika prevlada. Zato pa je tukaj potrebna tudi odgovornost ostalih udeležencev v prometu, in ne vsega valit na voznike avtomobilov.
Zakaj ne bi vsega valili na voznike avtomobilov? Če se oni ne bi odločili za vožnjo z avtomobilom (in bi šli peš ali s kolesom) bi bile posledice trčenja bistveno manjše. Kot sodišča v zgornjih primerih pravilno ugotavljajo, se pri upravljanju z nevarno napravo uporablja merilo skrajne skrbnosti - kdorkoli upravlja z avtomobilom, je _obvezan_ pričakovati _popolnoma karkoli_ in biti tudi pripravljen varno ustaviti, ne glede na okoliščine. Šele če je ta kriterij izpolnil, se lahko objektivni odgovornosti (odgovornosti za škodo, ki izhaja iz dejstva, da je škodo povzročila nevarna stvar pod njegovim neposrednim nadzorom) izogne.
Markus386> PS:tudi kolesar lahko povzroči kar hude poškodbe, če se zaleti v nekoga, še posebej če gre za otroke ali starejše.
Če bi tudi kolesarji v EU pobili prek 30.000 ljudi na leto, potem bi se strinjal, da imamo problem, ki ga je treba reševati - pa jih ne. Najprej je treba obvladati motorni promet in več ljudi spraviti na bicikle, potem se bomo pa ukvajrali s tem, kako nevarni so, če se bo izkazalo, da so res.
Markus386> PPS: ker vem da se bo jype javil, kako je vedno 100% skoncentriran na vožnjo:
Saj sem. Celo tako zelo, da sem namesto rampe opazoval parkirišče, kjer je bistveno večja nevarnost, da pred mene zapelje avtomobil ali pa steče otrok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
mirator ::
@jype, ker se ne poznava, te ne bi rad žalil. Ampak med branjem tvojih postov, sem se najprej nekoliko nasmihal, vendar me je nasmeh minil in lasje, kolikor jih pač še imam, so se postavili po kocu. Žal sem te prepoznal kot potencialno nevarnost na cestah.
jype ::
mirator> Žal sem te prepoznal kot potencialno nevarnost na cestah.
Vsekakor. Vsakdo, ki se po cestah premika s hitrostjo, večjo od 7 km/h, definitivno je potencialna nevarnost na cesti. Glede tega ni nobene debate.
Je pa vseeno jasno, kolikšna nevarnost na cesti je runkelj na biciklu, kolikšna pa voznik več kot tono težkega motornega vozila, ki je ves čas zbran, strpen in vozi defenzivno.
Podatki zelo jasno kažejo, da je voznik motornega vozila za okolico potencialno (in tudi dejansko) bistveno nevarnejši.
Vsekakor. Vsakdo, ki se po cestah premika s hitrostjo, večjo od 7 km/h, definitivno je potencialna nevarnost na cesti. Glede tega ni nobene debate.
Je pa vseeno jasno, kolikšna nevarnost na cesti je runkelj na biciklu, kolikšna pa voznik več kot tono težkega motornega vozila, ki je ves čas zbran, strpen in vozi defenzivno.
Podatki zelo jasno kažejo, da je voznik motornega vozila za okolico potencialno (in tudi dejansko) bistveno nevarnejši.
BlaY0 ::
Ne vem jype, a to govoriš relativno ali absolutno? Absolutno verjamem, ker je avtomobilov precej več na cestah kot biciklistov (vsaj pri nas). Relativno pa ne vem... problem je v tem in upam si trditi, da večina nesreč, ki se zgodijo med biciklisti ali biciklisti in pešci sploh ni evidentiranih in jih statistike tako ne zaobjamejo. Kar se tiče pa nevarnosti s fizikalnega vidika imaš pa seveda prav.
perci ::
problem je v tem in upam si trditi, da večina nesreč, ki se zgodijo med biciklisti ali biciklisti in pešci sploh ni evidentiranih in jih statistike tako ne zaobjamejo
Če jim ni treba iskati pomoči na urgenci, potem res ne. Isto velja tudi za avtomobilske nesreče.
Kaj si sploh hotel povedati?
jype ::
BlaY0> problem je v tem in upam si trditi, da večina nesreč, ki se zgodijo med biciklisti ali biciklisti in pešci sploh ni evidentiranih in jih statistike tako ne zaobjamejo. Kar se tiče pa nevarnosti s fizikalnega vidika imaš pa seveda prav.
Problem je torej v tem, da se nesreče zelo pogosto ne končajo s poškodbami, ki zahtevajo nujno medicinsko pomoč?
Zanimiv problem.
Če bi vsaj imeli še več takšnih.
Problem je torej v tem, da se nesreče zelo pogosto ne končajo s poškodbami, ki zahtevajo nujno medicinsko pomoč?
Zanimiv problem.
Če bi vsaj imeli še več takšnih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
problem je v tem in upam si trditi, da večina nesreč, ki se zgodijo med biciklisti ali biciklisti in pešci sploh ni evidentiranih in jih statistike tako ne zaobjamejo
Če jim ni treba iskati pomoči na urgenci, potem res ne. Isto velja tudi za avtomobilske nesreče.
Kaj si sploh hotel povedati?
Statistike ne pridejo z urgenc ampak od zavarovalnic ter policije. Urgence ne beležijo podatkov zakaj je moral nekdo dobiti gips na levi roki. Enostavni zlomi, lažji pretresi možganov, udarci, prebitja (za šivanje), to so vse lažje oblike poškodb, za katere dejansko ni potrebno zbirati podatkov o vzroku. In zaradi takšnih poškodb gre vsak na urgenco.
Pri avtomobilskih nesrečah je pa dandanes skoraj vedno prisotna policija saj gre skoraj vedno za neko materialno škodo pri kateri je potem vpletena zavarovalnica. In zavarovalnica terja (v večini primerov) policijski zapisnik ali vsaj zaznamek. In od tu potem pride statistika, ne pa z urgence!
Problem je torej v tem, da se nesreče zelo pogosto ne končajo s poškodbami, ki zahtevajo nujno medicinsko pomoč?
Saj vem da zastopiš ampak hočeš izpasti pameten in obračaš stvari na glavo. Govoril si o statistikah in jaz sem ti na to odgovoril.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
perci ::
Statistike ne pridejo z urgenc ampak od zavarovalnic ter policije. Urgence ne beležijo podatkov zakaj je moral nekdo dobiti gips na levi roki. Enostavni zlomi, lažji pretresi možganov, udarci, prebitja (za šivanje), to so vse lažje oblike poškodb, za katere dejansko ni potrebno zbirati podatkov o vzroku. In zaradi takšnih poškodb gre vsak na urgenco.
Na urgenci je za vsak gips na levi roki in za vsako šivanje evidentirano, kaj je vzrok poškodbe. Že na triaži moraš vpisati razlog in oni ga vnesejo v sistem. Če je razlog tak, da bi zanj morala vedeti tudi policija, podatek sporočijo tudi njim.
Pri avtomobilskih nesrečah je pa dandanes skoraj vedno prisotna policija saj gre skoraj vedno za neko materialno škodo pri kateri je potem vpletena zavarovalnica. In zavarovalnica terja (v večini primerov) policijski zapisnik ali vsaj zaznamek. In od tu potem pride statistika, ne pa z urgence!
Ja pajade. V svoji vozniški in sovozniški karieri sem bil udeležen v vsaj 7-8 nesrečah in samo dvakrat se je zadeve reševalo s prisotnostjo policije (pa še takrat po nepotrebnem). In začuda se je vedno dalo zrihtat zadeve tudi pri zavarovalnici. Policijo se kliče samo pri težjih poškodbah.
Res je, da zavarovalnice težijo s policijskimi zapisniki, ker je to za njih lažje in cenejše, zahtevati ga pa ne morejo. Policisti so pa itak celi razpizdeni, da se jih kliče popisovat fender-benderje, da opravljajo delo namesto zavarovalnic.
BlaY0 ::
Na urgenci je za vsak gips na levi roki in za vsako šivanje evidentirano, kaj je vzrok poškodbe. Že na triaži moraš vpisati razlog in oni ga vnesejo v sistem. Če je razlog tak, da bi zanj morala vedeti tudi policija, podatek sporočijo tudi njim.
Egzekli! Mogoče sem se res nerodno izrazil ko sem napisal da ne beležijo podatkov. Verjetno bi moral za dlakocepce napisati da ne beležijo teh podatkov za namen statistike nesreč.
Ja pajade. V svoji vozniški in sovozniški karieri sem bil udeležen v vsaj 7-8 nesrečah in samo dvakrat se je zadeve reševalo s prisotnostjo policije (pa še takrat po nepotrebnem). In začuda se je vedno dalo zrihtat zadeve tudi pri zavarovalnici. Policijo se kliče samo pri težjih poškodbah.
Res je, da zavarovalnice težijo s policijskimi zapisniki, ker je to za njih lažje in cenejše, zahtevati ga pa ne morejo. Policisti so pa itak celi razpizdeni, da se jih kliče popisovat fender-benderje, da opravljajo delo namesto zavarovalnic.
Kaj si TI in kako si TI nekaj naredil 3x ali 5x me/nas v tem primeru ne zanima. TI predstavljaš manj od napake v statistiki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
perci ::
Verjetno bi moral za dlakocepce napisati da ne beležijo teh podatkov za namen statistike nesreč.
Kako pa to veš?
Kaj si TI in kako si TI nekaj naredil 3x ali 5x me/nas v tem primeru ne zanima. TI predstavljaš manj od napake v statistiki.
Jaz sem navedel podatke iz mojih izkušenj. Podobno je, ko se pogovarjam s prijatelji, sorodniki itd. Če se le da, nihče ne kliče policije. Že zaradi tega ne, ker potem avtomatsko sledi tudi kazen za prekršek za neprilagojeno hitrost.
Lahko pa TI navedeš kakšne podatke, ki bi podkrepile TVOJO trditev - torej, da skoraj vsi vedno pokličejo policijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
BlaY0 ::
Kako pa to veš?
Iz prve roke...
Jaz sem navedel podatke iz mojih izkušenj. Podobno je, ko se pogovarjam s prijatelji, sorodniki itd. Če se le da, nihče ne kliče policije. Že zaradi tega ne, ker potem avtomatsko sledi tudi kazen za prekršek za neprilagojeno hitrost.
Jaz sem ti pa napisal da tvoja izkušnja in izkušnje vseh tvojih prijateljev ne zadoščajo niti za statistično napako.
Jasno da ne kličeš policije, če se obe strani strinjata čigava je krivda in to tudi podpišeta. Ampak tudi to dostikrat ni zadosti pri presojanju zavarovalnice. V izogib temu ali pa naknadnemu spreminjanju izjav je ob vsakem pomisleku pametno poklicati policijo, razen če ti je čisto vseeno kdo krije stroške karambola.
Kot rečeno, statistiko v tem primeru dela policija ali pa zavarovalnica, jasno je zavarovalniška statistika glede na zgoraj napisano boljša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
Skratka, ob vseh silnih nesrečah, ki jih povzročimo kolesarji, se čisto premalo reči zabeleži, ker se pri tem zgodi čisto premalo resnih poškodb?
Ja, saj to pravimo, ane.
Ja, saj to pravimo, ane.
ZaphodBB ::
Kolikor vem si napisal "podatki pravijo", jaz pa pravim da so tvoji podatki nepopolni.
Umm. What?
Torej ti praviš, da imamo zamolčan pojav, ko kolesarji s svojo malomarnostjo povzročajo hude fizične poškodbe drugim udeležencem v prometu?
Svašta.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jype ::
BlaY0> jaz pa pravim da so tvoji podatki nepopolni.
Ja, praviš narobe.
Razen, če misliš na vse tiste v BMW SUVih, ki nekaj sekund po tistem, ko jih prehiti biciklist, doživijo srčni infarkt. Ta statistika bi nemara res znala smrtne žrtve zaradi biciklistov premaknit nad nivo, ki ga povzroča motorni promet.
Ja, praviš narobe.
Razen, če misliš na vse tiste v BMW SUVih, ki nekaj sekund po tistem, ko jih prehiti biciklist, doživijo srčni infarkt. Ta statistika bi nemara res znala smrtne žrtve zaradi biciklistov premaknit nad nivo, ki ga povzroča motorni promet.
BlaY0 ::
Invictus ::
Kolikor vem si napisal "podatki pravijo", jaz pa pravim da so tvoji podatki nepopolni.
Daj nas razsvetli od kdaj pomeni to, da ni podatkov, nepopolne podatke ?
Hmmm, mogoče pa obstaja neka kolesarska mafija s svojo kolesarsko urgenco, ki inkognito na hitro pobere udeležence takih nesreč, da jih uradna statistika ne zazna ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
BlaY0 ::
Razen, če misliš na vse tiste v BMW SUVih, ki nekaj sekund po tistem, ko jih prehiti biciklist, doživijo srčni infarkt. Ta statistika bi nemara res znala smrtne žrtve zaradi biciklistov premaknit nad nivo, ki ga povzroča motorni promet.
Govorimo o poškodbah. Armageddon prihrani za kakšno drugo temo.
Hmmm, mogoče pa obstaja neka kolesarska mafija s svojo kolesarsko urgenco, ki inkognito na hitro pobere udeležence takih nesreč, da jih uradna statistika ne zazna ?
Kakih takih nesreč? Daj mi link od urgence, kjer je zabeleženo koliko udeležencev kolesarskih nesreč na leto imajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
perci ::
BlaY0, kje so tvoji podatki, ki argumentirajo tvoje trditve - npr. da ljudje vedno pokličejo policijo, če gre za prometno nesrečo, kjer so udeleženci avtomobili.
Ker, če jih ne daš, še o statistični napaki ne moremo govoriti.
Ker, če jih ne daš, še o statistični napaki ne moremo govoriti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
jype ::
SimplyMiha> Marsikateri kolesar je že ubil pešca.
Absolutno.
Za vsakega pešca, ki ga je ubil kolesar, je več milijonov pešcev, ki so jih ubili vozniki motornih vozil.
Več pešcev so ubile tudi atmosferske razelektritve, nenaden zastoj srca in celo ciroza jeter.
BlaY0> Daj mi link od urgence, kjer je zabeleženo koliko udeležencev kolesarskih nesreč na leto imajo.
Urgenca _vse_ poškodbe zaradi prometnih nesreč sporoča policiji, ta pa vse to objavlja na spletu. Poškodovani v nesrečah, kjer je vpleten kolesar, so praviloma kolesarji sami. Rampe nisem nesu na urgenco, pa ker meni ni bilo nič (razen podplutbe na mestu, kjer sem rampo prijel), tudi sebe ne.
Absolutno.
Za vsakega pešca, ki ga je ubil kolesar, je več milijonov pešcev, ki so jih ubili vozniki motornih vozil.
Več pešcev so ubile tudi atmosferske razelektritve, nenaden zastoj srca in celo ciroza jeter.
BlaY0> Daj mi link od urgence, kjer je zabeleženo koliko udeležencev kolesarskih nesreč na leto imajo.
Urgenca _vse_ poškodbe zaradi prometnih nesreč sporoča policiji, ta pa vse to objavlja na spletu. Poškodovani v nesrečah, kjer je vpleten kolesar, so praviloma kolesarji sami. Rampe nisem nesu na urgenco, pa ker meni ni bilo nič (razen podplutbe na mestu, kjer sem rampo prijel), tudi sebe ne.
BlaY0 ::
ZaphodBB ::
Podlago za tole trditev prosim.
Kaj če bi ti mogoče začel utemeljevat svoje trditve. Za začetek.
Al si samo vernik, da mora bit tako kot si domišljaš?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
BlaY0 ::
BlaY0, kje so tvoji podatki, ki argumentirajo tvoje trditve - npr. da ljudje vedno pokličejo policijo, če gre za prometno nesrečo, kjer so udeleženci avtomobili.
Mislim da sem napisal "skoraj vedno".
Ker, če jih ne daš, še o statistični napaki ne moremo govoriti.
Seveda, lahko govorimo o nepopolni statistiki.
Podlago za tole trditev prosim.
Kaj če bi ti mogoče začel utemeljevat svoje trditve. Za začetek.
Konkretno? Vernik? Nič večji kot ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
perci ::
Še enkrat: ti si postavil trditev, ki je nisi podkrepil s podatki.
Potem sem jaz demantiral to trditev in jo podprl s podatki (se strinjam - pomanjkljivi so in ne predstavljajo reprezentativnega vzorca).
In nato, si ti "razbil" moj demanti s trditvijo, da so moji podatki za en kurc.
Ti je jasno, kje je problem?
Potem sem jaz demantiral to trditev in jo podprl s podatki (se strinjam - pomanjkljivi so in ne predstavljajo reprezentativnega vzorca).
In nato, si ti "razbil" moj demanti s trditvijo, da so moji podatki za en kurc.
Ti je jasno, kje je problem?
BlaY0 ::
Potem sem jaz demantiral to trditev in jo podprl s podatki (se strinjam - pomanjkljivi so in ne predstavljajo reprezentativnega vzorca).
Oprosti, ampak ti nisi prav nič demantiral. Ti si zgolj opisal svojo osebno izkušnjo! Tako kot ti zame trdiš enako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Podlago za tole trditev prosim.
12. odstavek 111. člena ZPrCp:
12. odstavek 111. člena ZPrCp:
Zdravstvena organizacija, zavod ali zasebni zdravnik mora obvestiti policijo o:
- sprejemu poškodovanca, za katerega obstaja sum, da je bil poškodovan v prometni nesreči in
- smrti poškodovanega v prometni nesreči.
BlaY0 ::
Zdravstvena organizacija, zavod ali zasebni zdravnik mora obvestiti policijo o:
- sprejemu poškodovanca, za katerega obstaja sum, da je bil poškodovan v prometni nesreči
OK, zakonsko podlago imaš, samo še izvajati moraš to. Tukaj pa ti svoje trditve gradiš na zaupanju, da izvajanje deluje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> OK, zakonsko podlago imaš, samo še izvajati moraš to. Tukaj pa ti svoje trditve gradiš na zaupanju, da izvajanje deluje.
V resnici jaz vem, da izvajanje deluje, ti bi nas pa rad prepričal, da ne deluje, ker ti zbrani podatki niso všeč.
V resnici jaz vem, da izvajanje deluje, ti bi nas pa rad prepričal, da ne deluje, ker ti zbrani podatki niso všeč.
perci ::
Oprosti, ampak ti nisi prav nič demantiral. Ti si zgolj opisal svojo osebno izkušnjo! Tako kot ti zame trdiš enako.
Tisti, ki nekaj trdi, te trditve tudi utemelji. Nekje v pravilih tega foruma to piše. Tako, da meni tvojih neresničnih in neargumentiranih trditev ni treba utemeljeno demantirati.
BlaY0 ::
Tisti, ki nekaj trdi, te trditve tudi utemelji. Nekje v pravilih tega foruma to piše. Tako, da meni tvojih neresničnih in neargumentiranih trditev ni treba utemeljeno demantirati.
Saj pravim, nič nisi demantiral. Izlil si nam svojo izkušnjo. To je vse.
V resnici jaz vem, da izvajanje deluje...
Potem si zelo naiven...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
ZaphodBB ::
OK, zakonsko podlago imaš, samo še izvajati moraš to. Tukaj pa ti svoje trditve gradiš na zaupanju, da izvajanje deluje.
Evo iz osebne izkušnje. Jaz sem se pred leti razbil s kolesom v gozdu. In ko me je prišel iskat rešilec so z njim prišli tudi policaji - ker je obstajal sum, da sem se poškodoval v prometu.
Je to dovolj dobro zate? Al boš gonil svojo v nedogled?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
BlaY0 ::
Evo iz osebne izkušnje. Jaz sem se pred leti razbil s kolesom v gozdu. In ko me je prišel iskat rešilec so z njim prišli tudi policaji - ker je obstajal sum, da sem se poškodoval v prometu.
Je to dovolj dobro zate? Al boš gonil svojo v nedogled?
Jaz imam pa osebno izkušnjo, da se je v kolega na biciklu zaletel drug biciklist. Kolega je imel prebito brado. Sam je odšel na urgenco, kjer so ga zašili. Povedal je sicer da je poškodbo dobil v prometni nesreči dveh kolesarjev in pri tem je tudi ostalo.
Je to dovolj dobro zate? Ti pa bi se lahko med drugim malo lepše izražal, iz tvojih postov je namreč čutiti nekakšno jezo/ihto/živčnost. Imaš kakšen poseben razlog za to?
Invictus ::
Hmmm, mogoče pa obstaja neka kolesarska mafija s svojo kolesarsko urgenco, ki inkognito na hitro pobere udeležence takih nesreč, da jih uradna statistika ne zazna ?
Kakih takih nesreč? Daj mi link od urgence, kjer je zabeleženo koliko udeležencev kolesarskih nesreč na leto imajo.
Moram reči da me je strah za Slovenijo, ker se navadnega sarkazma ne prepozna. Zgleda sem sam iz drugega planeta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Moram reči da me je strah za Slovenijo, ker se navadnega sarkazma ne prepozna. Zgleda sem sam iz drugega planeta ...
Pomiri se, dihaj, tvoj strah je nepotreben. Če pa misliš da je pa lahko greš nazaj tja na drug planet...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Povedal je sicer da je poškodbo dobil v prometni nesreči dveh kolesarjev in pri tem je tudi ostalo.
Ne, ni. Poškodba je bila javljena policiji, ki je reč zapisala v svoje zbirke podatkov.
Ne, ni. Poškodba je bila javljena policiji, ki je reč zapisala v svoje zbirke podatkov.
BlaY0 ::
Poškodba je bila javljena policiji, ki je reč zapisala v svoje zbirke podatkov.
Ne ni bila. Kolega je naknadno namreč preverjal ravno to, se pravi izvajanje. Na policiji o tem niso vedeli nič (razen če so to zapisali v neko write-only bazo, ki nima nobenega namena), prav tako so vse "pozabili" na urgenci.
Lej, eni verjamemo v nekaj, drugi pa verjamete v nekaj drugega. Skratka big deal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Ne ni bila. Kolega je naknadno namreč preverjal ravno to, se pravi izvajanje. Na policiji o tem niso vedeli nič (razen če so to zapisali v neko write-only bazo, ki nima nobenega namena), prav tako so vse "pozabili" na urgenci.
Pa v resnici so kolega pretepli policisti, ker njegov oče ni v partiji?
Pa v resnici so kolega pretepli policisti, ker njegov oče ni v partiji?
mr1two ::
Če BlaY0 pravi, da je statistična napaka vseh 7 prometnih nesreč, ki jim je bil perci priča, potem lahko mimoidoči komot sklepa, da je tudi ta primer, ki ga navajaš
"...
Ne ni bila. Kolega je naknadno namreč preverjal ravno to, se pravi izvajanje. Na policiji o tem niso vedeli nič...
"
statistična napaka in se v splošnem podatki zbirajo.
"...
Ne ni bila. Kolega je naknadno namreč preverjal ravno to, se pravi izvajanje. Na policiji o tem niso vedeli nič...
"
statistična napaka in se v splošnem podatki zbirajo.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mr1two ()
St235 ::
S
Urgenca _vse_ poškodbe zaradi prometnih nesreč sporoča policiji...
Podlago za tole trditev prosim.
Si jo dobil v zakonu.
Kakšno podlago pa imaš ti za trditev: Podatki se ne sporočajo policijo? Lastno blodnjo?
SimplyMiha je izjavil:
Marsikateri kolesar je že ubil pešca.
Potem boš brez težav našel vir, ki potrjuje tole neumnost? Recimo statistiko koliko pešcev letno ubijejo kolesarji? Ali pa mogoče vsaj en članek v slovenskih novicah?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Lakotnik29> Potem boš brez težav našel vir, ki potrjuje tole neumnost? Recimo statistiko koliko pešcev letno ubijejo kolesarji? Ali pa mogoče vsaj en članek v slovenskih novicah?
Po pravici povedano je vsako leto med približno 1.2 milijona smrti, zabeleženih v prometu, tudi enomestno ali včasih celo dvomestno število ljudi, ki so jih ubili kolesarji.
Skratka, če ti je mar za ljudi, bi bilo pametneje poskrbet, da je kolesarjev _več_, tudi (in še posebej) če so brezobzirni kreteni.
Po pravici povedano je vsako leto med približno 1.2 milijona smrti, zabeleženih v prometu, tudi enomestno ali včasih celo dvomestno število ljudi, ki so jih ubili kolesarji.
Skratka, če ti je mar za ljudi, bi bilo pametneje poskrbet, da je kolesarjev _več_, tudi (in še posebej) če so brezobzirni kreteni.
BlaY0 ::
Potem boš brez težav našel vir, ki potrjuje tole neumnost? Recimo statistiko koliko pešcev letno ubijejo kolesarji? Ali pa mogoče vsaj en članek v slovenskih novicah?
Zakaj se ti to zdi bistveno? Ko jypetu poveš da se sklicuje na nepopolno statistiko nesreč povezanih z kolesarji ter kolesarji in pešci, začne on o ubijanju. In potem vsi skočite v luft češ lejte BlaY0ta, kaj se gre, saj statistika mrtvih kolesarjev pa ja obstaja.
Dajmo vsaj enkrat za spremebo pustit to pobijanje kolesarjev in pešcev
BlaY0 ::
Če BlaY0 pravi, da je statistična napaka vseh 7 prometnih nesreč, ki jim je bil perci priča, potem lahko mimoidoči komot sklepa, da je tudi ta primer, ki ga navajaš
statistična napaka in se v splošnem podatki zbirajo.
Res je, ga ravno zaradi tega nisem hotel. Samo ZaphodBB je vztrajal da mu dam en tak primer.
St235 ::
Potem boš brez težav našel vir, ki potrjuje tole neumnost? Recimo statistiko koliko pešcev letno ubijejo kolesarji? Ali pa mogoče vsaj en članek v slovenskih novicah?
Zakaj se ti to zdi bistveno? Ko jypetu poveš da se sklicuje na nepopolno statistiko nesreč povezanih z kolesarji ter kolesarji in pešci, začne on o ubijanju. In potem vsi skočite v luft češ lejte BlaY0ta, kaj se gre, saj statistika mrtvih kolesarjev pa ja obstaja.
Dajmo vsaj enkrat za spremebo pustit to pobijanje kolesarjev in pešcev
Zelo enostavno: Zato ker je bistvena statistika koliko ljudi je dejansko poškodovanih zaradi prometnih nesreč z kolesarji. Lahko namreč kolesarji na dan povzročijo 1000 nesreč kjer ni poškodb pa je to z vidika pormetne varnosti in kvalitete življenja bistveno boljše kot 10 proimetnih nesreč v katere so vključeni avtomobili in imajo za poseldice težke poškodbe ali celo smrt. Enostavno dejstvo je da je še tako neodgovoren kolesar potencialno manj nevaren od najbolj skrbnega voznika avtomobila.
BlaY0 ::
S tem zadnjim se strinjam kar sem tudi na začetku te strani napisal... s fizikalnega stališča je jasno kdo je bolj/manj nevaren. Tudi če gledamo z absolutnega vidika glede na število teh in onih je jasno. Želel sem zgolj relativizirati ta "problem".
Sam sem kolesar in me je "današnjih modernih mestnih" kolesarjev strah. Polovici bi kar takoj zaplenil kolesa in jim dosmrtno prepovedal vožnjo z njimi (ja jype, šoferjev me je tudi strah, in tudi njim bi zaplenil vozila, več kot polovici, verjetno bi ga kdo drug tudi meni, ne vem) in se pač sprašujem kaj bo meni (ker sem pač vase zagledan egoist kakršnemu ni para) to prineslo. Zdaj jype bo rekel nič ne bo hudega, ker se bo pač široke ceste nekoč rezervirane "samo" za motorna vozila odstopilo kolesarjem in pešcem. Jah ne vem, če bo to povzročilo da bo tam vozilo 5x toliko kolesarjev kot zdaj (to je nekaterim tukaj verjetno cilj, ker bi radi tudi avtobuse skenslali), potem tudi ta široka cesta mogoče ne bo zadosti, ker se bo po njej ravno tako vozilo 5x toliko kretenov kot se jih zdaj po pločnikih in kolesarskih.
OK, lahko rečemo, saj ni panike, saj kolesar je manj nevaren kot šofer pa bo zato manj hujših poškodb in bo manj iznakaženih trupel ležalo po cestah in mrtvašnice ne bodo tako polne. Ampak to zame (vase zagledanega egoista) ni dovolj dobro opravičilo za anarhijo v kateri bom moral biti 10x bolj pozoren samo na zombije na kolesih kot moram biti danes tako na zombije na kolesih kot tudi zombije v škatlah iz pleha - za slednje vsaj približno lahko predvidevam kaj bodo v naslednjih parih sekundah naredili.
Aja pa da ne pozabim... dajmo probat razme pljučne bolnike tukaj izvzeti...
Seveda, zdaj se bo takoj nekdo našel in pribil češ ja kako pa to lahko funkcionira v K?benhavnu ter prilepil sliko nekega križišča polnega pešcev in kolesarjev, ki skupaj v sožitju s polno žlico zajemajo življenje in je to oh in sploh kul...
Sam sem kolesar in me je "današnjih modernih mestnih" kolesarjev strah. Polovici bi kar takoj zaplenil kolesa in jim dosmrtno prepovedal vožnjo z njimi (ja jype, šoferjev me je tudi strah, in tudi njim bi zaplenil vozila, več kot polovici, verjetno bi ga kdo drug tudi meni, ne vem) in se pač sprašujem kaj bo meni (ker sem pač vase zagledan egoist kakršnemu ni para) to prineslo. Zdaj jype bo rekel nič ne bo hudega, ker se bo pač široke ceste nekoč rezervirane "samo" za motorna vozila odstopilo kolesarjem in pešcem. Jah ne vem, če bo to povzročilo da bo tam vozilo 5x toliko kolesarjev kot zdaj (to je nekaterim tukaj verjetno cilj, ker bi radi tudi avtobuse skenslali), potem tudi ta široka cesta mogoče ne bo zadosti, ker se bo po njej ravno tako vozilo 5x toliko kretenov kot se jih zdaj po pločnikih in kolesarskih.
OK, lahko rečemo, saj ni panike, saj kolesar je manj nevaren kot šofer pa bo zato manj hujših poškodb in bo manj iznakaženih trupel ležalo po cestah in mrtvašnice ne bodo tako polne. Ampak to zame (vase zagledanega egoista) ni dovolj dobro opravičilo za anarhijo v kateri bom moral biti 10x bolj pozoren samo na zombije na kolesih kot moram biti danes tako na zombije na kolesih kot tudi zombije v škatlah iz pleha - za slednje vsaj približno lahko predvidevam kaj bodo v naslednjih parih sekundah naredili.
Aja pa da ne pozabim... dajmo probat razme pljučne bolnike tukaj izvzeti...
Seveda, zdaj se bo takoj nekdo našel in pribil češ ja kako pa to lahko funkcionira v K?benhavnu ter prilepil sliko nekega križišča polnega pešcev in kolesarjev, ki skupaj v sožitju s polno žlico zajemajo življenje in je to oh in sploh kul...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi živeli pod daljnovodom? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 39610 (15887) | Invictus |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3713 (2882) | gulfstream |