Forum » Na cesti » Shared space - Ljubljana
Shared space - Ljubljana
BlaY0 ::
Ne, to očitno jaz trolam, ker je od Šubičeve do Poljanske najmanj 40 kilometrov ulic, do katerih ne moreš drugače, kot da eno uro po snegu na polno goniš bicikel, ali pa celo noč pešačiš po neurju.
Ja, ne boš verjel, vsakih 100 m je zoprnih v kakšnem nalivu. Še posebej če na delovnem mestu nimaš tuša in garderobe tako kot vsi normalni kadri.
jype ::
BlaY0> Ja, ne boš verjel, vsakih 100 m je zoprnih v kakšnem nalivu. Še posebej če na delovnem mestu nimaš tuša in garderobe tako kot vsi normalni kadri.
No, kdo je absurden?
No, kdo je absurden?
Invictus ::
A v služno hodiš? Hmm. A z biciklom? Hmm. Lepo. A celo leto? Zakaj sploh hodiš v službo? A pa si zelo produktiven v službi? Narediš dodano vrednost? Kam jo pretočiš?
Tukaj si dokazal da nimaš blage veze, ker uporabljaš samo eno prevozno sredstvo skozi celo leto. Kako lahko soliš pamet potem ostalim?
Vsak mesec dobim nakazilo na TRR. Očitno menijo da sem uporaben ... Sicer pa to ne vem kaj ima veze z zaprtjem Slovenske ceste. Razen tvojih frustracij ...
Seveda uporabljam ostala prevozna sredstva. Samo za v službo ne ... Sicer so pa moje prevozno sredstvo za v službo trenutno copati ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
jype> No, kdo je absurden?
Zato ker bi rad na delovno mesto prišel suh sem zdaj jaz absurden? Zate je torej današnji človek (v bistvu zate navaden dnevni migrant verjetno sploh ni človek) en velik absurd ane. Zakaj si ti oblečeš nepremočljive hlače ko kolesariš v dežju? A ni to absurd? A ni absurdno da s takšnim enokomponentnim razmišljanjem nimaš pisarne kar sredi Slovenske na prostem, na tleh... stola itak ne rabiš, ker te sili v nepravilni položaj saj fizionomija človeškega telesa ne ustreza takemu položaju; za ipad pa lahko kupiš nepremočljiv etui; WiFi je itak za vsakim vogalom. In fact zakaj za to početje sploh rabiš mesto? A ni na sveže pokošenem travniku bolje?
Invictus> Vsak mesec dobim nakazilo na TRR. Očitno menijo da sem uporaben ... Sicer pa to ne vem kaj ima veze z zaprtjem Slovenske ceste.
Egzekli! A imajo tvoja enoplastna pragmatična načela kaj več s tem? Ker se voziš v službo s kolesom (kadar se pa ne si pa v copatih v svojem "underground command centru" in od tam "dirigiraš" po forumu), misliš da si poklican za pridiganje in hkrati omalovaževanje ljudi ki ne delijo tvojega mnenja/znanja/wisdoma/mane?
Zakaj pa samo v službo kolesariš? A drugje pa ne gre? In ravno zaradi tega ker se v službo voziš samo s kolesom, si zelo neobjektiven.
To je načeloma za neko drugo temo pa bom kar sem napisal, ker se mi ne da več bosti s cvetom slovenske intelektualne inteligence...
Zafrustriran je tisti, ki tukaj na tem forumu non-stop ampak res non-stop nabija kako je on pameten a "mi svi ostali budale". Amapak kako je po vaše to sploh možno? Zakaj, če ste tako pametni, še kar naprej sodelujete v brezplodnih razpravah tukaj na tem forumu, z nami neukimi Butalci? Več kot 10 let se že trudite da bi rešili "problem(e) človeštva", pa vam ni ratalo prepričati niti 10 ljudi. Jaz tega (ne)uspeha ne bi pripisoval ravno vaši inteligenci oziroma inteligenci na sploh. Veste vse o vsem in ste si samozadostni. Kadar se vam zazdi, altruistična načela v določenih temah kar "kipijo iz vaših piskrov", dve minuti zatem na istem forumu v neki drugi temi provocirate, da je "kmet" Janez za svoje težave kriv sam in da je ravno zato kmet, ker jih ne zna rešiti, in da takega kmeta preprosto ne rabimo. Zakaj si ne omislite vsaj zaprtega foruma in se tam lepo o vsem strinjate brez omalovaževanja in provociranja ostalih (to zadnje gre nekaterim zelo dobro od rok, ampak samo ko sedijo zaprti v/na kleti/podstrešju pred velikim monitorjem)? Vaša kvazi pragmatične rešitve so edine, načela pa univerzalna/originalna. In fact, zakaj si enostavno ne kupite kar svojega mesta ali države in jo/ga spremenite po svojih načelih? Od vse silne pameti in inteligence ki jo premorete to verjetno ne bi smel biti prevelik problem? Konec koncev bi lahko tudi nas nevedne "Janeze" prepričali v to, da vam enostavno prepustimo tole mesto (ali pa kar državo), oziroma da vam za to, da ga od nas prevzamete, še plačamo in se odselimo v gozd ali pa naredimo kar skupinski samomor.
In potem pridemo do tega čuvenga open-spejsa... kjer vsi dobro vemo (vključno z zgoraj opisano skupino), da je bila zadeva na vrat na nos posiljena zaradi projekta Zelena prestolnica Evrope 2016, ker drugače ne bi imeli do začetka 2016 nič novega za pokazat. Tako se bodo razni funkcionarji takoj po novem letu tam nastavljali fotografskim objektivom in se po ramah trepljali češ kako so oni fejst pa kul, zadaj pa bosta stala in ploskala jype pa Invictus (pa še kdo), katerih nesebična iniciativa, pamet in modrost je izdatno pripomogla pri uresničevanju tega projekta (vsaj tako izgleda po prebranem).
Pa da se (še enkrat in zadnjič) razumemo. Meni je "open space" koncept čisto všeč, ni mi pa všeč način vpeljave le tega tukaj v Ljubljani.
Zato ker bi rad na delovno mesto prišel suh sem zdaj jaz absurden? Zate je torej današnji človek (v bistvu zate navaden dnevni migrant verjetno sploh ni človek) en velik absurd ane. Zakaj si ti oblečeš nepremočljive hlače ko kolesariš v dežju? A ni to absurd? A ni absurdno da s takšnim enokomponentnim razmišljanjem nimaš pisarne kar sredi Slovenske na prostem, na tleh... stola itak ne rabiš, ker te sili v nepravilni položaj saj fizionomija človeškega telesa ne ustreza takemu položaju; za ipad pa lahko kupiš nepremočljiv etui; WiFi je itak za vsakim vogalom. In fact zakaj za to početje sploh rabiš mesto? A ni na sveže pokošenem travniku bolje?
Invictus> Vsak mesec dobim nakazilo na TRR. Očitno menijo da sem uporaben ... Sicer pa to ne vem kaj ima veze z zaprtjem Slovenske ceste.
Egzekli! A imajo tvoja enoplastna pragmatična načela kaj več s tem? Ker se voziš v službo s kolesom (kadar se pa ne si pa v copatih v svojem "underground command centru" in od tam "dirigiraš" po forumu), misliš da si poklican za pridiganje in hkrati omalovaževanje ljudi ki ne delijo tvojega mnenja/znanja/wisdoma/mane?
Zakaj pa samo v službo kolesariš? A drugje pa ne gre? In ravno zaradi tega ker se v službo voziš samo s kolesom, si zelo neobjektiven.
To je načeloma za neko drugo temo pa bom kar sem napisal, ker se mi ne da več bosti s cvetom slovenske intelektualne inteligence...
Zafrustriran je tisti, ki tukaj na tem forumu non-stop ampak res non-stop nabija kako je on pameten a "mi svi ostali budale". Amapak kako je po vaše to sploh možno? Zakaj, če ste tako pametni, še kar naprej sodelujete v brezplodnih razpravah tukaj na tem forumu, z nami neukimi Butalci? Več kot 10 let se že trudite da bi rešili "problem(e) človeštva", pa vam ni ratalo prepričati niti 10 ljudi. Jaz tega (ne)uspeha ne bi pripisoval ravno vaši inteligenci oziroma inteligenci na sploh. Veste vse o vsem in ste si samozadostni. Kadar se vam zazdi, altruistična načela v določenih temah kar "kipijo iz vaših piskrov", dve minuti zatem na istem forumu v neki drugi temi provocirate, da je "kmet" Janez za svoje težave kriv sam in da je ravno zato kmet, ker jih ne zna rešiti, in da takega kmeta preprosto ne rabimo. Zakaj si ne omislite vsaj zaprtega foruma in se tam lepo o vsem strinjate brez omalovaževanja in provociranja ostalih (to zadnje gre nekaterim zelo dobro od rok, ampak samo ko sedijo zaprti v/na kleti/podstrešju pred velikim monitorjem)? Vaša kvazi pragmatične rešitve so edine, načela pa univerzalna/originalna. In fact, zakaj si enostavno ne kupite kar svojega mesta ali države in jo/ga spremenite po svojih načelih? Od vse silne pameti in inteligence ki jo premorete to verjetno ne bi smel biti prevelik problem? Konec koncev bi lahko tudi nas nevedne "Janeze" prepričali v to, da vam enostavno prepustimo tole mesto (ali pa kar državo), oziroma da vam za to, da ga od nas prevzamete, še plačamo in se odselimo v gozd ali pa naredimo kar skupinski samomor.
In potem pridemo do tega čuvenga open-spejsa... kjer vsi dobro vemo (vključno z zgoraj opisano skupino), da je bila zadeva na vrat na nos posiljena zaradi projekta Zelena prestolnica Evrope 2016, ker drugače ne bi imeli do začetka 2016 nič novega za pokazat. Tako se bodo razni funkcionarji takoj po novem letu tam nastavljali fotografskim objektivom in se po ramah trepljali češ kako so oni fejst pa kul, zadaj pa bosta stala in ploskala jype pa Invictus (pa še kdo), katerih nesebična iniciativa, pamet in modrost je izdatno pripomogla pri uresničevanju tega projekta (vsaj tako izgleda po prebranem).
Pa da se (še enkrat in zadnjič) razumemo. Meni je "open space" koncept čisto všeč, ni mi pa všeč način vpeljave le tega tukaj v Ljubljani.
jype ::
BlaY0> Zato ker bi rad na delovno mesto prišel suh sem zdaj jaz absurden?
Ne.
Absurden si zato, ker bi nas rad prepričal, da ima vožnja avtobusov po Slovenski cesti karkoli opraviti s tem, ali ti lahko prideš suh na delovno mesto, ali ne moreš.
BlaY0> pa vam ni ratalo prepričati niti 10 ljudi.
Saj ne prepričujem ljudi - argumentiram svojo pozicijo napram tistemu, ki se v praksi dejansko odloča glede prometnih režimov. V tem primeru je očitno delovalo, ker se prometni režim spreminja. Samo tako naprej. Počasi bomo od vas zahtevali ne le petsto metrov pešačenja, ampak boste v skrajnem primeru morali peš prehoditi celo do tisoč štiristo metrov na dan!
Ne.
Absurden si zato, ker bi nas rad prepričal, da ima vožnja avtobusov po Slovenski cesti karkoli opraviti s tem, ali ti lahko prideš suh na delovno mesto, ali ne moreš.
BlaY0> pa vam ni ratalo prepričati niti 10 ljudi.
Saj ne prepričujem ljudi - argumentiram svojo pozicijo napram tistemu, ki se v praksi dejansko odloča glede prometnih režimov. V tem primeru je očitno delovalo, ker se prometni režim spreminja. Samo tako naprej. Počasi bomo od vas zahtevali ne le petsto metrov pešačenja, ampak boste v skrajnem primeru morali peš prehoditi celo do tisoč štiristo metrov na dan!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
BlaY0> O, vidim da si se prepoznal...
Poučujem, ne prepričujem!
Kar se mene tiče, se lahko še naprej motite, da je takšna sprememba prometnega režima škodljiva, ali pa da bi bilo karkoli neudobnega za kogarkoli, če bi avtobuse spravili na periferijo ožjega mestnega središča.
Poučujem, ne prepričujem!
Kar se mene tiče, se lahko še naprej motite, da je takšna sprememba prometnega režima škodljiva, ali pa da bi bilo karkoli neudobnega za kogarkoli, če bi avtobuse spravili na periferijo ožjega mestnega središča.
BlaY0 ::
Lej jype, saj vem da si ti brihtn poba, samo med vsem kar napišeš je pa veliko tudi takšnih "buč" za katere jaz dobro vem, da jim niti sam ne verjameš. Upam si trditi, da tvojih izpadov sarkazma dosti folka tukaj gor ne odobrava, nekateri jih celo ne zaznajo kot sarkazem in vse to prav v ničemer ne pripomore h kulturnemu razpletu debate. V bistvu ima ravno kontra učinek. Ne vem recimo zakaj si zdaj moral omeniti škodljivost režima? Ali pa par strani nazaj nabijati o težkih pljučnih boleznih? To vse so tvoji "spini", na katere določeni ljudje tu gor zlahka nasedejo in tebi se potem to še fajn zdi. Saj je OK in pohvalno da poskušaš poučevati, ne štekam pa zakaj je tvoj način izza monitorja tako drugačen od onega iz polne dvorane?
jype ::
BlaY0> ne štekam pa zakaj je tvoj način izza monitorja tako drugačen od onega iz polne dvorane?
Če bi bla polna dvorana neolikanih butljev, bi bil moj način tudi tam enak.
Odkar moderatorji ne moderirajo, je situacija takšna, jebiga.
Če bi bla polna dvorana neolikanih butljev, bi bil moj način tudi tam enak.
Odkar moderatorji ne moderirajo, je situacija takšna, jebiga.
BlaY0 ::
Če bi bla polna dvorana neolikanih butljev, bi bil moj način tudi tam enak.
...ker meniš da bi s spuščanjem na njihov nivo rešil situacijo? Zdaj te štekam, ti pač braniš svoj "teritorij".
OK, pustmo to za kakšno drugo temo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
thramos ::
BlaY0> ne štekam pa zakaj je tvoj način izza monitorja tako drugačen od onega iz polne dvorane?
Če bi bla polna dvorana neolikanih butljev, bi bil moj način tudi tam enak.
Odkar moderatorji ne moderirajo, je situacija takšna, jebiga.
Situacijo pa nekaznovano "rešuješ" tako, da sprovociraš splošen pretep. Zaradi česar se preostanek razumnih v prihodnje na daleč izogne tebi in dvorani, kjer tako ostanete samo neolikani butlji. Sliši se kot odličen plan.
jype ::
thramos> Sliši se kot odličen plan.
Zgodovina pravi, da je možnost, da se umakneš in omogočiš soglasno enoumje, bistveno slabša.
Zgodovina pravi, da je možnost, da se umakneš in omogočiš soglasno enoumje, bistveno slabša.
5bojan ::
jype!
S svojim posnetkom si samo dokazal da za vas kolesarje v Lj. ne velja nobeno prometno pravilo, razen da za vas NI pravil! Gonil si (po oceni med 30-40 km/h med in ob stoječem avtobusu kjer lahko pričakuješ (shared space) pešca, rdeča luč zate niti predlog ni, prečkanje 4 pasov, šala mala, itd.
Pa nazaj k temi.
Zaprtje centra. Da, vendar je treba PREJ urediti obvozni promet!
Pa zaćnimo po Jankovičevo.
Tržaško c. zaprimo pri viški gimnaziji, Celovško pri kino Šiška, Slovensko pri Ruskem carju in v Trnovem pri Petrolu,
Dolenjsko c. in Ižansko c. takoj po prečkanju obvoznice, Hradeckega cesto zapret za os. promet, Litijsko pred Štepanskim naseljem, Zaloško pred vstopom v Polje, Šmartinsko pa pred BTC!
Vsem, ki bi kakorkoli kršili zaporo: zaplembo vozila in vseh nepremičnin, odsekati tudi desno dlan.
Kdor pa spoštuje pa dobi brezplačno v uporabo za 1h bicikelj, pa čeprav je -20° ali pa gost snežni metež.
Serviserji, dostavljalci in podobna golazen morajo po kolenih pridrsati do župana s kuvertirano prošnjo za izvedbo svojega poslanstva. Če v kuverti ni dovolj prepričljivih (EUR)dokazov je prošnja lahko tudi zavrnjena.
Sarkazem OFF.
O JPP.
jype
Kot Ljubljančana te vprašam!
Koliko časa bi potreboval, da iz Anžurjeve ul. prideš do E'leclerca PO PREDPISIH! (pozimi, ko sneži), pa ob 11h zvečer domov?
Zdaj pa si predstavljaj: iste lokacije!
Ob 7h šiht
Otroka v vrtec, blizu Resljeve in RTV. Tam nekje.
Z avtom je to ~25 minut vožnje, z LPP si računajte sami, s kolesom pri -5 pa poizkus umora otroka.
Kaj hočem s tem?
Ja, kolo od Aprila do Novembra (mejni pogoji).
Še ena moja.
Od doma do službe (relacija Štepanjsko naselje - kino Vič)
Z avtom porabim 8 do 12 minut. Z avtobusom pa med 45 do 60 minut. V eno smer! Oboje v eno smer.
OK.
Zaprimo center, vendar boš iz Le'clerca na vozičku peljal pralni stroj?
Ko pa ti bo "crknil" pa spet na voziček pa na servis, ali pa serviserju plačal cel dan, da bo privlekel orodje in rezervne dele za popravilo, potem pa še nazaj?
Reševalno vozilo? te bodo kar z vozičkom prišli iskat v Šiško pa "hitro" odpeljali na urgenco?
A ja. Saj je center za dostavo odprt, če prav vem od 8h do 10h, torej za vsak poseg serviserja ???EUR.
Gori, Gorii. Vodja gasilcev pa:"Fantje ura je 12. Do jutr do 8h mormo počakat!
Stvari niso enoplastne!
Mater sem bil dolg. Vsaka čast tistemu, ki je prebral do konca in je funkcionalno pismen.
Lp Bojan
S svojim posnetkom si samo dokazal da za vas kolesarje v Lj. ne velja nobeno prometno pravilo, razen da za vas NI pravil! Gonil si (po oceni med 30-40 km/h med in ob stoječem avtobusu kjer lahko pričakuješ (shared space) pešca, rdeča luč zate niti predlog ni, prečkanje 4 pasov, šala mala, itd.
Pa nazaj k temi.
Zaprtje centra. Da, vendar je treba PREJ urediti obvozni promet!
Pa zaćnimo po Jankovičevo.
Tržaško c. zaprimo pri viški gimnaziji, Celovško pri kino Šiška, Slovensko pri Ruskem carju in v Trnovem pri Petrolu,
Dolenjsko c. in Ižansko c. takoj po prečkanju obvoznice, Hradeckega cesto zapret za os. promet, Litijsko pred Štepanskim naseljem, Zaloško pred vstopom v Polje, Šmartinsko pa pred BTC!
Vsem, ki bi kakorkoli kršili zaporo: zaplembo vozila in vseh nepremičnin, odsekati tudi desno dlan.
Kdor pa spoštuje pa dobi brezplačno v uporabo za 1h bicikelj, pa čeprav je -20° ali pa gost snežni metež.
Serviserji, dostavljalci in podobna golazen morajo po kolenih pridrsati do župana s kuvertirano prošnjo za izvedbo svojega poslanstva. Če v kuverti ni dovolj prepričljivih (EUR)dokazov je prošnja lahko tudi zavrnjena.
Sarkazem OFF.
O JPP.
jype
Kot Ljubljančana te vprašam!
Koliko časa bi potreboval, da iz Anžurjeve ul. prideš do E'leclerca PO PREDPISIH! (pozimi, ko sneži), pa ob 11h zvečer domov?
Zdaj pa si predstavljaj: iste lokacije!
Ob 7h šiht
Otroka v vrtec, blizu Resljeve in RTV. Tam nekje.
Z avtom je to ~25 minut vožnje, z LPP si računajte sami, s kolesom pri -5 pa poizkus umora otroka.
Kaj hočem s tem?
Ja, kolo od Aprila do Novembra (mejni pogoji).
Še ena moja.
Od doma do službe (relacija Štepanjsko naselje - kino Vič)
Z avtom porabim 8 do 12 minut. Z avtobusom pa med 45 do 60 minut. V eno smer! Oboje v eno smer.
OK.
Zaprimo center, vendar boš iz Le'clerca na vozičku peljal pralni stroj?
Ko pa ti bo "crknil" pa spet na voziček pa na servis, ali pa serviserju plačal cel dan, da bo privlekel orodje in rezervne dele za popravilo, potem pa še nazaj?
Reševalno vozilo? te bodo kar z vozičkom prišli iskat v Šiško pa "hitro" odpeljali na urgenco?
A ja. Saj je center za dostavo odprt, če prav vem od 8h do 10h, torej za vsak poseg serviserja ???EUR.
Gori, Gorii. Vodja gasilcev pa:"Fantje ura je 12. Do jutr do 8h mormo počakat!
Stvari niso enoplastne!
Mater sem bil dolg. Vsaka čast tistemu, ki je prebral do konca in je funkcionalno pismen.
Lp Bojan
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 5bojan ()
jype ::
5bojan> S svojim posnetkom si samo dokazal da za vas kolesarje v Lj. ne velja nobeno prometno pravilo, razen da za vas NI pravil! Gonil si (po oceni med 30-40 km/h med in ob stoječem avtobusu kjer lahko pričakuješ (shared space) pešca, rdeča luč zate niti predlog ni, prečkanje 4 pasov, šala mala, itd.
To pa ni res. Zame velja četrti člen (z izjemo tretjega odstavka, ki ga ne smem upoštevat) ZPrCp. Po domače povedano se moram ravnati tako, da ne ogrožam in ne oviram drugih udeležencev v prometu, vse ostalo so pa natančnejša pravila za tiste, ki ne vedo, kaj to pomeni. Verjamem, da je voznikom motornih vozil težko razumeti, da so njihova vozila veliko preveč nevarna, da bi se lahko vozili po cesti, ne da bi zanje veljala bistveno strožja pravila kot za ostale udeležence, ampak to je posledica preprostih fizikalnih dejstev.
5bojan> Koliko časa bi potreboval, da iz Anžurjeve ul. prideš do E'leclerca PO PREDPISIH! (pozimi, ko sneži), pa ob 11h zvečer domov?
Enako kot brez upoštevanja predpisov, ker je najkrajša pot do tja čez Orle, do tam pa praktično ni prometnih ali problematičnih križišč. Avtomobilisti imate srečo, da smo vložili 60 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja v izgradnjo predora Golovec in vas tako zaprtje mestnega jedra za motorni promet prav nič ne bi bolela. Če bi samo desetino tega denarja porabili za kolesarsko infrastrukturo, potem bi se danes več kot polovica Ljubljančanov lahko udobno in varno vozila z bicikli - ob vsakem vremenu in času.
5bojan> Zaprimo center, vendar boš iz Le'clerca na vozičku peljal pralni stroj?
Kolikokrat na dan pa kupiš nov pralni stroj in ga skozi center pelješ v Vevče? Jaz sem že večkrat razmišljal, da bi si kupil 8 gigavatno jedrsko elektrarno, pa mi nesramneži na MOLu ne želijo asfaltirat dvajset metrov široke ceste od Luke Koper do mojega doma (čeprav je do Zaloške ceste že narejena!), tako da sploh ne morem ustrezne mehanizacije spravit tja.
5bojan> Stvari niso enoplastne!
Seveda niso enoplastne, so pa preproste: Več ko se vlaga v prometno infrastrukturo, ki preferira motorni promet, več je motornega prometa in večji so negativni učinki na mesto. Mestno jedro je začelo umirati šele takrat, ko se je vanj prvič spustilo motorni promet in se je druge udeležence pregnalo s cest.
5bojan> Od doma do službe (relacija Štepanjsko naselje - kino Vič)
Trivialno: Po Litijski do Roške lahko konsistentno kolesariš med 30 in 40km/h ne glede na vreme, prav tako po Roški do Prul - na Prulah je par ovinkov in krožišč, potem si pa na Opekarski, od koder imaš odličen sprint do kina Vič, kjer sicer ne moreš uporabiti celotne kolesarske steze, ker je preveč nerodno postavljena, ampak itak greš hitreje od motornega prometa, ki se tam drenja ob konicah. Bom enkrat izmeril, koliko časa potrebujem za tako relacijo.
5bojan> Mater sem bil dolg. Vsaka čast tistemu, ki je prebral do konca in je funkcionalno pismen.
Z avtom si tako hiter izključno zato, ker je infrastruktura prilagojena uporabniku avtomobila. Če bi bila prilagojena mestnemu prometu ali celo pešcem in kolesarjem, bi bil z javnim prevozom ali peš zagotovo hitrejši. Mimogrede, Google pravi, da si peš enako hiter kot z avtobusom. Verjamem mu.
Še zakon, da ne boste po nepotrebnem iskali:
To pa ni res. Zame velja četrti člen (z izjemo tretjega odstavka, ki ga ne smem upoštevat) ZPrCp. Po domače povedano se moram ravnati tako, da ne ogrožam in ne oviram drugih udeležencev v prometu, vse ostalo so pa natančnejša pravila za tiste, ki ne vedo, kaj to pomeni. Verjamem, da je voznikom motornih vozil težko razumeti, da so njihova vozila veliko preveč nevarna, da bi se lahko vozili po cesti, ne da bi zanje veljala bistveno strožja pravila kot za ostale udeležence, ampak to je posledica preprostih fizikalnih dejstev.
5bojan> Koliko časa bi potreboval, da iz Anžurjeve ul. prideš do E'leclerca PO PREDPISIH! (pozimi, ko sneži), pa ob 11h zvečer domov?
Enako kot brez upoštevanja predpisov, ker je najkrajša pot do tja čez Orle, do tam pa praktično ni prometnih ali problematičnih križišč. Avtomobilisti imate srečo, da smo vložili 60 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja v izgradnjo predora Golovec in vas tako zaprtje mestnega jedra za motorni promet prav nič ne bi bolela. Če bi samo desetino tega denarja porabili za kolesarsko infrastrukturo, potem bi se danes več kot polovica Ljubljančanov lahko udobno in varno vozila z bicikli - ob vsakem vremenu in času.
5bojan> Zaprimo center, vendar boš iz Le'clerca na vozičku peljal pralni stroj?
Kolikokrat na dan pa kupiš nov pralni stroj in ga skozi center pelješ v Vevče? Jaz sem že večkrat razmišljal, da bi si kupil 8 gigavatno jedrsko elektrarno, pa mi nesramneži na MOLu ne želijo asfaltirat dvajset metrov široke ceste od Luke Koper do mojega doma (čeprav je do Zaloške ceste že narejena!), tako da sploh ne morem ustrezne mehanizacije spravit tja.
5bojan> Stvari niso enoplastne!
Seveda niso enoplastne, so pa preproste: Več ko se vlaga v prometno infrastrukturo, ki preferira motorni promet, več je motornega prometa in večji so negativni učinki na mesto. Mestno jedro je začelo umirati šele takrat, ko se je vanj prvič spustilo motorni promet in se je druge udeležence pregnalo s cest.
5bojan> Od doma do službe (relacija Štepanjsko naselje - kino Vič)
Trivialno: Po Litijski do Roške lahko konsistentno kolesariš med 30 in 40km/h ne glede na vreme, prav tako po Roški do Prul - na Prulah je par ovinkov in krožišč, potem si pa na Opekarski, od koder imaš odličen sprint do kina Vič, kjer sicer ne moreš uporabiti celotne kolesarske steze, ker je preveč nerodno postavljena, ampak itak greš hitreje od motornega prometa, ki se tam drenja ob konicah. Bom enkrat izmeril, koliko časa potrebujem za tako relacijo.
5bojan> Mater sem bil dolg. Vsaka čast tistemu, ki je prebral do konca in je funkcionalno pismen.
Z avtom si tako hiter izključno zato, ker je infrastruktura prilagojena uporabniku avtomobila. Če bi bila prilagojena mestnemu prometu ali celo pešcem in kolesarjem, bi bil z javnim prevozom ali peš zagotovo hitrejši. Mimogrede, Google pravi, da si peš enako hiter kot z avtobusom. Verjamem mu.
Še zakon, da ne boste po nepotrebnem iskali:
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Markus386 ::
@jype
> Mimogrede, Google pravi, da si peš enako hiter kot z avtobusom. Verjamem mu.
56 min peš
31 min bus
11 min avto
> Mimogrede, Google pravi, da si peš enako hiter kot z avtobusom. Verjamem mu.
56 min peš
31 min bus
11 min avto
jype ::
Absolutno - saj smo v to vložili že več sto milijonov evrov sredstev - samo v Ljubljani!
Nekje se pa mora poznat!
Nekje se pa mora poznat!
Markus386 ::
Torej vložili smo denar v nekaj, kar nam omogoča da na toplem, udobno in hitreje pridemo od A do B, zraven lahko peljemo še pralni stroj (ali gajbo piva, ali česarkoli, kar je preneredno za na bicikel), pa še kako osebo zraven, in to bi zdaj prepovedovali?
Kar se mene tiče.. zrihtat notranji ring do konca, bolj stroga pravila gradnje (predvsem leti na garaže ipd pod stavbami), več javnih parkingov in garaž (lahko tudi pod stanovanjskimi stavbami, na račun zmanjšanja stroškov stanovalcev in/ali dodaten zaslužek investitorju).
..istočasno pa zraven delat na razvoju čistejših avtov (recimo pokazat določen prst VWju in podobnim, ter več razvoja na področju čistejših avtov).
Kar se mene tiče.. zrihtat notranji ring do konca, bolj stroga pravila gradnje (predvsem leti na garaže ipd pod stavbami), več javnih parkingov in garaž (lahko tudi pod stanovanjskimi stavbami, na račun zmanjšanja stroškov stanovalcev in/ali dodaten zaslužek investitorju).
..istočasno pa zraven delat na razvoju čistejših avtov (recimo pokazat določen prst VWju in podobnim, ter več razvoja na področju čistejših avtov).
jype ::
Markus386> kar nam omogoča da na toplem, udobno in hitreje pridemo od A do B, zraven lahko peljemo še pralni stroj (ali gajbo piva, ali česarkoli, kar je preneredno za na bicikel), pa še kako osebo zraven
Problem ni v tistih, ki vozijo pralne stroje in osebe - problem je v tem, da vas več kot 95% vsak dan z lastnim avtomobilom potuje po mestnih ulicah - v avtomobilu pa ni nikogar drugega, razen vas. To ustvarja velike težave ne le z gnečo premikajočih se vozil, temveč tudi s stoječim prometom, ker če si sam, potem moraš avto nekje pustit. Bicikl al pa urbano se da prinest v fabrko, avta pa ne.
Markus386> in to bi zdaj prepovedovali?
Ne - tega vsekakor ne bi prepovedali.
Zgolj pravilno ovrednotili, ker je gneča v prometu že tako velika, da postajajo izpusti v mestno okolje resen zdravstveni problem, zabasanost cest pa resen urbanističen problem, oboje skupaj pa seveda močno znižuje kvaliteto življenja v mestu. Saj tudi naši mestni avtobusi niso biser sodobnega transporta, ampak če imajo ločen pas, po katerem se lahko neovirano premikajo, medtem ko kolone osebnih vozil stojijo pri miru, se bo več ljudi odločilo za avtobus.
Seveda se zdaj reči obračajo v drugo smer in če koga moti, da je Slovenska cesta zaprta za osebni promet, ker naj bi to pomenilo prometni kaos in umiranje mestnega jedra, potem res ni pri zdravi pameti.
Problem ni v tistih, ki vozijo pralne stroje in osebe - problem je v tem, da vas več kot 95% vsak dan z lastnim avtomobilom potuje po mestnih ulicah - v avtomobilu pa ni nikogar drugega, razen vas. To ustvarja velike težave ne le z gnečo premikajočih se vozil, temveč tudi s stoječim prometom, ker če si sam, potem moraš avto nekje pustit. Bicikl al pa urbano se da prinest v fabrko, avta pa ne.
Markus386> in to bi zdaj prepovedovali?
Ne - tega vsekakor ne bi prepovedali.
Zgolj pravilno ovrednotili, ker je gneča v prometu že tako velika, da postajajo izpusti v mestno okolje resen zdravstveni problem, zabasanost cest pa resen urbanističen problem, oboje skupaj pa seveda močno znižuje kvaliteto življenja v mestu. Saj tudi naši mestni avtobusi niso biser sodobnega transporta, ampak če imajo ločen pas, po katerem se lahko neovirano premikajo, medtem ko kolone osebnih vozil stojijo pri miru, se bo več ljudi odločilo za avtobus.
Seveda se zdaj reči obračajo v drugo smer in če koga moti, da je Slovenska cesta zaprta za osebni promet, ker naj bi to pomenilo prometni kaos in umiranje mestnega jedra, potem res ni pri zdravi pameti.
5bojan ::
jYpe
Nisi odgovoril na vse, kar pa si pa nekaj na pol, samo tisto kar tebi ustreza!
Odgovori na TO:
Zdaj pa si predstavljaj: iste lokacije!
Ob 7h šiht
Otroka v vrtec, blizu Resljeve in RTV. Tam nekje.
Z avtom je to ~25 minut vožnje, z LPP si računajte sami, s kolesom pri -5 pa poizkus umora otroka.
PS. Koliko jaz s svojim vozilom "zastrupljam" zrak?
Se pa pozanimaj med kakšna pogonska sredstva spada UNP (LPG)? Moje vozilo je več kot 7 let "na UNP"
Toliko, da ne boš trolal, da VSI avtomobilisti svinjamo!
PPS, če pa želiš, ti pa analiziram tvoj video in ti predstavim vse tvoje prekrške.
Nisi odgovoril na vse, kar pa si pa nekaj na pol, samo tisto kar tebi ustreza!
Odgovori na TO:
Zdaj pa si predstavljaj: iste lokacije!
Ob 7h šiht
Otroka v vrtec, blizu Resljeve in RTV. Tam nekje.
Z avtom je to ~25 minut vožnje, z LPP si računajte sami, s kolesom pri -5 pa poizkus umora otroka.
PS. Koliko jaz s svojim vozilom "zastrupljam" zrak?
Se pa pozanimaj med kakšna pogonska sredstva spada UNP (LPG)? Moje vozilo je več kot 7 let "na UNP"
Toliko, da ne boš trolal, da VSI avtomobilisti svinjamo!
PPS, če pa želiš, ti pa analiziram tvoj video in ti predstavim vse tvoje prekrške.
BlaY0 ::
Navajati dločila ZPrCP, ki se nanašajo na varen/umirjen promet, par vrstic višje pa pisati o vožnji s kolesom 30-40 km/h po cestnih odsekih s kolesarskimi stezami, se mi zdi rahlo "neetično". Sam sem se dve "sezoni" (dokler mi je delodajalec omogčal tuširanje in sušenje prešvicanih cot), s kolesom vozil iz Medvod do Bežigrada. Poskusil sem se držati vseh pravil in povprečna hitrost ni bila dosti višja od 20 km/h. Se pravi sem se do službe vozil med 45 in 50 minut. Pa sem na odsekih, ki so to dopuščali, kar gonil oziroma po domače se nisem šparal. Skratka do Ljubljane sem nucal slabih 12 minut, po Ljubljani pa za enako razdaljo okrog 35 minut.
Torej če povzamem... hitrosti 30-40 km/h s kolesom po Ljubljani sodijo bolj kot ne v kategorijo ekstremnega mestnega kolesarjenja, ki nekako ne gre skupaj niti s principom upoštevanja pravil niti principom shared space-a, kjer takšnih pravil recimo naj ne bi bilo.
Torej če povzamem... hitrosti 30-40 km/h s kolesom po Ljubljani sodijo bolj kot ne v kategorijo ekstremnega mestnega kolesarjenja, ki nekako ne gre skupaj niti s principom upoštevanja pravil niti principom shared space-a, kjer takšnih pravil recimo naj ne bi bilo.
jype ::
BlaY0> Navajati dločila ZPrCP, ki se nanašajo na varen/umirjen promet, par vrstic višje pa pisati o vožnji s kolesom 30-40 km/h po cestnih odsekih s kolesarskimi stezami, se mi zdi rahlo "neetično".
A si že pozabil, kako se računa gibalno količino, al zakaj?
BlaY0> Torej če povzamem... hitrosti 30-40 km/h s kolesom po Ljubljani sodijo bolj kot ne v kategorijo ekstremnega mestnega kolesarjenja, ki nekako ne gre skupaj niti s principom upoštevanja pravil niti principom shared space-a, kjer takšnih pravil recimo naj ne bi bilo.
Pravila nič ne govorijo o kakršnikoli hitrosti kolesarjev.
5bojan> PS. Koliko jaz s svojim vozilom "zastrupljam" zrak?
Zelo. Naj odgovorim v tvojem slogu: Zakaj pa potem avtomobila ne pripelješ v dnevno sobo, če itak nič ne onesnažuje?
5bojan> Odgovori na TO:
5bojan> Zdaj pa si predstavljaj: iste lokacije!
5bojan> Ob 7h šiht
5bojan> Otroka v vrtec, blizu Resljeve in RTV. Tam nekje.
5bojan> Z avtom je to ~25 minut vožnje, z LPP si računajte sami, s kolesom pri -5 pa poizkus umora otroka.
Vse te reči lahko trivialno rešiš z ustrezno opremo (ki stane manj kot osebni avtomobil in tudi bistveno manj obremenjuje mesto, tako prometno kot tudi glede okolja).
5bojan> PPS, če pa želiš, ti pa analiziram tvoj video in ti predstavim vse tvoje prekrške.
Saj sem ves čas bil pozoren, če je kje kakšen policist, pa ni bilo nobenega, tako da je OK.
A si že pozabil, kako se računa gibalno količino, al zakaj?
BlaY0> Torej če povzamem... hitrosti 30-40 km/h s kolesom po Ljubljani sodijo bolj kot ne v kategorijo ekstremnega mestnega kolesarjenja, ki nekako ne gre skupaj niti s principom upoštevanja pravil niti principom shared space-a, kjer takšnih pravil recimo naj ne bi bilo.
Pravila nič ne govorijo o kakršnikoli hitrosti kolesarjev.
5bojan> PS. Koliko jaz s svojim vozilom "zastrupljam" zrak?
Zelo. Naj odgovorim v tvojem slogu: Zakaj pa potem avtomobila ne pripelješ v dnevno sobo, če itak nič ne onesnažuje?
5bojan> Odgovori na TO:
5bojan> Zdaj pa si predstavljaj: iste lokacije!
5bojan> Ob 7h šiht
5bojan> Otroka v vrtec, blizu Resljeve in RTV. Tam nekje.
5bojan> Z avtom je to ~25 minut vožnje, z LPP si računajte sami, s kolesom pri -5 pa poizkus umora otroka.
Vse te reči lahko trivialno rešiš z ustrezno opremo (ki stane manj kot osebni avtomobil in tudi bistveno manj obremenjuje mesto, tako prometno kot tudi glede okolja).
5bojan> PPS, če pa želiš, ti pa analiziram tvoj video in ti predstavim vse tvoje prekrške.
Saj sem ves čas bil pozoren, če je kje kakšen policist, pa ni bilo nobenega, tako da je OK.
BlaY0 ::
A si že pozabil, kako se računa gibalno količino, al zakaj?
Če imaš na voljo kolesarsko stezo in se s kolesom voziš po cesti, si v prekršku. Če se po kolesarski stezi voziš 30-40 km/h si v prekršku. To da nikogar ne ogrožaš ti pa lahko verjamemo ali pa tudi ne.
Skratka spin-off z gibalno količino ti (ponovno) ni uspel. Etika nima veze z gibalno količino...
Pravila nič ne govorijo o kakršnikoli hitrosti kolesarjev.
Prav. Kakor želiš. Sej bo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Etika nima veze z gibalno količino...
O, seveda ima.
BlaY0> Če imaš na voljo kolesarsko stezo in se s kolesom voziš po cesti, si v prekršku.
Ja. Ampak je kljub temu marsikje varneje, da voziš po cesti - in če je, jaz ponavadi zapeljem na cesto.
BlaY0> Če se po kolesarski stezi voziš 30-40 km/h si v prekršku.
Izključno v primeru, da te poganja motor.
BlaY0> Prav. Kakor želiš. Sej bo :P
Trenutno veljavna prometna zakonodaja v nobenem členu ne govori o hitrosti kolesarjev.
O, seveda ima.
BlaY0> Če imaš na voljo kolesarsko stezo in se s kolesom voziš po cesti, si v prekršku.
Ja. Ampak je kljub temu marsikje varneje, da voziš po cesti - in če je, jaz ponavadi zapeljem na cesto.
BlaY0> Če se po kolesarski stezi voziš 30-40 km/h si v prekršku.
Izključno v primeru, da te poganja motor.
BlaY0> Prav. Kakor želiš. Sej bo :P
Trenutno veljavna prometna zakonodaja v nobenem členu ne govori o hitrosti kolesarjev.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
St235 ::
No no jype. Od kje spet ta neumnist? Kolo je vozilo kot vsako drugo in za njega veljajo splosne omejitve hitrosti prav tako kot za ostala vozila in so dolocene v 46. Clenu ZPrCP.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
jype ::
Lakotnik29> No no jype. Od kje spet ta neumnist? Kolo je vozilo kot vsako drugo in za njega veljajo splosne omejitve hitrosti prav tako kot za ostala vozila in so dolocene v 46. Clenu ZPrCP.
Ministrstvo za promet se s teboj ne strinja: Ker indikator hitrosti ni del obvezne opreme bicikla, bi bilo nesmiselno od kolesarja pričakovati, da se drži predpisane omejitve hitrosti, če ga pri tem ne poganja pomožni motor - v tem primeru pa mora biti vozilo konstrukcijsko omejeno na predpisano hitrost.
Ministrstvo za promet se s teboj ne strinja: Ker indikator hitrosti ni del obvezne opreme bicikla, bi bilo nesmiselno od kolesarja pričakovati, da se drži predpisane omejitve hitrosti, če ga pri tem ne poganja pomožni motor - v tem primeru pa mora biti vozilo konstrukcijsko omejeno na predpisano hitrost.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
5bojan ::
Kakšna je razlika med bedaki in mrličem?
Jo ni!
Nobeden od njih se svojega stanja ne zaveda. Trpi pa okolica!
Jo ni!
Nobeden od njih se svojega stanja ne zaveda. Trpi pa okolica!
jype ::
5bojan> Nobeden od njih se svojega stanja ne zaveda. Trpi pa okolica!
Število mrtvih, pohabljenih in obolelih v prometni in zdravstveni statistiki zelo jasno kaže, kdo je bedak.
Lakotnik29> Si tako prijazen in to podpres se z virom?
Lahko me usmeriš na člen v zakonu, kjer piše, da morajo kolesarji ali pešci poznati hitrost svojega premikanja v prometu, potem se bom pa potrudil poiskat dopis ministrstva na razlago tistega čudnega člena s 25km/h.
Število mrtvih, pohabljenih in obolelih v prometni in zdravstveni statistiki zelo jasno kaže, kdo je bedak.
Lakotnik29> Si tako prijazen in to podpres se z virom?
Lahko me usmeriš na člen v zakonu, kjer piše, da morajo kolesarji ali pešci poznati hitrost svojega premikanja v prometu, potem se bom pa potrudil poiskat dopis ministrstva na razlago tistega čudnega člena s 25km/h.
St235 ::
Zanimivo, nisem vedel, da te to, da ne veš koliko voziš reši odgovornosti za prehitro vožnjo. 25 km/h se nanaša na kolesa z pomožnim motorjem na kolesarski stezi. Jaz sem govoril o 46 členu, ki govori o splošnih omejitvah hitrosti za vsa vozila, kar pomeni tudi kolesarje.
Tako, da bi te prosil za tale vir.
Tako, da bi te prosil za tale vir.
jype ::
Lakotnik29> Jaz sem govoril o 46 členu, ki govori o splošnih omejitvah hitrosti za vsa vozila, kar pomeni tudi kolesarje.
Za pešce pa ne velja?
A rolerji, smučke, drsalke in kotalke so vozilo?
Za pešce pa ne velja?
A rolerji, smučke, drsalke in kotalke so vozilo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
St235 ::
Lakotnik29> Jaz sem govoril o 46 členu, ki govori o splošnih omejitvah hitrosti za vsa vozila, kar pomeni tudi kolesarje.
Za pešce pa ne velja?
A rolerji, smučke, drsalke in kotalke so vozilo?
Daj ne delaj se idiota in si poglej definicijo vozila ali pa prilepi tisti božji vir. Ker do tega butastega izpada si dejansko imel neko logiko v svojih argumentih.
Zakaj kolo je vozilo:
13. »kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
In zakaj pešec ni vozilo:
»pešec oziroma peška (v nadaljnjem besedilu: pešec)« je oseba, udeležena v cestnem prometu, ki hodi po cesti, pri tem pa lahko vleče ali potiska vozilo, ali se premika z invalidskim vozičkom s hitrostjo pešca ali tak voziček potiska, in oseba, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po tem zakonu ni vozilo;
Invictus ::
A rolerji, smučke, drsalke in kotalke so vozilo?
Rolerji sigurno ne, ker jih ne marajo ne na pločnikih, ne na kolesarskih stezah.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
...vse to so posebna prevozna sredstva. Z njimi se voziš po pločniku oziroma kolesarski stezi, ne da bi oviral pešce/kolesarje.
vostok_1 ::
Lakotnik29> Jaz sem govoril o 46 členu, ki govori o splošnih omejitvah hitrosti za vsa vozila, kar pomeni tudi kolesarje.
Za pešce pa ne velja?
A rolerji, smučke, drsalke in kotalke so vozilo?
Daj ne delaj se idiota in si poglej definicijo vozila ali pa prilepi tisti božji vir. Ker do tega butastega izpada si dejansko imel neko logiko v svojih argumentih.
Zakaj kolo je vozilo:
13. »kolo« je enosledno ali dvosledno vozilo z najmanj dvema kolesoma, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
In zakaj pešec ni vozilo:
»pešec oziroma peška (v nadaljnjem besedilu: pešec)« je oseba, udeležena v cestnem prometu, ki hodi po cesti, pri tem pa lahko vleče ali potiska vozilo, ali se premika z invalidskim vozičkom s hitrostjo pešca ali tak voziček potiska, in oseba, ki uporablja za gibanje drugo prevozno sredstvo, ki po tem zakonu ni vozilo;
I see a loophole there. Kako pa smatrajo, kdaj uporabljaš lastno moč ali pomožno? hihi
Anyway, če bi bila ljubljana res kolesarsko urejena bi to letel skozi. V konici rabiš iz ruskega cara do aškerčeve...30min (avto)? S kolesom bi ob neprekinjeni poti bil dol v krepko manj kot 10 minutah. Kolesarske ceste splužene po možnosti še ponekod pokrite. Skratka, to bi bil komplet drugi filing v mestu.
Se pa strinjam, da je 30-40kmh nekoliko ekscesna hitrost za po mestu. Ampak načeloma, to dosežejo sposobnejši kolesarji s pravim kolesom. Večina folka pa je tam okol 15-20 IMO.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
jype ::
Lakotnik29> Daj ne delaj se idiota
Saj se ne delam.
Sprašujem, ker načeloma lahko tudi tečem s 30km/h, pa pri tem nisem nič manj nevaren kot na biciklu - kvečjemu bolj, ker pri 30 peš si po par deset sekundah res težko pozoren na dogajanje okoli sebe, na biciklu je pa to neka srednja hitrost, ki jo lahko vzdržuješ ure in ure, ne da bi se pri tem pretirano zadihal.
No, bom šel poiskat dopis in ga skeniral, da boš videl interpretacijo enega uradnika. Brez skrbi, IMO ni pravno zavezujoča za kogarkoli, zgolj zanimiva.
Saj se ne delam.
Sprašujem, ker načeloma lahko tudi tečem s 30km/h, pa pri tem nisem nič manj nevaren kot na biciklu - kvečjemu bolj, ker pri 30 peš si po par deset sekundah res težko pozoren na dogajanje okoli sebe, na biciklu je pa to neka srednja hitrost, ki jo lahko vzdržuješ ure in ure, ne da bi se pri tem pretirano zadihal.
No, bom šel poiskat dopis in ga skeniral, da boš videl interpretacijo enega uradnika. Brez skrbi, IMO ni pravno zavezujoča za kogarkoli, zgolj zanimiva.
vostok_1 ::
Lakotnik29> Daj ne delaj se idiota
Saj se ne delam.
Sprašujem, ker načeloma lahko tudi tečem s 30km/h, pa pri tem nisem nič manj nevaren kot na biciklu - kvečjemu bolj, ker pri 30 peš si po par deset sekundah res težko pozoren na dogajanje okoli sebe, na biciklu je pa to neka srednja hitrost, ki jo lahko vzdržuješ ure in ure, ne da bi se pri tem pretirano zadihal.
No, bom šel poiskat dopis in ga skeniral, da boš videl interpretacijo enega uradnika. Brez skrbi, IMO ni pravno zavezujoča za kogarkoli, zgolj zanimiva.
Čak jype. Torej če te prav razumem semaforji, dvojne črte, razno razne označbe tipa (bus,...), pločniki...niso predmet pravilnika, ki se ga morajo kolesarji držat?
jype ::
vostok_1> Čak jype. Torej če te prav razumem semaforji, dvojne črte, razno razne označbe tipa (bus,...), pločniki...niso predmet pravilnika, ki se ga morajo kolesarji držat?
Če si pravi anarhist, potem se držiš samo smiselnih predpisov. Če upoštevaš četrti člen je to dovolj, da promet teče varno in umirjeno, če le ne upoštevaš tretjega odstavka, ki te hitro lahko stane življenja.
Vsi ostali predpisi so za tiste, ki se jim je pretežko umakniti s ceste, če vidijo, da je prostora na cesti premalo, ker si domišljajo, da je prostor, ki ga na cesti zasedajo njihova pravica, namesto da bi razumeli, da je to, da cesta sploh obstaja, privilegij, ki si ga moramo strpno deliti.
Če si kolesar, potem pač storiš tole - ne ker bi moral, ampak ker lahko in ker se spodobi, ne glede na prometne predpise. Pri rdečem semaforju počakaš, če imaš koga za čakat, ampak to itak storiš tudi pri zelenem. Če ni nikogar - pičiš dalje.
Če si pravi anarhist, potem se držiš samo smiselnih predpisov. Če upoštevaš četrti člen je to dovolj, da promet teče varno in umirjeno, če le ne upoštevaš tretjega odstavka, ki te hitro lahko stane življenja.
Vsi ostali predpisi so za tiste, ki se jim je pretežko umakniti s ceste, če vidijo, da je prostora na cesti premalo, ker si domišljajo, da je prostor, ki ga na cesti zasedajo njihova pravica, namesto da bi razumeli, da je to, da cesta sploh obstaja, privilegij, ki si ga moramo strpno deliti.
Če si kolesar, potem pač storiš tole - ne ker bi moral, ampak ker lahko in ker se spodobi, ne glede na prometne predpise. Pri rdečem semaforju počakaš, če imaš koga za čakat, ampak to itak storiš tudi pri zelenem. Če ni nikogar - pičiš dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Malajlo ::
Kateri ali pa ki v slovenščini jasno določa, na kaj se podredni stavek nanaša.
http://www.amebis.si/nasveti/ki-kateri
ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, s katerim lahko doseže hitrost največ 25 km/h;Če bi pogoj za hitrost veljal za vozilo, potem bi pisalo
ga poganja voznik z lastno močjo ali s pomočjo pomožnega motorja, ki lahko doseže hitrost največ 25 km/h;
http://www.amebis.si/nasveti/ki-kateri
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Malajlo ()
Invictus ::
Kot ponavadi, brezzvezno prepucavanje okoli členov zakonov in slovničnih for, brez kančka zdrave pameti.
Nihče pa ne reče, nesreče ne smeš povzročiti, ne glede na to, ali nekdo pripelje po predpisih ali ne ...
Nekaj idiotov tukaj bi pripeljalo po predpisih in povozilo vse, kar je izven njih ... Bolano ...
Nihče pa ne reče, nesreče ne smeš povzročiti, ne glede na to, ali nekdo pripelje po predpisih ali ne ...
Nekaj idiotov tukaj bi pripeljalo po predpisih in povozilo vse, kar je izven njih ... Bolano ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
WarpedGone ::
Da. In ko 'sprejmeš' ta "nesreče ne smeš pvozročiti", praktični vsi predpisi ostanejo prazen balast in dodatna distrakcija, ki ti jemlje energijo katero bi bolje pokuril v smeri "da ne bo nesreče", tko pa jo kuriš za "kdo ima prav, kdo pa je v prekršku".
Zbogom in hvala za vse ribe
jype ::
Invictus> Nihče pa ne reče, nesreče ne smeš povzročiti, ne glede na to, ali nekdo pripelje po predpisih ali ne ...
Seveda reče. Točno to ti pravi četrti člen zakona. Razen tretjega odstavka, ki trdi ravno nasprotno od četrtega odstavka.
Sicer je potem še sto strani bluzenja, ki ljudem daje napačno idejo, da lahko svoj avtomobil kar spustijo po omejitvi skozi križišče, če zanje gori zelena luč, čeprav jim četrti člen daje jasno vedet, da morajo še posebej skrbno paziti na slepe, otroke in invalide (in torej smejo voziti le tako hitro, da ves čas pred seboj vidijo celotno zavorno razdaljo, ki mora biti ves čas prosta, ter spremljati tudi, kaj se dogaja ob njej, da ustrezno prilagodijo hitrost, če prostor ob cesti bodisi ni pregleden, bodisi se tam špila mularija, drenjajo upokojenci, zaletavajo kolesarji ali vozijo vozila na nujni vožnji).
Seveda reče. Točno to ti pravi četrti člen zakona. Razen tretjega odstavka, ki trdi ravno nasprotno od četrtega odstavka.
Sicer je potem še sto strani bluzenja, ki ljudem daje napačno idejo, da lahko svoj avtomobil kar spustijo po omejitvi skozi križišče, če zanje gori zelena luč, čeprav jim četrti člen daje jasno vedet, da morajo še posebej skrbno paziti na slepe, otroke in invalide (in torej smejo voziti le tako hitro, da ves čas pred seboj vidijo celotno zavorno razdaljo, ki mora biti ves čas prosta, ter spremljati tudi, kaj se dogaja ob njej, da ustrezno prilagodijo hitrost, če prostor ob cesti bodisi ni pregleden, bodisi se tam špila mularija, drenjajo upokojenci, zaletavajo kolesarji ali vozijo vozila na nujni vožnji).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi živeli pod daljnovodom? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 39615 (15892) | Invictus |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3713 (2882) | gulfstream |