Forum » Na cesti » Shared space - Ljubljana
Shared space - Ljubljana
jype ::
BlaY0> ni dovolj dobro opravičilo za anarhijo v kateri bom moral biti 10x bolj pozoren samo na zombije na kolesih kot moram biti danes tako na zombije na kolesih kot tudi zombije v škatlah iz pleha - za slednje vsaj približno lahko predvidevam kaj bodo v naslednjih parih sekundah naredili.
Skratka, ti bi rad bil v prometu udeležen, ne bi pa bil pozoren? Mislim, da kot pešec že zdaj uživaš dovolj zaščite v zakonodaji - ni ti treba imeti pešaškega dovoljenja, vsi so se ti dolžni po svojih najboljših močeh prilagajati, pa vsem je prepovedano, da bi te kakorkoli poškodovali.
Pa brez skrbi, saj so še tako objestni kolesarji zelo pozorni na vse okoli sebe, ker če niso, potem niso prav dolgo kolesarji. Ko kolesar zbije pešca, tega ne more storiti brez posledic za svoje zdravje - da tega, da pri tem biciklista brez težav tudi zaprejo, ker je očitno povzročil telesne poškodbe ali celo smrt, sploh ne omenjam.
BlaY0> Aja pa da ne pozabim... dajmo probat razme pljučne bolnike tukaj izvzeti...
Čemu? Pljučni bolniki so bistven del te zgodbe in sam se zelo dobro zavedaš, da jih ni malo in tudi da uživajo bistveno slabšo kvaliteto življenja na račun tega, da je individualni motorni promet v Ljubljani tako množičen. Dobro veš, da morajo nekatere prebivalce Ljubljane zaradi teh razlogov preseliti ven iz mesta, čeprav si tega morda sploh ne želijo, ker so v mestu doma in bi se tam bolje počutili, če bi imeli možnost dihat čistejši zrak.
NooB> Hvala
Sej js sm po mnenju izvedencev tut "troll", tako da je OK.
Skratka, ti bi rad bil v prometu udeležen, ne bi pa bil pozoren? Mislim, da kot pešec že zdaj uživaš dovolj zaščite v zakonodaji - ni ti treba imeti pešaškega dovoljenja, vsi so se ti dolžni po svojih najboljših močeh prilagajati, pa vsem je prepovedano, da bi te kakorkoli poškodovali.
Pa brez skrbi, saj so še tako objestni kolesarji zelo pozorni na vse okoli sebe, ker če niso, potem niso prav dolgo kolesarji. Ko kolesar zbije pešca, tega ne more storiti brez posledic za svoje zdravje - da tega, da pri tem biciklista brez težav tudi zaprejo, ker je očitno povzročil telesne poškodbe ali celo smrt, sploh ne omenjam.
BlaY0> Aja pa da ne pozabim... dajmo probat razme pljučne bolnike tukaj izvzeti...
Čemu? Pljučni bolniki so bistven del te zgodbe in sam se zelo dobro zavedaš, da jih ni malo in tudi da uživajo bistveno slabšo kvaliteto življenja na račun tega, da je individualni motorni promet v Ljubljani tako množičen. Dobro veš, da morajo nekatere prebivalce Ljubljane zaradi teh razlogov preseliti ven iz mesta, čeprav si tega morda sploh ne želijo, ker so v mestu doma in bi se tam bolje počutili, če bi imeli možnost dihat čistejši zrak.
NooB> Hvala
Sej js sm po mnenju izvedencev tut "troll", tako da je OK.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
Skratka, ti bi rad bil v prometu udeležen, ne bi pa bil pozoren?
Ne, jaz bi rad bil v prometu udeležen, ne bi bil pa hkrati rad 10x bolj pozoren kot zdaj. Ampak to sem že napisal.
Pa brez skrbi, saj so še tako objestni kolesarji zelo pozorni na vse okoli sebe, ker če niso, potem niso prav dolgo kolesarji. Ko kolesar zbije pešca, tega ne more storiti brez posledic za svoje zdravje - da tega, da pri tem biciklista brez težav tudi zaprejo, ker je očitno povzročil telesne poškodbe ali celo smrt, sploh ne omenjam.
Dajmo še malo o hudih telesnih poškodbah, pomorih in pobojih, no. Da nam ne bo prehitro ratalo dolgcajt.
Čemu? Pljučni bolniki so bistven del te zgodbe in sam se zelo dobro zavedaš, da jih ni malo in tudi da uživajo bistveno slabšo kvaliteto življenja na račun tega, da je individualni motorni promet v Ljubljani tako množičen. Dobro veš, da morajo nekatere prebivalce Ljubljane zaradi teh razlogov preseliti ven iz mesta, čeprav si tega morda sploh ne želijo, ker so v mestu doma in bi se tam bolje počutili, če bi imeli možnost dihat čistejši zrak.
Dobro si tole povzel... vsi si nekaj želimo ali pa ne želimo, in nas pri tem glej ga zlomka vedno nekaj ali nekdo ovira. Tisti, ki nimajo nog bi najraje na svetu hodili, tisti ki imajo noge bi se najraje na svetu vozili, tistim, ki jih non-stop zebe bi najraje, da bi jim bilo vroče...
jype ::
BlaY0> Dobro si tole povzel... vsi si nekaj želimo ali pa ne želimo, in nas pri tem glej ga zlomka vedno nekaj ali nekdo ovira. Tisti, ki nimajo nog bi najraje na svetu hodili, tisti ki imajo noge bi se najraje na svetu vozili, tistim, ki jih non-stop zebe bi najraje, da bi jim bilo vroče...
Skratka, tebi se dovolj intenzivno jebe za pljučne bolnike, da si se pripravljen intenzivno vsajat, ko se prometni režimi spreminjajo tako, da je za vse bolje?
Impresivno.
BlaY0> Ne, jaz bi rad bil v prometu udeležen, ne bi bil pa hkrati rad 10x bolj pozoren kot zdaj. Ampak to sem že napisal.
Preseli se v Zgornji Duplek.
Skratka, tebi se dovolj intenzivno jebe za pljučne bolnike, da si se pripravljen intenzivno vsajat, ko se prometni režimi spreminjajo tako, da je za vse bolje?
Impresivno.
BlaY0> Ne, jaz bi rad bil v prometu udeležen, ne bi bil pa hkrati rad 10x bolj pozoren kot zdaj. Ampak to sem že napisal.
Preseli se v Zgornji Duplek.
vostok_1 ::
Ne, jaz bi rad bil v prometu udeležen, ne bi bil pa hkrati rad 10x bolj pozoren kot zdaj. Ampak to sem že napisal.
OMG! You sir win the title, asshole of the month. Congratulations.
Predlagam torej LPP ali vlak. Boš udeleženec v prometu, ampak ne boš rabil bit skoraj na nič pozoren. Morda zgolj na kakega ostarelega, invalida ali nosečnico, da ji odstopiš širše sedeže na troli.
Okapi ::
Ja, v celem dnevu niti ene nesreče, svaka čast. Križišče je v Indiji. Indija ima 20x več mrtvih v prometu kot Slovenija (207 mrtvih na 100k vozil na leto, Slovenija 10). Med drugim tudi zaradi takih križišč.
BlaY0 ::
BlaY0 ::
Skratka, tebi se dovolj intenzivno jebe za pljučne bolnike, da si se pripravljen intenzivno vsajat, ko se prometni režimi spreminjajo tako, da je za vse bolje?
Ne, ti dovolj intenzivno to poudarjaš čeprav veš, da tale shared space ne bo nič prispeval k zmanjšanju števila pljučnih bolnikov (niti na sami Slovenski kaj šele malo stran od nje), ker bo v radiju manj kot 250m stran na cestah precejšen kaos.
jype ::
Nič ne bo kaosa, malo manj ljudi bo poskušalo uporabljat osebne avtomobile, ko bodo par tednov zapored vsak dan eno uro stali pri miru v zamašku.
Rok Woot ::
Jaz BlaYo razumem, zakaj pa bi se ljudje vozili okrog z stroji ki ogrožajo. Meni se zdi to škodljivo in najraje bi, da jih prepovejo. Taki predlogi preseli se v Zgornji Duplek pa niso konstruktivni. Npr: kaj pol jamrate čez državo, preselte se na Dansko pa bo ...
perci ::
Resno vprašanje: Ali obstaja kak srednje težek dokaz, da so izpušni plini (recimo v ljubljanskih koncentracijah), škodljivi?
Nisem zagovornik uporabe avtomobilizma, da ne bo spet kdo narobe razumel, kot se rado dogaja.
Nisem zagovornik uporabe avtomobilizma, da ne bo spet kdo narobe razumel, kot se rado dogaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
NooB ::
Resno vprašanje: Ali obstaja kak srednje težek dokaz, da so izpušni plini (recimo v ljubljanskih koncentracijah), škodljivi?
Nisem zagovornik uporabe avtomobilizma, da ne bo spet kdo narobe razumel, kot se rado dogaja.
Zapri se v garažo in prižgi motor, če dvomiš v škodljivost izpuhov ;)
LP,
JAZ
Zgodovina sprememb…
- spremenil: NooB ()
Miha 333 ::
Evo, pa se je zgodilo točno to, glede česar sem v preteklosti v tej temi izrazil skrb. Na Slovenski cesti v Ljubljani, kjer velja souporaba prometnih površin (t.i. shared space), je avtobus podrl peško, ki se je pri tem hudo poškodovala.
http://www.zurnal24.si/nesreca-na-slove...
Kako nepravilno, saj ni prehodov za pešce in se lahko vsi gibljejo povsod. Potem pravilno prečkanje zaradi odsotnosti prehodov za pešce sploh ni možno?
Brez da bi se delal norca, ampak kaj je šlo narobe? Sta se udeleženca pozabila dogovoriti za prednost s prijaznim očesnim stikom?
Te eksperimntalne zadeve prinašajo samo zmedo. Če je narisan prehod za pešce, se točno ve, da pešci tam lahko prečkajo cesto in da jim morajo vozniki avtomobilov dati prednost. Tudi, če je semafor ali znak, se točno ve, kaj mora kdo narediti. Če ni prav ničesar od tega, še pločnika ne, so pa ljudje zmedeni in pešci lahko sploh ne vedo,da je tam tudi cesta.
http://www.zurnal24.si/nesreca-na-slove...
Vzrok za nesrečo je bilo po podatkih policije nepravilno prečkanje peške.
Kako nepravilno, saj ni prehodov za pešce in se lahko vsi gibljejo povsod. Potem pravilno prečkanje zaradi odsotnosti prehodov za pešce sploh ni možno?
Brez da bi se delal norca, ampak kaj je šlo narobe? Sta se udeleženca pozabila dogovoriti za prednost s prijaznim očesnim stikom?
Te eksperimntalne zadeve prinašajo samo zmedo. Če je narisan prehod za pešce, se točno ve, da pešci tam lahko prečkajo cesto in da jim morajo vozniki avtomobilov dati prednost. Tudi, če je semafor ali znak, se točno ve, kaj mora kdo narediti. Če ni prav ničesar od tega, še pločnika ne, so pa ljudje zmedeni in pešci lahko sploh ne vedo,da je tam tudi cesta.
jype ::
Videti je, da je "eksperiment" uspel, glede na to, da je zdaj nesreč precej manj kot prej, peška je pa nesrečo preživela (v režimu, ki je veljal prej, pešci bistveno pogosteje niso preživeli).
https://podcrto.si/ljubljanske-ceste-in...
Preden kritizirate ureditev, vsaj preverite, s čim jo primerjate.
https://podcrto.si/ljubljanske-ceste-in...
Preden kritizirate ureditev, vsaj preverite, s čim jo primerjate.
TESKAn ::
Preden kritizirate ureditev, vsaj preverite, s čim jo primerjate.
Never let facts get in the way of a good story.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi živeli pod daljnovodom? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 39709 (15986) | Invictus |
» | Prometna nesreča na vhodu v osnovno šoloOddelek: Na cesti | 3719 (2888) | gulfstream |