Forum » Na cesti » Kateri karavan kupiti ?
Kateri karavan kupiti ?
MacGyver141 ::
GrimReaper je izjavil:
Sam imam 1.4 MultiAir 135, pa ga ne bi preveč hvalil. Saj napram 1.6 NA je občutna razlika, ampak ne obstajajo zastonj 2.0T, kaj šele 6 ali več valjni motorji.
Vsaj zame je pri 135KM oz. 8s do 100 šele normalna vožnja, pač taka da se med pospeševanji ne čaka pretirano in si ne rabiš ravno kave kuhat vmes. Potem vsakih 20KM več se pa šele začnejo pravi užitki.
Povem pa lahko realno porabo pri živahni izvenmestni vožnji, ki se giblje nekje med 11 in 12 litri. Prejšnji 1.6 105 je imel 9l, res pa da novi vsaj tolk več kot pije, tudi bolje gre.
Da se prit na 6l, ampak zame je potem taka vožnja slabša kot pa če 1.2-1.6 atmosferca prestavljaš pri nekje 4000, res pa da bo ta potem pil 7-8l. Da bi vozil nekje vmes, pa sam ne morem, pa itak nisem kupil avta za šparanje, niti avto ni namenjen umirjeni vožnji.
Da ne govorim da ima moj najslabšo možno kombinacijo, turbo, TCT avtomatski menjalnik ter stop/start.
Turbo dela tako kot se zagre samo od 3000 pa do 5000, prestavljanje pri 5000 ne prinese boljših rezultatov kot pri 4500, prej kakšno desetinko ali dve slabše. Torej nekaj takega kot bi vozil dizla.
Tudi tovarniškega podatka navora, 230 Nm @ 1750/min v praksi ni opazit. Lahko da ima tolk, ampak pri pospeševanju se tega ne opazi, ker kot pravim moraš počakat do 3000. Nima zastonj Golf 1.4 TSI 160 poleg turbine tudi kompresor.
Speljevanje levo pred kolono in vključevanje v krožno, ko se ti že nekdo približuje je pa sploh nevarno početje. Na pomoč turbine lahko pozabiš, ker kot rečeno začne filat šele pri 3000, launch controla pa na križišču ravno ne moreš izvajat, ker rabi kontrolirano okolje (leva noga na zavori). Ker nimaš sklopke, je speljevanje slabše kot pri 50KM avtu.
Včeraj mi je avtobus pri zavijanju levo pustil za 3 avte prostora, sem mislil kako bom hitro mimo, sem imel pa še skoraj slabši pospešek kot on.
Danes pa hočem v krožno, pa je bil eden že not, ampak še dovolj daleč da se je dalo vključit, ampak sem se potem povsem po polžje, ravno tolk da je šlo naprej in da je videl da me bo moral počakat.
Stop/start sicer ni tako kritičen, avto spelje praktično v trenutku ko premakneš nogo iz zavore na gas. Je pa vseeno dovolj tečen, da ga izklopim, če se le spomnim, ponavadi šele na križišču.
Tako da naslednji bo vsekakor raje 1.6T 200 kot pa 1.4T 150 (konkretno gledam Astro K), z ročnim menjalnikom in brez stop/start. Časi atmosfercev so pa na žalost mimo, kdor je imel recimo Clia RS 2.0 200 ali BMW 325Ci, ga bo še hudo pogrešal.
Volkswagnove turbo mašine so super. Že po specifikacijah ima 1.4 multiair 203Nm pri 3000 vrt/min, volkswagnov 1.4TSI s 122hp ima 200Nm od 1400-4000 vrt/min. Peljal sem se že s 1.2TSI 85hp in 1.4TSI 122hp in obe mašine vlečeta odlično iz nizkih vrtljajev in imata nizko porabo. 1.4TSI ni problema vozit pod 5.5 l/100.
Siddh ::
GrimReaper je izjavil:
Tudi tovarniškega podatka navora, 230 Nm @ 1750/min v praksi ni opazit. Lahko da ima tolk, ampak pri pospeševanju se tega ne opazi, ker kot pravim moraš počakat do 3000.
Ne opazi se, ker je maksimum navora pod 2000 vrtljajev na minuto. Zato, da je pri enakomerni vožnji v visok prestavi poraba nizka. Večina niti ne vozi v tako nizkem območju vrtljajev.
Stari maček ::
Kar se tiče vzdrževanja se strinjam s tem člankom... http://www.zurnal24.si/servis-hibrid-vz...
Taki članki mi poženejo nasmeh na lica; glede na to, koliko jaz plačujem za servis TDI avtomobila VAG koncerna.
"C. Pri različici C 300 bluetec hybrid 7G-Tronic z 150 kilovatov moči (204 KM) so stroški 7.879 evrov (vključno s pnevmatikami), medtem, ko so izračunali, da je strošek vzdrževanja za klasično različico C 180 bluetec z 85 kilovatov moči (116 KM) 6.421 evra. Razlika je torej 1.458 evrov, v škodo hibrida."
Kdo z povprečno plačo to zmore v Sloveniji, lepo vas prosim?
RedDrake ::
Stari maček je izjavil:
Kar se tiče vzdrževanja se strinjam s tem člankom... http://www.zurnal24.si/servis-hibrid-vz...
Taki članki mi poženejo nasmeh na lica; glede na to, koliko jaz plačujem za servis TDI avtomobila VAG koncerna.
"C. Pri različici C 300 bluetec hybrid 7G-Tronic z 150 kilovatov moči (204 KM) so stroški 7.879 evrov (vključno s pnevmatikami), medtem, ko so izračunali, da je strošek vzdrževanja za klasično različico C 180 bluetec z 85 kilovatov moči (116 KM) 6.421 evra. Razlika je torej 1.458 evrov, v škodo hibrida."
Kdo z povprečno plačo to zmore v Sloveniji, lepo vas prosim?
V originalnem članku sta bila testirana tudi A3 1.6 TDI in Golf 1.6 TDI (oba 81kW). Cena je bila tam 5492 EUR/3 leta za Audija in 4756 EUR za Golfa :) Od kje te cene mi ni jasno. In cene so za vse znamke (Toyota/Lexus, Honda, VW/Audi, MB, Citroen/Peugeot) v velikostnem razredu 4-6k EUR na tri leta.
Jamski ::
Pozdravljeni,
Da ne odpiram nove teme, si bom kar tole sposodil...
Vozim 4 leta starega Focusa karavana. 1,6 Ecoboost Titanium 150 KM.
Zelo sem zadovoljen z vožnjo, lego na cesti, poskočnostjo in občutkom za volanom. Žena tudi pravi, da ji je bilo v avtomobilu še najbolj udobno med nosečnostjo :)
Zdaj pa dovolj hvale Focusa!
Po dveh letih in pol (55.000 km) mi je crknil bluetooth modul, po treh letih (60.000 km) so mi menjali vodno črpalko, zdaj po štirih letih (80.000 km) pa me začne zajebavat menjalnik in so mi ga pred kratkim zamenjali.
Iz napisanega lahko hitro ugotovite, da ne morem biti najbolj zadovoljen z avtomobilom. Prav tako ne s Ford Summitom in njihovim odnosom. Dokler nisem popenil, se niso kaj dosti zmenili zame. Poleg vsega je bil pa avto še samo 2 leti v garanciji.
Ker imam dovolj tega Forda in me najbrž dolgo ne bodo videli pri Fordu (če sploh še kdaj), sem se odločil za menjavo. Po guglanju in youtubanju glede najboljših karavanov srednjega razreda, sem tik pred nakupom Škode Octavie. Prvič bom kupil avtomatika, torej DSG menjalnik. Bom pa, kot kaže trenutno, tudi prvič kupil dizel.
Ampak bi vseeno prej vas vprašal po vaših izkušnjah in/ali mnenjih glede bencin ali dizel DSG... Glede na to, da naredim cca 20.000 km, mi boste najbrž priporočili dizla. Ampak pri počasni (mestni) vožnji imajo v vseh reviewih pripombe glede dizla DSG pri Octavii. Mogoče pa tega ni pri bencinarju?
Torej ali 1.4 TSI DSG ali 2.0 TDI DSG?
Hvala vam za odgovore in pomoč.
Da ne odpiram nove teme, si bom kar tole sposodil...
Vozim 4 leta starega Focusa karavana. 1,6 Ecoboost Titanium 150 KM.
Zelo sem zadovoljen z vožnjo, lego na cesti, poskočnostjo in občutkom za volanom. Žena tudi pravi, da ji je bilo v avtomobilu še najbolj udobno med nosečnostjo :)
Zdaj pa dovolj hvale Focusa!
Po dveh letih in pol (55.000 km) mi je crknil bluetooth modul, po treh letih (60.000 km) so mi menjali vodno črpalko, zdaj po štirih letih (80.000 km) pa me začne zajebavat menjalnik in so mi ga pred kratkim zamenjali.
Iz napisanega lahko hitro ugotovite, da ne morem biti najbolj zadovoljen z avtomobilom. Prav tako ne s Ford Summitom in njihovim odnosom. Dokler nisem popenil, se niso kaj dosti zmenili zame. Poleg vsega je bil pa avto še samo 2 leti v garanciji.
Ker imam dovolj tega Forda in me najbrž dolgo ne bodo videli pri Fordu (če sploh še kdaj), sem se odločil za menjavo. Po guglanju in youtubanju glede najboljših karavanov srednjega razreda, sem tik pred nakupom Škode Octavie. Prvič bom kupil avtomatika, torej DSG menjalnik. Bom pa, kot kaže trenutno, tudi prvič kupil dizel.
Ampak bi vseeno prej vas vprašal po vaših izkušnjah in/ali mnenjih glede bencin ali dizel DSG... Glede na to, da naredim cca 20.000 km, mi boste najbrž priporočili dizla. Ampak pri počasni (mestni) vožnji imajo v vseh reviewih pripombe glede dizla DSG pri Octavii. Mogoče pa tega ni pri bencinarju?
Torej ali 1.4 TSI DSG ali 2.0 TDI DSG?
Hvala vam za odgovore in pomoč.
Nahrbtnik ::
Jaz sem sicer 4 leta imel Superba 2.0 bencin z DSG.
Vrhunska zadeva, razen porabe seveda (8 L +).
Vrhunska zadeva, razen porabe seveda (8 L +).
Alessio983 ::
Nevem kaj naj rečem imam Mondeota Titanium x 2011 letnik, in poznam marsikoga ki ima mondeota pa nobenih težav (Dizl) seveda je druga liga proti focusu ..., pa če bi še 1x kupoval bi definitivno vzel spet mondeota. Pa mislim da se oktavija ne more primarjat sploh ne po materialu, občutku vožnje, prostora, itd ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alessio983 ()
solatko ::
Alessio983 - Superb ti enačiš z Octavio?
Superba komot primerjaš z Mondeotom, tako po materialih, kot po izdelavi, bi rekel, da je Superb kakšno stopnjo više.
http://www.whatcar.com/news/skoda-super...
Superba komot primerjaš z Mondeotom, tako po materialih, kot po izdelavi, bi rekel, da je Superb kakšno stopnjo više.
http://www.whatcar.com/news/skoda-super...
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
perci ::
Ne vidim, da bi kje enačil ocatvijo s superbom.
In octavija je res precej nižji razred v notranjosti, kot mondeo - potrjujem.
In octavija je res precej nižji razred v notranjosti, kot mondeo - potrjujem.
springfield ::
Martin Krpan ::
Alessio983 - Superb ti enačiš z Octavio?
Superba komot primerjaš z Mondeotom, tako po materialih, kot po izdelavi, bi rekel, da je Superb kakšno stopnjo više.
http://www.whatcar.com/news/skoda-super...
Mašinka plehovana , motor škoda a vozać frajer !
Alessio983 ::
Samo da je oktavija z malo več opreme 25 superb pa 40 tisoč kar pa sploh ni vreden ... mondeo s 4x4 pa cca 30 in ni da ni opreme
springfield ::
Octavia z malo vec opreme je pod 20k, za 25k dobis ze vso opremo, za 30k pa celo RS.
Superb pa bi rekel, da je za kak razred visje od Mondea, sploh po prostornosti, saj je v E segmentu - Mondeo in Octavia sta v D.
Superb pa bi rekel, da je za kak razred visje od Mondea, sploh po prostornosti, saj je v E segmentu - Mondeo in Octavia sta v D.
videc ::
springfield je izjavil:
Octavia z malo vec opreme je pod 20k, za 25k dobis ze vso opremo, za 30k pa celo RS.
Superb pa bi rekel, da je za kak razred visje od Mondea, sploh po prostornosti, saj je v E segmentu - Mondeo in Octavia sta v D.
Glede Octavie...
Za 25K dobiš Mondeota, Toyoto Avensisa, ki sta oba:
- en razred višje;
- boljša, večja, zmogljivejša, prestižnejša;
- kolegi ti ne bodo za hrbtom rekli: "Lejga VW wannabeja." :D
Tisti, ki kupi Octavio za 25K€, ima bolj malo sivih celic v glavi.
joze67 ::
... in po istem viru je Octavia v C - kar je prav, ker je le narejena na Golfu, ne more biti kar Passat.
Aston_11 ::
... in po istem viru je Octavia v C - kar je prav, ker je le narejena na Golfu, ne more biti kar Passat.In tudi ni, tako kot Golf ni passa, ampak je velika razlika med njima.
- kolegi ti ne bodo za hrbtom rekli: "Lejga VW wannabeja." :DZa sive celice je blagodejno, če ti dol visi, kaj bodo kolegi rekli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
smacker ::
Wow, eni niti razredov ne ločite
Nižji srednji razred: Focus, Octavia, Golf, ...
Višji srednji razred: Mondeo, Passat, Superb, ....
Ne morte kar vsepovprek primerjat med sabo. Primerjave se delajo znotraj posameznih razredov. Ti A-F segmenti so kar nekaj, ne more bit Octavia isti rang z Mondeom, če je na podvozju od Golfa.
Če kupiš za 25k octavio, si trčen v glavo, drugače ne morem rečt. Za taki dnar maš golfa 2.0TDI fajn opremljenega, Focusa ST z 200konji, Mercedez A classa,... vse veliko boljše od Škode.
Nižji srednji razred: Focus, Octavia, Golf, ...
Višji srednji razred: Mondeo, Passat, Superb, ....
Ne morte kar vsepovprek primerjat med sabo. Primerjave se delajo znotraj posameznih razredov. Ti A-F segmenti so kar nekaj, ne more bit Octavia isti rang z Mondeom, če je na podvozju od Golfa.
Če kupiš za 25k octavio, si trčen v glavo, drugače ne morem rečt. Za taki dnar maš golfa 2.0TDI fajn opremljenega, Focusa ST z 200konji, Mercedez A classa,... vse veliko boljše od Škode.
springfield ::
Wow, eni niti razredov ne ločite
Nižji srednji razred: Focus, Octavia, Golf, ...
Višji srednji razred: Mondeo, Passat, Superb, ....
Ne morte kar vsepovprek primerjat med sabo. Primerjave se delajo znotraj posameznih razredov. Ti A-F segmenti so kar nekaj, ne more bit Octavia isti rang z Mondeom, če je na podvozju od Golfa.
Če kupiš za 25k octavio, si trčen v glavo, drugače ne morem rečt. Za taki dnar maš golfa 2.0TDI fajn opremljenega, Focusa ST z 200konji, Mercedez A classa,... vse veliko boljše od Škode.
Vrjetno mislis isto platformo, ne podvozje, in guess what, Octavia, Golf, Passat in Superb so vsi narejeni na MQB platformi. Segmenti so pa po velikosti in ne po kvaliteti.
Drugace pa redno vozim tako Octavio kot Golfa (oba karavana) in v sami voznji ali materialih ni razlike, ima pa Octavia vec prostora v kabini, predvsem zadaj. Tak da se meni zdijo bolj "trceni v glavo" tisti, ki so pripravljeni dati vec denarja za skorajda isti avto zaradi znamke.
Zakaj pa mesas Mercedesa A v temo o karavanih, je pa vrjetno samo tebi jasno.
Superboyy ::
videc ::
Superboyy ::
krneki0001 je izjavil:
MB A klasa - CLA 180 karavan:
Seveda, en ki izbira med Focusom in Octavio si bo rekel "mogoče sem pa pripravljen plačat 2x več za manjši avto z MB značko".
Za taki dnar maš golfa 2.0TDI fajn opremljenega, Focusa ST z 200konji, Mercedez A classa,... vse veliko boljše od Škode.
V čem točno sta golf in focus boljša od octavije?
V čem nista?
Golf stane mal več, je 10cm krajši in ma 5l manj prtlažnika. Osnovni Focus s primerljivim motorjem stane jurja več in je tud 10cm krajši in ima 135l manj prtlažnika.
dj_uro ::
krneki0001 je izjavil:
golf in octavija sta en in isti avto
itak... tako kot sta tvoj subaru in land rover range rover :P
vw-klub.si
Superboyy ::
Dejansko sta res bolj kot ne isti avto - platforma in mehanika je ista pri obeh. Golf je samo malo bolj premijski, ker se opcij opreme tiče pa malenkost dražji.
dj_uro ::
na grobo rečeno ja, ampak! ponavadi je veljalo, da je nova generacija octavie dobila tehnologijo prejšnje generacije golfa...
zdaj je reciva ''tam tam'', vendar ima golf še vedno kar nekaj prednosti in novosti, katerih octavia ne sme imeti...
zdaj je reciva ''tam tam'', vendar ima golf še vedno kar nekaj prednosti in novosti, katerih octavia ne sme imeti...
vw-klub.si
videc ::
Če kdo kupuje karavana...
Naj kupi Octavio, ker je naj in oh in sploh.
Sploh naj ne gleda drugega.
Octavia all the way.
;)
Naj kupi Octavio, ker je naj in oh in sploh.
Sploh naj ne gleda drugega.
Octavia all the way.
;)
krneki0001 ::
Če kdo kupuje karavana...
Naj kupi Octavio, ker je naj in oh in sploh.
Sploh naj ne gleda drugega.
Octavia all the way.
;)
Jetra da ni večjih. Pač tipično slovesnko mišljenje, da če je pa nemški proizvod je pa dober avto.
Naš stari joka za octavio letnik 2003, ker si je kupil jajca od nove octavije letnik 2015 s 4x4 pogonom (mislil je da bo to enako kot subaru in da bo mojemu avtu konkuriral, pa se je zelo zmotil, ker nemci subaruja po pogonu ne bodo dohiteli nikoli). Pa v avtu vse škripa, čričkov je za izvoz, kvaliteta plastike je na stopnji japoncev 20 let nazaj, proti letniku 2003 pa sploh ni primerljiva, ker je bilo tam narejeno vse konkretno in kvalitetno, elektronika v avtu pa tudi crkuje po obrokih, vsake par mesecev drug sklop elektronike.
Superboyy ::
Od kje mu ideja, da bo pogon konkurenčen Subaruju?
Kje se mu pa zatakne 4x4? S Passatom smo brez problema prišli do smučišča na Krvavcu v snegu in ledu. Tud speljevanje z mesta direktno v klanec je šlo brez problema.
Pa naj uganem: osnovna oprema notranjosti?
Kje se mu pa zatakne 4x4? S Passatom smo brez problema prišli do smučišča na Krvavcu v snegu in ledu. Tud speljevanje z mesta direktno v klanec je šlo brez problema.
Pa naj uganem: osnovna oprema notranjosti?
dj_uro ::
nebivedu pretirava in vleče zaključke iz tastovega? primera... svašta, ne bi pričakoval tega od človeka, ki je ''moderator pri a.comu''
je pa res, da dandanes sprejmejo ''vsakega'' =)
(nebivedu je pa že od pamtiveka) =)
je pa res, da dandanes sprejmejo ''vsakega'' =)
(nebivedu je pa že od pamtiveka) =)
vw-klub.si
krneki0001 ::
Lej poznam kar nekaj ljudi, ki so leta 2015 menjali škode in šli na novejše, pa še noben od teh ni ravno pohvalil kvalitete novih škod, ampak jih večina jamra, da so po kvaliteti veliko slabše kot tiste iz leta 2002/2003. Octavia 1.9 tdi Elegance letnik 2003 je bil res kvalitetno izdelan avto in pr tastaremu 12 let stara ni imela čričkov pri nekaj čez 350k kilometrih prevoženih. Nova jih je imela že iz trgovine. (očitno je to zdej dodatna oprema)
Glede pogona je pa mislil, da bo to enako in da bo dobil stalni štirikolesni pogon in se bo lahko tako kot se jaz, vozil po 40 cm snega. Ampak tega pač škoda (pa pasat tudi) ni sposobna.
Glede pogona je pa mislil, da bo to enako in da bo dobil stalni štirikolesni pogon in se bo lahko tako kot se jaz, vozil po 40 cm snega. Ampak tega pač škoda (pa pasat tudi) ni sposobna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Tilen ::
Glede pogona je pa mislil, da bo to enako in da bo dobil stalni štirikolesni pogon in se bo lahko tako kot se jaz, vozil po 40 cm snega. Ampak tega pač škoda (pa pasat tudi) ni sposobna.
A takole?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
dj_uro ::
krneki0001 je izjavil:
Glede pogona je pa mislil, da bo to enako in da bo dobil stalni štirikolesni pogon in se bo lahko tako kot se jaz, vozil po 40 cm snega. Ampak tega pač škoda (pa pasat tudi) ni sposobna.
jst si bom tudi kupil fičota in si bom mislil, da se bom lahko tako hitro vozil kot porsche... svašta zadnje čase prebiram na forumih.
poznaš nekaj primerov, jaz pa poznam nekaj primerov nasprotno...in kaj lahko iz tega povlečeva? - nič
brezvezno prepucavanje...
vw-klub.si
krneki0001 ::
Ker ima 4x4 pogon. Pa ni edini. Na cestah, sploh pozimi srečam mnogo takih. "pa sej ima 4x4, pa nikamor ne gre!"
Pa na tole sem mislil (ta avto ima letne gume):
Pa na tole sem mislil (ta avto ima letne gume):
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: perci ()
perci ::
Nova octavia in nov golf sta po ceni zelo blizu, po občutku v notranjosti pa daleč narazen.
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
Octavia 1.9 tdi Elegance letnik 2003 je bil res kvalitetno izdelan avto in pr tastaremu 12 let stara ni imela čričkov pri nekaj čez 350k kilometrih prevoženih. Nova jih je imela že iz trgovine. (očitno je to zdej dodatna oprema)
Tud stare so imele čričke. pač pelješ nazaj in težiš da uredijo. Sam sem že.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
perci ::
krneki0001 je izjavil:
Ker ima 4x4 pogon. Pa ni edini. Na cestah, sploh pozimi srečam mnogo takih. "pa sej ima 4x4, pa nikamor ne gre!"
Pa na tole sem mislil (ta avto ima letne gume):
Po nesreči kliknil na izbris. Sicer pa ta avto nima letnih ampak celoletne gume.
Mufasa ::
krneki0001 je izjavil:
Octavia 1.9 tdi Elegance letnik 2003 je bil res kvalitetno izdelan avto in pr tastaremu 12 let stara ni imela čričkov pri nekaj čez 350k kilometrih prevoženih. Nova jih je imela že iz trgovine. (očitno je to zdej dodatna oprema)
Tud stare so imele čričke. pač pelješ nazaj in težiš da uredijo. Sam sem že.
Sam sem peljal BMWja nazaj ker je črićkal po regionalni cesti Kranj-Medvode...in so zrihtal.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
R1710 ::
Superb je v D segmentu .. npr http://www.jato.com/d-segment-germans-d...
Wikipedia in europa.eu pravita, da je superb E razred.
Euro Car Segment @ Wikipedia
Določene novinarske strani pišejo, da je D, določene E segment.
TopGear pravi, da je kar luxury. Mimogrede en info, zadnji tepihi v superbu so večji kot prednji.
Superboyy ::
krneki0001 je izjavil:
Ker ima 4x4 pogon. Pa ni edini. Na cestah, sploh pozimi srečam mnogo takih. "pa sej ima 4x4, pa nikamor ne gre!"
4x4 še nič ne pomeni, ker ne veš za kakšen pogon gre. Velik kvazi SUVov ima zelo slab 4x4 pogon, ki se začne izklapljat takoj, ko ga mal bolj mučiš (zaščita pred pregrevanjem). Pa še to je elektronsko večinoma pogon samo spredi, zadaj pa vklaplja po potrebi, kar v praksi pomeni sranje. Še vedno pa je idealno za 95% kupcev takih avtomobilov, ki se itak nikoli ne zapeljejo na zahteven teren.
Pa še velika večina nima nobene zapore in tud hitr obstaneš, sploh pri težkih avtomobilih z oddaljenostjo od tal in dolgimi previsi.
Zato se pa tud zmeri pogleda 4x4 teste. Jih ne delajo za brez veze.
Utk ::
Wikipedia in europa.eu pravita, da je superb E razred.
Euro Car Segment @ Wikipedia
Ne pa ne.
R1710 ::
Utk ::
Ta čas ko si urejal to sliko bi lahko prebral tudi: first and second generation Škoda Superb.
In: Unfortunatelly, the third generation lost those advantages of extra features and now it is just regular Large family car with only partially longer wheelbase in comparison to origin Volkswagen Passat.
In ti featuri, ki so jo postavli razred višje, so bili razni hladilniki, fotelji namesto zadnjih sedežev, mizice in podobno, katerih pa dvomim da so prodali več kot 3 v Sloveniji.
In: Unfortunatelly, the third generation lost those advantages of extra features and now it is just regular Large family car with only partially longer wheelbase in comparison to origin Volkswagen Passat.
In ti featuri, ki so jo postavli razred višje, so bili razni hladilniki, fotelji namesto zadnjih sedežev, mizice in podobno, katerih pa dvomim da so prodali več kot 3 v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
R1710 ::
Saj sem pisal in celo prilepil sliko prejšnje generacije.
Končama debato; starejša generacija superba je E razred, novi D.
Končama debato; starejša generacija superba je E razred, novi D.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ker ima 4x4 pogon. Pa ni edini. Na cestah, sploh pozimi srečam mnogo takih. "pa sej ima 4x4, pa nikamor ne gre!"
Pa na tole sem mislil (ta avto ima letne gume):
Po nesreči kliknil na izbris. Sicer pa ta avto nima letnih ampak celoletne gume.
Ja, celoletne, ki so letne s parimi vrezanimi lamelami. Si pogleda koliko je star ta posnetek?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21269 (6668) | jest10 |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62949 (35514) | urkoman |
» | Nakup avtomobila za na AC (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 44527 (33966) | Sparkxl |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38500 (31566) | Superboyy |
» | Nakup novega avta - nasvet (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18829 (15970) | RejZoR |