» »

Cestno prometni sistem ne deluje

Cestno prometni sistem ne deluje

««
«
1 / 7
»»

He-Man ::

Pozdravljeni!

Škoda, da se na Slo-Tech foumu ne da odpreti teme kot ankete (poll). Kakorkoli, Moje vprašanje za vse vas je sledeče:

"Ali ste že izgubili kakšnega znanca, prijatelja, sorodnika (torej nekoga poznanega za kogar vam res ni vseeno) v prometni nesreči?"

Prosim, da odgovore začnete z enostavnim "da" ali "ne". Hvala.

_________________________________________________________________________________________

Občutek imam, da nas bo na žalost večina odgovorila z da. Jaz sem izgubil sošolca, potem prijatelja, potem znanca in sedaj pred kratkim še enega znanca, ki je bil najboljši prijatelj mojega brata.

To poletje imam na sploh občutek, da je na naših cestah prava norišnica.

Že veliko let trdim, da prometni sistem ne deluje. Zakaj? Enostavno zato, ker ima voznik možnost zapeljati na nasprotni pas. Torej ima možnost narediti napako. In če jo lahko naredi jo bo tudi naredil. Lahko se postavi 100x več opozoril, zviša kazni itd. ampak še vedno bomo imeli na cestah za volanom utrujene, živčne, objestne, pijane, bolane, nesposobne itd. voznike.

Ljudje se ne zavedamo, da ko sedemo v vozilo sedemo v potencialno orožje. Enostavno se ne zavedamo tega, vem, da je tu še nešteto drugih dejavnikov, da se danes od nas pričakuje da bomo čimprej na licu mesta, da se vse dela hitro in da je pač že tempo življenja zgrešen. Ko nekdo umre pri umoru, ropu itd. gledamo na to drugače kot ko nekdo umre v "nesreči". To ni prav.

V skandinaviji imajo program "Vizija nič", tekom let se pri njih št. nesreč niža, čeprav se gostota prometa na splošno viša. Vem, da je tudi tu nešteto dejavnikov, od kulture vožnje do kvalitete cestišča in vsega umes.

Današnja tehnologija že omogoče samovozeče avtomobile. To bi morala biti že realnost, avtomobili z ročnim upravljanjem kot jih sedaj poznamo pa bi bili le za na dirkališča. Samovozeči avtomobili bi nas vozili na delo, na počitnice, na zabave, po nakupih itd. Verjamem, da bi to lahko že imeli, če se ne bi večine virov, denarja, možganov itd. namenjalo potrebam po obrambi pred nami samimi - a to je že druga tema.

Kaj lahko storimo sami, sedaj takoj? Ponavadi slišimo "začni pri sebi", s čimer s seveda strinjam a menim, da prometni sistem tehnično ne deluje. Že davno bi morali imeti vsi avtomobili vsaj senzorje, ki v naselju avtomatsko prilagodijo hitrost, se ne prižgejo v primeru pozitivnega alkotesta (vgrajenega) itd. Vem, da nekatera vozila imajo takšne sisteme a to bi morala biti nuja. Namesto nabiranja denarja pri pobiranju kazni bi bilo bolje ta denar vložiti v obvezen nakup in vgradnjo varnostnih sistemov.

Tu bi lahko pisal še in še a mislim, da je zaenkrat dovolj. Vaši odgovori na "anketo", komentarji in mnenja so dobrodošli.

Jupito ::

Ja. Pa samega sebe sem tudi skoraj izgubil na cesti. In? Kljub temu ne maram samovozečih avtomobilov. Vse skupaj funckcionira približno tako dobro kot gostilniške debate. Večina se jih ne konča z nožem v hrbtu. Med paničnim TV aktivizmom in tistim nožem... khjaaa... bom raje tvegal. :D I'm an asshole. Kiss me!
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

someboody99 ::

Da.

gruntfürmich ::

Ne.

podobni ptiči pač letajo skupaj. če ste prepotentni divjaki mahnjeni na hitrost in menite da obvladate vsako motorno vozilo je pač tak vaš bridek konec, žal...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Thuban ::

gruntfürmich je izjavil:

Ne.

podobni ptiči pač letajo skupaj. če ste prepotentni divjaki mahnjeni na hitrost in menite da obvladate vsako motorno vozilo je pač tak vaš bridek konec, žal...



takšna nesreča ima pa res veliko skupnega s preveliko hitrostjo ja.
http://www.primorske.si/Novice/Kronika/...
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Thuban ::

He-Man je izjavil:


Kaj lahko storimo sami, sedaj takoj?


voziš defenzivno, ob redkih primerih pa ofenzivno. Pač takrat ko imaš namen nekam zaviti to ostro in jasno pokaži, ne mencaj. Če imaš prednost na križišču jo jasno izkoristi. Ne mencaj, ne dajaj prednosti drugim. Če pa to storiš, pa to jasno pokaži preden boš prednost odstopil. Uporabljaj vse 4 utripalke, če vidiš da se je promet pred tabo na avtocesti zaustavil in moraš zaustaviti tudi ti. Zato da tistemu zadaj pokažeš da se dogaja nekaj.

Mencanje pripelje do prometne nesreče. Sicer pa vozi defenzivno z zadostno varnostno razdaljo, umirjeno, na avtocesti s konstantno hitrostjo (in menjavo pasov jasno nakaži pred dejanjem...) itd.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

bambam20 ::

To se ti zdi, da sistem ne deluje, ker je občutno več vozil na cesti kot npr. leta 2006 :).

Mehmed ::

Meni je neumno kako bi za voznjo v nasprotno smer (tista na avtocesti, za ostale nam precej dol visi) nekateri uvajali drakonske kazni. Mislm ce je kak prekrsek res izkljucno napaka, nepozornost ipd. potem je to ta. Noben ne vozi po kontra pasu ac iz objestnosti, ker bi bile kazni prenizke ali pa ker je kontra pas manj prometen. Zapeljejo nanj ker se zmotijo. Mogoce kak od njih hoce izvajat samomor. Ampak en in drugi sta imuna na visino kazni. Lahko jo zaokrozis na miljon, ampak ce se nekdo ne zaveda, da dela prekrsek, mu je tudi cisto vseeno kaksna je kazen ane.
Podobno je s prepucavanji o visinah kazni nasploh. Kazen ima ucinek, ce je verjetnost, da bos kaznovan v kolikor toliko realnem casu. Kazen z zamikom ne doseze pravega namena. Brutalna kazen ravno tako ne, ce je sansa da jo dobis samo hipoteticna.
Pa folk, ki si po svoje poenostavi zakone. Pocasna voznja je prekrsek ipd. Ni ane. Prekrsek je, ko si prepocasen, ustvaris kolono za seboj in se tej koloni ne umaknes, ko imas priloznost. Sele in samo takrat.
Ce imas ti sistem, ki je v toliksni meri odvisen od ljudi, ljudje so pa tovrstni idioti, bo seveda tudi sistem v kurcu. Googlasti avti bi sicer bili napredek, samo kdo bo trpel avto, ki si ne upa v rumeno ob praznem kriziscu zapeljat? Takega, ki bo stalno vozu kak km pod omejitvijo? Avto, ki se mu ne bo dalo dopovedat, da njegov stevec ze privzeto kaze manj pa gre lahko deset vec brez tezav?
Mentalno zrel folk, ki ze sedaj tako vozi. In ironicno najmanj potrebuje tak avto.
Srz problema ni ne infrastruktura ne tehnologija ne zakoni ampak mentaliteta. Tko da ni cestno prometni sistem v kurcu sam od sebe, ampak clovestvo. Radi pa valimo krivdo nanj, seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

Thuban ::

Mehmed je izjavil:

Meni je neumno kako bi za voznjo v nasprotno smer (tista na avtocesti, za ostale nam precej dol visi) nekateri uvajali drakonske kazni. Mislm ce je kak prekrsek res izkljucno napaka, nepozornost ipd. potem je to ta.



Če je nekdo zmožen anrediti tako napako, mu je treba odvzeti izpit. Takoj. Brez debate.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

francek1 ::

Opozoril bi le na en vidik prometne varnosti. Zdravniška potrdila zdravniki (podkupljeni ali na lepe oči, ne vem) izdajajo starejšim, ki nikakor niso več sposobni vožnje. Seveda se potem, ko tak povzroči prometno nesrečo, nihče ne vpraša o vzroku zanjo.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Thuban ::

francek1 je izjavil:

Opozoril bi le na en vidik prometne varnosti. Zdravniška potrdila zdravniki (podkupljeni ali na lepe oči, ne vem) izdajajo starejšim, ki nikakor niso več sposobni vožnje. Seveda se potem, ko tak povzroči prometno nesrečo, nihče ne vpraša o vzroku zanjo.


večji problem je v tem, da se kakšna pravila spremenijo. In 80 letniki, ki so delali izpit med vojno so se zagotovo učili drugačna pravila kot današnja mladina.
Ampak da bi jih znova postavili pred izpitno polo pa nikomur ne pade na pamet.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Roadkill ::

Ne vem po katerih cestah se vi vozite, ampak meni so slovenske ceste super.
Potrpite še ene 15 let, da bomo imeli self driving avte, pa o mir.
Ü

Dr_M ::

Seveda se potem, ko tak povzroči prometno nesrečo, nihče ne vpraša o vzroku zanjo.


Ce je vzrok neznan, je to prevelika hitrost. Tako pravi policija.

Drugace pa ja, sem zgubil ze nekaj znancev, najmlajsi bi moral it z mano v jeseni v osnovno solo pred 27 leti.
Glede prepotentnosti je pa tako, vecina znancev, ki je umrla na cesti, je bilo zaradi nekoga drugega. Ampak ja, sami so si krivi, kaj pa hodijo po svetu prepotentnezi eni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

r3dkv1c4 ::

Thuban je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

Ne.

podobni ptiči pač letajo skupaj. če ste prepotentni divjaki mahnjeni na hitrost in menite da obvladate vsako motorno vozilo je pač tak vaš bridek konec, žal...



takšna nesreča ima pa res veliko skupnega s preveliko hitrostjo ja.
http://www.primorske.si/Novice/Kronika/...

Ne mešaj neumnih potez posameznih voznikov, s sistemom cestnega prometa.
V tej nesreči sem izgubil frenda, nič krivega, ki je 2 tedna pred usodnim dnem dejal, da ga bo ta služba ubila.
No, ubila ga je prikolica, na poti v službo.
Zaradi malomarne napake neizkušenega voznika kamiona, ki ni preveril, če je prikolica dobro zapeta.

To kar piše OP, je totalna neumnost.

Res pa je, da policija ne opravlja svojega dela tam, kjer bi bilo to potrebno.
Namesto, da bi skbeli za varnost, rajši v senci "streljajo" na vozila.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

bambam20 ::

Mehmed je izjavil:

Meni je neumno kako bi za voznjo v nasprotno smer (tista na avtocesti, za ostale nam precej dol visi) nekateri uvajali drakonske kazni. Mislm ce je kak prekrsek res izkljucno napaka, nepozornost ipd. potem je to ta. Noben ne vozi po kontra pasu ac iz objestnosti, ker bi bile kazni prenizke ali pa ker je kontra pas manj prometen. Zapeljejo nanj ker se zmotijo.



Lani je bil vsak drugi dan nekdo na kontra pasu na AC-ju. To ni nobena zmota , to je šlamparija. Ne more se to dogajat. lahkose zgodi mogoče , ampak res mogoče 5 primerov na celo leto. Zato pa naj nastavijo špice, ki bodo ob napačni vožnji na AC preluknjale gume.

In seveda trajni odvzem izpita. Pa še kazen 5000EUR in 1 leto zapora.

Eni bi se šli ne vem kakšne buci, buci pravila pa ujčkanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

branc ::

gruntfürmich je izjavil:

Ne.

podobni ptiči pač letajo skupaj. če ste prepotentni divjaki mahnjeni na hitrost in menite da obvladate vsako motorno vozilo je pač tak vaš bridek konec, žal...


Sprašujem se, koliko mora biti človek moten, da v takšnem kontekstu napiše kaj takega...

Looooooka ::

-ne
-večji problem kot hitrost je krivo dejstvo, da mamo slabe ceste, ki nimajo ne prostora niti niso primerne za hitro vožnjo. Bebci, ki mislijo, da je avto za tisočaka dirkalnik, ker gre 200 tud ne pomagajo
-napačna smer, zapeljal na drug pas to so al samomori al pa senilneži, ki jim njihovi zdravniki(isto stari 100 let) potrdijo pregled. Zapret zdravnike in vsakega, ki je zapeljal na napačen pas v štartu označit kot samomorilca in morilca. Potem jih bo manj "iz neznanega razloga" počelo te stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

r3dkv1c4 ::

Dr_M>Ce je vzrok neznan, je to prevelika hitrost. Tako pravi policija.


Dejstvo je, da je to tipičen izgovor , da se ne išče odgovornih , kot tudi napisan člen, ki pravi, da je potrebno prilagodit hitrost razmeram na cesti.

Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

facepalm ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Dejstvo je, da je to tipičen izgovor , da se ne išče odgovornih , kot tudi napisan člen, ki pravi, da je potrebno prilagodit hitrost razmeram na cesti.


Ta clen bi bilo potrebno pobrisat, saj se po tem clenu v primeru nesrece, neglede na okoliscine, dodeli krivda vozniku.

Ce po preluknjani regionalni cesti vozis 30kmph in zletis iz ceste, si kaznovan zaradi neprilagojene hitrosti (kljub omejitvi 90kmph). Ce naredis kolono pa oviras promet :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Mehmed ::

bambam20 je izjavil:




Lani je bil vsak drugi dan nekdo na kontra pasu na AC-ju.


Ne utegnem zdle googlat sam 150 se mi zdi mal napihnjena cifra.

r3dkv1c4 je izjavil:


Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.

Aha.
Kaksen pa je ta okvir konkretno, ki ti preprecuje spustiti hitrost ob razlicnih pogojih? Mentalni ugibam.

Tody ::

Vedno več bo tega, in v se službe se lahko postavijo na glavo pa bo še vedno več tega. Zakaj?

Zaradi biznisa!

Vozniki tovornjakov, govorijo po telefonih nonstop, berejo maile in še huje, odgovarjajo na njih. Zadnjič je ena šlep služba vozila 60 po AC. Ko sem ga prehitel je ostareli gospod bral sms brez očal (imel jih je na vrh glave).

Včeraj je na AC primorska dve (2) tovornjakoma počila guma, vrjetno ne zato ker so bili žebljički po cesti ampak zato ker se špara kjerkoli se lahko...

Ljudje so obremenjeni, zaradi mobilcev dosegljivi ne smejo spregledat SMS ali maila od šefa in tudi če ni od njega jih matra firbec kdo ga rabi.

Vozila, ki se bodo sama vozila so torej edina rešitev, da se odstrani človeško neumnost. Ne bo potrebe po prehitri vožnji, izsiljevanju, koncentraciji, tečnih otrok na zadnjih zicih in prepotentnih voznikov BMW in ostale pločevine.

francek1 ::

Tody je izjavil:

Vedno več bo tega, in v se službe se lahko postavijo na glavo pa bo še vedno več tega. Zakaj?

Zaradi biznisa!

Vozniki tovornjakov, govorijo po telefonih nonstop, berejo maile in še huje, odgovarjajo na njih. Zadnjič je ena šlep služba vozila 60 po AC. Ko sem ga prehitel je ostareli gospod bral sms brez očal (imel jih je na vrh glave).

Včeraj je na AC primorska dve (2) tovornjakoma počila guma, vrjetno ne zato ker so bili žebljički po cesti ampak zato ker se špara kjerkoli se lahko...

Ljudje so obremenjeni, zaradi mobilcev dosegljivi ne smejo spregledat SMS ali maila od šefa in tudi če ni od njega jih matra firbec kdo ga rabi.

Vozila, ki se bodo sama vozila so torej edina rešitev, da se odstrani človeško neumnost. Ne bo potrebe po prehitri vožnji, izsiljevanju, koncentraciji, tečnih otrok na zadnjih zicih in prepotentnih voznikov BMW in ostale pločevine.

No, za pnevmatike bi morala policija lastniku vžgat kazensko ovadbo zaradi povzročitve splošne nevarnosti.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

facepalm ::

Lahko bi zapisali kak clen, kaksne tehnicne lastnosti mora imeti vozisce. Tiste ceste, ki ne ustrezajo varnostnim standardom se zacasno zaprejo oz zacasno postavijo ustrezne opozorilne table in primerne omejitve. Zapisati bi morali tudi, da se mora huje poskodovano cestisce sanirati v roku meseca, srednje poskodovano do pol leta in lazje poskodovano v roku enega leta. Ce bi se takih ukrepov drzali teh 25let ropanja, bi bilo dovolj denarja za ceste:)

bambam20 ::

Mehmed je izjavil:

bambam20 je izjavil:




Lani je bil vsak drugi dan nekdo na kontra pasu na AC-ju.


Ne utegnem zdle googlat sam 150 se mi zdi mal napihnjena cifra.


Ne rabiš googlat.

Izvoli 3 dni star članek. Je pa res, da je poudarek na skoraj. Ne spomnem se v preteklosti, da bi bilo več kot mogoče 5 voženj na leto po napačni strani.

http://www.rtvslo.si/slovenija/skoraj-v...



Kako spregledaš takšno opozorilo tablo. Ne vem no. Edino,kar je moteče, da je napisano samo v slovenskem jeziku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Yacked2 ::

Dajmo zapret ceste, ki niso tipi topi... kako bo pa 3/4 ljudi, ki ne živijo v večjih mestih prišlo do trgovine ? Do zdravnika ? Do službe ?

Polovica ljudi je nesposobnih vožnje... a jih boš ti vsak dan peljal od doma ?
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

Thuban ::

saj ni treba da bi jih zaprli za ves promet. Lahko bi jih samo za tovornjake, ki ceste daleč najbolj uničujejo.

Celoten tranzit, ki gr od avstrijske do hrvaške/italijanske meje pa bi dali na železnice.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

bambam20 ::

Thuban je izjavil:



Celoten tranzit, ki gr od avstrijske do hrvaške/italijanske meje pa bi dali na železnice.


Prepozno plus predraga izvedba. Vseh silnih miljard, ki bi bile potrebne za ta projekt nimamo in jih ne bomo imeli nikoli.

Če bodo ceste ostale na sedanjem stanju smo lahko zadovoljni.

facepalm ::

Yacked2 je izjavil:

Dajmo zapret ceste, ki niso tipi topi... kako bo pa 3/4 ljudi, ki ne živijo v večjih mestih prišlo do trgovine ? Do zdravnika ? Do službe ?

Polovica ljudi je nesposobnih vožnje... a jih boš ti vsak dan peljal od doma ?


Zapret tiste ceste, katere so neprevozne in jih prioritetno sanirat. Zal v Sloveniji, to predstavlja velik % vseh cest.
Ostale poskodovane, ampak se vedno prevozne ceste, pa primerno oznacit in sanirat v roku pol leta.

Ampak tega ne bomo videli, ker ni denarja. Ce nebi ukinili cestne takse in razne dajatve pri ceni goriva, bi se mogoce nabralo kaj denarja za ceste. Tako pa, se vozimo skoraj zastonj in posledicno so taka cestisca.
/sarcasm off

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

bambam20 ::

facepalm je izjavil:



Ampak tega ne bomo videli, ker ni denarja. Ce nebi ukinili cestne takse in razne dajatve pri ceni goriva, bi se mogoce nabralo kaj denarja za ceste. Tako pa, se vozimo skoraj zastonj in posledicno so taka cestisca.
/sarcasm off


Denar, ki gre vsakoletno za podlajšanje registracije vozila gre v cestni sklad, od kjer bi se morala črpati denarna sredstva.

gruntfürmich ::

bambam20 je izjavil:

Ne rabiš googlat.

Izvoli 3 dni star članek. Je pa res, da je poudarek na skoraj. Ne spomnem se v preteklosti, da bi bilo več kot mogoče 5 voženj na leto po napačni strani.

http://www.rtvslo.si/slovenija/skoraj-v...



Kako spregledaš takšno opozorilo tablo. Ne vem no. Edino,kar je moteče, da je napisano samo v slovenskem jeziku.


tudi takšne table se učasih spregleda.

sam sem mnenja, da bi za takšne kritične zadeve morale biti povsod elektronske table ki bi ti bliskalo v obraz znak za napačno smer.
to se mi zdi veliko boljša poteza kot pa statične table.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

r3dkv1c4 ::

tody>Vozniki tovornjakov, govorijo po telefonih nonstop, berejo maile in še huje, odgovarjajo na njih.

če vidiš kaj takega, pokličeš policijo, se ustaviš na najbližji postaji in podaš še pisno pritožbo.
Zagotovo ga bodo ustavili.

Kar se pa tiče telefonov, ti pa povem, da je večina uporabnikov med vožnjo med telefoniranjem v avtomobilih in veliko voznikov tovornih vozil ima prostoročno telefoniranje.

Skratka, moje mnenje je(in to tudi dokazano s strani nemških testnih ekip ala ADAC in podobnih), da ne glede na prostoročno telefoniranje, pade koncentracija skoraj na isto raven, kot pri uporabi telefona v roki.

Ti pač ne maraš tovornjakarjev in zato se spotikaš v vsak drek, ki ga vidiš.
Ne vidiš pa sebe in sebi podobnih v malih avtomobilih, ki nimate toliko kulture, da bi večje, težko okretne in počasnejše spustili predse za trenutek.......in svet bi bil lepši.

berejo maile in še huje, odgovarjajo na njih.


vozniki po večini velikokrat pišejo razne sms-je in s pametnimi telefoni so stvar samo še poslabšali.
Pri navadnih telefonih so ljudje pisali sms-je med vožnjo, ne da bi sploh pogledali na telefon......s pametnimi telefoni pa to ni mogoče......

......in kaj sledi?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

joze67 ::

Mehmed je izjavil:

Noben ne vozi po kontra pasu ac iz objestnosti, ...

Morda se motim, ampak ali niso pred leti na Lj obvoznici / rondo ubili nekega zdravnika, ki se je ravno vračal z večernega šihta, pa srečal nekoga, ki je za stavo ("a maš jajca/a s'dec al' ne") vozil v alternativno smer? Tako da najdejo se vse sorte ljudi.

Ampak pri takih kazni ne pomagajo.

joze67 ::

bambam20 je izjavil:

Kako spregledaš takšno opozorilo tablo. Ne vem no.

Da se.

Upoštevaj, da tega ni storil vešč uporabnik, pač pa nekdo, ki se vozi, ker se mora. Morda mu vožnja vedno predstavlja stres - mnogim pač, enim več drugim manj (kje je meja? - preden kdo reče, naj vrnejo izpit). Morda je samo ta hip v stresu (vsak dan pijani si ne omislijo taksija, seveda tudi nekdo, ki je izvedel, da ga partner nepričakovano zapušča, da hči ni v šoli, ampak na aparatih v UKC in bo še 1/2 ure max, ... karkoli, torej tudi tak ne bo nujno posegel po najbolj racionalni rešitvi). Potem je tu še popolnoma običajen mehanizem zanikanja ... saj to ne more biti res, ta tabla je za une druge na nekem drugem pasu - čakaj, za koga - hja ne vem, kaj na? naj obrnem? kaj pa če bom potem narobe obrnjen? naj grem naprej? naj ustavim? ...

Tabla samo zmanjšuje verjetnost, da bo nekdo šel do konca. Ampak pred tablo je vedno znak za enosmerno ulico (v drugo smer), ki je v več jezikih ... pa je uspel zapeljati mimo. So pač taka križišča, ki omogočajo mal zmede - pa so povsem korektno označena. Npr pripelješ do AC, znaki so Kranj levo, Koper desno, zapelješ levo (pozabiš zapeljati pod AC na drugo stran...)

Če takemu vzameš vozniško ... nisi naredil 0. Ker je očitno preživel, več sreče kot pameti, in se je najverjetneje po koncu vsega (če ne že prej) tresel kot šiba na vodi in se bo tudi če mu pustiš izpit AC izogibal naslednjih 10 let. Če se je zaletel, je vseeno, ali ga pokoplješ z izpitom ali brez. Naslednji, ki bo šel v napačno smer, pa tega spet ne bo naredil rekši, "saj onemu prej so samo malo požugal s prstom" - šel bo, ker je generalno idiot ali trenutno zmeden.

Nabijanje tovrstnih kazni je zgolj v vlogi kristjana, ki se ga vrže levom, da je nekaj časa mir.

šajtriš ::

cesno prometni znaki so ja brezveze saj nemores se ja biti skoz pozoren jas nemoren gledati v znak in gledati črto ki je od drugega avta da na je previ smeri bi dal vse res ja prav berete vse znake narisati na cesto no tukaj imate rešietv 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: šajtriš ()

joze67 ::

do prvega snega...

Egidij88 ::

Mehmed je izjavil:


Ce imas ti sistem, ki je v toliksni meri odvisen od ljudi, ljudje so pa tovrstni idioti, bo seveda tudi sistem v kurcu. Googlasti avti bi sicer bili napredek, samo kdo bo trpel avto, ki si ne upa v rumeno ob praznem kriziscu zapeljat? Takega, ki bo stalno vozu kak km pod omejitvijo? Avto, ki se mu ne bo dalo dopovedat, da njegov stevec ze privzeto kaze manj pa gre lahko deset vec brez tezav?
Mentalno zrel folk, ki ze sedaj tako vozi. In ironicno najmanj potrebuje tak avto.
Srz problema ni ne infrastruktura ne tehnologija ne zakoni ampak mentaliteta. Tko da ni cestno prometni sistem v kurcu sam od sebe, ampak clovestvo. Radi pa valimo krivdo nanj, seveda.


This. Dokler bo folk vozil po kontra pasu, vozil pijan in brezglavo prehiteval bo pač tako.

Anketa: Da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Egidij88 ()

šajtriš ::

joze67 je izjavil:

do prvega snega...

ja kaj pa ja sja dars pluzi ne?

unix ::

Da, sem izgubil nekoga v prometni nesreči, zgodilo se je v naselju razlog prevelika hitrost.

Mislim da s(m)o Slovenci premalo strpni na cestah. Redno vozim relacijo recimo Bled - Ljubljana in lahko povem da je v poletnih mesecih dejansko gneča nepopisna. In potrebno si je vzeti nekaj več časa da se prebiješ skozi Bled ali v Bled v povprečju 10 - 15 min odvisno od dneva in vremena.
Iz lastnih izkušenj lahko povem da te v večini primerov spusti (ti da prednost, počaka da se vključiš v promet) tujec kot Slovenec. Seveda obsajajo tudi redke izjeme. Že na tej točki mi je dokaj jasno za kakšen narod oz. kulturo vožnje gre pri nas.

Vožnja v nasprotni smeri na AC je meni osebno nedopustna in tisti ki to zagreši po mojem mnenju ne sodi več za volan. Dejasno ne zastopim kako lahko zapelješ v napačno oz. nasprotno stran na AC. Za mojo logiko je primerno označeno. Bi pa bilo zanimivo videti kakšna populacija največ vozi v nasprotno smer (starejši, maljši aka maldi vozniki, Slovenci, tujci,...)

Oberyn ::

Ne.
OP, pojma nimaš, kaj govoriš. Družba je popolnoma organizirana okoli prometnega sistema, kakršen je. Vsako nasilno omejevane lahko povzroči gospodarski kaos ali kolaps. Lahko rečeš, da je treba polovico cest zapreti, ampak prikaži načrte, kako bo potem družba funkcionirala. Lahko rečeš, da je treba polovici ljudem vzeti pravico do vožnje, ampak spet daj načrte. Lahko rečeš, da je treba polovico cest sanirati v roku pol leta, ampak kaj praviš na DDV od 55%? Lahko rečeš, da bi moralo biti več policije, ampak več policije -> več tehnike za policijo -> spet DDV koliko, 30%? Lahko rečeš, da bi morali avtomobili sami voziti, ampak morali bi tudi naseliti Mars.
Edino glede starejših voznikov, to je pa včasih res malo preterano. Evo moj tast, 84 let, ne vidi, ne sliši, občasno ne ve niti kje je, niti kdo je. Včasih gre v trgovino pa ne zna nazaj, sosedje ga pripeljejo. Ampak poleti se redno vozi ene 60 km daleč obdelovat vrt. Ima pač en vikend nekje, na vrt je pa navajen od malega.

Ales ::

OP: ja.

Thuban je izjavil:

francek1 je izjavil:

Opozoril bi le na en vidik prometne varnosti. Zdravniška potrdila zdravniki (podkupljeni ali na lepe oči, ne vem) izdajajo starejšim, ki nikakor niso več sposobni vožnje. Seveda se potem, ko tak povzroči prometno nesrečo, nihče ne vpraša o vzroku zanjo.


večji problem je v tem, da se kakšna pravila spremenijo. In 80 letniki, ki so delali izpit med vojno so se zagotovo učili drugačna pravila kot današnja mladina.
Ampak da bi jih znova postavili pred izpitno polo pa nikomur ne pade na pamet.
Na katero vojno misliš, Vijetnamsko? Korejsko?

Starostna diskriminacija v naši družbi ni zaželena, hvala bogu. Se boš zavedel zakaj naj bi bilo tako, ko boš kako desetletje starejši in se ti bo npr. zgodilo, da ob X letih delovnih izkušenj in sledenju tehnološkemu razvoju v tvoji branži ter konstantnemu izobraževanju, nisi sposoben dobiti službe, ker naletiš na vase zagledanega diskriminatornega rasista.

Za starostnike so zdravniški pregledi, zaradi očitnih sprememb, ki so jim naša telesa podložna. In ja, ti morajo biti striktni in starostniki bi se morali zavedati svojih telesnih omejitev, namesto živeti v samozanikanju, kar tudi ni redko. Misliti, da je nek starostnik manj izkušen ali izobražen voznik, kot nekdo mlajši, samo zaradi svoje starosti, pa je *narobe*.

joze67 ::

šajtriš je izjavil:

ja kaj pa ja sja dars pluzi ne?

ja sja?
DARS pluži po pravilniku. Sneg pada po svojem pravilniku. Se lahko zgodi, da je kje cestišče prekrito z do 10cm snega.

Pa znaki so tudi na ne-DARS cestah. Ali je bila rešitev parcialna, samo za AC? Še vseeno, ne moreš plužiti 100% ves čas.

particle ::

Ceste niso krive nič. Krivi so tisti, ki dajejo izpite prepotentnim in neodgovornim ljudem. Če bi sistem deloval po "zdravi pameti" in ne po "inkasantstvu", bi lahko gladko odvzeli izpite vsaj 50% voznikom. Potem bi se pa tudi % nesreč spustil v smešno nizke številke. Ampak kaj bodo pa policisti potem delali?

Dr_M ::

Dokler bo talanje izpitov pravica in ne privilegij, bo pac tako.
Sicer glede na to, kaksna je kultura na cesti pri nas, je se presenetljivo malo mrtvih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

rook912 ::

@Ales:
Kaj ti sanjaš? Saj noben ni omenjal, da jim je potrebno vzeti izpit ali prepovdati voćnjo ali kako drugače storstno diskriminirat. Dejstvo je, da vozniški izpit velja predolgo brez vmesne kontrole. Pravila se spreminjajo in tem spremembam marsikdo ne sledi. Niso ravno redki tisti, ki imajo probleme s krožišči, ker jih ni bilo, ko so delali izpit. Nič ne bi bilo narobe, če bi vsako tolko uvedli nekakšno preverjanje teoretskega znanja, ali pa obnovitveni tečaj cpp.

@šajtriš: Če nisi sposoben gledati prometnih znakov, se v dobro vseh ostalih udeležencev prometa, drži stran od vozil.

r3dkv1c4 ::

Peshkeer>Ceste niso krive nič.

Ja pa jade, nehaj pametovat.
Vedno je potrebno zagotovit varno infrastukturo, da lahko vršiš kontrolo in pišeš kazni in obsojaš voznike.

Potem pride šele na vrsto izdajanje vozniških na podlagi "denarnih pomoči" avtošolam itd....

Žal je tako, da se vedno najde odgovorni za karkoli v prometnem sistemu in to je seveda voznik.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

AndrejO ::

r3dkv1c4 je izjavil:


Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.

Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.

particle ::

Dokler so vzvratna ogledala namenjena šminkanju, in dokler se prodaja izpite in ne preverja, če je voznik dejansko sposoben sodelovati v prometu, je lahko infrastruktura top shit, pa bo še vedno štala na cesti.

Ales ::

rook912 je izjavil:

@Ales:
Kaj ti sanjaš? Saj noben ni omenjal, da jim je potrebno vzeti izpit ali prepovdati voćnjo ali kako drugače storstno diskriminirat. Dejstvo je, da vozniški izpit velja predolgo brez vmesne kontrole. Pravila se spreminjajo in tem spremembam marsikdo ne sledi. Niso ravno redki tisti, ki imajo probleme s krožišči, ker jih ni bilo, ko so delali izpit. Nič ne bi bilo narobe, če bi vsako tolko uvedli nekakšno preverjanje teoretskega znanja, ali pa obnovitveni tečaj cpp.
Govora je bilo o tistih, ki so delali izpit med "zadnjo vojno", ker kao vsi po vrsti niso sposobni voziti.

Če govorimo o obnovitvi CPP vsakih... kaj, 10 let (?) za vse, je to nekaj drugega. Potem to enako velja za 30-letnike ali 80-letnike in to ni starostna diskriminacija. Predsodek do "medvojnih" starostnikov pa je.

win64 ::

AndrejO je izjavil:

r3dkv1c4 je izjavil:


Nikoli ni bilo povedano, da imamo katastrofalno infrastrukturo in katastrofalen asfalt, ki ne dovoljuje varne vožnje v okviru predpisanih hitrosti, sploh v dežju.

Ne seri. Samo na AC je predpisana hitrost. Povsod drugje imaš navedeno samo in izključno najvišjo dovoljeno. Kadarkoli lahko voziš počasneje od tega maksimuma, če okoliščine to terjajo.


A je treba v vsaki temi posebej debatirat o tej minimalni hitrosti na AC, ki v zakonu ne obstaja.

Mehmed ::

bambam20 je izjavil:



Ne rabiš googlat.

Izvoli 3 dni star članek. Je pa res, da je poudarek na skoraj. Ne spomnem se v preteklosti, da bi bilo več kot mogoče 5 voženj na leto po napačni strani.

http://www.rtvslo.si/slovenija/skoraj-v...



No sej, tudi jaz se ne spomnim take epidemije. Sem sel guglat zdj ampak dvignu roke, ker niti dva clanka nista imela enakih stevilk. 55,74,76 za 2010, 11 pa 12 iz darsove statistike mi se najbolj verodostojne zvenijo.

Zdej mozno je, da smo v letu dni podvojili vse skupaj, seveda. Samo jaz bi prej rekel, da so mediji koncno opazili to zlato jamo za prispevke, ki ne bo nikoli presahnila. Senzacionalisticni kot so pa tudi ne bodo zgubljali casa z konkretnimi statistikami. Ne, vzeli bodo klice na policijo, ker pac vecje stevilke v zvezi s to temo ne bodo nasli.

Dokler se enmu ne posveti, da bi lahko izracunal povprecno stevilo avtov na ac takrat pa bo to postalo

550 ljudi vsak dan v neposredni smrtni nevarnosti na avtocesti naslov.

Nekomu iz 24ur je prislo zdle ob tej ideji, sploh ne dvomim.
««
«
1 / 7
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15224091 (20481) facepalm
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38870003 (61723) BigWhale

Več podobnih tem