» »

Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray

Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray

The Verge - Autodesk, ki ga poznamo po številnih programih za računalniško grafiko in animacijo, bo izdal lasten pogon za igre. Čeprav so grafično podobo pisci že doslej pogosto pripravljali v Autodeskovih Mayi, 3ds Maxu, izrisovalnem pogonu Scaleform in ostalih Autodeskovih orodjih, je vse skupaj poganjal Unity, Unreal ali kateri izmed drugih pogonov. Autodesk želi poseči tudi na področju, zato je pripravil lasten pogon Stingray.

Stingray, ki so ga prvikrat napovedali marca, je zgrajen na pogonu Bitsquid, ki ga je Autodesk kupil lani. Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS, na njem pa recimo tečejo Gauntelt, Helldivers ali War of the Vikings. Stingray bo obdržal osnovno Bitsquidovo jedro in vse funkcije, kot jih ima na primer Unreal Engine 4, ga bodo pa tesneje povezali z Autodeskovo arhitekturo. Tako bo mogoče oblikovati like v Mayi, potem pa se bodo enostavno prenesli v urejevalnik za pogon Stingray. Autodesk želi poenostaviti celoten postopek razvoja, saj bodo imeli pod isto streho 3-D orodja in pogon, tako da bo Live Link omogočal hiter predogled sprememb. Dobiti bo mogoče tudi Stingrayjevo izvorno kodo.

Stingray ne bo zastonj. Mesečna naročnina na osnovno verzijo bo znašala 30 dolarjev, medtem ko je Unity v osnovni verziji brezplačen (naprednejše in obširnejše licence so seveda plačljive od 75 dolarjev mesečno dalje). Unreal pa na primer stane pet odstotkov prihodkov od iger, ki zaslužijo več kot 3000 dolarjev bruto v četrtletju. Stingray bo za začetek na voljo tudi brezplačno v kompletu z Mayo LT, katera pa stane istih 30 dolarjev mesečno.

25 komentarjev

Furbo ::

Odlično, konkurenca ne bo odveč.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

opeter ::

Mesečna naročnina ... eh. Vsepovsod rinejo tole. Ne lajkam.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Truga ::

Ti raje placas enkrat 10 cukov, al kk?

opeter ::

Truga je izjavil:

Ti raje placas enkrat 10 cukov, al kk?


10 čukov ne, nekaj stotakov letno pa ja (če je potreba) in potem vem, da imam v lasti nekaj fizičnega v roki. Najboljše je bilo nekdaj, ko si dobil serijsko, jo vpisal, namestil program in uporabljal. Ni bilo nobenega "mrežnega" aktiviranja, ves čas moraš biti online, ker preverjajo ipd. kakca.





Tako je bilo vsaj v preteklosti. Odkar pa so razne online aktivacije in programska oprema v oblaku pa itak več nič ni ziher, do kdaj lahko še trenutno uporabljeni izdelek aktiviraš, ki si ga še kupil v preteklosti. Proizvajalec programske opreme se lahko bilokdaj premisli in zapre/odklopi strežnike.

Pri naročninah pa je še en velik minus, namreč lahko brez težav kadarkoli dvignejo ceno (brez prehodne najame, saj imajo pravico) in se lahko obrišeš pod nosom. Če ne plačaš bo programska oprema (legalno) prenehala delovati.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

Truga ::

Nic od tistega kar si tamle pejstu, razen CS1, se ti ne aktivira brez interneta, tko da ne razumem tocno tvojga pointa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

opeter ::

Truga je izjavil:

Nic od tistega kar si tamle pejstu, razen CS1, se ti ne aktivira brez interneta, tko da ne razumem tocno tvojga pointa.


Imam še starejše škatle programov, ki se aktivirajo samo s serijsko, samo se mi ni dalo fotkat.

A bistvo je sledeče: odvisen si od proizvajalcev programov, pri naročnini pa še bolj kot v primeru "fizičnega nakupa" nekoč (četudi se je slednje aktiviralo preko interneta).
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Truga ::

Se vedno lahko piratiziras ves ta software, ce ti (cenejse) narocnine niso po godu.

Sheteentz ::

šparat te škatle od programja je tako, kot bi človek šparal škatle od čevljev

Dr_M ::

Kaj pa je tocno cenejse? Ce imas mesecno narocnino 10€ za program, ki sicer stane 150€ za neomejeno uporabo, to ni neki ceneje. Ubistvo bo z narocnino vse drazje, kar bos uporabljal vec kot ~1 leto.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Glugy ::

piratizirat že ampak človk ponavad hoče dat neki nazaj proizvajalcu za njegov trud pa neki poštenga za to ceno tud imet. te naročnine se mi pa ne zdijo najbolj poštene. To je sploh problem pri programih ki nimajo neke praktične alternative.

Dr_M je izjavil:

Kaj pa je tocno cenejse? Ce imas mesecno narocnino 10EUR za program, ki sicer stane 150EUR za neomejeno uporabo, to ni neki ceneje. Ubistvo bo z narocnino vse drazje, kar bos uporabljal vec kot ~1 leto.


+1

"Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS"
A to zdej pomen da bo hitreje iz ene platforme na drugo šlo al kako?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

m0LN4r ::

Z mesečno naročnino dobimo nekateri pozneje potem zastonj nadgradnjo recimo. Edius 6 -> 7

Nekater software, ki sem ga moral uporabiti stane vsak krepko čez 2/1000EUR, rajši plačam tiste 150EUR naročnine za eno leto.

Nevem pa kaj muči ljudi, da si povezan online? Saj praktično brez tega več niti delat nemoreš. Recimo BIMx, Basecamp, Cloud, Teamwork etc. To je prihodnost.
Recimo mi smo delali na enem projektu sočasno 5 ljudi iz različnih koncev in vse v realtime na strežniku znotraj te aplikacije.

Če si solist, potem mi je jasno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dr_M ::

Nekater software, ki sem ga moral uporabiti stane vsak krepko čez 2/1000EUR, rajši plačam tiste 150EUR naročnine za eno leto.


Torej, povej naravnost, da gre za zelo specificno zadevo, kjer te ne morejo kar tako obrat do kosti.
Jaz govorim za programe, ki jih uporabljamo skoraj vsi oz zelo veliko ljudi. Za take programe pozabi, da bi bili cenejsi.
Office 365 Home je zdej 99€ na leto, prej je bil pa paket koliko? 100? 150€? Pa si ga lahko uporabljal neomejeno dolgo (oz dokler si lahko z njim se kaj delal)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Truga ::

Dr_M je izjavil:

Kaj pa je tocno cenejse? Ce imas mesecno narocnino 10EUR za program, ki sicer stane 150EUR za neomejeno uporabo, to ni neki ceneje. Ubistvo bo z narocnino vse drazje, kar bos uporabljal vec kot ~1 leto.

CS6 design & web kosta okoli 2k, nova verzija CS je hodila na koncu prakticno vsako leto (cs5 2010, 5.5 2011, 6 2012), creative cloud s posodobitvami pa pride 750e na leto. Tudi ce si vsako drugo verzijo preskocil, si se vedno na boljsem zdaj z narocnino.

Poleg tega lahko zadevo narocis za par mescov ko rabis, ko ne rabis pa narocnino prekines, dokler spet ne rabis.

Na dolgi rok se narocnina vsekakor splaca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Dr_M ::

Ce rabis zadevo enkrat na leto se splaca ja, to je res. Ce jo rabis konstantno, je mnogo drazje.
Ajde, ce program stane 1000EUR in je LETNA narocnina recimo 200EUR, je to poceni, ce je 500EUR, te to na dolgi rok pride 2,3,4x drazje. Razen za frocovje, ki hoce vsako najnovejso verzijo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

m0LN4r ::

Ni problem samo v frocovju, delo v novejših verzijah določenega softwara je praktično hitrejše in boljše, podpirajo nove stvari, ter ko se gre o podpori jo imaš 24/7, ki jo za 10 let star software nimaš.
Recimo CS5.5 in CC2015 je en lep primer, potem AC18 - AC19 (optimiziran opengl), potem Edius 7 je prinesel marsikatero podporo, ki je 6ka ni imela, Maya 2013/14 (viewport 2.0) dela na isti opremi opazno hitreje, C4D R15/16 imata neverjetno hitrejši Lightmapping in Teamrender. Vray RT 3 ima spet svoje pluse, ki jih prejšnje verzije nimajo.

No in pri večini, če si naročen te pride konkretno ceneje + še kak free upgrade dobiš, ker se podpora za starejšo robo ukinja oz. zanemarja.

Vglavnem bunijo se recimo tisti, ko jim je office drag in nova verzija ne prinaša za njih nič boljšega. Potem pa ugotoviš, da za to kar ga uporabljajo bi lahko uporabil Libre, OO ali nenazadnje google docs.

Vse ima svoje prednosti in vedno je kaka alternativa na razpolago.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

CoolBits ::

Kaj bo naročnina na grafični pogon, igro boš pa kupil naenkrat?
Po mojem je to za razvijalce.

opeter ::

Tudi igre se počasi premikajo na neke vrste naročniškega modela (DLC-ji, Season Pass ipd. kažejo te smernice) ...

Sheteentz je izjavil:

šparat te škatle od programja je tako, kot bi človek šparal škatle od čevljev


Saj tudi škatle od čevljev spravljam (ne vse, nekatere). Toliko stvari lahko pospraviš v njih, pa še lepo se zlagajo eden na drugega, kot lego kocke oz. zidaki.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

ahac ::

Tudi igre se počasi premikajo na neke vrste naročniškega modela (DLC-ji, Season Pass ipd. kažejo te smernice) ...
Hkrati pa stran od klasične naročnine (npr. MMOji)...


Kaj bo naročnina na grafični pogon, igro boš pa kupil naenkrat?
Po mojem je to za razvijalce.
Ja, če si resen razvijalc, potem ti ta naročnina ni problem.
To s free uporabo (Unity, UE4) je bolj za tiste, ki še ne vedo, če bodo sploh kaj naredil. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

SaXsIm ::

Tudi meni grejo naročnine na živce. In sploh pri bolj kompleksnih programih včasih nočeš updejtov, zaradi tega, ker razvijalci čutijo neko potrebo da vsake toliko časa drastično spremenijo grafični vmesnik, da se iz novega vmesnika sploh ne znajdeš. Primeri - Office, Sibelius, AutoCAD. Saj js razumem, da je drago nuditi popravke in podporo za recimo več verzij AutoCADa, ampak tisti ki je kupil autocad 2004 ali 2011 je še vedno plačal 1000+ EUR za program. In za toliko denarja je skoraj realno pričakovati support za najmanj 5 let, pa tudi da bo delovalo normalno tudi če prenehajo z nudenjem podpore.
SaXsIm

Jst ::

Nov game engine, ki se bo osredotočal predvsem na grafični del?

Kaj pa ostale stvari? AI, zvok, network, computing okolja,...? O tem nisem nič našel.

Na koncu bodo razvijalci kakšne AAA igre s tem pogonom porabili nekajkrat več samo za "dodatke".

Ne zgleda neka huda inovacija, ker imaš že sedaj v pogonih tudi uvoz iz grafično oblikovalskih programov.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

66speeder66 ::

Tale slikca zgoraj z avtom me nakako spominaja na naslednjo Mafio z izboljšano grafiko nekje v prihodnosti...
Zaenkrat pa je samo prerendered stuf.
Ne moreš imeti vsega verjetno... al pa ja no, ampak... mogoče...
ne vem...
la toya

BlackMaX ::

m0LN4r je izjavil:

Ni problem samo v frocovju, delo v novejših verzijah določenega softwara je praktično hitrejše in boljše, podpirajo nove stvari, ter ko se gre o podpori jo imaš 24/7, ki jo za 10 let star software nimaš.
Recimo CS5.5 in CC2015 je en lep primer, potem AC18 - AC19 (optimiziran opengl), potem Edius 7 je prinesel marsikatero podporo, ki je 6ka ni imela, Maya 2013/14 (viewport 2.0) dela na isti opremi opazno hitreje, C4D R15/16 imata neverjetno hitrejši Lightmapping in Teamrender. Vray RT 3 ima spet svoje pluse, ki jih prejšnje verzije nimajo.

No in pri večini, če si naročen te pride konkretno ceneje + še kak free upgrade dobiš, ker se podpora za starejšo robo ukinja oz. zanemarja.

Vglavnem bunijo se recimo tisti, ko jim je office drag in nova verzija ne prinaša za njih nič boljšega. Potem pa ugotoviš, da za to kar ga uporabljajo bi lahko uporabil Libre, OO ali nenazadnje google docs.

Vse ima svoje prednosti in vedno je kaka alternativa na razpolago.


Razlika med CS6 in CC2015 je zanemarljiva v smislu da se neko delo opravi. Plus to, razumem studije ko razvijejo nek pipeline za izdelavo svojih storitev ki učasih traja par let in ko že vse testirajo in vidijo kaj jim paše pride ven 1, 2 ali več novih verzij programa, kar je narobe ampak, kaj češ itak živimo v sistemu, da naj se samo prodaja, pa tud če ne rabiš kupi in kupi še več.

Autodesk bi bil kralj, če bi sproti dajal service packe/ updejte za pakete namesto da bi vsak let neko novega dal ven. Pravzaprav oni služijo velik denar od podjetij, ki vrjemem da nimajo najnovejših Max programov.

Jst ::

Jaz poznam delavca v tiskarni, ki dela na XPjih, Adobe Photoshop in Corel ?Publisher? (ali kako se imenuje) tudi še iz tistega obdobja 2002-2004. Človek ima za svoje delo točno takšno orodje, ki ga potrebuje in ni enega razloga iz njegovega stališča, da bi uporabljal kaj drugega. Za hardware pa ne vem...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

opeter ::

Corel Ventura.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

usoban ::

"Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS"

Tole ze ne bo prav. Lua je jezik za skriptiranje, engine je pa napisan kvecjemu v C++.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

System Shock Remake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
17736008 (3589) oo7
»

Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray

Oddelek: Novice / Igre
2535374 (32855) usoban
»

Kakšen old school avto bi vozili, če bi si lahko enega izbrali? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12837896 (27565) STASI
»

Problem pri Autodesk 3DS Max 2012

Oddelek: Programska oprema
8868 (799) Rippy
»

Najdite mi driverje za graficno, pls

Oddelek: Pomoč in nasveti
121281 (1135) Dr_M

Več podobnih tem