»

Unity kupuje razvojni del Weta Digitala

vir: Unity
Unity - Skrbniki grafičnega pogona Unity so sprožili nakup inženirskega dela studia za posebne učinke Weta Digital, posel pa je vreden več kot poldrugo milijardo dolarjev.

Vrh ponudbe komercialnih 3D grafičnih pogonov za razvoj iger že dobro desetletje trdno zasedata Unreal Engine, firme Epic Games, in pa Unity. Dvoboj med družbama se je v zadnjih letih le še zaostril, saj se svojčas izključno igričarska orodja vse bolj prebijajo na področje video produkcije, oziroma nastajanja nanizank, filmov, oglasov in novičarskih vsebin, kar odpira nova polja dela. Zato ni presenetljivo, da skušata podjetji pridobiti dodatne zmogljivosti v tej smeri. Pri Unityju so se ozrli kar za slovitim novozelandskim studijem za vizualne učinke Weta Digital, ki ga je v začetku devetdesetih soustanovil režiser Peter Jackson in je sodeloval pri številnih filmih, od Trilogije Gospodar prstanov do Avatarja. Unity bo za 1,625 milijarde ameriških dolarjev kupil tehnični del Weta Digitala, torej oddelek za razvoj...

4 komentarji

Autodesk pripravlja lasten pogon za igre Stingray

The Verge - Autodesk, ki ga poznamo po številnih programih za računalniško grafiko in animacijo, bo izdal lasten pogon za igre. Čeprav so grafično podobo pisci že doslej pogosto pripravljali v Autodeskovih Mayi, 3ds Maxu, izrisovalnem pogonu Scaleform in ostalih Autodeskovih orodjih, je vse skupaj poganjal Unity, Unreal ali kateri izmed drugih pogonov. Autodesk želi poseči tudi na področju, zato je pripravil lasten pogon Stingray.

Stingray, ki so ga prvikrat napovedali marca, je zgrajen na pogonu Bitsquid, ki ga je Autodesk kupil lani. Bitsquid je napisan v jeziku Lua, ki teče na Windows, PS3 in PS4, Xboxu 360, Androidu in iOS, na njem pa recimo tečejo Gauntelt, Helldivers ali War of the Vikings. Stingray bo obdržal osnovno Bitsquidovo jedro in vse funkcije, kot jih ima...

25 komentarjev

Firefox bo prispel tudi na iOS

Twitter - Podpredsednik Mozille Jonathan Nightingale je dejal, da bo Mozilla pripravila verzijo Firefoxa za Applove naprave z iOS, je sporočil Luka Blakk iz Mozille.

Firefoxa za iOS ni, ker sta Mozilla in Apple vsak na svojem bregu glede pogona brskalnika. Medtem ko Apple vztraja, da morajo vsi pisci brskalnikov uporabljati Applov pogon, kar utemeljujejo z varnostnimi razlogi, je Mozilla vztrajala, da na iOS ne pridejo, dokler jim ne bodo dovolili uporabiti lastnega pogona. In tak pat položaj je trajal...

2 komentarja

Google Apps za šole z neomejeno kapaciteto

Google - Google je napovedal, da bodo uporabniki paketa Google Apps v šolstvu in izobraževanju dobili neomejeno količino prostora povsem brezplačno. Google Apps for Education bo deloval zelo podobno kot Google Drive for Work, le da bo popolnoma zastonj.

Podjetja niso neumna in so si že zdavnaj izračunala, da je najboljša investicija ponujati svoja orodja študentom (in profesorjem) brezplačno ali po zelo znižani ceni, saj se tako ljudje navadijo nanje in jih potem pričakujejo tudi kasneje, ko so zaposleni. Podobno miselnost goji tudi Google.

Šole in univerze, ki uporabljajo Google Apps for Education, bodo torej deležne neomejene velikosti predala za datoteke. Bo pa velikost posamezne datoteke omejena na 5 TB, kar ne bi smelo povzročati večjih težav. Doslej je bilo brezplačnih 30 GB na uporabnika, dokupiti pa je bilo mogoče dodatnih 70 GB za pet...

18 komentarjev

Crucialu je v tretje šlo rado

Težavni pogoni

vir: AnandTech
Hexus - Po nedelujočem firmwareu in blamaži s prav tako nedelujočim popravkom je Crucialu očitno končno uspelo narediti pogon RealSSD C300 uporaben. Kot se je izkazalo v obsežnejših testiranjih, ki se očitno niso zgodila pri prvotni izdaji popravka, težava ni bila v samem firmwareu, ki tudi zdaj nosi oznako 0002, temveč v orodju, ki le-tega namesti na pogon. Orodje očitno ni dobro sodelovalo z določenimi matičnimi ploščami, kar je pogone naredilo neuporabne. Samo orodje naj bi bilo sedaj posodobljeno, s tem pa težave odpravljene. Popravek naj bi obenem znižal porabo pogona ter izboljšal delovanje funkcije TRIM. Pri posodobitvi se je nujno treba držati treh smernic, ki bodo zagotovile delujoč pogon tudi po...

24 komentarjev

Unreal Engine 3 podpira 3D

HotHardware - nVidia na vzpon 3D tehnologije prikaza slike stavi veliko, podobno kot na uporabo grafičnih jeder za izračun podatkov. S podporo prikaza 3D Vision v pogonu Unreal 3 so nedvomno dobili močnega zaveznika, saj pogon že uporablja nekaj novejših popularnejših iger (npr. seriji Gears of War in Mass Effect, Bioshock 2 ter Batman: Arkham Asylum) ter tudi starejše igre, kot je Unreal Tournament 3 iz leta 2007. V letu 2010 se bo nabor iger, zgrajenih okrog Unreal Engine 3, seveda še nekoliko razširil in potencialno pripeljal 3D Vision k še večji publiki. Prav vse igre na Unreal Engine 3, že izdane oz. še v delu, bodo namreč dobile podporo za tro-dimenzionalni prikaz slike....

26 komentarjev

Nova inkarnacija Unreal pogona

The Fastest Game News - Najnovejša inkarnacija pogona Unreal je prirpavljena za licenciranje (prodaja programejem, ki nato napišejo igre). Pogon sedaj podpira 2048x2048 teksture, izboljšano upravljanje z video pomnilnikom (zadevo so končno prepustili kar DirectX-u ) - kar je bila ena največjih hib pogona, ki je uporabljen v Unreal Tournament. Izboljšana pa so tudi orodja za delo z pogonom. Epic pa zelo očitno namerava s tem pogonom prodreti tudi na področje X-Boxa (ja, ja vsi na X-Boxa...). Epic pa je objavil še dva nova screen-shota, ki dokazujeta sposobnosti novega pogona. Klik.

7 komentarjev