Forum » Na cesti » Hitrost vožnje na AC
Hitrost vožnje na AC
Temo vidijo: vsi
krneki0001 ::
In kakšna je razlika v porabi, če se nekdo vozi 110km ali 130km/h.
Velika. Naprimer pri twingu (1998 letnik) v servisni knjigi je bilo napisano da je med 90km/h in 120km/h lahko tudi 30% večja poraba.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
primar ::
GrimReaper ::
Modus je precej neaerodinamičen avto, ampak vseeno ne verjamem da je lahko 2l razlike, vsekakor ne samo pri razliki povprečne hitrosti za 10-20, mogoče s popolnoma drugim režimom vožnje.
Pri enem normalnem avtu nižjega srednjega razreda z enim 1.6 16V motorjem imaš porabo 7,5l, če ga ne šparaš popolnoma nič, to pomeni vključevanje tretja do 140, prehitevanja raje v tretji kot četrti, pa tudi kakšno polno pospeševanje do max hitrosti si lahko privoščiš.
Z narahlim pospeševanjem in max hitrostjo 130 prideš na 6,5l. Pri max 110 bi pa s težavo prilezel do 6l, tako da je razlike največ 0,3l. Manj kot 110 pa na AC nimaš kaj počet.
Ne regionalki se bolj pozna, tam je razlike takoj 7 proti 10l.
Pri enem normalnem avtu nižjega srednjega razreda z enim 1.6 16V motorjem imaš porabo 7,5l, če ga ne šparaš popolnoma nič, to pomeni vključevanje tretja do 140, prehitevanja raje v tretji kot četrti, pa tudi kakšno polno pospeševanje do max hitrosti si lahko privoščiš.
Z narahlim pospeševanjem in max hitrostjo 130 prideš na 6,5l. Pri max 110 bi pa s težavo prilezel do 6l, tako da je razlike največ 0,3l. Manj kot 110 pa na AC nimaš kaj počet.
Ne regionalki se bolj pozna, tam je razlike takoj 7 proti 10l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
šernk ::
hja moj 1.6 16V če vozim 110km/h porabi nekje max 6,5l če ga vozim lepo tudi nižje. pri 130 pa pod 7 ne pridem. tist liter je res takoj razlike pri takih hitrostih.
je pa res da naše avtoceste so zahtevne glede porabe. preveč so obremenjene s prometom + precej klancev. po italiji spravim porabo pri 130km/h na 6 litrov brez problema če greš ob pravi uri na pot, da ne priletiš v največjo gužvo. ko imaš 600km in večinoma 3 pasovnico in praktično stalno po ravnini se zelo pozna na porabi.
je pa res da naše avtoceste so zahtevne glede porabe. preveč so obremenjene s prometom + precej klancev. po italiji spravim porabo pri 130km/h na 6 litrov brez problema če greš ob pravi uri na pot, da ne priletiš v največjo gužvo. ko imaš 600km in večinoma 3 pasovnico in praktično stalno po ravnini se zelo pozna na porabi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
m0LN4r ::
Nevem zakaj se sploh nekateri vozite na AC, če vas 95% ostalih udeležencev živcira in spravi v stanje, da počnete namerno nevarne manevre za vseh 100%.
Za vas 5% živčnežev mamo tudi vlak, bus, kolo, preselitev, taksi, šofer, letalo, helikopter, space x, prevozi ipd.
Za ohranitev dobrega duševnega stanja in mirnih živcev.
Za vas 5% živčnežev mamo tudi vlak, bus, kolo, preselitev, taksi, šofer, letalo, helikopter, space x, prevozi ipd.
Za ohranitev dobrega duševnega stanja in mirnih živcev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
feryz ::
Ej, nisem vsega bral.
Koliko časa oz. kako velika mora biti vrzel med kamioni, da se določeni kreteni morajo umakniti s prehitevalnega pasa in trem, štirim avtomobilom ali več avtomobilom, v tem času/razdalji, ni treba prehitevati po desni.
A je tudi za to kakšna kazen?
Koliko časa oz. kako velika mora biti vrzel med kamioni, da se določeni kreteni morajo umakniti s prehitevalnega pasa in trem, štirim avtomobilom ali več avtomobilom, v tem času/razdalji, ni treba prehitevati po desni.
A je tudi za to kakšna kazen?
šernk ::
55m je pri 100km/h varnostna razdalja, torej če je razlika cca 100m med kamioni imaš prostor za umik.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
donvito ::
Ej, nisem vsega bral.
Koliko časa oz. kako velika mora biti vrzel med kamioni, da se določeni kreteni morajo umakniti s prehitevalnega pasa in trem, štirim avtomobilom ali več avtomobilom, v tem času/razdalji, ni treba prehitevati po desni.
A je tudi za to kakšna kazen?
Beri odgovor m0LN4r
Nevem zakaj se sploh nekateri vozite na AC, če vas 95% ostalih udeležencev živcira in spravi v stanje, da počnete namerno nevarne manevre za vseh 100%.
Za vas 5% živčnežev mamo tudi vlak, bus, kolo, preselitev, taksi, šofer, letalo, helikopter, space x, prevozi ipd.
Za ohranitev dobrega duševnega stanja in mirnih živcev.
AapocalypseE ::
Na žalost je vedno več živčnih ljudi. Številka je dosti višja kot 5%.
Če je že manjša kolona na cesti, če ne spelješ na semaforu takoj že trobijo, če niso na blagajni takoj na vrsti, itd...
Vedno več je tega...
Jaz nimam teh problemov, ampak, če me nekdo namerno zabava, sem lahko 2x hujši nazaj...
Če je že manjša kolona na cesti, če ne spelješ na semaforu takoj že trobijo, če niso na blagajni takoj na vrsti, itd...
Vedno več je tega...
Jaz nimam teh problemov, ampak, če me nekdo namerno zabava, sem lahko 2x hujši nazaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AapocalypseE ()
Unknown_001 ::
55m je pri 100km/h varnostna razdalja, torej če je razlika cca 100m med kamioni imaš prostor za umik.
Yeah right in potem naj drugi iz 135 pribremzamo na 100 da bo gospoda lahko šla mimo s 150. Evo srednji prst.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
feryz ::
Kdo pa govori o živcih?
Ko prehitiš kamion, se normalno prestaviš na vozni pas, pelješ dovoljenih 130 km/h, slučajno greš mimo parih avtov na prehitevalnem, zmanjšaš na 100 - 110 km/h, daš smerokaz, greš na prehitevalnega in prehitiš naslednji kamion.
Popolnoma umirjeno. Za to res ni potrebnih strašnih živcev.
Ko prehitiš kamion, se normalno prestaviš na vozni pas, pelješ dovoljenih 130 km/h, slučajno greš mimo parih avtov na prehitevalnem, zmanjšaš na 100 - 110 km/h, daš smerokaz, greš na prehitevalnega in prehitiš naslednji kamion.
Popolnoma umirjeno. Za to res ni potrebnih strašnih živcev.
m0LN4r ::
Yeah right in potem naj drugi iz 135 pribremzamo na 100
Ne smeš zabremzat pred gospodo, tu je keč.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Unknown_001 ::
Yeah right in potem naj drugi iz 135 pribremzamo na 100
Ne smeš zabremzat pred gospodo, tu je keč.
A bejž, kaj naj se ob umiku na drug pas kar tovornjaku v prikolico nalimamo?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
m0LN4r ::
Po njihovi logiki DA, če me zastopiš.
Če se ne umakneš med dva tovornjaka si prasc, če se voziš sproščeno po napornem delavniku si prasc,
če prehitevaš si prasc in v napoto, če slučajno zabremzaš, ker avto za katerega se premakneš je počasnejši si prasc.
Če ne zaviješ avtu vsaj 10m pred nos, si prasc.
Važno je, da on lahk dela kaj hoče in je samemu sebi car na AC.
Če se ne umakneš med dva tovornjaka si prasc, če se voziš sproščeno po napornem delavniku si prasc,
če prehitevaš si prasc in v napoto, če slučajno zabremzaš, ker avto za katerega se premakneš je počasnejši si prasc.
Če ne zaviješ avtu vsaj 10m pred nos, si prasc.
Važno je, da on lahk dela kaj hoče in je samemu sebi car na AC.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
AapocalypseE ::
Če si za tovornjakom in bi ga rad prehitel narediš to tako, da pogledaš v levo ogledalo in se prepričaš ali pripelje kak streetracer po prehitevalnem pasu in potem še pogledaš levi mrtvi kot in vzvratno ogledalo. Če streetracerja ni na prehitevalnem pasu, lahko prehitiš tovornjak. Če maš počasnejši avto priporočam, da menjaš v četrto, da se lahko čim hitreje spet spraviš na desni pas in vajo ponovno ponoviš za naslednjim tovornjakom, itd...
Pa veliko veselja ob takšni vožnji, sploh zato, ker je na naši AC tako malo tovornjakov
Pa veliko veselja ob takšni vožnji, sploh zato, ker je na naši AC tako malo tovornjakov
m0LN4r ::
da pogledaš v levo ogledalo
Sem pogledal pa je bil streetracer še 1km zadaj za ovinkom na voznem pasu
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AapocalypseE ::
Sokolovo oko, da vidiš 1km nazaj streetracerja in to na istem pasu kot si sam pa še za ovinkom
Pol ti je uspelo prit bp mimo, ne?
Pol ti je uspelo prit bp mimo, ne?
m0LN4r ::
Skoraj, skoraj :P Pri drugem kamionu sem že mel dolge luči v ogledalih pa nisem videl ali se je varno umaknit
Sokolovo tako, mi je že tut okulist povedal.
Sokolovo tako, mi je že tut okulist povedal.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
primar ::
Jaz se z temi zadevami že zelo dolgo ukvarjam. In tako sem z pravo potjo in z vsemi možnimi triki tudi uspeval z cca 1l nižjo porabo kot jo imam sedaj. Ampak pot na kateri sem jaz porabljal 1l/100km manj je bila na dan (pot v službo in nazaj) 16km daljša od poti, ki jo uporabljam zdaj. Torej super - duper ekonomična vožnja 60km na dan x 22 dni po 4,5l/100km =59,4l na mesec, kar znese z biodizlom 60,6€. Po neekonomični poti, kjer avto porablja 5,5l/100km =53,24l na mesec...cca 54,3€ na mesec.
Zdaj pa kaj se bolj splača....:).
Pa še nekaj o obrabi sklopke itd... pravi hipermiler ne uporablja sklopke. Ven iz brzine vrčt tak ni problem, nazaj not pa samo z gasom poloviš obrate. V bistvu ko se enkrat navadiš že normalno šaltaš brez sklopke - gor in dol.
Kaka obraba zavor - jih tako malo uporabljam, da mi vedno piknejo...glih ta vikend gre spet vse narazen. No bolj so kriva leta in kilometri :).
LP
Zdaj pa kaj se bolj splača....:).
Pa še nekaj o obrabi sklopke itd... pravi hipermiler ne uporablja sklopke. Ven iz brzine vrčt tak ni problem, nazaj not pa samo z gasom poloviš obrate. V bistvu ko se enkrat navadiš že normalno šaltaš brez sklopke - gor in dol.
Kaka obraba zavor - jih tako malo uporabljam, da mi vedno piknejo...glih ta vikend gre spet vse narazen. No bolj so kriva leta in kilometri :).
LP
m0LN4r ::
Verjetno si mislil pisat v uno drugo Rant temo.
Po "stari cesti" je včasih res bolj komot in uizi, kot po AC kjer je 10x več prometa se šponat in potem itak parkrat stojiš za kamionom pa čakaš.
Jaz grem zadnje čase rajši po "stari cesti" in tam pičim +120kmh ker ni žive duše. V naselju pa relaksiraš in poslušaš radio.
Po "stari cesti" je včasih res bolj komot in uizi, kot po AC kjer je 10x več prometa se šponat in potem itak parkrat stojiš za kamionom pa čakaš.
Jaz grem zadnje čase rajši po "stari cesti" in tam pičim +120kmh ker ni žive duše. V naselju pa relaksiraš in poslušaš radio.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
primar ::
Verjetno si mislil pisat v uno drugo Rant temo.
Po "stari cesti" je včasih res bolj komot in uizi, kot po AC kjer je 10x več prometa se šponat in potem itak parkrat stojiš za kamionom pa čakaš.
Jaz grem zadnje čase rajši po "stari cesti" in tam pičim +120kmh ker ni žive duše. V naselju pa relaksiraš in poslušaš radio.
Pa res sem nekje preskočil temo...ma nič hudega, tam se bodo tak pobili za deci bencina :).
BorutK-73 ::
Verjetno si mislil pisat v uno drugo Rant temo.
Po "stari cesti" je včasih res bolj komot in uizi, kot po AC kjer je 10x več prometa se šponat in potem itak parkrat stojiš za kamionom pa čakaš.
Jaz grem zadnje čase rajši po "stari cesti" in tam pičim +120kmh ker ni žive duše. V naselju pa relaksiraš in poslušaš radio.
In ti potem nam pamet soliš kako se vozi v mestih in okoli prehodov?!
m0LN4r ::
Normalno, v teh rovtah ni ne ljudi in niti prehodov. Pač prilagodiš se razmeram ane.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mare2 ::
In vidva veselo komentirata in pametujeta o vožnji celemu svetu. Na koncu bomo še ugotovili, da nekdo sploh nima avta. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
MuadDib ::
MuadDib ::
Ravno vceraj sem peljal prijatelje na letalisce na Brnik. Moram povedat da tale voznja po AC v sloveniji ni prav nic zabavna! Odstavnega pasa velikokrat sploh ni!!! In da ne govorim o prepotentnih lastnikih audijev! Peljes normalno po cesti cca 140km/h, prides na nekje 200m do tovornjaka, pogledas v ogledalo, preveris se mrtvi kot, ce bi slucajno kaksnega vmes spregledal... cesta prazna... das lepo smerokaz in se enkrat pogledas v ogledalo... dalec na obzorju sta dve lucki... potegnes ven, pripeljes na 20m razdalje do tovornjaka (ze na prehitevalnem), pa mislis da te bo avdi povozil, ker mu ne vidis niti havbe vec!!! Pa kaj to je normalno? Nimam nic proti, da nekdo vozi 20-30km/h prehitro... ampak to je bilo pa ocitno krepko preko 200km/h! Tudi v tem primeru nimam veliko proti, vendar se obnasajte na AC! Ce gre nekdo prehitevat, ima primerno hitrost, prosim malo strpnosti in pocakajte, da opravi(m) svoj prehitevalni manever, saj bo trajalo le nekaj sekund, nato pa lahko dalje ogrozate sebe in druge v prometu.
Moram pa se povedat, da sem prav gledal, kako je na drugem odseku prisel iz ozadja en bmw (celjska registrska), jaz sem se pa vozil za enim kombijem, ki sem ga naceloma zelel prehitet, saj je zelo tezko videt skozi njega. Nisem se dal smerokaza, ko sem ga zagledal v ozadju. Ko je bil bmw vstric z mano (po moji oceni je vozil nekje med 180 in 200km/h, jaz pa sem moral zaradi kombija zmanjsat na 130km/h) je voznik kombija brezkompromisno zapeljal na levi pas (hkrati s tem ko je zapeljal je dal smerokaz, kar je absolutno prepozno!), kjer je bila le sreca, da ga tale bmw ni lepo nabasal od zadaj!
Zato pa pravim, ne glede na to, kako hitro nekdo vozi, vedno je potrebno spremljat kaj se dogaja za nami, ko se prepricamo, da je varno prehitevat, najprej nakazemo smer s smerokazom, pocakamo 3-5 sekund, sele nato zapeljemo na levi pas! S tem damo JASNO vedet naso namero tistim za nami, tako da se lahko tisti pripravi tudi na to, da stopi s plina, sploh ce je krepko hitrejsi od omejitve.
Je res, da tudi sam rad vozim hitreje, kot je dovoljeno, vendar ko je potrebno prehitevat, raje zmanjsam in vozim previdno, saj se nikoli ne ve, kaj se dogaja tistemu na desnem pasu (lahko pride tudi do kaksnega defekta, kot recimo poci guma in potrebuje voznik naenkrat celo cesto - v takem primeru je pocasneje varneje).
Moram pa se povedat, da sem prav gledal, kako je na drugem odseku prisel iz ozadja en bmw (celjska registrska), jaz sem se pa vozil za enim kombijem, ki sem ga naceloma zelel prehitet, saj je zelo tezko videt skozi njega. Nisem se dal smerokaza, ko sem ga zagledal v ozadju. Ko je bil bmw vstric z mano (po moji oceni je vozil nekje med 180 in 200km/h, jaz pa sem moral zaradi kombija zmanjsat na 130km/h) je voznik kombija brezkompromisno zapeljal na levi pas (hkrati s tem ko je zapeljal je dal smerokaz, kar je absolutno prepozno!), kjer je bila le sreca, da ga tale bmw ni lepo nabasal od zadaj!
Zato pa pravim, ne glede na to, kako hitro nekdo vozi, vedno je potrebno spremljat kaj se dogaja za nami, ko se prepricamo, da je varno prehitevat, najprej nakazemo smer s smerokazom, pocakamo 3-5 sekund, sele nato zapeljemo na levi pas! S tem damo JASNO vedet naso namero tistim za nami, tako da se lahko tisti pripravi tudi na to, da stopi s plina, sploh ce je krepko hitrejsi od omejitve.
Je res, da tudi sam rad vozim hitreje, kot je dovoljeno, vendar ko je potrebno prehitevat, raje zmanjsam in vozim previdno, saj se nikoli ne ve, kaj se dogaja tistemu na desnem pasu (lahko pride tudi do kaksnega defekta, kot recimo poci guma in potrebuje voznik naenkrat celo cesto - v takem primeru je pocasneje varneje).
m0LN4r ::
Taki avdiji so že itak v prekršku, ki ga ravno sami izpostavljajo in sicer, ne vozijo se na voznem pasu.
Vsak, ki se malo več vozi na AC ve, da zaradi tovornjakov, gostega prometa takšne hitrosti na voznem pasu sploh niso možne na daljši rok.
Zato pa so takšni nonstop na prehitevalnem in ovirajo normalno prehitevanje ostalih.
Vsak, ki se malo več vozi na AC ve, da zaradi tovornjakov, gostega prometa takšne hitrosti na voznem pasu sploh niso možne na daljši rok.
Zato pa so takšni nonstop na prehitevalnem in ovirajo normalno prehitevanje ostalih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
@MuadDib, videl si 3 "posvečene". Audi, BMW in kombiji. Sveta posvečena trojica, ki misli da dominira na naših avtocestah in se tako tudi obnašajo. Večina. Je par izjem, ampak v večini so vozniki svete trojice kreteni.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Red_Mamba ::
Tkole je blo lani pa si lahk sami sliko ustvarite :D
http://gis.red-mamba.com/csvLight.html
Audi A4 1.9TDI cipan
letos naredil 7000km v 15 dneh. Samo nisem snemal GPS-a. Vozil sem pa priblizno isto.
http://gis.red-mamba.com/csvLight.html
Audi A4 1.9TDI cipan
letos naredil 7000km v 15 dneh. Samo nisem snemal GPS-a. Vozil sem pa priblizno isto.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Machete ::
krneki0001 je izjavil:
@MuadDib, videl si 3 "posvečene". Audi, BMW in kombiji. Sveta posvečena trojica, ki misli da dominira na naših avtocestah in se tako tudi obnašajo. Večina. Je par izjem, ampak v večini so vozniki svete trojice kreteni.
Jaz jih poznam veliko. Recimo takole od oka 15 z vrhunsko sveto trojico, in to vse dokaj z dokaj novimi. Od teh 15 so kreteni na cesti trije. To je približno moje povprečje. Tako da ne nabijaj brezveze. Problem je bolj mularija v starih svetih trojicah, ki stanejo par jurjev, mašine pa imajo primerljivo skočne z novimi, ki stanejo 10krat več..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
scipascapa ::
Premalo kontrole na cestah...danes pa 4 mrtvi na AC......štajerska in primorska AC sta katastrofalni, oziroma folk, ki vozi na tem delu.
Če jih nihče ne kaznuje, ego zraste.
krneki0001 je izjavil:
@MuadDib, videl si 3 "posvečene". Audi, BMW in kombiji. Sveta posvečena trojica, ki misli da dominira na naših avtocestah in se tako tudi obnašajo. Večina. Je par izjem, ampak v večini so vozniki svete trojice kreteni.
Če jih nihče ne kaznuje, ego zraste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
@MuadDib, videl si 3 "posvečene". Audi, BMW in kombiji. Sveta posvečena trojica, ki misli da dominira na naših avtocestah in se tako tudi obnašajo. Večina. Je par izjem, ampak v večini so vozniki svete trojice kreteni.
Jaz jih poznam veliko. Recimo takole od oka 15 z vrhunsko sveto trojico, in to vse dokaj z dokaj novimi. Od teh 15 so kreteni na cesti trije. To je približno moje povprečje. Tako da ne nabijaj brezveze. Problem je bolj mularija v starih svetih trojicah, ki stanejo par jurjev, mašine pa imajo primerljivo skočne z novimi, ki stanejo 10krat več..
Kakšno nabijanje neki. Koliko voznikov BMW-jev da smernik ko kam zavija? Malo so poglej po mestu vožnjo pa ti bo takoj jasno. Če imaš ti 15 kolegov z bmw-ji in od tega samo tri kretene, potem je to bolj ko ne izjema, da jih 12 vozi kulturno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Machete ::
Nevem no, uradna statistika ne obstaja. Res da se aroganca prikrade na plano z močnejšimi ladijami ampak, kolikor opažam se je ta fenomen precej umiril. Niso vsi kolegi, pač poznani ljudje. (kar je vseeno) Zadnje čase bolj opažam srednji ali srednji nižji rang avtov z močnimi motorji (ala astre, lagune, neki mali sportski poloti itd..) da so postali bolj nevarni glede brezobrazne vožnje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
m0LN4r ::
Če mi kdo časti kamero za en teden, jo namontiram tle na križišče pred oknom za en teden. Pa bomo gledali "kulturo" rabljenih bmwjev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
Nevem no, uradna statistika ne obstaja. Res da se aroganca prikrade na plano z močnejšimi ladijami ampak, kolikor opažam se je ta fenomen precej umiril. Niso vsi kolegi, pač poznani ljudje. (kar je vseeno) Zadnje čase bolj opažam srednji ali srednji nižji rang avtov z močnimi motorji (ala astre, lagune, neki mali sportski poloti itd..) da so postali bolj nevarni glede brezobrazne vožnje.
Ja, se strinjam. Počasi se seli na vse znamke avtomobilov, samo da imajo močno mašino.
Mi je pa zanimivo, danes sem šel po cesti ob gruberjevem kanalu in potem proti btc-ju z avtom in pred mano ena dečva v peugeotu 207sw. Vozi stalno 30, mogoče 35, stalno od enega konca svojega pasu pa do črte in nazaj (vijugala je) od dolenjske ceste do bauhausa na kajuhovi, kjer je zavila na letališko, jaz pa sem nadaljeval po kajuhovi. Ni se mi mudilo, pa sem vozil z njeno hitrostjo in se je nisem trudil prehitet, ker bi s tem samo sebe ogrožal, pa tudi ni se dalo nikjer varno prehiteti.
Koliko je bilo norenja, troblenja, vožnje preblizu mojemu zadku. Mislim, to ni več normalno. En s kombijem se mi je nalimal na rit in trobil, pa ne vem kaj vse, dokler na križišču z zaloško nisem ven stopil pa ga vprašal, če se mu je hupa zataknila in če je zrel za obisk optika, ker ne vidi avta pred sabo, da mora tako blizu mojega zadka vozit.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
AapocalypseE ::
Jaz z mojim BMW-jem vedno dam smerokaz. Spet pa odvisno, če mam koga zadaj za ritjo, ki je nekulturno preveč blizu in me hoče priganjat, takrat pa rad pozabim na smerokaz.
Pač, če vidijo ljudje na cesti BMW-ja, si takoj na nekem piku in bi kar dirkali s tabo, češ pokaži kak gre avto, ipd.
Opažam ljudi, da zanalašč zabavajo po cesti ljudi z BMW-ji in podobnimi znamkami, čeprav osebno pelješ po predpisih, jim je to vseeno.
Omejitev 50 in vozijo nekateri zanalašč 30 in take fore.
V glavnem, ne rabiš sam nič narobe naredit s tako znamko in te imajo vseeno na piku slovenčeki...
Pač, če vidijo ljudje na cesti BMW-ja, si takoj na nekem piku in bi kar dirkali s tabo, češ pokaži kak gre avto, ipd.
Opažam ljudi, da zanalašč zabavajo po cesti ljudi z BMW-ji in podobnimi znamkami, čeprav osebno pelješ po predpisih, jim je to vseeno.
Omejitev 50 in vozijo nekateri zanalašč 30 in take fore.
V glavnem, ne rabiš sam nič narobe naredit s tako znamko in te imajo vseeno na piku slovenčeki...
Unknown_001 ::
Men se pa zdi bolano predalčkat ljudi po znamki avtomobila...
Just saying...
Just saying...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Red_Mamba ::
najhujsi so pa BMW-ji s KK registracijo ;)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
m0LN4r ::
Unknown_001 je izjavil:
Men se pa zdi bolano predalčkat ljudi po znamki avtomobila...
Just saying...
Res je.
Izmed lastnikov avtov z več kot 120KM (izmišljena cifra) je nekaj takih, ki si domišljajo, ter razlagajo po svoje vse živo in to vse živo jim gre potem na lasten K.
Ostali recimo, da ostali so 90% vseh voznikov nimajo, nimajo teh problemov. Se pač prilagodijo razmeram na cesti tako kot vsi ostali.
Če je kdo prepočasen, ga prehitiš, če pa je prehiter ga pa pustiš pri miru. Simple.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 24419 (19852) | solatko |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22794 (19491) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35914 (33666) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124639 (101661) | solatko |