» »

Elex

Elex

oo7 ::

Jaz zdaj čakam na Elex 2 :)

The Player ::

Da ne bom pisal samo negativne stvari. Ste v igri kdaj doživeli smešno situacijo?

Npr. ko prebutaš/razjeziš NPC-ja in ti pove kako boš obžaloval svojo odločitev in, da ne boš šel brez posledic. Potem pa ga vprašaš: "teach me something" in rečejo brez težav JA :))

Jaz zdaj čakam na Elex 2 :)


Je že kaj informacij, razen tega, da so dobil finance od EU? Js napovem, da bo igra izšla med 2020 in 2021.

oo7 ::

The Player je izjavil:



Je že kaj informacij, razen tega, da so dobil finance od EU? Js napovem, da bo igra izšla med 2020 in 2021.



Njihove prejšnje igre so hodile ven tam od 2-3 leta narazen tako, da bo nekaj takega.

Buggy ::

Mene pa zanima, ce je sel kdo po koncu, se enkrat igrati od zacetka. Je car raziskovanja se prisoten ali morda odbije ze znana zgodba?

Zbiram pogum, da bi se lotil se enkrat tokrat kot Berserker.

oo7 ::

Buggy je izjavil:

Mene pa zanima, ce je sel kdo po koncu, se enkrat igrati od zacetka. Je car raziskovanja se prisoten ali morda odbije ze znana zgodba?

Zbiram pogum, da bi se lotil se enkrat tokrat kot Berserker.



Jaz sem preigral samo enkrat. Igra mi je bila vredu ampak svet ni tako zanimiv kot v Falloutih, da bi šel igrati še enkrat samo zaradi raziskovanja.

Izi ::

Čeprav menda že na veliko delajo na drugem delu ELEXa, je prišel drugi veliki popravek za prvi del.

Changelog:
ELEX Version 1.0.2946.0 - Game & Quest Fixes + New Difficulty Setting

Če prav je večina igričarskih strani za igro leta 2017 izbrala Divinity: Original Sin 2, si po moje ELEX bolj zasluži ta naziv. Sta pa obe igri odlični, dolgi in z zelo težkim začetkom.
če je kdo čakal na popravke, bo sedaj pravi, čas da nabavi igro, ker po moje je to zadnji popravek, glede na to, da gre za dokaj majhno firmo s komaj okoli 25 zaposlenimi, ki že intenzivno delajo na drugem delu sage.

oo7 ::

Malo jih je samo 25 za tako veliko igro.

Izi ::

Z novim popravkom se sedaj lahko opremimo tudi z Alb Commander armorjem 8-)


Verjetno šele proti koncu igre.
Commander armor je tisti, ki ga imamo na sebi čisto na začetku igre, ko je Jax še Alb Commander. Ta armor, ki nam ga takoj ukradejo :D
Enega se najde v Ledeni palači v Wardekovi sobi, če je še kje kakšen pa se zaenkrat še ne ve.

Po novem pa je možno dobiti celo Alb Elexetor Armor, ki je še eno stopnjo višja Alb stopnja. Elexetor je desna roka Hibrida, se pravi najvišji Alb čin. Za tega piše, da je povezan z našimi odločitvami v igri. Verjetno moraš postati Alb >:D

Zmajc ::

Mogoče celo kdaj kupim na kakem salu z -80% znižanjem. ;)

oo7 ::

Me zanima koliko kopij so, do zdaj prodali za PS4 in Xbox one. Za Pc naj bi jih okoli 150 000.

Izi ::

oo7 je izjavil:

Me zanima koliko kopij so, do zdaj prodali za PS4 in Xbox one. Za Pc naj bi jih okoli 150 000.

Edina fiksna številka je iz Steama. Steam Spy pravi:
Owners: 150,903 ± 11,692

Se pravi preko Steama so prodali okoli 150.000 kopij. Potem pa se PC ELEX prodaja še preko GOG platforme, kjer bi jaz rekel (ugibam) okoli 50.000.
Tako da za PC so verjetno trenutno na okoli 200.000 prodanih kosov, kar je več kot odlično za to zvrst iger.
Na konzolah je skoraj vedno prodanih več kosov kot na PC, tako da so vse skupaj prodali vsaj pol milijona kosov verjetno pa še precej več.

Tudi ko prodajalci poberejo svojo četrtino jim trenutno ostane že vsaj minimalno 15 milijonov čistega dobička. Predvideva se da je izdelava ELEXa stala okoli 7 milijonov, kar pomeni, da imajo trenutno že povrnjene vse stroške za ELEX 1 in že ves denar za izdelavo ELEX 2. ELEX 1, ki se prodaja od sedaj naprej in celotna prodaja ELEX 2 bo čisti dobiček.

Mislim, da lahko že kar napovemo ELEX 3 ;)

oo7 ::

Kar dobro za 25 člansko ekipo. Božičnica bo :)

Izi ::

Ker ni nič bolj pametnega za igrati sem se ponovno lotil ELEXa z najnovejšim popravkom. Razlike so precejšnje.

Kar se tiče težavnosti ima sedaj vsaka na razpolago desetino posameznih parametrov in si lahko skreriraš "Custom" težavnost povsem po svojih željah.
Možno je celo izključiti porabo Stamine med bojem, tako da sedaj nihče več ne more trditi, da je igra na začetku pretežka.
Še vedno se je pametno izogibati bojevanja prvih 10 levelov, vseeno pa je začetek bistveno lažji.

Grafiko so tudi opazno izboljšali.
Animacije likov so opazno boljše. Obrazi so lepši. Nekaj novih efektov je. Dodali so tudi spreminjanje vremena, kot so dež, grmenje strele in podobno, ob tem pa so verjetno malo pretiravali, saj sedaj polovico časa dežuje.
Noči so opazno bolj svetle in sedaj niso uporabne samo za tatinske pohode po vasi, ampak se lahko sredi noči podaš celo na lov v gozd.

Kar se tiče denarja oziroma služenja Elexitov so pa sedaj dokončno zatrli vse možnosti "goljufanja", ki jih je bilo prej kar precej na voljo.
Vse cene trgovcev so skrbno popravljene in skil Haggle na najvišji stopnji ne omogoča, da bi karkoli prodal dražje kot si kupil. Tudi s craftingom baterij in napitkov se ne da prav nič zaslužiti.
Edini dolgoročen in stalen vir Elexitov je sedaj skill Animal Trophies tretje stopnje. Tako kot mora biti. Seveda pa se na dobičkonosen lov splača odpraviti šele v drugi polovici igre, ko si nekje pri level 25 ali več.

The Player ::

Evo, jaz sem ravno včeraj obrnil Elex.

Lahko rečem samo TOP igra z malo grenkim priokusom.

Zakaj z grenkim priokusom? Kdor je bral moje komentarje ve nad čim sem se pritoževal, ampak na koncu sem ugotovil, da stvar ni tako grozna kot je izgledala, je pa res, da je lažje biti pameten po tem, ko stvar preizkusiš. Drugi gameplay igre bo sigurno lažji, ko vem na kakšen način igra deluje. Me je pa presenetilo, da je igra nenormalno "kratka", če se držiš samo glavne zgodbe, brez questov in bildanje junaka.

Sam sem nabral ca 113 ur igranja, level 47, več kot polovica je šla za bildanje junaka, raziskovanje, opravljanje stranskih questov in potepanje po UI-ju, za katerega potrebuješ kar nekaj časa, da se navadiš na njega. Sam sem pričakoval, glede na svojo hitrost igre, da bom nabral 150 ur in igro dokončal šele po novem letu, saj sem večina main questov se lotil šele po tem, ko sem dokončal večina stranskih questov in bil dovolj močan, da sem lahko nadaljeval z zgodbo.

Igra je kot sir gauda. Odličen sir z ogromno majhnimi luknjicami. Prav tako je Elex odlična igra, ki žal zmanjša njeno izkušnjo ravno zaradi veliko napakic, ki niso grozno velike, a še zmeraj so to majhne napakice, ki kazijo gameplay. Popravek sicer popravi veliko hroščev, ampak napake so še zmeraj prisotne, če si dovolj pozoren, potem so tu še pomanjkljivosti, ki jih z popravki recimo ne moreš popravit.

Všeč mi je tudi, da so šli po principu Gothic-a, kjer si zgradil svojo mrežo prijateljev, tako v finalu srečaš vse prijatelje, ki si jih spoznal v igri in sklepam, da srečaš vse prijatelje tudi v naslednjem delu Elex-a. A veš un filing, ko se počutiš kot doma :D

Sedaj grem pa raziskat še ostale dele Magalana, ki jih še nisem raziskal. Večinoma so to deli, ki so kontaminirani in nedostopni dokler se primerno ne zaščitiš.

Izi ::

Pri drugem igranju se šele opazi, da imajo tudi odločitve v stranskih questih zelo velike vplive na cel svet.

Pri prvem igranju mi je Domed City napadla stotnija Albov, ki so pobili vse prebivalce in mesto požgale do tal. Celotno mesto je bilo uničeno in zapuščeno.
Pri drugem igranju, ko sem že vedel kateri dve frakciji od štirih sta teroristični, pa sem uspel ohraniti mesto. Prišlo je sicer do upora, ki pa so ga Clerici uspeli krvavo zatreti. Po ulicah so bile velike luže krvi, ampak mesto je bilo rešeno.

Opazil sem tudi kar precej časovno omejenih questov. Če preveč odlašaš (več dni) se quest sicer ne pokvari ali konča, ampak se močno spremeni. O tem nisi nič obveščen.
Treba je poslušati ko dobivaš quest in če je bilo rečeno da se mudi, da je nujno ali da imaš na voljo samo par dni, potem to vedno tudi drži. Ko ta rok mine se zadeve odvijejo po svoji poti in bo quest močno drugačen.
Na primer če preveč odlašaš s prošnjo za pomoč mehaniku velikih Clerikovih Mechov, ki je opazil čudno obnašanje in okvare Mechov boš čez par dni v mestu hodil preko trupel.
Drugje boš namesto pogovora lahko preiskoval samo še trupla, nekje se bo spopad že končal in bo zmagala "napačna" stran, spet drugje pa bodo Suggestorji že opravili svoje delo in tebi ne bo ostalo nič več za opravit. Dostikrat sploh ne opaziš da si zamudil.

Pa precej dogodkov se aktivira tudi brez questov ko prideš v bližino dogajanja in potem imaš možnost posredovanja, kjer si potem deležen pohval in nagrad ali pa samo opazuješ in na koncu opleniš trupla.

NPCji imajo precej velik radij po katerem se premikajo naokoli, nekateri vandrajo kar po celem svetu, zato tudi ves čas prihaja do medsebojnih srečanj NPCjev, in posledično do spopadov. Spopadi različnih živali in mutantov med seboj so reden pojav. Naokoli leži kar precej mrtvih živali, ki so končale v medsebojnih spopadih in vse te lahko opleniš. Tu je tudi dobra priložnost v prvem delu igre, da se vmešaš v tak boj in na lahek način ubiješ oba nasprotnika, ki te ignorirata, dokler se spopadata. Lahko pa spremljaš kakšno skupino Clericov, ki ves čas hodijo po svetu in za njimi pleniš trupla žival, ki jih pobijajo med potjo. Seveda moraš paziti, da ne naletiš na skupino s Suggesterjem saj boš hitro končal kot "prostovoljni" rekrut pri Clericih.

Skratka, odlična igra za večkratno igranje.
Že v prejšnjem igranju pa sem opazil, da z našim levelom narašča tudi število pošasti, predvsem pa njihova velikost. Ko sem vandral po svetu kot level 50+ je naokoli kar mrgolelo velikanskih Trolov, Kiklopov, Zmajev in ostalih velikanskih pošasti, ki so še vedno vsi imeli mrtvaško glavo, kar pomeni, da so bili vsaj level 60+. Vsak je prinesel že okoli 500 XP.

oo7 ::

To je moja prva igra od Piranha bytes. Zanima me ali sta seriji Risen in gothic zelo podobni Elex igri ?

oo7 ::

To je moja prva igra od Piranha bytes. Zanima me ali sta seriji Risen in gothic zelo podobni Elex igri ?

oo7 ::

To je moja prva igra od Piranha bytes. Zanima me ali sta seriji Risen in gothic zelo podobni Elex igri ?

Zmajc ::

Gothic ti osebno ne priporočam, UI je živa katastrofa pa igra je že kar zelo stara (16. let).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Izi ::

oo7 je izjavil:

To je moja prva igra od Piranha bytes. Zanima me ali sta seriji Risen in gothic zelo podobni Elex igri ?

Gothic je duhovni predhodnik Elexa in precej bolj primerljiv z njim kot pa Risen, ampak kot je omenil Zmajc, ga je že davno povozil čas in nanj raje pozabi. Gothic je bila močno lesena igra s še mnogo bolj lesenim bojevanjem in hudo težavnim in neuporabnim vmesnikom. Jaz sem rabil eno celo uro preizkušanja vseh mogočih kombinacij, da sem uspel odpreti prvo skrinjo v igri. Inventar je bil pa sploh nekaj najbolj neuporabnega kar sem videl do takrat. Zgodba in vzdušje pa je bilo podobno odlično kot v Elexu, seveda v tistih časih ni bilo kaj dosti podobnih iger za primerjati. Prvi in drugi del sem preigral po trikrat.

Piranha bytes je praktično izumil ta odprti in nelinearni tip RPG iger s questi, ki imajo več poti, več rešitev in posledice.

Če že misliš igrati kaj od njih potem je edini smiseln začetek prvi Risen, ki je iz leta 2009 in za današnji čas grafično verjetno še nekako prebavljiv. Je zelo v redu igra ocene je imel celo boljše kot Gothic. Začetek je hudo težaven, tako kot se za Piranha bytes spodobi, zgodba pa tudi ni zanič, čeprav ni tako epska kot v Gothic in Elex.

Mogoče bi v poštev za igranje prišel tudi Gothic 3, ki je iz leta 2006 in z vsemi popravki in izboljšavami bi verjetno bil zanimiv še danes. Imel je največje ozemlje v igrah tistega časa. Na Gothic 1 in 2 pa vsekakor pozabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Pezdicek ::

Gothic 1&2 sta še vedno ql za igranje. Sploh z dx11 dodatkom



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pezdicek ()

Bolf3nk ::

kar se zgodbe in posledic tiče, ste mi gothica top 5 rpg.

... sploh ko vidiš razne witcherje ( ja imajo lepo grafiko in joške) in njihove rokice povsod, te mine do igranja.

nurmaln ::

Se pridružujem Pezdirčku, če je zgodba tista ki te najbolj potegne, potem so Gothic igre definitivno za preigrat, nima veze kakšna je grafika.

Edino Arcania a.k.a. Gothic 4 pozabi.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nurmaln ()

The Player ::

ne vem zakaj bi morala starost igre vplivati na odločitev igranja. Marsikdo še danes igra igre iz obdobja DOS-a, NES-a in celo comodorja in spektruma.

Tudi UI prvih dveh gothicov se mi ne zdi grozen, razen tega, da lahko v njem navigiraš samo preko tipkovnice. Se mi zdi recimo UI gothica veliko bolj pregleden kot od Elexa, čeprav Elexov UI temelji iz Risen 2 in 3 s to razliko, da je Risenov UI veliko bolj pregleden za moj okus.

Kot je že Izi povedal sta si Gothic in Elex zelo podobna, lahko dodam samo to, da je gothic serija veliko bolj prizanesljivejša pri odločitvah, nima takšnega vpliva na ostale dogodke, lahko si z vsemi prijatelj brez, da bi kaj večjega uničil. Tudi leveling gothica je drugačen od Elexa.

Za začetek lahko sprobaš Gothic 1 in nadaljuješ na 2 in 3, če te bo 1. del prevzel. Pri Risen trilogiji lahko sprobaš samo 1. del, če pa ti bo dolgčas lahko potem nadaljuješ še 2. in 3. del, ki pa načeloma nista nič posebnega, sta pa OK za preigrat, če ti bo dolgčas.

skatka vzdušje in igralnost sta zagotovljeni :)

Izi ::

Permanentni napitki v ELEXu

Obstaja 6x King's Sorrel in 17x Golden Whisper.
To sta dve že znani rastlinici iz Piranha bytes iger za izdelavo Permanentnih napitkov. Najde se ju skoraj vedno na vrhu kakšnega hribčka in v temi se svetita, da se ju vidi kar daleč naokoli.

Obstajajo 4 recepti za permanentne napitke.
Zdravje in mana rabita King's Sorrel, Stamina in energija pa Golden Whisper.
Zdravje in Stamina se povečata za +20, Mana in Energija pa za +10

Samo s temi napitki si lahko za vedno povečaš zdravje za 120 in Stamino za 340. Nekaj malega teh permanentnih napitkov pa se da najti tudi že izdelanih.

Izi ::

Piranha Bytes očitno gledajo serijo The Walking Dead.
V igri je najti samostrel, ki ga v seriji nosi Daryl Dixon :))
 Samostrel Daryl's Revenge

Samostrel Daryl's Revenge

Legendarni samostrel ima damage 75 in zahteva Strength 65 in Dexterity 50

Lokacija:

Na visoki pečini, kjer se konča Edan in začne puščava Tavar.

oo7 ::

Tudi jaz sem našel ta samostrel od Daryl-a :)

Izi ::

2 dni nazaj je prišel nov popravek, ki je igro nadgradil na verzijo 1.0.2956. Dolg je 222 MB.

Kar preseneča je, da po dveh dneh še vedno nihče na svetu ne ve kaj so popravili ali spremenili. Niti pri založniku THQ Nordic, niti pri izdelovalcu Piranha Bytes ni najti besede o tem popravku. Drugje po internetu so pa samo vprašanja. Piranha Bytes včasih delujejo precej nerazumljivo.

Zmajc ::

Probal najnovejšo verzijo (1.0.2956), igra mi deluje DOSTI bolj spolirano kot 2-3 patche nazaj. Tudi gibanje karakterja se mi zdi boljše. Očitno bo čas da začnem igrat. :))

Zmajc ::

No pa sem končal Elex, all in all niti ni tako slaba igra, svet in osebe so zelo posrečene. Čakamo na 2. del. :D

Izi ::

ELEX 2 je napovedan že za leto 2019 :D

opeter ::

nurmaln je izjavil:

Edino Arcania a.k.a. Gothic 4 pozabi.


Za akcijski RPG je čisto okej.

Podobne akcijske variante RPG-jev so recimo Divinity II: Directors Cut, Alpha Protocol pa kakšen Kingdom of Amalur.
Ostalo hack & slash pa pa itak poznate (Diablo serija, Sacred, Torchlight ipd.)
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

Izi je izjavil:

ELEX 2 je napovedan že za leto 2019 :D




No ta pa je brzina :)

karl ::

Ni težko če si financiran s strani EU, ne glede na to kaj prodajaš. Te serije že tako niso znane po kvaliteti, kaj bo sedaj ko jim ne bo treba niti minimuma za preživetje, pa si lahko predstavljamo.
Sicer sem fan Gotica, samo se ga ne dotaknem brez community patcha. ELEX čakam da bo pod 10€ oz. vsaj 2 leti od izida.

Zmajc ::

No ja, 150kEUR subvencije za tako obsežno igro ni glih biti "financiran s strani EUja". To so miljonski projekti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Izi ::

EU letno financira okoli 10 iger. Ta sredstva naj bi pokrila nekje med 5 in 50% predvidenega budgeta.
Za ELEX 2 so financirali 150k € in zraven zapisali, da naj bi bilo to 9% celotnega budgeta.
Iz tega se da izračunati, da naj bi bil celoten budget predvidoma okrog 1,7 milijona €.

1,7 milijona se morda sliši malo, ampak gre za malo firmo, ki ima posledično male stroške, še bolj pomembno pa je, da se pri 2. delu igre lahko uporabi isti pogon za igro, samo izboljšajo in prilagodijo ga in precej 3D modelov iz prejšnjega dela se da tudi koristno uporabiti v novem delu. Praktično morajo narediti samo novo zgodbo in malo preurediti ozemlje.
Isto so naredili pri Gothic 2, ki ima isti pogon kot Gothic 1 samo malenkost izboljšan in tretjino mape so vzeli iz prvega dela, pa je bil 2. del daleč boljši od prvega.
Zaradi tega je tudi realno pričakovati ELEX 2 že leta 2019.

YesMan ::

Pozdrav,

torej, sem že kar nekaj bral in gledal o tem špilu in že precej razmišljam o nakupu (saj je samo 30EUR), bi pa še rad slišal cenjeno mnenje kakega sodržavljana :D No, zanima me, če je večina bugov od izida odpravljena (koliko sem bral, so pri PB bili kar pridni s popravki) in če slučajno še kdo igra na PS4, kakšno je trenutno stanje performance-a (dokaj solidnih 30 fps, ali redno pada in cuka)?

Najbolj pomembno vprašanje pa je: koliko 'Gothica' je v tem špilu? Sem tip, ki mrzi današnje open world wannabe RPG igre kot so Skyrim, The Witcher 3, Fallout 3, 4, ... ki me z njihovimi GPS mapami (čeprav se dogajajo v srednjem ali postapokaliptičnem svetu) na vsakem koraku vodijo in držijo za roko, brezveznimi 'waypointi' ki na umeten način hočejo podaljšat igralni čas in raznimi drugimi generičnimi tropi.

TL;DR: Mrzim odprte špile, ki me tretirajo kot da sem duševno zaostali.

Kaj menite, koliko teh in podobnih metod se poslužuje Elex? Se bolj nagiba h Gothic 1, 2 in prvemu delu Risen-a, ali je občutek pri igranju veliko bolj podoben zgoraj omenjenim kakcem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: YesMan ()

dolenc ::

Tema ima 5 strani, če ti pa tolk ni dost, da si svoje svoje mnenje ustvariš... Al ti gps pointer narišemo?

mjolnir ::

Najbolj pomembno vprašanje pa je: koliko 'Gothica' je v tem špilu? Sem tip, ki mrzi današnje open world wannabe RPG igre kot so Skyrim, The Witcher 3, Fallout 3, 4, ... ki me z njihovimi GPS mapami (čeprav se dogajajo v srednjem ali postapokaliptičnem svetu) na vsakem koraku vodijo in držijo za roko, brezveznimi 'waypointi' ki na umeten način hočejo podaljšat igralni čas in raznimi drugimi generičnimi tropi.

A ni mal ironično, da ti take igre niso všeč, sam pa sprašuješ stvari, ki jih lahko poguglaš v 5 minutah?

scipascapa ::

https://www.shopto.net/video-games/ps4/...

manj kot 30€ ps4 na dom.

yoco ::

Se splača kupit igro za 20€?

oo7 ::

yoco je izjavil:

Se splača kupit igro za 20€?


Men je bila igra dobra. Samo prvih 10 ur je muka dokler se ne navadiš.

opeter ::

yoco je izjavil:

Se splača kupit igro za 20€?


Možno, da bo kakšna posebna akcija na GOG v sklopu 24-urnih popustov in bo cena še manjša oz. popust še večji ...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

scipascapa ::

Elex PS4 ( new & sealed) GBP9.95 Delivered @ The Game Collection/Ebay

vredna?

oo7 ::

Jaz sem takrat kupil novo pa mi ni bilo žal.

oo7 ::

THQ Nordic kupil studijo Piranha Bytes s tem pa tudi pravice do Elex, Gothic in Risen.


FAQ

Employees/Staff
Q: Will there be any changes in personnel at Piranha Bytes (PB)?
A: No.

Q: Will PB change location and move to Vienna?
A: No, what happens in Ruhrpott, stays in Ruhrpott.

Company/legal technicalities
Q: What is the deal, why is there a new company being incorporated?
A: Technically speaking, Pluto 13 GmbH (the former company behind the Piranha Bytes brand) sold the trademarks "Piranha Bytes" and "Gothic" as well as the entire Gothic IP to THQ Nordic AB. The remaining rights of Risen and ELEX, which were in other entities of the Piranha Bytes folks, were also acquired by THQ Nordic AB. In the forefront of the closing of this deal, THQ Nordic GmbH set up a new entity (initially named "THQ Nordic Reserve 1 GmbH"; in the next days renamed to "Piranha Bytes GmbH"). This company is now stepping into the existing employment and service agreements with all personnel and has also acquired the existing office equipment (furniture, hardware, coffee machine).

Intellectual Properties
Q: What about ELEX 2?
A: Semi-official comment: Have a guess.


Q: What does this mean for potential remakes of Gothic and/or Risen?
A: Nothing to say at this stage.

Elex 2 :)

Izi ::

Tole je pozitiven nakup in navdušenje je na obeh straneh.
Piranha Bytes so nad nakupom navdušeni in pričakujejo več svobode pri kreiranju svojih novih iger, ki je sedaj niso imeli zaradi stalnih finančnih problemov. Do sedaj so morali praktično za vsako igro zamenjati svojega založnika.

Trenutno Piranha Bytes s polno paro dela na ELEX 2. Mnogi Piranha Bytes fani (vključno z menoj) pa sedaj upajo na morebitno obuditev legendarnega Gothica.

BFVV ::

Izi je izjavil:

Tole je pozitiven nakup in navdušenje je na obeh straneh.
Piranha Bytes so nad nakupom navdušeni in pričakujejo več svobode pri kreiranju svojih novih iger, ki je sedaj niso imeli zaradi stalnih finančnih problemov. Do sedaj so morali praktično za vsako igro zamenjati svojega založnika.

Trenutno Piranha Bytes s polno paro dela na ELEX 2. Mnogi Piranha Bytes fani (vključno z menoj) pa sedaj upajo na morebitno obuditev legendarnega Gothica.


Eh, tu pa mislim da se zelo motiš. Gotik in Eleks so lahko delali po svoje ker so bili neodvisni in so rabili izdelek ki jim bo omogočil da preživijo.
Sedaj so pa pod nadzorom progresivnih kravatarjev, tako da Battle royale, mikrotransakcije, osredotočanje na homoerotiko... jim ne uide.

Izi ::

BFVV je izjavil:

Eh, tu pa mislim da se zelo motiš.

Jaz pa mislim, da si mnogo preveč črnogled ;)
Piranha Bytes so se že do sedaj razprodajali mnogim založnikom. Licenca za Gothic sploh ni bila več njihova. Nazadnje je bil Pluto 13 lastnik imena "Piranha Bytes" in franšize Gothic. THQ Nordic je ime Piranha Bytes in licenco za Gothic kupil od založnika Pluto 13. Piranha Bytes je imel v lasti samo še licenci za Risen in ELEX.
THQ Nordic je kupil vse skupaj in so sedaj lastniki licenc za Gothic, Risen in ELEX.
Piranha Bytes kot firma bo še vedno obstajala, čeprav je v lasti THQ Nordic. Še vedno so isti zaposleni v istih pisarnah in praktično se ni nič spremenilo, razen seveda financ za katere jim sedaj ni treba več skrbeti.
Vsaj dokler bodo delali bolj ali manj uspešne igre se THQ Nordic ne bo kaj dosti vmešaval v njihovo delo.

Lojzze ::

Ahhh prve minute Gothic-a....ko se s krampom podaš v boj,pa si čez 3 sekunde ali mrtev ali pa bežiš polnih gat...nostaligiš mičkn

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lojzze ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Outcast Reboot HD (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
727261 (225) dolenc
»

Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18323744 (629) yayo
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13625869 (9634) Jerry000
»

Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11119336 (11519) opeter
»

Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9417103 (12375) kratos

Več podobnih tem