» »

Elex

Elex

The Player ::

evo tudi sam sem namestil igro in jo igral za kako urco, dokler mi ni PC pokleknil (PC se sesuje, a le to ni povezano s samo igro).

Lahko potrdim, da igra deluje na skoraj 10 let starem Pcju (cor2quad Q9300, ATI 5870, 6GB spomina), a za boljšo izkušnjo je potrebno spustiti grafiko na najnižjo stopnjo. V vasici imam trenutno 30-40 FPS, zunaj naselja mi še ni uspelo testirati, medtem ko na najvišjih nastavitvah se giblje framerate med 10-25 FPS.

Premalo sem igral igro, da bi me not potegnila (zaradi sesutja), sem pa opazil, da je igra na višjem nivoju, saj moraš paziti na vsako dejanje/besedo, ki jo izrečeš. Sklepam, da odvisno od dialoga vpliva na prihodnje odločlitve NPCjev v igri?

UI se mi ne zdi katastrofalen, kot so nekateri že omenili je pa zdaleč od dobrega in se je zelo težko znajti iz njega. Ni mi tudi jasno zakaj nekatere informacije manjkajo. Npr. koliko imaš exp in koliko ti manjka do novega levela.

Mede me tudi "cold sistem", ko se pogovarjaš z nekom in če nekaj rečeš, kar je nekomu (ne)všeč, se ti potem poviša/zniža "cold". Kaj je to? A je to isti sistem kot pri Risen 3, ko si imel spodaj eno vrstico, ki je prikazovala koliko si dober/zloben, glede na besede, ki si jih izrekel nekomu??? ;(( Ima to sploh kakšen vpliv na igro? Vem, da v Risen 3 nisem opazil kakršnegakoli vpliva

Zgodovina sprememb…

Izi ::

The Player je izjavil:

Ni mi tudi jasno zakaj nekatere informacije manjkajo. Npr. koliko imaš exp in koliko ti manjka do novega levela.

Tukaj kjer nadgrajuješ svoje atribute imaš spodaj prikazan level in tista bela črta kaže koliko ti še manjka do naslednjega levela.
Zraven na desni pa imaš prikazan še svoj Cold.

The Player je izjavil:

Mede me tudi "cold sistem", ko se pogovarjaš z nekom in če nekaj rečeš, kar je nekomu (ne)všeč, se ti potem poviša/zniža "cold". Kaj je to? A je to isti sistem kot pri Risen 3, ko si imel spodaj eno vrstico, ki je prikazovala koliko si dober/zloben, glede na besede, ki si jih izrekel nekomu??? ;(( Ima to sploh kakšen vpliv na igro? Vem, da v Risen 3 nisem opazil kakršnegakoli vpliva

Cold je naša karizma. Ker pa je vezano na zgodbo z Albi, ki so hladni (Cold) in brez čustev ta Cold sistem v bistvu kaže koliko se spreminjamo v Alba.
Začnemo Neutralno na sredini s 50 točkami, potem pa se premikaš gor proti Albu (preračunljive odločitve brez čustev) ali dol proti Človeku (čustvene odločitve)
Točke niso prikazane ampak piše samo naš status:
0 - Purely emotional
1-10 - Expressive
11-20 - Irrational
21-30 - Spontaneous
31-40 - Intuitive
41-59 - Neutral
60-69 - Dispassionate
70-79 - Mellow
80-89 - Logical
90-99 - Ice cold
100+ - Synthetic

Imaš nekatere skille, ki so vezani na količino Colda:
Nizek Cold ti poveča Magični damage
Neutralni Cold ti poveča Melee damage
Visok Cold ti poveča Ranged damage

V kasnejših poglavjih pa imaš nekatere odgovore vezane na količino Colda. Izbereš lahko samo tisti odgovor, ki je vezan na tvoj Cold. Kar posledično vpliva na zgodbo, ker si prisiljen odgovoriti kakor pritiče tvojemu Coldu.

Z novim popravkom se Cold dviguje tudi če piješ Elex napitke, kar je logično, saj ravno konzumiranje Elexa ljudi spremeni v hladnokrvne Albe.

The Player ::

super, hvala Izi za razlago, sedaj mi je bolj jasno :)

V Risen 3 ta sistem ne vem, če je imel kak smisel oz. ga nisem opazil, tu izgleda, da ima smisel.

Se pravi, če bom preveč "mrzel" se zna zgoditi, da bi me nekateri ljudje napadli, brez kakršnegakoli opozorila/dialoga al do takih srečanj ne prihaja?

Izi ::

The Player je izjavil:

Se pravi, če bom preveč "mrzel" se zna zgoditi, da bi me nekateri ljudje napadli, brez kakršnegakoli opozorila/dialoga al do takih srečanj ne prihaja?

Ne, odnos ljudi je vedno enak ne glede kakšen Cold imaš. Ne obremenjuj se preveč s Coldom, razen tistih treh skillov nima Cold nobene veze skozi večino igre. Tisti Cold zaklenjeni dialogi se pojavijo šele proti koncu glavne zgodbe.
Ne bo odveč, če še enkrat poudarim, da Cold ne pomeni nujno dober ali slab. Cold narašča če si preračunljiv, racionalen, hladen in brez čustev kot robot in pada če si spontan, nepreračunljiv, neracionalen in čustven kot človek.
Ravno zato je pri manj pozornih igralcih opaziti precej zmede, ker na primer slaba dejanja kor so zloba, jeza ali maščevanje znižujejo Cold, ker so to čisto čustvena dejanja. Tipično človeška. Robot kot tudi Alb ni nikoli jezen, zloben ali maščevalen.

oo7 ::

oo7 je izjavil:



Zakaj ne morem nadgradit na level 2, ko pa imam vse zeleno ? :| Je to kakšen bug ali sem kaj spregledal?



Sem pogruntal zakaj nisem mogel nadgraditi :) V bistvu sem imel samo 50 in ne 55, ker sem imel en prstan za +5 ampak ta ne šteje čeprav je bilo vse zeleno.

The Player ::

Izi je izjavil:

The Player je izjavil:


Ravno zato je pri manj pozornih igralcih opaziti precej zmede, ker na primer slaba dejanja kor so zloba, jeza ali maščevanje znižujejo Cold, ker so to čisto čustvena dejanja. Tipično človeška. Robot kot tudi Alb ni nikoli jezen, zloben ali maščevalen.


Ravno to mi ni šlo skup, ker je bil dialog agresiven in sem se kar "otoplil". Sedaj mi je bolj jasno. Še enkrat hvala.

Uporabnix ::

Tegale mutanta sem 15min gnal do Berserkerjev. Pobil jih je pomoje skor 20. Dost zabavno :)

Furbo ::

Kako je pa potem z EXP?
Meni je bilo v Gothicu 2 žal za vsakim izgubljenim EXP, kadar sem imel take manevre. ;)
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Uporabnix ::

No seveda je bilo to bolj za zabavo in sem potem Loadal igro pred napadom. Pobil je namreč cel kup ključnih oseb, kar spremeni potek igre. Me je bolj firbec matral, kok je dejansko močan.

oo7 ::

Za take velike zveri imam jaz kar granate. Granate sem nadgradil na level 2 so zelo poceni in ,ko vidim kakšen velik stvor grem nekam visoko kamor on ne more in ga zasipam z granatami.

Uporabnix ::

Prvič in edinkrat ko se me velikana lotil z granatami, sem jih porabil cca. 50, iztržil pa sem en zob, kost in electronic scrap. Se ni splačalo :)
Je pa zelo nadležno, ko nekako premagaš nekoga, obleke in orožja pa ne moreš uzeti (Fallout 4 je imel to bolj fajn narejeno)...

Izi ::

Ročne Granate so brez dvoma najmočnejše orožje v prvem delu igre. Seveda jih ne moreš metati kar ves čas ker bi bankrotiral, zato je nujen Melee, Granate pa samo občasno za "tahude" sovražnike.
V drugem delu igre, ko se valjaš v Elexitih, pa Range orožja povsem povozijo Melee orožja.

Po posameznem strelu je najmočnejši sicer lok, ampak ker edino laser lahko strelja rafale je končno in najbolj ultimativno orožje v celi igri Laserska puška, s streljanjem kratkih rafalov po 3 žarke z enim strelom.

Konkretno War Bow III dela 120 damage z eno puščico, ampak proti laserju strelja relativno počasi, saj moraš lok najprej napeti pa še puščica leti počasneje kot laser.
War Bow III rabi 78 Dexterity in 56 Strength.

Čisto navaden Laser Rifle III pa sicer dela 94 damage, ampak z enim klikom lahko ustreli 3 kratke modre žarke, ki torej naredijo 282 damagea z enim strelom.
Ta rabi 73 Dexterity in 51 Intelligence.

Obstaja pa še legendarna verzija laserja in sicer "The Mortal Beam", ki ima 106 damage na en žarek, kar pomeni da dela 318 damage na en strel.
The Mortal Beam je torej NAJ orožje v celi igri, seveda pa moraš najprej imeti 59 Dexterity in ogromnih 83 Strength, da si ga lahko oprtaš.

Laser Rifle III je torej ultimativno orožje, ki si ga lahko privoščiš že nekje na sredi igre, ker 73 Dexterity se da kar hitro doseči z dodatkom ogrlice, ki nam da +10 Dexterity.
Rabiš seveda Crafting skill "Modified Weapons", da lahko navaden Laser Rifle nadgrajuješ naprej, potem je nujen personality skill "Haggler", da boš lahko kupoval municijo malo ceneje. Pa seveda ultimativni skill v celi igri survival skill "Animal Trophies" je tudi nujen, da boš z lovom na divje živali in mutante služil več kot zapraviš za municijo.

Ker vsi sovražniki padajo že daleč preden se ti uspejo približati ti ni treba skrbeti za zdravilne napitke, oklepe in Constitution. Naokoli lahko divjaš nag :D

oo7 ::

Če imaš granate na level 2 potem delajo hudo škudo :)
Je pa res, da moraš granato vršti čim bližje velikana ali pa direktno v njega.

Izi kater level si že ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

Izi ::

oo7 je izjavil:

Izi kater level si že ?

Level 28.
Še vedno v 1. poglavju :)), pri achievementsih mi kaže 260 narejenih questov, sedaj delam queste za Klerike, v Doom City pa sploh še nisem šel.

oo7 ::

Izi kje vidiš achivemente?

Izi ::

oo7 je izjavil:

Izi kje vidiš achivemente?

Na Steamu.

oo7 ::

Aha sem našel. 176 misij imam opravljenih od 300.

Buggy ::

Tudi jaz sem med prazniki koncal pohod po tem res zanimivem postapokalipticnem svetu. Okoli sem se sprehajal kot Outlaws z dualhand upgradanim in zastrupljenim swordom, ki je bil z mano ze od prvega chapterja naprej.

Uporabljal sem se lok, vendar bolj za pullat sovraznike iz gnece, kot pa za delati pravi damage.
Najbolj so mi sli na zivce Clerici, tudi njihovo mesto me je odbijalo in pocutil sem se zelo klavstrofobicno in zgubljeno, po tistih ozkih sobah znotraj vec nadstropnih bajt. Berserkerji in njihovi questi so bili prav zanimivi a vseeno me je bolj pritegnila Outlaws filozofija zivljenja ;)
Stranskih questov nisem imel nic vec, razen tistih Claws questov, ki se mi jih ni dalo delat po tem, ko sem naredil prvega, kjer sem moral pri Berserkerjih dvema pokrast skrinje in potem dat notri krempelj, da se bo tako potunkalo vratarja. Vse lepo in prav samo jaz sem imel 600 krempljev in je trajalo, da sem dal notri samo enega (nisem nasel nacina, da bi vpisal cifro v okno s kolicino). Sem jih potem prodal, da nisem zgubljal casa in zivcev.

Loot v naravi res ni bil tako pester in uporaben. Mec, ki sem ga nasel na zacetku v zastrupljeni kleti je bil enostavno najboljsi, kar se tice karakteristik in tudi potrebnih skilov, da sem si ga lahko oprtal in ko je bil cas se upgrejdal ter vtaknil notri se dodatne geme.
Razen captan armorja si nisem kupil nicesar, tako da denar zame ni ravno igral neke pomembne vloge.
Skrbel sem za ustrezno kolicino healing flask na workbenchu ter odspal veckrat v kaksni spalki.
Z mecom in dodatnim skilom za damage, so na koncu veliki mutanti padali z tremi lepo koordiniranimi udarci meca. Se najvec skode mi je delala gruca bebastih piscancev v taki ali drugacni obliki (ali pa droni), ponavadi ravno takrat ko sem low health brez shranjene pozicije, sibal do naslednje orientacijske tocke :(

Koncal kot lvl 39 po 40 urah igranja ter 28 dneh ingame. Igra je res pravo delo PB in je upravicila vsa moja pricakovanja. Vzdusje v igri mi je bilo enkratno. Trenutki, ko ti grejo kocine pokonci od strahu so se vedno prisotni. Tudi trenutki zmagoslavja, ko ukanes kaksnega hudega mutanta, cyclopa ali trola so prijetni. Morda si jo bom naslednjic vzel na vecji tezavnosti (tokrat sem bil na normal) in kot Berserker, bo pa zaenkrat kar zadosti, saj sem ze skoraj pretiraval s tistim znanim..."samo se to potolcem potem pa sejvam in grem. Ok, se tole hiso pogledam pol pa res..." :)

Priporocam za tiste, ki jim je PB stil pri srcu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Izi ::

Če je kdo spregledal, spodaj v kanalizacijskem sistemu Dome Citya domuje še ena frakcija in sicer Thieves Guild >:D
Lahko se jim pridružiš ne glede če si že član katere izmed frakcij. Imajo nekaj zelo zanimivih tatinskih questov.
Jih je pa zelo težko najti. Če si že izkušen tat, se pravi, da imaš v lasti že krempelj od Bereserker Katte ali Outlawa Rat, potem gre lažje in ti gostilničar zgoraj v mestu sam izroči ključ za podzemlje. Drugače pa mu ga lahko tudi ukradeš.

The Player ::

ok, moj prvi vtis po 10 urah igranja:

- igra je OK, veliko bolj zanimiva kot Risen 2 in 3, a tudi veliko težja od vseh PB iger do sedaj. Lahko padeš kar hitro not, a spet ne tako kot prve tri gothic serije. Ne vem kako lahko obrnete igro v 40 urah, sam sem še zmeraj v goliatu in level 5 po 10 urah ;((, pošasti komaj kako ubijem, naloge iz goliatha so pa tudi mal pretežke za začetek, ker od tebe zahtevajo ali ubijanje močnejših nasprotnikov ali pa nagovarjanje s sposobnostjo, ki je trenutno nisem sposoben (npr. suggest ali charisma 4 ipd.). Ko smo že pri tem, kje se naučiš "suggest" in kater "ability" je to? Je igra namerno tako zasnovana, da nekaterih nalog ne moreš opraviti z alternativnim dialogom na začetku igre, ko si še nižji level? Npr. komaj pridem v goliath in imam dialog (ki se seveda izgubi) z survival 2.

- igra je začuda dobro optimizirana na low mi dela zelo dobro na moji ATI 5870, tudi nalagalni časi so zavidanja vredni, saj se igra naloži v trenutku. Gothic 3 je recimo potreboval celo večnost. Seveda igra ni bug free, že komaj pogledam uvodno špico me pozdravi grafični hrošč odsevi vode roza barve. aje je to popravljeno, ampak kje dobiti popravek za igro?
Nekatere stvari bi se lahko tudi izboljšale. Npr. ko kupuješ stvari pri trgovcu bi lahko imel večji nadzor nad količino nakupa, ne pa da potem čakaš celo večnost, če hočeš od 100 kosov kupiti samo enega.
Igra mi je tudi delala velike probleme, ker mi je veliko crashala. So bili dnevi, da nisem mogel igrati brez da se PC obesi in vedno je bil krivec ntoskrnl.exe. Zadnja dva dneva pa igra deluje OK, upam, da tako tudi ostane.

Kaj kej priporočate za izboljšat karakterja? Sam šparam točke, kar je tudi razlog, da skos crkujem, ampak nikol ne veš, kdaj boš te točke krvavo potreboval.

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

Kje dobit popravke? Sami se ti nalagajo iz steama.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

oo7 ::

@The Player

Pri meni je bilo enako prvih 10-15 ur vsi so bili pretežki nasprotniki potem pa kar naekrat se vse skupaj premakne in postane lažje :)
Za težke nasprotnike pa jet pack in nekam na višji položaj in granate ampak je fino če jih nadgradiš, da so močnejše.

Izi ::

Evo, končno sen naredil vse stranske queste v prvem delu igre preden se pridružiš katerikoli frakciji.
Preiskal sem komplet cel svet in izpraznil vsako hišo in ruševino. Z vsemi sem prijatelj in vse frakcije si me želijo sprejeto medse.
Statistika:
Število končanih stranskih questov: 350
Odklenjenih skrinj: 102
Odklenjenih sefov: 51
Trenutna količina Elexitov v žepu: 330.000 :))
Level: 36
Cold level: Expressive (to je nizek okoli 10)

Tukaj sem shranil pozicijo in od tukaj naprej grem skozi igro trikrat, z vsako frakcijo enkrat, da vidim vse frakcijsko specifične queste. Končam pa enkrat z nizkim Cold. enkrat z nevtralnim in enkrat z visokim Cold. Imam na zalogi toliko Natural Elexita, da se z Elex napitki lahko spremenim nazaj v Alba, kar bi moralo prinesti zanič konec.
Konci so menda trije različni glede na količino Colda. Nizko, srednje ali visoko. Bom poročal.

oo7 ::

Drugi del igre se začne, ko se pridružiš eni ekipi? jaz sem zdaj tam se odločam med Outlawsi in Berserkerji. Cleriki mi niso všeč.

Uporabnix ::

Meni je škoda, da Origin ni prava frakcija... Se mi daleč najbolj dopade.

oo7 ::

Ko se dokončno pridružiš eni skupini a re potem druge napadajo ?

Izi ::

Origin v bistvu je frakcija in sicer naša oziroma frakcija Jax.
V igri je torej 7 frakcij: Berserkerji, Kleriki, Outlaws, Albs, Albs Seperatisti, Claws (tatovi) in sprva neodvisen Origin, ki ga prevzame Jax kot svojo frakcijo. V Originu je potem naša glavna operativna baza, kamor pripeljemo tudi vse naše spremljevalce, ki jih je 7.
Naša "pridružitev" Berserkerjem, Klerikom ali Outlawom je samo stranski quest za pridobitev boljše opreme in prav nič drugega. Tudi po tej navidezni pridružitvi smo še vedno neodvisni in delamo lahko za vse možne strani.
Odnos posameznih frakcij do našega Jaxa je popolnoma neodvisen od tega komu smo se "pridružili". Vse je odvisno od naših dejanj. Tudi iz tiste frakcije, ki smo se ji pridružili nas lahko izženejo ali nam prepovedo trgovanje, če se jim preveč zamerimo.

Še nekaj zanimivosti:

Romanca tudi tokrat ni izostala.
Se pa vidi, da tokrat niso imeli prstov vmes zmešani Američani in v našega Jaxa se zato lahko zaljubita samo Kaja (Caja) in Nasty. V posteljo lahko spravimo samo eno ali drugo. Ko se v nas zaljubi še druga je potem zelo ljubosumna ampak v posteljo pa se jo ne da spraviti ;)
Ljubezen je najvišja stopnja pripadnosti naših ženskih spremljevalk. Tem stopenj je okoli 6, dvigujejo pa se če delamo dejanja, ki so jim všeč. Če delamo v nasprotju s pričakovanji naših spremljevalcev nas le ti lahko celo zapustijo.

Glavna quest linija je bolj kot ne osebna Jaxova zgodba in ne razkrije ozadja celotnega dogajanja pred im po kometu. Za to je treba delati stranske queste in pa osebne queste naših spremljevalcev.
Kar se tiče celotne zgodbe imamo na začetku dve glavni vprašanji:
Kaj je Elex kdo je Calaan?
Ko naokoli raziskujemo ugotovimo, da sta to napačno zastavljeni vprašanji. Pravilno se glasita:

Kdo je Elex in kaj je Calaan?

To sta dve bistveni vprašanji, ki imata v ozadju močno in za igre dokaj globoko zgodbo. Bom opisal brez spoolerjev.
Zgodbo okrog Elexa nam najbolje razkrije naša najljubša čarovnica Kaja, ko delamo njeno osebno quest linijo. Pa ne prehitro obupati, ker se osebni questi včasih prekinejo in se nadaljujejo šele ko napredujemo naprej z glavnim questom. Osebni questi naših spremljevalcev vsebujejo tudi po več kot 10 questov in zgodbe prav vseh naših spremljevalcev so odlične in zelo zanimive. Razen našega malega letečega robotka, ki ima bolj malo zgodbe.
Kar se tiče Elexa naj samo namignem, da so v ozadju vesoljčki :D in da je bil komet z Elexom poslan z namenom. Zlobnim namenom >:D

Zgodba o Calaanu pa je pravzaprav glavna zgodba celotne igre in vsebuje tudi najdaljšo in najtežjo quest linijo v igri.
Najlažje gre če se pridružimo Klerikom, ki so hkrati glavna in najmočnejša frakcija v igri.
Glavna oseba, ki nam pomaga v razkrivanju zgodbe o Calanu je Eva v Hortu, ki je glavno mesto Klerikov. Eva se sprašuje o ozadju njihove vere in nas pošlje v Arhiv po knjige. Njen glavni quest pa se začne šele ko se pridružimo Klerikom in nas pošlje po celem svetu da skupaj zberemo tistih 10 obledelih fotografij, ki kažejo posamezne lokacije po celem svetu.
Na teh 10 lokacijah zbereš 10 namigov o štirih hišah (Four Houses). To je zanimiva uganka. Te 4 hiše so 4 mestna koda. To je glavna koda, ki odklene velikanska vrata v skrivni silos kjer najdeš Calaan in pa zadnje 3 knjige Dr. Dawkinsa.
Prvi dve Dawkinsovi knjigi sta na sedežu podjetja Infinite Skies (od tukaj prihajajo nebesa v katere verjamejo Kleriki), kjer se je vse skupaj začelo. Tja nas lahko pripeljejo tudi zvočni zapiski raziskovalne novinarke, ki je v preteklosti raziskovala "mutna posla" te firme.
Teh 5 knjig Dr. Dawkinsa razkrije celotno zgodbo od odkritja kometa pa do njegovega udarca.

Resnica o Calaanu je tako šokantna, da jo pravzaprav ne smeš nikomur razkriti. Tudi Evi ne, čeprav te je poslala na pot iskanje resnice. Če ji razkriješ resnico ti ne bo verjela in bo lahko postala celo sovražna. Nekateri glavni Kleriki sicer poznajo resnico o Calaanu, ampak če si nočeš nakopati pretirane jeze je bolje da o vsem skupaj molčiš.

Evo, nisem razkril kaj je Calaan :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

dolenc ::

Sendaj mi na pm prosim, ker se mi je ta quest zbugal in sem prebral sam tiste 2, tko da sam špekuliram kaj je :D

Izi ::

No, pa sem končal :D
Prilezel sem do level 51 in preizkusil vse možne konce. Dosegel sem tudi vse možne achievemente 50/50 8-)

Kar se tiče koncev so trije različni.
Ne glede kaj na koncu izbiraš med pogovori je vse popolnoma odvisno izključno samo od našega Cold levela.
Nizek Cold = dober konec
Srednji Cold = srednje slab konec
Visok Cold = zelo slab konec

Še spoiler konci:

V vseh primerih se najprej pogovoriš s Hybridom, potem pa ga je potrebno premagati.
- Če imaš nizek Cold bo Hybrid umrl, vsi bodo srečni in prijatelj boš z vsemi.
- Če imaš srednji Cold bo Hybrid preživel, potem ga namesto z Elexom nahraniš z Mano in Hybrid bo dobil čustva in začel pomagati vsem ne samo Albom. Berserkerji in Cleriki bodo bolj ali manj zadovoljni, Outlawi pa bodo postali sovražni (tudi če si njihov član).
- Če pa imaš visok Cold bo Hybrid preživel, ti pa se mu nato pridružiš in spet postaneš stari hladnokrvni Alb kot na začetku igre. All Elex to the Hybrid! Outlawom je vseeno in so s teboj še naprej prijatelji, dokler imajo zaslužek, Berserkerji in Cleriki pa postanejo tvoji smrtni sovražniki.

Najkasneje čez par let pa na Magalan pridejo skrivnostni in menda zelo napredni vesoljčki, ki imajo namen zavladati svetu.
Ali so s temi vesoljčki napovedali nadaljevanje Elexa? Upam.

Izi ::

dolenc je izjavil:

Sendaj mi na pm prosim, ker se mi je ta quest zbugal in sem prebral sam tiste 2, tko da sam špekuliram kaj je :D

Kar tukaj imaš celotno zgodbo, ki sem jo jaz izluščil med igranjem.
Calaan je ime velikanske rakete s katero so se ljudje hoteli rešiti pred kometom, ki je grozil, da bo popolnoma uničil svet.
Za ta Top secret project je vlada izbrala firmo Infinite Skies, ki je čisto na zahodu Edana. Vodja projekta je bil Dr. Dawkins. Njegov sodelavec je bil pa Arvid (tisti, ki je kasneje ustanovil Klerike). Raketo začno graditi na skrivni lokaciji v Ignadonu v tistem velikanskem kraterju, do katerega ne moremo priti peš.
Bolj se je komet bližal bolj je bilo jasno, da projekt časovno zaostaja. Dr. Dawkins je bil prvi, ki je ugotovil, da projekt ne bo končan pravočasno in je zato začel izostajati iz službe in globoko v kleti Infinite Skies graditi zaklonišče v katerem naj bi preživel udarec kometa. Potem hoče o kometu obvestiti javnost, kar pa mu vojska prepreči in ga začne loviti. Seveda izgubi tudi službo.
Med begom naokoli po celem Magelanu nastavi tiste namige o štirih hišah, ki razkrijejo štirimestno kodo za oklep velikanskih vrat, ki vodijo do Calaana in še 10 slik, ki označujejo lokacije namigov. Potem pa se zakleni v zaklonišče, ki ga je zgradil v Infinite Skies.
Ko udari komet začuda precej ljudi preživi. Cel planet pa se poseje z Elexom, ki je bil v kometu.

Arvid, bivši Dawkinsov sodelavec je komet preživel v silosu kjer so gradili Calaan, se pravi v Ignadonu. Ko se zadeve malo umirijo se odpravi ven in ustanovi Klerike. Za lažjo kontrolo skupine si izmisli vero za katero vse ideje pobere iz projekta na katerem je delal. Bog tako dobi ime po raketi Calaan.
Dr. Dawkins medtem v svojem zaklonišču dela poskuse z Elexom. Kaj točno počne ni znano ampak očitno poskuse dela tudi na sebi saj mu nekako uspe postati Hybrid. Pol robot, pol človek in močno odvisen od Elexita.
Kleriki medtem izženejo nekaj svojih članov ker preveč uživajo Elexit in so zato izgubili čustva in posledično tudi vero v Callana. Ti postanejo prvi Albi. Glavna Alba sta Tarek in Parmek, ki nekako najdeta Dr. Dawkinsa, ki se je medtem spremenil v Hybrida.
Hybrid hitro prevzame komando nad Albi in jih s pomočjo Elexa in čipov, ki jim jih vgradi v glavi spremeni v svoje sužnje. Njihova glavna naloga je skupaj zbrati ves Elex iz celega sveta in ga prinesti svojemu gospodarju.

Hybrid, včasih odličen znanstvenik, ki je dolgo časa preučeval Elexit, dobro ve da so Elex na Magelan poslali zlobni vesoljčki. On in Kaja sta menda edina, ki znata komunicirati z Elexom. Kot kaže je Elexit nekako živ.
Načrt vesoljčkov je da bodo zavzeli planet in medse sprejeli vse, ki bodo zasvojeni z Elexom, preko katerega jih bodo lahko kontrolirali, vse ostale pa naj bi pobili.
Hybrid misli, da proti močno naprednim vesoljčkom nimamo najmanjših šans, zato egoistično kopiči ves Elexit zase in za par izbrancev v želji, da jih bodo vesoljci ob prihodu sprejeli medse, ostale pa pobili.

Tukaj se začne naša zgodba.
Jax, ki se mu zaradi plazmatskega strela v glavo pokvari čip in izgubi povezavo s Hybridom, na koncu uspe prekrižati Hybridove načrte za "rešitev" planeta. Sedaj je usoda planeta v Jaxovih rokah.
Do prihoda vesoljčkov je še največ par let. Ima smisel računati na Berserkerje in Klerike ali se je bolje pridružiti Hybridu in se pokoriti prihajajočim vesoljčkom? Na Outlawse ni računati, prihodnost jih ne zanima, samo dobiček.
Vse kaže na nadaljevanje :-)

dolenc ::

Super, hvala.

Sem sumil, da je to, ma nisem bil prepričann. Šel sem do Eve, jo neki čist mim grede vprašat in ker sem imel par stvari, ki so del nadaljevanja questa, katere sem čist naključno pobral med raziskovanjem. Je sprožlo nek dialog in quest je izginu, če sem se pa želel z njo poment pa je rekla da dok ne prinesem kej novega, se nimava kej pogovarjat, vedu pa tko nisem kam it iskat, ker ni blo več pointerja :)

Elex 2 je pa že potrjen, ker so zaprosil za funding iz eu in so go tudi dobil, tko da ene dve leti pa jovo na novo.
vir

Buggy ::

Ze ko sem mislil da sem koncal spil, kjer je bilo posvetilo PB kolegu z "odjavno spico" in sem se zelel samo se pofockat naokoli, se je spet zacelo dogajat! To zna samo PB spil narest...res vsa cast! Spet obiskujem lokacije in dobivam queste, tako da sem po novem ze lvl41 pa kar ni konca nalog in tudi stvari glede dogajanja se vedno bolj kristalizirajo. Outlaws kamp, kjer so me imeli za svojega sem moral pobit, ker so me vsi napadali. Ragnar se mi zahvaljuje in me povelicuje, ceprav sem mu dal 2000 elexov za odkup malo pred zadnjim bojem. Kleriki so se zmer limone kot so bile in sele sedaj sem v Doomed mestu spoznal kako s svojimi odlocitvami lahko vplivam na dogajanje.

Tole je najboljsi PB spil ever...se G2 nima za burek, po danasnjih normativih! Zgodba, zapleti, dinamicno okolje...sploh ni konca :)

PS: spoilerjev od Izija sploh nocem pogledat (tnx za marking) ker zgleda imam se kar nekaj dela v spilu.

Uporabnix ::

Ravno sem prišel do chapterja 3. Sem Bezerker, Warior, level 20.
Zdej, Bezerkerji ves čas zavračajo tehnologijo, ampak v kakšnih misijah zunaj mesta, ko se spopadem z raznimi velikani, roboti in čim konkretnejšim, posežem po raznih clerikaških orožjih, granatah, bruhalcih ognja ipd. Bo to problem?

Izi ::

Uporabnix je izjavil:

Zdej, Bezerkerji ves čas zavračajo tehnologijo, ampak v kakšnih misijah zunaj mesta, ko se spopadem z raznimi velikani, roboti in čim konkretnejšim, posežem po raznih clerikaških orožjih, granatah, bruhalcih ognja ipd. Bo to problem?

Ne bo problem.
Drugače pa Granate in metalci ognja so Outlaws orožja, kot tudi vse običajne puške. Clerikaški orožji sta samo laser in plazma.

opeter ::

Izi, koliko časa si igral? Boš v bližnji prihodnosti še enkrat šel skozi?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

opeter je izjavil:

Izi, koliko časa si igral? Boš v bližnji prihodnosti še enkrat šel skozi?

Vse skupaj sem igral okoli 80 ur.
Vsekakor bom preigral še enkrat, ampak enkrat drugo leto. Kar se mene tiče sploh ni debate, ELEX je Game of the Year, daleč pred vsemi ostalimi letošnjimi igrami. Brez dvoma prehiti tudi drugo uvrščeno Divinity Original Sin 2.

Upam, da v 2. delu ne "popravijo" ničesar razen izboljšane grafike. Svinjsko težek začetek, nad katerim se najbolj pritožujejo pomehkuženi zahodnjaški igralci in mediji, je adut igre ki jo povzdigne daleč nad pofl, ki nam ga servirajo ameriški izdelovalci iger.
V zadnjih poglavjih igre, če se opremiš z dobrim laserjem, pobijaš že skoraj tako hitro in take količine sovragov kot da bi igral Diablo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

The Player ::

Izi je izjavil:

opeter je izjavil:


Svinjsko težek začetek, nad katerim se najbolj pritožujejo pomehkuženi zahodnjaški igralci in mediji, je adut igre ki jo povzdigne daleč nad pofl, ki nam ga servirajo ameriški izdelovalci iger.
:D


No, priznati moramo, da ima Elex od vseh PB iger najtežji začetek, kar nebi ravno dajal v plus.

Če si v gothic 1 in 2 lahko komot se počasi levelu s spopadanjem šibkejših stvorov (moleratov, volkov, itd.) je v elexu še najšibkejši stvor pravi izziv. V zameno pa dobiš samo 5 exp pik (critter) ;(( tudi naloge niso najlažje na začetku. Greš nabirat "rožice" in te izza grmovja pričaka 10x večji demon 8-O, veliko sreče potem z reševanjem takšnih nalog, ko si level 5 ali manj.

Se pa strinjam, da so bolj komercialni RPGji čisto pomehkuženi ala tipa elder scrolls. En streamer je že pr level 1 ubijal stvore z golimi rokami brez kakršnekoli zaščite 8-O

opeter ::

@Izi: Hvala za izčrpen odgovor. Torej je PB uspel.
Jaz ravno premišljujem, če si naj nabavim novo grafično in potem ... no, do takrat bom morda uspel končat prvega Risena. :D
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

oo7 ::

Jaz mislim, da se bližam koncu sem pa pri 60 uri igranja :)

Izi ::

The Player je izjavil:

Če si v gothic 1 in 2 lahko komot se počasi levelu s spopadanjem šibkejših stvorov (moleratov, volkov, itd.) je v elexu še najšibkejši stvor pravi izziv. V zameno pa dobiš samo 5 exp pik (critter) ;(( tudi naloge niso najlažje na začetku. Greš nabirat "rožice" in te izza grmovja pričaka 10x večji demon 8-O, veliko sreče potem z reševanjem takšnih nalog, ko si level 5 ali manj.

Zato se je treba pobijanju sovražnikov v prvem delu igre enostavno izogniti, ker se NE SPLAČA.
Je pa to lažje reči kot storiti, saj smo iz drugih iger navajeni, da vse kar je rdeča pikica na zemljevidu je treba pobiti in te kar potegne da napadeš beštijo. Mogoče mi bo pa uspelo si misliš :D

Hitro ugotoviš, da potrebuješ minuto, da ubiješ najmanjše sovražnike in zraven porabiš mnogo denarja za zdravljenje in za povrh še nekajkrat umreš preden ti uspe, na koncu za vse skupaj dobiš 5 do 10 XP. Medtem ko za malo tekanja sem in tja po mestu in pogovarjanja z dvema ali tremi osebki v istem času dobiš 200 XP, kolikor znašajo izkušnje za prve stranske queste.
Kljub temu nekaterim očitno ne uspe, da bi tekli mimo sovražnika brez da ga napadejo. To ameriško kavbojsko miselnost so nam globoko ukoreninili ameriški igričarski studii in je treba vložiti mnogo napora, da se upreš napačnemu in v tej igri močno škodljivemu refleksu ;)

Nasvet: Vsaj tja do level 10 enostavno ignoriraj sovražnike. Tudi če te začne loviti bo hitro odnehal.

Uporabnix ::

Pošasti se sčasoma spet pojavijo na svojih mestih al kej? Sem jih na območjih okoli Origina in Bezerkerjev pridno čistil, pa so zdaj po dolčem času nekje spet.

Izi ::

Divje živali in mutanti se respawnajo po nekaj dneh. Se pravi čim več boš uporabljal spalko ali postelje hitreje se bodo respawnali. Ne respawnajo se vsi monsterji.
Enako je z rastlinicami, ki se respawnajo s približno enako hitrostjo kot monsterji z izjemo tistih najredkejših, ki so potrebne za permanentne napitke. Tiste so zelo redke in ne zrastejo nikoli več.
Respawna se tudi loot pri prodajalcih vendar ne ves. Vsak prodajalec ima nekaj sebi specifične robe, ki jo ima na razpolago ves čas. Tudi če tisto vse pokupiš bo čez sekundo, ko ga ponovno vprašaš imel to spet na razpolago. Robe za kupovanje, med katere sodi tudi municija torej ne more zmanjkati. Seveda moraš vedeti kaj kdo prodaja. Na primer municijo za laserje in plazmo boš dobil samo pri Klerikih in nikjer drugje.
Tisti nori doktor pri Outlawih pa ima vedno na zalogi Natural Elex s katerim lahko izdelaš neskončno Elex napitkov, če imaš le dovolj denarja, seveda boš potem izgubil čustva, se spremenil v Alba in končal s slabim koncem igre, boš pa seveda božje močan.

The Player ::

Izi
problem je ker tudi naloge niso nič lažje.

konkreten primer ene naloge:
Orlan (al kdorkol že), da morš ubit enga outlaw-a. Ta ti reče naj poskrbim, da bosta spet trgovala. Možnosti so 4:
- ubiti outlawa, kar ne pride v poštev
- podkupiti orlan-a, kar spet ne pride v poštev, ker denar rabiš
- uporabiti veščino predlaganja. To veščino dobiš šele pri clerikih
- ali pa da imaš crafting skill nabildano na 3

in kako boš potem opravil to nalogo pri nizkem levelu?

Sej nimam nič proti, da je igra težka, ampak, če primerjam elex z gothicom je razlika v težavnosti ogromna, pa že za gothic ljudje jamrajo kako je težka. Gothic je vsaj znosen in lahko počasi napreduješ.

potem maš v Elexu še naloge, ki so oddaljene od berserker mesta kar lepo razdaljo, tam pa dvomim, da se lahko izogneš kakrnemukoli konfliktu z pošasti.

Furbo ::

Imaš pa potem občutek, da si nekaj dosegel. Če pa že od L1 kolješ švoh zadeve enako kot potem močne zadeve.. kje je občutek dosežka?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

oo7 ::

No pa sem tudi jaz preigral :)
Končal sem pri level 35 in porabil 64 ur.
Grafika je čisto dobra svet je zanimiv posebno pokrajina Albov se pravi sneg in pokrajina Berserkerjev zelenje sta res super. Pokrajina Outlawsov puščava je bolj prazna ampak lepa rumena barva edino pokrajina Klerikov vulkan mi ni bila preveč všeč.
Zgodba zanimiva gameplay tudi dober, ko se navadiš.

Kdor bo začel igrati naj ne obupa prvih 10 ur kajti takrat je res malo težko ampak potem, ko enkrat zalaufa pa je igra super.





Sem prebral ta opis zgodbe zdaj, ko sem končal hvala izi lepo napisano.

Izi je izjavil:

dolenc je izjavil:

Sendaj mi na pm prosim, ker se mi je ta quest zbugal in sem prebral sam tiste 2, tko da sam špekuliram kaj je :D

Kar tukaj imaš celotno zgodbo, ki sem jo jaz izluščil med igranjem.
Calaan je ime velikanske rakete s katero so se ljudje hoteli rešiti pred kometom, ki je grozil, da bo popolnoma uničil svet.
Za ta Top secret project je vlada izbrala firmo Infinite Skies, ki je čisto na zahodu Edana. Vodja projekta je bil Dr. Dawkins. Njegov sodelavec je bil pa Arvid (tisti, ki je kasneje ustanovil Klerike). Raketo začno graditi na skrivni lokaciji v Ignadonu v tistem velikanskem kraterju, do katerega ne moremo priti peš.
Bolj se je komet bližal bolj je bilo jasno, da projekt časovno zaostaja. Dr. Dawkins je bil prvi, ki je ugotovil, da projekt ne bo končan pravočasno in je zato začel izostajati iz službe in globoko v kleti Infinite Skies graditi zaklonišče v katerem naj bi preživel udarec kometa. Potem hoče o kometu obvestiti javnost, kar pa mu vojska prepreči in ga začne loviti. Seveda izgubi tudi službo.
Med begom naokoli po celem Magelanu nastavi tiste namige o štirih hišah, ki razkrijejo štirimestno kodo za oklep velikanskih vrat, ki vodijo do Calaana in še 10 slik, ki označujejo lokacije namigov. Potem pa se zakleni v zaklonišče, ki ga je zgradil v Infinite Skies.
Ko udari komet začuda precej ljudi preživi. Cel planet pa se poseje z Elexom, ki je bil v kometu.

Arvid, bivši Dawkinsov sodelavec je komet preživel v silosu kjer so gradili Calaan, se pravi v Ignadonu. Ko se zadeve malo umirijo se odpravi ven in ustanovi Klerike. Za lažjo kontrolo skupine si izmisli vero za katero vse ideje pobere iz projekta na katerem je delal. Bog tako dobi ime po raketi Calaan.
Dr. Dawkins medtem v svojem zaklonišču dela poskuse z Elexom. Kaj točno počne ni znano ampak očitno poskuse dela tudi na sebi saj mu nekako uspe postati Hybrid. Pol robot, pol človek in močno odvisen od Elexita.
Kleriki medtem izženejo nekaj svojih članov ker preveč uživajo Elexit in so zato izgubili čustva in posledično tudi vero v Callana. Ti postanejo prvi Albi. Glavna Alba sta Tarek in Parmek, ki nekako najdeta Dr. Dawkinsa, ki se je medtem spremenil v Hybrida.
Hybrid hitro prevzame komando nad Albi in jih s pomočjo Elexa in čipov, ki jim jih vgradi v glavi spremeni v svoje sužnje. Njihova glavna naloga je skupaj zbrati ves Elex iz celega sveta in ga prinesti svojemu gospodarju.

Hybrid, včasih odličen znanstvenik, ki je dolgo časa preučeval Elexit, dobro ve da so Elex na Magelan poslali zlobni vesoljčki. On in Kaja sta menda edina, ki znata komunicirati z Elexom. Kot kaže je Elexit nekako živ.
Načrt vesoljčkov je da bodo zavzeli planet in medse sprejeli vse, ki bodo zasvojeni z Elexom, preko katerega jih bodo lahko kontrolirali, vse ostale pa naj bi pobili.
Hybrid misli, da proti močno naprednim vesoljčkom nimamo najmanjših šans, zato egoistično kopiči ves Elexit zase in za par izbrancev v želji, da jih bodo vesoljci ob prihodu sprejeli medse, ostale pa pobili.

Tukaj se začne naša zgodba.
Jax, ki se mu zaradi plazmatskega strela v glavo pokvari čip in izgubi povezavo s Hybridom, na koncu uspe prekrižati Hybridove načrte za "rešitev" planeta. Sedaj je usoda planeta v Jaxovih rokah.
Do prihoda vesoljčkov je še največ par let. Ima smisel računati na Berserkerje in Klerike ali se je bolje pridružiti Hybridu in se pokoriti prihajajočim vesoljčkom? Na Outlawse ni računati, prihodnost jih ne zanima, samo dobiček.
Vse kaže na nadaljevanje :-)



Do zdaj so pri Piranha Bytes naredili dve triologije po moje bo ta tretja :D

oo7 ::

I just read on a German website (giga.de) that the European Union is founding a Project called Elex 2 by AWins 2011 GmbH & Co. KG, Essen with 150.000€

The Manager of this Campany is the same one as the company behind Piranha bytes and the adress is the same as well.

So when they already get money for Elex 2 I guess it is confirmed.

https://steamcommunity.com/app/411300/d...

The Player ::

Ok, sem po enem mesecu spet poskusil igrati Elex in čarobno se mi igra "ne" obeša več (sem pa ke se mi obesi in pravi, da je ntoskrnl.exe krivec, sem že vse sprobal in ne vem v čem je problem :|)

skratka, bližam se 40ur igranja, trenutno sem v Tavarju v Fortu, bil sem tudi v Domed city vmes, trenutno sem na 12 stopnji.

Moja napaka je bila, da sem hotel raziskovati svet sam, zato je igra bila tako težka. Takoj, ko sem začel raziskovati svet z kompanjonom Durasom je bilo mnogo lažje.

Elex je super igra in konkreten kandidat za vrnitev PB v čas stare slave, a ne morem mimo dejstva, da je daleč od popolnosti.

1. Najbolj očitam težek začetek. Ja gothic je bil tudi težak, ampak kot sem že rekel, spet ne toliko težak kot Elex. Lahko bi rekel, da je težavnostna stopnja pri Elexu 2x večja v primerjavi z Gothicom.

2. hrošči so praktično povsod. Obljubljali so, da bo igra bugfree (kar je nemogoče), dobili pa smo mešanico vsega. Neumna UI (sovragov in prijateljev), nepravilni hitboxi (se umakneš, vzletiš in te sovrag vseeno zadane, čeprav nisi v dosegu), quest hrošči, grafični hrošči, enkrat se mi je igra obesila in mi je corruptal save file ;(( še sreča, da sem si delal kopije save-ov ipd.
Igre sicer nisem patchal, ampak sem bral, da tudi po patchanju, igra dobi nove hrošče.

3. questi, ki se nanašajo na zgodbo so za moje pojme prekompleksni. S tem mislim, da se lahko kaj hitro zaj***. V gothicu je dobro znano, da lahko delaš za vse strani, ker exp is everything, tu moraš pa fejst preslit, kakšne posledice imaš lahko s slabimi/kontra odločitvami. Tudi ne vem kako lahko nekateri NPCji vedo kaj si naredil, če si to naredil na skrivaj. Pomagal clericu pri pobegu in Thorgal to izvedel, čeprav je to ostalo med mano in njegovo ženo.
Potem je skoraj vsako dejanje ali smrt NPCja ključna za potek zgodbe in ti z veliko rdečo pisavo napiše, da se bo potek zgodbe spremenil. Kako za vraga naj potem rešim sploh kak quest brez, da bi se zajebal? Tega v gothicu in risen-u skoraj da ni bilo.

Kako ste se vi odločali pri takšnih situacijah? Se zgodba močno spremeni ali ne? A se lahko z napačnimi odločitvami fajn zafrkneš? Sem enkrat ubil eno malo ribo in je spet bila to ključna oseba za zgodbo 8-O

SPOILER!!!
Kako ste se odločili ko ste prišli do world heart-a v Tavaru? Za Geralda al Max-a? Kaj je bolje? Načeloma sem se odločil, da se Berserkerjem ne pridružim, ampak vseeno nebi si rad zaprl vrat do nobene fakcije, cilj so mi clerici, a mogoče se pa vmes premislim in grem h izobčencem ali berserkerjem. A je sploh možno bit vsem fakcijam všeč, brez da jih razjeziš?

Izi ::

The Player je izjavil:

Igre sicer nisem patchal, ampak sem bral, da tudi po patchanju, igra dobi nove hrošče.

Ne piši recenzij, če nimaš zadnjega popravka :8)
Večino stvari o katerih se pritožuješ so popravili s patchem. Sploh questi so praktično bug free.

Kar se tiče pomembnih karakterjev za zgodbo, so to vsi, ki imajo lastna imena.
Če se nekdo imenuje guard ali worker ali kaj podobnega potem ni pomemben za zgodbo, čim pa vidiš, da mu je ime Jože, Janez ali John pa vedi, da je nekako pomemben za zgodbo in če umre bo vedno napisalo, da si spremenil zgodbo.
Ponavadi je ta sprememba minimalna in vpliva samo na kakšen stranski quest. Sam moraš oceniti kako pomemben je lik. Če ubiješ lokalnega pijančka je jasno, da bodo manjše posledice kot če ubiješ vaškega župana.
Glavne zgodbe, po moje, ne moreš zakleniti ali pokvariti do te mere, da ne bi mogel končati igre.

Zavedati se moraš, da za vsako tvoje dejanje, naj si bo še tako skrivno, vedno vsi izvedo. To je pač ena izmed značilnosti te igre in to pač upoštevaš pri svojih dejanjih. Nič ne moreš skriti.

Kljun temu se da igrati tako da si prijatelj z vsemi, ampak ni priporočljivo, še posebej ne za prvo igranje.
Če hočeš biti prijatelj z vsemi se ne smeš pridružiti nobeni strani in predvsem nikogar ne smeš ubiti, četudi quest specifično zahteva umor. Laganje in igranje dvojnega agenta ima vedno manjše negativne posledice kot umor. Seveda bo ena stan nezadovoljna in boš slišal kletvice iz zmerljivke, ampak zaradi takih stvari nikoli ne bodo postali sovražni, kar se mimogrede zgodi, če se razve, da si ubil kakšnega njihovega člana. In kot rečeno vedno se vse izve.
Pa vse večje nesporazume, razen umorov, se da vedno poravnati z denarjem. Podkupnine odpirajo vrata in brišejo naše "napake".

Kar se tiče samega igranja je bilo že večkrat rečeno, nikoli se v svet ne odpravi brez spremstva in čim prej se pridruži eni izmed treh frakcij.
Razen če si lovec na achievemente in hočeš vse dosežke opraviti z enim samim igranjem, ampak to je svinjsko težavno saj zahteva da praktično celo igro preigraš brez da bi se komurkoli pridružil. Lažje je trikrat preigrati celo zgodbo, kjer se vsakič pridružiš drugi frakciji.


The Player je izjavil:

Kako ste se odločili ko ste prišli do world heart-a v Tavaru? Za Geralda al Max-a? Kaj je bolje?
Če se ne moreš odločiti potem poskušaj biti dobričina :D
Gerald je dober človek, ki poskuša rešiti svet, Max pa morilec, ki ga hoče ubiti.
Jaz sem zato ubil Maxa in rešil Geralda. Bil sem pohvaljen pri Bertserkerjih, medtem ko Maxovega umora pri Outlawih ni nihče nikoli omenil ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

The Player ::

Ne piši recenzij, če nimaš zadnjega popravka


Priznam igro imam iz travnika in nisem zasledil, da se kje sploh da prenesti popravka. Probal sem z GOG verzijo, pa mi reče, da popravek ni združljiv, čeprav, sem naložil tudi GOG različico.

In kako potem dobiš popravek, če kupiš fizično kopijo in se popravka nikjer ne da downloadat? Se v slo sploh da kupit Elex?


Kljun temu se da igrati tako da si prijatelj z vsemi, ampak ni priporočljivo


Se pravi bom moral spremeniti taktiko, ki sem jo bil navajen iz gothic-a in iti s tokom...bom probal 8-)

Izi ::

The Player je izjavil:

In kako potem dobiš popravek, če kupiš fizično kopijo in se popravka nikjer ne da downloadat? Se v slo sploh da kupit Elex?

Seveda se da kupit tudi v Slo. Na primer na gameshop.si za 54 €. Za ta denar ti škatlo z igro pripeljejo na dom ;)

Info za mlade pirate: :P
Treba je vedeti, da fizične igre kot take že nekaj desetletij ne obstajajo več. Da ti v računalnik vstaviš ploščo, naložiš igro in igraš, že dolgo ne gre več, ker so današnje igre dolge nekje od 30 pa vse do 60 GB, na DVD ploščo gre pa komaj nekaj čez 4 GB podatkov. Včasih v škatlo stlačijo tudi po 10 DVD plošč, ampak na koncu brez interneta in Steama kljub temu ne gre.
Torej kljub temu, da ti kupiš "fizično" igro je to na koncu še vedno digitalna Steam igra. Nekaj GB se nalouda s plošče ali več njih, za naprej moraš pa vpisati kodo v Steam in ostalo potegniti z Steama. Hkrati dobiš tudi najnovejše popravke.

Skratka, ko nekdo kupi "fizično igro" v resnici kupi Steam key v škatli.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Outcast Reboot HD (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
727257 (221) dolenc
»

Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
18323742 (627) yayo
»

Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13625868 (9633) Jerry000
»

Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
11119332 (11515) opeter
»

Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9417101 (12373) kratos

Več podobnih tem