Forum » Igre » Elex
Elex
Berserker ::
Ja svet naj bi bil ogromen in lep ampak ocene so bolj slabe
Povsem pričakovano. Tudi Gothic in Risen so imele vedno zelo nizke ocene pa med poznavalci kljub temu veljajo za kultne.
To niso igre za vsakogar, saj na začetku zahtevajo precej potrpežljivosti, trajajo 100+ ur, da sploh kam prilezeš, bojevanje je pa dokaj leseno in težavno ko hudič, dokler nisi dobro nabildan in opremljen.
Današnjim igralcem je težko razumeti, da to ni kot v Skyrimu, ko se lahko s katerimkoli sovražnikom spopadeš takoj ko ga zagledaš. Pri Pirajinih igrah je treba včasih čakati tudi po 20 ur, preden si sposoben napasti sovražnika, ki si ga srečal čisto na začetku ob potki v prvo mesto.
Si pa zato proti koncu igre vedno božje močan in lahko celo mesto zravnaš z zemljo z enim zamahom roke. Takrat se lahko maščuješ za vsa ponižanja, ki jim moraš trpeti na začetku.
Kljub moderni preobleki je v ozadju tole še vedno čisti pravi stari hardcore RPG. To pomeni:
- Nobenega level scalinga sovražnikov skozi celotno igro. Za določene sovražnike, ki jih lahko srečaš kadarkoli, boš moral čakati do konca igre, da jih boš lahko premagal.
- Nobenega respawnanja sovražnikov. Nikjer in nikoli.
- Ves "loot" v celotni igri je fiksen in ročno določen. Nemogoče, da boš z veliko sreče, že nekje na začetku dobil dobro orožje. Najboljša orožja in oprema je seveda zaklenjena na določeno frakcijo, ki se ji moraš pridružiti, da dobiš dostop.
A poznaš Dark Souls? Precej mainstream zadeva v tem žanru, pa ima vse to kar si naštel za pravi rpg, oz. še gre dlje.
Izi ::
Tudi jaz sem rahlo izgubljen. Posebej questi mi niso čistojasni, ker jih ne kaže na zemljevidu ?
Vse queste kaže na zemljevidu. Moraš pa najprej klikniti na quest in potem še izbrati naj ga kaže na zemljevidu.
Se pravi katerikoli quest ti lahko kaže na zemljevidu, ampak vedno samo enega po enega.
Edini problem je, da moraš ves čas uporabljati svoj "Pip Boy", ki ga imaš vgrajenega v roko in so Berserkerji zato ves čas živčni, ko vidijo da uporabljaš tehnologijo.
Bojevanje pa je vsaj na začetku bolj postranska zadeva iz več razlogov. Prvič, bojevanje da zelo malo izkušenj glede na queste, ki prinašajo ogromno izkušenj. Drugič, sovražniki so povsod tako visok level, da nimaš nobenih šans proti njim.
Jaz sem level 6 in kamorkoli gram so naokoli sovražniki z mrtvaško glavo, kar pomeni, da jih ne moreš niti opraskati medtem ko te ubijejo z enim udarcem. Sovražnikom se pač izogibaš. Na srečo noben quest ne zahteva da bi moral koga ubiti.
Do level 5 sem prilezel samo s questi v Berserkerskemu naselju.
Raziskovanje je odlično, se vidi, da je vse ročno narejeno. Povsod najdeš kakšno dobroto. Deluje tudi vse brez problema, buga nisem videl še nobenega. Vzdušje je fenomenalno in podobno tistemu iz prvih Gothicov.
Moja ocena zaenkrat je čista desetka
Zmajc ::
"Souls" igre so tudi "ročno narejene", težke, brez zemljevida ali hand holdinga pa se mi zdijo po videnem neprimerljivo boljše ... (mogoče sem rahlo pristranski, ravnokar preigral celotno souls serijo 1, 2, 3)
Tole mi zgleda kot tipičono nemško sra*je. Nemci enostavno ne vejo delati igrabilnih iger.
Mogoče se motim... se oglasim z drugim mnenjem, ko probam
Tole mi zgleda kot tipičono nemško sra*je. Nemci enostavno ne vejo delati igrabilnih iger.
Mogoče se motim... se oglasim z drugim mnenjem, ko probam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Izi ::
Okusi so različni. Dark Souls je največje sranje, ki sem ga kdajkoli igral. Prvi del sem preigral nekje do polovice, ga z gnusom izbrisal in se zaklel, da se ga nikoli več ne pritaknem. Naslednjih delov nisem niti pogledal.
Vrnimo se k Elex.
Questi so tako planirani, da se v prvi polovici igre ne moreš pridružiti nobeni frakciji. V bistvu se moraš kar močno truditi, da te kasneje sploh kdo vzame k sebi in če nisi pazljiv se dejansko zna zgoditi, da te zavrnejo povsod in na svetu ostaneš sam
Pomembno: Pri vsakem questu je nujno pomisliti, kakšne posledice bo ta imel na vse ostale frakcije.
Povsod so vohuni in prav vsako naše dejanje ne ostane skrito nobeni izmed štirih frakcij. Če čisto na drugem koncu sveta narediš nekaj kar bo kakorkoli škodilo neki frakciji, ti bodo to močno zamerili in si zmanjšaš možnost, da se jim potem lahko pridružiš.
Če ti na primer Berserkerji naročijo, da v njihovem kampu najdi Klerika, ki med ljudmi širi propagando Klerikov in ga eliminiraj, je jasno, da si boš s tem dejanjem nakopal jezo Klerikov in si otežil možnost, da se jim kdajkoli kasneje pridružiš.
Približno četrtina questov je takih, kjer s svojimi dejanji delaš škodo kateri izmed ostalih skupin in si s tem otežuješ nadaljnjo igranje.
Da bo vse še težje so vse frakcije tudi notranje razdeljene in ponavadi skregane. Berserkerji na primer imajo v svojem mestu tri klane, vsakega s svojim Warlordom in z vsemi tremi Warlordi moraš biti v dobrih odnosih in za njih narediti kup questov preden te bodo pripravljeni sprejeti medse.
Celo Albi niso vsi slabi. Separatistična skupina Albov se je odcepila in če Albom na splošno ne delaš preveč škode znajo separatisti biti močno zavezniki. Albi so namreč vojaško najmočnejša frakcija na planetu.
Kakorkoli že, močno svetujem, da v pri polovici igre poskušaš biti prijateljski z vsemi in odklanjaš vse queste, ki bi opazno škodijo drugim. Sovražnikov imaš že tako ali tako vedno preveč.
Vrnimo se k Elex.
Questi so tako planirani, da se v prvi polovici igre ne moreš pridružiti nobeni frakciji. V bistvu se moraš kar močno truditi, da te kasneje sploh kdo vzame k sebi in če nisi pazljiv se dejansko zna zgoditi, da te zavrnejo povsod in na svetu ostaneš sam
Pomembno: Pri vsakem questu je nujno pomisliti, kakšne posledice bo ta imel na vse ostale frakcije.
Povsod so vohuni in prav vsako naše dejanje ne ostane skrito nobeni izmed štirih frakcij. Če čisto na drugem koncu sveta narediš nekaj kar bo kakorkoli škodilo neki frakciji, ti bodo to močno zamerili in si zmanjšaš možnost, da se jim potem lahko pridružiš.
Če ti na primer Berserkerji naročijo, da v njihovem kampu najdi Klerika, ki med ljudmi širi propagando Klerikov in ga eliminiraj, je jasno, da si boš s tem dejanjem nakopal jezo Klerikov in si otežil možnost, da se jim kdajkoli kasneje pridružiš.
Približno četrtina questov je takih, kjer s svojimi dejanji delaš škodo kateri izmed ostalih skupin in si s tem otežuješ nadaljnjo igranje.
Da bo vse še težje so vse frakcije tudi notranje razdeljene in ponavadi skregane. Berserkerji na primer imajo v svojem mestu tri klane, vsakega s svojim Warlordom in z vsemi tremi Warlordi moraš biti v dobrih odnosih in za njih narediti kup questov preden te bodo pripravljeni sprejeti medse.
Celo Albi niso vsi slabi. Separatistična skupina Albov se je odcepila in če Albom na splošno ne delaš preveč škode znajo separatisti biti močno zavezniki. Albi so namreč vojaško najmočnejša frakcija na planetu.
Kakorkoli že, močno svetujem, da v pri polovici igre poskušaš biti prijateljski z vsemi in odklanjaš vse queste, ki bi opazno škodijo drugim. Sovražnikov imaš že tako ali tako vedno preveč.
Zmajc ::
/offtopic
Preberi Why Dark Souls is simply the greatest game of all time
Mogoče kdaj celo ugotoviš da si se prvič ko si igral motil. Jaz sem pri prvem igranju par let nazaj naredil enako kot ti.
Se javim ko probam Elex.
Preberi Why Dark Souls is simply the greatest game of all time
Mogoče kdaj celo ugotoviš da si se prvič ko si igral motil. Jaz sem pri prvem igranju par let nazaj naredil enako kot ti.
Se javim ko probam Elex.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Gejspodar ::
Saj sem vedel, spet bo Izi zagovarjal Piranha Bytesov zmazek...
Sicer igre še nisem sprobal, a mi po videih sodeč vleče preveč "Risenovsko" in izrazito premalo "Gotično", neke vrste cartoony feeling je prisoten, ki ga v prvih treh Gothic igrah ni bilo, v vseh naslednjih izrodkih PB-ja pa je.
Se ponovno oglasim čez kakšen mesec, ko bom v igro spravil par ur in ko spišem repliko na neracionalni prihodni Izijev fanbojizem.
Sicer igre še nisem sprobal, a mi po videih sodeč vleče preveč "Risenovsko" in izrazito premalo "Gotično", neke vrste cartoony feeling je prisoten, ki ga v prvih treh Gothic igrah ni bilo, v vseh naslednjih izrodkih PB-ja pa je.
Se ponovno oglasim čez kakšen mesec, ko bom v igro spravil par ur in ko spišem repliko na neracionalni prihodni Izijev fanbojizem.
Gregex ::
Ze omenjat en zmazek od elexa v istem stavku z Dark souls je najvecja zalitev za Dark souls. Don't, just don't!
oo7 ::
Npr prva misija Survive. Sem bil v tistih ruševinah in zdaj sva prišla v prvo vas. Zdaj ta misija je opravljena in jo lahko zbrišem ali kako naj vem, da je opravljena?
Izi ::
Ne bi rekel, da sem Piranha bytes fan, če pa so mi bili vsi Riseni precej slabi. Enka je bila še nekako, pri dvojki sem obupal nekje na polovici. Trojko sem sicer končal ampak je bila podpovprečna. Elex je pa spet tisti pravi Gothic in popolnoma neprimerljiv z Riseni.
Za Dark Souls se pa strinjam, da ga je sramota omenjati tukaj. Je drug žanr. Tisto sranje od igre je Akcijski RPG in to najslabše vrste in ga je sramota omenjati v povezavi s pravimi RPG igrami.
Za Dark Souls se pa strinjam, da ga je sramota omenjati tukaj. Je drug žanr. Tisto sranje od igre je Akcijski RPG in to najslabše vrste in ga je sramota omenjati v povezavi s pravimi RPG igrami.
Izi ::
Zmajc ::
Za Dark Souls se pa strinjam, da ga je sramota omenjati tukaj. Je drug žanr. Tisto sranje od igre je Akcijski RPG in to najslabše vrste in ga je sramota omenjati v povezavi s pravimi RPG igrami.
Izi, o Dark Souls seriji se bo govorilo še dolgo po tem ko vse tvoje "mojstrovine" od frpjev že dolgo ne bo več noben poznal. Se motijo vsi ostali ali samo ti? Stvar debate. Raje zaključimo da si ne narediš še večje sramote, kot si si jo že, ker je prav očitno da nimaš blage veze o čem govoriš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Kurzweil ::
Malce sem preletel reviewe na Metacritic, in imam nekako mlačen občutek.
Vi ki ste tu že vsaj malce igrali. Kakšen je gameplay, mehanika, questi, level design? Je za kej?
Vi ki ste tu že vsaj malce igrali. Kakšen je gameplay, mehanika, questi, level design? Je za kej?
Gejspodar ::
Se vleče "demo". Ti jo opišem v parih dneh z viewpointa velikega ljubitelja prvih dveh/treh Gothic iger.
opeter ::
Meni pa Risen 3 okej.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Berserker ::
Ne bi rekel, da sem Piranha bytes fan, če pa so mi bili vsi Riseni precej slabi. Enka je bila še nekako, pri dvojki sem obupal nekje na polovici. Trojko sem sicer končal ampak je bila podpovprečna. Elex je pa spet tisti pravi Gothic in popolnoma neprimerljiv z Riseni.
Za Dark Souls se pa strinjam, da ga je sramota omenjati tukaj. Je drug žanr. Tisto sranje od igre je Akcijski RPG in to najslabše vrste in ga je sramota omenjati v povezavi s pravimi RPG igrami.
Jaz menim da je DS pravi naslednik modernih RPG. Souls enostavno združi staro zajebanost, ki te ne drži za roko z sodobnim borilnim sistemom, odjebe pa tisto povprečnost, ki je značilna za večino modernih rpg iger, recimo tole igro, skyrim, fallout ter celo Witcher serijo. Res pa je, če si vajen gledat zgolj kolk dmg ti dela statistika karakterja iz poteznih rpg, jrpg to preprosto ni špil zate. git gud.
Drugače meni gredo takšni rpg kr na živce, ker se obnašajo, kot da smo v letu 2003, kjer so omejitve v strojni opremi.
Zato bo zame najboljši rpg še vedno Mount & Blade.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
The Player ::
Mi zna kdo povedat kako je z zmogljivostjo igre?
Igra ima nenavadno velike strojne zahteve za nivo grafike iz Risen 3. Le ta mi je delal za silo ob izidu igre (s starim GPUjem 4850, sedaj imam 5870).
Tole je minimalna zahtevana sistemska konfiguracija:
CPU: Intel Core i5 at 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 at 3.0 GHz
RAM: 6 GB
OS: Windows 7, 8, Windows 10 (64 bit)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 570 or AMD Radeon HD 5870, 1 GB VRAM
Sam imam identičen sistem, razen procesorja, ki je Quad Q9300. Mislte, da mi bo igra delala? Glede na to da mi je GTA 5 delal brez večjih težav na minimumu, upam, da z Elexom enako.
Igra ima nenavadno velike strojne zahteve za nivo grafike iz Risen 3. Le ta mi je delal za silo ob izidu igre (s starim GPUjem 4850, sedaj imam 5870).
Tole je minimalna zahtevana sistemska konfiguracija:
CPU: Intel Core i5 at 2.5 GHz or better or AMD Phenom II x4 940 at 3.0 GHz
RAM: 6 GB
OS: Windows 7, 8, Windows 10 (64 bit)
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 570 or AMD Radeon HD 5870, 1 GB VRAM
Sam imam identičen sistem, razen procesorja, ki je Quad Q9300. Mislte, da mi bo igra delala? Glede na to da mi je GTA 5 delal brez večjih težav na minimumu, upam, da z Elexom enako.
Kurzweil ::
Minimum:
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5 3570, AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card
Recommended:
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790, AMD FX-8350
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 3GB, AMD RX 480 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5 3570, AMD FX-6350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card
Recommended:
OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790, AMD FX-8350
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1060 3GB, AMD RX 480 4GB
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space
Sound Card: DirectX compatible Sound card
dolenc ::
Men se na rx480 giblje med 50-60fps, pri 2560x1080, na začetku, potem sem seveda nehal merit :)
Koker se spomnem, sem špilal Risen 2 z 5870, pa sem kolebal med 1080p in 720p, ker nižat detajle se tko ni splačal, edino ena nastavitev je vplivana na zmogljivost, pa glih tista je kvaliteto zbila.
Tko da jaz dvomem da ti bo delal, odvisen s čim si zadovoljen :)
Koker se spomnem, sem špilal Risen 2 z 5870, pa sem kolebal med 1080p in 720p, ker nižat detajle se tko ni splačal, edino ena nastavitev je vplivana na zmogljivost, pa glih tista je kvaliteto zbila.
Tko da jaz dvomem da ti bo delal, odvisen s čim si zadovoljen :)
The Player ::
Ja, sprašujem toliko, da imam občutek kaj lahko pričakujem,. Če mi ne bo delalo še zmeraj lahko zalaufam gothic 2.
Upam, da bo delal. GTA 5 je tudi zahtevna igra, pa mi je delala. Res je, da stvar ni laufala 60+, ampak tam okoli 20-50 FPS odvisno lokacije na minimum na 1680x1050. Tko, da če bo stvar delala tako kot GTA 5 bom čisto zadovoljen
Upam, da bo delal. GTA 5 je tudi zahtevna igra, pa mi je delala. Res je, da stvar ni laufala 60+, ampak tam okoli 20-50 FPS odvisno lokacije na minimum na 1680x1050. Tko, da če bo stvar delala tako kot GTA 5 bom čisto zadovoljen
oo7 ::
The Player je izjavil:
Ja, sprašujem toliko, da imam občutek kaj lahko pričakujem,. Če mi ne bo delalo še zmeraj lahko zalaufam gothic 2.
Upam, da bo delal. GTA 5 je tudi zahtevna igra, pa mi je delala. Res je, da stvar ni laufala 60+, ampak tam okoli 20-50 FPS odvisno lokacije na minimum na 1680x1050. Tko, da če bo stvar delala tako kot GTA 5 bom čisto zadovoljen
Ah če ti je delala GTA V potem ti bi mogla tudi ta
tikitoki ::
http://www.metacritic.com/game/pc/elex
Ocena ni ravno blesceca. Resnici na ljubo pocakam kak mesec na popravke za Divinity Original Sin 2 in gasa.
Ocena ni ravno blesceca. Resnici na ljubo pocakam kak mesec na popravke za Divinity Original Sin 2 in gasa.
YesMan ::
Kak ste smešni, da sploh primerjate Elex (oz. Piranha Bytes-ove špile) in Dark Souls :D 2 popolnoma različna tipa iger. Meni je užitek igrat oboje (in oboje veliko raje igram kot pa npr. Bethesdino sranje, pa tudi raje kot TW3 morem priznat), odvisno pač, kar mi v danem trenutku bolj paše, objektivnega zmagovalca pa ne more bit, zaradi tako različne narave špilov.
Drugače pa, zakaj se omenja Dark Souls? Za primerjave se načeloma uporabi igra, ki je vse to začela, kar je Demon's Souls ali pa igra, ki je najboljša v tem 'podžanru', kar pa je itak Bloodborne :D
Drugače pa, zakaj se omenja Dark Souls? Za primerjave se načeloma uporabi igra, ki je vse to začela, kar je Demon's Souls ali pa igra, ki je najboljša v tem 'podžanru', kar pa je itak Bloodborne :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
svinja ::
Smešni so pepčki, ki ti prav morajo dopovedat kako beden špil da je tole
in se vzvišeno prepucavajo skozi semantiko o "pravih" frpjih v primerjavi z Dark Souls.
Nehajte no. Že res da v obeh igrah mahaš s sabljo in gledaš številke, ampak ne bi mogli biti
bolj različni. Dark Souls manjka izredno pomembna komponenta, ki naredi Gotike tako zabavne; ogromen,
živ, dihajoč svet/ekosistem, resda na mestih neobtesan, a še vseeno dovolj robusten, da je
izredno zabaven in rewarding, tako glede raziskovanja in grajenja lika kot glede posledic "meddling in the affairs of the world".Tu mu pride blizu malokatera igra, še najmanj skyrim ali celo witcher,
katerih prednosti ležijo drugje. Prav zato ima tako ogromen fan-base, ki ne nujno overlapa z igralci DS,
saj Gotik fani svoj fiks iščejo iz povsem drugačnih vzgibov kot spretnostno/akcijsko orientirani DS fani.
In ti vzgibi pač nimajo nobene veze s kvaliteto animacij ali 'okornostjo' combat sistema, pa če se fijakarski
fanboyi zadavijo z lastno peno na ustih.
Žal mi je za oboje, tako za tiste ki ne zmorejo uživati v surealni poeziji, ki je Dark Souls, kot za tiste, ki ne dojamejo genialnosti bolj racionalnih Gotikov in, po vsem sodeč, tudi Elexa. Slednjega igral le cirka 6 ur, premalo za objektivno oceno, ampak po videnem je zaenkrat celo presegel moja pričakovanja. Feels like PB is back. Čakamo G5 :)
in se vzvišeno prepucavajo skozi semantiko o "pravih" frpjih v primerjavi z Dark Souls.
Nehajte no. Že res da v obeh igrah mahaš s sabljo in gledaš številke, ampak ne bi mogli biti
bolj različni. Dark Souls manjka izredno pomembna komponenta, ki naredi Gotike tako zabavne; ogromen,
živ, dihajoč svet/ekosistem, resda na mestih neobtesan, a še vseeno dovolj robusten, da je
izredno zabaven in rewarding, tako glede raziskovanja in grajenja lika kot glede posledic "meddling in the affairs of the world".Tu mu pride blizu malokatera igra, še najmanj skyrim ali celo witcher,
katerih prednosti ležijo drugje. Prav zato ima tako ogromen fan-base, ki ne nujno overlapa z igralci DS,
saj Gotik fani svoj fiks iščejo iz povsem drugačnih vzgibov kot spretnostno/akcijsko orientirani DS fani.
In ti vzgibi pač nimajo nobene veze s kvaliteto animacij ali 'okornostjo' combat sistema, pa če se fijakarski
fanboyi zadavijo z lastno peno na ustih.
Žal mi je za oboje, tako za tiste ki ne zmorejo uživati v surealni poeziji, ki je Dark Souls, kot za tiste, ki ne dojamejo genialnosti bolj racionalnih Gotikov in, po vsem sodeč, tudi Elexa. Slednjega igral le cirka 6 ur, premalo za objektivno oceno, ampak po videnem je zaenkrat celo presegel moja pričakovanja. Feels like PB is back. Čakamo G5 :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: svinja ()
dolenc ::
Če komu kej pomaga, sem sicer še bolj na začetku.
Kjer sem bil precej zgubljen. Nekaj časa sem taval, par questov, ki jih imam sem probal pa nekak me je vse pelalo čez teren kjer bi me, in tud so me, pomalcal.
Tko sem jaz začel, da nisem več čisto zgubljen :)
V tistem berserker naselju sem dobil task od (trenutno)glavnega, da grem preverit enga(Irdor), ki skrbi za world hearth, malenkost južno od naselja. Ko si pri njemu ga zaslišiš še glede nekega umora (task, ki ti ga ga Duras), greš skozi vse opcije dialoga. Task se sicer še ne zaključi, lahko se pa vmes vrneš v naselje, poiščeš Durasa in ga seznaniš s situacijo prvega osumljenca. Po tem ti da opcijo, da zaprosiš Durasa naj se ti pridruži in mal pomaga.
In svet Elexa je nenadoma lepši, ker ne rabiš samo bežat
Kjer sem bil precej zgubljen. Nekaj časa sem taval, par questov, ki jih imam sem probal pa nekak me je vse pelalo čez teren kjer bi me, in tud so me, pomalcal.
Tko sem jaz začel, da nisem več čisto zgubljen :)
V tistem berserker naselju sem dobil task od (trenutno)glavnega, da grem preverit enga(Irdor), ki skrbi za world hearth, malenkost južno od naselja. Ko si pri njemu ga zaslišiš še glede nekega umora (task, ki ti ga ga Duras), greš skozi vse opcije dialoga. Task se sicer še ne zaključi, lahko se pa vmes vrneš v naselje, poiščeš Durasa in ga seznaniš s situacijo prvega osumljenca. Po tem ti da opcijo, da zaprosiš Durasa naj se ti pridruži in mal pomaga.
In svet Elexa je nenadoma lepši, ker ne rabiš samo bežat
Buggy ::
Jaz sem tudi zacel malce preigravat in sedaj v igri tocno stiri ure, docakana prva noc in tudi jutro v mestu Berserkerjev lvl 6 - 30 melee in dex ter 1 skill bonus attack ter melee. Pri poveljniku "Agnusu" al nekaj, ki mu je fante ki so skrbeli za spremstvo hrane pobil trol, sem nasel dober mec ter worker hlace, cisto na zacetku pa en amulet ter ring. Seveda je tu se lok to pa je trenutno vse kar je moje imovine, poleg ostalega junka, ki ga najdem in poberem. Poberem in pregledam pa res vse, ker je to zame car PB spilov - raziskovanje.
Kar sem do sedaj opazil bi strnil takole:
-pri meni je zvok zelo cuden. Ingame music sem moral dati na 10, ker mi je bil motec. Vcasih je kaksen zvok cisto prevec poudarjen in kot iz kante. Ko recimo skocis na lesen podest...
-igranje z X360 gamepadom mi je dosti boljse kot tipkovnica + mis.
-Grafika vse na ultra in ter SMAO na 1440p je meni cisto krasna in prava PB atmosfera, ki sem jo vajen od njih.
-Zacetek tezak in moras konkretno paziti kam gres in s kom. Brez spremljevalca je bil kar problem, ceprav vcasih sploh ne registrira ko se tepem in bezim pred kom on lepo laufa za mano, dokler ne zadanejo njega :D
-Zelo rewarding sistem za "ce si upas" pristop. Sem sel z rusty axom delat prvi quest iz mesta tistega ko sem rabil prinest 6 delov od extraktorja. 3 je imel en model ki so ga ze poslali po njih 3 sem pa dobil v tistem stolpu kjer sem se prebijal sam. NA vrhu je bil nov kompanjon, ki me je potem spremljal nazaj in zunaj sva potem podelal tiste dva strazarja, ki sem jim prvotno vsel v stolp. Potem sem juknil se tistega tipa s preostalimi deli tako da sem izstrelil puscico v kanto olja, ker je stal zraven. Frontalno soocenje se je vedno koncalo z "end" :D
-svetloba pri vstopu v hiso je moteca, ker se dolgo ne razsvetli. Prav tako bom moral malce gamo popravit ker ponoci sem parkrat za malo v prepad padel, ker nic ne vidim.
Ce kdo ve kako se hacka kljucavnice (s tem stolpu sem naletel na eno). Najprej ti da enacbo, kjer moras pravilno postavit stevilke. Obarvalo mi jih je tri rumeno in eno rdece. A rumeno pomeni da so bile pravilne in ne na pravih mestih rdeca pa da je sploh ni? Obstaja tudi zelena barva. Ker sem sel stran od kljucavnice da bi posnel preden sprobavam, sedaj nimam vec hintov, niti logicnih odvisnosti med njimi. Samo vpisat moram cifre ne poznam pa vec formule :(
Sem se odjetal tudi v pithole, kjer sem mojega drona poslal na repair, morda kdo ve a ga je smiselno cimprej dobiti nazaj in je lahko kot tretji kompanjon?
Zdaj grem iskat 5 berserkerjev in bom spet raziskoval zunaj mesta...kaksen nasvet za dober armor (body in head) po poti?
Zame res zelo zanimiv zacetek, kjer je crkovanje pravilo, ce ne sejvas pravi cas. ZAme igra vec kot izpolnila pricakovanja zaenkrat vsaj.
Kar sem do sedaj opazil bi strnil takole:
-pri meni je zvok zelo cuden. Ingame music sem moral dati na 10, ker mi je bil motec. Vcasih je kaksen zvok cisto prevec poudarjen in kot iz kante. Ko recimo skocis na lesen podest...
-igranje z X360 gamepadom mi je dosti boljse kot tipkovnica + mis.
-Grafika vse na ultra in ter SMAO na 1440p je meni cisto krasna in prava PB atmosfera, ki sem jo vajen od njih.
-Zacetek tezak in moras konkretno paziti kam gres in s kom. Brez spremljevalca je bil kar problem, ceprav vcasih sploh ne registrira ko se tepem in bezim pred kom on lepo laufa za mano, dokler ne zadanejo njega :D
-Zelo rewarding sistem za "ce si upas" pristop. Sem sel z rusty axom delat prvi quest iz mesta tistega ko sem rabil prinest 6 delov od extraktorja. 3 je imel en model ki so ga ze poslali po njih 3 sem pa dobil v tistem stolpu kjer sem se prebijal sam. NA vrhu je bil nov kompanjon, ki me je potem spremljal nazaj in zunaj sva potem podelal tiste dva strazarja, ki sem jim prvotno vsel v stolp. Potem sem juknil se tistega tipa s preostalimi deli tako da sem izstrelil puscico v kanto olja, ker je stal zraven. Frontalno soocenje se je vedno koncalo z "end" :D
-svetloba pri vstopu v hiso je moteca, ker se dolgo ne razsvetli. Prav tako bom moral malce gamo popravit ker ponoci sem parkrat za malo v prepad padel, ker nic ne vidim.
Ce kdo ve kako se hacka kljucavnice (s tem stolpu sem naletel na eno). Najprej ti da enacbo, kjer moras pravilno postavit stevilke. Obarvalo mi jih je tri rumeno in eno rdece. A rumeno pomeni da so bile pravilne in ne na pravih mestih rdeca pa da je sploh ni? Obstaja tudi zelena barva. Ker sem sel stran od kljucavnice da bi posnel preden sprobavam, sedaj nimam vec hintov, niti logicnih odvisnosti med njimi. Samo vpisat moram cifre ne poznam pa vec formule :(
Sem se odjetal tudi v pithole, kjer sem mojega drona poslal na repair, morda kdo ve a ga je smiselno cimprej dobiti nazaj in je lahko kot tretji kompanjon?
Zdaj grem iskat 5 berserkerjev in bom spet raziskoval zunaj mesta...kaksen nasvet za dober armor (body in head) po poti?
Zame res zelo zanimiv zacetek, kjer je crkovanje pravilo, ce ne sejvas pravi cas. ZAme igra vec kot izpolnila pricakovanja zaenkrat vsaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Izi ::
Najprej ti da enacbo, kjer moras pravilno postavit stevilke. Obarvalo mi jih je tri rumeno in eno rdece. A rumeno pomeni da so bile pravilne in ne na pravih mestih rdeca pa da je sploh ni? Obstaja tudi zelena barva. Ker sem sel stran od kljucavnice da bi posnel preden sprobavam, sedaj nimam vec hintov, niti logicnih odvisnosti med njimi. Samo vpisat moram cifre ne poznam pa vec formule :(
Rdeča - Številke ni
Rumena - Številka je, ampak na drugem mestu
Zelena - Prava številka na pravem mestu
Pri uganjevanju je treba gledati vmesne znake za večje in manjše. Pa kolikor sem sedaj hackal se številke nikoli ne ponavljajo. Najbolj zajebano pri vsem skupaj je, da ti pri težjih elektronskih ključavnicah čas zelo hitro teče in nimaš časa za razmišljanje. Ko se skopo odmerjen čas izteče ti vzame en poskus in takoj začne teči naslednji poskus.
Load, Save, pomaga, ker kolikor sem opazil kombinacija ostane ista tudi če failaš in potem naloadaš prejšnjo posneto pozicijo, zato si je dobro zapomniti številke, ki si jih že pogruntal.
Kdor ima bolj slab spomin in je počasen v matematiki pa se bo moral naučiti skillov, ki podaljšajo čas in povečajo število poskusov
Pa hackanje ni samo za vrata. Naokoli je najti tudi kar nekaj sefov in vsi imajo elektronske ključavnice.
oo7 ::
Zdaj sem spet začel igrati. Zdaj sem v prvem večjem mestu Goliat. Kaj tu je najbolje, da se z vsemi pogovorim, da dobim qveste potem pa na delanje questov ? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
dolenc ::
Jep, pa ker je tist quest manager bedno narjen, se ti splača queste nabrat potem pa za vsakega pogledaš kje se nahaja in se lotiš tistega, ki ni v 3pm. Sej je kar nekaj lokalnega dela, sam moraš pa sam queste poiskat.
Buggy ::
Jaz pa ravno tega ne maram in rad queste sproti naredim ter sledim quest niti, ki se ponavadi vedno nadaljuje ko koncas en del. Stvar zna biti dosti bolj hvalezna, kot delati queste kar pocez. Nekako si izberem kaj bi rad pocel in se tega drzim...prevec questov mi focus unici in postanem zivcen :D
dolenc ::
Tud jaz jih raj delam enga po enga, sam tukaj jih pa že na začetku dobiš kar nekaj takih, ki jih (trenutno) ne moreš rešit in pač nabiraš dok ne najdeš kak lokalni quest, drugače si.. zgubljen :)
Nasploh se mi zdi, da je en kup šlamparije notri, oz slabega game dizajna, ko se dejansko boriš z špilom in pol pride do tega, da izkoriščaš tehnične buge. Recimo greš na višino kjer te sovražnik ne more dosešt, ker ne zna plezat in ga počasi z lokom pospraviš, al pa nekak loviš limit do kjer te zaznajo, da iz grupe samo enega potegneš vn, pa ga pospraviš in potem spet naslednjega, da ne govorim o konstantnem bežanju in uporabi kamerada za vabo in target box.
Pa ne "buhu to je težek rpg", ampak dejansko stvari, ki niso "fer" oz so slabo predstavljene playerju.
Combat, sicer najboljši kar je do zdej pršlo od njih, ampak z mal tuninga, mal pohitrit animacije oz točko udarca, pa zmanjšat premike playerja ob zamahu, bi bil velik bolj zabaven. Jetpack isto, če ne bi blo tistega ko te ustavi ko pristaneš, ampak bi se namesto tega odtekel bi blo velik bolj zabavno vse skupaj.
Sej jim marsikej človk spregleda, ker je vseeno dober špil, sam precej stvari je tko amatersko narejenih, da jih jaz znam boljše narest in če bi mal pogledali (mass effect jetpack, witcher 2/3 combat, tud dark souls, inventar je čist v pi..) bi bil špil res top. Tko je pa za ljubitelje, ki obujamo občutke gotchica, drugače je pa sedmica(jedva) :).
Nasploh se mi zdi, da je en kup šlamparije notri, oz slabega game dizajna, ko se dejansko boriš z špilom in pol pride do tega, da izkoriščaš tehnične buge. Recimo greš na višino kjer te sovražnik ne more dosešt, ker ne zna plezat in ga počasi z lokom pospraviš, al pa nekak loviš limit do kjer te zaznajo, da iz grupe samo enega potegneš vn, pa ga pospraviš in potem spet naslednjega, da ne govorim o konstantnem bežanju in uporabi kamerada za vabo in target box.
Pa ne "buhu to je težek rpg", ampak dejansko stvari, ki niso "fer" oz so slabo predstavljene playerju.
Combat, sicer najboljši kar je do zdej pršlo od njih, ampak z mal tuninga, mal pohitrit animacije oz točko udarca, pa zmanjšat premike playerja ob zamahu, bi bil velik bolj zabaven. Jetpack isto, če ne bi blo tistega ko te ustavi ko pristaneš, ampak bi se namesto tega odtekel bi blo velik bolj zabavno vse skupaj.
Sej jim marsikej človk spregleda, ker je vseeno dober špil, sam precej stvari je tko amatersko narejenih, da jih jaz znam boljše narest in če bi mal pogledali (mass effect jetpack, witcher 2/3 combat, tud dark souls, inventar je čist v pi..) bi bil špil res top. Tko je pa za ljubitelje, ki obujamo občutke gotchica, drugače je pa sedmica(jedva) :).
oo7 ::
dolenc ::
Če si ponoč špilal si verjetno že pogruntal, za vsak slučaj :P. Da ti sledijo moraš neki narest ponavadi, za Durasa moraš recimo začet tist quest, ki ti ga on da, da raziščeš kdo je ubil enga berserkerja in po tem ko prvega osumljenca zaslišiš (najlažje je tist, ki je najbližje mestu, rahlo južno), in mu sporočiš situacijo, ti ponudi opcijo, da ga prosis za pomoč in ti bo sledil.
Zdej k videm da obstaja karakter z imenom Nasty, pa tko obvezno morem tja :P
Zdej k videm da obstaja karakter z imenom Nasty, pa tko obvezno morem tja :P
oo7 ::
Kaj pa inventorij nisem opazil, da bi imeli kaj omejeno z težo?
Je pa smešno če hočem pogledati na zemljevid se moram skriti za kakšno hišo, da mi ne težijo, da uporabljam tehnologijo
Je pa smešno če hočem pogledati na zemljevid se moram skriti za kakšno hišo, da mi ne težijo, da uporabljam tehnologijo
Izi ::
Da boste lažje načrtovali potovanje po svetu je dobro pogledati tale zemljevid:
Na Xacor priporočam, da v prvem delu igre pozabite. Ostane nam tako 5 glavnih mest, ki ima vsako vsaj po 50 questov.
Goliet, Fort in Hort so glavna mesta posameznih frakcij, Doomed City in Origin pa sta frakcijsko mešani mesti.
Preden začnete s questi v Doomed City in Origin se je treba že trdno odločiti, kateri frakciji se bomo pridružili, ker tam ima večina questov hude negativne posledice za katero izmed frakcij.
Zanimiva prigoda mojega junaka je bila, ko sem se že kot čisti noob na začetku igre nekje z levelom 10 odpravil z Edana v Abesso in sem nekje blizu Doomed City srečal skupino vandrajočih Klerikov. Med pogovorom je eden na meni uporabil njihov PSI skill "Suggestion" in mi tako zameglil zavest, da sem se naslednji trenutek zavedel šele v mestu Hort. Barabe Klerične so me "ugrabile", me odpeljale na čisto drugi konec sveta in me potem skušali prepričati, da se jim pridružim. Svoje potovanje sem potem nadaljeval po Ignadonu, trdno odločen, da se Klerikom, ki svoje bodoče člane ugrabljajo po svetu in jim potem sperejo možgane, ne pridružim
Kar se tiče frakcij ni pravzaprav nobene dobre. Vse so vse bolj ali manj slabe
Ko se poglobiš v ozadja posameznih frakcij se za daleč najbolj normalne izkažejo Berserkerji, ki se edini trudijo za oživitev celotnega planeta. Outlaws so ravno obratno največja grožnja za planet saj se ga trudijo čimbolj uničit, Kleriki pa so proti vsem pričakovanjem največji revčki in jim grozi izumrtje celo brez vojne.
Kar pa se tiče bojevanja pa se za daleč najbolj uporabnega izkaže Melee, ker ni treba nikoli skrbeti za municijo. Stamina je municija bojevnikov.
Najlažje se gre skozi igro kot Berserker melee bojevnik z Strength in Constitution, kot glavnima atributoma.
Malo težja ampak verjetno najmočnejša pot je Outlaw z Dexterity in Strenght kot glavnima atributoma, kjer začneš boj s puško, ki strelja do 30 metrov in ko sovražnik pride blizu preklopiš na melee. Outlaw si lahko celo sam crafta municijo.
Po moje najtežja in najšibkejša pot pa je Klerik z laserskim in plazmatskim orožjem in Dexterity in Intelligence kot glavnima atributoma. Te puške sicer streljajo na 50 metrov daleč ampak sovražniki, še posebej če jih je več, vseeno uspejo priti do tebe, potem pa moraš bežati in upati na najboljše. Klerik je težko dober tudi v Melee, ker potem bi rabil tudi veliko Strength in Constitution.
Po moje je prva in najpomembnejša zadeva, ki se jo splača naučiti Pickpocket
Krasti moraš predvsem denar (Elexit), ki ga vlagaš v kupovanje Čistega Elexa, kjerkoli je to mogoče in ga potem zvariš v Elex napitke. Nekaj se jih najde tudi kot loot po svetu.
Trije ultimativni permanentni napitki, ki jih lahko izdelaš sam so:
Small Elex Drink - Ta ti da 100 XP. Vsaj v prvem delu igre se jih ne splača piti, ampak jih predelaš naprej v močnejši napitek.
Elex Drink - Ta ti da 2 atribut točke.
Strong Elex Drink - Ta ti da 1 ability točko. Craftanje tega napitka naj bo glavni cilj, saj so ability točke najmočnejša zadeva v igri in na vsak level dobiš samo 1, rabiš jih pa vsaj 50 da postaneš pravi vsestranski avanturist.
Pa brez skrbi. S pitjem Elex napitkov se ne boš spremenil nazaj v Alba
Na Xacor priporočam, da v prvem delu igre pozabite. Ostane nam tako 5 glavnih mest, ki ima vsako vsaj po 50 questov.
Goliet, Fort in Hort so glavna mesta posameznih frakcij, Doomed City in Origin pa sta frakcijsko mešani mesti.
Preden začnete s questi v Doomed City in Origin se je treba že trdno odločiti, kateri frakciji se bomo pridružili, ker tam ima večina questov hude negativne posledice za katero izmed frakcij.
Zanimiva prigoda mojega junaka je bila, ko sem se že kot čisti noob na začetku igre nekje z levelom 10 odpravil z Edana v Abesso in sem nekje blizu Doomed City srečal skupino vandrajočih Klerikov. Med pogovorom je eden na meni uporabil njihov PSI skill "Suggestion" in mi tako zameglil zavest, da sem se naslednji trenutek zavedel šele v mestu Hort. Barabe Klerične so me "ugrabile", me odpeljale na čisto drugi konec sveta in me potem skušali prepričati, da se jim pridružim. Svoje potovanje sem potem nadaljeval po Ignadonu, trdno odločen, da se Klerikom, ki svoje bodoče člane ugrabljajo po svetu in jim potem sperejo možgane, ne pridružim
Kar se tiče frakcij ni pravzaprav nobene dobre. Vse so vse bolj ali manj slabe
Ko se poglobiš v ozadja posameznih frakcij se za daleč najbolj normalne izkažejo Berserkerji, ki se edini trudijo za oživitev celotnega planeta. Outlaws so ravno obratno največja grožnja za planet saj se ga trudijo čimbolj uničit, Kleriki pa so proti vsem pričakovanjem največji revčki in jim grozi izumrtje celo brez vojne.
Kar pa se tiče bojevanja pa se za daleč najbolj uporabnega izkaže Melee, ker ni treba nikoli skrbeti za municijo. Stamina je municija bojevnikov.
Najlažje se gre skozi igro kot Berserker melee bojevnik z Strength in Constitution, kot glavnima atributoma.
Malo težja ampak verjetno najmočnejša pot je Outlaw z Dexterity in Strenght kot glavnima atributoma, kjer začneš boj s puško, ki strelja do 30 metrov in ko sovražnik pride blizu preklopiš na melee. Outlaw si lahko celo sam crafta municijo.
Po moje najtežja in najšibkejša pot pa je Klerik z laserskim in plazmatskim orožjem in Dexterity in Intelligence kot glavnima atributoma. Te puške sicer streljajo na 50 metrov daleč ampak sovražniki, še posebej če jih je več, vseeno uspejo priti do tebe, potem pa moraš bežati in upati na najboljše. Klerik je težko dober tudi v Melee, ker potem bi rabil tudi veliko Strength in Constitution.
Po moje je prva in najpomembnejša zadeva, ki se jo splača naučiti Pickpocket
Krasti moraš predvsem denar (Elexit), ki ga vlagaš v kupovanje Čistega Elexa, kjerkoli je to mogoče in ga potem zvariš v Elex napitke. Nekaj se jih najde tudi kot loot po svetu.
Trije ultimativni permanentni napitki, ki jih lahko izdelaš sam so:
Small Elex Drink - Ta ti da 100 XP. Vsaj v prvem delu igre se jih ne splača piti, ampak jih predelaš naprej v močnejši napitek.
Elex Drink - Ta ti da 2 atribut točke.
Strong Elex Drink - Ta ti da 1 ability točko. Craftanje tega napitka naj bo glavni cilj, saj so ability točke najmočnejša zadeva v igri in na vsak level dobiš samo 1, rabiš jih pa vsaj 50 da postaneš pravi vsestranski avanturist.
Pa brez skrbi. S pitjem Elex napitkov se ne boš spremenil nazaj v Alba
opeter ::
Sicer nimam dosti prostega časa, a s temi opisi, sem tudi jaz postal "lačen" poskusa igranja te igre.
Verjetno bom malo počakal, da cena pade, a bom vseeno vprašal:
A bi se tole sploh zagnalo na Geforce GT 1030, procesor pa je Haswell generacija i5? RAMa imam dovolj, 16 GB.
ker kolikor berem zahteve za to igro, se mi zdi, da so gromozanske.
Verjetno bom malo počakal, da cena pade, a bom vseeno vprašal:
A bi se tole sploh zagnalo na Geforce GT 1030, procesor pa je Haswell generacija i5? RAMa imam dovolj, 16 GB.
ker kolikor berem zahteve za to igro, se mi zdi, da so gromozanske.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Gejspodar ::
Igra je kar na nivoju če jo primerjam z Risen 2 in 3, ki sta bila polom. Edina kar me moti je rolling z dvakrat smernimi tipkami, ki me kar velikokrat zajebe. Raje bi imel Gothic 3 kontrole glede boja in glede premikanja.
Je pa igra zelo podobna Gothic 3, vsaj kar se tiče velikosti in odprtosti, ki je niso imele zadnje 2 Risen igre. Še kakšnih 10 ur vložim pa mi bo ratala zelo všeč.
Je pa igra zelo podobna Gothic 3, vsaj kar se tiče velikosti in odprtosti, ki je niso imele zadnje 2 Risen igre. Še kakšnih 10 ur vložim pa mi bo ratala zelo všeč.
Izi ::
Če še nekako razumem, da lahko nosimo en sam prstan naenkrat, je povsem nerazumljivo zakaj ne morem imeti hkrati očala in čelado
Pa ravno sončna očala so naj predmet za raziskovanje ozemlja ker ti pokažejo vse rastline in vsa živa bitja. Ker so draga ko hudič je najbolje, da jih čisto na začetku ukradete tistemu lokalnemu kriminalcu v Berserker mestu, takoj ko se od njega naučite kako krasti
Pa ravno sončna očala so naj predmet za raziskovanje ozemlja ker ti pokažejo vse rastline in vsa živa bitja. Ker so draga ko hudič je najbolje, da jih čisto na začetku ukradete tistemu lokalnemu kriminalcu v Berserker mestu, takoj ko se od njega naučite kako krasti
oo7 ::
Sploh ne vem katero misijo bi šel vse so težke in me takoj fentajo kaj nikjer ne piše težavnost ?
Uporabnix ::
Ko si v Golietu, ne smeš držati orožja. Greš izven obzidja, srečaš Berserkerja in če imaš v roki orožje, mu boš sovražen (njegova črta se bo rdeče obarvala). Izven obzidja Golieta srečaš neko pošast, jo zvabiš do vrat Golieta, da jo namesto tebe pokončajo Berserkerji, pomagati pa ne moreš, ker so pač oni zraven. Zunaj obzidja Golieta srečaš pošast in Berserkerja, ki sta si v laseh - pomagati ne moreš, ker če boš imel v rokah orožje, boš slednjemu sovražen. Kaj je z vsem tem?
opeter ::
Ko si v Golietu, ne smeš držati orožja. Greš izven obzidja, srečaš Berserkerja in če imaš v roki orožje, mu boš sovražen (njegova črta se bo rdeče obarvala). Izven obzidja Golieta srečaš neko pošast, jo zvabiš do vrat Golieta, da jo namesto tebe pokončajo Berserkerji, pomagati pa ne moreš, ker so pač oni zraven. Zunaj obzidja Golieta srečaš pošast in Berserkerja, ki sta si v laseh - pomagati ne moreš, ker če boš imel v rokah orožje, boš slednjemu sovražen. Kaj je z vsem tem?
To je ista fora v prvem Gothicu, da si tiste velike ptice zvabil do stražarjev.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
dolenc ::
Če greš v naselju v bajte ki so okrašene z rdečo zastavo, boš govoril z lokalnimi šerifi, te misije so dokaj preproste. Pol maš pa še na vrhu naselja v tistem hotelu najšerifa aka Zoki, par taskov, ki so tudi rešljivi na začetku. Čimprej pa seveda vzem Durasa sabo, drgač boš bogi :)
Čike se splača prodajat, ker jih velik najdeš in se nabere nekaj drobiža.
Čike se splača prodajat, ker jih velik najdeš in se nabere nekaj drobiža.
oo7 ::
Če greš v naselju v bajte ki so okrašene z rdečo zastavo, boš govoril z lokalnimi šerifi, te misije so dokaj preproste. Pol maš pa še na vrhu naselja v tistem hotelu najšerifa aka Zoki, par taskov, ki so tudi rešljivi na začetku. Čimprej pa seveda vzem Durasa sabo, drgač boš bogi :)
Čike se splača prodajat, ker jih velik najdeš in se nabere nekaj drobiža.
Šerfi Zoki = Ragnar ?
Ja Durasa sem že aktiviral. Jaz pa, ko sem prišel v Goliat sem govoril čisto z vsemi tako, da imam polno enih kvestov po celotni mapi. Sem še probati v Alb outpost tam sem bil takoj mrtev. Tako, da zdaj delam kvest za Durasa se pravi kompanionski kvest.
Nekaj lahkih sem pa že naredil.
Furbo ::
Is same-sex romance possible?
Zakaj je to vedno vprašanje pri igrah? Najmanj pomembna stvar, ki zanima morda 3,5% folka, pa se vedno najde v vsakem FAQ.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Izi ::
Opažam, da igralci ne razumejo prav dobro Melee bojevanja v tej igri in se potem pritožujejo. Bojevanje je malo komplicirano, ampak ko se ga priučiš je zelo močno in če v kombotih ne delaš prevelikih napak se da brez večjih težav sesuti tudi tiste sovražnike z mrtvaškimi glavami. Če kombote pravilno zaključuješ sovražnik praktično ne more priti do udarca.
Če pa v tej igri kar nekaj brezveze mahaš z mečem pa ne boš delal praktično nič damagea pa še umrl boš zelo hitro.
Tukaj je video, ki lepo razloži tiste najbolj osnovne reči Melee bojevanja:
Po vsakem udarcu imaš približno pol sekunde da uspešno nadaljuješ kombo in ko se po nekaj udarcih napolni mera za posebni udarec ga z izvedeš z tipko Q. Če si ga uspešno zadel ta sovražnika onemogoči ravno za toliko časa, da se ti ponovno napolni Stamina in lahko spet začneš nov kombo. To lahko izvajaš v neskončnost in sovražnik sploh ne bo prišel do udarca.
To seveda deluje samo če se boriš z enim samim sovražnikom, drugače te drugi napade od zadaj.
Če sta sovražnika dva potem enega pusti svojemu spremljevalcu, ti pa se loti drugega. Če so sovražniki trije pa je nujna uporaba Jet-Packa med bojem in upati na srečo.
Tisti tamočni udarec s tipko E je zaradi svoje počasnosti uporaben samo v posebnih priložnostih, v glavnem pa se uporablja samo osnovni tahitri udarec.
Če pa v tej igri kar nekaj brezveze mahaš z mečem pa ne boš delal praktično nič damagea pa še umrl boš zelo hitro.
Tukaj je video, ki lepo razloži tiste najbolj osnovne reči Melee bojevanja:
Po vsakem udarcu imaš približno pol sekunde da uspešno nadaljuješ kombo in ko se po nekaj udarcih napolni mera za posebni udarec ga z izvedeš z tipko Q. Če si ga uspešno zadel ta sovražnika onemogoči ravno za toliko časa, da se ti ponovno napolni Stamina in lahko spet začneš nov kombo. To lahko izvajaš v neskončnost in sovražnik sploh ne bo prišel do udarca.
To seveda deluje samo če se boriš z enim samim sovražnikom, drugače te drugi napade od zadaj.
Če sta sovražnika dva potem enega pusti svojemu spremljevalcu, ti pa se loti drugega. Če so sovražniki trije pa je nujna uporaba Jet-Packa med bojem in upati na srečo.
Tisti tamočni udarec s tipko E je zaradi svoje počasnosti uporaben samo v posebnih priložnostih, v glavnem pa se uporablja samo osnovni tahitri udarec.
Izi ::
Sem se čudil, kam mi izginjajo atribut točke, ki jih dobivaš po 10 na vsak level, pa sem šele sedaj opazil, da poraba ne gre enakomerno.
Od 10 do 30 porablja 1 točko
Od 31 do 60 porablja 2 točki
od 61 naprej pa kar po 5 točk
Pa so šle sanje, da bom kjerkoli dosegel 70 pik. Najboljših orožij očitno nikoli ne bom mogel uporabljati.
Od 10 do 30 porablja 1 točko
Od 31 do 60 porablja 2 točki
od 61 naprej pa kar po 5 točk
Pa so šle sanje, da bom kjerkoli dosegel 70 pik. Najboljših orožij očitno nikoli ne bom mogel uporabljati.
oo7 ::
Je kdo vložil točke v mining ?
Kater level pa si že izi ?
Sem se čudil, kam mi izginjajo atribut točke, ki jih dobivaš po 10 na vsak level, pa sem šele sedaj opazil, da poraba ne gre enakomerno.
Od 10 do 30 porablja 1 točko
Od 31 do 60 porablja 2 točki
od 61 naprej pa kar po 5 točk
Pa so šle sanje, da bom kjerkoli dosegel 70 pik. Najboljših orožij očitno nikoli ne bom mogel uporabljati.
Kater level pa si že izi ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 27466 (354) | Predsednik11 |
» | Outcast Reboot HD (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 8019 (983) | dolenc |
» | Divinity: Original Sin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 27979 (11744) | Jerry000 |
» | Risen 3: Titan Lords (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20940 (13123) | opeter |
» | Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 18419 (13691) | kratos |