Forum » Na cesti » Nov avto do 20k
Nov avto do 20k
D3m ::
Hej,
s punco kupujeva nov avto. Želje so taksne:
- budget je 15 - 20 tisoč EUR
- na leto delava okoli 50 tisoč km, tricetrt po avtocesti
- na prvem mestu naj bi bla varnost, takoj zatem nizki stroški (od porabe do servisov in vse vmes)
- v poštev pridejo novi (ali skoraj novi - testni itd) avti
- nobene posebne želje glede znamke
Kaj bi slo-tech majstri priporočali? :)
Mi smo vzeli pri Avtotehni VIS novo Insignio B limuzina 5-vratm, LPG 140km, (70% pologa) 7000 EUR popusta, končna cena je 20.000 EUR za izvedenko DRIVE.
Jeseni pride nov model.
Ne vem pa, če bodo dali še tak popust zato, ker so imeli eno akcijo in smo čisto po naključju prišli.
Pozanimaj se.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
smacker ::
Mogoče Leona FR?
20k za wannabe VW? Ne vem, nisem ga vozil. Zgleda sicer ok, čeprav mi je prejšnji model bil bolj všeč. Si probal mogoče? Kakšno mnenje?
Edit: @D3m uspešno si odgovoril na leto staro vprašanje :) domnevam da sta s punco že kupla avto
Zgodovina sprememb…
- spremenil: smacker ()
Janac ::
Ni noben wannabe VW. Sem ja, osebno je volan precej bolj direkten, kot tudi sam občutek je bolj 'športen'.
Pejt pelat vsaj, pomoje boš presenečen.
Pejt pelat vsaj, pomoje boš presenečen.
smacker ::
D3m ::
Mogoče Leona FR?
20k za wannabe VW? Ne vem, nisem ga vozil. Zgleda sicer ok, čeprav mi je prejšnji model bil bolj všeč. Si probal mogoče? Kakšno mnenje?
Edit: @D3m uspešno si odgovoril na leto staro vprašanje :) domnevam da sta s punco že kupla avto
Žena pa res.
Crap vidim sem spregledal.
|HP EliteBook|R5 6650U|
WarpedGone ::
, bencinar z nekje 100-150 konji. Primarne so vozne lastnosti - lega v ovinkih, odzivnost gas pedala,
Torej hočeš črn avto bele barve.
Odzivnosti na gas pedal v 150 konjskem novem bencinarju pod 20k ni več sploh nikjer.
Poglej mazdo6, dobiš 2.0 bencinski motor v ornk avtu, za 22k.
Zbogom in hvala za vse ribe
Janac ::
Lahko se pa stegneš za: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Eden najboljših hothatchev trenutno na svetu, nekaj časa je mel tut rekord na nurburgringu
Eden najboljših hothatchev trenutno na svetu, nekaj časa je mel tut rekord na nurburgringu
smacker ::
WarpedGone je izjavil:
, bencinar z nekje 100-150 konji. Primarne so vozne lastnosti - lega v ovinkih, odzivnost gas pedala,
Torej hočeš črn avto bele barve.
Odzivnosti na gas pedal v 150 konjskem novem bencinarju pod 20k ni več sploh nikjer.
Poglej mazdo6, dobiš 2.0 bencinski motor v ornk avtu, za 22k.
Mazda 3 ma tud 2.0 motor z 120KM, zarad tega mi je zanimiva in grem testirat. Po specifikacijah je 0-100 celo hitrejša od Mazde 6 150KM.
Sicer ne kompliciram pri opremi, ampak če kupim nov avto pol naj ma vsaj lite felne, avtomatsko klimo pa obični tempomat. Si z Mazdo 6 hitro na 24-25k. Delam 15kkm/leto, zato ne čutim potrebe po takem avtu.
Lahko se pa stegneš za: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Eden najboljših hothatchev trenutno na svetu, nekaj časa je mel tut rekord na nurburgringu
Mokre sanje, ampak racionalno gledano rabim avto za vsakdanjo vožnjo po slovenskih cestah, ne za dirkališče
Zgodovina sprememb…
- spremenil: smacker ()
mailer ::
Janac, ni mi jasno kako lahko vedno predlagaš samo Seat vozila. Daj za primerjavo še kakšnega, da se človek vsaj malo znebi na nek način prikritega oglaševanja, pa še zraven napiši da si velik fan te znamke, da si bo potem morebitni bralec lažćje ustvaril mnenje. Vsi predlagajio raznorazne golfe, jaz ti priporočam, da pogledaš Hondo, Toyoto, mogoče Alfo, Škodo,... izbire imaš v tem cenovnem razredu kar nekaj pa še en obvezen nasvet. Za vsak avto, ki ti je všeč se zmeni za testno vožnjo. Pa ne eno uro, vsaj en dan, še bolje za vikend. Boš vsaj delno dobil občutek, ki ga lahko pričakuješ, ko daš tak denar za avto.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
smacker ::
Avensis ma pri 20k začetno ceno, z kovinsko barvo in nekaj standardne opreme si tud na 22-23k. Bi moral v voznih lastnostih precej izstopat od ostalih, ker vizualno tut ni moj tip.
Za Janaca sem razbral da je Seat fan, ampak me ne moti. Že ma nek razlog, da se je navdušil za to znamko (upam da ni samo prodajalec )
Izbira je velika ja, zato sem upal na kaka mnenja, s katerimi si lahko zožim izbor
Test je seveda obvezen pred nakupom, ampak se mi zdi da sta 2 urci dovolj da sprobam vozne lastnosti. V tem času naredim 120-140km. Tud če mi ga dajo čez vikend, mi ne bojo pustili nabit 1000km. Gledam ga pa lahko v salonu. Razni asistenčni sistemi so itak v vseh avtih isti, te sem že sprobal, zato tega ne probavam več, itak sem se odločil da tega ne potrebujem.
Za Janaca sem razbral da je Seat fan, ampak me ne moti. Že ma nek razlog, da se je navdušil za to znamko (upam da ni samo prodajalec )
Izbira je velika ja, zato sem upal na kaka mnenja, s katerimi si lahko zožim izbor
Test je seveda obvezen pred nakupom, ampak se mi zdi da sta 2 urci dovolj da sprobam vozne lastnosti. V tem času naredim 120-140km. Tud če mi ga dajo čez vikend, mi ne bojo pustili nabit 1000km. Gledam ga pa lahko v salonu. Razni asistenčni sistemi so itak v vseh avtih isti, te sem že sprobal, zato tega ne probavam več, itak sem se odločil da tega ne potrebujem.
videc ::
Za 15-20k boš verjetno gledal malo nižje:
- megane
- focus
- octavia
- ...
Razred višje, kot si že sam ugotovil, je tam od 22k naprej.
Poglej še Mondeo-ta, ima ene boljših voznih lastnosti. Ne vem pa, kakšna bo cena.
- megane
- focus
- octavia
- ...
Razred višje, kot si že sam ugotovil, je tam od 22k naprej.
Poglej še Mondeo-ta, ima ene boljših voznih lastnosti. Ne vem pa, kakšna bo cena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: videc ()
smacker ::
@D3m: torej se drži načela da, pes pa avto morta bit nemška
@videc: Sej ta rank me tud zanima (nižji srednji razred), samo mi tu eni ponujajo mazde 6 pa Avensise
Sem probal tut Mondeota že, pa mi je Focus ljubši. Manjši avto, bolj športn občutek, ampak kljub temu dovolj udoben. Mondeo je bolj avto za dolge relacije, delan za udobje. Cenovno je pa tud kr fajn čez 20k.
@videc: Sej ta rank me tud zanima (nižji srednji razred), samo mi tu eni ponujajo mazde 6 pa Avensise
Sem probal tut Mondeota že, pa mi je Focus ljubši. Manjši avto, bolj športn občutek, ampak kljub temu dovolj udoben. Mondeo je bolj avto za dolge relacije, delan za udobje. Cenovno je pa tud kr fajn čez 20k.
videc ::
No, samo da smo ugotovili, kateri razred gledaš.
Jaz osebno bi vzel Focusa. Ene boljših voznih lastnosti, pa za ceno dobiš solidno opremo. Je pa večina prodajalcev bolj tako tako, da ne rečem "gnilih", če se lahko tako slabšalno izrazim.
Megane mi ni bil nikoli všeč, Octavia me tudi ni prepričala.
Sem pa dalj časa vozil C4-ko in mi je bil avto boljši kot ostali (razen Focus).
Toyota Auris sem imel nadomestnega pa je bil tudi ok.
Potem pa ostane še kaj?
Mazda 3, Volvo 40, Golf, Seat Leon, Citron C4, Peugeot 308...
Lahko še pogledaš Toyoto Corollo, je luštna.
Jaz osebno bi vzel Focusa. Ene boljših voznih lastnosti, pa za ceno dobiš solidno opremo. Je pa večina prodajalcev bolj tako tako, da ne rečem "gnilih", če se lahko tako slabšalno izrazim.
Megane mi ni bil nikoli všeč, Octavia me tudi ni prepričala.
Sem pa dalj časa vozil C4-ko in mi je bil avto boljši kot ostali (razen Focus).
Toyota Auris sem imel nadomestnega pa je bil tudi ok.
Potem pa ostane še kaj?
Mazda 3, Volvo 40, Golf, Seat Leon, Citron C4, Peugeot 308...
Lahko še pogledaš Toyoto Corollo, je luštna.
Invictus ::
Za 20k dobiš precej dobro opremljeno Škoda Octavio, mogoče celo superba z manj opreme.
Fali jim nič...
Fali jim nič...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
hojnikb ::
Za 20k dobiš precej dobro opremljeno Škoda Octavio, mogoče celo superba z manj opreme.
Fali jim nič...
no, nekatere moti da je to češki vag :)
#brezpodpisa
Invictus ::
Potem so Mazde tudi češki japonci .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
smacker ::
Jaz osebno bi vzel Focusa. Ene boljših voznih lastnosti, pa za ceno dobiš solidno opremo. Je pa večina prodajalcev bolj tako tako, da ne rečem "gnilih", če se lahko tako slabšalno izrazim.
Megane mi ni bil nikoli všeč, Octavia me tudi ni prepričala.
Jap, Ford PR v MB so me razočarali, so mi pa pri Reberniku (Slovenj Gradec) vse lepo razložli in pokazali. Majo skoraj vse barve na zalogi (kar ni Focus majo pa Fiesto) in vse različice opreme, tak da sem lahko lepo primerjal. Edino dizla sem dobil za testirat. Si vozil Ecoboosta 1.0 125KM mogoče? Drugače pa mi je zanimiva Sport različica z znižanim podvozjem, to bi tud rad probal še :)
Novi Megane mi je vizualno všeč (sploh GT-Line), ampak po voznih lastnostih je Megane vedno zaostajal za Focusom. Novega še nisem mel šanse probat, sem pa slišal da ni nekega napredka napram prejšnjim modelom. Glede na to, da stane tolko kot Focus, sem ga nekak odpisal.
Octavia me ne prepriča niti vizualno (bolj se mi hatchbacki dopadejo), niti po voznih lastnostih.
videc ::
Rebernik so, menda, eni boljših Ford prodajalcev. Še posebej, če si s tistega konca.
Focusa imam s športnim podvozjem. Dela in pelje se dobro, zelo. :D
Dobro se pelje tudi navaden model, z navadnim podvozjem. Definitivno boljše kot Megane.
Kot prej omenjeno, če primerjam vozne lastnosti tistih avtomobilov, ki sem jih vozil: Focus najbolj prepriča, potem sta Citroen C4 in Toyota Auris nekje tam tam.
Nisem vozil bencinskih 1.0 motorjev, tako da ne morem komentirati. Sem pa slišal, da je dober, menda en boljših 1.0 motorjev. Ga bi pa moral preizkusiti, da bi lahko sodil. Sem na dizla navajen. :)
Vozil sem 1.8tdci, 1.6tdci (Citroen C4 in Ford Focus sta imela enak 1.6tdci motor). Nimam pripomb, mogoče je 1.8tdci za odtenek bolj potegnil, ima pa tudi overboost.
Za 1.5 tdci sem slišal dobra mnenja.
Fiesto in B-Max-a odmisli, ker je toliko manjša of Focusa, da te bo glava bolela, če ne od pomanjkanja prostora pa od tečnarjenja punce, kam naj kaj da. :D
Focusa imam s športnim podvozjem. Dela in pelje se dobro, zelo. :D
Dobro se pelje tudi navaden model, z navadnim podvozjem. Definitivno boljše kot Megane.
Kot prej omenjeno, če primerjam vozne lastnosti tistih avtomobilov, ki sem jih vozil: Focus najbolj prepriča, potem sta Citroen C4 in Toyota Auris nekje tam tam.
Nisem vozil bencinskih 1.0 motorjev, tako da ne morem komentirati. Sem pa slišal, da je dober, menda en boljših 1.0 motorjev. Ga bi pa moral preizkusiti, da bi lahko sodil. Sem na dizla navajen. :)
Vozil sem 1.8tdci, 1.6tdci (Citroen C4 in Ford Focus sta imela enak 1.6tdci motor). Nimam pripomb, mogoče je 1.8tdci za odtenek bolj potegnil, ima pa tudi overboost.
Za 1.5 tdci sem slišal dobra mnenja.
Fiesto in B-Max-a odmisli, ker je toliko manjša of Focusa, da te bo glava bolela, če ne od pomanjkanja prostora pa od tečnarjenja punce, kam naj kaj da. :D
smacker ::
Je opazna razlika med športnim in navadnim podvozjem? Ni športni pretrd na luknjah?
Od Forda itak pride samo Focus v poštev
Od Forda itak pride samo Focus v poštev
videc ::
Športni je kak cm nižji. Nisem imel občutka, da bi bilo pretrdo.
Je pa občutek vožnje in natančnost volana ok.
Pa tako ali tako se voziš po avtocestah 3/4 časa. ;)
Je pa občutek vožnje in natančnost volana ok.
Pa tako ali tako se voziš po avtocestah 3/4 časa. ;)
smacker ::
Hm.. niti ne. Sem z okolice MB in večino km nabijem na relaciji do MB, kar ni avtocesta. Lani niti vinjete nisem mel
@Kebo: kako mnenje/izkušnje z Civicom? Morda celo primerjava s Focusom, če si vozil oboje? Cenovno je sicer malenskot dražja od Focusa, ampak če bi z boljšimi voznimi lastnostmi upravičla teh par jurjov, bi me tud zanimalo.
@Kebo: kako mnenje/izkušnje z Civicom? Morda celo primerjava s Focusom, če si vozil oboje? Cenovno je sicer malenskot dražja od Focusa, ampak če bi z boljšimi voznimi lastnostmi upravičla teh par jurjov, bi me tud zanimalo.
D3m ::
Rebernik so, menda, eni boljših Ford prodajalcev. Še posebej, če si s tistega konca.
Focusa imam s športnim podvozjem. Dela in pelje se dobro, zelo. :D
Dobro se pelje tudi navaden model, z navadnim podvozjem. Definitivno boljše kot Megane.
Kot prej omenjeno, če primerjam vozne lastnosti tistih avtomobilov, ki sem jih vozil: Focus najbolj prepriča, potem sta Citroen C4 in Toyota Auris nekje tam tam.
Nisem vozil bencinskih 1.0 motorjev, tako da ne morem komentirati. Sem pa slišal, da je dober, menda en boljših 1.0 motorjev. Ga bi pa moral preizkusiti, da bi lahko sodil. Sem na dizla navajen. :)
Vozil sem 1.8tdci, 1.6tdci (Citroen C4 in Ford Focus sta imela enak 1.6tdci motor). Nimam pripomb, mogoče je 1.8tdci za odtenek bolj potegnil, ima pa tudi overboost.
Za 1.5 tdci sem slišal dobra mnenja.
Fiesto in B-Max-a odmisli, ker je toliko manjša of Focusa, da te bo glava bolela, če ne od pomanjkanja prostora pa od tečnarjenja punce, kam naj kaj da. :D
Citroen ima HDI ne TDCI. Ker, če bi imel TDCI bi že opazil GM znake pod pokrovom mojega C4.
|HP EliteBook|R5 6650U|
hojnikb ::
hd, tdci, to so sam marketing oznake za en in taisti motor (more or less).
List of PSA engines @ Wikipedia
List of PSA engines @ Wikipedia
#brezpodpisa
smacker ::
50kkm dela avtor teme, ki je spraševal že pred letom dni. Jaz delam cca. 15kkm, druga kot bencin se mi na splača.
Utk ::
Citroen ima HDI ne TDCI. Ker, če bi imel TDCI bi že opazil GM znake pod pokrovom mojega C4.
S tem si vse povedal kolk veš o čem.
smacker ::
smesko15 ::
jero_no1 ::
Superb ne bo šel za 20k skoz oz. bo tako bogi, da nima smisla.
Octavia bi se pa dobila za tolk €€€ že 2.0 TDI (če gledata dizla). Prihaja nov model, tako da bo aktualni verjetno šel v odprodajo z dobrimi popusti. Če ti je aktualen model všeč, je sigurno zelo preverjen in nimaš kaj zgrešit, nov model se po moje vsaj še eno leto po uvedbi ne splača kupovat, ker bodo poporodne težave.
Poglej na konfigurator, si malo sestavi s kakšno opremo bi imel tvoj avto, od te cene odštej 15% in boš videl kje si.
Octavia bi se pa dobila za tolk €€€ že 2.0 TDI (če gledata dizla). Prihaja nov model, tako da bo aktualni verjetno šel v odprodajo z dobrimi popusti. Če ti je aktualen model všeč, je sigurno zelo preverjen in nimaš kaj zgrešit, nov model se po moje vsaj še eno leto po uvedbi ne splača kupovat, ker bodo poporodne težave.
Poglej na konfigurator, si malo sestavi s kakšno opremo bi imel tvoj avto, od te cene odštej 15% in boš videl kje si.
borut_p ::
povej ko boš mazdo probal, me zanima kakšna je - smo jo v eni fazi nameravali kupit pa žena ni bila za to :)
focusa jaz nebi - sicer imamo v službi prejšnjo generacijo (vendar ne verjamem da so naredili svetovni preskok) in je totalen poden. poprodajna služba je verjetno ena najslabših (vsaj summit v ljubljani)
focusa jaz nebi - sicer imamo v službi prejšnjo generacijo (vendar ne verjamem da so naredili svetovni preskok) in je totalen poden. poprodajna služba je verjetno ena najslabših (vsaj summit v ljubljani)
Mavrik ::
povej ko boš mazdo probal, me zanima kakšna je - smo jo v eni fazi nameravali kupit pa žena ni bila za to :)
Mazda je vredu, kaj te pa zanima pri njej? :)
Trenutno je verjetno največji problem to, da ne dobiš avt. menjalnika v največjem paketu... sam pri ceni do 20k to verjetno ni glih nekaj na kar gledaš.
The truth is rarely pure and never simple.
jukoz ::
U2ros ::
Za 20 jurjou nov avto s katerim se udobno prevozi 50000km na leto ne obstaja. Za tak rang bo treba gledat srednji razred (Passat, Superb, Mondeo, oskubljen BMW 3,...) in pa ceno okoli 30000. Moja dela recimo 20000km na leto, in sva znajo kupila kio ceed sw, predvsem zaradi 7 letne garancije in pa od vseh preizkusenih (focus, golf, octavia) je nudila najvec za ta denar (1.6 dizel, prednajboljsa oprema, meni zelo solidni prvi sedezi). Focus je zunaj zelo lep notri pa neverjetno plasticen, materiali iz Kie so sedaj malo pod volkswagnom a ne dosti. Octavia in Golf sta v primerljivi opremi 5-7 jurjev dražja na žalost. Sam bi ob taki letni kilometrini pogledal za rabljnim passatom, superbom, morda celo a6, ampak za 20 jurjev bo to letnik okoli 2012. Ko sem delal ravno toliko kilometrov na leto sem imel Allroada in to je bil res primeren avto. Kakrsnih koli SUV-jev ne bi priporocal ker so zaradi visjega polozaja sedenja bolj naporni pri dolgi voznji.
Scorpia ::
Za 20 jurjou nov avto s katerim se udobno prevozi 50000km na leto ne obstaja. Za tak rang bo treba gledat srednji razred (Passat, Superb, Mondeo, oskubljen BMW 3,...) in pa ceno okoli 30000. Moja dela recimo 20000km na leto, in sva znajo kupila kio ceed sw, predvsem zaradi 7 letne garancije in pa od vseh preizkusenih (focus, golf, octavia) je nudila najvec za ta denar (1.6 dizel, prednajboljsa oprema, meni zelo solidni prvi sedezi). Focus je zunaj zelo lep notri pa neverjetno plasticen, materiali iz Kie so sedaj malo pod volkswagnom a ne dosti. Octavia in Golf sta v primerljivi opremi 5-7 jurjev dražja na žalost. Sam bi ob taki letni kilometrini pogledal za rabljnim passatom, superbom, morda celo a6, ampak za 20 jurjev bo to letnik okoli 2012. Ko sem delal ravno toliko kilometrov na leto sem imel Allroada in to je bil res primeren avto. Kakrsnih koli SUV-jev ne bi priporocal ker so zaradi visjega polozaja sedenja bolj naporni pri dolgi voznji.
Oprosti ampak tukaj se ne strinjam s teboj. Marsikater nemec za 20-25k je manj udoben kot francoz za isti denar ali pa je francoz za 15k bolj udoben, od trdih sedezev pri nemcu. Sicer pa vsak ima svoj okus. Sam ogromno kilometrov naredim, 5 let, 300k in vse kar je pod okriljem nemcev se izogibam, sploh pa tudi zaradi nizkega sedenja in utesnjenosti sedeža... je fajn letet po ovinkih, ampak vsak dan sedet po cele dneve v takem avtu, sem raj na francoze prešaltal. Sem nedolgo nazaj sedel v superb in me ni prepričal, veliko bolj je bil udoben 508...
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
U2ros ::
Aveš da francoza sploh še nisem imel, če bi, bi najbrž z pežojem probal, za Renault se mi zdi da imajo en extra oddelek ki dela razvojne preboje na področju čimbolj cheap plastike ;) Citroen imajo spet ene svoje dizajn fore, volan katerega sredinski del je negibljiv in podobno. Pa cene ne držijo nič, tudi to me je dosedaj odvračalo. Sigurno pa 508 gotovo ni slab avto. Je pa potem pri nemcih problem z dokupovanjem opreme. Je razlika kot noč in dan ali imas v bmw običajne ali komfortne sedeze (za mene so od teh samo še od s klase boljši), isto je pri audiju. Na žalost je pa tudi s ceno tako. Lahko je za 25 jurjev ali 50 če češ. Osnovni sedeži so v teh znamkah resnicno bolj bogi, da ne rečem že sramotni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: U2ros ()
Scorpia ::
Aveš da francoza sploh še nisem imel, če bi, bi najbrž z pežojem probal, za Renault se mi zdi da imajo en extra oddelek ki dela razvojne preboje na področju čimbolj cheap plastike ;) Citroen imajo spet ene svoje dizajn fore, volan katerega sredinski del je negibljiv in podobno. Pa cene ne držijo nič, tudi to me je dosedaj odvračalo. Sigurno pa 508 gotovo ni slab avto. Je pa potem pri nemcih problem z dokupovanjem opreme. Je razlika kot noč in dan ali imas v bmw običajne ali komfortne sedeze (za mene so od teh samo še od s klase boljši), isto je pri audiju. Na žalost je pa tudi s ceno tako. Lahko je za 25 jurjev ali 50 če češ. Osnovni sedeži so v teh znamkah resnicno bolj bogi, da ne rečem že sramotni.
Sam kupujem avto, da ga imam dolgo doma, tako da me cene padanja ne skrbi. Zanimivo imam Laguno ki bo drugo leto napolnila 20 let pa do zdaj nobene okvare, izjema elektronika, kjer je bila potrebna menjava relejev zaradi oksidacije. Drugi avto je 307 ki ima ze 13 let, nobene vecje okvare, enkrat menjana spula. Tako da so ti ostali se v druzini in se vozijo. Ostali sluzbeni so bili 5-7 let, ko so sli stran, so dokaj dober zdrzali. Pac poznala se je vsakdanja voznja. Kar se pa tice plastike. Nemci radi dajo gumo cez, za boljsi otip itn... ko smo imeli enega takega v firmi in ko je sel stran, je bil veliko bolj zrabljen kot kak francoz, ko so zaceli dajat cheap plastiko, ki se na koncu izkaze za trpezno a hkrati skripajoco. Edino kar pri francozih se rado gre, je oblazinjenje, ki je ze tako mehko. Ampak pri tapetniku uredis za 20e... o stroskih pa tudi ni debatirati, ker je ze v osnovi vse cenejse.
////
D3m ::
Aveš da francoza sploh še nisem imel, če bi, bi najbrž z pežojem probal, za Renault se mi zdi da imajo en extra oddelek ki dela razvojne preboje na področju čimbolj cheap plastike ;) Citroen imajo spet ene svoje dizajn fore, volan katerega sredinski del je negibljiv in podobno. Pa cene ne držijo nič, tudi to me je dosedaj odvračalo. Sigurno pa 508 gotovo ni slab avto. Je pa potem pri nemcih problem z dokupovanjem opreme. Je razlika kot noč in dan ali imas v bmw običajne ali komfortne sedeze (za mene so od teh samo še od s klase boljši), isto je pri audiju. Na žalost je pa tudi s ceno tako. Lahko je za 25 jurjev ali 50 če češ. Osnovni sedeži so v teh znamkah resnicno bolj bogi, da ne rečem že sramotni.
Sam kupujem avto, da ga imam dolgo doma, tako da me cene padanja ne skrbi. Zanimivo imam Laguno ki bo drugo leto napolnila 20 let pa do zdaj nobene okvare, izjema elektronika, kjer je bila potrebna menjava relejev zaradi oksidacije. Drugi avto je 307 ki ima ze 13 let, nobene vecje okvare, enkrat menjana spula. Tako da so ti ostali se v druzini in se vozijo. Ostali sluzbeni so bili 5-7 let, ko so sli stran, so dokaj dober zdrzali. Pac poznala se je vsakdanja voznja. Kar se pa tice plastike. Nemci radi dajo gumo cez, za boljsi otip itn... ko smo imeli enega takega v firmi in ko je sel stran, je bil veliko bolj zrabljen kot kak francoz, ko so zaceli dajat cheap plastiko, ki se na koncu izkaze za trpezno a hkrati skripajoco. Edino kar pri francozih se rado gre, je oblazinjenje, ki je ze tako mehko. Ampak pri tapetniku uredis za 20e... o stroskih pa tudi ni debatirati, ker je ze v osnovi vse cenejse.
Veš so malo drugače takrat gledali na kvaliteto. Naša Opel Vectra je pa 22 let.
Naš bivši Citroen letnik 2008 je pa že verjetno na odpadu.
|HP EliteBook|R5 6650U|
U2ros ::
Malo je tudi od modela do modela odvisno, če že ne kar od letnika znorraj modela, ko sproti odpravljajo hibe. Noben nemec ni imun na konstrukcijske napake. Kar se pa plastike tiče, pred kratkim sem oddal 2007 E350 benza, po 10 letih avto notri kot nov. Optimistični diler ga sicer še vedno prodaja za 9 jurjev: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...... , kolega pa ima laguno isti letnik, notri škriplje vse kar primeš in vse je odluščeno. Primerjave v vožnji tudi ne more sploh biti. Razlika v ceni pač od nekje mora prit.
Formula 1 ::
Ja sam moreš vedet da je razlika v ceni novega bla takrat 2-3x ne pa 5k €. To je malo tako primerjat, kot da primerjam Laguno in Upa in kako ima Laguna boljše materiale.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19694 (14667) | Timurlenk |
» | Avto nižjega srednjega razreda (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25802 (21709) | dj_uro |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66113 (49879) | kljhjkhkjh |
⊘ | Kateri nov avto za 20 jurjev? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 75829 (64291) | dzinks63 |