Forum » Na cesti » Menjava zavorne čeljusti
Menjava zavorne čeljusti
WarLord11 ::
Pri pregledu avtomobila je mehanik ugotovil, da je zatič pri zavorni čeljusti zanič in da je potrebna menjava celotne čeljusti (čeljust + bat). Preko znancev sem nato izvedel, da je potrebna le menjava glavnega zavornega cilindra. Zanima me, ali je to res?
- spremenil: WarLord11 ()
harvey ::
Preko znancev sem izvedel, da je potrebna le menjava glavnega zavornega cilindra.
Zakaj pa potem znanci ne popravijo?
Zanima me če je to res?
Odvisno od modela vozila in okvare. Npr. pri nekaterih avtomobilih je ob menjavi zavornega diska potrebno menjati tudi ležaj.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Tilen ::
Mehanik je ugotovil X, tvoji prijatelji in znanci Y, sedaj bomo pa na forumu strokovno ocenili, kaj dejansko potrebuješ?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
zobnik ::
BMC je drag, raje Euroton I.S.T
Kaj točno dela avto..:?
Ni treba novo, lahko se razdre in preveri stanje bata, gumice, spuca, sestavi...samo če ne bo dobro narejeno bo štekalo in če boš dal gor nove diske ti jih lahko spet pregreje posledično se zvijejo in so za v smeti.
Na servisih ponavad samo diske dol, ploščice in drugo gor, ne spucajo, namažejo pa tud površno...kasneje so že omejene težave s pregretjem zavor.
Kaj točno dela avto..:?
Ni treba novo, lahko se razdre in preveri stanje bata, gumice, spuca, sestavi...samo če ne bo dobro narejeno bo štekalo in če boš dal gor nove diske ti jih lahko spet pregreje posledično se zvijejo in so za v smeti.
Na servisih ponavad samo diske dol, ploščice in drugo gor, ne spucajo, namažejo pa tud površno...kasneje so že omejene težave s pregretjem zavor.
krneki0001 ::
Če je nekaj narobe na čeljusti, to nima nobene veze z glavnim zavornim cilindrom, ki je ponavadi nad pedalom za zavoro v motornem prostoru.
Lahko bi povedal, kakšen zatič, kateri avto in malo bolj podrobno napisal kaj točno je napaka, ker meni čarovniška kugla kaže, da gre za fičota letnik 1969.
Lahko bi povedal, kakšen zatič, kateri avto in malo bolj podrobno napisal kaj točno je napaka, ker meni čarovniška kugla kaže, da gre za fičota letnik 1969.
;-) ::
Čeljusti se ne splača menjat nikoli, ker te stane obnova da so potem ekvivalentne novim ali celo boljše drobiž, sam si jih obnovim za okoli 30€.
krneki0001 ::
Normalno je čeljust nekje 150€, če vrneš staro. Set za obnovo pa ponavadi 2 batka - 30€ in set tesnil od 15 do 20€.
zobnik ::
Če stane 150 evrov/kom pol pa jih kar naj imajo, če stane obnova obeh 40 evrov potem je to odlična stvar
harmony ::
JH84 ::
Ne ni res. Kot je povedal uporabnik nebivedu, glavni zavorni cilinder nima veze s čeljustjo v tem smislu. A če imaš zanič gume, boš šel menjat preme na avtomobilu?
Pa o kakšnem zatiču se sploh pogovarjamo? Zatič kot takšen je v notranjosti čeljusti, del mehanizma ročne zavore, ki od zunaj ni viden...
Pa o kakšnem zatiču se sploh pogovarjamo? Zatič kot takšen je v notranjosti čeljusti, del mehanizma ročne zavore, ki od zunaj ni viden...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JH84 ()
WarLord11 ::
Mehanik mi ni pojasnil kakšen zatič, samo da je zanič in je potrebna menjava celotne čeljusti in cilindra. Avto je Opelj Zafira 1.8 92 kw 2004.
krneki0001 ::
Katerega cilindra? Glavnega zavornega? Ali samo batka v čeljusti, ki ga je poimenoval cilinder?
Namreč ponavadi se menja batke v zavorni čeljusti.
"Zatič" v čeljusti pa je vodilo, po katerem premikaš čeljust da stisne ploščice ob disk. Te zatiče se kupi in se zamnejajo. Cene pa niso visoke.
Na tapravem zavornem servisu ti to zrihtajo brez problemov. Pa zavor naj navadni mehaniki ne "popravljajo", ker nimajo ustreznega orodja in ponavadi pavšalno naredijo zadeve in imaš čez par mesecev spet probleme.
Namreč ponavadi se menja batke v zavorni čeljusti.
"Zatič" v čeljusti pa je vodilo, po katerem premikaš čeljust da stisne ploščice ob disk. Te zatiče se kupi in se zamnejajo. Cene pa niso visoke.
Na tapravem zavornem servisu ti to zrihtajo brez problemov. Pa zavor naj navadni mehaniki ne "popravljajo", ker nimajo ustreznega orodja in ponavadi pavšalno naredijo zadeve in imaš čez par mesecev spet probleme.
krneki0001 ::
Ta dva vijaka držita vodila. In ta vodila morajo biti namazana z grafitno ali bakreno mastjo (da se zaradi vročine ne zapeče). Če ta vodila "zarustajo", se klešče ne morejo premikat in ponavadi jo batek stisne, narazen pa več ne gre in ploščice stalno drsajo ob disk. Ko se disk pregreje je pa za stran, ker ga je že ali pa še bo pokrivilo.
kremenko1 ::
Najprej, gre za sprednjo ali zadnjo čeljust??? Če je zadnja je to najverjetneje izrabljen del mehanizma ročne zavore, ki pa se ga ne da kar tako popraviti. Mogoče ti z malo več podatki lahko kdo pravilno svetuje, ne pa samo nakladanje v prazno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23996 (17050) | WizzardOfOZ |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15445 (11393) | TheBlueOne |
» | Puščanje olja pri zavoriOddelek: Na cesti | 4118 (3008) | tony1 |
» | Megane - Piskanje med zavijanjemOddelek: Na cesti | 6142 (4572) | smacker |
» | Kar naenkrat sprememba delovanj bremz v avtu.Oddelek: Loža | 4995 (4558) | SkIDiver |