Forum » Mobilne tehnologije » Pomoč, tovarniška napaka na z3 compact?
Pomoč, tovarniška napaka na z3 compact?
worteleven ::
Zdravo. Danes sem kupil Sony Xperia Z3 Compact, vendar sem nekaj opazil:
če pritisnem na rob (nad gumbom za vklop telefona) se display na tistem mestu malo "razmaže" (kot da bi s prstom pritistnil v sam zaslon). To se dogaja samo na tem mestu in me zanima ali je za to kriva kakšna tovarniška napaka, ali so vsi z3 compacti takšni. Prosil bi, da tisti, ki imate omenjeni telefon testirate sami in poročate.
Če je to res tovarniška napaka potem imam veliko nesrečo, namreč nisem še kupil telefona, ki ga dan po nakupu ne bi vrnil.
če pritisnem na rob (nad gumbom za vklop telefona) se display na tistem mestu malo "razmaže" (kot da bi s prstom pritistnil v sam zaslon). To se dogaja samo na tem mestu in me zanima ali je za to kriva kakšna tovarniška napaka, ali so vsi z3 compacti takšni. Prosil bi, da tisti, ki imate omenjeni telefon testirate sami in poročate.
Če je to res tovarniška napaka potem imam veliko nesrečo, namreč nisem še kupil telefona, ki ga dan po nakupu ne bi vrnil.
worteleven ::
hm, nevem, kaj predlagate? Zamenjavo? Al mislte da to ne bo dovolj za zamenjavo telefona. Nočem da ga majo 1 mesec na servisu preden odobrijo zamenjavo, simobil pa verjetno nima pooblastil, da aparat takoj zamenja.
lonewolf_ ::
Prej ga neseš nazaj, prej boš vedel...
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
worteleven ::
MadMax ::
Imam 2 pri roki, na nobenem problemov z ekranom, oba na uč kamera točno v centru.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
worteleven ::
Imam 2 pri roki, na nobenem problemov z ekranom, oba na uč kamera točno v centru.
Super.
Mislim nevem, nimam sreče očitno.
2 leti nazaj sem kupil Nokia Lumio 720, ki je imela mehurček pod zaslonom. Dobil sem novega, ki je imel pokvarjeno kamero. Tega sem zamenjal za LG-ja, ki je začuda v redu delal, dokler ni po enem letu crknil, potem sem kupil grafično kartico, ki je bila na enem mestu poškodovana, nato sem kupil hladilnik za procesor, ki je puščal (vodni).
A gre pri men lohk kaj tako kot mora it?!
MadMax ::
Pomoje gre za napačno sestavo in bo lahko kmalu zaradi prednapetja počil ekran. Kriv boš pa seveda sam, nepazljivost itd...
Poskusi najt še kakšno funkcionalno napako kameri, ampak jaz bi v vsakem primeru delal na menjavi.
Ima pa tudi simobil možnost takojšnje menjave, le da zelo neradi to prakticirajo...
Skratka, vse pripadajoče v vrečko in čimprej (jutri) nazaj k prodajalcu, pa ne se pustit odslovit prehitro.
Poskusi najt še kakšno funkcionalno napako kameri, ampak jaz bi v vsakem primeru delal na menjavi.
Ima pa tudi simobil možnost takojšnje menjave, le da zelo neradi to prakticirajo...
Skratka, vse pripadajoče v vrečko in čimprej (jutri) nazaj k prodajalcu, pa ne se pustit odslovit prehitro.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
worteleven ::
Pomoje gre za napačno sestavo in bo lahko kmalu zaradi prednapetja počil ekran. Kriv boš pa seveda sam, nepazljivost itd...
Poskusi najt še kakšno funkcionalno napako kameri, ampak jaz bi v vsakem primeru delal na menjavi.
Ima pa tudi simobil možnost takojšnje menjave, le da zelo neradi to prakticirajo...
Skratka, vse pripadajoče v vrečko in čimprej (jutri) nazaj k prodajalcu, pa ne se pustit odslovit prehitro.
Super, hvala. Bom to naredil. Pri Telekomu ni bilo problemov, ko sem želel menjati. Enkrat sem lahko menjat tudi brez razloga, na podlagi, da "aparat ni izpolnil uporabnikovih pričakovanj".
Čeprav na simobilovi strani piše da vrnitev aparata ni možna in da mora vrnitev potrditi uraden servis, na strani od trgovinske zbornice pa piše, da ima vsak pravico v roku 2 tednov vrniti izdelek.
MadMax ::
Z normalnim odnosom se da marsikaj. S tem mislim da ni treba prirobantit v štacuno kot kak ruski šerif in zabrisat vrečko na pult, ampak začneš čisto normalno. Zaostruješ še vedno lahko, v kolikor bo na drugi strani pulta kak naduvanko, ki si ne bo želel tvojega telefona niti pogledat in po potrebi primerjat z novim, le trmarit z zahtevo po pošiljanju v servis.
Če pa res po pol ure ne bo šlo drugače pa uveljavljaj stvarno napako, + seveda ustrezen dokument o prejetju telefona v reklamacijo (kjer mora biti navedeno da gre za stvarno napako, da te ne bodo z garancijo buzerirali).
Aja, pred tem pa malce pofotkaj ta svoj telefon (kamera zadaj, + robovi/vogali v dokaz da ni poškodovan), pa posnami kak filmček (glede ekrana), zgolj za nedajbože...
Če pa res po pol ure ne bo šlo drugače pa uveljavljaj stvarno napako, + seveda ustrezen dokument o prejetju telefona v reklamacijo (kjer mora biti navedeno da gre za stvarno napako, da te ne bodo z garancijo buzerirali).
Aja, pred tem pa malce pofotkaj ta svoj telefon (kamera zadaj, + robovi/vogali v dokaz da ni poškodovan), pa posnami kak filmček (glede ekrana), zgolj za nedajbože...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
worteleven ::
Z normalnim odnosom se da marsikaj. S tem mislim da ni treba prirobantit v štacuno kot kak ruski šerif in zabrisat vrečko na pult, ampak začneš čisto normalno. Zaostruješ še vedno lahko, v kolikor bo na drugi strani pulta kak naduvanko, ki si ne bo želel tvojega telefona niti pogledat in po potrebi primerjat z novim, le trmarit z zahtevo po pošiljanju v servis.
Če pa res po pol ure ne bo šlo drugače pa uveljavljaj stvarno napako, + seveda ustrezen dokument o prejetju telefona v reklamacijo (kjer mora biti navedeno da gre za stvarno napako, da te ne bodo z garancijo buzerirali).
Aja, pred tem pa malce pofotkaj ta svoj telefon (kamera zadaj, + robovi/vogali v dokaz da ni poškodovan), pa posnami kak filmček (glede ekrana), zgolj za nedajbože...
mislim, da bom šel kar takrat ko ena gospodična dela. Ko mi je prodala telefon je bila zelo ustrežljiva in prijazna. Drugače pa hvala za vse napotke
Sami ::
Jaz sem lani v Telekomu kupil novega Nexusa 5, ko sem prišel domov je imel en mrtev piksel na sredi zaslona. Zapakiral sem ga nazaj in takoj zjutraj odšel v poslovalnico kjer sem ga kupil (Telekomov posrednik v Cityparku), prodajalec mi ga je brez pregovarjanja zamenjal za novega.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Thunder wave ::
worteleven je izjavil:
+ tole moram omeniti, ker mi je zelo čudno
a ni tako, da naj bi bla leča ponavadi na sredini? Tle sem malo pretiraval s photoshopom, sam ni daleč od tega. Sploh mi ni jasno kako je lahko leča zamaknjena.
Moja tudi ni v sredini na Z2. Ampak baje je pri večini rahlo ali malo bolj off-center. In ne, ni problem v telefonu za balkanski trg, to ima veliko teh telefonov za vse mogoče trge. Beri npr. tukaj.
worteleven ::
Thunder wave je izjavil:
worteleven je izjavil:
+ tole moram omeniti, ker mi je zelo čudno
a ni tako, da naj bi bla leča ponavadi na sredini? Tle sem malo pretiraval s photoshopom, sam ni daleč od tega. Sploh mi ni jasno kako je lahko leča zamaknjena.
Moja tudi ni v sredini na Z2. Ampak baje je pri večini rahlo ali malo bolj off-center. In ne, ni problem v telefonu za balkanski trg, to ima veliko teh telefonov za vse mogoče trge. Beri npr. tukaj.
Super članek, malo me je pomiril :) hvala za tole. Kakorkoli, problem z displayem ostaja.
Da malo poročam, nesel sem ga nazaj, kjer so mi rekli, da naj ne bi bilo nič hudega, vendar so mi priporočili, naj obiščem sonyev servis v šiški. Tam so mi rekli, da je problem z displayem res čuden in da to vsekakor ni normalno obnašanje ter da lahko telefon pošljejo v tovarno/servis v tujino, kjer bi zamenjali display oziroma mi po možnosti dali nov telefon. Seveda se s tem nisem strinjal, ker je servis na 2 dni starem telefonu absurd. Poslali so me nazaj na simobil in rekli naj uveljavljam stvarno napako na napravi. To sem naredil, oddal telefon z opisom težave in sedaj čakam, da me obvestijo kdaj pridem po novega.
edit: grammar
Zgodovina sprememb…
- spremenil: worteleven ()
worteleven ::
Update: pri simobilu sem uvelavljal stvarno napako zaradi zgoraj omenjenega problema z ekranom. Sedaj je telefon že 8 dni na servisu, mnenje glede stvarne napake pa naj bi podali v ponedeljek. Zdaj me pa zanima, kakšna je verjetnost da stvarno napako zavrnejo? Doma imamo 3 omenjene telefone in noben od njih nima omenjene napake z displayem. V kolikor bi bil to LG ali Nokia, s katerimi imam dobre izkušnje, verjamem da bi napako na servisu priznali, toda ker gre za Toptime me malo skrbi, ker ste imeli veliko za povedati čez njih na tem forumu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 81967 (9877) | Twixz |
» | Huawei P20, kamera in Telekom/EmonagramOddelek: Mobilne tehnologije | 3039 (2353) | louser |
» | S8 polizdelek "frcaj" da delaOddelek: Mobilne tehnologije | 6622 (5496) | klinker |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106174 (55208) | next3steps |
» | Simobil, ram2 pritožbaOddelek: Pomoč in nasveti | 7176 (6111) | St235 |