» »

Avtomobili s trpežnim podvozjem

Avtomobili s trpežnim podvozjem

««
6 / 6
»
»»

krneki0001 ::

Olórin je izjavil:

gume se spustijo samo za tistih nekaj metrov, da prideš čez oviro. Nato jih moraš nujno nazaj napolnit. vožnja s premalo napolnjenimi gumami je smrtno nevarna!!!!!!!


O čem ti to? Imam ene in iste gume celo leto (yokohama geolandar AT/S - G012), pozimi jih imam nafilane okoli 1.6 do 1.8 bara, poleti jih filam na 2.5 bara. Gume imajo ojačano božnico ter na boku še dodaten profil ravno zaradi spuščanja, da tudi tam grabi. Imajo tudi 2 indikatorja na gumi - en je do kje se lahko s profilom voziš tudi pozimi, drug pa je do kje jo lahko znucaš, preden je za stran vreči. Garancija je 50.000 milj na to gumo.

-valvoline- je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Ima kdo izkušnje z tastarim Suzukijem SX4?
Sem ga vozil ampak ne po terenu ali snegu in ne vem kaj bi dejansko zmogel.

Stari swift 4x4 je biv en hud plezalec, ziher da sx4 ni nic slabsi je lahko samo boljsi. :)



Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Janac ::

Olórin ::

škoda da je Suzuki tako nesramno prešibak. Še po tistih 20 cm snega je slišat kako se motor matra.

Sicer pa super avto ja, sploh star Swift je bil odličen. Novejši Swifti pa nevem če imajo v Sloveniji še na voljo verzijo s 4x4 pogonom? Se mi zdi da je uvoznik Suzukija v Sloveniji precej slab, ima okrnjeno ponudbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Novejši svift je u bistvu subaru justy.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

na kak način? Ker kvaliteta izdelave, materiali, vožnja je svetlobna leta pred Justyjem.

Motorji so narejeni izključno s strani Suzukija.
Suzuki M engine @ Wikipedia


Drži pa, da je Subaru Justyja oblikoval po drugih avtih:

After 1994, rebadged models from other manufacturers carried the Justy nameplate:

In 1994, Subaru introduced to the Europe market a rebadged second generation Suzuki Cultus carrying the Justy nameplate. Manufactured in Suzuki's Hungarian plant, these were available in 3 and 5 door models with available four wheel drive.
In 2004, a rebadged Suzuki Ignis carried the G3X Justy nameplate in Europe.
In model year 2007 a rebadged Toyota Passo/Daihatsu Boon revived the Justy nameplate with the Toyota 1KR-FE 1.0 L engine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Tri firme, subaru, daihatsu in suzuki delajo te malčke skupaj. In recimo tam okoli leta 1994 sta bila swift in justy en in isti avto.

Swift, sirion in justy so ti trije avtomobili. Potem pa po letih enkrat z enim, enkrat z drugim. tako da daihatsu sirion in subaru justy letnik 2006 sta bila en in isti avto z drugo značko.
Glede zadnjega swifta pa mislim da je enako.

In subaru teh malčkov ni delal sam, vedno sta avto izdelala suzuki ali daihatsu, prodajali so se pa v posameznih državah pod tisto značko, ki je prinesla največ dobička.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Olórin ::

Vse kaže, da Swifta in Justyja od blizu še nisi videl.



ni to




in kot rečeno, niti motorji niso isti. Ne govori neumnosti, če se že tako trudiš pisat v tej temi. Subaru je Swifta nazadnje kopiral v 90ih letih. Torej prvi model.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

krneki0001 ::

Ja, priznam zamenjal sem sx4 za Swifta.

Za daihatsu sirion 4x4 pa velja da je bil isti avto kot subaru justy. Vsaj leta 2006 in 2007.

Priznam, da se na suzukije niti nočem spoznat. Imel sem samo enega (vitaro) pa ponoči slišiš kako rja žre ta avto. Pa boljše da zraven vitare ne parkiraš, da rja ne more preskočit na tvoj avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Na justyja 1.2 tam nekje iz začetka devetdesetih let imam zelo lepe spomine. Cool car.

Olórin ::

nebivedu, se strinjam.


no, navsezadnje pa je najina debata brezpredmetna v bistvu. Ali so ti avti isti ali ne, v končni fazi vse 3 firme proizvajajo trpežne avte na katere se lahko zaneseš.
Tudi njihove verzije avtomobilov s pogonom na le prednjo os se dejansko super obnesejo na grdem terenu.


dodatek: FIAT SEDICI je kopija Suzuki SX4, tako da načeloma se tudi ta model Fiata splača gledat, če se ga dobi po dobri ceni. Je Fiat sodeloval s Suzukijem, gre za isti avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Unknown_001 ::

Olórin je izjavil:



dodatek: FIAT SEDICI je kopija Suzuki SX4, tako da načeloma se tudi ta model Fiata splača gledat, če se ga dobi po dobri ceni. Je Fiat sodeloval s Suzukijem, gre za isti avto.


+ Če ima not fiatove motorje in mehaniko je zadeva zihr. Motorji od Fiata slovijo kot eni boljših na evropskem trgu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

cesnja ::

Unknown_001 je izjavil:

+ Če ima not fiatove motorje in mehaniko je zadeva zihr. Motorji od Fiata slovijo kot eni boljših na evropskem trgu.

Fiatov diesel motor v SX4 deluje kar dobro, so pa drugi deli avta precej slabo narejeni. Menjalnik je izjemno trd (skoraj na nivoju kaksnega majhnega traktorja), kljub rednim relacijskim voznjam se zabase nek filter v izpuhu (za to je bil menda kriv racunalnik, po ponovnem nalaganju programa ni vec problemov), plocevina rjavi, plastika na odbijacih razpoka in odpade :))
Pogon ima pa spodoben. Ni na nivoju resnejsih terencev, je pa dovolj, da se prebrska cez strme klance v snegu, blatu ali prahu. Aja pa se nekaj, v prtljazniku je zelo malo prostora.

Olórin ::

kar si opisal je pač tipičen Fiat....

samo omenil sem pač, da je Sedici kopija SX4. Valda pa, če si lahko privoščiš, boš kupil azijca.

Unknown_001 je izjavil:


+ Če ima not fiatove motorje in mehaniko je zadeva zihr. Motorji od Fiata slovijo kot eni boljših na evropskem trgu.


Je slovel. Kako je danes pa si ne bi upal trditi. Vem, da Fiata od leta 2000 naprej niti pogledam ne, ker delajo po mojem mnenju šrot od šrota. Avti brez neke jasne osredotočenosti, duše, oblike...
Morda se bo zdaj situacija spremenila, ko so začeli sodelovati z General Motors.

Stari Fiati pa so bili naravnost legendarni ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Unknown_001 ::

Olórin je izjavil:

kar si opisal je pač tipičen Fiat....

samo omenil sem pač, da je Sedici kopija SX4. Valda pa, če si lahko privoščiš, boš kupil azijca.

Unknown_001 je izjavil:


+ Če ima not fiatove motorje in mehaniko je zadeva zihr. Motorji od Fiata slovijo kot eni boljših na evropskem trgu.


Je slovel. Kako je danes pa si ne bi upal trditi. Vem, da Fiata od leta 2000 naprej niti pogledam ne, ker delajo po mojem mnenju šrot od šrota. Avti brez neke jasne osredotočenosti, duše, oblike...
Morda se bo zdaj situacija spremenila, ko so začeli sodelovati z General Motors.

Stari Fiati pa so bili naravnost legendarni ja.


Agree, Fiat je včasih res bil neka znamka napram danes.

Glede situacije danes tudi jaz ne vem kaj dosti, ampak Fiat je kasneje še vedno imel dokaj dobre zadeve. Danes pa ko pogledam ponudbo, bolj užas. Oblikovno po naboru modelov ista žalost kot Mini. Obudili so obliko stare Fiat500 in na njeni osnovi naredil cel kup prav nagravžnih modelov. Panda nova je tud po mnenju lastnikov, ki imajo kaj izkušenj z avtomobili baje totaln šrot. Sploh z šibkejšimi variantami motorjev, ker ne gre nikamor zaradi podhranjenosti. Edini model ki je mogoče za pogledat je Punto, pa Bravo dok so ga še imel v ponudbi.

Zdej če so že marketinško pa dizajnersko skrenil s poti, menda so vsaj pri motorjih ostal konzervativni in šli po zihr poti.

+info
Nekaj časa nazaj sem izvedel, da sploh kombije od Fiata smatrajo za "neuničljive" kar se tiče problemov pogonskega dela. In to seveda je mišljeno novejše. Tako da če že ne drugo so vsaj pri gospodarskih vozilih mogoče ostali v svojem elementu.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Olórin ::

Se bližajo morda boljši časi, saj je Fiat podpisal sodelovanje z GM. Italijanske znamke bodo v celoti delale avte od GM (in jih prodajali kot svoje...tako nekako). Stara Lancia bo zaradi tega odpisana.

Pač sodelovanje glede razvoja motorjev in takih reči, ker kot sami niti GM niti Fiat ne zmorejo konkurirat velikanski Toyoti, VAG grupi in Renaultu, kar se tržnega deleža tiče.
Omembe vredno je tudi sodelovanje Ford-Peugeot (in s tem Citroen), ki delajo dokaj kvalitetna vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Unknown_001 ::

Olórin je izjavil:

Se bližajo morda boljši časi, saj je Fiat podpisal sodelovanje z GM. Italijanske znamke bodo v celoti delale avte od GM (in jih prodajali kot svoje...tako nekako). Stara Lancia bo zaradi tega odpisana.

Pač sodelovanje glede razvoja motorjev in takih reči, ker kot sami niti GM niti Fiat ne zmorejo konkurirat velikanski Toyoti, VAG grupi in Renaultu.


Hmm, kaj pa vem. Nekaj se je tudi šušljalo da se je Volkswagen zanimal za nakup Fiata. Oni bi znamko zagotovo dvignili in jo zazihrali. Pri GM pa upam da ne bo tako kot s Saabom. GM je že marsikatero znamko opustil, ker so zaradi sfaljenih potez zafural ugled ali pa enostavno ni bila dobičkonosna.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Olórin ::

izvoli, preberi tukaj:
Fiat Chrysler Automobiles @ Wikipedia

Gre za sodelovanje s Chryslerjem, ne z GM, sem se zmotil prej.

Največjo legendo italijanske avtomobilske industrije nekoč, Lancio, ki je delala pogone in motorje, ki so jih zatem uporabljale vse večje italijanske avtomobilske firme (abarth, maserati, fiat, alfa romeo), bo šla v smetišče zgodovine.
"Conspicuously absent in the announcement was Lancia, which was later confirmed to be withdrawing from all markets outside Italy, and possibly withdrawn altogether in 2018.[21]"

Ampak ostale italijanske firme, ki trenutno ne delajo omembe vredne avtomobile, pa bodo skoraj zagotovo dvignile svojo kvaliteto. In čez kakih 5 let bo v debati o kvalitetnih vozilih verjetno tudi kak italijanski avto.


ps.: da me ne bo kdo nadrl ker sem rekel da je nekdanja Lancia največja legenda...proti nekdanjemu Fiatu je neomembe vredna. Ampak dejstvo, da je tako majhna firma delala tako dobre stvari, je enostavno nezgrešljivo. Če je imel kdo možnost voziti Lancia Integrale, bo vedel o čem govorim. Sicer pa so bili nekdanji Fiatovi Coupeji tudi perfektni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Unknown_001 ::

Hmm, lepo so se skupčkale firme skupaj. To je vsekakor dobro za trg če je več tekmovalnih združenj ki so primerljive med sabo. Konkurenca in še enkrat konkurenca. Sploh pa boljša ponudba na trgu.


+Za Lancio.
Stratos pa Delta sta bila avtomobila od vraga.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

harmony ::

Kaj pa tole :)



Lahko samo sanjam o tem.

negot ::

http://www.mercedes-benz.si/content/slo...

http://www.autocar.co.uk/car-news/detro...

https://www.mbusa.com/mercedes/future/m...

http://www.mercedes-benz.si/content/slo...

to so osebni avtomobili s sigurno najboljšim podvozjem in še marsičem drugem, to je samo prikaz vrha v tem segmentu in z OP nima nobene zveze, kot tudi večina prispevkov v temi, lp, ;)

krneki0001 ::

negot je izjavil:

http://www.mercedes-benz.si/content/slo...

http://www.autocar.co.uk/car-news/detro...

https://www.mbusa.com/mercedes/future/m...

http://www.mercedes-benz.si/content/slo...

to so osebni avtomobili s sigurno najboljšim podvozjem in še marsičem drugem, to je samo prikaz vrha v tem segmentu in z OP nima nobene zveze, kot tudi večina prispevkov v temi, lp, ;)


Mogoče so bili nekoč, danes so to samo še ena izmed pokvarljivih nemških jajc.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

Od l.2000-2002 letniki in naprej se kvari vse zivo, avti so postal preobcutljivi na gorivo, na ceste, na vzdrzevanje, imajo prevec elektronike in prevec nepotrebnega klumpa noter.

stara mama ::

Nič več se ne bo teh dajalo na avte



Tud nekatere druge firme so jih mele.

al1976 ::

Ima kdo kaj izkušenj z novejšimi bencinskimi Subaruju... konkretno me zanima generacija 2008 dalje, npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Je podvozje, pogon enak kot pri prejsni generacijah? Avto je pridobil na račun opreme in velikosti cca 100kg in motor so prilagajali ekologiji drugega pa žal ne razberem. Hvala.

Arctander ::

stara mama je izjavil:

Nič več se ne bo teh dajalo na avte



Tud nekatere druge firme so jih mele.


Marsikateri avto, ki se vozi po naših cestah ima čez 500k km, samo da lastnik tega ne ve ;)

krneki0001 ::

al1976 je izjavil:

Ima kdo kaj izkušenj z novejšimi bencinskimi Subaruju... konkretno me zanima generacija 2008 dalje, npr:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Je podvozje, pogon enak kot pri prejsni generacijah? Avto je pridobil na račun opreme in velikosti cca 100kg in motor so prilagajali ekologiji drugega pa žal ne razberem. Hvala.


Razlika je malo nižja poraba, namesto navadnega je dvomasni vztrajnik (kar se da zamenjat za enomasnega), drugega pa nič presenetljivega. Bencinarji delajo brez problemov in bodo še. Dizli so edino problematični.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
««
6 / 6
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11926834 (5420) BCSman
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813779 (10692) krneki0001
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12221127 (17485) sebas4
»

Poceni terenc (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9321808 (18382) krneki0001

Več podobnih tem