Forum » Na cesti » Avtomobili s trpežnim podvozjem
Avtomobili s trpežnim podvozjem
harmony ::
GTX970 ::
Definiraj trpežno podvozje in ostale zahteve.
Če misliš po nekih uničenih cestah divjati pride v poštev samo kak ruski Kamaz/Zil .
Če misliš po nekih uničenih cestah divjati pride v poštev samo kak ruski Kamaz/Zil .
krucymucy ::
Najmanj problemov in tudi najceneje za vzdrzevanje je macpherson spredaj, poltoga prema zadaj...
Blinder ::
Rabljeno Alfo si kupi. Dobis jo 2000 euro ceneje. S tem denarjem pa 7x lahko prenovis podvozje. Pa visjega ranga avto ki kupis boljse podvozje dobis, v smislu da boljsi feeling daje ob voznji in hkrati tudi boljse pozira luknje.
z poceni dacio lhako dobis avto ki povprecno pozira luknje ampak je grozen po ovinkih. z poceni starim cliotom 16v dobis avto ki grozno pozira luknje in je povprecen po ovinkih. z audi a8 dobis avto ki je v obeh situacijah odlicen.
z poceni dacio lhako dobis avto ki povprecno pozira luknje ampak je grozen po ovinkih. z poceni starim cliotom 16v dobis avto ki grozno pozira luknje in je povprecen po ovinkih. z audi a8 dobis avto ki je v obeh situacijah odlicen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Isotropic ::
dacia ja, pa brez heca.
za tisto novejšo kombilimuzino sicer ne vem, so pa vsaj ostale res narejene bolj robustno. motor, vzmetenje predvsem.
za tisto novejšo kombilimuzino sicer ne vem, so pa vsaj ostale res narejene bolj robustno. motor, vzmetenje predvsem.
korenje3 ::
Katere bi sem uvrstili? Brez terencev in enoprostorcev.
Hvala.
vse ki imajo 3.0 motor ali večji. te imajo tudi podvozje močnejše zaradi navora.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Blinder ::
Katere bi sem uvrstili? Brez terencev in enoprostorcev.
Hvala.
vse ki imajo 3.0 motor ali večji. te imajo tudi podvozje močnejše zaradi navora.
lol. potem pa so to tudi vsi diesli z vsaj 130 konji. vse te zadeve imajo vsaj toliko navora kot 3.0 motor, bencinski.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
korenje3 ::
Katere bi sem uvrstili? Brez terencev in enoprostorcev.
Hvala.
vse ki imajo 3.0 motor ali večji. te imajo tudi podvozje močnejše zaradi navora.
lol. potem pa so to tudi vsi diesli z vsaj 130 konji. vse te zadeve imajo vsaj toliko navora kot 3.0 motor, bencinski.
ne, ker avti so dimenzionirani tudi za hitrost in so sile na podvozje pri večjih hitrostih toliko večje.
karkoli že s kakšnim mercedesom 3.2 ne more zgrešit ker bo prej vse drugo razpadlo kot motor in podvozje.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
eric_cartman ::
karkoli že s kakšnim mercedesom 3.2 ne more zgrešit ker bo prej vse drugo razpadlo kot motor in podvozje.
Mercedes 3.2 če ne bo vsaj letnik 2008, bo kot naša NLB in DUTB skupaj.. Vanj bo vlagal toliko časa, dokler si ne bo kupil Toyote RAV4 ali pa česa podobnega.
Terenci so že po defaultu ojačani, ker so namenjeni za offroad, ne glede na mašino. Ampak OP tega noče.
Sicer pa Subaruji imajo navado delat močna podvozja in 4x4 pogon. Al pa kakšni Audi Quattro. Če po logiki gledaš imajo močna podvozja že cabrioleti, ker imajo ravno zato, ker nimajo strehe dodatno ojačano podvozje.
harmony ::
eric_cartman je izjavil:
karkoli že s kakšnim mercedesom 3.2 ne more zgrešit ker bo prej vse drugo razpadlo kot motor in podvozje.
Mercedes 3.2 če ne bo vsaj letnik 2008, bo kot naša NLB in DUTB skupaj.. Vanj bo vlagal toliko časa, dokler si ne bo kupil Toyote RAV4 ali pa česa podobnega.
Terenci so že po defaultu ojačani, ker so namenjeni za offroad, ne glede na mašino. Ampak OP tega noče.
Sicer pa Subaruji imajo navado delat močna podvozja in 4x4 pogon. Al pa kakšni Audi Quattro. Če po logiki gledaš imajo močna podvozja že cabrioleti, ker imajo ravno zato, ker nimajo strehe dodatno ojačano podvozje.
Ne da OP noče terenca. OP želi terenca, ampak hotel sem vedeti, če obstaja še kakšen pameten avto, ki ni terenc, pa da ima močno podvozje. Sam sem že postavil temo, kater terenc bi bil pameten za do 7k€...žal se še nisem odločil, saj so mi finance zaštekale, plus tega pa planiram en dober trip na Norveško...zato tudi sprašujem, kaj za en avto bi bil vredu...namreč nisem več siguren v svojega Fiata Stila, če je zmožen premagovati takšno vrsto tripa...http://www.volan.si/ekstra/ekskluzivno/...
Odkar sem se začel ukvarjati s fotografijo, hodim / se vozim veliko po raznih čudnih poteh in sedaj me čaka popravilo amortizerjev, fedrov...se mi je vse skupaj zvilo, možno da zaradi že starosti, ampak mislim, da mu je največ dalo moje furakanje po zjahanih poteh...
francek1 ::
Za tako vrsto vožnje bo še najbolje kakega Subaruja nabavit.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Olórin ::
Subaru, vsekakor. Problem pa je, da za 7000 EUR ne boš dobil nič novejšega. Morda kak 10 let star model.
Vseeno ti priporočim Subaru Legacy. Perfekcija.
Pri Audi Quattro se pojavi isti problem s ceno in starostjo vozila.
ps.: če se rad podajaš na takšne poti ti vsekakor priporočam vozilo s pogonom na vsa 4 kolesa. Pride prav, če te sredi gozdne poti ujame dež ;) :) Če pa se držiš asfalta pa ni pomembno.
Vseeno ti priporočim Subaru Legacy. Perfekcija.
Pri Audi Quattro se pojavi isti problem s ceno in starostjo vozila.
ps.: če se rad podajaš na takšne poti ti vsekakor priporočam vozilo s pogonom na vsa 4 kolesa. Pride prav, če te sredi gozdne poti ujame dež ;) :) Če pa se držiš asfalta pa ni pomembno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Unknown_001 ::
Katere bi sem uvrstili? Brez terencev in enoprostorcev.
Hvala.
Načeloma vse ki so namensko prilagojeni tudi za makadamske ceste ali slabše prevozne poti. So to čisto navadni avtomobili z ojačanimi določenimi elementi podvozja in ustrezno plastično+jekleno zaščito pred grobimi zunanjimi vplivi (leteči trži predmeti izpod koles, blato, udarci...). Naprimer kakšne allroad/cross fore iz VW grupe, off-road od Renaulta, pa polno imaš tega. Drugače pa imaš namenska vozila za to ki si jih izločil. Če pa ciljaš na navadne cestne avtomobile, ki so po defaultu dovolj ojačani da vsega boga preživijo pa mogoče glej za kak trg so mišljeni recimo nekateri so omenili Dacio. Zdaj danes bo bolj tako tako najti avto ki bo pregovorno "neuničljiv", npr stari mercedesi in Golfi so bili res traktorji pri katerih je vse prej odpovedalo kot vozna mehanika, novih po makadamu ne bi ravno gonil, ampak bo itak čas pokazal to novo hipotezo da več ne delajo kvalitetnih avtomobilov. Najbolj ziher indikator o kvaliteti ti je zob časa. Malo poglej naokoli kaj kljub starosti sploh še redno pelje, sploh na kmetih kjer ja avto dostikrat tudi na makadamu in gozdnih poteh.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
A. Smith ::
Ne da OP noče terenca. OP želi terenca, ampak hotel sem vedeti, če obstaja še kakšen pameten avto, ki ni terenc, pa da ima močno podvozje. Sam sem že postavil temo, kater terenc bi bil pameten za do 7kEUR...žal se še nisem odločil, saj so mi finance zaštekale, plus tega pa planiram en dober trip na Norveško...zato tudi sprašujem, kaj za en avto bi bil vredu...namreč nisem več siguren v svojega Fiata Stila, če je zmožen premagovati takšno vrsto tripa...http://www.volan.si/ekstra/ekskluzivno/...
Odkar sem se začel ukvarjati s fotografijo, hodim / se vozim veliko po raznih čudnih poteh in sedaj me čaka popravilo amortizerjev, fedrov...se mi je vse skupaj zvilo, možno da zaradi že starosti, ampak mislim, da mu je največ dalo moje furakanje po zjahanih poteh...
Suzuki SX4. Za ta denar boš zelo težko dobil boljše!
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
harmony ::
Suzuki SX4. Za ta denar boš zelo težko dobil boljše!
Mah kje. Ne vem če pride not moja foto torba z vso opremo, kaj šele za en mau večji trip.
Olórin ::
Ne da OP noče terenca. OP želi terenca, ampak hotel sem vedeti, če obstaja še kakšen pameten avto, ki ni terenc, pa da ima močno podvozje. Sam sem že postavil temo, kater terenc bi bil pameten za do 7kEUR...žal se še nisem odločil, saj so mi finance zaštekale, plus tega pa planiram en dober trip na Norveško...zato tudi sprašujem, kaj za en avto bi bil vredu...namreč nisem več siguren v svojega Fiata Stila, če je zmožen premagovati takšno vrsto tripa...http://www.volan.si/ekstra/ekskluzivno/...
Odkar sem se začel ukvarjati s fotografijo, hodim / se vozim veliko po raznih čudnih poteh in sedaj me čaka popravilo amortizerjev, fedrov...se mi je vse skupaj zvilo, možno da zaradi že starosti, ampak mislim, da mu je največ dalo moje furakanje po zjahanih poteh...
Suzuki SX4. Za ta denar boš zelo težko dobil boljše!
tole je kot fiat panda. Za trip do Norveške neuporabno. Za priti po snegu do službe ali trgovine pa odličen avtoček ja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
A. Smith ::
Kaj pa tale varianta?
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......
Ni pa 4x4...
Octavia kot taka je zelo soliden avto. Ampak ni pa to avto, ki bi bil utrjen za brezpotja. Obstaja sicer tudi octavia scout - light offroad izvedba, ki pa je mnogo dražja.
Panda 4X4
Že Suzuki SX4 mu je premajhen, kaj šele Panda.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Brane22 ::
A ni Saab znan po robustni pločevini ?
Sicer je šel v stečaj, samo še vedno bi moralo biti relativno mladih vozil kar nekaj okrog.
Sicer je šel v stečaj, samo še vedno bi moralo biti relativno mladih vozil kar nekaj okrog.
Unknown_001 ::
A ni Saab znan po robustni pločevini ?
Sicer je šel v stečaj, samo še vedno bi moralo biti relativno mladih vozil kar nekaj okrog.
Kakor je meni znano samo avtomobilski oddelek.
Tovornjake - Scania kokr še vedno izdelujejo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
ZaphodBB ::
Tudi sam glasujem za Subaru.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
A. Smith ::
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
pegasus ::
V imprezi sem zvozil ves material za bajto zidat (tudi do ene tone), sem pa zadnjo klop ven odšraufal. Žaklje cementa, ploščice, vsa taka jajca ...
harmony ::
V kolikor bi hotel vzeti Legacy, bi moral še kakšno leto počakati, saj je edini tale, kjer se tisto tapravo začne kar bi jaz želel...http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=.......
Krele ::
Fotra gozdarja službena stoenka je zdržala 20 let gozdnih makadamov hribovitega revirja. Potem sem jo pa še jest 5 let po LJ gonil. Pol smo jo pa prodal. Na servisih je bla samo zaradi kakih malenkosti, s podvozjem nobenih problemov, nikoli.
Invictus ::
Fiat Punto 1.
Preživel preej mojih voženj v hribe po slabem makadamu.
Preživel preej mojih voženj v hribe po slabem makadamu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
Do koliko denarja gledaš avto?
Midva imava za dolge roadtripe 16 in 17 let stara subaru foresterja (jaz 17, moja 16 let). Avto deluje brez problemov, podvozje je odlično in trpežno, servisi so poceni, nosilnost je dovolj velika.
Prvega foresterja sva kupila z 290.000km in se z njim odpeljala v maroko in nazaj čez celo Evropo (8000km) brez problemov. S tem, da sva nazaj grede v 32 urah prevozila z njim 2800 kilometrov. Skoraj v enem šusu - postanek 3 ure za spanje vmes in 3x tankanje.
Legacy ima malo večji prtljažnik. Roke in večino delov si forester in legacy delita, tako da večina stvari iz enega paše na podvozje drugega. Osebno imam raje foresterja. Bolj je oddaljen od tal, višje sediš in vsaj meni je bolj pregleden.
Osebno bi gledal za avti, ki ga dobiš za 1500 do 2000 evrov, vložiš nekih 300 evrov v velik servis, kupiš vse 4 nove amortizerje in fedre za 600 evrov (ker imajo ponavadi vsi vsaj zadnje uničene), nove gume (za foresterja pridejo vse 4 gume 205/70/15 "all terrain" 320 evrov), pa imaš avto, ki zdrži dolge vožnje brez problemov.
Sam imam sedaj nekako takole uštiman avto za roadtripe (slika ni od mojega avta, ampak sem si ga uredil po tej sliki). Avto je 1998 letnik z zimskim paketom opreme in u bistvu z vso opremo razen usnja (klima, abs, ogrevano prednje steklo, ogrevani sedeži, ogrevana ogledala webasto, strešno okno (1x1m),... Pod avtom je jeklena plata za zaščito motorja in dela menjalnika. Zadaj pa imam heavy duty vzmeti, da lahko 200kg več naložim v prtljažnik.
Na avtu je strešni šotor in tenda, notri pa od opreme miza, stoli, hladilnik, kuhalnik,...
Midva imava za dolge roadtripe 16 in 17 let stara subaru foresterja (jaz 17, moja 16 let). Avto deluje brez problemov, podvozje je odlično in trpežno, servisi so poceni, nosilnost je dovolj velika.
Prvega foresterja sva kupila z 290.000km in se z njim odpeljala v maroko in nazaj čez celo Evropo (8000km) brez problemov. S tem, da sva nazaj grede v 32 urah prevozila z njim 2800 kilometrov. Skoraj v enem šusu - postanek 3 ure za spanje vmes in 3x tankanje.
Legacy ima malo večji prtljažnik. Roke in večino delov si forester in legacy delita, tako da večina stvari iz enega paše na podvozje drugega. Osebno imam raje foresterja. Bolj je oddaljen od tal, višje sediš in vsaj meni je bolj pregleden.
Osebno bi gledal za avti, ki ga dobiš za 1500 do 2000 evrov, vložiš nekih 300 evrov v velik servis, kupiš vse 4 nove amortizerje in fedre za 600 evrov (ker imajo ponavadi vsi vsaj zadnje uničene), nove gume (za foresterja pridejo vse 4 gume 205/70/15 "all terrain" 320 evrov), pa imaš avto, ki zdrži dolge vožnje brez problemov.
Sam imam sedaj nekako takole uštiman avto za roadtripe (slika ni od mojega avta, ampak sem si ga uredil po tej sliki). Avto je 1998 letnik z zimskim paketom opreme in u bistvu z vso opremo razen usnja (klima, abs, ogrevano prednje steklo, ogrevani sedeži, ogrevana ogledala webasto, strešno okno (1x1m),... Pod avtom je jeklena plata za zaščito motorja in dela menjalnika. Zadaj pa imam heavy duty vzmeti, da lahko 200kg več naložim v prtljažnik.
Na avtu je strešni šotor in tenda, notri pa od opreme miza, stoli, hladilnik, kuhalnik,...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
sss ::
Citroën C-Elysée
rečen je bilo, da je zgrajen za trge s slabšimi cestami v mislih
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/v...
rečen je bilo, da je zgrajen za trge s slabšimi cestami v mislih
Prav globalna zgodba z motivom eden za vse pa mu je v resnici prinesla dva zelo pomembna plusa - prostor in robustnost.
Podvozje se tako suvereno počuti na utrujenih cestah oziroma njihovih približkih precej dvomljive kakovosti. Vzmetenje naravnost odlično blaži tudi tiste zares surove udarce in vseskozi ohranja Citroënovo pregovorno udobnost. C-elysee dejansko z neverjetno lahkoto recimo opravi s precej razritim makadamom, pri tem pa vozniku samozavest še dodatno dvigujeta 14-centimetrska oddaljenost od tal in robustna zaščita vitalnih delov podvozja in motorja.
Najboljše pri vsem skupaj pa je, da lega avtomobila na cesti prav pozitivno preseneti. Je zelo solidna. Raztegovanje C3-jeve osnove do medosne dolžine krepko prek dveh metrov in pol torej ni imelo le vpliva na prostornost C-elyseejeve kabine, temveč tudi na njegovo obnašanje med dinamično speljanimi zavoji. Dobro opravljeno!
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/v...
Olórin ::
Citroën C-Elysée
rečen je bilo, da je zgrajen za trge s slabšimi cestami v mislih
rečeno je bilo, da je zgrajen za trge s plitvimi žepi. Taisti trgi imajo seveda tudi povsem uničene ceste. Upam, da je imel proizvajalec to v mislih. Glede na ceno vozila sicer dvomim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
krneki0001 ::
Citroën C-Elysée
rečen je bilo, da je zgrajen za trge s slabšimi cestami v mislih
rečeno je bilo, da je zgrajen za trge s plitvimi žepi. Taisti trgi imajo seveda tudi povsem uničene ceste. Upam, da je imel proizvajalec to v mislih. Glede na ceno vozila sicer dvomim.
Sorry, ampak v Maroku in Tuniziji, ki naj bi bili državi polni ljudi s plitvimi žepi, imajo ceste takele:
http://www.mojalbum.com/nebvedu/maroko/...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
francek1 ::
Dajte no ne bit hecni z omenjanjem nekih Francozov. To je vse šrot.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sss ()
krneki0001 ::
Subaru legacy in forester nista SUV-a, ampak karavana z ojačanim podvozjem. Mogoče foresterja kdo daje med suve, ampak ni. Je le osebni avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Samo so tudi rabljeni še vedno dragi. Drugače pa vredu avto. Edino ne vem, če je volvo še tok nepokvarljiv, kot je bil včasih, sedaj ko ima citroenove mašine.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
AndrejO ::
Ce je verjeti podatkom TUV, potem ta ni bil nikoli cvet zanesljivosti, se je pa v zadnji generaciji dejansko izboljsal.
Go figure...
Go figure...
harmony ::
Huh tale XC70 je pa tudi en velik stroj. Dokaj grd je, vsaj zadaj. Ni pa tudi poceni vidim.
Tale izgleda vredu, sam je cenovno nedosegljiv vsaj letos...http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=964...
Tale izgleda vredu, sam je cenovno nedosegljiv vsaj letos...http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=964...
krneki0001 ::
stara mama je izjavil:
Avto s trpežnim podvozjem da dobro leti po makadamu je samo eden:
Službeni!
Balkanska miselnost.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: stara mama ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26834 (5420) | BCSman |
» | Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13779 (10692) | krneki0001 |
» | Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21127 (17485) | sebas4 |
» | Poceni terenc (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21808 (18382) | krneki0001 |