» »

Izrek za vožnjo na cestah

Izrek za vožnjo na cestah

1 2 3
4
5

r3dkv1c4 ::

"Pa še redkvici se moram opravičiti. :|"

non ti preoccupare
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

r3dkv1c4 ::

"Nisem si izmislil, ženska je šla na sredino med dva kamiona, varnostna je postala premajhna, kljub temu da je šla na sredino."

absolutna pravilna odločitev komisije in sicer zakaj?

Ker je s svojim manevrom izničila var. razdaljo kamionu za seboj, s tem pa še najbolj ogrozila sebe in tiste v svojem avtu, ker če bi prišlo do nenadne situacije, kjer bi se močno zaviralo, bi kamion dobesedno pohrustal avtošolo.( 3 mrtvi).
To se neštetokrat dogaja, v situacijah, kjer ljudje na prehitevalnem pasu nimajo var. razdalje in se v kritičnih trenutkih izognejo naletu z manevrom na desno, pri tem pa ne pomislijo, da se kamion ne bo mogel ustavit.

Žal je to samo še samomor iz zasede.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

solatko ::

RedDrake - Sedaj si povedal bistvo - vozila je po prehitevalnem pasu predolgo in je bila njena varnostna razdalja prekratka. V tem primeru bi morala prehiteti še drugi kamion in bi dobila samo nekaj točk, ker se ni umaknila desno po prvem. To moraš storiti takoj, ko je v tvojem sredinskem ogledalu cel prednji del kamiona - cca 20m, potem pa bi morala do točke, ko se začne varno prehitevanje skrajševati varnosto razdaljo in potem pravilno zamenjati vozni pas.

S svojim manevrom je naredila dve napaki - predolgo je vztrajala na prehitevalnem pasu in zapeljala v prekratko varnostno razdaljo.

r3dkv1c4 - Ona ni v ničemer izničila varnostno razdaljo med kamionoma, saj se mora tisti za teboj prilagoditi na nove razmere, toraj mora povečati razdaljo - znižati hitrost.

Kar se tiče spuščanja vozil je pa tako - vsakič, ko spustiš vozilo pred sebe, praviloma doživiš počasno nabiranje hitrosti do dovoljene, ni energičnega pospeševanja, velikokrat se dokler ne opozoriš, da daješ prednost, voznik, ki se vključuje, sploh ne premakne.
V Italiji, A, D in bolj razvitih deželah, je dovolj, da rahlo povečaš razdaljo do tistega pred seboj, pa se eden ali celo dva brez problema vključita v promet, enako se dogaja na prehodih za pešce, redko komu je potrebno pred prehodom čisto ustavit, razen kadar gre čez starejši osebek ali invalid, normalni pešci pa se podvizajo in hitro, naravnost prečkajo cesto, če je potrebno pa še malo počakajo na sredinski črti, voznika iz druge smeri.
Pri nas moraš ustavit, praviloma takrat, ko si daleč edini, da se nadebudna mladež prav počasi sprehodi na drugo stran, vključno s telefonom, na katerem teče FB.

Ko bo zopet večina voznikov znala vozit dinamično z normalnimi reakcijami glede na ostali promet, se bo tudi spuščanje ob obvezni zahvali, obnovilo. Sicer pa je vozilo, ki na prednostni cesti ustavi, zato, da bi spustilo vozilo iz neprednostne ceste, v prekršku, ker se brez razloga ne sme ustavljat na prednostni cesti.
Zadrga naj bi delovala na ta način, da pač povečaš razdaljo do vozila pred seboj, v ta prostor pa se vključi vozilo iz drugega pasu.
Pri nas to ne teče, ker se tisti, ki bi moral zapolnit praznino, ne premakne, dokler se vozilo pred katerega mora, čisto ne ustavi.
Zadrga deluje ob čisto normalni varnostni razdalji.
Delo krepa človeka

St235 ::

RedDrake je izjavil:

Če imajo kamioni tistih svojih 20m varnostne, potem nisi v prekršku, niti pod točko razno.


Seveda si, ker tako kot večina ni sposobna razumet člena 4. tudi večini ni jasno kaj pomeni varno prehitevanje. In če ostali udeleženci vozijo na način, ki ti preprečuje varno prehitevanje potem ne smeš prehitevat. Pa so ostali lahko 100x barabe kreteni in še ne vem kaj to tebe ne razreši odgovornisti po 4. členu. Lahko pa seveda si del problema in potem imamo situacijo kot jo imamo.

m0LN4r ::

Aston_11 je izjavil:

Naj mi en pokaže tisti del zakona, kjer piše, da se mu ni treba umakniti, če uni zadaj pripelje hitrje od njega.

Nato tisti del zakona, kjer piše, da se mu ni treba umakniti, če pripelje z nedovoljeno hitrostjo*.

Nato bi rad še izjemo od pravila, da se desno umakneš takoj, ko imaš možnost za to, izjema pa govori o tem, da se ti ni treba umakniti, če tisti zadaj pripelje z nedovoljeno hitrostjo*.

JAz bi pa rad zakon, ki nekomu dovoli, da se pripelje drugemu z več kot je dovoljeno na 5m razdalje in lahko stem malomarnim početjem ogroža vse udeležence okoli sebe v radiju naslednjih +1km.

In zakon, kjer ima tisti z +130 večjo prednost na levem, kot tisti ki -130.
:P
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

gruntfürmich - Dejstvo je, da določen procent ljudi krši predpise, nalašč ali slučajno, da pa imajo vse države organe, ki so usposobljeni in namenjeni tem kršiteljem stopiti na prste.
Če bi bili vsi policaji, plavih uniform nebi rabili, bi kar takoj med seboj poračunal.
Imamo pa predvsem v prometu veliko pacientov, ki se gredo policaje - volonterje, saj jih ščiti pleh in mislijo, da lahko to počnejo, pa po njihovem mišljenju še umirjajo promet in ga delajo bolj varnega, v resnici pa pri višjih hitrostih sploh ne vedo, da pomenijo za promet večjo nevarnost, kot tisti, ki vozijo hitreje, kot je predpisano.

Govorimo o vozniški kulturi, ki jo imajo ravno taki "policaji" najmanj.

Praviloma naj bi se vsi držali vseh predpisov, vendar je to utopija, katere ni dosegla še nobena, še tako razvita in demokratična država, zato so vse obdržale represivne organe in prekrškovno ter kazensko zakonodajo.


glej, ni treba meni razlagat da ti in ostali slovenčki še niste in nikoli ne boste dosegli zadostnega nivoja zavedanja in samokontrole ter samokritičnosti.
do takrat pa se kar tolažite s takšnimi in ostalimi izgovori...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

solatko ::

gruntfürmich - Seveda je Vaša gnada nad nami slovenkimi smrtniki in živi (edini na svetu) življenje brez napak.
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

m0LN4r je izjavil:

JAz bi pa rad zakon, ki nekomu dovoli, da se pripelje drugemu z več kot je dovoljeno na 5m razdalje in lahko stem malomarnim početjem ogroža vse udeležence okoli sebe v radiju naslednjih +1km.In zakon, kjer ima tisti z +130 večjo prednost na levem, kot tisti ki -130.
:P
Ga poiščem takoj, ko ti poiščeš tistega, ki ga jaz iščem.

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

gruntfürmich - Seveda je Vaša gnada nad nami slovenkimi smrtniki in živi (edini na svetu) življenje brez napak.


razlika med mano in vami je samo v tem, da se jst svojih napak zavedam in jih skušam popravit, kolikor je v moji moči, vi pa iščete bedne izgovore za ponavljanje le-teh (ter za dodati še kakšno zraven)...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

solatko ::

gruntfürmich - In ti si iz nekaj postov ugotovil, da se napak večina slovenčkov ne zaveda in jih ne skuša popravit ali ublažit njih posledice. O presvetla nedolžnost!
Delo krepa človeka

solatko ::

Tu gre v glavnem samo za EGO in kako ga premagat s kulturnim obnašanjem. Večina se obnaša ne glede na okolico. Tisti na regionalkah, ki zaradi varnosti vsak dan vlečejo kolone po suhih cestah za seboj z 80-, kljub zakonskim določilom oviranja prometnega toka, prepričani, da so vsi ki so od njih hitrejši, potencialni ubijalci, kakor tisti, ki imajo svoj prav pri večkilometerskem zadrževanju na prihitevalnih pasovih, z dovoljenimi 130 km/h in skrbijo za umiritev prometa na AC.

Blagor narodu, ki ima toliko varuhov prometne varnosti.

Kultura je sicer na psu, vendar je EGO in lastno prepričanje več vredno od vseh zakonov in predpisov.
Delo krepa človeka

Invictus ::

solatko je izjavil:

gruntfürmich - In ti si iz nekaj postov ugotovil, da se napak večina slovenčkov ne zaveda in jih ne skuša popravit ali ublažit njih posledice. O presvetla nedolžnost!

A ni to očitno iz vseh postov tukaj, ne samo v tej temi?

Tipična zahojenost Slovencev, ki so jo prvič opazili v 17-tem stoletju in dokumentirali? Da ne govorim še o janzeizmu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Kam se pol šteješ ti Invictus?
Delo krepa človeka

Invictus ::

Med Slovence sam še po državljanstvu in davčnem rezidentstvu. Je kljub vsemu to v Evropi najbolj ugodno. Pa verjemi da sem preštudiral precej držav ...

V Sloveniji je lepo živeti, samo ne delati ...

Toliko enega egoizma in penisiranja kot tu nisem doživel nikjer na svetu, kjer sem delal ...

Pa da ne bo kdo mislil da se imam za boljšega. Je to preveč subjektivna kategorija. Samo za drugačnega ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

TH321 ::

Čeprav sem trenutno še mladi voznik - in mi nekaj pravi, da v tej temi še ne bi smel komentirati in pametovati, pa vendar ...

Meni osebno najbolj do**zdi recimo tisto, kar vidim vsakič, ko sem na cesti - neuporaba smernikov (še posebej v krožnem križišču) oz. napačna uporaba ... Potem recimo na avtocesti, res ne razumem kaj nekaterim dogaja v glavi; Brez kakršnega koli pogleda v ogledalo bum levo na prehitevalni pas s Cliotom pri 110km/h ali še manj. Taki so meni 3x bolj nevarni kot pa tisti, ki vozijo nad omejitvijo, pa naj bo to 180km/h ali še več - itak dober avto ob bremzanju in takšnemu uporu zraka pri primerni varnostni takoj izgubi hitrost, če se slučajno naleti na takega bedaka, ki ne ve kje bi vozil, levo ali desno. Drugo je seveda nenadek trk ali nesreča na avtocesti, takrat ti tako ali tako ne bo pomagalo nič, pa če greš 60km/h več ali ne ...).
Seveda je prehitevalni pas namenjen PREHITEVANJU in ne vožnji 130km/h ali manj - za to je desni pas. Na žalost je na naših avtocestah veliko tovornjakarjev, ravno ti so najbolj krivi za večino sranja na avtocestah, saj vedno naredijo kolono, in zaradi njih se je potrebno vedno prestavljati, no, razen če voziš pod 120km/h, pa še to je ponavadi preveč. Največji "zločin" je za moje pojme prehitevanje tovornjakarjev med seboj - "hitrejši" z 101km/h prehiti počasnejšega, ki vozi 100km/h ... In to se redno dogaja na avtocesti.

Bolj kot hitri vozniki, saj so ti precej bolj zbrani kot sanjači na cesti, me motijo tisti, ki se dobesedno jajcajo po cestah. Da se ne bo narobe razumelo; Ne mislim s tem vožnje po omejitvi (recimo 50km/h ali 15% več v nekem naselju), ampak voznike s svojimi dizel smrdljivci, ki vozijo tam nekje 40km/h. Za piko na i, bremzajo z motorjem kilometer pred zavojem, da zadaj naredijo kilometersko kolono. In ob zaviranju lepo počasi, bremzanje skoraj do ustavitve in šele potem zavoj. Halo???? Dodatno; Taki vozniki se ponavadi jajcajo preko bele črte na nasproten pas, ko ni nobenega.

Opažam celo, da nekateri zadnje čase vozijo v avtih s kapuco?!?! V čem je poanta tega?

Zanimiv je tudi ponos Slovencev. Ko voziš avto višjega razreda te ostali pustijo pri miru - pa naj bo to hitrejša ali počasna vožnja; Medtem ko z vožnjo slabšega vozila nekateri dobesedno znorijo, ko opazijo da jih je na avtocesti prehitel nekdo z manjšim avtomobilom nižjega razreda, taki ponavadi prehitijo nazaj. Ne razumem.

bambam20 ::

TH321 je izjavil:


Opažam celo, da nekateri zadnje čase vozijo v avtih s kapuco?!?! V čem je poanta tega?


Varčevanje na ogrevanju, manjša poraba.

Dokler imaš lase pač ne razumeš, da dokler se ne ogreje notrajost v avtomobilu, da imaš pač gor kapuco, ki ti nudi toploto.

garamond ::

bambam20 je izjavil:

TH321 je izjavil:


Opažam celo, da nekateri zadnje čase vozijo v avtih s kapuco?!?! V čem je poanta tega?


Varčevanje na ogrevanju, manjša poraba.

Dokler imaš lase pač ne razumeš, da dokler se ne ogreje notrajost v avtomobilu, da imaš pač gor kapuco, ki ti nudi toploto.
Razlogi za uporabo kapuce so praktične narave le na prvi pogled. Občutek toplote, manjša poraba, anonimna izvedba avtocestnega ropa v minuti.

Kapuca malce zastre pogled, tako se lahko osredotočiš samo na točko pred sabo; kar je življenjsko pomembno pri visoki hitrosti. Ko imaš kapuco, dobiš občutek, da te nihče ne vidi od zadaj in od strani. Kapuca naredi občutke varnosti, nevidnosti, udobja.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

Aston_11 ::

TH321 je izjavil:

itak dober avto ob bremzanju in takšnemu uporu zraka pri primerni varnostni takoj izgubi hitrost,
Ja, razen, da v tisti sekundi, ko rabi za reagirat, prevozi že 50 metrov.

TH321 je izjavil:

Na žalost je na naših avtocestah veliko tovornjakarjev, ravno ti so najbolj krivi za večino sranja na avtocestah,
Tile ti pripeljejo potrošno robo v trgovino, da jo lahko kupiš, ne da bi moral iti 2000 km stran.

TH321 je izjavil:

saj vedno naredijo kolono, in zaradi njih se je potrebno vedno prestavljati,
A? Zaradi njih nikoli ne prestavljam.

TH321 je izjavil:

Največji "zločin" je za moje pojme prehitevanje tovornjakarjev med seboj
Malo nerodno, ja, zlasti zato, ker so vsi vozniki avtomobil po defoultu živčni.

TH321 je izjavil:

Bolj kot hitri vozniki, saj so ti precej bolj zbrani
Zbrani so podobno kot ostali sanjači na cesti.

TH321 je izjavil:

ampak voznike s svojimi dizel smrdljivci, ki vozijo tam nekje 40km/h.

TH321 je izjavil:

Za piko na i, bremzajo z motorjem kilometer pred zavojem,
Pred tabo je še dolga vozniška kariera, začel pa si jo z vso možno nestrpnostjo.

TH321 je izjavil:

Halo????
Sodi to pod argumente ali ti samo zvoni v glavi?

TH321 je izjavil:

Taki vozniki se ponavadi jajcajo preko bele črte na nasproten pas, ko ni nobenega.
Zanima me, če si sposoben speljati 5 km ovinkaste ceste, ne da bi sekal ovinke in zapeljal na nasprotni vozni pas.

TH321 je izjavil:

Opažam celo, da nekateri zadnje čase vozijo v avtih s kapuco?!?!
Skupek tvojih argumentov me spominja na zgražanje RKC katolibanov.

TH321 je izjavil:

Ne razumem.

MuadDib ::

St235 je izjavil:


Samo zato ker imaš pravico, da si kreten nikjer ne piše, da moraš to tudi biti.

Drugače pa ti predlagam, da si prebereš 4. člen zakona. To je edini člen, ki bi ga zakon rabil v koliko bi imeli na cesti manjši procent egocentrikov, ki svoje komplekse zdravijo za volanom.


S tem 4. clenom se pa vec kot strinjam! Policaji in celo sodniki preveckrat ta clen lepo ignorirajo (ko dobis sliko na dom, da si prehitro vozil, pa si peljal v koloni - 3. alineja jasno predvideva da se SMES zanest na udelezence v prometu da vozijo v skladu s predpisi)!

Ce bi se vsaj dejanjsko izvajalo zakon in ta 4. clen, bi marsikdo lahko kazensko odgovarjal, pa se ceste bi bile bolj varne!

St235 ::

In najbolj žalostno je, da potem nekateri, vidijo težavo v izvajanju četrtega člena v sodnikih in policajih, ne pa v voznikih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

VREMENSKA NAPOVED ZA VOZNICE IN VOZNIKE

NAPOVED ZA SLOVENIJO

Danes bo rahlo deževje zajelo večji del države, zatorej velja opozorilo vsem voznikom, da se zaradi novih omejitev na pot odpravijo vsaj dve uri prej. Omejitve so na regionalnih in magistralnih cestah (55 km/h); avtocestah (85km/h) ter naseljih (35 km/h). Pri speljevanju na križiščih velja še posebna pozornost ter striktno držanje omejitev čez celotno križišče na 10 km/h, saj lahko voznikom v nasprotnem primeru za kratek čas zdrsnejo gnana kolesa, kar lahko posledično privede do izjemno paničnih reakcij.
Zaradi povečanega obsega vlage v ozračju, ARSO in Ministrstvo za promet priporočata povečano uporabo brisalcev in smernikov. DARS dodaja dodatno opozorilo, da se vozniki držijo levega pasu avtocestnega križa, saj je zaradi rahlih padavin velika možnost izbrisa sredinskih črt.
V severni in severovzhodni Sloveniji bo snežilo, poleg pobeljenih travnikov in gozdov pa DRSC predvideva tudi rahlo pobeljene ceste. Uporabnikom svetujejo uporabo vzporednih smučarskih stez ali gledanje popoldanskega programa na TV Slo 1 (Mostovi - Hidak, Turbulenca in Pod klobukom) v objemu toplega doma.

Jutranje temperature bodo od 5 do 10 stopinj C, voznikom ne bo potrebno dodatno, nekajminutno, jutranje ogrevanje vozila pred stanovanji. Zaradi najvišjih dnevnih temperatur, ki bodo od 5 do 10 ter ob morju do 14 stopinj C, pa ne bo pretirane potrebe po vklopu klimatskih naprav, kar bo prineslo 0,2 l prihranek na 100 kilometrski poti.

Jutri bo spremenljivo do pretežno oblačno, oblačnost bo višja od vseh vgrajenih meglenk na vozilih. Padavine bodo zjutraj in dopoldne ponehale, zaradi najverjetneje še nekajdnevnega, mokrega cestišča pa velja opozorilo o omejenih hitrostih.
Zapihal bo jugozahodni veter, ki bo na plan prinesel, poleg smradu iz kanalizacij, tudi veliko število kondicijsko vprašljivih kolesarjev v letošnji moderni črnini. Najvišje dnevne temperature bodo ravno pravšnje za kolesarjenje v mraku in temi.

NAPOVED ZA SOSEDNJE POKRAJINE

Padavine bodo zajele vse sosednje pokrajine. Na Avstrijskem bodo zaradi višjega standarda, kljub obilnemu deževju, ceste suhe, črte na avtocestah bodo ostale vidne, omejitev ne bo zaznati. Mentalne omejitve ostajajo na Heimatdienstovem.
V Furlaniji, Julijski krajini veljajo opozorila pred fojbnimi duhovi preteklosti, predvsem na Hrvaškem bodo pihali južni vetrovi zaradi podražitev goriva.

VREMENSKA SLIKA

Z juga se nam obeta povečana fronta gastarbeiterjev, z vzhoda pa nam grozi ciklon smrdljivih in tehnično neizpravnih tovornjakov.

OBETI

Obeti so črnogledi, predvidoma voznikom ne bo pomagalo niti Žlendrovanje, niti tretje branje Zakona o varnosti cestnega prometa, niti detajlna vremenska napoved.

OPOZORILO

Ker je ascendent v znamenju vinske trte, lunine mene pa kažejo na večjo prisotnost modrih angelov, opozorilo velja vsem serijskim testerjem maliganov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

Ščepec zadnje dnevnih zgod in prigod me je vodilo k pripravi krajših avtomobilističnih, kolesarskih, pešpotnih navodil, katera si zaslužijo svojo temo. Upoštevajoč vsaj nekatera bodo vodila (najbrž) posledično v zmanjšanem obisku motivacijskih treningov Smiljana Morija, manjšem udejstvovanju na notranjepolitičnih spletnih forumih najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji ter večji delovni vnemi:

1. Vljudno pozivam vse voznice in voznike osebnih vozil, ki niso sposobni voziti na avtocestah hitreje od 60 km/h, da izberejo alternativne poti oziroma cenejši javni prevoz. Vsaka vaša avantura na prehitevalnem pasu povzroči ustavitev časa v vesolju, kar veselo izkoristi George Popescu ter s svojim, po bukareštanskih standardih, tehnično izpravnim tovornjakom veselo prehiteva svoje sotrpine na svoji 72 urni brezspalni trasi. Sicer me veseli, da nam omogočate dolgotrajen ogled vseh možnih prevoznih sredstev iz nekdaj nam sosednje dežele ter hkrati priznam, da je bilo pred 25 leti, po likvidaciji ljubljenega para Ceauscesco izjemno zanimivo opazovati prve registracije z označbo RO, danes pa sem se jih žal že naveličal.

2. Hkrati pozivam takiste voznice in voznike, da upoštevajo večjo naseljenost slovenske deželice od primerjalno Mongolije ter veliko verjetnost, da je pri vključevanju na avtocesto morda še kakšen voznik za vami. 20 - 30 km/h bi bila primerna hitrost vključevanja za kakšen skiro.

3. Voznice in voznike modelov znamk, ki se prvenstveno začnejo na črke X in Q, vljudno prosim, če pustijo pred trgovskimi centri še kakšno parkirno mesto za invalide. Sicer je fino parkirati na njih, ker so blizu vhoda, zaradi večjih dimenzij parkirnega mesta pa vam ne bo nihče poškodoval vašega preljubega konjička z butanjem vrat. Drive-in shopping centrov žal še ne bo kmalu.

4. Voznice in vozniki, ki se vam v petek popoldne in soboto zjutraj tako neizmerno mudi na kavico v mondeno portoroško marino, vljudno prosim, če ne uporabljajo odstavnega pasu za prehitevanje, kajti lahko se vam zgodi, da boste naguzili kakšnega izgubljenega stoječega ferragostnega Giussepeja, ki brez vklopljenih štirih smernikov razmišlja na Ravbarkomandi, zakaj še ni v Italiji: "Madonna, saj smo jo osvobodili!"

5. Dragi kolesarji, cesta ni trening poligon, prometna signalizacija pa menda velja za vse udeležence (razen na kakšnem Touru, Giru, Franji). Saj razumem, da zdrav posameznik daje dodano vrednost družbi...samo marsikaterega rekreativca bi rad povprašal po MENTALNEM zdravju.

6. Za vse zadrteže, ki ne vedo, kaj je zadrga, nosite pa hlače na gumbe: "Zadrga je mehanizem, ki je sestavljen iz dveh zobčastih zapiralnih verižic (zapenjač), ki ju mehanično spenjamo ali odpenjamo z drsnikom in na tak način združimo ali ločimo dva ločena kosa blaga ali podobnega upogljivega materiala." Razumem, da marsikomu ni ravno povsem jasno, kaj dela zadrga v prometu, razumljiveje bo morda tole: "Pravilo zadrge narekuje, da ob zožitvi vsak voznik spusti predse vozilo z drugega voznega pasu. Za največjo pretočnost prometa morajo vozniki peljati do zapore in se šele tam vključiti na drug pas. Na slednjem morajo vozniki med seboj pustiti dovolj veliko razdaljo, da omogočijo vključitev po enega vozila z drugega pasu."

7. Voznice in vozniki, ki radi vozite pri kateri koli hitrosti 2 cm od avtomobila, vabim da se ustavimo in da si skupaj ogledamo moje vozilo ter vse napise na zadnji havbi. Verjamem, da vam je ali A) zanimiv model avtomobila ali B) imate par metersko havbo in ne znate oceniti razdalje ali C) bi radi prebrali model avtomobila ali celo prepoznali grb na registraciji, pa imate preslabo dioptrijo.

8. Morda na koncu še to: vsem nadebudnežem, ki uspejo spraskati zadnje pfeninge, rupije in leke za nakup nekdaj zelo prestižnega voza, danes pa s 6-mestno kilometrsko številko - ne, in še enkrat NE, s tem niste postali direktorji / tajkuni / pomembneži, vaš status se ni spremenil... žal...

9. Voznice in voznike, katerih spomin vsakodnevno peša ter zavedno ali nezavedno pozabljajo, kje so v službi oziroma doma, prosim da ali jedo ogromno česna ali si kupijo navigacijo ter vso potrebno kartografijo, da ne bodo več 2 metra pred izhodom z avtoceste na vso moč zavirali na prehitevalnem pasu.

10. Neuporabnike smernikov v krožiščih, križiščih, avtocestah, parkiriščih,… vljudno prosim, da se zglasijo v avtosalonih / servisih svojih znamk ter poprosijo trgovce / serviserje, da jim pokažejo zadnji tehnološki krik – ročico za smernike. Velik naval že pričakujejo v trgovinah / servisih s 4 krogci ter modro-belimi propelerji.

11. Vse vestne poznavalce pravilnega vključevanja in vožnje v krožiščih prosim, da vsakogar, ki ne bo upošteval pravilne uporabe smernikov – blokirate pri izhodu! Opozorilo: lahko se zgodi, da bo kdo naredil 486 krogov in se mu bo vrtelo v glavi!

12. Božično-novoletna osvetlitev avtomobila z meglenkami je sicer domača folklora italijanskih in paragvajskih voznikov. Vljudno prosim, da jih v jasnem vremenu, v mestu, ob rahlih meglicah, rahlem pršenju dežja izklopite, razen če niste Miran Stanovnik med pripravami na rally Pariz – Dakar. Če ne znate izklopiti meglenk, glej tč. 10. Saj ne želite zgledati na cesti kot Italijani?!?

13. Vsem enoprostorskim mamicam ter tudi nekaterim očetom sporočam, da se vrtci NE zapirajo ob 16.15! Na forumu Moj malček je prišlo do dezinformacije, vaših otrok po 16.16 uri NE bodo prodali na Kosovo, če ne pridete po njih.

Vsem prizadetim pa se že vnaprej globoko opravičujem!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

toplakd ::

Danes sem tudi sam zasledil res ekstra ritolizca.
Omejitev 110, peljem 130, me en prehiteva tam ene dobrih 140, zadaj pripiči en in se mu zalima na 0,5m na rit in blenda ko budala :)
Nimam nič proti temu če se kdo pelje več kot je omejitev, samo tole lepjenje na rit pa je pri nekaterih res ekstremno.
Da ne omenjam totalne neuporabe žmigavcev, pa ko se v MB v pesniškem rondoju že razvrstijo na levo špuro ker bodo šli čez "bob stezo"
in potem celo pot do tja 80 na levi.

Prideš po desni zadaj, se postaviš na levo zanj, potem se mogoče spomni in te opazi, ga prehitiš, greš nazaj na desno, on pa spet nazaj na levo :)

cleanac ::

Ce spremljas promet od zadaj si lahko "izracunas" ali bos lahko s svojo hitrostjo prehitel brez oviranja drugih voznikov. V tvoji situaciji bi pac pospesil, da ga ne oviras, ali pa pocakal, da gre mimo. To, da si ze sam vozil hitreje od omejitve ni noben izgovor.

S tem ne zelim opravicevati dejanja tistega, ki te je prehiteval, le opozoriti, da tudi tvoje vedenje ni bilo pravo.

Drugace pa "blendanje" (zmerno, brez zlorabe rocke) v Avstriji in Nemciji ni prekrsek. Seveda samo, da voznika opozoris in imas za to razlog - recimo, da nakazes prehitevanje.

gruntfürmich ::

sj tisto požiganje radarjev v mariboru ni bil boj goljata proti davidu, boj zatirane raje proti pokvarjenemu sistemu...

tisto je bil boj slovenčkov proti spoštovanju pravil. ker kaj pa ti bo radar naredil hudega, če se voziš po predpisih...???????????



Invictus je izjavil:

A ni to očitno iz vseh postov tukaj, ne samo v tej temi?

Tipična zahojenost Slovencev, ki so jo prvič opazili v 17-tem stoletju in dokumentirali? Da ne govorim še o janzeizmu ...


solatko & co ima pač selektivni spomin, ter iz življenskih izkušenj se dan za dnem znova uči. za izkušnje drugih sploh ne ve...
skratka za vsako znova mu je treba razlagat kako in kaj...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

toplakd ::

Nisem jaz nikogar prehiteval v prvem primeru, sem se pa peljal 20 čez omejitev, po voznem pasu.

scipascapa ::

V Sloveniji je kultura na psu, seveda premalo Policije.
Trend smernikov, varnostne, rdeče v semaforjih, uporaba mobilnega telefona in še in še.

m0LN4r ::

Če bi pa blo preveč policajev bi pa bil to problem, bi prišli štajerci s clioti pa začel ruvat policaje :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

psychoshorty ::

Sam sem vecinoma na poti po avtocesti, na leto naredim nekje 50k km. Dozivel ze vse zivo, ampak vedno ista problematika, kot ze tukaj izpostavljena:

- lepljenje na rit. Nisem imel velikega in mocnega avta (ravnokar kupil novega). Cez cas sem se navadil, da vedno ko sem samo videl kaksne led dnevne luci v ogledalu, da sem se umaknil. Na zacetku so bili lastniki raznih audijev, bmw -jev, VAG ipd... lepo za ritjo, hupali, blinkali, okretali z okoncninami. Nisem se pustil motit, imel glasbo na glas, se umaknil in pustil prehitet. Nevarni so tisti, kot ste eni omenenili, ko se priblizajo ze za 0.5 m.

- prehitevanje s prepocasno hitrostjo po prehitevalnem. Razumem, vcasih pa ne. Sploh ne taksnih, pri katerih se takoj vidi, da ima avto vec kot 200km pa se spravlja zraven kot penzionist.

- blinkerji (prehitevanje, rondoji)... kaj je to sploh? Lep primer je pesniski rondo. Ze 3x se mi je skoraj nekdo zapeljal v avto, ko je menjaval pas, sploh niso pogledali, ali je varno, niti blinkerja... samo volan so znali zamotat. Zaradi taksnih, sedaj v pesniskem vedno vozim po zunanjem pasu, cetudi grem ven na 3 izhodu iz rondoja. Lahk me skurcate, sam tako se nisem dozivel, da bi kdo skusal zapeljat vame.

Sedaj sem kupil vecji in mocnejsi avto. Opazam, da se folk ne lepi vec tako na rit. Ce pa bi se ze kdo skusal, pa malce pohodim plin in ga pustim v dimni zavesi.

Veliko varnih km zelim vsem!

r3dkv1c4 ::

solatko>r3dkv1c4 - Ona ni v ničemer izničila varnostno razdaljo med kamionoma, saj se mora tisti za teboj prilagoditi na nove razmere, toraj mora povečati razdaljo - znižati hitrost.


A res????

Ti pa si bolnik, se pravi, ti se lahko vržeš pred mene na 2m in sem jaz kriv, da nimam var. razdalje......halooooo

Pa kaj je s tabo človek?

To je ČISTO IZSILJEVANJE, da smo si na jasnem in zato je predvidena kazen 3 točke in 700€ kazni.
Preverjeno iz prve roke, ker jo je mož moral plačat za to početje in mu je bilo dokazano tudi na sodišču.

Pa ne bit pameten v prihodnje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

MuadDib ::

St235 je izjavil:

In najbolj žalostno je, da potem nekateri, vidijo težavo v izvajanju četrtega člena v sodnikih in policajih, ne pa v voznikih.


Tezava izvajanja cetrtega clena dejansko je v osnovi ze v avtosoli in posledicno tudi pri policajih. Zakaj? Enostavno, ce bi se v avtosoli ucili voziti pravilno, se zloraba ne bi dogajala, ce pa bi se policaji izvajali zakon kot je treba, pa bi vsaj opozorili tiste starejse (ali pa tiste, ki so pozabili), pa bi slej kot prej prisla kultura na slovenske ceste nazaj.

Pa se ena "skrivnost": ce vidis policaja, ki se ravno pripravlja, da te bo ustavil, enostavno na veliko dvigni roko v pozdrav! 90% verjetno te sploh ne bo ustavil, ce pa ze, pa ni problema... vsakemu se lahko zgodi, da zamenja cloveka s kom drugim ;)

solatko ::

r3dkv1c4 - Bolnik si ti, kajti bralna pismenost je motena zaradi slabovidnosti ali pa ti možgani ne funkcionirajo.
Preberi moj post še enkrat - pravilo prehitevanja je, da se umakneš takoj, ko prehitevano vozilo vidiš v vzratnem ogledalu, kar pomeni cca 20 in ne 2m.
In brez skrbi, se znam obnašat kot voznik in kot uporabnik drugih prometnih sredstev, kakor tudi obeh še celih nog, tako, da se me ni potrebno bat. Vseeno pa se lahko naučiš čitat, da ne bo prihajalo do nesporazumov in, da se ti ne bo brez potrebe dvigal pritisk.
Pa kakšno opravičilo bi tudi sodilo zraven v prihodnje.
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

solatko, ne pametuj....

" pravilo prehitevanja je, da se umakneš takoj, ko prehitevano vozilo vidiš v vzratnem ogledalu, kar pomeni cca 20 in ne 2m."

od kje ti te buče, če je zakonsko predpisana var. razdalja za tov. vozila min 50m.
Potem, kaj če nimaš sredinskega ogledala....(itak jih niti ne rabimo, ker imamo stranska)...recimo dostavna vozila, kamioni,...
Podaj člen zakona, ki govori tebi v prid.


"Ko bo zopet večina voznikov znala vozit dinamično z normalnimi reakcijami glede na ostali promet, se bo tudi spuščanje ob obvezni zahvali, obnovilo. Sicer pa je vozilo, ki na prednostni cesti ustavi, zato, da bi spustilo vozilo iz neprednostne ceste, v prekršku, ker se brez razloga ne sme ustavljat na prednostni cesti."

...razsvetli me in mi povej, kje je bilo omenjeno ustavljanje na prednostni cesti, če sem pa jaz razlagal o vožnji po prehitevalnem pasu z vozilom pred nami, ki je isto v procesu prehitevanja in o nekom tretjem, ki na voznem pasu, z vključenem smernikom čaka na to, da mu nekdo odstopi prednost, da začne manever prehitevanja.

Torej, če sodiš po sebi, verjamem, da so potem zate vsi nepismeni in ne vidijo dlje od svojega nosu.
Opravičilo....hahahah a ti še 100€ nakažem.:))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

FiReFTW ::

Leplenje na rit je resnično najbolj nevarna stvar... pa opažam to tudi pri določenih ljudjeh ki jih poznam in se kdaj peljem z njimi... vozijo 80 ali pa 100 ali pa na avtocesti 130-140, pa pridejo do avta za prehitet pa se mu zalimajo na rit dobesedno da praktično ni več prostora vmes med obema... pa sem že parkrat opozoril na to pa če so resni al kaj, pa pravijo da ni nič takega da itak zabremzajo takoj če se kaj zgodi..

garamond ::

r3dkv1c4 je izjavil:

od kje ti te buče, če je zakonsko predpisana var. razdalja za tov. vozila min 50m.
Tega določila o 50 m ni v Zakonu o pravilih cestnega prometa.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.

m0LN4r ::

FiReFTW je izjavil:

Leplenje na rit je resnično najbolj nevarna stvar... pa opažam to tudi pri določenih ljudjeh ki jih poznam in se kdaj peljem z njimi... vozijo 80 ali pa 100 ali pa na avtocesti 130-140, pa pridejo do avta za prehitet pa se mu zalimajo na rit dobesedno da praktično ni več prostora vmes med obema... pa sem že parkrat opozoril na to pa če so resni al kaj, pa pravijo da ni nič takega da itak zabremzajo takoj če se kaj zgodi..

Enako, sem se peljal z enim svežim neizkušenim šoferjem, ki je bil prvič na daljši vožnji in to na AC dol do HR morja.
Z 175mm zvoščenimi gumami na težkem avtu... 140-160 drugemu 5-10m v riti in isti izgovor, zakaj se on pred mano tak počasi pelje lol.
Pa ga vprašam kaj če nebi tak blizu šel, pa je rekel da ni problema... OMG.

No saj, prvič in zadnjič.

Aja ni bil slovenec :)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SimplyMiha ::

Kaj ni očitno, da se je postavljal pred tabo? Očitno si mu všeč.

solatko ::

r3dkv1c4 - Če si neizkušen, slep in bralno nepismen, naredi preizkus. Pelji mimo parkiranega kamiona in opazuj ogledala, ko boš cel prednji del kamiona videl v desnem ali srednjem ogledalu, zapelji pred njega in ustavi. Dobil boš razdaljo med 15 in 30 metri od kamiona, to pa je dovolj, saj si kamion prehitel in imaš večjo hitrost, torej se ta razdalja veča.

Verjetno sploh nimaš izpita in nisi še nikoli vozil avta, ko mečeš ven take buče. Na vseh regionalnih cestah imaš malokrat toliko prostora, da boš vozilo prehitel na varnosto razdaljo, ki jo potrebuje oni za teboj, torej se po tvoje, na regionalkah in ostalih cestah ne sme prehitevat.

Za varnostno razdaljo je vedno zadolžen voznik za vozilom, nikoli tisti spredaj, vsaj to bi ti lahko bilo jasno.
Če boš prehitel po tvoje (2m pred vozilom) lahko narediš še en preizkus na parkiranem tovornjaku, samo pazi, da ne boš olupil svoj zadnji konec vozila.
Delo krepa človeka

r3dkv1c4 ::

solatko je izjavil:

r3dkv1c4 - Če si neizkušen, slep in bralno nepismen, naredi preizkus. Pelji mimo parkiranega kamiona in opazuj ogledala, ko boš cel prednji del kamiona videl v desnem ali srednjem ogledalu, zapelji pred njega in ustavi. Dobil boš razdaljo med 15 in 30 metri od kamiona, to pa je dovolj, saj si kamion prehitel in imaš večjo hitrost, torej se ta razdalja veča.

Verjetno sploh nimaš izpita in nisi še nikoli vozil avta, ko mečeš ven take buče. Na vseh regionalnih cestah imaš malokrat toliko prostora, da boš vozilo prehitel na varnosto razdaljo, ki jo potrebuje oni za teboj, torej se po tvoje, na regionalkah in ostalih cestah ne sme prehitevat.

Za varnostno razdaljo je vedno zadolžen voznik za vozilom, nikoli tisti spredaj, vsaj to bi ti lahko bilo jasno.
Če boš prehitel po tvoje (2m pred vozilom) lahko narediš še en preizkus na parkiranem tovornjaku, samo pazi, da ne boš olupil svoj zadnji konec vozila.

Ti si car, res, ne morem verjet, da taki strokovnjaki obstajajo.

Prosim, bi si vzel čas zame, da preneseš vse tvoje izkušnje name, ker res, od kar berem tvoje poste o vožnji, sem ugotovil, da sem že celo življenje v zmoti, pa čeprav sem naredil že preko 2 mio km.
Ja in nikoli nisem bil kaznovan za prekratko varnostno razdaljo, že preko 15 let nisem storil prekrška za točke, nisem povzročil prometne nesreče, ljudje, ki se vozijo z menoj se pa vsakič nekaj naučijo in se zahvalijo za varen nasvet....skratka ja....bom skočil kar v avtošolo, ker tole res ni za nikamor.

Bom pa tam predlagal
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

solatko ::

Čudno, da potem ne znaš prehitevat, oziroma ne poznaš osnov varnega prehitevanja!
Delo krepa človeka

MuadDib ::

Samo za informacijo: sam sem bil ustavljen 2x v zadnjih 10 letih! Vsega skupaj! 1. zaradi pasu (policistka si ni dala dopovedat da se peljem le 50 metrov, kar je bilo dejansko res in sem dostavljal robo - zakon pravi da se do 200 metrov za dostavo ne rabis pripet) in drugic na avtocesti v nemciji zaradi redne kontrole. Torej to da ne dobis kazni, se ne pomeni da si dober voznik (no eno kazen sem pa dobil se po posti, ker sem peljal 36kmh namesto 30 - ampak teh 30 eur sem se premogel :P) ampak imas lahko le sreco, da ni nikjer nobenega policaja in da ves kje so radarji!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MuadDib ()

St235 ::

policistka si ni dala dopovedat da se peljem le 50 metrov, kar je bilo dejansko res in sem dostavljal robo - zakon pravi da se do 200 metrov za dostavo ne rabis pripet

Kater zakon?

krneki0001 ::

St235 je izjavil:

policistka si ni dala dopovedat da se peljem le 50 metrov, kar je bilo dejansko res in sem dostavljal robo - zakon pravi da se do 200 metrov za dostavo ne rabis pripet

Kater zakon?


Ga ni!

83. člen
(varnostni pas)
(uradno prečiščeno besedilo)

(1) Med vožnjo morajo biti osebe v motornem vozilu na vseh sedežih, kjer so vgrajeni varnostni pasovi, pripete na način, ki ga je predvidel proizvajalec vozila glede na konstrukcijo zadrževalnega sistema.

(2) Določba prejšnjega odstavka se ne uporablja za avtobuse mestnega potniškega prometa in za avtobuse, ki imajo stojišča, na katerih osebe stojijo.

(3) Varnostnega pasu ni treba uporabljati osebi iz prvega odstavka tega člena, ki z veljavnim zdravniškim potrdilom dokaže, da pasu zaradi zdravstvenih razlogov ne more uporabljati.

(4) Varnostnega pasu ni treba uporabljati osebam na zadnjih sedežih v vozilih policije in vojaške policije, če uporaba varnostnega pasu onemogoča izvajanje uradnih nalog.

(5) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali potnik, ki ravna v nasprotju z določbo prvega odstavka tega člena
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

r3dkv1c4 ::

solatko je izjavil:

Čudno, da potem ne znaš prehitevat, oziroma ne poznaš osnov varnega prehitevanja!

To si ti rekel.
Jaz moram vsaki 2 leti dokazat moje teoretično znanje.
Nimam problem s tem, še manj pa s prakso.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

gruntfürmich ::

hehe, folk v sloveniji si kar svoje zakone izmišljuje. in potem v gostilni to razpredajo in vest se širi in vsi vse vedo...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Mare2 ::

Po mojem pozna osnove, samo tukaj na forumu poskuša vzbujat pozornost. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

MuadDib ::

St235 je izjavil:

policistka si ni dala dopovedat da se peljem le 50 metrov, kar je bilo dejansko res in sem dostavljal robo - zakon pravi da se do 200 metrov za dostavo ne rabis pripet

Kater zakon?


Za mene je policist zakon. Sem vprasal kako je s pasom kolega, ki je policist in mi je ta lepo povedal da je storila neumnost, saj za dostavo na do vsakih 200m ni potrebno imeti pripetega pasu in da to pise v zakonu. Nisem pa sel preverit...

Je pa to bilo leta 2006 ali 2007.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MuadDib ()

mitja73 ::

Kateri zakon pravi da se ne rabis pripenjati?

m0LN4r ::

Če mu je pa policaj rekel
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SimplyMiha ::

Pošljite vprašanje zadolženemu ministrstvu (kje je zdaj ministrstvo za promet? Infrastruktura ali notranje zadeve?), bodo morali znati odgovorit.
1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16519709 (16406) Utk
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332658 (30410) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114656 (91678) solatko

Več podobnih tem