Forum » Na cesti » Izrek za vožnjo na cestah
Izrek za vožnjo na cestah
St235 ::
Laično rečeno: levi pas je rezerviran samo za prehitevanje razen v primerih zgoščenega prometa. In ne zgoščen promet ni to, da kolona vozi po levem pasu medtem ko je desni prazen.
je pa zakonska določba zelo dobro napisana:
(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
In ti jasno pove, da nimaš kaj delat v koloni na levem pasu, če je desni prazen. Pa imamo slovenci s tem enormne težave že pri dvopasovnicah. Bog ne daj, da pridemo na odsek z tremi pasovi, ker 99% ljudi vozi po srednjem in levem pasu. Desni je po nekem kmečkem idiotizmu namenjen kamionom in počasnim vozilom. Tako da bog ne daj na njega zapeljat, ker si ob ekekcijo za nadaljnje pol leta.
je pa zakonska določba zelo dobro napisana:
(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
In ti jasno pove, da nimaš kaj delat v koloni na levem pasu, če je desni prazen. Pa imamo slovenci s tem enormne težave že pri dvopasovnicah. Bog ne daj, da pridemo na odsek z tremi pasovi, ker 99% ljudi vozi po srednjem in levem pasu. Desni je po nekem kmečkem idiotizmu namenjen kamionom in počasnim vozilom. Tako da bog ne daj na njega zapeljat, ker si ob ekekcijo za nadaljnje pol leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
facepalm ::
Oz "prometni pas". Izhajati iz pogovornega izraza "prehitevalni pas" in iz njega izpeljati, da je rezerviran samo za prehitevanje je napačno.
je to res? afaik se konstantna voznja po "prehitevalnem" pasu kaznuje. ali so ze spremenili predpise?
npr. v italiji, imas na vsakih nekaj km obvestila, da se moras drzati najbolj desnega, prostega voznega pasa.
pri nas je infrastruktura kriva za tako prometno kulturo. smo pac ljudje in se privajamo razmeram in zato tudi vozimo tako kakor nam infrastruktura "narekuje".
eni postanejo extra previdni, drugi extra agresivni.
fact: po 800km (do milana in nazaj) voznje po AC v ita, nisem bil primoran niti 1x zmanjsati hitrost pod 140kmph (po stevcu) zaradi prometa.
in ne pretiravam.. niti 1x!
pri nas pa je stalnica pospesevanje in zaviranje med 140 in 90kmph na nekaj 10km ali celo manj.
avtocesta brez 3. pasa, zame ni prava avtocesta. in zato, vozimo tako kot vozimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Genetic ::
@solatko: pa ne morem da verjamem. Kaj v zakonu ti ni jasno, da je omejitev 130 km/h IN NIČ VEČ! To ni moje mišljenje ampak je zakon jasen, da je takšna omejitev. In kar je več je kršenje predpisov. Jasno kot beli dan.
Cigavih 130 km/h in nic vec? Tvojih?
Ti peljes 130km/h, tako ti vsaj kaze stevec, dejansko pa peljes 127km/h. Nekdo drug za tabo, v drugem avtomobilu, pelje 130km/h, tako mu vsaj kaze stevec, dejansko pa pelje 128km/h. Ga oviras ali ne, kljub temu, da po tvojem svetem prepricanju peljes maksimalno, kolikor lahko, po zakonu?
Se opravicujem, ce sem citiral napacnega, leti pa na tistega, ki trdi, da ga nima nihce prehitevati, ce on vozi 130km/h
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Genetic ()
Aston_11 ::
Seveda ga oviraš, saj bi rad peljal hitreje, čeprav ne sme. Itak pa ne en ne drugi nista sposobna zvoziti ovinkaste ceste brez sekanja ovinkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
St235 ::
afaik se konstantna voznja po "prehitevalnem" pasu kaznuje. ali so ze spremenili predpise?
niso, kazniva je vožnja brez razloga po kateremkoli pasu razen skrajno desnem.
Aston_11 ::
Podpitanje. Na progi Ajdovščina Nova Gorica imaš na dvopasovnici totalno zjeban vozni pas. In je za potnike in vozilo manj obremenjujoča vožnja po levem pasu. Je to razlog za vožnjo po levem pasu, če je desni fraj?afaik se konstantna voznja po "prehitevalnem" pasu kaznuje. ali so ze spremenili predpise?
niso, kazniva je vožnja brez razloga po kateremkoli pasu razen skrajno desnem.
Bellzmet ::
Seveda je skoz govor, da je desni pas zaseden in se prehiteva. Halo - berite poste prosim!
@genetic: avto ima vse papirje (tehnični, homologacija) tako da če mi kaže 130 km/h grem 130 km/h. Butast argument. Potato, potatoe.
@genetic: avto ima vse papirje (tehnični, homologacija) tako da če mi kaže 130 km/h grem 130 km/h. Butast argument. Potato, potatoe.
St235 ::
@genetic: avto ima vse papirje (tehnični, homologacija) tako da če mi kaže 130 km/h grem 130 km/h.
samo s prstom po zemljevidu. daj vsaj neumnosti ne govorit.
facepalm ::
Seveda je skoz govor, da je desni pas zaseden in se prehiteva. Halo - berite poste prosim!
@genetic: avto ima vse papirje (tehnični, homologacija) tako da če mi kaže 130 km/h grem 130 km/h. Butast argument. Potato, potatoe.
in kaj pa predvidena odstopanja stevca (ponavadi 5 do 8kmph)?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
St235 ::
Podpitanje. Na progi Ajdovščina Nova Gorica imaš na dvopasovnici totalno zjeban vozni pas. In je za potnike in vozilo manj obremenjujoča vožnja po levem pasu. Je to razlog za vožnjo po levem pasu, če je desni fraj?afaik se konstantna voznja po "prehitevalnem" pasu kaznuje. ali so ze spremenili predpise?
niso, kazniva je vožnja brez razloga po kateremkoli pasu razen skrajno desnem.
Teoretično ne, bi moral dokazavot, da je pa uničen do te mere, da ti je bila ogrožena varnost. Samo to je bolj kot ne teoretična debate, ker ne poznam primerov kjer bi policij napisal kazen nekomu, ki na prazni avtocesti ne vozi po desnem pasu.
Bellzmet ::
"in kaj pa predvidena odstopanja stevca (po navadi 5 do 8kmph)?"
Definitivno nima nobenega pomena/vpliva na debato. Zdej bomo pa števce krivil za vožnjo za ritjo. Ne spada v to debato.
Definitivno nima nobenega pomena/vpliva na debato. Zdej bomo pa števce krivil za vožnjo za ritjo. Ne spada v to debato.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
St235 ::
Seveda je skoz govor, da je desni pas zaseden in se prehiteva. Halo - berite poste prosim!
Jih beremo in tole je tvoja prva izjava: Bedarija. Če vozim na avtocesti 130 km/h se ne umaknem nobenemu, ker nobeden ne sme peljati čez 130km/h.
Kje je govora o prehitevanju? To se zelo jasno bere, da ti voziš 130km/h in ti dol visi za to kaj se dogaja okoli tebe. Si tudi brez težav predstavljam, kako drgneš 130 po levem pasu, ker 2km pred sabo vidiš kamion.
"in kaj pa predvidena odstopanja stevca (po navadi 5 do 8kmph)?"
Definitivno nima nobenega pomena/vpliva na debato. Zdej bomo pa števce krivil za vožnjo za ritjo. Ne spada v to debato.
Sodi v neumno izjavo, da je vsak, ki vozi hitreje od tebe avtomatično v prekršku. To ali nekdo vozi prehitro ali ne lahko izmeri samo radar, nikakor pa ne ti s svojim števcem v avtomobilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
facepalm ::
"in kaj pa predvidena odstopanja stevca (po navadi 5 do 8kmph)?"
Definitivno nima nobenega pomena/vpliva na debato. Zdej bomo pa števce krivil za vožnjo za ritjo. Ne spada v to debato.
torej, ker ti vozis cca 122 kmph (130 po stevcu), se nebi pocutil dolznega umakniti nekomu ki vozi 129 kmph (130 po gpsju), ker trdis, da je v prekrsku?
to je seveda vse hipoteticno.
primerja se pa lahko s tem, da bi te jaz zaparkiral na parkiriscu, ker vidim, da imas tlak v pnevmatikah prenizek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Bellzmet ::
@lakotnik29: ja zdej sem prav vesel k si me razsvetlil, da jaz ne morem drugim hitrosti merit. Tega pa res nisem vedel. A zato imajo policaji radarje?
In ja, če vozim jaz 130 km/h vsak, ki me prehiti je v prekršku, ker vozi hitreje - omejitev je 130 km/h. Zdej če se pa mislite pregovarjat za tiste par km/h kakor števci baje drugače, narobe kažejo - se pa dejte. Samo v drugi temi, ker tukaj imeti ta argument je bedasto.
Pa če se na vašo butalsko logiko spustim. Sem kje sem napisal, da grem 130 km/h po števcu ali po GPSu?
In ja, če vozim jaz 130 km/h vsak, ki me prehiti je v prekršku, ker vozi hitreje - omejitev je 130 km/h. Zdej če se pa mislite pregovarjat za tiste par km/h kakor števci baje drugače, narobe kažejo - se pa dejte. Samo v drugi temi, ker tukaj imeti ta argument je bedasto.
Pa če se na vašo butalsko logiko spustim. Sem kje sem napisal, da grem 130 km/h po števcu ali po GPSu?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
facepalm ::
@lakotnik29: ja zdej sem prav vesel k si me razsvetlil, da jaz ne morem drugim hitrosti merit. Tega pa res nisem vedel. A zato imajo policaji radarje?
In ja, če vozim jaz 130 km/h vsak, ki me prehiti je v prekršku, ker vozi hitreje - omejitev je 130 km/h. Zdej če se pa mislite pregovarjat za tiste par km/h kakor števci baje drugače, narobe kažejo - se pa dejte. Samo v drugi temi, ker tukaj imeti ta argument je bedasto.
Pa če se na vašo butalsko logiko spustim. Sem kje sem napisal, da grem 130 km/h po števcu ali po GPSu?
ni point v temu, s cim meris svojo hitrost. stvar je v temu, da nisi pristojen za odlocat kdo je v prekrsku in kdo ne. se manj pa za ukrepat. ce vozis 130kmph in imas moznost se umakniti na desni pas nekomu ki vozi 170 pa tega ne storis, si ravno tako v prekrsku kot on.
nisi pa dolzan zaradi njega pospesiti. tudi ce bi vozil "le" 100kmph ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Genetic ::
@Bellzmet: Kako ti ves, da dejansko vozis 130km/h?
Stevec dejansko mora kazati vec, kot je dejanska hitrost:
European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [7][8][9] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:
The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.
The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.
Ok, s pomocjo GPSa. Pa ves, da imajo GPSi razlicne natancnosti?
Dejstvo je, da ti ne ves, ce vozis 130km/h.
Stevec dejansko mora kazati vec, kot je dejanska hitrost:
European Union member states must also grant type approval to vehicles meeting similar EU standards. The ones covering speedometers [7][8][9] are similar to the UNECE regulation in that they specify that:
The indicated speed must never be less than the actual speed, i.e. it should not be possible to inadvertently speed because of an incorrect speedometer reading.
The indicated speed must not be more than 110 percent of the true speed plus 4 km/h at specified test speeds. For example, at 80 km/h, the indicated speed must be no more than 92 km/h.
Ok, s pomocjo GPSa. Pa ves, da imajo GPSi razlicne natancnosti?
Dejstvo je, da ti ne ves, ce vozis 130km/h.
Aston_11 ::
Naj mi en pokaže tisti del zakona, kjer piše, da se mu ni treba umakniti, če uni zadaj pripelje hitrje od njega.
Nato tisti del zakona, kjer piše, da se mu ni treba umakniti, če pripelje z nedovoljeno hitrostjo*.
Nato bi rad še izjemo od pravila, da se desno umakneš takoj, ko imaš možnost za to, izjema pa govori o tem, da se ti ni treba umakniti, če tisti zadaj pripelje z nedovoljeno hitrostjo*.
Nato tisti del zakona, kjer piše, da se mu ni treba umakniti, če pripelje z nedovoljeno hitrostjo*.
Nato bi rad še izjemo od pravila, da se desno umakneš takoj, ko imaš možnost za to, izjema pa govori o tem, da se ti ni treba umakniti, če tisti zadaj pripelje z nedovoljeno hitrostjo*.
Bellzmet ::
Eh nima smisla...preberite za nazaj, da je skos govora o PREHITEVANJU in ne o vožnji po levem pasu, ko je desni frei.
Glede merjenja km/h števc/GPS/radar/sosed na nadvozu pa no comment. Nima smisla v kontekstu te teme to debatirat. Zopet nek izgovor. Glavno, da sem jaz največji idiot, ker spoštujem omejitve. Svašta.
Glede merjenja km/h števc/GPS/radar/sosed na nadvozu pa no comment. Nima smisla v kontekstu te teme to debatirat. Zopet nek izgovor. Glavno, da sem jaz največji idiot, ker spoštujem omejitve. Svašta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Aston_11 ::
facepalm ::
Eh nima smisla...preberite za nazaj, da je skos govora o PREHITEVANJU in ne o vožnji po levem pasu, ko je desni frei.
Glede merjenja km/h števc/GPS/radar/sosed na nadvozu pa no comment. Nima smisla v kontekstu te teme to debatirat. Zopet nek izgovor. Glavno, da sem jaz največji idiot, ker spoštujem omejitve. Svašta.
ok. pol kje tici problem?
- ce vozis 130kmph in bi rad nekoga prehitel, se moras prepricat, da je levi pas prost preden zavijes nanj. ce se nekdo priblizuje, verjetno ne bos silil pred njega neglede na to ali je v prekrsku ali ne
- enkrat ko ze vozis po levem pasu in prehitevas, vozis kolikor ti pase (hitreje od tistega na desnem pasu). ko zakljucis manever, se vrnes na desni pas. ce ni nobenega za teboj, lahko se malo povleces in prehitis se tisti tovornjak, 300m pred tabo. ce pa imas nekoga za ritjo se mu kulturno umaknes in nato spet zapeljes na prehitevalni
kaj je tukaj tako kompliciranega?
solatko ::
Bellzmet - Tvoj EGO tudi deluje močneje od vozniške kulture. Point je v tem, da se umakneš takoj, ko vidiš prehitevano vozilo v vzvratnem ogledalu in je varnostna razdalja med vozili normalna - torej ne voziš po prehitevalnem pasu do naslednjega, ki je 200m+ naprej, zato, da ti slučajno ne bo potrebno zmanjšat hitrost, če boš dohitel vozilo pred teboj in bo prehitevalni pas zaseden.
Nihče te ne preganja, če ti prehitiš vozilo in se umakneš, greš pa na spolni organ tistim, ki bi radi prehiteli tudi tebe, ker za njih voziš prepočasi (ne govorim o hitrosti, tudi tisti nad 130 se ne trpijo med seboj in se enako dogaja pri 150, pa bi tisti zadaj rad vozil 200, kar pa niti slučajno ni tvoja skrb) in predstavljaš oviro hitrejšim od sebe.
Velja enako kot za m0LN4r, bodi kulturen in se umakni takrat, ko se lahko in ne šele takrat, ko se ti zdi. Postani kulturen voznik, bodo tvoji živci veliko manj trpeli, kot sedaj, ko se poizkušaš it policaja - volonterja.
Zanimivo je spremljanje dogajanj med temi "divjaki". Tisti, ki vozijo 150+, se takoj po prehitevanju umaknejo tistim, ki bi radi vozili 200+, med njimi je zelo malo vožnje na riti in zelo malo blendanja in hupanja, kar je znak, da prvi dobro spremljajo dogajanje za seboj.
Malo se zamisli nad tem.
Pri tistih, ki se držite omejitev, niti slučajno ne doživiš, da bi se umaknili med dva kamiona, pa če prav sta 200m+ narazen.
Kdo je v tem primeru pokazal več kulture v prometu - ti ali tisti norci z dobrimi in hitrimi vozili?
Nihče te ne preganja, če ti prehitiš vozilo in se umakneš, greš pa na spolni organ tistim, ki bi radi prehiteli tudi tebe, ker za njih voziš prepočasi (ne govorim o hitrosti, tudi tisti nad 130 se ne trpijo med seboj in se enako dogaja pri 150, pa bi tisti zadaj rad vozil 200, kar pa niti slučajno ni tvoja skrb) in predstavljaš oviro hitrejšim od sebe.
Velja enako kot za m0LN4r, bodi kulturen in se umakni takrat, ko se lahko in ne šele takrat, ko se ti zdi. Postani kulturen voznik, bodo tvoji živci veliko manj trpeli, kot sedaj, ko se poizkušaš it policaja - volonterja.
Zanimivo je spremljanje dogajanj med temi "divjaki". Tisti, ki vozijo 150+, se takoj po prehitevanju umaknejo tistim, ki bi radi vozili 200+, med njimi je zelo malo vožnje na riti in zelo malo blendanja in hupanja, kar je znak, da prvi dobro spremljajo dogajanje za seboj.
Malo se zamisli nad tem.
Pri tistih, ki se držite omejitev, niti slučajno ne doživiš, da bi se umaknili med dva kamiona, pa če prav sta 200m+ narazen.
Kdo je v tem primeru pokazal več kulture v prometu - ti ali tisti norci z dobrimi in hitrimi vozili?
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Genetic ::
@Bellzmet: lepo, da spostujes omejitve, in prav je tako. Mene je predvsem zmotila tvoja vehementna izjava:
Bedarija. Če vozim na avtocesti 130 km/h se ne umaknem nobenemu, ker nobeden ne sme peljati čez 130km/h.
Zato vprasanje, kako ves, da peljes 130km/h.
Bedarija. Če vozim na avtocesti 130 km/h se ne umaknem nobenemu, ker nobeden ne sme peljati čez 130km/h.
Zato vprasanje, kako ves, da peljes 130km/h.
solatko ::
Večina omejitev na evropskih avtocestah na 120-130 se je zgodila v času naftnih kriz, saj so avti pri hitrostih nad 130 krepko pili dragoceno tekočino nad 15l+/100 km. Pojem varnosti se je pojavil potem, ko so statistike prometnih nesreč pokazale pozitiven rezultat, zaradi postavljenih omejitev iz čisto drugega razloga. Izjema so samo Nemci, ki zaradi avtomobilskih lobijev, na določenih odsekih, še vedno pustijo vožnjo brez omejitve, so pa omejili proizvajalce na 250 km/h, ki jo lahko doseže vozilo prodano in registrirano v D.
Odstranitev blokade, razen za testne namene, je kar draga zadeva, če tako vozilo ustavijo policaji.
Za vozila iz druge države ta omejitev ne velja in se lahko mirno vozijo 300, če promet to omogoča.
Imajo pa nekaj vozil, ki krepko presegajo te hitrosti in tudi usposobljene policiste, ki to hitrost brez problema obvladajo.
Odstranitev blokade, razen za testne namene, je kar draga zadeva, če tako vozilo ustavijo policaji.
Za vozila iz druge države ta omejitev ne velja in se lahko mirno vozijo 300, če promet to omogoča.
Imajo pa nekaj vozil, ki krepko presegajo te hitrosti in tudi usposobljene policiste, ki to hitrost brez problema obvladajo.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Bellzmet ::
@genetic: ja se strinjam - ta stavek je zavajajoč. Sem imel v mislih (pa nisem napisal sem mislil, da je samoumevno), da to mislim samo ob prehitevanju, kar sem v kasnejših postih potem dopisal. Če je desni pas prazen seveda vozim po desnem in se ne menim, koliko vozijo po prehitevalnem. Niti pod razno se ne nastavljam "zanalašč" in jih oviram.
@epecar: točno tako kot si napisal.
Težava je v tem, da so nekateri mnenja, da tudi če voziš 130 km/h in prehitevaš, da imajo "pravico" voziti za ritjo in blendat, češ da si prepočasen in da oviraš promet ter da se moraš umaknit v vsako malo luknjo na desnem pasu in ob tem močno zavirat.
@epecar: točno tako kot si napisal.
Težava je v tem, da so nekateri mnenja, da tudi če voziš 130 km/h in prehitevaš, da imajo "pravico" voziti za ritjo in blendat, češ da si prepočasen in da oviraš promet ter da se moraš umaknit v vsako malo luknjo na desnem pasu in ob tem močno zavirat.
facepalm ::
v takem primeru moras imeti pribito v glavi:
na desni pas ne smem zaviti, ce nisem preprican da je "luknja" dovolj velika, da pri tem nebi ogrozal sebe in tiste na desnem pasu.
ce ocenis da ni varno (avto na vsakih 100m), pac peljes naprej s tako hitrostjo kot zelis, na tistega zadaj pa gledas tako kot bi na kretena, ki bi ti na kriziscu trobil, da zapeljes cez rdeco luc.
si pa dolzan, ce je "luknja" dovolj velika, takoj zapeljat na desni pas, cetudi to pomeni, da se ne bos moral se 10min vkljuciti na prehitevalni (kolona za tabo na prehitevalnem).
ce pa si v koloni na prehitevalnem in vozite vsi enakomerno medtem ko je desni pas prost si dolzan zapeljat nanj, tako kot vsi ostali pred teboj.
na desni pas ne smem zaviti, ce nisem preprican da je "luknja" dovolj velika, da pri tem nebi ogrozal sebe in tiste na desnem pasu.
ce ocenis da ni varno (avto na vsakih 100m), pac peljes naprej s tako hitrostjo kot zelis, na tistega zadaj pa gledas tako kot bi na kretena, ki bi ti na kriziscu trobil, da zapeljes cez rdeco luc.
si pa dolzan, ce je "luknja" dovolj velika, takoj zapeljat na desni pas, cetudi to pomeni, da se ne bos moral se 10min vkljuciti na prehitevalni (kolona za tabo na prehitevalnem).
ce pa si v koloni na prehitevalnem in vozite vsi enakomerno medtem ko je desni pas prost si dolzan zapeljat nanj, tako kot vsi ostali pred teboj.
solatko ::
Bellzmet - Normalna varnostna razdalja med vozili je dovolj, da se varno umakneš in seveda prilagodiš po potrebi hitrost ostalim na tem pasu. Ne moreš pa 10 km prehitevat vozilo, ki vozi 1km počasneje od tebe, komot voziš za njim.
Delo krepa človeka
MuadDib ::
Čeprav moram priznat, da v Nemčiji, če grem 180+ sem raje skos kar na prehitevalnem. Je pa treba nazaj gledat, če kdo še hitreje prileti...
Huh... V Nemciji sem bil kar lepo na sredinskem pasu pri 190kmh. Prehiteval sem kamione, mene so pa prehitevali skoraj vsi ostali ;) Ampak zal avto ni sel vec kot 190.
Invictus ::
Vsak, ki se gre volonterskega policista na cestah, si zasluži 3 mesečni tretma v Gorenjskih toplicah ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bellzmet ::
@solatko: ni res. Če pelje 129 km/h in jaz 130 km/h ga imam vso pravico prehitevati 10 km. Noben zakon tega ne prepoveduje. Zakon pa točno prepoveduje vožnjo hitrejšo od 130 km/h.
ZaphodBB ::
Pa pridemo do tega zakaj imamo v Sloveniji tako kot imamo. Ker v maniri tipičnih balkancev domnevamo, da pravila veljajo samo za druge. Medtem, ko "Jaz" pa itak vem kaj delam (tm).
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Bellzmet ::
@invictus: upam (pa dejansko ne), da srečaš pravega, da greš na tretma, če že tako misliš. O volunterskih policistih tukaj ni govora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Genetic ::
@solatko: ni res. Če pelje 129 km/h in jaz 130 km/h ga imam vso pravico prehitevati 10 km. Noben zakon tega ne prepoveduje. Zakon pa točno prepoveduje vožnjo hitrejšo od 130 km/h.
In kako gledas na to pravico, ko dejansko pred tabo en tovornjak prehiteva drugega in to res pocne 5km dolgo?
Zakon je eno, ampak vcasih moras ravnati drugace, predvsem zaradi varnosti (torej prehitis s hitrostjo 140km/h in si pac tistih 5 sekund v prekrsku). Bos ga prehiteval 10km, da bo mogoce oni drugi zaspal in zavil lepo proti tebi?
Invictus ::
@invictus: upam (pa dejansko ne), da srečaš pravega, da greš na tretma, če že tako misliš. O volunterskih policistih tukaj ni govora.
Sevead je ...
A ne bereš solatkovih in svojih postov ?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
facepalm ::
@solatko: ni res. Če pelje 129 km/h in jaz 130 km/h ga imam vso pravico prehitevati 10 km. Noben zakon tega ne prepoveduje. Zakon pa točno prepoveduje vožnjo hitrejšo od 130 km/h.
po tej logiki, bi lahko nekdo vozil 60 po desnem in bi ga ti lahko prehiteval z 61kmph celo pot od LJ do MS?
me zanima tvoja reakcija, ce bi vsak dan srecal enega takega pred sabo:)
Bellzmet ::
@invictus: ne od solatkota ne berem postov oz. če že zelo površno.
Prehitevanje tovornjakov je drugo, ker to delajo pri nižji hitrosti. Če pa jaz prehitevam z maksimalno zakonsko dovoljeno hitrostjo (o kateri govorim že skozi celi post) je pa zgodba popolnoma drugačna.
Prehitevanje tovornjakov je drugo, ker to delajo pri nižji hitrosti. Če pa jaz prehitevam z maksimalno zakonsko dovoljeno hitrostjo (o kateri govorim že skozi celi post) je pa zgodba popolnoma drugačna.
CoolBits ::
Ne ni. Kdo si ti, da boš drugim preprečeval kršit predpise? To je delo policije.
Tovornjak tudi prehiteva z maksimalno hitrostjo...
Tovornjak tudi prehiteva z maksimalno hitrostjo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CoolBits ()
facepalm ::
v bistvu, "prehitevanje" z 1kmph razlike bi se stelo kot vzporedno voznjo. torej al prehitis al se umaknes. kaj bi se zgodilo v primeru, da tisti na desnem pasu pospesi na tvojo hitrost?
ce bi nekdo pred mano konstanto vozil na levem pasu vzporedno s tistim na desnim, bi mu verjetno pokazal vse svetlobne znake, pa verjetno se kakega "manual" :)))
to je zame vecja nesramnost, kot to, da te nekdo zeli izrinit.
ce bi nekdo pred mano konstanto vozil na levem pasu vzporedno s tistim na desnim, bi mu verjetno pokazal vse svetlobne znake, pa verjetno se kakega "manual" :)))
to je zame vecja nesramnost, kot to, da te nekdo zeli izrinit.
MuadDib ::
V Nemciji so v nekaterih dezelah sprejeli zakon, da prehitevalni manever ne sme trajati dlje kot 45 sekund! Seveda se to nanasa na tovornjake, ki s pol kilometra na uro hitreje prehiteva drugega tovornjaka, je pa pokazatelj za zdrav razum, ki ga v sloveniji (zal) ni.
Prehitevanje po desni je tudi meni zelo nevarna stvar. Vendar pa gledam na to, da imam cel odstavni pas za izogib v primeru, da bi me tisti samovsecnes na prehitevalnem pasu slucajno spregledal.
Se mi je pa dejansko v mojih mlajsih letih zgodilo, da sem normalno vozil tistih svojih 140kmh na desnem pasu, zasanjan, saj je bila cesta popolnoma prazna, pa naenkrat dohitim vozilo, ki vozi ca 100kmh na LEVEM pasu. Seveda sem nadaljeval voznjo po SVOJEM pasu (ne gre za prehitevanje po slovenski zakonodaji ampak za voznjo mimo!), vendar sem pa zelo dobro gledal, kaj bo blondinka s telefonom na usesu naredila.
Pa da ne pozabim, oviranje prometa je PREPOVEDANO z zakonom v RS. Zakon velja tudi v primeru, ce je kolona v prekrsku in vozi hitreje kot vozilo, ki to kolono zadrzuje! Torej po prehitevalnem manevru prosim na desni pas.
Prehitevanje po desni je tudi meni zelo nevarna stvar. Vendar pa gledam na to, da imam cel odstavni pas za izogib v primeru, da bi me tisti samovsecnes na prehitevalnem pasu slucajno spregledal.
Se mi je pa dejansko v mojih mlajsih letih zgodilo, da sem normalno vozil tistih svojih 140kmh na desnem pasu, zasanjan, saj je bila cesta popolnoma prazna, pa naenkrat dohitim vozilo, ki vozi ca 100kmh na LEVEM pasu. Seveda sem nadaljeval voznjo po SVOJEM pasu (ne gre za prehitevanje po slovenski zakonodaji ampak za voznjo mimo!), vendar sem pa zelo dobro gledal, kaj bo blondinka s telefonom na usesu naredila.
Pa da ne pozabim, oviranje prometa je PREPOVEDANO z zakonom v RS. Zakon velja tudi v primeru, ce je kolona v prekrsku in vozi hitreje kot vozilo, ki to kolono zadrzuje! Torej po prehitevalnem manevru prosim na desni pas.
solatko ::
Bellzmet - Poglej si člene o prehitevanju, kjer je poudarjeno, da to storimo varno in čim hitreje. Če misliš, da voziš varno s takim načinom, potem ti pač ni pomoči, morda pa te bo v bližnji prihodnosti spametoval kak lastnik velike črne limuzine, s pobrito glavo, ki mu tvoje spoštovanje omejitve hitrosti niti slučajno ne bo všeč.
Takrat boš morda spoznal, da si na cesti nekulturen voznik.
Takrat boš morda spoznal, da si na cesti nekulturen voznik.
Delo krepa človeka
gruntfürmich ::
3 strani izgovorov psihopatov slovenčkov, zakaj lahko kršijo predpise (130kmh na avtocesti)...
sploh se ne čudim...
sploh se ne čudim...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
AndrejO ::
Bog ne daj, da pridemo na odsek z tremi pasovi, ker 99% ljudi vozi po srednjem in levem pasu. Desni je po nekem kmečkem idiotizmu namenjen kamionom in počasnim vozilom.
2. odst. 38. čl. ZPrCP
"(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju."
Kaj torej zakon pravi, če pravi, da je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je izrecno namenjen prehitevanju?
solatko ::
gruntfürmich - Dejstvo je, da določen procent ljudi krši predpise, nalašč ali slučajno, da pa imajo vse države organe, ki so usposobljeni in namenjeni tem kršiteljem stopiti na prste.
Če bi bili vsi policaji, plavih uniform nebi rabili, bi kar takoj med seboj poračunal.
Imamo pa predvsem v prometu veliko pacientov, ki se gredo policaje - volonterje, saj jih ščiti pleh in mislijo, da lahko to počnejo, pa po njihovem mišljenju še umirjajo promet in ga delajo bolj varnega, v resnici pa pri višjih hitrostih sploh ne vedo, da pomenijo za promet večjo nevarnost, kot tisti, ki vozijo hitreje, kot je predpisano.
Govorimo o vozniški kulturi, ki jo imajo ravno taki "policaji" najmanj.
Praviloma naj bi se vsi držali vseh predpisov, vendar je to utopija, katere ni dosegla še nobena, še tako razvita in demokratična država, zato so vse obdržale represivne organe in prekrškovno ter kazensko zakonodajo.
Če bi bili vsi policaji, plavih uniform nebi rabili, bi kar takoj med seboj poračunal.
Imamo pa predvsem v prometu veliko pacientov, ki se gredo policaje - volonterje, saj jih ščiti pleh in mislijo, da lahko to počnejo, pa po njihovem mišljenju še umirjajo promet in ga delajo bolj varnega, v resnici pa pri višjih hitrostih sploh ne vedo, da pomenijo za promet večjo nevarnost, kot tisti, ki vozijo hitreje, kot je predpisano.
Govorimo o vozniški kulturi, ki jo imajo ravno taki "policaji" najmanj.
Praviloma naj bi se vsi držali vseh predpisov, vendar je to utopija, katere ni dosegla še nobena, še tako razvita in demokratična država, zato so vse obdržale represivne organe in prekrškovno ter kazensko zakonodajo.
Delo krepa človeka
facepalm ::
gruntfürmich je izjavil:
3 strani izgovorov psihopatov slovenčkov, zakaj lahko kršijo predpise (130kmh na avtocesti)...
sploh se ne čudim...
in nato se najde en zafrustriran "slovenec?" (kakorkoli je ze ta moderna poslabsalnica za slovenskega drzavljana) ma ja.. slovenec, ki povzame le vse slabo iz debate, le bistva ne. :)
nmj, kje se vas jih najde toliko na kupu:)
St235 ::
Bog ne daj, da pridemo na odsek z tremi pasovi, ker 99% ljudi vozi po srednjem in levem pasu. Desni je po nekem kmečkem idiotizmu namenjen kamionom in počasnim vozilom.
2. odst. 38. čl. ZPrCP
"(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju."
Kaj torej zakon pravi, če pravi, da je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je izrecno namenjen prehitevanju?
Poglej 30. člen, ki je je vezan na avtocesto in hitrocesto. V 7 odstavku določa:
Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
@solatko: ni res. Če pelje 129 km/h in jaz 130 km/h ga imam vso pravico prehitevati 10 km. Noben zakon tega ne prepoveduje. Zakon pa točno prepoveduje vožnjo hitrejšo od 130 km/h.
Samo zato ker imaš pravico, da si kreten nikjer ne piše, da moraš to tudi biti.
Drugače pa ti predlagam, da si prebereš 4. člen zakona. To je edini člen, ki bi ga zakon rabil v koliko bi imeli na cesti manjši procent egocentrikov, ki svoje komplekse zdravijo za volanom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
PA če se že obešamo na črke zakona in skakanje med dva kamiona. Od kje vam ideja, da lahko začnete prehitevat vozilo brez da bi vedeli ali lahko manever varno zaključite?
Ker ima zakon tudi jasna pravila glede prehitevanja več kot enega vozila:
Kjer jasno pove, da več kot eno vozilo lahko prehitevaš SAMO, če ne oviraš hitrejših od sebe (pri čemer nikjer ni določeno da hitrejše vozilo ne sme vozit nad omejitvijo). Tolk, če si slučajno domišljaš da z jajcacanjem 130 po števcu mimo 10 kamionov nisi v prekršku.
Ker ima zakon tudi jasna pravila glede prehitevanja več kot enega vozila:
(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.
Kjer jasno pove, da več kot eno vozilo lahko prehitevaš SAMO, če ne oviraš hitrejših od sebe (pri čemer nikjer ni določeno da hitrejše vozilo ne sme vozit nad omejitvijo). Tolk, če si slučajno domišljaš da z jajcacanjem 130 po števcu mimo 10 kamionov nisi v prekršku.
RedDrake ::
Če imajo kamioni tistih svojih 20m varnostne, potem nisi v prekršku, niti pod točko razno.
Če imata tovornjaka recimo med seboj ~100m @ 100km/h kar je afaik dovolj za njuno varnostno, pa se ti umakneš med njiju na izpitni vožnji, si avtomatsko padel. Izkušnja mlajše sestre od moje boljše polovice izpred cca 8 let. Ti si povzročil da je varnostna razdalja med tremi vozili kar naenkrat postala nezadostna. Ekvivalent izsiljevanju IMHO.
Moje izkušnje so drugače, da se v normalnih pogojih ljudje kar pridno umikajo, kadar se lahko.
Ampak ko je na desni neskončna kolona tovornjakov (primorska AC med delavniki), ki imajo med seboj 20-50m, potem razni speedy nimajo kaj rinit v rit, AC ni tam zato, da bodo oni šli 180+, ostali pa zaradi njih nato 80. Če lahko gredo (odprta cesta), potem naj gredo, direktno v radar pred provido, če pa je promet močno zgoščen, pa takšna vožnja NI varna v nobenem primeru. Jaz osebno vidim limanje na rit večinoma kadar je promet izjemno zgoščen, in le redko (10 do max 20%) kadar je cesta bolj prazna. V drugem primeru si butec če se ne umakneš, ja, v prvem primeru je pa butec oni, ki bi šel 180 v gostem prometu. Nekako isto kot razne budale ki po recimo Celovški ali podobni cesti vijugajo(!) v gostem prometu končnice, da gredo lahko oni svojih 70+ medtem ko se oba pasova pomikata z 40-50.
Da recimo budale, ki sem jo srečal v nedeljo zvečer v Idriji sploh ne omenjam.
Odsek sp. Idrija - Idrija, večino časa je naselje - omejitev 50, nekaj časa je navadna reg. cesta z omejitvijo 90 in nato 70. Vozim prvi v koloni po naselju sp. Idrija po GPS-u med 50-55km/h. Mislim da smo bili trije. Zadaj se nato pojavi Mistubishi Evo, ki z zelo glasnim izpuhov daje vedet, da 50 po naselju je zanj mnogo premalo. Zadnjega v koloni prehiti še med hišami, drugega in mene pa potem na enkrat v desnem, zanj nepreglednem ovinku z vsaj 100+. Table za konec naselja še ni bilo, je pa res da hiš tam tudi ni bilo več. Kako ima lahko tak osebek še izpit mi ni jasno. Zakaj ima denar za tak avto, mi je še manj jasno.
Dokler se za solidne prekrške ne bo plenilo avtomobilov in bo hkrati na cesti *mnogo* več policije, bodo take budale okoli pohajale nekaznovano.
Če imata tovornjaka recimo med seboj ~100m @ 100km/h kar je afaik dovolj za njuno varnostno, pa se ti umakneš med njiju na izpitni vožnji, si avtomatsko padel. Izkušnja mlajše sestre od moje boljše polovice izpred cca 8 let. Ti si povzročil da je varnostna razdalja med tremi vozili kar naenkrat postala nezadostna. Ekvivalent izsiljevanju IMHO.
Moje izkušnje so drugače, da se v normalnih pogojih ljudje kar pridno umikajo, kadar se lahko.
Ampak ko je na desni neskončna kolona tovornjakov (primorska AC med delavniki), ki imajo med seboj 20-50m, potem razni speedy nimajo kaj rinit v rit, AC ni tam zato, da bodo oni šli 180+, ostali pa zaradi njih nato 80. Če lahko gredo (odprta cesta), potem naj gredo, direktno v radar pred provido, če pa je promet močno zgoščen, pa takšna vožnja NI varna v nobenem primeru. Jaz osebno vidim limanje na rit večinoma kadar je promet izjemno zgoščen, in le redko (10 do max 20%) kadar je cesta bolj prazna. V drugem primeru si butec če se ne umakneš, ja, v prvem primeru je pa butec oni, ki bi šel 180 v gostem prometu. Nekako isto kot razne budale ki po recimo Celovški ali podobni cesti vijugajo(!) v gostem prometu končnice, da gredo lahko oni svojih 70+ medtem ko se oba pasova pomikata z 40-50.
Da recimo budale, ki sem jo srečal v nedeljo zvečer v Idriji sploh ne omenjam.
Odsek sp. Idrija - Idrija, večino časa je naselje - omejitev 50, nekaj časa je navadna reg. cesta z omejitvijo 90 in nato 70. Vozim prvi v koloni po naselju sp. Idrija po GPS-u med 50-55km/h. Mislim da smo bili trije. Zadaj se nato pojavi Mistubishi Evo, ki z zelo glasnim izpuhov daje vedet, da 50 po naselju je zanj mnogo premalo. Zadnjega v koloni prehiti še med hišami, drugega in mene pa potem na enkrat v desnem, zanj nepreglednem ovinku z vsaj 100+. Table za konec naselja še ni bilo, je pa res da hiš tam tudi ni bilo več. Kako ima lahko tak osebek še izpit mi ni jasno. Zakaj ima denar za tak avto, mi je še manj jasno.
Dokler se za solidne prekrške ne bo plenilo avtomobilov in bo hkrati na cesti *mnogo* več policije, bodo take budale okoli pohajale nekaznovano.
AndrejO ::
Poglej 30. člen, ki je je vezan na avtocesto in hitrocesto. V 7 odstavku določa:
Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
Sem spregledal.
Bom pa dodal, da je zelo neprijazno od zakonodajalca, da je spisal zakon, kjer ima neko splošno pravilo (38. čl.), k njemu pa dodano izjemo, ki pokrije 99% primerov (30. čl.). Zakaj potem sploh imeti izjemo?
Pa še redkvici se moram opravičiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
solatko ::
RedDrake - Tole o izpitu si si gladko izmislil. Ko ti prehitiš kamion in se umakneš pred njega, mora on prilagoditi varnostno razdaljo, ti jo moraš vzdrževati do tistega pred tabo. Da je padla, je morala početi druge bedarije.
AndrejO - Zakonodaja je taka kot je, lahko pa predlagaš spremembo.
AndrejO - Zakonodaja je taka kot je, lahko pa predlagaš spremembo.
Delo krepa človeka
r3dkv1c4 ::
Še nekaj bi dodal.
V Sloveniji je ignoranca v samem vrhu vozniške kulture in v to spada tudi vklopljen smernik(s tem nakažemo željeni manever.....obrazložitev za vse tiste, ki ne veste kaj zaboga utripa tista rumena lučka),.
Da bi nekdo spustil nekoga predse iz voznega pasa, ko se mu približuje z nekaj km/h večjo hitrostjo, ko ta nakaže svojo namero - OHOHO TO PA NE!7
Bolj kot odstop prednosti, vam ugaja, da se pred seboj vozečemu nalimate na rit(2 prekrška-varnostna razdalja, ogrožanje varnosti sebe in drugih udeležencev v prometu) in s tem zaprete tistemu, ki čaka(z vklopljenim smernikom), da čaka in čaka in čaka in čaka.....da začne manever prehitevanja.
Temu se reče bonton v prometu.
Ja, pri nas ga manjka že v genih, kar ne morem trdit za angleže, špance, nemce(pustimo tiste "nemce z juga").
Zamislite se malo, kam se vam tako mudi na cesti.
V Sloveniji je ignoranca v samem vrhu vozniške kulture in v to spada tudi vklopljen smernik(s tem nakažemo željeni manever.....obrazložitev za vse tiste, ki ne veste kaj zaboga utripa tista rumena lučka),.
Da bi nekdo spustil nekoga predse iz voznega pasa, ko se mu približuje z nekaj km/h večjo hitrostjo, ko ta nakaže svojo namero - OHOHO TO PA NE!7
Bolj kot odstop prednosti, vam ugaja, da se pred seboj vozečemu nalimate na rit(2 prekrška-varnostna razdalja, ogrožanje varnosti sebe in drugih udeležencev v prometu) in s tem zaprete tistemu, ki čaka(z vklopljenim smernikom), da čaka in čaka in čaka in čaka.....da začne manever prehitevanja.
Temu se reče bonton v prometu.
Ja, pri nas ga manjka že v genih, kar ne morem trdit za angleže, špance, nemce(pustimo tiste "nemce z juga").
Zamislite se malo, kam se vam tako mudi na cesti.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
RedDrake ::
Nisem si izmislil, ženska je šla na sredino med dva kamiona, varnostna je postala premajhna, kljub temu da je šla na sredino.
Komisija je rekla, da je potrebno v takih primerih prehitevati do konca. Inštruktor je btw družinski prijatelj, tako da tu ni šlo za njen fail in potem lepo zgodbico.
Dejansko rabiš med tovornjaki dovolj prostora (se pravi 2x varnostna), kar pa oba veva da je bolj redko kot pošten politik.
In spet, če je promet redek je takih limanj malo, kar nakazuje da se ljudje umikajo, če se lahko varno.
Komisija je rekla, da je potrebno v takih primerih prehitevati do konca. Inštruktor je btw družinski prijatelj, tako da tu ni šlo za njen fail in potem lepo zgodbico.
Dejansko rabiš med tovornjaki dovolj prostora (se pravi 2x varnostna), kar pa oba veva da je bolj redko kot pošten politik.
In spet, če je promet redek je takih limanj malo, kar nakazuje da se ljudje umikajo, če se lahko varno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22781 (19478) | Utk |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35884 (33636) | Heavy |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124382 (101404) | solatko |