Forum » Na cesti » Captur, 2008, Mokka ....
Captur, 2008, Mokka ....
Konlov ::
Kupujem nekaj v tem rangu. Novega, bencinar in do 18K€. Tam do 4:50 v dolžino in da se komot usedeš, pa da ni plastik fantstik?
dzinks63 ::
Težka bo, v tem cenovnem razredu so vsi bolj plastik fantastik, lahko izbiraš še med:
Hyundai ix35
Nissan Juke
Nissan Qashqai
Škoda Yeti
Hyundai ix35
Nissan Juke
Nissan Qashqai
Škoda Yeti
facepalm ::
Juke ima baje porazen "headroom" na zadnjih sedezih. Sam nebi vedel, ker nisem zelo visok:)
Osebno bi pogoltnil ta "plastik fantastic" in vzel capturja (izkljucno zaradi tce motorja, ker mi je zelo pri srcu) sumim pa, da je preglednost avta podpovprecna (preglednost rikverc).
Nic te ne stane, ce gres vsakega posebej sprobat in bos sam ugotovil kateri ti najbolj ugaja. V tem cenovnem razredu neke bistvene razlike ne bo.
En nasvet.. ce vzames bencinca, obvezno turbo!
Osebno bi pogoltnil ta "plastik fantastic" in vzel capturja (izkljucno zaradi tce motorja, ker mi je zelo pri srcu) sumim pa, da je preglednost avta podpovprecna (preglednost rikverc).
Nic te ne stane, ce gres vsakega posebej sprobat in bos sam ugotovil kateri ti najbolj ugaja. V tem cenovnem razredu neke bistvene razlike ne bo.
En nasvet.. ce vzames bencinca, obvezno turbo!
mitja73 ::
za 18k dobiš že novega 2008 dizla z alure opremo, sem sprobal testno 2008 in capturja: 2008 je za razred boljši, je pa se treba navadit malega volana. Captur je mal raztegnjen clio in za razred slabša plastika. Oba imata pa zelo kratke in ne ravno udobne sedeže
c0ck4m0u53 ::
Kupujem nekaj v tem rangu. Novega, bencinar in do 18K€. Tam do 4:50 v dolžino in da se komot usedeš, pa da ni plastik fantstik?
Verjamem, da ima avtor teme povsem drugo razlago "plastik fantastik" v mislih, pa vendar me zanima, če sem res edini, ki mu gre trenutni trend črnih plastičnih odbijačev ter pragov pošteno nekam? A je res tako težko naredit avto, kot neko zaključeno celoto in, če že mora bit plastika, bi jo lahko vsaj pobarvali v barvo karoserije? Nekako še razumem, da se to dogaja na budget, manjših avtih, oz. vstopnih modelih vozil, ampak, da tak zmazek dobiš na avtu vrednem 18k €+, je pa velika brca v temo.
Avto še mal pustiš na soncu, ga nekajkrat zapelješ v pralnico in imaš lepo zbledelo črno barvo po celotni dolžini in širini avta. Kaj šele, da je ta plastika mal bolj šlampasto pritrjena + vožnja po naših kolovozih in ti na koncu začne še ropotat med vožnjo, ker ima pač ravno prav odstopanja, da lepo brenči.
RedDrake ::
Humm, tale da se komot usedeš zna biti precej omejujoč faktor tule.
Ker oče kupuje nekaj podobnega, majhnega in dvignjenega od tal, sem šel pregledat salone in sem sedel v vseh navedenih modelih.
Prostornost je v vozilih tipa Juke/2008/Captur porazna. Spredaj je prostora malo, zadaj še manj. Če spredaj sedi povprečen odrasli (180cm), bodo zadaj odrasli imeli precej težav.
O plastičnosti ne bi, ko sem poskusil, če se da volan v Capturju dvigniti bolj kot je bil nastavljen (bilo je zame prenizko), sem dvignil celotno inštrumentno ploščo iz svojega ležišča za cca 5cm . Je seveda šla nazaj, ko sem popustil, a vse skupaj ni dajalo ravno kakega zaupanja v materiale. Že ko se usedeš v Kio je razlika izjemna, da o kakih bolj premium znamkah sploh nebi.
Mokke ne poznam, tako da mnenja o tem vozilu nimam.
Osebno bi glede na tvoje gabarite vsekakor priporočal Hyundai ix35 / Kia Sportage (v osnovi enak avto, z drugačnim stylingom). Tam se sedi udobno, tudi visoko (recimo 2008, kljub temu da je navidezno visok, ima zelo nizko sedišče, in si v nekem povprečnem malo večjem hatchu (Golf razred) praktično enako visoko), kvaliteta materialov je proti Nissan/Renaultu/Škodi recimo znanstvena fantastika, je pa res da imaš samo eno mašino na voljo, in še ta je nekaj vmes. Tisti GDI ima slabosti relativno dragega popravila če gre kaj narobe (injektorji, DPF filter), hkrati pa nima turbine in je v nižjih obratih podhranjen, pa še poraba je relativno visoka. Imaš pa 5 let garancije. Če citiram prodajalca Hyundai-ja: Super mašina za prvih pet let ko je vse v garanciji, kasneje pa je super samo če je primerno vzdrževan in primerno vožen (vsakih 1000km cca 20km vožnje na višjih obratih, ipd ...).
Ker oče kupuje nekaj podobnega, majhnega in dvignjenega od tal, sem šel pregledat salone in sem sedel v vseh navedenih modelih.
Prostornost je v vozilih tipa Juke/2008/Captur porazna. Spredaj je prostora malo, zadaj še manj. Če spredaj sedi povprečen odrasli (180cm), bodo zadaj odrasli imeli precej težav.
O plastičnosti ne bi, ko sem poskusil, če se da volan v Capturju dvigniti bolj kot je bil nastavljen (bilo je zame prenizko), sem dvignil celotno inštrumentno ploščo iz svojega ležišča za cca 5cm . Je seveda šla nazaj, ko sem popustil, a vse skupaj ni dajalo ravno kakega zaupanja v materiale. Že ko se usedeš v Kio je razlika izjemna, da o kakih bolj premium znamkah sploh nebi.
Mokke ne poznam, tako da mnenja o tem vozilu nimam.
Osebno bi glede na tvoje gabarite vsekakor priporočal Hyundai ix35 / Kia Sportage (v osnovi enak avto, z drugačnim stylingom). Tam se sedi udobno, tudi visoko (recimo 2008, kljub temu da je navidezno visok, ima zelo nizko sedišče, in si v nekem povprečnem malo večjem hatchu (Golf razred) praktično enako visoko), kvaliteta materialov je proti Nissan/Renaultu/Škodi recimo znanstvena fantastika, je pa res da imaš samo eno mašino na voljo, in še ta je nekaj vmes. Tisti GDI ima slabosti relativno dragega popravila če gre kaj narobe (injektorji, DPF filter), hkrati pa nima turbine in je v nižjih obratih podhranjen, pa še poraba je relativno visoka. Imaš pa 5 let garancije. Če citiram prodajalca Hyundai-ja: Super mašina za prvih pet let ko je vse v garanciji, kasneje pa je super samo če je primerno vzdrževan in primerno vožen (vsakih 1000km cca 20km vožnje na višjih obratih, ipd ...).
mitja73 ::
c0ck4m0u53 je izjavil:
Kupujem nekaj v tem rangu. Novega, bencinar in do 18K€. Tam do 4:50 v dolžino in da se komot usedeš, pa da ni plastik fantstik?
Verjamem, da ima avtor teme povsem drugo razlago "plastik fantastik" v mislih, pa vendar me zanima, če sem res edini, ki mu gre trenutni trend črnih plastičnih odbijačev ter pragov pošteno nekam? A je res tako težko naredit avto, kot neko zaključeno celoto in, če že mora bit plastika, bi jo lahko vsaj pobarvali v barvo karoserije? Nekako še razumem, da se to dogaja na budget, manjših avtih, oz. vstopnih modelih vozil, ampak, da tak zmazek dobiš na avtu vrednem 18k €+, je pa velika brca v temo.
Avto še mal pustiš na soncu, ga nekajkrat zapelješ v pralnico in imaš lepo zbledelo črno barvo po celotni dolžini in širini avta. Kaj šele, da je ta plastika mal bolj šlampasto pritrjena + vožnja po naših kolovozih in ti na koncu začne še ropotat med vožnjo, ker ima pač ravno prav odstopanja, da lepo brenči.
Jaz pa ravno hočem avto s črnimi odbijači, zato da se ne pozna vsaka praskica. Mi je to veliko bolj praktično.
Humm, tale da se komot usedeš zna biti precej omejujoč faktor tule.
Ker oče kupuje nekaj podobnega, majhnega in dvignjenega od tal, sem šel pregledat salone in sem sedel v vseh navedenih modelih.
Prostornost je v vozilih tipa Juke/2008/Captur porazna. Spredaj je prostora malo, zadaj še manj. Če spredaj sedi povprečen odrasli (180cm), bodo zadaj odrasli imeli precej težav.
O plastičnosti ne bi, ko sem poskusil, če se da volan v Capturju dvigniti bolj kot je bil nastavljen (bilo je zame prenizko), sem dvignil celotno inštrumentno ploščo iz svojega ležišča za cca 5cm . Je seveda šla nazaj, ko sem popustil, a vse skupaj ni dajalo ravno kakega zaupanja v materiale. Že ko se usedeš v Kio je razlika izjemna, da o kakih bolj premium znamkah sploh nebi.
Mokke ne poznam, tako da mnenja o tem vozilu nimam.
Osebno bi glede na tvoje gabarite vsekakor priporočal Hyundai ix35 / Kia Sportage (v osnovi enak avto, z drugačnim stylingom). Tam se sedi udobno, tudi visoko (recimo 2008, kljub temu da je navidezno visok, ima zelo nizko sedišče, in si v nekem povprečnem malo večjem hatchu (Golf razred) praktično enako visoko), kvaliteta materialov je proti Nissan/Renaultu/Škodi recimo znanstvena fantastika, je pa res da imaš samo eno mašino na voljo, in še ta je nekaj vmes. Tisti GDI ima slabosti relativno dragega popravila če gre kaj narobe (injektorji, DPF filter), hkrati pa nima turbine in je v nižjih obratih podhranjen, pa še poraba je relativno visoka. Imaš pa 5 let garancije. Če citiram prodajalca Hyundai-ja: Super mašina za prvih pet let ko je vse v garanciji, kasneje pa je super samo če je primerno vzdrževan in primerno vožen (vsakih 1000km cca 20km vožnje na višjih obratih, ipd ...).
ix35 / Kia Sportage - ne išče tako velikega avta, ampak išče manjšega, a res nihče več ne prebere vprašanja in vsak samo še vsiljuje svoja jajčka.
ix35 / Kia Sportage - to je tud drug cenovni razred, če seveda vzameš primerljivo opremo, motor
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mitja73 ()
Olórin ::
Jaz pa ravno hočem avto s črnimi odbijači, zato da se ne pozna vsaka praskica. Mi je to veliko bolj praktično.
kaj ti to koristi, če je avto v nekaj letih videti izjemno grd ko tista plastika ni več črna ampak šekasto siva.
Meni avti s črnimi plastičnimi odbijači sporočajo le to, da lastnik ne zna obračati avta brez da bi butnil ob vse avte ki so parkirani okoli njega in še kak drog in betonsko ograjo zraven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
mitja73 ::
Jaz pa ravno hočem avto s črnimi odbijači, zato da se ne pozna vsaka praskica. Mi je to veliko bolj praktično.
kaj ti to koristi, če je avto v nekaj letih videti izjemno grd ko tista plastika ni več črna ampak šekasto siva.
Meni avti s črnimi plastičnimi odbijači sporočajo le to, da lastnik ne zna obračati avta brez da bi butnil ob vse avte ki so parkirani okoli njega in še kak drog in betonsko ograjo zraven.
Če že kupiš soft terenca greš vsaj na kolovoz in pri črnih odbijačih se udarci trave/velijc ne bodo poznali če je iz ćrne plastnike odbijač.
Na fenci šmenci laku se bo pač vsak kamenček in travca poznala.
Olórin ::
namestiš bullbar in travca ne bo tolkla po laku ane.
in če se voziš po kolovozu in ne divjaš, se tudi travca ne bo poznala.
in če se voziš po kolovozu in ne divjaš, se tudi travca ne bo poznala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
jnovak ::
c0ck4m0u53 je izjavil:
Kupujem nekaj v tem rangu. Novega, bencinar in do 18K€. Tam do 4:50 v dolžino in da se komot usedeš, pa da ni plastik fantstik?
Osebno bi glede na tvoje gabarite vsekakor priporočal Hyundai ix35 / Kia Sportage (v osnovi enak avto, z drugačnim stylingom). Tam se sedi udobno, tudi visoko (recimo 2008, kljub temu da je navidezno visok, ima zelo nizko sedišče, in si v nekem povprečnem malo večjem hatchu (Golf razred) praktično enako visoko), kvaliteta materialov je proti Nissan/Renaultu/Škodi recimo znanstvena fantastika, je pa res da imaš samo eno mašino na voljo, in še ta je nekaj vmes. Tisti GDI ima slabosti relativno dragega popravila če gre kaj narobe (injektorji, DPF filter), hkrati pa nima turbine in je v nižjih obratih podhranjen, pa še poraba je relativno visoka. Imaš pa 5 let garancije. Če citiram prodajalca Hyundai-ja: Super mašina za prvih pet let ko je vse v garanciji, kasneje pa je super samo če je primerno vzdrževan in primerno vožen (vsakih 1000km cca 20km vožnje na višjih obratih, ipd ...).
ix35 / Kia Sportage - ne išče tako velikega avta, ampak išče manjšega, a res nihče več ne prebere vprašanja in vsak samo še vsiljuje svoja jajčka.
ix35 / Kia Sportage - to je tud drug cenovni razred, če seveda vzameš primerljivo opremo, motor
Ne drži povsem tvoj komentar ...
1) Tako velikega? Ja, res da navaja avte velikosti cca. 4,15 m (Clio size), ampak piše pa tudi "do 4,50 v dolžino". In tako ix35 kot tudi Kia Sportage sta krajša.
2) Kia Sportage bencinar 135 KM je že za 17k in v tej osnovni različici ima že zajeto opremo kot npr. sistem za nadzor zaviranja v ovinkih, pomoč pri speljevanju v kancu, samodejno zaviranje po klancu navzdol, tempomat, stop&go sistem, ... take dodatke pri malih avtih kar konkretno (pre)plačaš. Za jurja extra dobiš pa še xenon & imaš top avto v primerjavi z vso tisto "spimpano plastiko".
Dejstvo je, da se ne splača kupovati malih avtov s top opremo. Clio s top opremo bo dražji od Megane z enako konfiguracijo (plus da bo Megane imel še kak feature več, ki ga pri Clio sploh ne ponujajo, ter imel bo tudi zmoglivejši motor).
V tem primeru ... če se izbira mali avto, do 4,2 m, potem Sportage in ix35 odpadeta. V kolikor tudi malo večji (do 4,5 m) pridejo v poštev, se pa sigurno splača pogledati Korejce.
Konlov ::
Hvala vsem za komentarje.
Na prvi uč me seveda bolj matra ix35 ali Qasquai naprimer. Ampak mi delujeta kar nekako prevelika za moje trenutno videnje potreb. Res sem se z Xaro Picasso, ki jo lastim, kar razvadil na prostornost in komoditeto. Proti razredu Ford Focus npr., rečem, da sediš kot v dnevni sobi. In ker abraham počasi trka na naša vrata in se pojavljajo razne težave z hrbtom ipd., si ne predstavljam, da bi kupil npr. Clio karavan npr ali pa Megana. V redu. Focus, Megan, P308, C4 ipd. po kvaliteti prekašajo verjetno razne Capturje ipd., ko pa se usedem notri, pa rečem: ja za kaj, če lahko sedim nekje drugje bolj komot.
Je pa tudi varijanta, da Xaro Picassoja zamenjam za C4 Picassoja. Ampak po tem moje neko trenutno prepričanje, da za na šiht fjakat pa popoldan otroke na trening vozit rabim nekaj bolj primernega za ta način življenja.
Na prvi uč me seveda bolj matra ix35 ali Qasquai naprimer. Ampak mi delujeta kar nekako prevelika za moje trenutno videnje potreb. Res sem se z Xaro Picasso, ki jo lastim, kar razvadil na prostornost in komoditeto. Proti razredu Ford Focus npr., rečem, da sediš kot v dnevni sobi. In ker abraham počasi trka na naša vrata in se pojavljajo razne težave z hrbtom ipd., si ne predstavljam, da bi kupil npr. Clio karavan npr ali pa Megana. V redu. Focus, Megan, P308, C4 ipd. po kvaliteti prekašajo verjetno razne Capturje ipd., ko pa se usedem notri, pa rečem: ja za kaj, če lahko sedim nekje drugje bolj komot.
Je pa tudi varijanta, da Xaro Picassoja zamenjam za C4 Picassoja. Ampak po tem moje neko trenutno prepričanje, da za na šiht fjakat pa popoldan otroke na trening vozit rabim nekaj bolj primernega za ta način življenja.
RedDrake ::
...
ix35 / Kia Sportage - ne išče tako velikega avta, ampak išče manjšega, a res nihče več ne prebere vprašanja in vsak samo še vsiljuje svoja jajčka.
ix35 / Kia Sportage - to je tud drug cenovni razred, če seveda vzameš primerljivo opremo, motor
Kot je že nekdo pred menoj omenil.
OP pravi da išče avto, kjer se bo udobno sedelo, bo dolg do 4,5m, bo imel benciski motor in bo stal do 18k EUR.
Tako ix35 kot Sportage sta v trenutni akciji na voljo za manj kot 18k EUR in nudita vse zgoraj našteto, imata pa povsem neprimerljive lastnosti glede na tiste male kinderjajčke na velikih kolesih. Akcija sicer verjetno ne bo prav dolgo (Hyundai/KIA za letos pripravlja povsem nove modele večine vozil, med drugim tudi ix35/Sportage modela, zato se gredo odprodajo), ampak dokler je, je to avto ki ustreza parametrom od OP-ja.
Potem, ko bo stvar spet imela ceno krepko nad 20k EUR, bo jasno izven izbora.
gruntfürmich ::
qashqai, toyota rav4, honca cr-v, kia sportage, hyundai x35, (opel antara). to je vse okoli 20k.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
mitja73 ::
Ce ne rabis 4x4 pa c4 cactus, sem bil na testni in super odbit avto, se posebej ce ti ni vsec konfekcija in ti je v veselje imel nekaj malo drugacnega kot imajo vsi. Med captur, 2008 in cactus kar sem jih sam vozil testno bi vedno izbral cactusa, enostavno zato ker je drugacen.
Sriple Tix ::
Pred meseci sem menjal avto in sedel v Cactusu (niti peljati se nisem hotel z njim). Jajc od jajca, razen tega, da je drugačen! Ko smo gradili hišo sem imel prvo verzijo Kangooja in ravno nanj me je takoj spomnil Cactus. Vse kovinsko brez tapeciranja, položaj za volanom ... čuden ... in na moje vprašanje, kaj storijo proti rosenju sovoznikovega stekla, kajti ta stran nima šobe za dovod zračenja, so me najprej v salonu samo debelo gledali in nato želeli prepričati, da so v ta namen tiste male režice pod vetrobranskim steklom. Ima pa touch ekran na sredini, to je res.
Dobre slike sedežev ne najdem, saj jih niti v oglasu nočejo pokazati v celoti, kajti klopce okrog Blejskega jezera so bolj udobne od njih. Je pa drugačen, s tem se vsekakor strjinjam (vse zapisano je plod subjektivne ocene razočaranega interesenta za ta avto) .
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Dobre slike sedežev ne najdem, saj jih niti v oglasu nočejo pokazati v celoti, kajti klopce okrog Blejskega jezera so bolj udobne od njih. Je pa drugačen, s tem se vsekakor strjinjam (vse zapisano je plod subjektivne ocene razočaranega interesenta za ta avto) .
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
facepalm ::
amm.. glede na potrebe in tezave s hrbtom ti bom dal en "grd" ampak funkcionalen predlog:
Renault Modus / Grand Modus.
Je grd, prostoren, poceni in sedi se visoko:)
Renault Modus / Grand Modus.
Je grd, prostoren, poceni in sedi se visoko:)
Konlov ::
RedDrake ::
Morda še predlog za Hyundai ix20 - presenetljivo prostoren avto glede na zunanje dimenzije. Tudi pri prednjem sedežu do konca nazaj, sem zadaj sedel s kakimi 10cm do sedeža pred seboj. Za 18k EUR dobiš 1.6 bencinca z 125KM in maksimalno opremo (panoramska streha, kamera za vzvratno vožnjo, usnjeni sedeži, tempomat, ...).
Še to, tale 1.6 cvvt iz i30 je ena daleč najbolj zanesljivih mašin. Voziš, tankaš in menjaš olje/svečke (ma ketno, tako da še velikega servisa ni).
Še to, tale 1.6 cvvt iz i30 je ena daleč najbolj zanesljivih mašin. Voziš, tankaš in menjaš olje/svečke (ma ketno, tako da še velikega servisa ni).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Konlov ::
Sem danes sprobal C4 Picasso pa je pre velik. C4 Cactus pa ima nekaj pomankljivosti (zadnja klop, cena, pre nizko sedenje).
Olórin ::
C4 cactus je poleg tega tud izjemno cenen plastik fantastik.
Kaj te moti na Hyundai ix35?
Ix20 bo verjetno zelo podoben navadnemu i20, ki bo dejansko precej lep majhen avto
O kvaliteti in neuničljivosti Hyundajevih motorjev verjetno ni potrebno debatirati. Stroj.
Kaj te moti na Hyundai ix35?
Ix20 bo verjetno zelo podoben navadnemu i20, ki bo dejansko precej lep majhen avto
O kvaliteti in neuničljivosti Hyundajevih motorjev verjetno ni potrebno debatirati. Stroj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
Konlov ::
C4 cactus je poleg tega tud izjemno cenen plastik fantastik.
Kaj te moti na Hyundai ix35?
IX35 za 18KEUR?
Nekaj prihajajočih v tem letu:
http://www.whatcar.com/car-news/2015-ho...
http://www.whatcar.com/car-news/2015-ci...
http://www.whatcar.com/car-news/2015-fo...
http://www.whatcar.com/car-news/2015-ho...
http://www.whatcar.com/car-news/2015-ma...
http://www.whatcar.com/car-news/all-new...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Konlov ()
Janac ::
Nekdo, ki je inštruktor v AŠ mi je rekel, da pri Hyundaih i30 menjajo sklopko na 90k kilometrov medtem ko ma Honda Civic 2012 s 300k km še prvo sklopko...
sam povem.
sam povem.
mitja73 ::
C4 cactus je poleg tega tud izjemno cenen plastik fantastik.
Kaj te moti na Hyundai ix35?
Ix20 bo verjetno zelo podoben navadnemu i20, ki bo dejansko precej lep majhen avto
O kvaliteti in neuničljivosti Hyundajevih motorjev verjetno ni potrebno debatirati. Stroj.
Delaš Hyundaie al kaj jih tok propagiraš kuker da so te plačali za to ? ;-)
RedDrake ::
@leilaK ix 35 za cca 18.7k - trenutno so v akciji. Morda bi se dalo izpogajati se kak dodaten popust?
@Janac:
Mozno, v avtosolah sklopke zelo trpijo. Da ma Honda se originalno je povsem mozno - lahko da je sklopka enaka tudi za mocnejse motorje in se pri osnovnem (sklepam da v AS nimajo kaksne divjaske mrcine) obrablja zelo malo. Potem ima Honda verjetno kak HAC serijsko, kar spet doda, ipd ... Seveda se vse to pozna tudi na ceni (vec placas vec dobis).
Max. opremljen i30 stare generacije (tisti, ki ga verjetno primerjas) ni stal vec kot 15k EUR. Honda se zacne pri 18k EUR
Ampak realno, tudi ce menjas na 90kkm sklopko, bos glede na zacetno ceno vseeno prisel ceneje skozi pri korejcu.
Drugace pa se ljudje pri starih i30 niso nic pritozevali glede mehanskih napak. Edina tezava je slab design pragov in pleh na vratih (kar se je rihtalo z recali), pa jasno cricki v armaturi.
@Janac:
Mozno, v avtosolah sklopke zelo trpijo. Da ma Honda se originalno je povsem mozno - lahko da je sklopka enaka tudi za mocnejse motorje in se pri osnovnem (sklepam da v AS nimajo kaksne divjaske mrcine) obrablja zelo malo. Potem ima Honda verjetno kak HAC serijsko, kar spet doda, ipd ... Seveda se vse to pozna tudi na ceni (vec placas vec dobis).
Max. opremljen i30 stare generacije (tisti, ki ga verjetno primerjas) ni stal vec kot 15k EUR. Honda se zacne pri 18k EUR
Ampak realno, tudi ce menjas na 90kkm sklopko, bos glede na zacetno ceno vseeno prisel ceneje skozi pri korejcu.
Drugace pa se ljudje pri starih i30 niso nic pritozevali glede mehanskih napak. Edina tezava je slab design pragov in pleh na vratih (kar se je rihtalo z recali), pa jasno cricki v armaturi.
Robi :P ::
AŠ so druga zgodba sam imam ceedsw ki je prakitčno isti avto kot i30/i30sw le drug izgled... Prva sklopka cca 85kkm sklopka prime vredu ker je bil avto vožen normalno. Tudi sam opu priporočam nekega hyundaia/kio... motrno so zelo zanesljivi znajo pa nizji paketi (pod 15kEUR) delovati plastično ampak za 15+ pa se dobi veliku ALU zadev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Robi :P ()
Olórin ::
C4 cactus je poleg tega tud izjemno cenen plastik fantastik.
Kaj te moti na Hyundai ix35?
Ix20 bo verjetno zelo podoben navadnemu i20, ki bo dejansko precej lep majhen avto
O kvaliteti in neuničljivosti Hyundajevih motorjev verjetno ni potrebno debatirati. Stroj.
Delaš Hyundaie al kaj jih tok propagiraš kuker da so te plačali za to ? ;-)
za ta denar in zahteve ki jih ima OP je to pač najboljša izbira. Omembe odpadnega železa in plastike oziroma Renaulta niso smiselne.
Seveda priporočam tudi Kio, ki itak spada pod Hyundai. Do 17.000 EUR najboljša izbira. Nad 17.000 pa se začnejo resnejše debate o Mazdi. Nad 30.000 pa smo že na nekih pametnih pogovorih o Volvotu in Subaruju. O ostalem ne bom debatiral.
ps.: Ford je neka firma s svojimi zelo dobrimi točkami in obenem tudi nekaterimi slabimi. Zato firme kot celote ne smatram za kvalitetno, ima pa res nekaj zelo dobrih modelov, če se izbere pravi motor.
Sem pač mislil da govorimo o kvalitetnih vozilih na katera se uporabnik lahko zanese 100% in ne o consumer odpadnem materialu.
Nekdo, ki je inštruktor v AŠ mi je rekel, da pri Hyundaih i30 menjajo sklopko na 90k kilometrov medtem ko ma Honda Civic 2012 s 300k km še prvo sklopko...
sam povem.
Ali ti je povedal tudi ali gre v obeh primerih za enako gorivo, torej bencin ali dizel?
Ali ti je povedal, če gre za enako razmerje moči glede na težo?
To so namreč pomembne razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Konlov ::
Obhod salonov in to, da se mi ne mudi toliko, botruje temu, da bom počakal do junija, ko pride HR-V, še prej pa CX-3. Qashqai dopade, tunkcionalnost pa šepa. Mokka je tudi ok.,(če odštejem množico oplovih gumbov na armaturki za radijo), pa pod 4:40 je, kar tudi iščem. Vseeno sem sedl tudi v Peugot 308 ali pa Mazdo 3 ( ki je zelo všečna), ampak je preskok iz enoprostorca na ta razred praktično nemogoč.
Konlov ::
Sprobal Qashqaia 1.2 bencinar. Nekoliko podhranjena mašina, vendar bi šlo. Smo pa super sedeli, je pregleden, tih, ni pre trd pa še kufra ma dovolj. Zmoti tuch zaslon brez slovenskih menijev in nav. vodenja. OK. Itak marketing tele original nav. naprave turi povsod, v resnici pa so bolj kot ne nateg. Ni slo. vodenja, posodabljanje kartografije pa je drago. Boljši je vsak NUVi z lifetime.
Ampak je pa pač tuch moderen in si ne predstavljam, da pripeljem domov avto z gumbi.
Cena: Srednja oprema plus nek safty paket 20K€. Nekoliko pre več se mi zdi in bom še počakal....( Honda HR-V bo zanimiva)
Ampak je pa pač tuch moderen in si ne predstavljam, da pripeljem domov avto z gumbi.
Cena: Srednja oprema plus nek safty paket 20K€. Nekoliko pre več se mi zdi in bom še počakal....( Honda HR-V bo zanimiva)
Sriple Tix ::
Se strinjam. Imel sem HR-V zadnjega letnika, ki se ga je dalo dobiti pri nas (2004) in če bodo novi model opremili s kakšnim pametnim bencinskim motorjem, bi se znalo zgoditi, da s Korejcev, ki jih vozim v zadnjem času, spet presedlam nazaj na Japonca.
Konlov ::
Nek nov 1.5i-VTEC (direktni vbrizg) 130KM co2 140 g/km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Konlov ()
Sriple Tix ::
Naj bo, na osnovi slabe izkušnje mi na misel ne pride kupovati renaultov motor na meganovi platformi z nissanovo značko. Ampak vsakemu svoje, zato mi ni treba utemeljevati, zakaj nimam prav.
Konlov ::
Narobe razumel. To, da je na Jazz osnovi sem povedal za to oziroma v upanju, da ne bo HR-V 5-10% dražji od primerljivega Qashqai, kot je omenjal mitja73. Ker že Qashqai je z 20K€ visoko nasajen....
Martin Krpan ::
C4 cactus je poleg tega tud izjemno cenen plastik fantastik.
Kaj te moti na Hyundai ix35?
Ix20 bo verjetno zelo podoben navadnemu i20, ki bo dejansko precej lep majhen avto
O kvaliteti in neuničljivosti Hyundajevih motorjev verjetno ni potrebno debatirati. Stroj.
Tu je videti , da sta KIA in Hyundaj ravno na nasprotnem koncu lestvice , kot pa ti misliš , da sta. Bolj šrot...
http://www.avto.info/Novosti/ADAC_Kunde...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Martin Krpan ()
Sriple Tix ::
Ko se začnejo lepiti takšni linki, stvar postane smešna, kajti prepričan sem, da se najde podobna lestvica kakšne azijske države (ali pet), kjer so Hyundaji na prvih mestih z vsemi plusi, ki jim jih lahko namenijo.
Martin Krpan ::
Ja , je smešno!
Še bolj smešno pa je , če začne nek posameznik , ki večine avtomobilov ni niti dobro od blizu videl dajati mnenja o teh avtih. Svojega pa po navadi ocenjuje po sistemu "vsak cigan svojega konja hvali"!
Še bolj smešno pa je , če začne nek posameznik , ki večine avtomobilov ni niti dobro od blizu videl dajati mnenja o teh avtih. Svojega pa po navadi ocenjuje po sistemu "vsak cigan svojega konja hvali"!
RedDrake ::
@Ans: Tvoj link prikazuje zadovoljenost strank s svojimi vozili. V Nemčiji. Ammm, kako je sploh lahko na vrhu kaj drugega kot raznorazni nemški paradni konji?
Nima pa tisti link z mehansko zanesljivost nič. Pa preden privlečeš ven kako je recimo Hyundai top šrot po ADAC lestvici zanesljivosti, imej v mislih da imajo vse nemške znamke na domačem trgu lastno asistenco, kar pomeni da večino okvar ADAC ne beleži, da je precej pogost fail pri ostalih znamkah "prazen akumulator" in podobne banalnosti, kar res nakazuje katastrofalno nezanesljiv šrot, right?
Pa še to, VW asistenca v nemčiji ima večjo servisno floto kot ADAC (ki skrbi za malo več strank), le zakaj?
Nima pa tisti link z mehansko zanesljivost nič. Pa preden privlečeš ven kako je recimo Hyundai top šrot po ADAC lestvici zanesljivosti, imej v mislih da imajo vse nemške znamke na domačem trgu lastno asistenco, kar pomeni da večino okvar ADAC ne beleži, da je precej pogost fail pri ostalih znamkah "prazen akumulator" in podobne banalnosti, kar res nakazuje katastrofalno nezanesljiv šrot, right?
Pa še to, VW asistenca v nemčiji ima večjo servisno floto kot ADAC (ki skrbi za malo več strank), le zakaj?
Robi :P ::
A daš še link iz Azije pa mislim da boš meu tam Vagovce na podnu japanarje pa korejce pa na vrhu ;)
perci ::
V aziji se VAG in ostale evropske znamke ne kvarijo. V aziji namreč vsi vozijo japonce in korejce. Razen kakšnega petičnega kitajca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
mitja73 ::
Glede na to da bo na Jazz osnovi upam da ne.
Jazz je "hudo" drag v primerjavi z EU avti, zato jih tudi praktično ni na cestah v EU. Men je bil Civic karavan tanov všeč, pol pride in je cena za normalno opremljenega dizla 22k kar mi je čist preveč.
Al majo proizvodnjo spet v na Japonskem al pa jih vrednostijo v jenih in so zato Honde čist nekonkurenčne v EU. Accorda so menda sami čist nehal prodajat v EU zarad nekonkurečne cene.
Robi :P ::
mitja73 ::
Menda je sam bmw prodal lani 450k avtov v Kitajski, tko da če hočeš v Aziji dober avto kupiš Evropskega, take je pa pač mentaliteta azijcev ki si lahko privoščijo izbiro.
perci ::
Eh, lepo te prosim. Pejt enkrat kam v azijo (Indija, Tajska, Indonezija, Vietnam...) pa mi javi, če boš videl en evropski avto.
Na Kitajskem jih pa imaš, jap. Kolk, dva procenta, tri?
Na Kitajskem jih pa imaš, jap. Kolk, dva procenta, tri?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podivjane cene novih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 57742 (20408) | m0LN4r |
» | Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10062 (8216) | videc |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22106 (15540) | sass628 |
» | Nakup avtomobila/hatchback (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20081 (16412) | Utk |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 65941 (49707) | kljhjkhkjh |