» »

Poškodovan dvomasni vztrajnik

Poškodovan dvomasni vztrajnik

«
1
2

lobo_feroz ::

Živjo,

zanima me, če se lahko s pokvarjenim dvomasnim vztrajnikom še vozim nekaj sto kilometrov. Simptomi so taki, da v prostem teku ropoče, pri zaviranju z motorjem pa trese.

Glede na to, da se je možno s prilagojeno vožnjo tresenju bolj kot ne izogniti, bi rekel, da ni nevarnosti za dodatno škodo na avtu. Ali se motim? Edini razlog za dvomasni vztrajnik je kolikor vem, manj vibracij.

Avto trenutno ni v Sloveniji, menjava vztrajnika v tujini pa bi bila najbrž dražja.

Hvala za morebitne koristne informacije. :)

Amdforce ::

Jaz sem se vozil se cca 15000 oo tem ko je postal glasen. Samo to je ze reskiranje. Par 100km nau problema. Ko je na kraj ze fajn trese na mestu.

GTX970 ::

Menjaj asap.

krneki0001 ::

Kateri avto?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

lobo_feroz ::

Focus 1.8 TDCI

dxx ::

Bolezen teh motorjev... Menjaj čimprej, da ne bo še kaj drugega zraven pobralo.

#000000 ::

Menjaj čimprej, flying wheel je sicer precej drag, cca 800 eur, recimo. Do tedaj pa molitev in zmerna vožnja.

lobo_feroz ::

To je seveda namen, najkasneje po nekaj sto kilometrih (da se spravi avto v Slovenijo). Ampak kaj pa se lahko zgodi? Najbrž lahko vibracije naredijo škodo še kje drugje (menjalnik?), ampak kot rečeno, vibracijam se zaenkrat da večinoma izognit s prilagojeno vožnjo (nič zaviranja z motorjem).

GTX970 ::

Kdo pravi da so servisi v tujini dražji ?
Mora biti servsiran na uradnem (zaradi garancije) ?
Kje se to voziš, da nebi znal nihče tega popraviti ?

"Nekaj 100" km je lahko veliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

#000000 ::

Problem je ker v tujini je roka draga k pes, ampak stojijo 100% za svojim delom, tko da morda vprašaj koliko bi koštalo vse skup, ker pri nas je sicer malo cenejše delo, ampak je material dražji, kaj gre pa lahko k vragu zarad tega pa ne vem povedat.

WarpedGone ::

K vragu gre lahko karkoli od začetka do konca i.e. od ročične gredi do polosi.
Najbol na udaru so ležaji ročične gredi ker po njih poleg batov (za kar so dimenzionirani) tolče še pol vztrajnika. Če je stvar že tolk zanič, da sploh ni več dvoma daje vztrajnik kaput, lahko svetujem le avtovleko. Pod karkoli druzga se ne podpišem.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

AMZS ima avtovleko v tujini do 1500km (v obe smeri, torej 750km od Slovenije) zastonj, če si član in imaš plačan paket tujina. Po moje se to najbolj splača. Cena je okol 60 ali 70 evrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

videc ::

Kupi vztajnik od LUK-s. Dobis ga pri Olef-u. Je cenejsi od originalnega. Verjetno bos moral menjati se sklopko in potisni lezaj.
Ce ti sklopka prime normalno se lahko se pelješ par 100km, ceprav ne priporocam.
Med samo voznjo so vibracije kaj manjse? Ce ja, potem lahko poskusis, predlagam pa, da cim manj zaviras z motorjem in cim manj prestavljaš. Triglav ima tudi asistenco v določenih zav. paketih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

Boobiz ::

Vsekakor pri dvomasnem vztrajniku niti slučajno ni za mešetarit z neoriginalnimi deli.
I'm drunk, what's your excuse?

Dr_M ::

Ker so taki razlicni?
Vecinoma je celo isti proizvajalec, samo pakiranje in cena sta drugacna.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krneki0001 ::

Pogleda od katerega avta enomasni gre hor, kupiš še kit komplet sklopke in daš to zmontirat, pa ne boš imel več problemov z ušivim dvomasnim vztrajnikom.
Dvomasni vztrajniki na tak način da po 200.000 km crknejo so res slaba zadeva.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mavrik ::

Torej je tvoja rešitev to, da zapravi 3x toliko denarja za nekaj kar bo v uporabi še 100.000km zato da ne bi crknilo po 200.000km?
The truth is rarely pure and never simple.

krneki0001 ::

Dvomasni vztrajnik stane 800 evrov, ko se menja se menja tudi kit komplet sklopke (lamela, potisni ležaj in košara), kar je še vsaj dodatnih 150 evrov.
Enomasni vztrajnik stane nekje 250 evrov, kit komplet sklopke pa od 130 evrov naprej. Če dobi rabljen enomasni vztrajnik, ki paše na njegov avto, je cena lahko tudi samo 50 evrov, pa drejarju 30 evrov, da ga še poravna, če je kaj znucano in je to to.

Torej kje bo dal on 3x več denarja?


Na mojem avtu (letnik 2000) sem dal 50 evrov za vztrajnik iz avta, ki je letnik 1994, 130 evrov za nov komplet sklopke, pa sem to zmontiral na avto. Stvar za 180 evrov deluje brez problemov in tako kot mora. Nov dvomasni vztrajnik pa za moj avto stane 780 evrov kopija, nekaj čez 900 pa original.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Dvomasni vztrajnik je tam za razlogom! No ja, če je avto star 15+ let je skoraj vseeno.

drzni86 ::

Sam sem z avtom, ki ima okvarjen dvomasni vztrajnik brez problema naredil 100000+ kilometrov in še vedno normalno vozi. Edini problem je tresenje motorja, če speljuješ z malo gasa ali brez gasa. Če speljujem z malo več gasa tresenja ne čutim!

krneki0001 ::

fikus_ je izjavil:

Dvomasni vztrajnik je tam za razlogom! No ja, če je avto star 15+ let je skoraj vseeno.


Povej razliko med dvomasnim vztrajnikom in navadnim v povezavi z lamelo in potisnim ležajem? In povej še čemu služi dvomasni vztrajnik?

Škoda, ki jo povzroči dvomasni vztrajnik, ko ga "raznese" (upam, da se vidi):





Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Mavrik ()

fikus_ ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

krneki0001 ::

drzni86 je izjavil:

Sam sem z avtom, ki ima okvarjen dvomasni vztrajnik brez problema naredil 100000+ kilometrov in še vedno normalno vozi. Edini problem je tresenje motorja, če speljuješ z malo gasa ali brez gasa. Če speljujem z malo več gasa tresenja ne čutim!


Očitno potem ni napaka v dvomasnem vztrajniku, ker ta zadeva namreč naredi veliko več škode, kot si ti sploh lahko misliš. Verjetno imaš v okvari ležaj ali pa je sama lamela na eni strani bolj obžrta, pa so od tam vibracije.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

fikus_ je izjavil:

nebivedu:
http://avtonasveti.com/dvomasni-vs-enom...

http://www.strojnistvo.com/forum/viewto...


Sem mislil, da boš sam povedal iz svojega znanja, ker trobezljaš o tem, da je tam pač z namenom dvomasni.

Lahko ti iz svojega primera povem: Dvomasni vztrajnik je tam za bolj nežno speljevanje, za manj cukanja in za bolj enakomerno speljevanje, ki ga čuti voznik in ostali v avtu. Če ga zamenjaš za navadnega, ni nobene velike razlike.

Je pa razlika v teži vztrajnikov zanimiva. Dvomasni za moj avto ima 12kg, enomasni pa 8.5kg. Z enomasnim se mašina prej zvrti, v hrib pa prej začne izgubljat moč.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MadMax ::

Na menjalnik pa seveda predelava iz dvo na enomasnega nima nič vpliva?
Japajade.
Pri starejših zadevah, ko so bili menjalniki oreng predimenzionirani je to šlo, na novejših, kjer pa menjalnik nima več neomejene rezerve pa predelava ni pametna.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

2x'=2 ::

fikus_ je izjavil:

nebivedu:
http://avtonasveti.com/dvomasni-vs-enom...


ampak na tem linku je napisano:
...zato priporočamo, da se namesto z menjavo dvomasnega vztrajnika odločite za konverzijo na enomasnega...

videc ::

Na tem linku piše pa nekaj povsem drugega, iz izkušenj nekoga, ki je to naredil: http://www.pistonheads.com/GASSING/topi...!

V glavnem, ne priporočam, pa verjetno še kdo ne.
Sicer pa, tveganje tako ali tako prevzameš sam, če narediš zamenjavo.
Kateri letnik je Focus?

MadMax ::

Saj svizec tudi zavije čokolado.... Na spletu ni težko najti na tone nebuloz. Tako kot marsikdo wiki navedbe vzame za gotovo dejstvo.
Sicer pa, vsak se sam odloči. Jaz odsvetujem konverzijo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

borisk ::

Če se ti zdi drago, poglej za dele v tujini, ebay, ali na kakšnem specializiranem forumi za forde. Za alfo 159 sem dobil vzdrajnik + komplet sklopka + potisni ležaj (skupaj s cilindrom) za 515€. Pri nas je toliko samo vztrajnik.

krneki0001 ::

MadMax je izjavil:

Jaz odsvetujem konverzijo.


Razlog? Mislim zakaj odsvetuješ?

Jaz priporočam konverzijo. Ker to pomeni:
- zanesljivost
- nič več menjave vztrajnika na 200.000km
- kasneje cenejši komplet sklopke(ko menjaš sklopko)

Slabost bo pa samo to, da bo speljevanje manj gladko, kot je bilo z dvomasnim vztrajnikom.

Na mojem avtu je že tako.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

stara mama ::

Če že misliš na enomasnega, potem lahko kar dvomasnega skupaj zašvasaš in je enako.
Al pa tud začasno lahko t oanrediš, da se avto pripelje.
Ni pa pametno na dolgi rok, kompleti za predelavo v enomasnega pa se prej al slej izkažejo za stran vržen denar, ker večina popizdi zarad vibracij in spet montira dvomasne v najboljšem primeru.

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

ce obstaja kit za ta motor, bi sam naredil konverzijo na enomasni.
dvomasni niso vedno namesceni iz pametnega vzroka (vsaj iz vidika zanesljivosti ne).
npr. stari 1.9 dci motorji kateri so namesceni v laguni (2) in v volvu v40. v laguni uporabljajo enomasni vztrajnik, v volvu pa dvomasni. motorja sta ista, le menjalnik je drugi. in kar je neverjetno.. oba se peljeta! :)

nwm.. mislim, da tiste dodatne vibracije ob enomasnem vztrajniku, ne skodujejo pretirano ostalim "komponentam". ampak to je samo moje mnenje.

krneki0001 ::

stara mama je izjavil:

Če že misliš na enomasnega, potem lahko kar dvomasnega skupaj zašvasaš in je enako.

In kater bedak ti bo šel dvomasni vztrajnik švasat? Si že videl, kako je zadeva narejena? Mogoče veš, zakaj mora biti vztrajnik balansiran? Si prepričan, da ga boš zašvasal tako dobro, da bo ostal zbalansiran?

Mislim fantje, tukaj pa nimate pojma. S temi zadevami se ni za igrat, vztrajnik lahko tudi "raznese" in ko se zadeva zaradi visoke hitrosti razleti, je zvon menjalnika in pleh med vami in vztrajnikom premalo, da bi vas zaščitil pred "projektili".




stara mama je izjavil:


Al pa tud začasno lahko t oanrediš, da se avto pripelje.
Ni pa pametno na dolgi rok, kompleti za predelavo v enomasnega pa se prej al slej izkažejo za stran vržen denar, ker večina popizdi zarad vibracij in spet montira dvomasne v najboljšem primeru.


Dej ne nakladaj o vibracijah. Vibracij ne sme biti ne pri enem ne pri drugem, ker to pomeni da nekaj ni pravilno zbalansirano. Poleg tega so bili do sedaj enomasni vztrajniki dobri za vse avtomobile, zdej so pa kr naenkrat zanič al kaj. Ne bit naiven.

Prej je lamela imela fedre, da je blažila zadeve, pri dvomasnem vztrajniku je prevzel vlogo blaženja vztrajnik, lamela pa je toga. Seveda je vztrajnik večji in imaš lahko več fedrov v njem za blaženje, ampak da moraš to zadevo vsakih 200.000 km menjat je pa brez veze, naj naredijo zadevo, ki bo zdržala vsaj pol miljona kilometrov.

facepalm je izjavil:

ce obstaja kit za ta motor, bi sam naredil konverzijo na enomasni.
dvomasni niso vedno namesceni iz pametnega vzroka (vsaj iz vidika zanesljivosti ne).
npr. stari 1.9 dci motorji kateri so namesceni v laguni (2) in v volvu v40. v laguni uporabljajo enomasni vztrajnik, v volvu pa dvomasni. motorja sta ista, le menjalnik je drugi. in kar je neverjetno.. oba se peljeta! :)

nwm.. mislim, da tiste dodatne vibracije ob enomasnem vztrajniku, ne skodujejo pretirano ostalim "komponentam". ampak to je samo moje mnenje.


Točno tako.
Recimo pri subaruju imata forester in legacy enak motor in enak menjalnik, samo legacy ima dvomasni vztrajnik, forester pa ne. tresenja in vibracij ni pa pri nobenem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

stara mama ::

krneki0001 je izjavil:

stara mama je izjavil:

Če že misliš na enomasnega, potem lahko kar dvomasnega skupaj zašvasaš in je enako.

In kater bedak ti bo šel dvomasni vztrajnik švasat? Si že videl, kako je zadeva narejena? Mogoče veš, zakaj mora biti vztrajnik balansiran? Si prepričan, da ga boš zašvasal tako dobro, da bo ostal zbalansiran?

Mislim fantje, tukaj pa nimate pojma. S temi zadevami se ni za igrat, vztrajnik lahko tudi "raznese" in ko se zadeva zaradi visoke hitrosti razleti, je zvon menjalnika in pleh med vami in vztrajnikom premalo, da bi vas zaščitil pred "projektili".

stara mama je izjavil:


Al pa tud začasno lahko t oanrediš, da se avto pripelje.
Ni pa pametno na dolgi rok, kompleti za predelavo v enomasnega pa se prej al slej izkažejo za stran vržen denar, ker večina popizdi zarad vibracij in spet montira dvomasne v najboljšem primeru.


Dej ne nakladaj o vibracijah. Vibracij ne sme biti ne pri enem ne pri drugem, ker to pomeni da nekaj ni pravilno zbalansirano. Poleg tega so bili do sedaj enomasni vztrajniki dobri za vse avtomobile, zdej so pa kr naenkrat zanič al kaj. Ne bit naiven.

Prej je lamela imela fedre, da je blažila zadeve, pri dvomasnem vztrajniku je prevzel vlogo blaženja vztrajnik, lamela pa je toga. Seveda je vztrajnik večji in imaš lahko več fedrov v njem za blaženje, ampak da moraš to zadevo vsakih 200.000 km menjat je pa brez veze, naj naredijo zadevo, ki bo zdržala vsaj pol miljona kilometrov.


Spet nekdo ki hoče bit pameten, a ? (ne skrbet, slo-tech je poln takih)
Gremo lepit linke..... ok: http://forum.bmwslo.com/showpost.php?p=...

In jap, ne boš verjel, ljudje so že švasali skupaj vztrajnike.

In pa še: zakaj mora crknit?
Zakaj ti npr. tud fedra na amortizerju crkne? - no evo iz enakega razloga.
Zakaj? Zato...... ker za konstruiranjem motorja stoji kompleksna matematika ki je sam nikoli ne boš RAZUMEL! (tudi jaz je ne razumem dobro, pa sem dobil vpogled v njo).
In ta matematika pač upošteva dvomasne vztrajnike. Prej jih pa ni.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

In ta matematika pač upošteva dvomasne vztrajnike. Prej jih pa ni.

Therein lies the catch.
Ista mašina je bila v lagunah in primerah. V lagunah "renault, šit od šita", v primerah pa "to je japonec, to dela". Ves hudič je v skritih detajlih.
Proizvajalec nadomestnih kitov nikoli ne bo upošteval tako širokega spektra vpliva zamenjave na celoto, kot je bila upoštevana pri celi konstrukciji.
Ja, so "iste" mašine v različnih avtih, ki se razlikujejo "samo" v eno/dvomasnem vztrajniku. Dokler ne greš gledat ležajev, injektorjev in *softvera*, ki celo zadevo fura, mase vozila itd. Piše na zgornjih linkih kaj je osnovni vzrok vpeljave dvomasnih zadev - ker bolje dušijo močnejše sunke, kateri se dogajajo pri novejših motorjih z več navora in (tipično) manjšo prostornino/št. cilindrov.

Moj 2.0dCi izpljune 400Nm navora na osnovni gredi. Nek dizl stare šole je dal ven mogoče 200, star bencinar enake prostornine pa kakih 150. Lamele v sklopki so enostavno premajhne da bi lahk na daljši rok požrle vse kar tolče po njih. Moj dvomasni naj bi bil še OK, pa praktično od novega čutim vibracije na volanu že v prostem teku. Enomasni mi ne pride na kraj pameti, tole je tut glavni razlog zakaj *nočem* na čiptjuning po še več navora tam spodaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

stara mama je izjavil:

Spet nekdo ki hoče bit pameten, a ? (ne skrbet, slo-tech je poln takih)
Gremo lepit linke..... ok: http://forum.bmwslo.com/showpost.php?p=...

In jap, ne boš verjel, ljudje so že švasali skupaj vztrajnike.

In pa še: zakaj mora crknit?
Zakaj ti npr. tud fedra na amortizerju crkne? - no evo iz enakega razloga.
Zakaj? Zato...... ker za konstruiranjem motorja stoji kompleksna matematika ki je sam nikoli ne boš RAZUMEL! (tudi jaz je ne razumem dobro, pa sem dobil vpogled v njo).
In ta matematika pač upošteva dvomasne vztrajnike. Prej jih pa ni.


Če bi bilo švasanje vztrajnika tako dobro, bi vsi, ki jim crkne dvomasni vztrajnik, pač zašvasali vztrajnik in bi bila zadeva rešena, pa ni. Le zakaj?

V postih višje, sem prilimal slikce razpadlega dvomasnega vztrajnika. Če malo bolje pogledaš, boš videl luknjo v "mesu" vztrajnika. To je naredil en sam feder. Tak vztrajnik je nebalansiran. In pri švasanju bi ga moral nest nekemu drejarju, da ti ga zbalansira, ker bo drugače štala.
Ker ko tak feder prežre do konca, se ponavadi tak vztrajnik razleti. Torej moraš vse kar je premikajočega v vztrajniku pobrati ven, potem šele pošvasat, ga dat zbalansirat in centrirat, potem pa še dobit lamelo, ki ima fedre, da prevzame delo namesto vztrajnika. Ker drugače si naredil nič in boš v takem avtu trpel. Original košara ni narejena za lamelo s fedri, tako da moraš dobiti prilagojeno, ki je debelejša od navadne. Ker je dvomasni vztrajnik nekje vsa 1 do 1.5 cm debelejši od navadnega, boš moral še pazit na to, da boš spravil košaro za lamelo s fedri v zvon.

Glede na to da sem že nekaj avtomobilov obnovil v celoti (tudi motorje teh avtomobilov) in da domači vozni park sam šraufam, občasno pa še komu drugemu kaj na avtu naredim (pa ni to samo menjava olja in svečk, ampak tudi kak "swap" mašine iz enega avta v drugega ter podobno) bi rekel da nimaš ravno veliko pojma o avtomobilih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Moj 2.0dCi izpljune 400Nm navora na osnovni gredi. Nek dizl stare šole je dal ven mogoče 200, star bencinar enake prostornine pa kakih 150. Lamele v sklopki so enostavno premajhne da bi lahk na daljši rok požrle vse kar tolče po njih. Moj dvomasni naj bi bil še OK, pa praktično od novega čutim vibracije na volanu že v prostem teku. Enomasni mi ne pride na kraj pameti, tole je tut glavni razlog zakaj *nočem* na čiptjuning po še več navora tam spodaj.


400Nm naj bi bilo veliko? Meni se ne zdi. Tok ima povprečna predelana impreza, pa ima enomasni vztrajnik.

Kar se pa lamel tiče. Včasih so lamele bile velike, premer je bil par cm večji kot sedaj, ko so lamele premajhne, ker se špara in se ne dela več na večjem zvonu in večji lameli (so stroški potem preveliki, pa servis nima kaj delat), ampak se raje vse minimizira, kar se tiče mašin, sej na zunaj so pa avtomobili vedno večji.
Delo lamele prevzema dvomasni vztrajnik, ki je sedaj debelejši in ima fedre vgrajene v notranjosti. Ampak za kakšno ceno? Menjava na vsakih 200.000km? A ni to malo prehudo, glede na ceno dvomasnega vztrajnika?

Potem je bolje da naredijo na navadne lamele, pa naj dajo 2 ali 3 zaporedno, kot imajo nekateri športni avtomobili.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

WarpedGone ::

Številka sama ni nujno velika, treba je upoštevat iz kakega motorja pride ven in pri kakih vrtljajih.
Razlage da je vztrajnik dvomasni ker se špara pa so mal čudne - bi verjel, če bi bil čipšit, tko je pa strošek visok in pogost.
Če bi enomasni bil enakovreden bi bil v direktni prednosti in nebi praktično vsi rinili na dvomasne.

Potem je bolje da naredijo na navadne lamele, pa naj dajo 2 ali 3 zaporedno, kot imajo nekateri športni avtomobili.

Bolje je, da se visok navor pri nizkih vrtljajih dobi iz elektromotorja, ICE pa na se vrti visoko na relativno nizkem navoru. Ampak to je še dražje kot dvomasni vztrajnik ....
Zbogom in hvala za vse ribe

l0g1t3ch ::

krneki0001 je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Moj 2.0dCi izpljune 400Nm navora na osnovni gredi. Nek dizl stare šole je dal ven mogoče 200, star bencinar enake prostornine pa kakih 150. Lamele v sklopki so enostavno premajhne da bi lahk na daljši rok požrle vse kar tolče po njih. Moj dvomasni naj bi bil še OK, pa praktično od novega čutim vibracije na volanu že v prostem teku. Enomasni mi ne pride na kraj pameti, tole je tut glavni razlog zakaj *nočem* na čiptjuning po še več navora tam spodaj.


400Nm naj bi bilo veliko? Meni se ne zdi. Tok ima povprečna predelana impreza, pa ima enomasni vztrajnik.

Kar se pa lamel tiče. Včasih so lamele bile velike, premer je bil par cm večji kot sedaj, ko so lamele premajhne, ker se špara in se ne dela več na večjem zvonu in večji lameli (so stroški potem preveliki, pa servis nima kaj delat), ampak se raje vse minimizira, kar se tiče mašin, sej na zunaj so pa avtomobili vedno večji.
Delo lamele prevzema dvomasni vztrajnik, ki je sedaj debelejši in ima fedre vgrajene v notranjosti. Ampak za kakšno ceno? Menjava na vsakih 200.000km? A ni to malo prehudo, glede na ceno dvomasnega vztrajnika?

Potem je bolje da naredijo na navadne lamele, pa naj dajo 2 ali 3 zaporedno, kot imajo nekateri športni avtomobili.


Moraš tudi gledat koliko kilometrov delajo ljudje, 200k km za veliko ljudi pomeni kilometrina ki jo bodo naklepali v 10ih ali 15ih letih in bodo že prej menjali avto.
Ne sodi vseh po sebi, pač ne hodijo vsi z avtom dnevno MB-LJ ali pa na road tripe po evropi in afriki.
Sam naredim 20k km letno pa je od vseh kolegov, znancev in družine le malo taki ki jih naredijo več, večina pa občutno manj.

stara mama ::

krneki0001 je izjavil:


Če bi bilo švasanje vztrajnika tako dobro, bi vsi, ki jim crkne dvomasni vztrajnik, pač zašvasali vztrajnik in bi bila zadeva rešena, pa ni. Le zakaj?

A nisem rekel da samo začasno?
Brat bolje, ne pa samo dokazovat svoj naziv...

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Številka sama ni nujno velika, treba je upoštevat iz kakega motorja pride ven in pri kakih vrtljajih.
Razlage da je vztrajnik dvomasni ker se špara pa so mal čudne - bi verjel, če bi bil čipšit, tko je pa strošek visok in pogost.
Če bi enomasni bil enakovreden bi bil v direktni prednosti in nebi praktično vsi rinili na dvomasne.


Dvomasni ima svoje prednosti. Tega nihče ne zanika. Lepše speljevanje in manj cukanjasta prednost. Ampak problem je še vedno to da ga menjaš na 200.000km. Meni to recimo pomeni strošek skoraj 1000 evrov vsake 3 leta (780 evrov vztrajnik, 130 do 180 evrov sklopka).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

GTX970 ::

400Nm naj bi bilo veliko? Meni se ne zdi. Tok ima povprečna predelana impreza, pa ima enomasni vztrajnik.

Wrx sti impreza NI povprečen avto.

krneki0001 ::

l0g1t3ch je izjavil:

Moraš tudi gledat koliko kilometrov delajo ljudje, 200k km za veliko ljudi pomeni kilometrina ki jo bodo naklepali v 10ih ali 15ih letih in bodo že prej menjali avto.
Ne sodi vseh po sebi, pač ne hodijo vsi z avtom dnevno MB-LJ ali pa na road tripe po evropi in afriki.
Sam naredim 20k km letno pa je od vseh kolegov, znancev in družine le malo taki ki jih naredijo več, večina pa občutno manj.


Če gledaš tako, potem moraš na 10 do 15 let menjat vztrajnik, kar pomeni strošek letno 100 do 75 evrov za zamenjavo, kar res ni veliko. Za tiste, ki bi morali to menjat na vsake 3 leta, pa je to prevelik strošek.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

WarpedGone ::

Spregledal sm tudi "predelana" - to ne šteje sploh.
Mojih 400 je iz serijskega 2L dizla. In tut če najdeš kazga druzga ki ima isto al še mal več je to še vedno ekstrem.
Povprečje iz iste kubature je kakšno četrtino niže, v časih enomasnih vztrajnikov (SDI variante) je bilo pa (več) kot pol manj.

Za tiste, ki bi morali to menjat na vsake 3 leta, pa je to prevelik strošek.

Sploh je dobro vprašanje kaj od moderne tehnologije motorjev sploh še je "primerno" in resno dimenzionirano za dolgo življensko dobo in 'veliko' kilometrov izven AC.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

nebivedu, kako imaš ti dvomasne vztrajnike, če kupuješ bencinarje? In tudi če ga imaš v 2,0 bencinarju, nimaš niti blizu 200Nm navora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MadMax ::

facepalm je izjavil:

ce obstaja kit za ta motor, bi sam naredil konverzijo na enomasni.
dvomasni niso vedno namesceni iz pametnega vzroka (vsaj iz vidika zanesljivosti ne).
npr. stari 1.9 dci motorji kateri so namesceni v laguni (2) in v volvu v40. v laguni uporabljajo enomasni vztrajnik, v volvu pa dvomasni. motorja sta ista, le menjalnik je drugi. in kar je neverjetno.. oba se peljeta! :)

nwm.. mislim, da tiste dodatne vibracije ob enomasnem vztrajniku, ne skodujejo pretirano ostalim "komponentam". ampak to je samo moje mnenje.
V boldanem je catch. Točno to sem napisal že v enem prejšnjih postov. Dvomasni vztrajnik ni tam zaradi motorja ampak zaradi menjalnika.


krneki0001 je izjavil:

400Nm naj bi bilo veliko? Meni se ne zdi. Tok ima povprečna predelana impreza, pa ima enomasni vztrajnik.
...
Potem je bolje da naredijo na navadne lamele, pa naj dajo 2 ali 3 zaporedno, kot imajo nekateri športni avtomobili.

1. Ne mešaj bencinarje, ki pod 2k rpm nimajo niti četrtine navora v to debato, kjer je skoraj vsem jasno, da so DMF in njihovi problemi predvsem stvar dizlov, slednji pa imajo okrog 2k že max. navor. In prav zaradi tega so DMF tam. Ako bi tunal dizla na 1/4 navora do 2.5k rpm, potem res ne rabiš DMF.
2. Ne mešaj športne avte, kjer $ niso taka prioriteta kot širokopotrošni za rajo, kjer se zaradi količine dela rahlo drugačna matematika.

Pa za boga milega, nehaj še s subaruji smetit vsako temo o avtih, kako so über alles, ker ustvarjaš prav nasproten efekt.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

krneki0001 ::

stara mama je izjavil:

krneki0001 je izjavil:


Če bi bilo švasanje vztrajnika tako dobro, bi vsi, ki jim crkne dvomasni vztrajnik, pač zašvasali vztrajnik in bi bila zadeva rešena, pa ni. Le zakaj?
A nisem rekel da samo začasno?


Sam tega nebi šel tudi začasno ne delat. Je ravno toliko dela kot če zamenjaš za enomasnega ali pa dvomasnega. Samo škode je lahko veliko več.
Če ga ne zašvasaš pravilno in bo na eni strani preveč teže, boš menjal glavno gred ali pa vsaj semeringe na glavni gredi, vprašanje pa tudi kaj bo storilo z gredjo menjalnika. Lahko se škoda naredi že po 100 km vožnje.

Če ne verjameš, lahko v kolo svojega avta zalimaš kamen ali pa se voziš po blatu, tako da se blato prime na notranjo stran feltne, potem pa naredi 100km po avtocesti. Preverjeno ti lahko povem, da ti semeringe ležaja uniči, če je pa že slab ležaj, gre pa tudi ta rakom žvižgat.

In pri vztrajniku so obrati še višji in se to še bolj pozna.

Utk je izjavil:

nebivedu, kako imaš ti dvomasne vztrajnike, če kupuješ bencinarje? In tudi če ga imaš v 2,0 bencinarju, nimaš niti blizu 200Nm navora.


Subaru legacy ima dvomasni vztrajnik od leta 1999 naprej. Sam imam letnik 2000 in vztrajnik od letnika 1994 ter navadno sklopko.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

MadMax je izjavil:

Ne mešaj bencinarje, ki pod 2k rpm nimajo niti četrtine navora v to debato, kjer je skoraj vsem jasno, da so DMF in njihovi problemi predvsem stvar dizlov, slednji pa imajo okrog 2k že max. navor. In prav zaradi tega so DMF tam. Ako bi tunal dizla na 1/4 navora do 2.5k rpm, potem res ne rabiš DMF.

A ni čudno da dvomasni vztrajnik tudi na navadnem 2.0 bencinskem motorju s samo 190NM crkne po 200.000km prevoženih. Torej ni to samo domena dizlov. Pa na 2.0 turbo (343Nm) in 2.5 (226) bencinarju enako.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

Moraš tudi gledat koliko kilometrov delajo ljudje, 200k km za veliko ljudi pomeni kilometrina ki jo bodo naklepali v 10ih ali 15ih letih in bodo že prej menjali avto.
Ne sodi vseh po sebi, pač ne hodijo vsi z avtom dnevno MB-LJ ali pa na road tripe po evropi in afriki.
Sam naredim 20k km letno pa je od vseh kolegov, znancev in družine le malo taki ki jih naredijo več, večina pa občutno manj.


upostevaj svoj nasvet...ne zivijo vsi v mestu, in vecina na nasem koncu se v sluzbo vozimo po 60Km na dan in se dlje v eno smer. Potem pa je trba se otroko okol razvozit in hitro naklepljes kilomterino.
Pa cetudi delas samo 20kkm z krajsnimi relacijami po mestu, verjemi da speljevanje iz krizisc dosti bolj skodi DMF in sklopki kot pa kilometrina, ki bi jaz recimo klepal iz KP-LJ po AC...torej kilometri nimajo veze...pri tem kako hitro se bodo pojavili problemi na sklopki/DMF je predvsem odvisno nacina voznje.

... In tudi če ga imaš v 2,0 bencinarju, nimaš niti blizu 200Nm navora.


2.0 turbo bencinar ima lahko MAX navor okoli 300Nm ze pri malo nad 2K rpm...vsaj moj (cipano). Sem pa imel tudi sam problem s sklopko (kupil 2 leti rabljen z 60Kkm in ropotajocim DMF) in ko so menjali (garancija) sem dal karbonizirati vse dele na Sinter al kaj je ze kle v LJ...prislo je okoli 180€ obdelava...sedaj imam z istim kompletom narejeno ze dodatnih 170Kkm.

krneki0001 ::

MadMax je izjavil:

V boldanem je catch. Točno to sem napisal že v enem prejšnjih postov. Dvomasni vztrajnik ni tam zaradi motorja ampak zaradi menjalnika.


Seveda, daš dvomsni vztrajnik, na menjalnik pride manj vibracij in tako lahko zelo prišparaš, ker ti ni treba več tako močnega in vzdržljivega menjalnika narest, komponente so lahko slabše, iz slabših materalov. Pač Šparanje!
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7429936 (14966) OChack
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917604 (14394) Klemzz
»

Problem s sklopko - nateg?

Oddelek: Na cesti
209712 (8837) 69charger
»

Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7018018 (13856) bambam20
»

Peugeot sklopka

Oddelek: Na cesti
71540 (1374) puginho

Več podobnih tem