Forum » Pomoč in nasveti » Asus Servis
Asus Servis
GrX ::
Ravno pred dobro uro se mi je pokvaril računalnik star nekaj mesecev.. Preposto je prenehal delovat in se ne zažene več.. Predvidevam, da gre za napako na elektriki ali česa podobnega, ker ne pridem niti v BIOS. Računalnik se praktično ne prižge več tudi če ga vklopim/izklopim. Gori le ena lučka to pa je tudi vse.
Računalnik znamke ASUS je star 5 mesecev in še vedno v garanciji.
Zdaj pa me zanima sledeče..
- Kje lahko opravim servis in uveljavljam garancijo?
- Ali kdo ve kakšna je cena v primeru, da plačam pri navadnem serviserju?
- Ali lahko zahtevam da mi na servisu odprejo računalnik, ter dajo disk ven katerega vzamem domov (ne želim da mi kdo brska po poslovnih in privatnih rečeh)?
- Ali lahko zahetevam nadomestni računalnik?
- Koliko časa običajno traja popravilo?
Vsaka informacija je dobrodošla.. :)
Hvala!
Računalnik znamke ASUS je star 5 mesecev in še vedno v garanciji.
Zdaj pa me zanima sledeče..
- Kje lahko opravim servis in uveljavljam garancijo?
- Ali kdo ve kakšna je cena v primeru, da plačam pri navadnem serviserju?
- Ali lahko zahtevam da mi na servisu odprejo računalnik, ter dajo disk ven katerega vzamem domov (ne želim da mi kdo brska po poslovnih in privatnih rečeh)?
- Ali lahko zahetevam nadomestni računalnik?
- Koliko časa običajno traja popravilo?
Vsaka informacija je dobrodošla.. :)
Hvala!
- spremenilo: GrX ()
Dosan ::
1) Google: "asus pooblaščeni servis"-> https://www.mimovrste.com/seznam-poobla...
2) Ne, ker dvomim da lahko kdo ugane kaj točno je šlo narobe s tvojim računalnikom. potem prekliče vse servise, ki se mogoče ukvarjajo s tem in ti poda najnižjo ceno. Pa tudi, zakaj bi plačeval če imaš garancijo?
3) Glej točko 1, kliči servis in jih vprašaj.
4) Glej točko 3.
5)Lahko gledaš točko 3, ampak spet dvomim da bo serviser iz zraka potegnil razlog za tvojo napako in ti bil tako sposoben podati približno oceno trajanja popravila.
TL;DR : Pogooglaš pooblaščeni servis in jih pokličeš.
2) Ne, ker dvomim da lahko kdo ugane kaj točno je šlo narobe s tvojim računalnikom. potem prekliče vse servise, ki se mogoče ukvarjajo s tem in ti poda najnižjo ceno. Pa tudi, zakaj bi plačeval če imaš garancijo?
3) Glej točko 1, kliči servis in jih vprašaj.
4) Glej točko 3.
5)Lahko gledaš točko 3, ampak spet dvomim da bo serviser iz zraka potegnil razlog za tvojo napako in ti bil tako sposoben podati približno oceno trajanja popravila.
TL;DR : Pogooglaš pooblaščeni servis in jih pokličeš.
GrX ::
2)Pa tudi, zakaj bi plačeval če imaš garancijo?
Ker ne maram, da mi nekdo brska po datotekah itd.. Bolje odšteti 100EUR,kot da ti nekdo pokrade vse papirje, pogodbe, source od firme... Poleg tega so tu še privat slike.... Nevem mogoče samo paranoja :)
Pa hvala..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
scipascapa ::
SISTEM 1.
pa serviser ne oranina, ko gleda tvoje datoteke, nima časa in želje. niti najmanjše.
pa serviser ne oranina, ko gleda tvoje datoteke, nima časa in želje. niti najmanjše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
MIHAc27 ::
Dosan je že večino napisal. Najbolje poklicati uradni servis, in se z njimi zmenit.
Če ti npr. Diska ne morejo takoj dati v roke, se lahko komot zmeniš z kakim drugim servisom, pa da ti ga dajo tam ven.
Če je šla osnovna plošča je strošek hitro 200 in več evrov. Pa še dlje bo trajalo, ker verjetno navaden servis nima dela na zalogi, uradni ga pa mogoče ima.
Če ti npr. Diska ne morejo takoj dati v roke, se lahko komot zmeniš z kakim drugim servisom, pa da ti ga dajo tam ven.
Če je šla osnovna plošča je strošek hitro 200 in več evrov. Pa še dlje bo trajalo, ker verjetno navaden servis nima dela na zalogi, uradni ga pa mogoče ima.
birtija ::
Sistem 1
Pred mesecem sem dal prenosnik v popravilo. Izven garancije. Hitro in solidno popravilo. Cena: imel sem 3 ponudbe, ti so bili najcenejši. Pa še dele so zrihtal po solidni ceni. Tudi kitajci jih niso imel ceneje.
L.p.
Pred mesecem sem dal prenosnik v popravilo. Izven garancije. Hitro in solidno popravilo. Cena: imel sem 3 ponudbe, ti so bili najcenejši. Pa še dele so zrihtal po solidni ceni. Tudi kitajci jih niso imel ceneje.
L.p.
solatko ::
Računalnik se praviloma popravlja s servisnim diskom, s strankinim se vpričo njega poizkusi samo zagon, seveda, kadar gre za HW napake, če pa je zanič disk, mora uporabnik sam poskrbeti za varnost svojih podatkov.
Lahko zahtevaš, da ti na servisu odstranijo tvoj disk in ga neseš s seboj, ko ti sporočijo, da je mašina popravljena, ti ga vgradijo in preizkusijo v pričo tebe.
Lahko zahtevaš, da ti na servisu odstranijo tvoj disk in ga neseš s seboj, ko ti sporočijo, da je mašina popravljena, ti ga vgradijo in preizkusijo v pričo tebe.
Delo krepa človeka
SaXsIm ::
Se pa mi zdi čudno, da glede na to, da ne maraš, da ti drugi brskajo po da datotekah, da diska ne kriptiraš ...
SaXsIm
AngelOfDeath ::
Ne vem no če kateri servis brska bo diskih in gleda kaj je gor. Mogoče NSA
Če pa imaš takšno željo pa lahko pokličeš na servis in vprašaš če lahko pošlješ brez trdega diska. Ponavadi nikjer ne komplicirajo.
Če pa imaš takšno željo pa lahko pokličeš na servis in vprašaš če lahko pošlješ brez trdega diska. Ponavadi nikjer ne komplicirajo.
edit: Slovnica
hojnikb ::
Ker ne maram, da mi nekdo brska po datotekah itd.. Bolje odšteti 100EUR,kot da ti nekdo pokrade vse papirje, pogodbe, source od firme... Poleg tega so tu še privat slike.... Nevem mogoče samo paranoja :)
Pa hvala..
A je tako težko vzet ven disk in naredit en wipe ?
In kaj ustavlja onega za 100€, da ti ne naredi isto ?
Se pa mi zdi čudno, da glede na to, da ne maraš, da ti drugi brskajo po da datotekah, da diska ne kriptiraš ...
Exactly.
#brezpodpisa
GrX ::
Če želim ven vzeti disk, moram napol podret računalnik in v tem primeru, mi lahko neupoštevajo garancijo..
Se mi je že nekaj podobega zgodilo,res pa da je od tega 10 let :)
Se mi je že nekaj podobega zgodilo,res pa da je od tega 10 let :)
solatko ::
Na zahtevo stranke, servis mora odstranit disk - TAKOJ! in ga predati v hrambo stranke. Servis diska ne rabi, razen če je okvara na disku.
Pri veliko prenosnikih stranka brez izgube garancije tega ne more narediti sama, če pa ima disk pokrovček, ki se odstrani z enim ali dvema vijakoma, pa to lahko pred posegom stori sama, brez bojazni za garancijo.
Pri veliko prenosnikih stranka brez izgube garancije tega ne more narediti sama, če pa ima disk pokrovček, ki se odstrani z enim ali dvema vijakoma, pa to lahko pred posegom stori sama, brez bojazni za garancijo.
Delo krepa človeka
GrX ::
Update: V petek sem po desetih dneh dobil računalnik iz servisa, kjer je vse potekalo korektno.. Skratka računalnik je preko vikenda delal brez problema, danes pa so se začele zopet pojavljati težave.. Prenosnik se vsakih 15 min brez razloga ugasne.. Ko ga želim ponovno vključiti sploh ne pride do sistema ampak se takoj izklopi - prižgejo se lučke, zabrnijo diski in se takoj izklopi.. Nekje po 5-10 poskusih pa mi uspe priti v Windowse, nakar se celotna gornja procedura ponovi..
Prejšnji teden so mi na servisu menjali matično ploščo... Se mogoče komu svita kje bi bil problem tokrat?
Sam sem 100% prepričan da gre za hardware napako, saj programja v tem času sploh nisem nalagal..
Ali mogoče, kdo ve kako je z vračilom oziroma menjavo blaga? Računalnik je star slabe pol leta in tole bo očitno drugi obisk pri serviserju...
Prejšnji teden so mi na servisu menjali matično ploščo... Se mogoče komu svita kje bi bil problem tokrat?
Sam sem 100% prepričan da gre za hardware napako, saj programja v tem času sploh nisem nalagal..
Ali mogoče, kdo ve kako je z vračilom oziroma menjavo blaga? Računalnik je star slabe pol leta in tole bo očitno drugi obisk pri serviserju...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
KTr1sk ::
Kaj menite da je narobe z tablico-prenosnikom Asus T100 64gb, deluje samo na polnjenje, če izklopim kabel se ugasne, baterija se normalno polne in kaže polno. Mogoče bom kupil močnejši powerbank usb polnilec in tako uporabljal..
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
KTr1sk ::
Ni zdaj se pa ne prižge ne z elketričnim priključkom, je kdo imel podobne probmele na asus t100 windows tablici?
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
KTr1sk ::
uspelo mi je prižgat
sem tako naredil
http://www.transformerforums.com/forum/...
I had the same problem and here is how I fixed it: I had to open the unit, disconnect the battery, push the power button for 30 seconds then reconnect the battery. This site was extremely helpful: https://www.ifixit.com/Guide/Asus+Tr...lacement/25185. You don't have to remove the battery, just disconnect it. When I first got my t100taf through E-bay, the wifi would not work so I decided to reset the OS. After I did that, I got back the wifi but every time the tablet went to sleep, it died. I would only get the 5 or 6 flashes from the LED next to the power button like you are experiencing. It wasn't until I updated the bios that this behavior finally straightened out. I think I opened up that tablet 3 or 4 times before I finally fixed it. I found that I needed some strong fingernails to open it enough to slide in a guitar pick (the kind that wraps around your thumb). A credit card or two will keep the tablet halves apart enough to finish the opening process by sliding the guitar pick around the housing. There are a few sites that show how to open a t100 without breaking it. Research, while boring, is always worth the effort.
odprl in odklopil kabel od baterije in držal tipko za vklop 30s ali več in nazaj vklopil in zdaj zaenkrat dela...kaj mislite kaj je to bilo?
kako se razdere
http://www.asus.com/2-in-1-PCs/ASUS_Tra...
sem tako naredil
http://www.transformerforums.com/forum/...
I had the same problem and here is how I fixed it: I had to open the unit, disconnect the battery, push the power button for 30 seconds then reconnect the battery. This site was extremely helpful: https://www.ifixit.com/Guide/Asus+Tr...lacement/25185. You don't have to remove the battery, just disconnect it. When I first got my t100taf through E-bay, the wifi would not work so I decided to reset the OS. After I did that, I got back the wifi but every time the tablet went to sleep, it died. I would only get the 5 or 6 flashes from the LED next to the power button like you are experiencing. It wasn't until I updated the bios that this behavior finally straightened out. I think I opened up that tablet 3 or 4 times before I finally fixed it. I found that I needed some strong fingernails to open it enough to slide in a guitar pick (the kind that wraps around your thumb). A credit card or two will keep the tablet halves apart enough to finish the opening process by sliding the guitar pick around the housing. There are a few sites that show how to open a t100 without breaking it. Research, while boring, is always worth the effort.
odprl in odklopil kabel od baterije in držal tipko za vklop 30s ali več in nazaj vklopil in zdaj zaenkrat dela...kaj mislite kaj je to bilo?
kako se razdere
http://www.asus.com/2-in-1-PCs/ASUS_Tra...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Enterprise ::
Imam Asusa UX 303LN, kupljen pri Computeruniverse, aluminijasto ohišje.
Nekje 3 tedne nazaj sem ga vzel iz torbe, in mi je spolzel iz roke in zletel po tleh. Pri USB portu in vhodu za SD kartico je ohišje ukrivljeno, čeprav vse deluje normalno. Opraskan je tudi na sprednjem robu. Malo sem pregledal, kako je v bistvu vse skupaj sestavljeno, in vidim, da je na spodnji del računalnika privita ločena plošča, druga plošča pa pokriva zgornji del (tipkovnico in robove). Sem se probal pozanimat pri Enaa (pooblaščeni serviser za Asuse v Sloveniji), koliko bi prišla menjava samo zgornjega dela ohišja, napisali so mi, naj jim napišem serijsko številko, potem pa ni bilo več odziva.
Sem že prebolel teh nekaj odrgnin, so se pa danes, nekje 3 tedne po tem, na zaslonu pojavili mrtvi piksli. Gre za dve ravni črti, in piko nepravilne oblike vmes (če ga zaprem, se piksli nekako pokrivajo s spodnjim robom space tipke), še ena pika nepravilne oblike je nižje levo. Najbolje so vidne ob črni sliki (ne ob ugasnjenem zaslonu, jasno, tako da sem sigurn, da gre za mrtve pike). Poškodba zaslona, čeprav so mrtve pike v liniji space tipke, sigurno ni posledica, da bi space poškodoval zaslon.
Kaj naj naredim, nesem direktno na Enaa, na mail niso nekaj zelo odzivni? Garancije sem siguren, da mi ne bodo priznali, ker bodo videli praske. Po možnosti si bodo vzeli še ves zakonski rok, jaz pa računalnik nujno potrebujem.
Nekje 3 tedne nazaj sem ga vzel iz torbe, in mi je spolzel iz roke in zletel po tleh. Pri USB portu in vhodu za SD kartico je ohišje ukrivljeno, čeprav vse deluje normalno. Opraskan je tudi na sprednjem robu. Malo sem pregledal, kako je v bistvu vse skupaj sestavljeno, in vidim, da je na spodnji del računalnika privita ločena plošča, druga plošča pa pokriva zgornji del (tipkovnico in robove). Sem se probal pozanimat pri Enaa (pooblaščeni serviser za Asuse v Sloveniji), koliko bi prišla menjava samo zgornjega dela ohišja, napisali so mi, naj jim napišem serijsko številko, potem pa ni bilo več odziva.
Sem že prebolel teh nekaj odrgnin, so se pa danes, nekje 3 tedne po tem, na zaslonu pojavili mrtvi piksli. Gre za dve ravni črti, in piko nepravilne oblike vmes (če ga zaprem, se piksli nekako pokrivajo s spodnjim robom space tipke), še ena pika nepravilne oblike je nižje levo. Najbolje so vidne ob črni sliki (ne ob ugasnjenem zaslonu, jasno, tako da sem sigurn, da gre za mrtve pike). Poškodba zaslona, čeprav so mrtve pike v liniji space tipke, sigurno ni posledica, da bi space poškodoval zaslon.
Kaj naj naredim, nesem direktno na Enaa, na mail niso nekaj zelo odzivni? Garancije sem siguren, da mi ne bodo priznali, ker bodo videli praske. Po možnosti si bodo vzeli še ves zakonski rok, jaz pa računalnik nujno potrebujem.
solatko ::
Menjava ohišja in displaya, ne bo šla skozi garancijo, zato poišči na eBay in zamenjaj sam ali nesi na nek nepooblaščen servis, ki ti bo to zrihtal ceneje.
Ker računalnik ni bil kupljen v SLO, servis ne more dobiti delov, saj niso pooblaščeni za popravila tega modela, lahko bi ti vsaj odgovorili.
Pokliči CU in povprašaj za koliko ti zrihtajo rezervne dele, na eBay jih še ni.
Ker računalnik ni bil kupljen v SLO, servis ne more dobiti delov, saj niso pooblaščeni za popravila tega modela, lahko bi ti vsaj odgovorili.
Pokliči CU in povprašaj za koliko ti zrihtajo rezervne dele, na eBay jih še ni.
Delo krepa človeka
Enterprise ::
Bom napisal mail, hvala za odgovor.
Se pa vprašam, v čem je potem poanta "worldwide" garancije, če slovenski pooblaščeni serviser ne more dobit rezervnih delov?
Se pa vprašam, v čem je potem poanta "worldwide" garancije, če slovenski pooblaščeni serviser ne more dobit rezervnih delov?
Ales ::
Od kod prepričanje, da pooblaščeni servis ne more dobiti delov? Prebral si na nekem x forumu?
Za ekran lahko uveljavljaš garancijo, zakaj ne?
Za ekran lahko uveljavljaš garancijo, zakaj ne?
DOOM_er ::
Pri sistem 1 ne komplicirajo kaj preveč glede nezgod ki so očitne da nimajo vpliva na dejanski problem. Sem polil prenosnik s kavo, in je v notranjosti bil precej popacan pa so mi vseeno pod garancijo menjali ventilator ki je škripal kot nor
Robots will steal your job. But that's OK
solatko ::
Ales - Na žalost je tako, da mora servis pridobit licenco za posamezni model, kar pa se servisom ne splača, za modele, ki se ne tržijo v državi. WW pomeni to, da ti katerikoli za znamko pooblaščen servis, računalnik vzame v popravilo in ga pošlje tja, kjer ima serviser licenco za popravilo. Edino ta servis, tudi lahko pridobi rezervne dele, za posamezni model.
Se ti ne zdi to smiselno?
Šolanje serviserja se pač pokrije s popravili tega tipa prenosnika, čemu bi nekdo pošiljal serviserja na šolanje, če bi lahko popravljal brez tega?
Napake so pač posledice padca - plasti ekrana se ne stikajo več tako, kot bi se morale.
DOOM_er - V garanciji se popravi vse, kar nima zveze z dogodkom, ki garancijo izniči. Tvoj ventilator ni imel stika s kavo.
Se ti ne zdi to smiselno?
Šolanje serviserja se pač pokrije s popravili tega tipa prenosnika, čemu bi nekdo pošiljal serviserja na šolanje, če bi lahko popravljal brez tega?
Napake so pač posledice padca - plasti ekrana se ne stikajo več tako, kot bi se morale.
DOOM_er - V garanciji se popravi vse, kar nima zveze z dogodkom, ki garancijo izniči. Tvoj ventilator ni imel stika s kavo.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
Enterprise ::
Model se v bistvu je prodajal v Sloveniji, ker imam eno znanko, ki ima istega, pa ga je kopila pri Ena A ali pa Mimovrstah, nima veze, v glavnem, prodajal se je tudi pri nas.
Nič, trenutno ga nujno še potrebujem, čez kaka 2 tedna ga pa odnesem na servis, pa se bomo zmenili.
Še to, koliko okvirno pa mislite, da bo prišla menjava? Zaslon verjetno ni poceni ...
Nič, trenutno ga nujno še potrebujem, čez kaka 2 tedna ga pa odnesem na servis, pa se bomo zmenili.
Še to, koliko okvirno pa mislite, da bo prišla menjava? Zaslon verjetno ni poceni ...
solatko ::
Enterprise - Potem se pozanimaj, če je za ta model pooblaščen servis v SLO ali ga pošljejo v drugo državo. V primeru, da so pooblaščeni, ti lahko priskrbijo potrebne dele in ti ga seveda popravijo, bo pa strošek precej velik - računaj na 300€+
Delo krepa človeka
Ales ::
...Edino ta servis, tudi lahko pridobi rezervne dele, za posamezni model.... ... posledice padca - plasti ekrana se ne stikajo več tako, kot bi se morale... ... ventilator ni imel stika s kavo...
Ne mislim se sploh pregovarjati s tvojo kristalno kroglo, kdor te posluša, naj si sam pripiše.
solatko ::
Ales - To ni kristalna krogla, temveč politika prodajalcev, proizvajalcev in servisov. Lancie ne bodo popravljali na Alfinem servisu, pa je oboje Fiat group (v obdobju garancije).
Certifikat za pooblaščeno servisiranje prenosnika je okoli 2k-5k$, koliko servisov si to lahko privošči, da bo potem popravilo morda nekaj 10 prenosnikov, brez tega, pa proizvajalec ne dobavi rezervnih delov, ker so vezani na popravilo in niso namenjeni redni maloprodaji.
Če bi vedel kako pooblaščeni servisi delujejo, nebi rabil kristalne kugle.
Večina prenosnikov se garancijsko popravlja v tujini, največ v D, veliko pa tudi na Slovaškem, v Poljski in na Madžarkem.
Za nekatere pa se da dobiti rezervne dele direktno s kitajske, vendar je kvaliteta in čas dobave vprašljiv.
Certifikat za pooblaščeno servisiranje prenosnika je okoli 2k-5k$, koliko servisov si to lahko privošči, da bo potem popravilo morda nekaj 10 prenosnikov, brez tega, pa proizvajalec ne dobavi rezervnih delov, ker so vezani na popravilo in niso namenjeni redni maloprodaji.
Če bi vedel kako pooblaščeni servisi delujejo, nebi rabil kristalne kugle.
Večina prenosnikov se garancijsko popravlja v tujini, največ v D, veliko pa tudi na Slovaškem, v Poljski in na Madžarkem.
Za nekatere pa se da dobiti rezervne dele direktno s kitajske, vendar je kvaliteta in čas dobave vprašljiv.
Delo krepa človeka
SaXsIm ::
Enaa pač ni pooblaščeni servis za Asuse v Sloveniji. Lahko pa se obrneš na Sistem ena, boš dobil ponudbo, in ko sem sam razbil svojega alu Asusa, se mi je zdelo res ugodno. Pokrov z osvetljeno tipkovnico in nova matična plošča (tastaro so vzeli), delo, je stalo 220 EUR. Sicer sem jim naročil še menjavo tečajev LCDja, ki so se opraskali pri poškodbi, pa so me malce nategovali z menjavo, ampak so na koncu zamenjali zastonj pa še delov nisem rabil plačati.
Je pa seveda problem menjavanja pri pooblaščenem serviserju to, da boš izgubil garancijo. Sicer ti bojo dali garancijo na popravilo, ampak garancijo na prenosnik kot celoto boš izgubil.
Je pa seveda problem menjavanja pri pooblaščenem serviserju to, da boš izgubil garancijo. Sicer ti bojo dali garancijo na popravilo, ampak garancijo na prenosnik kot celoto boš izgubil.
SaXsIm
Ales ::
Ales - To ni kristalna krogla, ...Kristalna krogla je to, da ti diagnosticiraš virtualne laptope na virtualnem forumu in virtualno ugotavljaš, kaj ni polila virtualna kava in kje se je pokvaril virtualni ekran. Veliko sreče s takim virtualnim servisiranjem in veliko sreče revežem, ki se ravnajo po tem.
Če bi vedel kako pooblaščeni servisi delujejo, nebi rabil kristalne kugle. ...
O pooblaščenih in drugih servisih pa nimam pojma, sem šele slabih 20 let v IT-ju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
solatko ::
Ales - Ti si torej v IT-ju in seveda poznaš pravila garancije in servisiranja za fizične uporabnike, koristiš pa usluge javnih naročil, kjer ponudnik zagotavlja tudi servis.
Od naslednje stranke HP-ja kupljenega v Nemčiji in mu je crknil HDD, mi boš brez problema preskrbel servis v Trzinu, brez, da oni to pošiljajo v Nemčijo, kjer je uradni servis za vse HP-je tega tipa.
Oni so ga dolžni vzeti zaradi WW, vendar ga z naslednjo nabirko pošljejo v Nemčijo, stranka pa rabi računalnik včeraj.
Oni disk imajo in ga proti plačilu takoj zamenjajo, vendar ne morejo poslati samo disk v zamenjavo, niti ne morejo namestiti programske opreme (8.1 PRO).
Sem pa kontaktiral servis v Nemčiji in se strinjajo, da jim pošljem samo disk, seveda zraven vse podatke od računalnika in dobim v enem tednu nov disk, s pripadajočo programsko opremo.
Za ta čas, sem mu pač vgradil moj disk in gor skopiral njegove programe.
Na disku je namreč poškodovan samo en sektor, zaradi katerega se računalnik noče postavit in pada v zanko popravljanja. Tudi recovery ne pomaga, niti nobeno orodje za popravilo zagona.
Sicer se pa po forumu več ali manj vse dela virtualno, če mašine ne vidiš, pa kljub temu nam včasih rata, da OP po navodilih najde in odpravi napako. Zato so pač forumi.
Se pa servisi do fizičnih oseb obnašajo malenkost drugače, kot do pravnih subjektov.
Med drugim ti mora biti jasno tudi to, da servisi pač ne delajo zastonj, za stvari, za katere so pooblaščeni popravljat, jim distributer preskrbi rezervne dele in plača delo ob garancijskem popravilu, za izdelke za katere niso pooblaščeni, jim ne plača nihče, če jim tega ne plača stranka.
Včasih je bilo pravilo, da je moral uvoznik poskrbeti za servis v SLO, že dolgo pa mora biti servis v EU, da se izdelke lahko trži pri nas. Izdelki, ki nimajo certificiranega serviserja v SLO, se popravljajo na najbližjem servisu v tujini, kjer se nahaja tak serviser. Tem servisom se zagotavlja tudi vsa potrebna rezervna oprema, drugi ne.
Za popravila izven garancije pa se rezervne dele zagotavlja proti plačilu, z določeno maržo.
Od naslednje stranke HP-ja kupljenega v Nemčiji in mu je crknil HDD, mi boš brez problema preskrbel servis v Trzinu, brez, da oni to pošiljajo v Nemčijo, kjer je uradni servis za vse HP-je tega tipa.
Oni so ga dolžni vzeti zaradi WW, vendar ga z naslednjo nabirko pošljejo v Nemčijo, stranka pa rabi računalnik včeraj.
Oni disk imajo in ga proti plačilu takoj zamenjajo, vendar ne morejo poslati samo disk v zamenjavo, niti ne morejo namestiti programske opreme (8.1 PRO).
Sem pa kontaktiral servis v Nemčiji in se strinjajo, da jim pošljem samo disk, seveda zraven vse podatke od računalnika in dobim v enem tednu nov disk, s pripadajočo programsko opremo.
Za ta čas, sem mu pač vgradil moj disk in gor skopiral njegove programe.
Na disku je namreč poškodovan samo en sektor, zaradi katerega se računalnik noče postavit in pada v zanko popravljanja. Tudi recovery ne pomaga, niti nobeno orodje za popravilo zagona.
Sicer se pa po forumu več ali manj vse dela virtualno, če mašine ne vidiš, pa kljub temu nam včasih rata, da OP po navodilih najde in odpravi napako. Zato so pač forumi.
Se pa servisi do fizičnih oseb obnašajo malenkost drugače, kot do pravnih subjektov.
Med drugim ti mora biti jasno tudi to, da servisi pač ne delajo zastonj, za stvari, za katere so pooblaščeni popravljat, jim distributer preskrbi rezervne dele in plača delo ob garancijskem popravilu, za izdelke za katere niso pooblaščeni, jim ne plača nihče, če jim tega ne plača stranka.
Včasih je bilo pravilo, da je moral uvoznik poskrbeti za servis v SLO, že dolgo pa mora biti servis v EU, da se izdelke lahko trži pri nas. Izdelki, ki nimajo certificiranega serviserja v SLO, se popravljajo na najbližjem servisu v tujini, kjer se nahaja tak serviser. Tem servisom se zagotavlja tudi vsa potrebna rezervna oprema, drugi ne.
Za popravila izven garancije pa se rezervne dele zagotavlja proti plačilu, z določeno maržo.
Delo krepa človeka
KTr1sk ::
Matr sem štor, kupil sem ta ovitek za tablični računalnik T100Ta
http://www.ebay.com/itm/400736623630?_t...
ki je zraven tudi zaščitna folija, ko sem "limal" folijo na ekran sem preveč pritisnil in se mi je počil ekran, sprva sem mislil da narobe vidim,
takoj sem prižgal in videl da se normalno prižge slika, ampa zaslon na dotik ne dela :(, oz dela samo spodaj v kotu.
Se pa čudim in me zanima kako to da touch ne dela, če je spodnji ekran brezhiben, se je že komu to zgodilo?
In takoj sem naročil drugo šipco
10 1" Touch Screen Digitizer Front Glass for Asus Transformer Book T100 T100TA | eBay
http://www.ebay.com/itm/321699968314?_t...
upam da bo kitajka delovala ok, kaj pravte? hvala za info
http://www.ebay.com/itm/400736623630?_t...
ki je zraven tudi zaščitna folija, ko sem "limal" folijo na ekran sem preveč pritisnil in se mi je počil ekran, sprva sem mislil da narobe vidim,
takoj sem prižgal in videl da se normalno prižge slika, ampa zaslon na dotik ne dela :(, oz dela samo spodaj v kotu.
Se pa čudim in me zanima kako to da touch ne dela, če je spodnji ekran brezhiben, se je že komu to zgodilo?
In takoj sem naročil drugo šipco
10 1" Touch Screen Digitizer Front Glass for Asus Transformer Book T100 T100TA | eBay
http://www.ebay.com/itm/321699968314?_t...
upam da bo kitajka delovala ok, kaj pravte? hvala za info
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Enterprise ::
Zdravo, posredujem razplet mojega popravila.
Kljub temu, da je poškodba tipkovnice, verjetno pa so tudi mrtvi piksli na zaslonu posledica padca računalnika, so me danes klicali, da bodo zaslon vzeli pod garancijo, ohišje pa zamenjali proti plačilu 90€ + davek.
Moram reči, da sem prišel nenormalno dobro skozi.
Kljub temu, da je poškodba tipkovnice, verjetno pa so tudi mrtvi piksli na zaslonu posledica padca računalnika, so me danes klicali, da bodo zaslon vzeli pod garancijo, ohišje pa zamenjali proti plačilu 90€ + davek.
Moram reči, da sem prišel nenormalno dobro skozi.
DOOM_er ::
tipkovnico za asus kupiš z ebaya za 30€, vsaj za k75vj je toliko, in zamenjaš sam. Potrebuješ eno uro če delaš to prvič
Robots will steal your job. But that's OK
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vaše izkusnje z internet trgovino esvet ?Oddelek: Kaj kupiti | 5243 (1787) | Brdavs95 |
» | Sistem ena d.o.o. servis !!! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 53866 (13832) | Han |
» | Večina proizvajalcev garancijo nepošteno omejuje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 24842 (19533) | St235 |
» | Mimovrste garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 9681 (8078) | St235 |
» | Katastrofalni servisi (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7504 (4974) | zcetrt |