Forum » Na cesti » Padec pri izpitu? Zadosten razlog?
Padec pri izpitu? Zadosten razlog?
Invictus ::
ah jože ti se z zakoni obremenjuješ.... saj je berlusconi razložil
>> Sicer pa, vsak vozi malo drugače in to nujno ne pomeni da vozi narobe.
Cestni predpisi samo zmedo povzročajo.
Pravzaprav jo šoferji ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
St235 ::
sploh tisti, ki so domišljajo da so predpisi brezveze, ker oni že vedo kaj delajo pri čemer konstantno kršijo prej omenjeni 4. člen.
Super Sonic ::
Uf, se dobro trolate ;)
Sej v bistvu je res škoda časa, samo vseeno: na AC te ne bo nihče z radarjem meril zaradi nizke hitrosti, te bo pa policaj ustavil in ti naložil kazen zaradi oviranja prometa (45. člen, 4 odstavek po ZPrCP):
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
In tako kakšna mama&ata oz. kakšen motoričen invalind, ki je prišel do izpita čez prste mizarjeve roke, lahko faše kazen. In tudi jo.
Sej v bistvu je res škoda časa, samo vseeno: na AC te ne bo nihče z radarjem meril zaradi nizke hitrosti, te bo pa policaj ustavil in ti naložil kazen zaradi oviranja prometa (45. člen, 4 odstavek po ZPrCP):
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu.
In tako kakšna mama&ata oz. kakšen motoričen invalind, ki je prišel do izpita čez prste mizarjeve roke, lahko faše kazen. In tudi jo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
m0LN4r ::
In koliko se na oko vozi večina kulturnih voznikov?
90 od 100 voznikov se vozi od 100 do 130, predvsem zaradi tovornega prometa in raznih omejitev 100, ter 110.
10 od 100 voznikov pa hjah. Eni pod 100 (takih je zelo malo) drugi pa nad 140 in konstantno porivanje ostalih izpred sebe.
Jaz se nebom sekiral za tistih potencialnih 10. Prej ko jih zmanjka, tem bolje.
90 od 100 voznikov se vozi od 100 do 130, predvsem zaradi tovornega prometa in raznih omejitev 100, ter 110.
10 od 100 voznikov pa hjah. Eni pod 100 (takih je zelo malo) drugi pa nad 140 in konstantno porivanje ostalih izpred sebe.
Jaz se nebom sekiral za tistih potencialnih 10. Prej ko jih zmanjka, tem bolje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
dj_uro ::
ampak ste dvolični...
če kdo dreka 40 tam, kjer je omejitev 50; VSI norite...
če kdo dreka 70-80 tam, kjer je omejitev 90; VEČINA nori...
če pa kdo pelje 100-110 na AC, je pa vse KUL...
in tak si pridržuje pravico tudi prehitevanja s to nadzvočno hitrosto kamione, kateri vozijo tistih 92km/h...
---
če nisi zmožen peljati vsaj 120km/h..prosim, pojdi na vzporedno regionalko... Prihraniš 110 € za vinjeto, itak se ti pa nikamor ne mudi, če že po AC drekaš s 100.. razlike v minutah med 90 in 100 praktično ni...
ti lakotnik... torej si ti lahko vzameš vso pravico vozit 20km/h po AC?; saj nikjer ne piše, kolikšna je najnižja hitrost?? (45. člen, 4 odstavek po ZPrCP)
če kdo dreka 40 tam, kjer je omejitev 50; VSI norite...
če kdo dreka 70-80 tam, kjer je omejitev 90; VEČINA nori...
če pa kdo pelje 100-110 na AC, je pa vse KUL...
in tak si pridržuje pravico tudi prehitevanja s to nadzvočno hitrosto kamione, kateri vozijo tistih 92km/h...
---
če nisi zmožen peljati vsaj 120km/h..prosim, pojdi na vzporedno regionalko... Prihraniš 110 € za vinjeto, itak se ti pa nikamor ne mudi, če že po AC drekaš s 100.. razlike v minutah med 90 in 100 praktično ni...
ti lakotnik... torej si ti lahko vzameš vso pravico vozit 20km/h po AC?; saj nikjer ne piše, kolikšna je najnižja hitrost?? (45. člen, 4 odstavek po ZPrCP)
vw-klub.si
jype ::
dj_uro> če kdo dreka 40 tam, kjer je omejitev 50; VSI norite...
dj_uro> če kdo dreka 70-80 tam, kjer je omejitev 90; VEČINA nori...
dj_uro> če pa kdo pelje 100-110 na AC, je pa vse KUL...
Ja, to imaš pa prav.
V resnici je vse kul, če voziš manj kot je omejitev, ne glede na to kje in kako voziš, dokler s tem ne oviraš drugih.
dj_uro> ti lakotnik... torej si ti lahko vzameš vso pravico vozit 20km/h po AC?
Seveda si jo lahko. Včasih se moraš celo popolnoma ustaviti sredi avtoceste. Noben predpis ni močnejši od 4. člena, ki ga moraš vedno upoštevati.
dj_uro> če kdo dreka 70-80 tam, kjer je omejitev 90; VEČINA nori...
dj_uro> če pa kdo pelje 100-110 na AC, je pa vse KUL...
Ja, to imaš pa prav.
V resnici je vse kul, če voziš manj kot je omejitev, ne glede na to kje in kako voziš, dokler s tem ne oviraš drugih.
dj_uro> ti lakotnik... torej si ti lahko vzameš vso pravico vozit 20km/h po AC?
Seveda si jo lahko. Včasih se moraš celo popolnoma ustaviti sredi avtoceste. Noben predpis ni močnejši od 4. člena, ki ga moraš vedno upoštevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
Okapi> Ko gre za tabo piroklastični tok, greš pa lahko 200 na uro.
To je dejansko res. Tudi sicer obstajajo okoliščine, v katerih smeš izjemoma nekaznovano ignorirati prometne predpise.
Recimo da gre za človeško življenje, ali pa če si na biciklu (no, saj to je isto).
To je dejansko res. Tudi sicer obstajajo okoliščine, v katerih smeš izjemoma nekaznovano ignorirati prometne predpise.
Recimo da gre za človeško življenje, ali pa če si na biciklu (no, saj to je isto).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
m0LN4r ::
Prometni tok na AC je vedno pod 130, verjetno z razlogom, kakor je tudi omejitev _do_ 130 z razlogom.
Pač ostali ste izjeme in se morate prilagoditi prometnemu toku. Tak enostavno je.
Ne smem, ker je na določenih mestih omejitev _do_ 100 in _do_ 110.
Ja praktična razlika je zelo velika v primerjavi z regionalko:
- ni naselij, šol, otrok, vrtcev na poti,
- varnost,
- ni ostrih ovinkov, hudih klancev,
- gozdov ni, grmičevja
- ponavadi lepše in hitreje splužene, kot regionalke
- udobje,
- ni toliko ustavljanja,
- petrol je usput.
- sem še kaj izpustil?
Pač ostali ste izjeme in se morate prilagoditi prometnemu toku. Tak enostavno je.
če nisi zmožen peljati vsaj 120km/h.
Ne smem, ker je na določenih mestih omejitev _do_ 100 in _do_ 110.
če že po AC drekaš s 100.. razlike v minutah med 90 in 100 praktično ni...
Ja praktična razlika je zelo velika v primerjavi z regionalko:
- ni naselij, šol, otrok, vrtcev na poti,
- varnost,
- ni ostrih ovinkov, hudih klancev,
- gozdov ni, grmičevja
- ponavadi lepše in hitreje splužene, kot regionalke
- udobje,
- ni toliko ustavljanja,
- petrol je usput.
- sem še kaj izpustil?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Daedalus ::
če kdo dreka 40 tam, kjer je omejitev 50; VSI norite...
če kdo dreka 70-80 tam, kjer je omejitev 90; VEČINA nori...
če pa kdo pelje 100-110 na AC, je pa vse KUL...
Na avtocesti komot prehitiš počasnejše. Naselje, izven naselja, pa precej težje. No, ko sem z motorjem, tudi to ni problem. Ponavadi nazaj prehitevam bolnike, ki jim je 50 km/h skozi naselje prepočasi (in me prehitevajo skozi naselje... mogoče jih to trde dela?), na odprti cesti pa zmorejo kakih 80 km/h, pol pa so že preostri ovinki, al nekaj.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
nevone ::
Danes ponovno opravljal, ob 7:30, in naredil brez napak.
No super. Čestitam.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
garamond ::
Se pridružujem čestitki.
Danes sicer nisem opazil opozorilnih tabel po Ljubljani, da bo slo114 delal izpit, samo očitno niso bile potrebne :-)
Danes sicer nisem opazil opozorilnih tabel po Ljubljani, da bo slo114 delal izpit, samo očitno niso bile potrebne :-)
slo114 ::
Se pridružujem čestitki.
Danes sicer nisem opazil opozorilnih tabel po Ljubljani, da bo slo114 delal izpit, samo očitno niso bile potrebne :-)
Ja logično, če nisem delal v Ljubljani ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: slo114 ()
nevone ::
Ja logično, če nisem delal v Ljubljani ;)
Praviš potem, da jih ni bilo zato, ker nisi delal izpita v Ljubljani, in ne zato ker ne bi bile potrebne.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
slo114 ::
IL_DIAVOLO ::
Če se ne moreš po avtocesti vsaj 140(toleranca), nimaš kaj iskat na avtocesti. 160-170 je optimalna hitrost.
slo114 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če se ne moreš po avtocesti vsaj 140(toleranca), nimaš kaj iskat na avtocesti. 160-170 je optimalna hitrost.
Ok kul.
r3dkv1c4 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če se ne moreš po avtocesti vsaj 140(toleranca), nimaš kaj iskat na avtocesti. 160-170 je optimalna hitrost.
Čestitam za najbolj neumno in primitivno izjavo.
Teci teci na občino, da ti še danes uspe vrnit izpit v uničenje.
solatko ::
Sedaj imaš lepo priložnost, da se naučiš vozit, pogoj - izpit imaš. Čim večkrat imej po možnosti, kakšnega starejšega, dobrega in izkušenega voznika, da ti poda osnove dobre vožnje.
Delo krepa človeka
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če se ne moreš po avtocesti vsaj 140(toleranca), nimaš kaj iskat na avtocesti. 160-170 je optimalna hitrost.
Čestitam za najbolj neumno in primitivno izjavo.
Teci teci na občino, da ti še danes uspe vrnit izpit v uničenje.
Nobenega ne ogrozam s taksno voznjo po avtocesti...omejitev v naselju in v okolici sol se striktno drzim. To ni primitivno, niti neumno, zgolj dinamicna in pametna voznja.
V 4 letih niti ene kazni in ne nesrece zaradi hitrosti, to pa nekaj pove
solatko ::
IL_DIAVOLO - Po večini naših AC si lahko srečen, če gre nekaj km, dovoljenih 130. Jaz imam 40+ vožnje brez nesreče, skoraj vsak dan na cesti, vsaj 200 - 300 km, pa takih butastih izjav ne dajem, če je možno, je lahko optimalna hitrost tudi čez 300, samo ne na naših AC, kjer imaš nešteto primerov selitev na prehitevalni pas s 80km/h, prehitevanje kamionov nekaj km......
Štiri leta v prometu niso ne vem kaj, sploh pa ne garancija, da ne boš prišel v še nedoživete in naučene situacije, kjer je pravilna reakcija vredna življenje.
V prometu težko doživiš dve enaki sekundi, nemogoče pa dve enaki minuti. Razmisli malo o tem.
Štiri leta v prometu niso ne vem kaj, sploh pa ne garancija, da ne boš prišel v še nedoživete in naučene situacije, kjer je pravilna reakcija vredna življenje.
V prometu težko doživiš dve enaki sekundi, nemogoče pa dve enaki minuti. Razmisli malo o tem.
Delo krepa človeka
jype ::
m0LN4r> Pač ostali ste izjeme in se morate prilagoditi prometnemu toku. Tak enostavno je.
To ni res. Vsi se morajo prilagoditi vsem. Počasni _morajo_ spokat desno, hitri pa _morajo_ levo. Če ni prostora za prehitevat, morajo hitri upočasnit, počasni pa zapeljat s ceste na prvem primernem mestu.
To ni res. Vsi se morajo prilagoditi vsem. Počasni _morajo_ spokat desno, hitri pa _morajo_ levo. Če ni prostora za prehitevat, morajo hitri upočasnit, počasni pa zapeljat s ceste na prvem primernem mestu.
Daedalus ::
Nobenega ne ogrozam s taksno voznjo po avtocesti...omejitev v naselju in v okolici sol se striktno drzim.
Pti 40 km/h razliki v hitrosti glede na max okolice, seveda ogrožaš okolico. Si bistveno hitrejši od tega, kar bi lahko ostali udeleženci upravičeno pričakovali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
M-XXXX ::
IL_DIAVOLO - Po večini naših AC si lahko srečen, če gre nekaj km, dovoljenih 130. Jaz imam 40+ vožnje brez nesreče, skoraj vsak dan na cesti, vsaj 200 - 300 km, pa takih butastih izjav ne dajem, če je možno, je lahko optimalna hitrost tudi čez 300, samo ne na naših AC, kjer imaš nešteto primerov selitev na prehitevalni pas s 80km/h, prehitevanje kamionov nekaj km......
Yea right. Razen rush hours se čisto brez problema večina časa vozi 150+...
hocevar91 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če se ne moreš po avtocesti vsaj 140(toleranca), nimaš kaj iskat na avtocesti. 160-170 je optimalna hitrost.
Pri 110km/h imam porabe okoli 6 L/100KM. Pri 140 km/h pa 8 L/100KM. V nobeni službi nebom hitreje zaslužil kot, če grem 5 min prej od doma in vozim 110km/h.
lebdim ::
moje splošno mnenje o glavni izpitni vožnji:
jaz pa mislim, da si vsaj prvič na glavni izpitni vožnji še posebej dovzeten za napake, ki jih na "klasičnih" vožnjah v avtošoli ponavadi ne delaš. vseeno gre za glavno izpitno vožnjo, in hočeš nočeš si sam ustvariš prevelik pritisk - v smislu, danes pa moram narediti. poznam zelo malo ljudi, ki bi dejansko glavno izpitno vožnjo naredilo v prvo. 90% jih je naredilo v drugo, nekateri še v poznejše ponavljanje. ampak to seveda pri samostojni vožnji nič ne pomeni, ni važno.
tudi sam sem naredil izpitno vožnjo v drugem poizkusu. ko sem opravljal prvič, sem recimo po 5 minutah na križišču v prulah, ko je res nepregledno, nekoga izsilil in to je pomenil avtomatični padec. sledila je vožnja zgolj skozi predor proti tržnici in desno po poljanski in parkiranje na roški. končal sem v 15 minutah. je pa res, da sem imel takrat obute zimske pohodniške čevlje, in vožnja z njimi zagotovo ni tako tekoča kot z navadnimi. še inštruktor mi je rekel: ja, kako si se pa obul danes?
ko pa sem šel drugič, pa sem isto imel obute zimske pohodniške čevlje, le s seboj sem vzel "čevlje za vozit", tiste, ki sem jih ponavadi imel. v drugo sem res lepo in predvsem zbrano vozil, skoraj brez napak, čeprav mi je zjutraj, ko sva z inštruktorjem imela še tisto uro pred glavno, mi je pri speljevanju trikrat crknil avto. inštruktor mi je rekel samo: umiri in zberi se. in res sem se, tako sem imel potem na glavni vožnji lepo vožnjo. edino na koncu, ko mi je ocenjevalec rekel, naj pri roški zavijem in parkiram desno v ulici, sem ustavil pred garažami, in dal štiri smernike in končal z vožnjo. pa mi je rekel, da je bilo ob cesti dosti prostora, ampak sem mu odvrnil, da se opravičujem, ampak da sem ga razumel, da moram parkirati v tej stranski ulici. in potem mi je ocenjevalec rekel, da mi želi srečno vožnjo, ter sem opravil izpit, ker v moji vožnji ni opazil veliko število napak. sicer je povedal manjše napakice, ampak se jih zdaj ne spomnim, ker je od tega že 6 let, kar sem delal glavno vožnjo ...
tako da tudi sam mislim, da si v prvi izpitni vožnji ponavadi sam ustvariš preveliko pričakovanje, in tako lažje narediš kakšno večjo napako. tako da mislim, da je daleč najboljša vožnja pred komisijo v drugem poizkusu, ker se mi zdi, da si takrat najbolj zbran. mislim pa tudi, če nekdo dela v peto ali šesto, je pa to zafrkavanje v živo ...
jaz pa mislim, da si vsaj prvič na glavni izpitni vožnji še posebej dovzeten za napake, ki jih na "klasičnih" vožnjah v avtošoli ponavadi ne delaš. vseeno gre za glavno izpitno vožnjo, in hočeš nočeš si sam ustvariš prevelik pritisk - v smislu, danes pa moram narediti. poznam zelo malo ljudi, ki bi dejansko glavno izpitno vožnjo naredilo v prvo. 90% jih je naredilo v drugo, nekateri še v poznejše ponavljanje. ampak to seveda pri samostojni vožnji nič ne pomeni, ni važno.
tudi sam sem naredil izpitno vožnjo v drugem poizkusu. ko sem opravljal prvič, sem recimo po 5 minutah na križišču v prulah, ko je res nepregledno, nekoga izsilil in to je pomenil avtomatični padec. sledila je vožnja zgolj skozi predor proti tržnici in desno po poljanski in parkiranje na roški. končal sem v 15 minutah. je pa res, da sem imel takrat obute zimske pohodniške čevlje, in vožnja z njimi zagotovo ni tako tekoča kot z navadnimi. še inštruktor mi je rekel: ja, kako si se pa obul danes?
ko pa sem šel drugič, pa sem isto imel obute zimske pohodniške čevlje, le s seboj sem vzel "čevlje za vozit", tiste, ki sem jih ponavadi imel. v drugo sem res lepo in predvsem zbrano vozil, skoraj brez napak, čeprav mi je zjutraj, ko sva z inštruktorjem imela še tisto uro pred glavno, mi je pri speljevanju trikrat crknil avto. inštruktor mi je rekel samo: umiri in zberi se. in res sem se, tako sem imel potem na glavni vožnji lepo vožnjo. edino na koncu, ko mi je ocenjevalec rekel, naj pri roški zavijem in parkiram desno v ulici, sem ustavil pred garažami, in dal štiri smernike in končal z vožnjo. pa mi je rekel, da je bilo ob cesti dosti prostora, ampak sem mu odvrnil, da se opravičujem, ampak da sem ga razumel, da moram parkirati v tej stranski ulici. in potem mi je ocenjevalec rekel, da mi želi srečno vožnjo, ter sem opravil izpit, ker v moji vožnji ni opazil veliko število napak. sicer je povedal manjše napakice, ampak se jih zdaj ne spomnim, ker je od tega že 6 let, kar sem delal glavno vožnjo ...
tako da tudi sam mislim, da si v prvi izpitni vožnji ponavadi sam ustvariš preveliko pričakovanje, in tako lažje narediš kakšno večjo napako. tako da mislim, da je daleč najboljša vožnja pred komisijo v drugem poizkusu, ker se mi zdi, da si takrat najbolj zbran. mislim pa tudi, če nekdo dela v peto ali šesto, je pa to zafrkavanje v živo ...
Malajlo ::
Absurden razlog za padec pri izpitni vožnji je (ker ni mislil tistega križišča levo, ampak naslednjega) obračanje na popolnoma praznem parkirišču (strelišče pod Golovcem), češ, vsak boks je polna črta. Jaz pa tak veeeelik krog naredil, da čim manj premetava tistega kekca zadaj, pa niti na kraj pameti mi ni padlo, da bi zapeljal v boks, pa potem rikverc ven. Yebi ga.
GrimReaper ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če se ne moreš po avtocesti vsaj 140(toleranca), nimaš kaj iskat na avtocesti. 160-170 je optimalna hitrost.
Pri 110km/h imam porabe okoli 6 L/100KM. Pri 140 km/h pa 8 L/100KM. V nobeni službi nebom hitreje zaslužil kot, če grem 5 min prej od doma in vozim 110km/h.
Poraba na AC je drugače pri enem 1.6 bencinarju precej nizka, napram vožnji izven naselij, kjer se precej matra. Recimo v klanec začne tretja vlečt šele pri 3000, tako da moraš precej časa vozit v drugi.
Sicer nimam vinjete, ampak prvi teden sem šel dvakrat, brez šparanja in s konkretnimi pospeševanji, in sem imel obakrat 7,4l.
1. 64,4km, povprečna 96, max 187 (samo enkrat), večinoma vozil okol 140
2. 30,9km, povprečna 110, max 150, večinoma vozil okol 130
Za primerjavo imam pri vožnji po regionalkah porabo 8,5-9,5l.
Saj nekaj se da prišparat z umirjeno vožnjo, ampak da bi prišel na 6l pa ne verjamem. 6l sem naprimer imel, ko sem testiral po ravnem, max 60km/h, do 2000rpm, brez klime.
Tako da je razlike kvečjem 1l, in ne 2l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
jureus ::
Jaz bi se vrnil na prvotno vprasanje Padec pri izpitu?
Kaj se tud komu od vas ni nikoli zdelo, da je izpitna vožnja en velik nateg.
Konec koncev vsi ki se lotijo delat izpit za avto ga nardijo.
Sedaj če ti padeš izpit... kao ne znaš vozit.
Potem greš nazaj v avtošolo odpeljat tistih par urc, kolker je potrebno, da lahko greš spet na izpit.
Se ti nato izpitna vožnja posreči ... in pol znaš vozit...
Kr nekaj. Nateg da te glava peče.
Kaj se tud komu od vas ni nikoli zdelo, da je izpitna vožnja en velik nateg.
Konec koncev vsi ki se lotijo delat izpit za avto ga nardijo.
Sedaj če ti padeš izpit... kao ne znaš vozit.
Potem greš nazaj v avtošolo odpeljat tistih par urc, kolker je potrebno, da lahko greš spet na izpit.
Se ti nato izpitna vožnja posreči ... in pol znaš vozit...
Kr nekaj. Nateg da te glava peče.
oemdzi ::
Glavna vožnja bi lahko bil bolj zahtevna(več križišč) in nič ne bi bilo narobe, če bi jo bilo zaradi tega treba ponavljati večkrat. Mene je bolj motilo kakšni so pogoji, da prideš do glavne vožnje, samo kasiranje in nič drugega ( polovico ur sem speljeval in ustavljal v največjem prometnem čepu). Naredil sem gladko v prvo, ampak pazi kdaj: pri 40 uri. Zadnjih 10 ur mi je tako gladko nabil, da res ni bilo. S prerekanjem si pa sam jamo koplješ, ker tam kdorkoli je "izsilil" glavno preden ga je blagoslovil inštruktor, ni naredil, ker so si s komisijo kot rit in srajca. Govorim o avtošoli Grosuplje izpred cca 7 let, ko sem delal izpit.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
St235 ::
Jaz bi se vrnil na prvotno vprasanje Padec pri izpitu?
Kaj se tud komu od vas ni nikoli zdelo, da je izpitna vožnja en velik nateg.
Konec koncev vsi ki se lotijo delat izpit za avto ga nardijo.
Sedaj če ti padeš izpit... kao ne znaš vozit.
Potem greš nazaj v avtošolo odpeljat tistih par urc, kolker je potrebno, da lahko greš spet na izpit.
Se ti nato izpitna vožnja posreči ... in pol znaš vozit...
Kr nekaj. Nateg da te glava peče.
Kako bi pa ti zadevo uredil?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
čuhalev ::
Res je. Najbolj zoprno pri vsem je tih dogovor o najnižjem možnem številu odvoženih ur, kot da je to merilo, ki odraža sposobnost kandidata.
Looooooka ::
Inštruktorji pozabljajo na eno stvar. V Ljubljani se izvoz ja obvoznico zlorablja za prehitevanje in izogibanje semaforjem. Govorimo o Voznikih, ki se ne vključijo na obvoznico ampak lepo peljejo na izvozni pas pa lepo 90-120 naprej in dol pri izvozu. Ko dobiš 3 take, ti ne preostane drugega kot bremzanje(če za tabo ni nikogar), pospeševanje(jeba če so na 120+) ali pa naslednji izvoz. Bi rekel, da nihče z izpitom, ne bo zaradi teh ljudi, podaljšal svojo pot za 20 minut, ker ni "dovoljeno bremzanje".
Na izpitu pa potem rukneš, ker si uporabil zdravo kmečko pamet. Jebat ga. Drugič se delaj, da nisi slišal in ponovi vajo na naslednjem izvozu. Brez prekrškov ti ne morejo dat minus pik.
Na izpitu pa potem rukneš, ker si uporabil zdravo kmečko pamet. Jebat ga. Drugič se delaj, da nisi slišal in ponovi vajo na naslednjem izvozu. Brez prekrškov ti ne morejo dat minus pik.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
m0LN4r ::
Ni tako malo takšnih, ki so 80% izpitne vožnje stali v prometni konici v koloni in tudi stem opravili vožnjo. Poligon, parkiranje, kaj je to?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
scipascapa ::
A je kaj čudnega, kako potem folk vozi po cestah? Če še AŠ ne znajo naučiti in izobraziti folk, da bi vozil normalno in pravilno?
francek1 ::
SimplyMiha je izjavil:
Te inštruktorje bi morali odpustiti zaradi ogrožanja varnosti v prometu.
Aha. Ogrožanje varnosti je zate zaviranje šele na zaviralnem pasu? Takoj vrni izpit tja, kjer si ga kupil!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
solatko ::
Lakotnik29 - Bom sam napisal mnenje kako bi moral potekat postopek pridobitve vozniškega dovoljenja:
1. Zdravniško spričevalo - lečeči zdravnik, ki bi po potrebi zahteval pregled pri specialistih. Verjetno bi živčni bolniki, odvisniki in pacienti, ki uporabljajo kakšna močna zdravila, ....... zelo težko prišli do spričevala o zdravstveni ustreznosti kandidata ali pa bi bilo kar nekaj časovnih omejitev.
2. Po učnem delu v AŠ, bi izpitna vožnja morala potekat v 3-eh delih - mestna vožnja min 45 minut, vožnja po lokalnih cestah min. 45 minut in vožnja po AC min. 90 minut.
3. Vsak del bi se ocenjeval in skupna ocena bi bila lep pokazatelj ustreznosti bodočega voznika.
Če bi prišlo do padca v enem delu, bi kandidat ponavljal ta del.
4. Izpitu bi dal veljavnost 10-15 let, potem pa obvezna obnovitev izpita, ki pa bi morala biti brezplačna - tako ali tako, bi se stroški zaradi manj prometnih nesreč povrnili v večkratnem obsegu.
Po opravljenem izpitu, bi uvedel obvezno dodatno registrsko tablico L (lederer-začetnik), ki bi jo moral novi voznik imeti vsaj 3 leta na vozilu.
Tisti, ki se nebi počutili čisto samostojni, bi tablico lahko obdržali še po želji nedoločen čas. S tem bi dosegli, da bi vsak voznik, pa tudi drugi udeleženci v prometu, na take voznike še posebej pazili, nebi bilo hupanja, blendanja in podobnih zadev zaradi nerodnosti takega voznika, vozniška kultura pa bi se na mehak način precej popravila.
Danes vsi udeleženci predvidevajo, da voznik registriranega vozila, svoje delo tudi obvlada, kar pa vemo vsi, da je daleč od realnosti.
Ravno tako, bi uredil, brezplačno kondicijsko vožnjo (obnavljanje pozabljenih veščin), katerega bi finančno pokrivale zavarovalnice, amd, MNZ, ministrstvo za promet,.....
Ravno tako bi uvedel šolo dobre vožnje, ki bi morala bit 1x brezplačna.
Uvedel bi pridobitev dovoljenja s 16.-imi leti, potem pa do 21.leta, vožnja samo v spremstvu starejše osebe z veljavnim vozniškim dovoljenjem.
V OŠ in SŠ bi uvedel predmet promet, ki bi obdelal vse segmente prometa - od peš hoje, kolesarjenja, po želji ločeno tudi za tiste, ki bi se vozili z enoslednimi vozili, avto, rolkarje, rolerje, skratka popolno izobrazbo iz pojma - obnašanje v prometu.
Policijo bi organiziral po nemškem vzoru, kjero so kazni sicer finančno, v primerjavi z našimi malenkostne, vendar pogoste in se skoraj ne zgodi, da prekršek nebi bil obravnavan - ni nujno, da vedno sankcioniran.
Tako bi morda čez nekaj let prišli na varnostnem in kulturnem področju, v bližino skandinavskih in zahodno evropskih standardov.
Seveda bi se tudi na področju prometne signalizacije, omejitev, prepovedi, ...... marsikaj spremeniti.
1. Zdravniško spričevalo - lečeči zdravnik, ki bi po potrebi zahteval pregled pri specialistih. Verjetno bi živčni bolniki, odvisniki in pacienti, ki uporabljajo kakšna močna zdravila, ....... zelo težko prišli do spričevala o zdravstveni ustreznosti kandidata ali pa bi bilo kar nekaj časovnih omejitev.
2. Po učnem delu v AŠ, bi izpitna vožnja morala potekat v 3-eh delih - mestna vožnja min 45 minut, vožnja po lokalnih cestah min. 45 minut in vožnja po AC min. 90 minut.
3. Vsak del bi se ocenjeval in skupna ocena bi bila lep pokazatelj ustreznosti bodočega voznika.
Če bi prišlo do padca v enem delu, bi kandidat ponavljal ta del.
4. Izpitu bi dal veljavnost 10-15 let, potem pa obvezna obnovitev izpita, ki pa bi morala biti brezplačna - tako ali tako, bi se stroški zaradi manj prometnih nesreč povrnili v večkratnem obsegu.
Po opravljenem izpitu, bi uvedel obvezno dodatno registrsko tablico L (lederer-začetnik), ki bi jo moral novi voznik imeti vsaj 3 leta na vozilu.
Tisti, ki se nebi počutili čisto samostojni, bi tablico lahko obdržali še po želji nedoločen čas. S tem bi dosegli, da bi vsak voznik, pa tudi drugi udeleženci v prometu, na take voznike še posebej pazili, nebi bilo hupanja, blendanja in podobnih zadev zaradi nerodnosti takega voznika, vozniška kultura pa bi se na mehak način precej popravila.
Danes vsi udeleženci predvidevajo, da voznik registriranega vozila, svoje delo tudi obvlada, kar pa vemo vsi, da je daleč od realnosti.
Ravno tako, bi uredil, brezplačno kondicijsko vožnjo (obnavljanje pozabljenih veščin), katerega bi finančno pokrivale zavarovalnice, amd, MNZ, ministrstvo za promet,.....
Ravno tako bi uvedel šolo dobre vožnje, ki bi morala bit 1x brezplačna.
Uvedel bi pridobitev dovoljenja s 16.-imi leti, potem pa do 21.leta, vožnja samo v spremstvu starejše osebe z veljavnim vozniškim dovoljenjem.
V OŠ in SŠ bi uvedel predmet promet, ki bi obdelal vse segmente prometa - od peš hoje, kolesarjenja, po želji ločeno tudi za tiste, ki bi se vozili z enoslednimi vozili, avto, rolkarje, rolerje, skratka popolno izobrazbo iz pojma - obnašanje v prometu.
Policijo bi organiziral po nemškem vzoru, kjero so kazni sicer finančno, v primerjavi z našimi malenkostne, vendar pogoste in se skoraj ne zgodi, da prekršek nebi bil obravnavan - ni nujno, da vedno sankcioniran.
Tako bi morda čez nekaj let prišli na varnostnem in kulturnem področju, v bližino skandinavskih in zahodno evropskih standardov.
Seveda bi se tudi na področju prometne signalizacije, omejitev, prepovedi, ...... marsikaj spremeniti.
Delo krepa človeka
St235 ::
Se pod vse podpišem (točka 1 po mojem mnenju sicer ne bo kaj dosti spremenila, se pa strinjam da tudi škode ne bo zaradi take spremembe).
Samo kaj, ko je že v tej temi beremo komentarje tipa:
Naredil sem gladko v prvo, ampak pazi kdaj: pri 40 uri. Zadnjih 10 ur mi je tako gladko nabil, da res ni bilo.
Namreč vse našteto pomeni precej več ur in denarja kot obstoječa ureditev. In mislim, da se lahko večina, ki imamo vozniški izpit strinjamo, da 30 ali 40, pa tudi 400 ur ne naredi dobrega voznika.
Edino tele ne kupim:
Moje izkušnje kažejo na to, da je to v večini primerov slaba rešitev, ker oseba, ki sedi zrave samo zaradi izpita niti pod razno ni usposobjena za vožnjo, kaj šele da to znanje prenaša na tretje osebe. Jaz sem sam pri sebi opazil, da sem nekaj slabih praks prenesel od staršev in da sem največ glede svoje vožnje naredil takrat, ko sem bil sam za volanom.
Samo kaj, ko je že v tej temi beremo komentarje tipa:
Naredil sem gladko v prvo, ampak pazi kdaj: pri 40 uri. Zadnjih 10 ur mi je tako gladko nabil, da res ni bilo.
Namreč vse našteto pomeni precej več ur in denarja kot obstoječa ureditev. In mislim, da se lahko večina, ki imamo vozniški izpit strinjamo, da 30 ali 40, pa tudi 400 ur ne naredi dobrega voznika.
Edino tele ne kupim:
Uvedel bi pridobitev dovoljenja s 16.-imi leti, potem pa do 21.leta, vožnja samo v spremstvu starejše osebe z veljavnim vozniškim dovoljenjem.
Moje izkušnje kažejo na to, da je to v večini primerov slaba rešitev, ker oseba, ki sedi zrave samo zaradi izpita niti pod razno ni usposobjena za vožnjo, kaj šele da to znanje prenaša na tretje osebe. Jaz sem sam pri sebi opazil, da sem nekaj slabih praks prenesel od staršev in da sem največ glede svoje vožnje naredil takrat, ko sem bil sam za volanom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Lakotnik29 - Saj je šestnajstletnik usposobljen za vožnjo, gre bolj zato, da brez normalne osebe zraven sebe ne sme vozit (ve se zakaj ne in kaj počne mularija z drugimi prevoznimi sredstvi, podobno početje bi bilo z avtomobilom, usodno za druge), za nenormalno obnašanje bi v takem primeru enakovredno odgovarjal spremljevalec. Enostavno gre za pridobivanje vozniških izkušenj, v spremstvu voznika, neke vrste varnostnika in učitelja, ne reševalca. Gre v glavnem za kontrolo obnašanja mladega človeka z volanom v rokah.
Z dobrim izobraževanjem, nebi bilo nujno porabiti več ur, bi se pa AŠ morale potrudit, da bi na segmentu, kjer kandidat šepa, to poizkušali popravit.
Poleg tega, bi kandidati za katere vidimo, da ne znajo vozit, se ne znajo obnašat v prometu ob vedenju, da je izpit iz treh zahtevnih delov, to raje prepustili tistim, ki imajo za vožnjo smisel, sami pa uporabili javna prevozna sredstva ali pa reskirali toliko denarja, da bi jih nekdo naučil šoferskih veščin.
Danes vsi vemo, da je izpitna vožnja bolj kot produkt znanja, produkt sreče. In potem to srečo občutimo vsi udeleženci v prometu, predvsem pa njihove žrtve ali pa tisti, ki zaradi takih, trpijo v počasnih kolonah.
Na zdravniškem nadzoru lečečega zdravnika voznikov, pa več ali manj vztrajam, ker je vse preveč voznikov na cesti (že ob delanju izpita), ki za to najbolj kompleksno človeško opravilo, zdravstveno niso sposobni.
Tako bi bila vsaka sprememba zdravstvenenga stanja alarem za zdravnika, da pacientu prepove vožnjo v primeru, da pacient določen čas za to ne bo sposoben.
Medicina dela teh podatkov ne dobijo, samo opozorilo pacientom s strani zdravnika ali lekarnarja pa nima učinka.
Taka opomba bi se tudi vpisala v karton in kartico ZZ.
Če bi še policajem omogočili čitanje tega zapisa, bi v primeru zaustavitve, kontrole ali prometne nesreče, na licu mesta ugotovili zdravstveno sposobnost vožnje in voznika s prepovedjo, enostavno obravnavali, kot voznika brez izpita, z vsemi posledicami.
Velika večina namreč nima take samokontrole, da bi željo po vožnji prilagajali svoji psihofizičnem počutju ali zdravstvenem stanju.
Tako kot ti zdravnik predpiše bolniški stalež, bi ti predpisal tudi vozniško abstinenco.
Z dobrim izobraževanjem, nebi bilo nujno porabiti več ur, bi se pa AŠ morale potrudit, da bi na segmentu, kjer kandidat šepa, to poizkušali popravit.
Poleg tega, bi kandidati za katere vidimo, da ne znajo vozit, se ne znajo obnašat v prometu ob vedenju, da je izpit iz treh zahtevnih delov, to raje prepustili tistim, ki imajo za vožnjo smisel, sami pa uporabili javna prevozna sredstva ali pa reskirali toliko denarja, da bi jih nekdo naučil šoferskih veščin.
Danes vsi vemo, da je izpitna vožnja bolj kot produkt znanja, produkt sreče. In potem to srečo občutimo vsi udeleženci v prometu, predvsem pa njihove žrtve ali pa tisti, ki zaradi takih, trpijo v počasnih kolonah.
Na zdravniškem nadzoru lečečega zdravnika voznikov, pa več ali manj vztrajam, ker je vse preveč voznikov na cesti (že ob delanju izpita), ki za to najbolj kompleksno človeško opravilo, zdravstveno niso sposobni.
Tako bi bila vsaka sprememba zdravstvenenga stanja alarem za zdravnika, da pacientu prepove vožnjo v primeru, da pacient določen čas za to ne bo sposoben.
Medicina dela teh podatkov ne dobijo, samo opozorilo pacientom s strani zdravnika ali lekarnarja pa nima učinka.
Taka opomba bi se tudi vpisala v karton in kartico ZZ.
Če bi še policajem omogočili čitanje tega zapisa, bi v primeru zaustavitve, kontrole ali prometne nesreče, na licu mesta ugotovili zdravstveno sposobnost vožnje in voznika s prepovedjo, enostavno obravnavali, kot voznika brez izpita, z vsemi posledicami.
Velika večina namreč nima take samokontrole, da bi željo po vožnji prilagajali svoji psihofizičnem počutju ali zdravstvenem stanju.
Tako kot ti zdravnik predpiše bolniški stalež, bi ti predpisal tudi vozniško abstinenco.
Delo krepa človeka
St235 ::
Tako bi bila vsaka sprememba zdravstvenenga stanja alarem za zdravnika, da pacientu prepove vožnjo v primeru, da pacient določen čas za to ne bo sposoben.
Tole bi bila vsekakor boljša rešitev in sicer možnost lečečega zdravnika, da kadarkoli omeji pravico do vožnje zaradi psiho fizičnega stanja posameznika.
Z dobrim izobraževanjem, nebi bilo nujno porabiti več ur, bi se pa AŠ morale potrudit, da bi na segmentu, kjer kandidat šepa, to poizkušali popravit.
težava, ki jo vidim je predvsem v tem, da se v tistih 20 ali 40 ali 100 urah dejansko ne da naučit vozit. Je pa glede na tvoj predlog vsekakor dobra popotnica za zastavitev dobrih osnov. Osebno ugotavljam, da je najbolj rizična skupina tisti, ki imajo leto dve vozniški in si začnejo domišljat, da znajo vozit. Imajo ravno dovolj izkušenj za lažen občutek znanja in to je v kombinaciji z starostjo idealna kombinacija za probleme. Koliko lahko tukaj prisotnost spremljevalca reši zadevo pa sem osebno v dvomu. Menim, da ni dodane vrednosti, ampak glede tega nimam konkretnih virov, da bi lahko podprl svoje mišlenje.
St235 ::
Been there done that in dejansko je moja ocena, da so slabši vozniki v aspektu zanja in precej boljši v aspektu kulture. Kar prej pripisujem tej točki:
Policijo bi organiziral po nemškem vzoru, kjero so kazni sicer finančno, v primerjavi z našimi malenkostne, vendar pogoste in se skoraj ne zgodi, da prekršek nebi bil obravnavan - ni nujno, da vedno sankcioniran.
Predvsem pa njihovi definicije reckless in careless driving kjer lahko zaradi prometnik prekškov končaš tudi za zapahi.
Policijo bi organiziral po nemškem vzoru, kjero so kazni sicer finančno, v primerjavi z našimi malenkostne, vendar pogoste in se skoraj ne zgodi, da prekršek nebi bil obravnavan - ni nujno, da vedno sankcioniran.
Predvsem pa njihovi definicije reckless in careless driving kjer lahko zaradi prometnik prekškov končaš tudi za zapahi.
solatko ::
Saj sva praktično na podobnem mišljenju in seveda oba daleč od tega, da bi bila naša politika sposobna sprejeti kaj takega, same ideje so pa dobre in ponekod že preizkušene. Tam je tudi varnost v prometu veliko večja, da o kulturi sploh ne razpravljamo.
Problem je, ker naši zakonodajalci gledajo vse kaj drugega, kot logiko in enostavne rešitve, zakaj enostavno, če je lahko komplicirano.
Problem je, ker naši zakonodajalci gledajo vse kaj drugega, kot logiko in enostavne rešitve, zakaj enostavno, če je lahko komplicirano.
Delo krepa človeka
St235 ::
Vprašanje je ali je res vse v zakonodajalcu. Sam zakon o pravilih cestnega prometa se mi ne zdi slab. Osebno večji probem vidim v tem, da policija aktivno ne izvaja nadzora prometa. Torej to, da so preprosto udeleženi v prometu in ob kršitvah takoj reagirajo. V ZDA je to stalna praksa, pač vidi prekršek, prižge luči, pokasira in gre dalje. Pri nas imamo za moje pojme osebno sistem prometne kontrole preveč stacionaren in predvsem preredek. Je pa to vsekokor preveč posplošeno in tudi v ZDA praksa kjer policaj čepi v koruzi in čaka na ljudi, ki dobesedno sredi niča prevozijo stop znak, ni redkost.
Imo je težava bolj v sistemskem izvajanju ureditve na eni strani in pomanjkljivem izobraževanju na drugi. Pri tem mislim predvsem na to, da koncept doslednega izvajanja pravil nikoli ni priučen. Namesto tega raje zapletemo dodatne pravilnike in postopke, ki se potem sistemsko kršijo in ta vzorec nima konca.
Veliko napako pri nas se dela tudi v primarni in sekundarni vzgoji doma, ker vzorci, ki jih otroci poberejo od staršev so tam za celo življenje in ko vidim nekatere manevre, ki jih ljudje izvajajo med tem ko je otrok v avtu ti je hitro jasno da ne bo čez 10 let nič drugače.
Ravno prejšnji teden sem ujel dialog med mamico in hčero na kolesih v Ljubljani. Hči (kakih 9 let): Mami, ne smeva se vozit v napačno smer, so nas učili v šoli. Mati: Ja,ja ampak zdaj si zmano in se nama mudi.
Imo je težava bolj v sistemskem izvajanju ureditve na eni strani in pomanjkljivem izobraževanju na drugi. Pri tem mislim predvsem na to, da koncept doslednega izvajanja pravil nikoli ni priučen. Namesto tega raje zapletemo dodatne pravilnike in postopke, ki se potem sistemsko kršijo in ta vzorec nima konca.
Veliko napako pri nas se dela tudi v primarni in sekundarni vzgoji doma, ker vzorci, ki jih otroci poberejo od staršev so tam za celo življenje in ko vidim nekatere manevre, ki jih ljudje izvajajo med tem ko je otrok v avtu ti je hitro jasno da ne bo čez 10 let nič drugače.
Ravno prejšnji teden sem ujel dialog med mamico in hčero na kolesih v Ljubljani. Hči (kakih 9 let): Mami, ne smeva se vozit v napačno smer, so nas učili v šoli. Mati: Ja,ja ampak zdaj si zmano in se nama mudi.
solatko ::
So še hujše, mamice z dvo ali malo starejšimi otroci, normalno ne uporabljajo prehoda za pešce, če pa že, pa obvezen štart pri rdeči luči. Mi smo v prvem razredu šli večkrat iz šole Valentina Vodnika do Figovca, samo zato, da smo se naučili hodit čez cesto. Še danes imam ta navodila v glavi in vem, da me ne bo nihče povozil na prehodu za pešce, če tudi imam prednost, pač nimam frej prehoda in sam laže ustavim rit, kot neskoncentriran voznik avto.
Ko sem na kolesu, se zavedam, da sem za večino voznikov, ki zavijajo desno, ob hitrem kolesarjenju (yupe still), praktično za voznika neviden, šele takrat me opazi, ko je kakršna koli reakcija prepozna.
Ko sem na motorju, se sam zavedam, da imam v nekaj sekundah lahko 200km/h, zavedam pa se tudi tega, da se 90% voznikov tega ne zaveda, zato raje vozim v omejitvi, razen tam, kjer si zase varno (tako tudi za druge) lahko privoščim malo več.
To je v prometu namreč najpomembneje, da znaš pazit sebe in boš s tem avtomatično pazil druge. To pa je potrebno ljudi naučiti, kar pa pri nas ni naloga nikogar.
Represiva pa ne bo nikoli naredila reda v prometu, tudi če bi bile kazni še višje, tako kot smrtna kazen ni nikoli nikjer zmanjšala število kriminalnih dejanj.
Če bo res kdaj želja izboljšat prometno statistiko, bo potrebno delo nekaj ministerstev, vključitev društev motoristov, voznikov, naredit kak dober poligon, ki bo omogočal tudi hitro vožnjo,..........
Verjetno midva tega v SLO ne bova dočakala.
Ko sem na kolesu, se zavedam, da sem za večino voznikov, ki zavijajo desno, ob hitrem kolesarjenju (yupe still), praktično za voznika neviden, šele takrat me opazi, ko je kakršna koli reakcija prepozna.
Ko sem na motorju, se sam zavedam, da imam v nekaj sekundah lahko 200km/h, zavedam pa se tudi tega, da se 90% voznikov tega ne zaveda, zato raje vozim v omejitvi, razen tam, kjer si zase varno (tako tudi za druge) lahko privoščim malo več.
To je v prometu namreč najpomembneje, da znaš pazit sebe in boš s tem avtomatično pazil druge. To pa je potrebno ljudi naučiti, kar pa pri nas ni naloga nikogar.
Represiva pa ne bo nikoli naredila reda v prometu, tudi če bi bile kazni še višje, tako kot smrtna kazen ni nikoli nikjer zmanjšala število kriminalnih dejanj.
Če bo res kdaj želja izboljšat prometno statistiko, bo potrebno delo nekaj ministerstev, vključitev društev motoristov, voznikov, naredit kak dober poligon, ki bo omogočal tudi hitro vožnjo,..........
Verjetno midva tega v SLO ne bova dočakala.
Delo krepa človeka
Malajlo ::
Ko opraviš izpitno vožnjo, si upravičen do roza knjižice (oz. po novem kartice). Potem se moraš pa še naučiti voziti.
S fotrom sva šla enkrat do vinograda, pa je rekel, da naj me učijo raje drugi. Zakaj tako, mi bodo pa v avtošoli povedali. Mi ni bilo nič jasno, dokler nisem začel voziti. Na kratko, preveč ofenzivna vožnja. In če bi me stari učil voziti, najbrž zlepa ne bi naredil izpita Sem bil takrat kot mulc malo užaljen, potem pa sem zastopil fotra, zakaj mi ni pustil, da vozim avto, čeprav so skoraj vsi moji žlahtniki avto preprosto vzeli in šli gor v vas.
Ni bil pa problem traktor. Če pomislim zdaj, je bil celo bolj nevaren.
S fotrom sva šla enkrat do vinograda, pa je rekel, da naj me učijo raje drugi. Zakaj tako, mi bodo pa v avtošoli povedali. Mi ni bilo nič jasno, dokler nisem začel voziti. Na kratko, preveč ofenzivna vožnja. In če bi me stari učil voziti, najbrž zlepa ne bi naredil izpita Sem bil takrat kot mulc malo užaljen, potem pa sem zastopil fotra, zakaj mi ni pustil, da vozim avto, čeprav so skoraj vsi moji žlahtniki avto preprosto vzeli in šli gor v vas.
Ni bil pa problem traktor. Če pomislim zdaj, je bil celo bolj nevaren.
Spajky ::
...možnost lečečega zdravnika, da kadarkoli omeji pravico do vožnje...... Še eno potencialno leglo korupcije ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
solatko ::
Spajky - Slabo leglo korupcije, če bi zdravnik odgovarjal. Me zanima, kateri bi kroničnemu alkoholiku, narkomanu ali na pol slepemu starčku, dovolil vožnjo.
Sedaj so vsi taki na cesti, popolnoma upravičeno, saj imajo izpit.
Sedaj so vsi taki na cesti, popolnoma upravičeno, saj imajo izpit.
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)Oddelek: Na cesti | 3030 (1978) | IL_DIAVOLO |
» | Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 35630 (33382) | Heavy |
» | Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26844 (22993) | Mare2 |
» | ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9487 (8771) | KoMar- |