» »

Padec pri izpitu? Zadosten razlog?

Padec pri izpitu? Zadosten razlog?

«
1
2 3 4

slo114 ::

Mene zanima če se:
zaviranje že pred zaviralnem pasom šteje kot avtomatski padec? Meni je komisija (2 stare koke) naštela to napako + pri vklučevanjuna avtocesto naj bi bilo 90 km na uro premalo in morš bolj terat avto, ter ker sem vozil na nekih delih avtoceste 110 km/h je bilo to tudi prepočasi, pa še nekje sem vozil okoli 80 (beri - + 2-3 km) ampak je izven naselja, ter v klanec sem šel z drugo(avto naj bi pustil v tretji) zato sem namesto 50 vozil okoli 40. V bistvu sta mi naštevale samo o avtocesti drugje nista našli napak, pohvalila je celo moje spremljanje prometa(bočni, ogledala). Sedaj jest osebno res nisem tega vedel, ker ko sva vozila z inštruktorjem sem skoraj zmeraj zaviral že kakšnge 10-20 m pred zaviralnim pasom da nisem noter "priletu" z 130(vem da moraš že prej popustiti plin ampak še zmeraj je velika brzina) in zdej ali on ni tega opazil ali pa se je delal neumnega. Drugače za naslednjo upam na drugo komisijo, ker te dve sta bile čisto antipatične.
  • spremenil: Mavrik ()

GTX970 ::

zaviranje že pred zaviralnem pasom šteje kot avtomatski padec?

Odvisno kako se točkuje.
Načeloma začneš zavirati šele na zaviralnem pasu.

krneki0001 ::

Zapelješ na zaviralni pas in šele takrat zaviraš.
Ko pa na vključevalnega zapelješ pa gas do podna, da se vključiš na avtocesto s 110 ali več km/h (ne tako kot atki ki se vključujejo s 40km/h.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

meni je inštruktor eksplicitno zabičal, naj nikoli ne zaviram dokler se ne umaknem na izvozni pas. Logika je v tem, da ne povzročiš naleta zaradi umikanja. Prav tako sem bil opozorjen, da je prepočasna vožnja zadosten razlog za padec na izpitu. Ko sem se vključil na obvoznico (imejitev 110) je pred mano nekdo vozil okoli 90-100 in sem ga šel zato prehitevat (če ga ne bi, bi po besedah inštruktorja zagotovo padel). Zanimivo pri tem je bilo dejstvo, da se mi je nekdo kmalu za tem (imel sem zadostno varnostno razdaljo) s krepkimi 150+ skoraj zalepil na rit (službeni kombi), ampak mi niso nič zamorili glede tega.

Verjetno je predpostavka pri počasni vožnji (bodisi znotraj naselja 50 in ne 40, na regionalki 90 in ne 80) na izpitu, da s počasnejšo vožnjo nakazuješ, da nisi pripravljen vozit po omejitvi temveč manj, ker še nisi dovolj zrel za samostojno vožnjo (e.g. "se bojiš").

Srečno prihodnjič, pa brez strahu, držimo pesti!

SimplyMiha ::

Te inštruktorje bi morali odpustiti zaradi ogrožanja varnosti v prometu.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

SimplyMiha je izjavil:

Te inštruktorje bi morali odpustiti zaradi ogrožanja varnosti v prometu.

Ker zahtevajo, da voziš tako kot je treba?

Je pa res, da bremzanje na AC pred izvozom na recimo 110 ni neka tragedija, če je cesta prazna. Če cesta ni prazna pa s tem koga oviraš pa se zgodi kar se zgodi...

SimplyMiha ::

Ne, zaradi prehitevanja pri priključevanju na AC.

slo114 ::

sandmat je izjavil:

meni je inštruktor eksplicitno zabičal, naj nikoli ne zaviram dokler se ne umaknem na izvozni pas. Logika je v tem, da ne povzročiš naleta zaradi umikanja. Prav tako sem bil opozorjen, da je prepočasna vožnja zadosten razlog za padec na izpitu. Ko sem se vključil na obvoznico (imejitev 110) je pred mano nekdo vozil okoli 90-100 in sem ga šel zato prehitevat (če ga ne bi, bi po besedah inštruktorja zagotovo padel). Zanimivo pri tem je bilo dejstvo, da se mi je nekdo kmalu za tem (imel sem zadostno varnostno razdaljo) s krepkimi 150+ skoraj zalepil na rit (službeni kombi), ampak mi niso nič zamorili glede tega.

Verjetno je predpostavka pri počasni vožnji (bodisi znotraj naselja 50 in ne 40, na regionalki 90 in ne 80) na izpitu, da s počasnejšo vožnjo nakazuješ, da nisi pripravljen vozit po omejitvi temveč manj, ker še nisi dovolj zrel za samostojno vožnjo (e.g. "se bojiš").

Srečno prihodnjič, pa brez strahu, držimo pesti!

uno izven naselja priznam da sem sam sebe zaj****. Tam ni bilo nobene table za konec naselja ali začetek mene pa panika in sem počasi pospeševov, nekaj sekund vozil celo z 70 km/h, ko pa sem opazil da na nasprotnem pasu vozijo kar precej hitreje sem dodal plin ampak je bilo itak kmalu naselje. No sedaj vsaj vem da ne smeme zavirat na voznem pasu, draga lekcija. Edino pospeševanje mi ni logično ker mi tudi ni jasno. Namreč z inštruktorjem, preden se vključujem dam v tretjo, in potem avto na pospeševalnem teram na 90+ in ob vključitvi prestavim v četro in nato peto. Ne vem če je to prav ker nekateri pravite da se moraš vključiti z 110 km/h. Največ me pa moti tudi to da na društevni sem vozil isto, pod omejitvo, pa mi je un majstor rekel da vozim umirjeno in zbrano in če bom tako vozil da naredim v prvo.

N0t0ri0us ::

meni je inštruktor tudi rekel, da se na voznem pasu ne sme prej zavirati, lahko pa spustiš gas da malce upočasniš. Prav tako je bilo potrebno po avtocesti voziti 130, oziroma povsod po omejitvah. +3, -2 km/h al nekaj takega mi je rekel, da je ok, kar je več je prehitro, kar je manj je mečkanje. Pri vključevanju na avtocesto mi je pa rekel, da se naj ne bojim spraviti avta na visoke obrate oziroma, da ga je potrebno. Moram reči da sem to z veseljem naredil vedno :P

Na napakah se učimo. Srečno pri naslednji izpitni vožnji.

sandmat ::

SimplyMiha je izjavil:

Ne, zaradi prehitevanja pri priključevanju na AC.


si mislil napisat po vključevanju?

IL_DIAVOLO ::

Ne vem ce je vredno padca, ampak je pa kar velik kiks...glede na to kak spuscajo skozi, ne bo tezav :P

slo114 ::

N0t0ri0us je izjavil:

meni je inštruktor tudi rekel, da se na voznem pasu ne sme prej zavirati, lahko pa spustiš gas da malce upočasniš. Prav tako je bilo potrebno po avtocesti voziti 130, oziroma povsod po omejitvah. +3, -2 km/h al nekaj takega mi je rekel, da je ok, kar je več je prehitro, kar je manj je mečkanje. Pri vključevanju na avtocesto mi je pa rekel, da se naj ne bojim spraviti avta na visoke obrate oziroma, da ga je potrebno. Moram reči da sem to z veseljem naredil vedno :P

Na napakah se učimo. Srečno pri naslednji izpitni vožnji.


Jaz ko to pravim nekaterim, da morš terat avto na polno na pospeševalnem, se kr za glavo prijemajo. Nekajkrat sem že imu četro na pospeševalnem(nisem ubogal inštruktorja :S) pa avto nisem toliko teral in brez problema čez 100 km/h, in se normalno priključil in nato v peto, ampak je inštruktor imel pripombe kaj se z prestavljanjem ukvarjam.
Zgleda so na glavni res piklovski, glede na to da je minimalna dovoljena hitrost na avtocesti 60 km/h :S
Sedaj v glavnem vem svoje napake in drug teden mam že nekaj ur pred glavno potem pa v sredo drugi poizkus.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne vem ce je vredno padca, ampak je pa kar velik kiks...glede na to kak spuscajo skozi, ne bo tezav :P

Ja v prvo sem zdej že padu, v drugo upam da ne bo takih težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slo114 ()

tx-z ::

Ni tok offtopic: kakšno je pravilo če se približuješ pospeševalnemu pasu in si že na avtocesti..torej na tvoji desni se priklučujejo.
Načeloma se umaknš na levi pas - ampak recimo da iz x-razloga ne morš na levega, a brezmaš al daš gas? Torej, avto na tvoji desni se hoče priključit na avtocesto. Kaj narediš ti.
tx-z

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tx-z ()

sandmat ::

tx-z je izjavil:

Ni tok offtopic: kakšno je pravilo če se približuješ pospeševalnemu pasu in si že na avtocesti..torej na tvoji desni se priklučujejo.
Načeloma se umaknš na levi pas - ampak recimo da iz x-razloga ne morš na levega, a brezmaš al daš gas? Torej, avto na tvoji desni se hoče priključit na avtocesto. Kaj narediš ti.


voziš dalje in čakaš, da se lahko "umakneš" na levi pas. Načeloma se vozila pri vključevanju ukvarjajo z vključevanjem v primeru gneče. Če se jim ne uspe vključiti, nadaljujejo vožnjo po odstavnem pasu. nikakor ne zavirajo.

slo114 ::

sandmat je izjavil:

tx-z je izjavil:

Ni tok offtopic: kakšno je pravilo če se približuješ pospeševalnemu pasu in si že na avtocesti..torej na tvoji desni se priklučujejo.
Načeloma se umaknš na levi pas - ampak recimo da iz x-razloga ne morš na levega, a brezmaš al daš gas? Torej, avto na tvoji desni se hoče priključit na avtocesto. Kaj narediš ti.


voziš dalje in čakaš, da se lahko "umakneš" na levi pas. Načeloma se vozila pri vključevanju ukvarjajo z vključevanjem v primeru gneče. Če se jim ne uspe vključiti, nadaljujejo vožnjo po odstavnem pasu. nikakor ne zavirajo.

ja kaj pa če to narediš na glavni? Da se iz nekega razloga ne moreš pravočasno vključit, potemtakem lahko zapelješ naprej iz pospeševalnega pasa na odstavni?

sandmat ::

slo114 je izjavil:

Da se iz nekega razloga ne moreš pravočasno vključit, potemtakem lahko zapelješ naprej iz pospeševalnega pasa na odstavni?

Točno to sem napisal. Vožnjo na odstavnem pasu nadaljuješ na minimalni razdalji, potrebni za vključitev na avtocesto.

tukaj je citat iz motorevije: http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
"Vključimo se po priključku, ki nato preide v pospeševalni pas. Ta je namenjen temu, da dosežemo hitrost, potrebno za varno vključitev na vozni (desni) prometni pas avtoceste. Kaj storiti, če zaradi gostote prometa v tem trenutku ne moremo zapeljati na vozni pas? Ustaviti ali nadaljevati vožnjo po odstavnem pasu? Niti eno, niti drugo ni dovoljeno, vendar pa bi bila ustavitev na koncu pospeševalnega pasu tako zelo nevarna (pomislimo na vozila, ki se vključujejo na avtocesto in pospešujejo za nami, ob tem pa bi se morali na vozni pas, po katerem lahko teče promet tudi s 130 km/h vključiti iz 0 km/h), da nam v takem primeru ostane le nadaljevanje vožnje po odstavnem pasu, seveda le na nujno potrebni razdalji, da se lahko vključimo na vozni pas."


Verjetno obstaja kak bolj formalen vir, a ga ne najdem .. ?

Yacked2 ::

Med uklučevanjem na avtocesto tišiš gas do konca, jaz ponavadi nekje na 1/3 pospeševalnega pasu prestavim v 4 in gas do podna, ko dosežeš 100km/h oz. je konec pospeševalnega pasu pa smernik in na AC če je seveda prosto, če ni pa gas naprej pa po odstavnemu dokler se ne ponudi priložnost za vključitev.

Če je na AC zastoj seveda ne pelješ z 130km/h po odstavnemu ampak na koncu odstavnega počakaš da te nekdo spusti predse.

Pri zapuščanu AC ne zaviraš dokler nisi na zaviralnem pasu, lahko sicer spustiš gas nekaj trenutnov prej ampak nikar po zavori.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

berlusconi ::

Dejstvo je, da so ta pravila napisana, kot da je avtocesta prazna in pred ter za teboj ni nikogar. Vem, da je izpitna vožnja 'zafrknjena', ker ti gledajo pod prste za vsako malenkost, a v realnem življenju redkokateri inštruktor oz. kdorkoli zmeraj 'tera avto na 110 na vključevalnem' in ne upočasnuje že na voznem pasu (porkaflek, kaj pa če so na zaviralnem pasu pred teboj avtomobili, ki vozijo krepko počasneje kot ti, a boš bremzal šele, ko boš na tem pasu? Bedarija.
In to, da tebe mečejo zaradi, domnevam, blagega zaviranja na voznem pasu, je čisto služenje dnara in zajebavanje kandidatov. Inštruktorji mislijo, da so nekoga prijeli za jajca in da so 'tatemate', a niso. Ocenjevati bi morali 'dinamiko' vožnje in ne zgolj po knjigi.

To je moje osebno mnenje in če sem koga užalil, naj neha z branjem :)

Okapi ::

slo114 je izjavil:

+ pri vklučevanjuna avtocesto naj bi bilo 90 km na uro premalo in morš bolj terat avto,
Jaz sem tudi prepočasi pripeljal na avtocesto, ampak sem imel odličnega inštruktorja in mi je stopil na gas, ne da bi oni zadaj kaj opazili.

Pa malce sem švical med vožnjo in me en od komisije vpraša, "kaj naredi kandidat, če je v avtu vroče?". In sem odprl okno, oni pa v smeh, ker so hoteli vedeti, če vem, kje se vklopi ventilator (to so bili še časi pred klimo).

Naredil iz prve:-)

O.

Yacked2 ::

Okapi je izjavil:

slo114 je izjavil:

+ pri vklučevanjuna avtocesto naj bi bilo 90 km na uro premalo in morš bolj terat avto,
Jaz sem tudi prepočasi pripeljal na avtocesto, ampak sem imel odličnega inštruktorja in mi je stopil na gas, ne da bi oni zadaj kaj opazili.

Pa malce sem švical med vožnjo in me en od komisije vpraša, "kaj naredi kandidat, če je v avtu vroče?". In sem odprl okno, oni pa v smeh, ker so hoteli vedeti, če vem, kje se vklopi ventilator (to so bili še časi pred klimo).

Naredil iz prve:-)

O.


Ja, to je bilo takrat, ko izpitni komisiji še ni manjkalo denarja, danes bi te vrgli zaradi nevarne vožnje, ker si med vožnjo svojo pozornost preusmeril na odpiranje okna.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!

čuhalev ::

Očitno sem jaz skoz v prekršku, ker mi avto razvije hitrost 110 km/h šele potem, ko se pospeševalni pas konča. Dve toni pa največja hitrost okoli 150 km/h naredita svoje. Pred izvozom ne zaviram temveč samo zmanjšam potisk, tako da spustim desno pedalo. Potem pa se avto izteče v prestavi! Razen seveda če na koga naletim.

Sicer pa vsake toliko časa morajo koga "vržt", sicer bi bil vozniški izpit trivialen in za vsakogar. To je čisto normalno.

berlusconi ::

Glede na cene, izpit ni za vsakogar. ;)

ZaphodBB ::


ja kaj pa če to narediš na glavni? Da se iz nekega razloga ne moreš pravočasno vključit, potemtakem lahko zapelješ naprej iz pospeševalnega pasa na odstavni?

Absolutno se ne vključuješ, če ni varno. Pelješ se po odstavnem pasu dokler se ne zmoreš varno vključit.


Ni tok offtopic: kakšno je pravilo če se približuješ pospeševalnemu pasu in si že na avtocesti..torej na tvoji desni se priklučujejo.
Načeloma se umaknš na levi pas - ampak recimo da iz x-razloga ne morš na levega, a brezmaš al daš gas? Torej, avto na tvoji desni se hoče priključit na avtocesto. Kaj narediš ti.

Nikoli se ne "umikaš na levi pas" - če kaj potem prehitevaš, ampak to ne začneš početi šele ko vidiš, da se nekdo vključuje. Sicer pa, če voziš z ustrezno varnostno razdaljo se bodo ljudje lahko vključevali brez problema. Če se ne uspejo vključit se pa lahko peljejo po odstavnem pasu.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

slo114 ::

berlusconi je izjavil:

Dejstvo je, da so ta pravila napisana, kot da je avtocesta prazna in pred ter za teboj ni nikogar. Vem, da je izpitna vožnja 'zafrknjena', ker ti gledajo pod prste za vsako malenkost, a v realnem življenju redkokateri inštruktor oz. kdorkoli zmeraj 'tera avto na 110 na vključevalnem' in ne upočasnuje že na voznem pasu (porkaflek, kaj pa če so na zaviralnem pasu pred teboj avtomobili, ki vozijo krepko počasneje kot ti, a boš bremzal šele, ko boš na tem pasu? Bedarija.
In to, da tebe mečejo zaradi, domnevam, blagega zaviranja na voznem pasu, je čisto služenje dnara in zajebavanje kandidatov. Inštruktorji mislijo, da so nekoga prijeli za jajca in da so 'tatemate', a niso. Ocenjevati bi morali 'dinamiko' vožnje in ne zgolj po knjigi.

To je moje osebno mnenje in če sem koga užalil, naj neha z branjem :)

Ja najprej sem cca. 100-200m pred zaviralnem nogo iz gasa, potem pa sem imel svoj trenutek, pa si rekel da ne bom ravno z 110 km/h na pas zavil, sem malo po zavori da je bila potem hitrost ko sem bil že na zaviralnem okoli 100 km/h, potem pa itak močneje bremza pa prestavljanje v nižjo. Samo zgleda sem lih tolk stopu na bremzo, da je una zadi začutla al pa vidla zavorno luč :) Drugi razlog je bil pa isto moja napaka, ko nisem vedel ali sem iz naselja (iskal sem tablo pa nikjer videl) tako da sem kar nekaj metrov peljal 70, preden sem se spomnil da pospešim. Ta razlog ne vem če je ravno za padec (popravite me če se motim). Ampak je kar je. Če bi se še kregov z njo, bogve kaj bi še najdla.
Zanima me tudi če se da ta zapisnik ki ga dela komisija kje pogledat? Meni takrat ni ravno na pamet padlo da bi ji reku.

ZaphodBB je izjavil:


ja kaj pa če to narediš na glavni? Da se iz nekega razloga ne moreš pravočasno vključit, potemtakem lahko zapelješ naprej iz pospeševalnega pasa na odstavni?

Absolutno se ne vključuješ, če ni varno. Pelješ se po odstavnem pasu dokler se ne zmoreš varno vključit.


Ni tok offtopic: kakšno je pravilo če se približuješ pospeševalnemu pasu in si že na avtocesti..torej na tvoji desni se priklučujejo.
Načeloma se umaknš na levi pas - ampak recimo da iz x-razloga ne morš na levega, a brezmaš al daš gas? Torej, avto na tvoji desni se hoče priključit na avtocesto. Kaj narediš ti.

Nikoli se ne "umikaš na levi pas" - če kaj potem prehitevaš, ampak to ne začneš početi šele ko vidiš, da se nekdo vključuje. Sicer pa, če voziš z ustrezno varnostno razdaljo se bodo ljudje lahko vključevali brez problema. Če se ne uspejo vključit se pa lahko peljejo po odstavnem pasu.

Glede tega umikanja, meni je rekel inštruktor da se moraš prepričat da je levi pas prazen oz. se lahko vključiš, potem pa zapelješ na levi pas ter nazaj na desnega(ko si mimo tistega ki se vklučuje).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slo114 ()

Malajlo ::

Če je levi pas prazen, se kekcem, ki se vključujejo, umakneš. Sicer tvegaš, da ti pade v desni bok. Niti ni pomembno, da prehitiš "vključevalca". Drugače pa pelješ normalno dalje na voznem pasu oziroma prilagodiš hitrost tako, da greš mimo njega (pospešiš, ker oceniš, da ne bo razvil dovolj hitrosti) ali pa ga spustiš predse (vidiš, da je odločno začel pospeševati in da spremlja dogajanje na svoji levi).
Sam večkrat doživim, da pred mano mečka in zapelje na vozni pas pri 70. Mrtvo hladno po pospeševalnem pasu odpeljem mimo njega predenj. Če je konec pospeševalnega pasu preblizu, ostanem na skrajni desni z vklopljenim levim smerokazom in pospešujem enako kot mečkalo pred mano, čeprav sem že na odstavnem pasu. S tem klikne ostalim zadaj, da imajo pred sabo počasnejše premičnine (nekaj podobnega kot spremljevalno vozilo pri izrednih prevozih). Seveda očesa z ogledal ne umaknem, da lahko pobegnem, če se kaj prehitro približuje riti.
Ampak da bi pa zaradi prenizke hitrosti koga vrgli, pa ne verjamem. Se včasih vozim enakomernih 100, 110, če je gost promet oziroma vidim, da bom moral čez 500 m zavirati in vedno večkrat se zgodi, da ostali vozniki naredijo podobno. Tako brez zaviranja ujamemo kolono, ki med tem že pospešuje. Do naslednjega para tovornjakov, ki se prehiteva...

korenje3 ::

slo114 je izjavil:

Mene zanima če se:
zaviranje že pred zaviralnem pasom šteje kot avtomatski padec? Meni je komisija (2 stare koke) naštela to napako + pri vklučevanjuna avtocesto naj bi bilo 90 km na uro premalo in morš bolj terat avto, ter ker sem vozil na nekih delih avtoceste 110 km/h je bilo to tudi prepočasi, pa še nekje sem vozil okoli 80 (beri - + 2-3 km) ampak je izven naselja, ter v klanec sem šel z drugo(avto naj bi pustil v tretji) zato sem namesto 50 vozil okoli 40. V bistvu sta mi naštevale samo o avtocesti drugje nista našli napak, pohvalila je celo moje spremljanje prometa(bočni, ogledala). Sedaj jest osebno res nisem tega vedel, ker ko sva vozila z inštruktorjem sem skoraj zmeraj zaviral že kakšnge 10-20 m pred zaviralnim pasom da nisem noter "priletu" z 130(vem da moraš že prej popustiti plin ampak še zmeraj je velika brzina) in zdej ali on ni tega opazil ali pa se je delal neumnega. Drugače za naslednjo upam na drugo komisijo, ker te dve sta bile čisto antipatične.


čisto prav... mi gre na živce ko ovce vozijo po levem pasu 80km/h, kamijoni jih pa po desnem prehitevajo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Phantomeye ::

Jaz imam pa ful težave z gledanjem v desno ogledalo. Ne najdem in ne najdem načina, da bi se navadil. Pa tudi pozabljam prestavljat. Recimo včasih ustavim v tretji. In tudi, če mi uspe ustavit z drugo, pozabim šaltat v prvo, preden speljem, pa tudi ne vem, kak bi si to lahko vpičil v glavo. To sta glavna problema, k me nazaj držita.

Fuks ::

slo114 je izjavil:

Mene zanima če se:
zaviranje že pred zaviralnem pasom šteje kot avtomatski padec? Meni je komisija (2 stare koke) naštela to napako + pri vklučevanjuna avtocesto naj bi bilo 90 km na uro premalo in morš bolj terat avto, ter ker sem vozil na nekih delih avtoceste 110 km/h je bilo to tudi prepočasi, pa še nekje sem vozil okoli 80 (beri - + 2-3 km) ampak je izven naselja, ter v klanec sem šel z drugo(avto naj bi pustil v tretji) zato sem namesto 50 vozil okoli 40. V bistvu sta mi naštevale samo o avtocesti drugje nista našli napak, pohvalila je celo moje spremljanje prometa(bočni, ogledala). Sedaj jest osebno res nisem tega vedel, ker ko sva vozila z inštruktorjem sem skoraj zmeraj zaviral že kakšnge 10-20 m pred zaviralnim pasom da nisem noter "priletu" z 130(vem da moraš že prej popustiti plin ampak še zmeraj je velika brzina) in zdej ali on ni tega opazil ali pa se je delal neumnega. Drugače za naslednjo upam na drugo komisijo, ker te dve sta bile čisto antipatične.



Meni se zdi pravilno. To sta namreč dve stvari ki me zelo motita pri marsikaterih voznikih na AC. Folk spusti gas že 1-2km pred dejanskim izvozom in tako zabaše desni pas... Prej ali slej mora en tovornjakar potem to počasno premikanje prehitet kar povzroči da se zabaše še levi pas.
Pospeševanje pa podobna zgodba... folk rabi 3 km da pride na 120... tovornjaki prehitevajo in zopet imaš zabasano cesto. Oz iz vidika varnosti obakrat povečane možnosti za nalet.

N0t0ri0us ::

pazi še to pri vključevanju. Pod nobenim pogojem ne smeš prehiteti vozila katero se vozi po voznem pasu, medtem ko si ti na vključevalnem oziroma pospeševalnem.

dj_uro ::

Moje mnenje je, da preveč mečkaš oziroma nisi dovolj samozavesten pri vožnji... Dejstvo je, da lahko na AC voziš med 60 in 130 kmh... Vendar je spodnja meja bolj kot ne teorija.. Katere vrednost bi morali ob normalno izvedljivih pogojih dvignit na 100... Ampak o tem kdaj drugič... Drugače pa, vključevalni pas na AC je namenjen temu, da ti lahko na njem dosežeš primerljivo hitrost levo vozečim, da se lahko normalno in nestresno za nikogar! vključiš na AC... In zakaj bi izzival usodo, pa se na AC vključil pri borih 60 kmh, kolikor so zakonsko predpisani? Se nimaš rad oziroma bi rad prerano umrl?? Prav tako ne razumem, zakaj bi že na voznem pasu AC zaviral, če je za to namenjen izključevalni pas... Je morda prekratek ali imaš morda neizpraven zavorni sistem?? Zbrihtaj se, pridobi jajca in se samozavestno podaj na vožno- dobronameren nasvet tudi v naprej v življenju... Aja, pa še to.. Nekdo je omenil, da te dandanes vržejo, če iščeš stikalo za odpiranje stekel.. Največji bullshit.. Ne širit napačnih informacij, ker samo sebe v sramoto spravljaš... Kakšne idiotske imate eni.. Se vidi, da ste stari med 16 in 18, tisti, ki to pišete...
vw-klub.si

MIHAc27 ::

Kot ste eni že napisali... na voznem pasu se pač ne zavira, če ni to potrebno zaradi kolone. Je pa čisto ok, če se popusti gas.
Jaz nikoli ne vozim 130kmh do zaviravnega pasu, ampak že prej zmanjšam na npr 100kmh...

Za vključitev pa .... voziš tako, da čim prej prideš do 100kmh, ampak če je gost promet to včasih seveda ni možno. Se pač vključiš z 70 ali 80kmh. Oceniti moraš, ali vozilo na voznem pasu pelje hitro ali počasi. Če je počasen pospešiš, če je hitro pa upočasniš, da te prehiti.

Olórin ::

MIHAc27 je izjavil:

Če je počasen pospešiš, če je hitro pa upočasniš, da te prehiti.


Ne. Če je počasen upočasniš, da se varno vključiš, če je hiter pa pospešiš z maksimalnimi obrati, da dobiš hitrost prometa in se spet varno vključiš.

Malajlo ::

Olórin je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:

Če je počasen pospešiš, če je hitro pa upočasniš, da te prehiti.


Ne. Če je počasen upočasniš, da se varno vključiš, če je hiter pa pospešiš z maksimalnimi obrati, da dobiš hitrost prometa in se spet varno vključiš.

To se bere tako, kot da se potrudiš, da ga ujameš (in zadaneš). Če je počasen, mu pobegneš. Če je hiter, pa zapelješ za njim na vozni pas (če ni za njim še cela kolona vozil, ki si v rit silijo)

ZaphodBB ::

Folk spusti gas že 1-2km pred dejanskim izvozom in tako zabaše desni pas... Prej ali slej mora en tovornjakar potem to počasno premikanje prehitet kar povzroči da se zabaše še levi pas.
Pospeševanje pa podobna zgodba... folk rabi 3 km da pride na 120... tovornjaki prehitevajo in zopet imaš zabasano cesto. Oz iz vidika varnosti obakrat povečane možnosti za nalet.

Folk spusti gas zato ker se promet začne zgoščati zaradi velike frekvence vključevanja in izključevanja in ker se mora vsak ki menja pasove prepričat, da ne ogroža sebe in drugih. Ti si pa samo prepotenten.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Malajlo ::

Ne, večina folka začne zavirati že na voznem pasu. Celo tako dosledni so, da upočasnijo na 80 in šele nato zapeljejo na upočasnjevalni pas. Kaj se zadaj dogaja, je pa itak preteklost. Jih ne zanima.

Invictus ::

Nevarnost na avtocesti vedno prohaja od zadaj. Sam nikogar ne vidim ki bi gledal v vzratna ogledala. Jih ne zanima kaj je za njimi ... Da ne govorim o tem da skoraj nihče ne vozi 130 km/h na avtocesti ...

Za 80% voznikov bi rekel da v ogledala niti ne pogleda ko prehiteva. Šele blendanje in trobljenje jih zbudi, da ne gredo tovornjaka prehitevati z 90 km/h.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mihaf ::

Vključevanje na AC - kako se boš vključil z 110 km/h, če je uvoz močno v klanec in v ovinek? Kar nekaj je takih.

Če se ti ne uspe vključiti, nadaljuješ po odstavnem pasu. Hm, kaj pa, če ga ni? Oz. se ta pas spremeni v pas, po katerem se vozijo tisti, ki se vključujejo in upravičeno predvidevajo, da je ta prazen -primer razcep Zadobrova iz smeri severne obvoznice proti predoru Golovec.

ZaphodBB ::


Če se ti ne uspe vključiti, nadaljuješ po odstavnem pasu. Hm, kaj pa, če ga ni? Oz. se ta pas spremeni v pas, po katerem se vozijo tisti, ki se vključujejo in upravičeno predvidevajo, da je ta prazen -primer razcep Zadobrova iz smeri severne obvoznice proti predoru Golovec.

Potem pa najbolje za vse, da greš na upravno enoto in vrneš vozniško dovoljenje.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Malajlo ::

"primer razcep Zadobrova iz smeri severne obvoznice proti predoru Golovec" - do elaborate. Kdo koga kje pričakuje? A da iz Šentjakoba vlečeš po odstavnem? Ali misliš na tiste, ki se priključujejo iz severne, pa se potem skrajno desni pas "spremeni" v upočasnjevalnega?

mihaf ::

Malajlo je izjavil:

"primer razcep Zadobrova iz smeri severne obvoznice proti predoru Golovec" - do elaborate. Kdo koga kje pričakuje? A da iz Šentjakoba vlečeš po odstavnem? Ali misliš na tiste, ki se priključujejo iz severne, pa se potem skrajno desni pas "spremeni" v upočasnjevalnega?


Če se pripelješ iz severne in se, recimo, zaradi gužve ne moreš vključiti. Pas postane vključevalni za tiste iz Letališke.

jype ::

mihaf> Če se pripelješ iz severne in se, recimo, zaradi gužve ne moreš vključiti. Pas postane vključevalni za tiste iz Letališke.

Yup. Z biciklom gre precej hitreje.

solatko ::

Phantomeye - Pri tvojih težavah, raje razmišljaj o vrnitvi vozniškega dovoljenja. Sicer boš imel na vesti kakšnega kolesarja

mihaf - Danes že ni več vozila, ki na vključevalnem pasu, nebi mogel doseči hitrosti tistih, na voznem pasu in se varno vključiti v promet. Problem je varčevanje z gorivom, saj je potrebno dat mašini dovolj obratov za varen manever.

S hitrostjo voznega toka se pripelješ na upočasnjevalni pas, tam pa začneš z manevrom upočasnjevanja. Vsako zmanjševanje hitrosti na voznem pasu, brez razloga, je prekršek in sila nevarno obnašanje.
Podobno se dogaja tudi z vozniki, ki prehitevajo kamion, saj jih večina zmanjša hitrost na prehitevalnem pasu, ko so vštric, namesto, da bi pospešili in omogočili varno prehitevanje še tistim za seboj.
Delo krepa človeka

slo114 ::

dj_uro je izjavil:

Moje mnenje je, da preveč mečkaš oziroma nisi dovolj samozavesten pri vožnji... Dejstvo je, da lahko na AC voziš med 60 in 130 kmh... Vendar je spodnja meja bolj kot ne teorija.. Katere vrednost bi morali ob normalno izvedljivih pogojih dvignit na 100... Ampak o tem kdaj drugič... Drugače pa, vključevalni pas na AC je namenjen temu, da ti lahko na njem dosežeš primerljivo hitrost levo vozečim, da se lahko normalno in nestresno za nikogar! vključiš na AC... In zakaj bi izzival usodo, pa se na AC vključil pri borih 60 kmh, kolikor so zakonsko predpisani? Se nimaš rad oziroma bi rad prerano umrl?? Prav tako ne razumem, zakaj bi že na voznem pasu AC zaviral, če je za to namenjen izključevalni pas... Je morda prekratek ali imaš morda neizpraven zavorni sistem?? Zbrihtaj se, pridobi jajca in se samozavestno podaj na vožno- dobronameren nasvet tudi v naprej v življenju... Aja, pa še to.. Nekdo je omenil, da te dandanes vržejo, če iščeš stikalo za odpiranje stekel.. Največji bullshit.. Ne širit napačnih informacij, ker samo sebe v sramoto spravljaš... Kakšne idiotske imate eni.. Se vidi, da ste stari med 16 in 18, tisti, ki to pišete...

Sej če bi mogogče prebral vse bi bilo tebi tudi v prihodnje v življenju kar koristno. Glavni razlog, po besedah komisije, je bilo pač to zaviranje že pred zaviralnim pasom, in to vem da je bila napaka. Ostalo mi je pa naštela pač še une dodatne tri napake ki pa so za popravit (nesigurnost za omejitev, sem ji pač razložil da nisem videl table in to je to), ter da sem šel z 90 na avtocesto, ne vem kje si ti videl da sem napisal 60, ker avto je kar precej "pel" saj je bil v tretji ter hitrost 90 km/h, in enkrat sem pozabil pogledat v ogledalo potem pa je pozdravila in odšla. To temo sem pa zato naredil, ker tudi inštruktorju ni bilo prvo jasno zakaj sem padel, in mi je potem začel nakladat zato ker tam ko bi moral 90 nisem vozil +-3 od 90 na uro, kar se meni zdi da tisto ni bil glavni razlog, in če ne bi zaviral na avtocesti na voznem bi me na koncu spustila. Ampak je kar je, sedaj vem za v naslednjič in še v prihodnje.

dj_uro ::

Evo, v točno tisto si se vtaknil, kjer te najbolj boli/prizadane... Ti delaj po svoje...
vw-klub.si

slo114 ::

dj_uro je izjavil:

Evo, v točno tisto si se vtaknil, kjer te najbolj boli/prizadane... Ti delaj po svoje...

Ja sej zato pa spustijo toliko ljudi čez, ker delajo po svoje? Jaz sem razmišljal "po svoje" in zato naredil prekršek. Pa hvala za nasvet vsseno.

Malajlo ::

Če se pripelješ iz severne in se, recimo, zaradi gužve ne moreš vključiti. Pas postane vključevalni za tiste iz Letališke.

Če je taka gužva, da ne moreš zapeljati na avtocesto, najbrž že vsi stojijo. Potem ne rineš naprej po odstavnem, ane. Pa to je ful enih metrov, pasova sta celo dva iz smeri severnega kraka.
Kar se tiče izpita - najbrž bi večina nas, ki imamo že stotine tisočev prevoženih kilometrov, padla ;)

oemdzi ::

jype je izjavil:

mihaf> Če se pripelješ iz severne in se, recimo, zaradi gužve ne moreš vključiti. Pas postane vključevalni za tiste iz Letališke.

Yup. Z biciklom gre precej hitreje.


S tem da je eden v prtljažniku peljal tedensko zalogo hrane, drugi gradbeni material, tretji truplo ljubice, ki ji hotela vse ženi povedat itd ... Kam boš pa ti to dal na kolesu ? V nosilec za bidon ali podsedežno torbico ? 8-)
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

BorutK-73 ::

A ni sedaj modno da nihče ne naredi izpita v prvo?

jype ::

oemdzi> S tem da je eden v prtljažniku peljal tedensko zalogo hrane, drugi gradbeni material, tretji truplo ljubice, ki ji hotela vse ženi povedat itd ...

Ne. V vsakem vozilu je bil v povprečju samo en človek, brez prtljage.

mihaf ::

Malajlo je izjavil:

Če se pripelješ iz severne in se, recimo, zaradi gužve ne moreš vključiti. Pas postane vključevalni za tiste iz Letališke.

Če je taka gužva, da ne moreš zapeljati na avtocesto, najbrž že vsi stojijo. Potem ne rineš naprej po odstavnem, ane. Pa to je ful enih metrov, pasova sta celo dva iz smeri severnega kraka.


Res sta dva, ampak skrajno desnega zmanjka, če bi se tam po kakem spletu okoliščin znašel čisto na koncu, moraš ustaviti, ker naprej fizično ne gre.
Ta levi (iz severne) pa je vključevalni na AC in če se recimo ne uspeš vključiti na AC, bi, po teoriji, moral nadaljevati pot po odstavnem, vendar je v tem primeru ta odstavni takoj vključevalni iz Letališke. Tisti, ki se iz Letališke vključujejo, pa ne pričakujejo avta od zadaj na svojem pasu.
Tudi, če greš iz severne in recimo AC zapustiš takoj za izvoz Fužine, se moraš najprej vključiti na AC in se čez par metrov spet izključiti, prav zaradi teh iz Letališke.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pravilno ravnanje na AC (okvara/nesreča)

Oddelek: Na cesti
203030 (1978) IL_DIAVOLO
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16335630 (33382) Heavy
»

Dars meri hitrost med trojanskimi predori, kaznovali še ne bodo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12626844 (22993) Mare2
»

ZVCP 37. člen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509487 (8771) KoMar-

Več podobnih tem