» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
6 / 10
»»

Fizikalko ::

Tkole na hitro:

Imam 2 Škodi Superb.

Prvo sem kupil leta 2006, staro slaba 4 leta, vs oprema, 1.9 TDI, 94.-000 km (lahko tudi kaj prevrtenih, ne vem). Dal sem 11.000 EUR.Čipal na 165 KM.

Sedaj ima 352000 kilometrov, delal pa sem samo redne servise in menjal potrošnji material (beri: avto ne gnije, ima prvo turbino, prvo sklopko, prvi vztrajnik,...). Predlani, ko sem dal oglas, bi ga lahko prodal za cca 3800 EUR, pa gaa potem nisem in sem raje prodal Mercedeza in kupil še enega Superba. Sedaj ga ocenjujem na max 2500 EUR, torej sem v 10 letih izgubil na vrednosti 8500 EUR. Naredite to z novim avtom tega ranga, če gre.
Servisi so zelo ugodni, deli na vsakem koraku. Je pa res, da zelko pazim, kako vozim in ravnam z vozilom, kaar precej prispeva k temu, da ni večjih okvar itd.

No, ta pa je letnik 2010, vsa oprema (tudi DSG), 2.0 170KM, sedaj ima cca 260.000 kilometrov. Kupil sem ga starega slabaa 4 leta, dl 12k (z letnimi in zimskimi gumami na ločenih litih feltnah). Dal sem 12000 EUR. Preverjena zgodovina tokrat. Spet le redni servisi...



Oba nameravam zvozit do pol milijona...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fizikalko ()

mirator ::

Ja, a ti kdo brani?

Invictus ::

Vsi, ki navijajo za nove avte ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ziga1990 ::

mirator je izjavil:

Ja, a ti kdo brani?


Brani mu nihče, ker sta njegova avtomobila in njegov denar.

Še vedno ima nov avto svoje prednosti in se mora vsak sam odločiti nov ali rabljen.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Fizikalko ::

mirator je izjavil:

Ja, a ti kdo brani?


Ni bil point mojega posta, ali mi kdo brani ali ne, ampak to, da po nobenem scenariju nakup novega avta ni ugodnejši za denarnico.

Martin Krpan ::

Za denarnico je najugodnejši nakup 15 let stare kripe za 500 € (lahko je tudi golf ali subaru) registrirane za celo leto. Nato jo zavržeš in kupiš drugo tako.
Okvare rešuješ z selotejpom in žico !:P

Fizikalko ::

Ja, samo v tem primeru trpi varnost, prostornost in tudi okvar je najbrž cel kup, če kupiš "kripo". Razen, če jo žev štartu poštimaš u nulo, kot pravi nebivedu. V tem primeru pač 500 EUR ni racionalen vložek, ampak prej to, da kupiš avto za par jurjev in dodaš kakšnega tisočaka, da zadevo poservisiraš, kot je treba.

Če pa kupiš rabljen avto višjega srednjega razreda, ga redno servisiraš itd., si pa blizu optimuma. No, če bi se meni dalo samemu servisirat avto (in bi ga tudi znal), bi zagonil manj tudi za sam nakup, tako pa pač preverim stvari ob nakupu in dam malo več, pa je potem prv takao mir. Praksaa mi to dokazuje.

Da pa vati ne bi šli do 500k km, če se zanje skrbi, je pa traparija. So posamezne slabe serije, nič ne rečem, aampak večina avtov in znamk so povsem ok. IMHO.

gruntfürmich ::

zopet vse na pamet... brez povzetkov stroškov, katere pa sem jst tako lepo razdelal...
seveda pa za vsem skupaj stoji dejstvo, da nimamo denarja za tak rang avtomobilov, katere bi si želeli. reveži pač. zato pa se zahvalite bogatim, da vam take avte prodajo stare par let, ne pa da jokate kako je nakup novega brezveze. priznajte si, reveži ste (tudi jaz)!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Martin Krpan je izjavil:

Za denarnico je najugodnejši nakup 15 let stare kripe za 500 € (lahko je tudi golf ali subaru) registrirane za celo leto. Nato jo zavržeš in kupiš drugo tako.
Okvare rešuješ z selotejpom in žico !:P


Vezice so boljše.

DeeJay ::

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Za denarnico je najugodnejši nakup 15 let stare kripe za 500 € (lahko je tudi golf ali subaru) registrirane za celo leto. Nato jo zavržeš in kupiš drugo tako.
Okvare rešuješ z selotejpom in žico !:P


Vezice so boljše.


Duct tape!

krneki0001 ::

gruntfürmich je izjavil:

zopet vse na pamet... brez povzetkov stroškov, katere pa sem jst tako lepo razdelal...
seveda pa za vsem skupaj stoji dejstvo, da nimamo denarja za tak rang avtomobilov, katere bi si želeli. reveži pač. zato pa se zahvalite bogatim, da vam take avte prodajo stare par let, ne pa da jokate kako je nakup novega brezveze. priznajte si, reveži ste (tudi jaz)!


Zakaj bi rabil nov avto? Lahko bi si brez problemov kupil nov avto, ampak kaj bi s tem pridobil? Osebno čisto nič, le še en dodaten hobi (šraufanje avtomobilov), ki me res veseli in sprošča, bi izgubil. Pa že tako sem jih izgubil veliko zaradi službe, ki jo opravljam. Meni je všeč imeti star avto in ga štimat. Mi da veselje in me sprošča po vsem miselnem delu za kur*evim računalnikom.

DeeJay je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Martin Krpan je izjavil:

Za denarnico je najugodnejši nakup 15 let stare kripe za 500 € (lahko je tudi golf ali subaru) registrirane za celo leto. Nato jo zavržeš in kupiš drugo tako.
Okvare rešuješ z selotejpom in žico !:P


Vezice so boljše.


Duct tape!


Zgodovina sprememb…

mirator ::

Najprej opravičilo:

Fizikalko je izjavil:

mirator je izjavil:

Ja, a ti kdo brani?


Ni bil point mojega posta, ali mi kdo brani ali ne, ampak to, da po nobenem scenariju nakup novega avta ni ugodnejši za denarnico.

Nisem hotel biti zloben, vendar je bil preblisk in strel brez razmišljanja v prazno. Oprosti.

Sicer pa sem tudi jaz začel s starim avtom, ki sem ga v tistih časih kupil za maksimalno dovoljeno vsoto na dveh čekih. Avto je bil sicer registriran še za eno leto, potem pa me je priprava na podaljšanje sevisa stala skoraj bankrota in avta kljub ogromnemu strošku nisem mogel več registrirati. Sledil je nakup nove dijane s katero sem prevozil celo jadransko obalo vključno z otoki, do njenega bridkega konca. Potem pa je nastalo obdobje nakupov rabljenih vozil. In tako, kot nekateri pred mano pišejo, je to svojevrsten užitek. Če imaš čas, voljo, prostor in v takšnem delu uživaš, potem ni boljšega. Žal pa mi kasneje služba ni več dopuščala veliko časa in moral sem se odločiti za nakup novih avtomobilov. Glede na moj način vožnje, odsluženega avta, kljub ne pretirani kilometraži, nikoli ne bi prodal prijatelju.
Sem pa ugotovil, da je nekje optimum zamenjati avto v roku ca 5 let oz prevoženih več kot 150000 km. Takrat se začnejo stroški servisiranja dvigati, cena avtu pa padati.
Kaj je za posameznika optimalno pa si mora vsak sam zase določiti na osnovi: razpoložljivega časa, prosotora, znanja, uživanjha v popravilih in seveda razpoložljivih denarnih sredstev in še kaj bi se našlo.

Aston_11 ::

Mene bolj zanima, kako bi vedno imel nov avto z vložkom za stari avto.

Recimo, da si 1x v življenju privoščiš novega. Če tega trajbaš do konca, nimaš druge, kot nadaljevati z rabljenimi ali novimi za polno ceno novega. Če v pravem trenutku prodaš starega in kupiš novega, recimo, da si za ceno, ki bi ga dal za rabljenega, prišel do novega.
Seveda si daleč od tega, da je to nakup za eno plačo oziroma za šest plač, kar je pol leta (for the sake of argument recimo da je doplačilo 6 do 8 plač, kar nekateri jemljejo kot mejo, pri kateri jim je nakup še smotern in jih je več kot tistih, ki navijojo za eno plačo). Vendar, recimo, če je avto nuja potrebna za v službo, služba pa daleč in da imaš idejo, da mora biti zanesljiv, velik, močan in varen...

Recimo, pred 16 leti sem kupil rabljenega za 9 jurjev, ki je šel in bi še šel, če ne bi nastala prilika za nakup drugega rabljenega za 5 jurjev. V tega sem sicer v pol leta že vtaknil par sto eurov, ki jih v novega ne bi. Nove gume - 300, žarilne svečke, tesnilo tandem pumpe, menjava neke plastične cevke, zaradi katere je puščala hladilna tekočina, 300, hladilna tekočina cca 20, nov akumulator 80, menjava sornika oljne črpalke, 80. Torej 800 eurov na račun starosti vozila v pol leta.

ali

Kupil sem novega pred 7 leti in ima 140 kkm. Sedaj bi ponovno novega, ker vem, da me enkrat čaka ponovno menjava. Strošek izrednih popravil - ležaj kolesa, senzor tlaka, stvar dela bp - ne bo pa večno.

Ideje?

Lonsarg ::

Vse lepo in prav z rabljenimi, ampak FFS ponavadi kupiš rabljeno zadevo da konkretno prišparaš. Pri avtu pa za 1-10 let starosti rabljenega prišparaš zgolj 10-30%, to se mi zdi absurdno premalo, kaj vse je človek pripravljen potrpet za nekaj 10% letnega stroška, noro...

Tam od 10 let naprej pa se že prišpara konkretno ja, torej recimo če kupiš 7 let starega in ga imaš do 14 let.

iKst ::

Kako 10%?

Recimo, moj primer. Kupil sem nov avto za cca. 22 jurjev. Po letu in pol sem ga prodal za 14 jurjev s slabimi 40000 prevoženimi. Tisti, ki je kupil moj avto je prišparal 8 jurjev oz. več kot 1/3. Tudi, če je takoj zamenjal gume, ki so bile že proti koncu in dal par 100€ za globinsko čiščenje, je bil še vedno konkretno v plusu.

Drug moj primer. Za 8200€ sem kupil manj kot 5 let star avto, ki je nov stal slabih 30 jurjev. Z garancijo, malo prevoženimi kilometri, notranjost kot nova, barva praktično brez prask. Prihranek 3/4 vrednosti novega.

Meni se zdi prihranek kar konkreten.

Lonsarg ::

No pri telih avtih višjega razreda je očitno res padec, ker ni povpraševanja po takih rabljenih. Normalnu avti za 99% populacije za do 15kEUR pa padejo nič več kot 1kEUR na leto. Izjema je edino morda prvo in drugo leto, ampak dobiti 1-2 leti star avto je loterija, takih se ne prodaja(vsaj če nisi bil gates je to neumno počet).

Če bi bil 5 let star ford focus(nov 15k) stal samo 5k, kot po tvoji računici bi blo to majka ja, ampak nažalost je še vedno okol 10k in prišparaš za en prdec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

mirator ::

Če rabiš avto zato, da se z njim nekam pripelješ in ne za "afnanje" potem ga lahko imaš ob primerni uporabi in rednem servisiranju tudi 15 let. V tem času se prav gotovo več kot amortizira in potem lahko kupiš znova novega.
Nakup starega avtomobila pa je vseeno lahko loterija, če ne poznaš njegove zgodovine in nisi ne vem kakšen poznavalec. Res pa je lahko kar velik prihranek, če je stari avto v dobri kondiciji.

iKst ::

Lonsarg je izjavil:

No pri telih avtih višjega razreda je očitno res padec, ker ni povpraševanja po takih rabljenih. Normalnu avti za 99% populacije za do 15k€ pa padejo nič več kot 1k€ na leto. Izjema je edino morda prvo in drugo leto, ampak dobiti 1-2 leti star avto je loterija, takih se ne prodaja(vsaj če nisi bil gates je to neumno počet).


Na avto.net imaš trenutno nekaj čez 1000 avtomobilov letnik 2014. Od Mercedesov S klase do Cliotov.

Recimo, najcenejši med njimi je Twingo 1.2 z 22000 kilometri za 5900. Cena novega takega od oka 8 do 9 jurjev. Še vedno konkreten prihranek.

Nakup starega avtomobila pa je vseeno lahko loterija, če ne poznaš njegove zgodovine in nisi ne vem kakšen poznavalec. Res pa je lahko kar velik prihranek, če je stari avto v dobri kondiciji.


Izbire je veliko, na skoraj vsaj rabljen avto do ene normalne starosti dobiš 2 letno garancijo za minimalno doplačilo.

krneki0001 ::

mirator je izjavil:

... s starim avtom, ki sem ga v tistih časih kupil za maksimalno dovoljeno vsoto na dveh čekih. ...

.
.
.

Sem pa ugotovil, da je nekje optimum zamenjati avto v roku ca 5 let oz prevoženih več kot 150000 km. Takrat se začnejo stroški servisiranja dvigati, cena avtu pa padati.


Verjamem, v časih čekov so bili avtomobili taki, da 200k niso zdržali. Danes bi morali vsi zdržat 500k najmanj.

iKst ::

Čaki, a nisi malo prej trdil, da so stari avtomobili bili ful bolj kvalitetni vzdržljivi?

TOP ::

iKst je izjavil:

Kako 10%?

Recimo, moj primer. Kupil sem nov avto za cca. 22 jurjev. Po letu in pol sem ga prodal za 14 jurjev s slabimi 40000 prevoženimi. Tisti, ki je kupil moj avto je prišparal 8 jurjev oz. več kot 1/3. Tudi, če je takoj zamenjal gume, ki so bile že proti koncu in dal par 100€ za globinsko čiščenje, je bil še vedno konkretno v plusu.

Drug moj primer. Za 8200€ sem kupil manj kot 5 let star avto, ki je nov stal slabih 30 jurjev. Z garancijo, malo prevoženimi kilometri, notranjost kot nova, barva praktično brez prask. Prihranek 3/4 vrednosti novega.

Meni se zdi prihranek kar konkreten.

Ta tvoja teorija ne drži,moj prijatelj je jupu novega Audiaj A4,dal za njega 35k,ko je bi star 2 leti ga je prodal za 26k in še za to ceno so se skoraj dva stepla,kodo ga bo uzel.Če bi bil tak padec cen,kot si ti napisal se nakup novega definitivno ne izplača.

Aston_11 ::

Saj cene padajo, je pa prav napisal nekdo zgoraj, rabljenega kupiš, ker se ti splača, ker novega ne moreš ali pa nočeš. Novega kupiš, če se bojiš mačka v žaklju ali pa se zanašaš, da bo manj problemov z njim. Precej subjektivna zadeva, imo, če lahko kupiš novega in se torej lahko odločaš med novim in rabljenim. Nebivedu je menda edinu tu gor, ki ima razdelane razloge za nakup starega, čeprav bi lahko kupil novega.

iKst ::

Ta tvoja teorija ne drži,moj prijatelj je jupu novega Audiaj A4,dal za njega 35k,ko je bi star 2 leti ga je prodal za 26k in še za to ceno so se skoraj dva stepla,kodo ga bo uzel.Če bi bil tak padec cen,kot si ti napisal se nakup novega definitivno ne izplača.


Katera teorija? Napisal sem konkretne izkušnje.

Sicer je pa Audi od kolega vseeno izgubil 25% vrednosti, kar je daleč od 10%. Pa je moral biti odlično ohranjen za ta denar glede na avto.net. 9 jurjev prihranka vseeno ni malo, ne?

Precej subjektivna zadeva, imo, če lahko kupiš novega in se torej lahko odločaš med novim in rabljenim. Nebivedu je menda edinu tu gor, ki ima razdelane razloge za nakup starega, čeprav bi lahko kupil novega.


Ja, zelo subjektivna. Samo razne teorije, da je nakup novega cenejši so precej mimo.

Sicer je pa razlogov za nakup rabljenega avtomobila veliko. Jaz recimo za 2. ali 3. avto pri hiši gledam večinoma modele, ki jih ne delajo več, ker so mi avtomobili iz določenega obdobja enostavno bolj všeč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: iKst ()

Mr.B ::

Jaz sem racunal ali se peljem z rent a car ali pa kupim nov avte, nekako po 8 letih je nakup avta cenejsi. Seveda pod pogoji da ni nobenih izrednih servisov. Torej ostajam na Rent-a-car varianti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Aston_11 ::

iKst je izjavil:

Ja, zelo subjektivna. Samo razne teorije, da je nakup novega cenejši so precej mimo.

Sicer je pa razlogov za nakup rabljenega avtomobila veliko. Jaz recimo za 2. ali 3. avto pri hiši gledam večinoma modele, ki jih ne delajo več, ker so mi avtomobili iz določenega obdobja enostavno bolj všeč.
Kaj pa za 1? Jaz za drugega nimam problemov, če je rabljen za par jurjev, tudi če bi riknil, me ne bi ne vem koliko pekla glava. Za 1., če vidim, da ni razlike med vlođžkom sedaj v novega in vložkom čez par let v rabljenega, pa sem kar v dilemi. Sedaj recimo 8-10 jurjev za novega+starega prodam ali čez nekaj let 8-10 jurjev za starega...

iKst ::

Jaz sem racunal ali se peljem z rent a car ali pa kupim nov avte, nekako po 8 letih je nakup avta cenejsi. Seveda pod pogoji da ni nobenih izrednih servisov. Torej ostajam na Rent-a-car varianti.


Verjamem. Sem že zgoraj napisal, da je verjetno najcenejša varjanta kombinacija rentacarja, javnega transporta in kolesa (ali pa mogoče kakšnega res poceni jajčka za par 100€).

Ampak redko kdo gleda izključno na ceno. Večini paše imeti svoj avto, ki ga lahko uporabljaš kadar ti paše.

Mr.B ::

iKst,
se strinjam udobnost/lagodnost/standard je tisto kar steje. To je tudi primarni razlog zakaj folk kupuje avto. OK, izvzamem vse tiste,ki so zaradi neobstoječega javnega prevoza oziroma ustreznih normalnih povezav, prisiljeni imeti avto.
Seveda v moji računici seveda niso tisti, ki kupujejo avte za 2k€, in jih vozijo brez nekih resnih servisov.
Vprašanje pa seveda je bolj za tiste, ki so lastniki lastnih avtov, po moznosti novih, delajo pa na leto manj kot recimo 10kkm, koliko jih ta lagodnost realno na leto stane.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

iKst ::

Jaz delam cca. 20000 na leto, zelo malo tega je nujnih km, ker imam do službe cca. 12 metrov iz spalnice. Koliko stane pa nisem računal. Ko bom moral računati koliko me stane avto, si ga verjetno ne bom mogel privoščiti.

gtx970op ::

iKst je izjavil:


Na avto.net imaš trenutno nekaj čez 1000 avtomobilov letnik 2014. Od Mercedesov S klase do Cliotov.


Sam kdo pa prodaja avtomobile stare 1-2 leti? Po mojih izkušnjah tisti, ki so jih razbili v totalko in seveda ti to ne bo noben povedal. Če je pa tak avto po popravilu še vedno enako varen kot čisto nov in da vse v njem štima kot v novem po par letih je tudi vprašanje.

Jaz sem mojega dal po totalki popravit, ker se en v mene pribil... Pred tem nisem mel nobene težave, za tem pa ogromno!

iKst ::

Ljudje, ki se avtomobila naveličajo, mogoče se jim spremenijo razmere v življenju, izgubijo službo, dobijo boljšo službo, dobijo otroka, grejo v penzijo... Totalka definitivno ni edin scenarij.

Stipex ::

Js sem pred 2 leti kupil 12 let starega dizla višjega ranga z (realnimi) 230kkm za 3k eur.
V naslednjem letu sem vanj vložil še cca 4k eur in nekaj dni svojega časa, da sem nujno in preventivno zamenjal vse, kar je kazalo znake obrabe, ali pa je bilo znano kot šibki člen na tem modelu (vsi možni filtri, jermeni, pumpe, turbina, svečke, podvozje, nekaj ličanja, manjše dopolnitve dodatne opreme....).
Za 7k eur se sedaj brezskrbno vozim z lepo ohranjeno limuzino višjega ranga, vožnja je neprimerljivo kvalitetnejša kot v kakšnem novem avtu nižjega ranga. Deli in servisi pa so tudi ugodni, ker gre za star, popularen model. Torej, da se, samo treba je potem tudi nekaj vložiti v rabljen avto.

Btw, če se bom v prihodnosti odločal za nakup novega vozila bom gledal že v smeri EV.
Ker ko bo čas za menjavo, upam da šele čez nekaj let, bo verjetno že kaka Tesla Model 3 bolj dostopna na naših trgih v smislu nakupa, polnilnih postaj in servisiranja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

iKst ::

vožnja je neprimerljivo kvalitetnejša kot v kakšnem novem avtu nižjega ranga.


Tole je precej subjektivna ocena.

ingeniero ::

gruntfürmich je izjavil:

zopet vse na pamet... brez povzetkov stroškov, katere pa sem jst tako lepo razdelal...
seveda pa za vsem skupaj stoji dejstvo, da nimamo denarja za tak rang avtomobilov, katere bi si želeli. reveži pač. zato pa se zahvalite bogatim, da vam take avte prodajo stare par let, ne pa da jokate kako je nakup novega brezveze. priznajte si, reveži ste (tudi jaz)!


Ali pa denar raje zapravimo za boljše stvari ;)

ingeniero ::

Lonsarg je izjavil:

No pri telih avtih višjega razreda je očitno res padec, ker ni povpraševanja po takih rabljenih. Normalnu avti za 99% populacije za do 15kEUR pa padejo nič več kot 1kEUR na leto. Izjema je edino morda prvo in drugo leto, ampak dobiti 1-2 leti star avto je loterija, takih se ne prodaja(vsaj če nisi bil gates je to neumno počet).

Če bi bil 5 let star ford focus(nov 15k) stal samo 5k, kot po tvoji računici bi blo to majka ja, ampak nažalost je še vedno okol 10k in prišparaš za en prdec.


Za 15k EUR lahko v Nemčiji dobiš dobrega Mercedesa C klasse, pa ogromno drugih cenejših vozil ... S takim avtom se potem tudi bolj mirno voziš, kot pa s Focusom ... Seveda je pa odvisno za kakšne namene ga rabiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ingeniero ()

iKst ::

Bolj mirno v kakšnem smislu?

Utk ::

Jaz res ne vem kaj vidite v teh premium kantah. Ce se bi slo za s klaso, ajde, c, 3 in a4 pa res niso nic posebnega. Vsaka laguna ali pezo 508 je bolj udoben.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ingeniero ::

Utk: Gre se za to, da te tak avto drzi do 400 kkm brez problema. Renault, Peugeot in razne Kije pa začnejo kašljat pri 200 kkm. To je razlika. In če kupiš nekega z C klasso primerljivega novega Peugeota je Mercedes se vedno cenejsi za kaksnih 5 jurjev (rabljen).

iKst ::

Renault, Peugeot in razne Kije pa začnejo kašljat pri 200 kkm.


Link?

ingeniero ::

iKSt: Osebna izkušnja, ne potrebujem linka za to, sem občutil na svoji koži.

iKst ::

Vlečenje zaključkov na primeru 2, 3 avtomobilov ni ravno pametno, s tem se verjetno strinjaš?

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Lej, laguna s 330000 kilometri, pa 2 leti garancije dobiš na tole.

ingeniero ::

iKst: Se strinjam, ampak imam tudi nekaj znancev, ki ima te avtomobile, tako da je vzorec razširjen ... ;) Btw. nima veze. Lep pozdrav s Kitajske, kjer je avtov itak preveč ;)

Mavrik ::

Torej si naredil vzorec na sedmih avtih? To pa sigurno dokaže POPOLNOMA VSE!!

A te lahko zaposlimo da bo tvoj sedmi čut šlogal kako dolgo nam bodo držali diski? Al ti dela sam na avte?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Utk ::

ingeniero je izjavil:

Utk: Gre se za to, da te tak avto drzi do 400 kkm brez problema. Renault, Peugeot in razne Kije pa začnejo kašljat pri 200 kkm. To je razlika. In če kupiš nekega z C klasso primerljivega novega Peugeota je Mercedes se vedno cenejsi za kaksnih 5 jurjev (rabljen).

Ja, če ti prej ne zgnije. Primerljiv pežo je 308 karavan, 508 je že itak malo višja klasa od c. In dvomim, da bo rabljen C za isti denar (upoštevaj še dražje zavarovanje itd.) kot nov 308 kaj več odvozil.

ingeniero ::

Mavrik: Ne, na šestih in pol :P, tista druga polovica je za polovico drugega znanca.
Mavrik: Hvala, ampak sem zadovoljen v trenutni službi.

Stipex ::

iKst je izjavil:

vožnja je neprimerljivo kvalitetnejša kot v kakšnem novem avtu nižjega ranga.


Tole je precej subjektivna ocena.


Argumentiraj prosim :)

Za info dam še spisek dodatne opreme:
- Xenon, LED angel eyes, komplet LED notranjost (subjektivno boljše)
- Pranje žarometov
- ogrevane šobe za pranje stekel
- 8 airbagov
- DSC on/off
- PDC spredaj, zadaj
- Usnjen športni trikratki volan
- MF tipke z tempomatom
- 7" touchscreen radio (aftermarket Dynavin spec. za moj model) z USB, AUX, BT, GPS, TV, SD kartice, daljinec..., nadgrajeno ozvočenje, ima podporo za serijsko MF
- dvoconska avt. klimatska naprava
- el. nastavljiva, ogrevana ogledala
- el. nastavljivi comfort sedeži (v teku)
- senzor za dež
- centralno, daljinsko zaklepanje, dalj. odpiranje prtljažnika
- strešne sani
- el. pomik vseh 4 stekel
- BC pa tudi opravlja svojo funkcijo

Raznih malenkosti, ki jih majo skoraj vsi avti od 2000 naprej, nisem pisal.
Vozil sem se z nekaj novimi avti nižjega ranga iz PSA in VAG koncerna, vsem je bilo skupna trša, manj udobna vožnja, več hrupa v kabini, slabši tek motorja pri dizlih 4 cilindraših (moj je R6).
Pomagaj mi prosim poiskati kakšno točko, kjer se ti avti vozijo bolj kvalitetno/udobno? :)

Prvo, kar meni sedaj pade na pamet je kak radarski tempomat, zložljiva stekla, ogrevan volan, ISOFIX, LED daylights, kake kamerce za vzvratno vožnjo... ampak to ne vpliva bistveno na vožnjo.

Mavrik ::

Prvo, kar meni sedaj pade na pamet je kak radarski tempomat, zložljiva stekla, ogrevan volan, ISOFIX, LED daylights, kake kamerce za vzvratno vožnjo... ampak to ne vpliva bistveno na vožnjo.


Če kaj lih radarski tempomat pa kamere vplivajo na vožnjo. ;) In tega v starih kantah večinoma ni. Kar jasno tudi takoj vidiš ko te ljudje s starimi Audi kantami s telefonom v roki zbijajo na prehodu. Ker jasno handsfree bluetooth (ki ga ma že en bogi klio) bi bil že preveč drag za v tako kanto ;)
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Stipex ::

Premium BMW (5-7), Audi (A6- A8) ali MB (E - S) od l.2000 dalje ne bi ravno imenoval stara kanta :) Če folk ne zna (varno) vozit, še ne pomeni da je kriva tehnika za to. BT kit dobiš v vsakem supermarketu za 30 eur, če ga že nimaš.
Govorim o tisti kvaliteti vožnje, ki jo občutiš ko narediš dnevno po 300km, in ne iz Šiške na Vič v kinderjajčku. :)

Mavrik ::

15 let star avto je stara kanta. Radarskega tempomata praktično sigurno nima, blind-spot monitoringa tudi ne, Android Auto / CarPlay lahko pozabiš, navigacija je tako stara da pol slovenskih avtocest manjka, kaj šele da bi mel avtomatično držanje pasu. Hočeš napisati ženi da boš čez 15 minut doma in namesto glasovnega upravljanja moraš loviti telefon med nogami in spravlajti v druge v nevarnost.

Nov avto obrneš v pravo smer, vklopiš avtomatiko in se sam pelje. Na 10 let stari kanti tega pač ni (z izjemo morda res high-end modelov, ki pa nikakor niso poceni za vzdrževanje) in je brezveze govoriti o "udobju" če še vedno vlačiš palčko ročnega menjalnika in se sekiraš o tem kako varnostno razdaljo maš do človeka pred tabo. Nekateri ste pač pozabili da smo v 2016, ne 1986 (čeprav se pri poceni modelih VAG grupa zelo trudi drago prodajati tehniko na nivoju 1986).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

iKst ::

Govorim o tisti kvaliteti vožnje, ki jo občutiš ko narediš dnevno po 300km, in ne iz Šiške na Vič v kinderjajčku. :)


Tudi, če govorimo o občutkih pri vožnji, 1 ali 2 generaciji novejša platforma naredi svoje.

Pa tisti filing, ko samo poslušaš kdaj ti bo BMW letnik 2000 začel ružit, ko se pelješ 300km je tudi priceless.

TOP ::

Ko je že govora o starih kantah,mam jaz soseda,ki kupuje samo BMW in to starejše od 10 let in se hvali da ni bolšega avta,sam ko mu je pred letom šel avtomatski menjalnik pa je samo debelo gledal ko je dal toliko denarja kot bi kupu še enega Cliota 6 let starega.In enei pa tud ne računajo da statika pleha se z leti slabša in v primiru trka pločevina slabše absurbira udarce.
««
6 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817447 (13510) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13728232 (23251) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28955036 (48139) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10524381 (21454) GamerBoy

Več podobnih tem