» »

Nov VS rabljen avto

Nov VS rabljen avto

««
5 / 10
»»

MadMax ::

No, pa za nov avto (recimo do 4 ali 5 let starosti) boš sigurno vzel polni kasko, za starega pa ne.
Kombinacije za zraven (divjad, luči, stekla, ...) pa recimo da daš optimistično za oba primera enako, torej če jih nikjer ne prišteješ imaš pod črto vsaj razliko kasko novega.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Utk ::

drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis

Vecja je razlika med novim in starim, vecjo sajtrgo kupis. Sej a6 za 15 jurjev zgleda strasno fajn, ampak tak avto je nekje na zadnji tretjini svoje racionalne zivljenske dobe. Nov je na zacetku. In samo na prvi pogled staneta enako.

gtx970op ::

MadMax je izjavil:

No, pa za nov avto (recimo do 4 ali 5 let starosti) boš sigurno vzel polni kasko, za starega pa ne.
Kombinacije za zraven (divjad, luči, stekla, ...) pa recimo da daš optimistično za oba primera enako, torej če jih nikjer ne prišteješ imaš pod črto vsaj razliko kasko novega.


Ja to sem izvzel z izračuna ker je preveč faktorjev zraven. To je res da boš dal za novega prvih par let več za zavarovanje, ampak si tudi brez skrbi. Če ti z rabljenim 5 let starim ne vzameš kaskoja pa povzročiš nesrečo imaš lahko ogromno škodo...

gtx970op ::

Red_Mamba je izjavil:


drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis


Verjamem da je razlika res večja pri avtomobilih višjega razreda.

Šajtrga al ne, me pripelje kamor hočem, kdaj hočem in v popolnoma enakem cajtu kot kateri drugi avto. Res je da je neki tudi v udobju, sam sem še premlad da bi o tem jamral, tak da rajši denar za druge stvari zapravim :P

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis

Vecja je razlika med novim in starim, vecjo sajtrgo kupis. Sej a6 za 15 jurjev zgleda strasno fajn, ampak tak avto je nekje na zadnji tretjini svoje racionalne zivljenske dobe. Nov je na zacetku. In samo na prvi pogled staneta enako.


To ni ravno res.
Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe. Kolega, prvi lastnik, svojega (enak model, le 3 leta starejši) vozi že 850.000 kilometrov, pa brez izrednih servisov, samo redni servisi (ampak ko mehanik vidi, da je kaka stvar pri koncu in za zamenjat, jo na servisu naročijo in jo zamnejajo ob naslednjem rednem intervalu). Pa je moj avto star 15, kolegov pa 18 let.

Tako da svoje nakladanje o življenjski dobi lahko kar opustiš. Ob rednem servisiranju, bo večina avtomobilov brez problema zdržala pol miljona in več kilometrov.

Matko37 ::

Tole okrog kaskota jaz nisem nikoli razumel. Če poknem nov ali rabljen, enak avto, me popravilo stane enako, saj na oba lahko dam ali novo luč ali luč iz odpada, kleparija stane enako, ali klepam nov ali 5 let star avto. Razlika je edino v totalki, kjer si več na izgubi. Jaz nikoli ne dam kaska, če vsakih 15 let poknem avto v totalko, si iz naslova neplačanega kaska v teh letih kupim drug avto. Da na 15 let poknem totalko, je to relativno veliko!

MadMax ::

gtx970op je izjavil:

MadMax je izjavil:

No, pa za nov avto (recimo do 4 ali 5 let starosti) boš sigurno vzel polni kasko, za starega pa ne.
Kombinacije za zraven (divjad, luči, stekla, ...) pa recimo da daš optimistično za oba primera enako, torej če jih nikjer ne prišteješ imaš pod črto vsaj razliko kasko novega.


Ja to sem izvzel z izračuna ker je preveč faktorjev zraven. To je res da boš dal za novega prvih par let več za zavarovanje, ampak si tudi brez skrbi. Če ti z rabljenim 5 let starim ne vzameš kaskoja pa povzročiš nesrečo imaš lahko ogromno škodo...
Prvi stavek se strinjam, ostalo pa ne.
Da si brez skrbi sigurni ni res, saj te bo nov avto ob vsaki poškodbi(ci) bolel neprimerno bolj kot star, ki si ga že kupil s par estetskimi napakami.
Kaj pa imata kasko in povzročitev nesreče skupnega pa res ne vem. Kot povzročitelj si itak zavarovan z AO v vsakem primeru, če boš pa z novim povzročil nesrečo brez kaska boš pa sigurno na slabšem kot s starim, saj boš ob nov-vrednejši avto...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis

Vecja je razlika med novim in starim, vecjo sajtrgo kupis. Sej a6 za 15 jurjev zgleda strasno fajn, ampak tak avto je nekje na zadnji tretjini svoje racionalne zivljenske dobe. Nov je na zacetku. In samo na prvi pogled staneta enako.


To ni ravno res.
Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe. Kolega, prvi lastnik, svojega (enak model, le 3 leta starejši) vozi že 850.000 kilometrov, pa brez izrednih servisov, samo redni servisi (ampak ko mehanik vidi, da je kaka stvar pri koncu in za zamenjat, jo na servisu naročijo in jo zamnejajo ob naslednjem rednem intervalu). Pa je moj avto star 15, kolegov pa 18 let.

Tako da svoje nakladanje o življenjski dobi lahko kar opustiš. Ob rednem servisiranju, bo večina avtomobilov brez problema zdržala pol miljona in več kilometrov.

Ampak tvoj je itak sajtrga bil ze nov, draga sajtrga, pa vseeno sajtrga. Pa se bencin te stane na mesec tolk kot lizing, zavarovanje in gorivo pri novem.

gtx970op ::

MadMax je izjavil:

gtx970op je izjavil:

MadMax je izjavil:

No, pa za nov avto (recimo do 4 ali 5 let starosti) boš sigurno vzel polni kasko, za starega pa ne.
Kombinacije za zraven (divjad, luči, stekla, ...) pa recimo da daš optimistično za oba primera enako, torej če jih nikjer ne prišteješ imaš pod črto vsaj razliko kasko novega.


Ja to sem izvzel z izračuna ker je preveč faktorjev zraven. To je res da boš dal za novega prvih par let več za zavarovanje, ampak si tudi brez skrbi. Če ti z rabljenim 5 let starim ne vzameš kaskoja pa povzročiš nesrečo imaš lahko ogromno škodo...
Prvi stavek se strinjam, ostalo pa ne.
Da si brez skrbi sigurni ni res, saj te bo nov avto ob vsaki poškodbi(ci) bolel neprimerno bolj kot star, ki si ga že kupil s par estetskimi napakami.
Kaj pa imata kasko in povzročitev nesreče skupnega pa res ne vem. Kot povzročitelj si itak zavarovan z AO v vsakem primeru, če boš pa z novim povzročil nesrečo brez kaska boš pa sigurno na slabšem kot s starim, saj boš ob nov-vrednejši avto...


Če sam povzročiš nesrečo brez kaska si svoj avto moraš sam popravit. Torej če jaz zdemoliram 1-2 let star nov avto, nebo hudih problemov ker mam kasko, če zdemoliran 5 let star avto, ki je brez kaska imam pa 6k € škode, ki jo moram sam krit. Kot sem rekel, veliko faktorjev je tule...

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis

Vecja je razlika med novim in starim, vecjo sajtrgo kupis. Sej a6 za 15 jurjev zgleda strasno fajn, ampak tak avto je nekje na zadnji tretjini svoje racionalne zivljenske dobe. Nov je na zacetku. In samo na prvi pogled staneta enako.


To ni ravno res.
Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe. Kolega, prvi lastnik, svojega (enak model, le 3 leta starejši) vozi že 850.000 kilometrov, pa brez izrednih servisov, samo redni servisi (ampak ko mehanik vidi, da je kaka stvar pri koncu in za zamenjat, jo na servisu naročijo in jo zamnejajo ob naslednjem rednem intervalu). Pa je moj avto star 15, kolegov pa 18 let.

Tako da svoje nakladanje o življenjski dobi lahko kar opustiš. Ob rednem servisiranju, bo večina avtomobilov brez problema zdržala pol miljona in več kilometrov.

Ampak tvoj je itak sajtrga bil ze nov, draga sajtrga, pa vseeno sajtrga. Pa se bencin te stane na mesec tolk kot lizing, zavarovanje in gorivo pri novem.


Mene bencin pride na mesec ceneje kot večino lastnikov dizelskih avtomobilov v sloveniji. V sloveniji namreč za bencin ne plačam več kot 10€. V tujini je pa bencin občutno cenejši kot tukaj. Že 30km čez mejo je 95 oktanc cenejši od dizla pri nas.

Red_Mamba ::

Utk je izjavil:

drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis

Vecja je razlika med novim in starim, vecjo sajtrgo kupis. Sej a6 za 15 jurjev zgleda strasno fajn, ampak tak avto je nekje na zadnji tretjini svoje racionalne zivljenske dobe. Nov je na zacetku. In samo na prvi pogled staneta enako.


LOL,
sem kupil 6 let stari A4 L2003 za 10kEUR z 175kkm
trenutno je avto star 13 let s 350kkm prevozenimi.
edini vecji servis je bil preventivna menjava servota. Vse ostalo je samo redni servis, menjava olja in filtrov.
In ta sajtrga pelje scat vsakega novega renoja :)
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Utk ::

Redni servis ja, tu not je lahko marsikaj.

iKst ::

In ta sajtrga pelje scat vsakega novega renoja :)


Itak. V radio porineš kaseto in se odpelješ proti sončnemu zahodu :)

Red_Mamba ::

iKst je izjavil:

In ta sajtrga pelje scat vsakega novega renoja :)


Itak. V radio porineš kaseto in se odpelješ proti sončnemu zahodu :)


ima cd wexler, ali pa si dokupis MP3 vmesnik
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

iKst ::

Uf, CD wexler. How 2006 :)

Red_Mamba ::

iKst je izjavil:

Uf, CD wexler. How 2006 :)


eni znamo tako zagato resit s svojo pametjo
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Redni servis ja, tu not je lahko marsikaj.


Ne marsikaj, vse je v rednih servisih. Vsaj moralo bi biti.

Redni servis ne pomeni samo menjava olja in filtrov, pa vozi. Redni servis je en kontrolni pregled celega avta, ki mora na koncu vsebovat spisek stvari, ki so takoj za zamenjat in tudi tiste, ki bodo v roku enega ali dveh naslednjih servisov za zamenjat.
Potem se pa dogovoriš, kdaj bodo naročili zadeve, kdaj jih bodo imeli na zalogi in se zmeniš za naslednji redni servis, kjer bodo zamenjali nujno potrebne zadeve. Pa če si tak kot jaz recimo, daš še tiste, ki so znucane, vendar ne čisto do konca, zamenjat, da si miren in da veš, da bo sedaj avto res v redu zrihtan.

Invictus ::

A noben ne prebere knjižice, ki jo dobiš zraven avta, kjer piše kaj je vse del rednega servisa ob določenih kilometrih?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

V knjižicah je samo oznaka za svečke, tekočine in filtre.
Tiste zadeve kdaj recimo končnike, manšete, olje v zavorah, olje v sklopki,... so pa v Workshop Manualu, ki pa je del delavnic. Samo jih v delavnicah ravno tako ne upoštevajo.

Utk ::

Ja sej, redni servis so lahko tudi amortizerji, razni zglobi, roke, pol masine, ne vem kaj vse, pa bo nekdo rekel, da je to vse redni servis in nic posebnega, nekdo drug bo pa preklinjal kolk to sranje od avta kosta.

Invictus ::

Moja knjižica za puntota je imela notri vse ... Tudi tesnila in podobno.

Pač priporočen interval za menjavo. Nič posebnega.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Wrop ::

Škoda, da ni napisal koliko denarja je zmetal v redne servise v teh 7 letih.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ja sej, redni servis so lahko tudi amortizerji, razni zglobi, roke, pol masine, ne vem kaj vse, pa bo nekdo rekel, da je to vse redni servis in nic posebnega, nekdo drug bo pa preklinjal kolk to sranje od avta kosta.


Ne da so lahko, kar so!

Sej to je poanta rednega servisiranja. Da avto servisiraš in menjaš vse kar je potrebno, da te ne bo pustil na cesti, da ne boš ogrožal drugih in da bo varen za vožnjo v prometu.

Problem pa je ker bi te to prišlo predrago in potem ljudje resnično menjajo olja in filter, pa za bencinarja še svečke, ko so pa bremze za zamenjat, pa že jokajo kako je avto ali pa celo znamka zanič, ker je bremze pobralo v 150k kimometrih.

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja sej, redni servis so lahko tudi amortizerji, razni zglobi, roke, pol masine, ne vem kaj vse, pa bo nekdo rekel, da je to vse redni servis in nic posebnega, nekdo drug bo pa preklinjal kolk to sranje od avta kosta.


Ne da so lahko, kar so!

Sej to je poanta rednega servisiranja. Da avto servisiraš in menjaš vse kar je potrebno, da te ne bo pustil na cesti, da ne boš ogrožal drugih in da bo varen za vožnjo v prometu.

Problem pa je ker bi te to prišlo predrago in potem ljudje resnično menjajo olja in filter, pa za bencinarja še svečke, ko so pa bremze za zamenjat, pa že jokajo kako je avto ali pa celo znamka zanič, ker je bremze pobralo v 150k kimometrih.



no to je pa tvoj post kjer se koncno celo v vsem strinjam z napisanim :)

In tocno to sem ze enkrat nazaj govoril, ko se je pavsalno otepalo s krilatico "redni servis me pride tolk in tolk". Ko peljes avto na "redni servis" lahko ta vkljucuje se marsikaj drugega kot zgolj tisto, kar je v servisni knjizici zajeto pod redni interval menjave, samo enim to se ni cisto jasno. Nekak tako kot pri gumah in porabi, ko se govori za koliko sezon jih imajo eni in se cudijo kako drugim lahko isto gumo pobere se enkrat prej, pozablja se pa na kako tezkem avtu je, kako mocnem, kaksen rezim voznje imas in po kaksnih cestah se drajsas. Posplosevanje all the way.

Pa ce dodam se svoje mnenje glede teme. Sam sem absolutno za avto srednjega razreda star okoli 5 let, do 150Kkm, mocen bencinar, s preverjenim poreklom (SLO) -> predelava na plin in potem zvozen do konca se naslednjih 5 let do nekje 300Kkm ali vec ce to dopusca in se ne zacnejo taksne in drugacne okvarice, kjer potem samo se meces denar v caran krog.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

iKst ::

Redni servis je točno tisto, kar piše v servisni knjižici.

Red_Mamba ::

pa pozabljate tudi, da 6 let starega avta ne rabis vec vozit na uradni servis ker je itak izven garancije.
tko da ze tukaj prisparas ogromno :D
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

ingeniero ::

Sam sem kupil Forda Mondeota, 5 let starega z 155 kkm za 6k€. Sedaj ga imam ze 5 let in prevoženih 370 kkm brez kakršnihkoli problemov. Če bi takrat kupil novega za 20 k€ bi do sedaj naredil 220 kkm, avto bi bil star 5 let, vreden pa verjetno okoli 8k€. Se pravi bi v istem času izgubil okoli 6k€ več, ali za še en 'nov' rabljen avto.

korenje3 ::

Red_Mamba je izjavil:

gtx970op je izjavil:

Tule je moj izračun nov vs rabljen avto (12 let lastništva):

PRIMER 1 (moj):
Kupil nov megane (90KM, disel) za 12500EUR, zraven dobil nove letne, zimske gume, 2 leti garancije + 3 leta jamstva (do 100k km), 5 let brezplačnega vzdrževanja (brezplačni servisi), osnovno zavarovanje + osnovni kasko za 1. leto.

Predvideni dodatni stroški za 12 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
144 EUR tehnični pregledi (4*36EUR)
800 EUR 2 kompleta zimskih in 2 kompleta letnih gum - menjava na 4 leta (200 EUR na komplet)
900 EUR prvi mali servis, ko je star 6 let! (6*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
----------------------------
= 4140 EUR + 12500 EUR = 16640 EUR - 1000EUR (prodaš 12 let star avto) = 15640 EUR


PRIMER 2:
2x kupiš 5 let star avto pa prodaš po 6 letih. Izhodiščna cena za 5 let star megane je nekje 6000 EUR.

Predvideni dodatni stroški za 6 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
216 EUR tehnični pregledi (6*36EUR)
1200 EUR 3 komplete zimskih in 3 komplete letnih gum (200 EUR na komplet)
1800 EUR mali servisi (12*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
------------------------------
= 5510 EUR + 2*6000 EUR = 17510 EUR - 2600 EUR (prodaš 2x 11 let star avto) = 14910 EUR

Razlike je torej 700 EUR kar je pa nekaj več kot je vrednost zavarovanja, ki sem ga dobil za 1. leto avtomobila.

Prednosti in slabosti prvega primera:
+ 5 let garancije/jamstva in nobene skrbi z avtomobilom
+ en čas imaš dejansko nov avto
- imeti moraš na razpolago več denarja v začetku

Prednosti in slabosti drugega primera:
+ manj denarja naenkrat
- velika loterija pri nakupu avtomobila - večja možnost za velike stroške pri popravilih
- vedno rabljen avto

Za večje popravilo sem dal celo da je pri obeh primerih enako - kar pa realno verjetno ni tako, saj je možnost za razne težave pri 5 let starih večja. Mogoče sem pa kje res ful zasral z izračunom ali kako, ker se meni zdi da se ful bolj splača nov avto kupit in ga dokonca zvozit.

Dobro vprašanje je pa potem spet ali kupiti za 12500EUR nov avto ali za enak denar 3-4 leta rabljen višjega razreda - tega izračuna se še pa nisem lotil, ker takrat nisem videl potrebe po večjem avtomobilu, bom pa o tem vsekakor razmišljal v prihodnosti :D


drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis


Sicer ne vem, sam zakaj je potrebno več kompletov gum pri rabljenem avtu in pa zakaj so servisi dražji, če so starejši avtodeli cenejši? Pa načeloma velja, da starejši kot je avto, manj servisov delaš. Pri 8 let starem avtu se olje samo še doliva, filtrov se ne menja ipd... Po mojih izkušnjah je tako, da je vzdrževanje starega avta cenejše kot vzdrževanje novega. Sicer mogoče je to samo pri meni ker se vozim z mercedesi in je stara kripa prav tako dobra kot nov clio ali še boljša.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Red_Mamba ::

ingeniero je izjavil:

Sam sem kupil Forda Mondeota, 5 let starega z 155 kkm za 6k€. Sedaj ga imam ze 5 let in prevoženih 370 kkm brez kakršnihkoli problemov. Če bi takrat kupil novega za 20 k€ bi do sedaj naredil 220 kkm, avto bi bil star 5 let, vreden pa verjetno okoli 8k€. Se pravi bi v istem času izgubil okoli 6k€ več, ali za še en 'nov' rabljen avto.


sj to je bil moj point, drazji ko je avto in vec km kot naredis bolj se splaca starejsega kupit.
Moj trenutni je prvi rabljen 6 let star avto, ki ima pod 170kkm. Imel je 68000milj prevozenih.
Ampak tle v angliji se tko ne tovorijo na dolge razdalje.

korenje3 je izjavil:

Red_Mamba je izjavil:

gtx970op je izjavil:

Tule je moj izračun nov vs rabljen avto (12 let lastništva):

PRIMER 1 (moj):
Kupil nov megane (90KM, disel) za 12500EUR, zraven dobil nove letne, zimske gume, 2 leti garancije + 3 leta jamstva (do 100k km), 5 let brezplačnega vzdrževanja (brezplačni servisi), osnovno zavarovanje + osnovni kasko za 1. leto.

Predvideni dodatni stroški za 12 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
144 EUR tehnični pregledi (4*36EUR)
800 EUR 2 kompleta zimskih in 2 kompleta letnih gum - menjava na 4 leta (200 EUR na komplet)
900 EUR prvi mali servis, ko je star 6 let! (6*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
----------------------------
= 4140 EUR + 12500 EUR = 16640 EUR - 1000EUR (prodaš 12 let star avto) = 15640 EUR


PRIMER 2:
2x kupiš 5 let star avto pa prodaš po 6 letih. Izhodiščna cena za 5 let star megane je nekje 6000 EUR.

Predvideni dodatni stroški za 6 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
216 EUR tehnični pregledi (6*36EUR)
1200 EUR 3 komplete zimskih in 3 komplete letnih gum (200 EUR na komplet)
1800 EUR mali servisi (12*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
------------------------------
= 5510 EUR + 2*6000 EUR = 17510 EUR - 2600 EUR (prodaš 2x 11 let star avto) = 14910 EUR

Razlike je torej 700 EUR kar je pa nekaj več kot je vrednost zavarovanja, ki sem ga dobil za 1. leto avtomobila.

Prednosti in slabosti prvega primera:
+ 5 let garancije/jamstva in nobene skrbi z avtomobilom
+ en čas imaš dejansko nov avto
- imeti moraš na razpolago več denarja v začetku

Prednosti in slabosti drugega primera:
+ manj denarja naenkrat
- velika loterija pri nakupu avtomobila - večja možnost za velike stroške pri popravilih
- vedno rabljen avto

Za večje popravilo sem dal celo da je pri obeh primerih enako - kar pa realno verjetno ni tako, saj je možnost za razne težave pri 5 let starih večja. Mogoče sem pa kje res ful zasral z izračunom ali kako, ker se meni zdi da se ful bolj splača nov avto kupit in ga dokonca zvozit.

Dobro vprašanje je pa potem spet ali kupiti za 12500EUR nov avto ali za enak denar 3-4 leta rabljen višjega razreda - tega izračuna se še pa nisem lotil, ker takrat nisem videl potrebe po večjem avtomobilu, bom pa o tem vsekakor razmišljal v prihodnosti :D


drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis


Sicer ne vem, sam zakaj je potrebno več kompletov gum pri rabljenem avtu in pa zakaj so servisi dražji, če so starejši avtodeli cenejši? Pa načeloma velja, da starejši kot je avto, manj servisov delaš. Pri 8 let starem avtu se olje samo še doliva, filtrov se ne menja ipd... Po mojih izkušnjah je tako, da je vzdrževanje starega avta cenejše kot vzdrževanje novega. Sicer mogoče je to samo pri meni ker se vozim z mercedesi in je stara kripa prav tako dobra kot nov clio ali še boljša.


kakor komu pase,
jaz na svojem delam redne servise ne glede na to koliko km in let ima.

sedaj ko ne delam vec toliko km na leto je to 1x na leto. Ko sem delal 40kkm na leto se je olje in filtre menjalo 2x na leto.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg

Zgodovina sprememb…

mirancar ::

eni dobijo novega megana diesel za 12.500, jst ga vidim samo za 16.290
drugi zamenjajo celo podvozje za drobiž

sam sem prepričan da z 500 eur vrednim twingo ne moreš zajebat

iKst ::

Red_Mamba je izjavil:

pa pozabljate tudi, da 6 let starega avta ne rabis vec vozit na uradni servis ker je itak izven garancije.
tko da ze tukaj prisparas ogromno :D


A se nismo že zmenili, da tudi novega avta z garancijo ni treba voziti na uradni servis?

noraguta ::


Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe.

Ne kar tko.miljonarji so redki. Po 300k pa stroški drastično narastejo. Pa govorimo samo za normalno vožnjo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

ingeniero ::

Buggy je izjavil:


Pa ce dodam se svoje mnenje glede teme. Sam sem absolutno za avto srednjega razreda star okoli 5 let, do 150Kkm, mocen bencinar, s preverjenim poreklom (SLO) -> predelava na plin in potem zvozen do konca se naslednjih 5 let do nekje 300Kkm ali vec ce to dopusca in se ne zacnejo taksne in drugacne okvarice, kjer potem samo se meces denar v caran krog.


Takšen avto je potem po petih letih odplačan, potem pa delaš kalkulacije, ali se ti splača narediti popravilo v vrednosti 1000 €, ki jih nato dobiš nazaj najkasneje v 10-ih mesecih ... Ali pa začneš ponovno odplačevati 'novega'.

noraguta je izjavil:


Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe.

Ne kar tko.miljonarji so redki. Po 300k pa stroški drastično narastejo. Pa govorimo samo za normalno vožnjo.


Potem pa kupiš drugega, itak si že prišparal zanj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ingeniero ()

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:


Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe.

Ne kar tko.miljonarji so redki. Po 300k pa stroški drastično narastejo. Pa govorimo samo za normalno vožnjo.


Očitno si imel samo jajca v lasti, ki so proizvedeni za do 300k kilometrov. Kupi si avto, ki je narejen za več kot 500k kilometrov, ne pa jajca.
Z nobenim mojim japonskim avtom ni bilo nič posebnega po 300k kilometrih prevoženih. Sedanji avto je recimo že enajsti Subaru pri hiši.
Edini resen problem je rja, ki je sopotnik vseh subarujev in se resno začne kazat nekje po 12-tem letu. Če nisi avtomobila nič kaj dost zaščitil, pa ni važno ali ima 300k ali pa samo 30k, rja na nezaščitenem avtu ven udari po the letih. Če si pa avto vmes pošteno zaščitil, pa ni nobenega problema z rjo.

korenje3 ::

moj mercedes je tudi začel cvetet po 18 letih. je pa fascinantno, da se je rja pojavila na zadnjem delu, kar nekje na sredini pločevine, ne pa recimo spredaj, kjer je čist potolčen od kamenčkov.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

krneki0001 ::

Zato, ker je zadaj spodaj po notranjih blatnikih pregnit in je rja udarila odznotraj ven.

Po havbi in prednjih blatnikih pa malokateri gnije, ker je spodaj plastična zaščita (ki je zadaj recimo ni)

noraguta ::

krneki0001 je izjavil:

noraguta je izjavil:


Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe.

Ne kar tko.miljonarji so redki. Po 300k pa stroški drastično narastejo. Pa govorimo samo za normalno vožnjo.


Očitno si imel samo jajca v lasti, ki so proizvedeni za do 300k kilometrov. Kupi si avto, ki je narejen za več kot 500k kilometrov, ne pa jajca.
Z nobenim mojim japonskim avtom ni bilo nič posebnega po 300k kilometrih prevoženih. Sedanji avto je recimo že enajsti Subaru pri hiši.
Edini resen problem je rja, ki je sopotnik vseh subarujev in se resno začne kazat nekje po 12-tem letu. Če nisi avtomobila nič kaj dost zaščitil, pa ni važno ali ima 300k ali pa samo 30k, rja na nezaščitenem avtu ven udari po the letih. Če si pa avto vmes pošteno zaščitil, pa ni nobenega problema z rjo.

Ti nimaš kaj ščitit. Al je pocinkan al pa ni. Drugo je smeh. Poleg forda. Renaulta, john deera in deutza sem imel kratek cajt tud pucha.

Igrača od saubaruja je po 10iletih slabš od cvetličnega lonca. Al pa katrce.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

noraguta je izjavil:


Imam avto, ki ima šele 300.000 kilometrov prevoženih. Recimo, da jih ta model brez problema zmore miljon in več, torej nisem še pri prvi tretjini njegove obrabljenosti in življenjske dobe.

Ne kar tko.miljonarji so redki. Po 300k pa stroški drastično narastejo. Pa govorimo samo za normalno vožnjo.


Očitno si imel samo jajca v lasti, ki so proizvedeni za do 300k kilometrov. Kupi si avto, ki je narejen za več kot 500k kilometrov, ne pa jajca.
Z nobenim mojim japonskim avtom ni bilo nič posebnega po 300k kilometrih prevoženih. Sedanji avto je recimo že enajsti Subaru pri hiši.
Edini resen problem je rja, ki je sopotnik vseh subarujev in se resno začne kazat nekje po 12-tem letu. Če nisi avtomobila nič kaj dost zaščitil, pa ni važno ali ima 300k ali pa samo 30k, rja na nezaščitenem avtu ven udari po the letih. Če si pa avto vmes pošteno zaščitil, pa ni nobenega problema z rjo.

Ti nimaš kaj ščitit. Al je pocinkan al pa ni. Drugo je smeh. Poleg forda. Renaulta, john deera in deutza sem imel kratek cajt tud pucha.

Igrača od saubaruja je po 10iletih slabš od cvetličnega lonca. Al pa katrce.


Očitno ne, ker trije, ki stojijo doma še niso nič rožicam podobni, pa je najmlajši že 15 let star, drugi najmlajši je 17 let star in najstarejši je star 31 let in še nič gnil.

Seveda pa avto moraš zaščitit. Samo ste se očitno nekateri tako razvadili na nemce, ki to že v osnovi naredijo, ker vejo, da bi bila njihova jajca cvetlični lončki še pred četrtim letom starosti.
(če ne verjameš, preveri Mercedes, ko so modeli eno serijo A-jev brez zaščite spustili v svet leta 2006. V štirih letih so morali vrata na skoraj celotni seriji menjat, ker so PREGNILA).

Subaruja pa pač pelješ v "Tri Krone" in ti ga za 80 evrov zaščitijo tako kot je treba s Krown zaščitnimi premazi. Pa imaš potem mir do konca življenjske dobe avta.

noraguta ::

Eh tist se je šprical na golfa enko. Mam tud cisterno za gnojevko pa če bi katera od barv dejansko delovala nebi nihče kupoval pocinkanga pleha. Keep on dreaming o xy premazih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

Eh tist se je šprical na golfa enko. Mam tud cisterno za gnojevko pa če bi katera od barv dejansko delovala nebi nihče kupoval pocinkanga pleha. Keep on dreaming o xy premazih.


Vsi dajejo zaščite na avto, kljub pocinkanemu plehu ali pa celo aluminiju. Ampak začuda da v tujini, če si iz nemčije pripelješ avto sem, niso nič gnili, niti italjanski subaruji niso gnili. Ko pa ga imaš tukaj nekje 4 leta, pa začnejo vsi rjavet.

Tako da bi rekel, da bo to prej napaka v količini naše soli na cestah.

noraguta ::

Tud enga justyja ni naokrog. Še jugotov in katr je več. Iz istga razreda pa pando še najdeš subaruja pa ne več. Legacy pa ista štorja. Pa so se dobr prodajal.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

Zanimivo, ampak če ti nobenega ne vidiš, to ne pomeni, da jih ni. Justyjev je še ogromno, ampak moraš bolj po kakih hribih pogledat, ker jih imajo ljudje zato, da se lahko v dolino pripeljejo po teh "neposervisiranih" cestah. Legacy-jev je pa ogromno, ampak so novejši že tok poceni, da so tastari šli v kose in se z njimi novejši popravljajo (to je ena prednost lego kock in subarujev - da vse med sabo paše in se da sestavljat).

kar se pa tiče justy-jev - recimo mama moje žene ima letnik 2006.

noraguta ::

Kr dost po hribih letam, pa še gozdarji lomjo dacie in forde.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

krneki0001 ::

noraguta je izjavil:

Kr dost po hribih letam, pa še gozdarji lomjo dacie in forde.


Mogoče pa ne prepoznaš več justy-ja, ker ti iščeš tiste iz leta 1989 do 1994, ki so danes tako redki kot Suzuki swifti. Namreč to je bil avto, ki ga je delal Suzuki in ne Subaru. To pomeni, da je bil pleh še slabši kot subarujev. Ampak tistih gozdarji že dolgo nimajo več. Tudi noben od teh justy-jev ni imel subarujevega motorja. Vedno samo Suzuki ali pa Daihatsu motor.

Tole je sedaj aktualni justy (1.5m visok, 3.6m dolg in 1.7m širok avto, stabilen v ovinkih in odličen za po cestah, z majhno porabo):



(pa da ne boš mislil da ford ranger kaj manj gnije - ima šasijo nepoštrihano in že nov pride z rjo. Prva stvar je da ga moraš zaščitit po podvozju - pa to ti iz prve roke govorim, ker sem tudi ta jetra imel)

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

krown ni fajn, ker je na osnovi bitumna in reagirajo razne gume na podvozju z njim (npr. zascitna guma zgloba, ki je zelo pomembna)
pomoje je dinitrol (vosek) boljši

krneki0001 ::

Odvisno kateri krown premaz in kako ga daje na podvozje. Pa meni ni nič po gumijastih delih šprical. Samo in izključno po podvozju, kjer je pleh spodaj. Je pa tako da bitumen zdrži dlje kot dinitrol.

Drugače pa sam veliko uporabljam rubber od Kent firme. Dobiš gumo v spreju in jo našpricaš čez vse dele, ki jih hočeš zaščitit. Sploh za pozimi odlična zaščita.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

no roko na srce, ce se vozis po malo bolj ruralnem okolju, kjer je pozimi vec peska na cesti kot bi bilo na najbolj odrocni makadamski cesti poleti, potem lahko pricakujes na novih eko barvah kar konkretne poskodbe. Pa estetika ni vse, meni so taki kamencki zjebal hladilnik od klime, na sreco je interkuler za njim tako da je motor se vedno deloval spodobno edino nekaj cas je bilo vroce v avtu.

gtx970op ::

Red_Mamba je izjavil:

pa pozabljate tudi, da 6 let starega avta ne rabis vec vozit na uradni servis ker je itak izven garancije.
tko da ze tukaj prisparas ogromno :D


Pa 5 let ima ta moj brezplačne servise, tako da po 5 letih tudi jaz lahko vozim na nepooblaščene servise, s tem da imam 5 let prednosti, kjer nerabim plačat nič.

korenje3 je izjavil:


Sicer ne vem, sam zakaj je potrebno več kompletov gum pri rabljenem avtu in pa zakaj so servisi dražji, če so starejši avtodeli cenejši? Pa načeloma velja, da starejši kot je avto, manj servisov delaš. Pri 8 let starem avtu se olje samo še doliva, filtrov se ne menja ipd... Po mojih izkušnjah je tako, da je vzdrževanje starega avta cenejše kot vzdrževanje novega. Sicer mogoče je to samo pri meni ker se vozim z mercedesi in je stara kripa prav tako dobra kot nov clio ali še boljša.


Zakaj 1 komplet več zimskih in letnih? Ker sem pri novem dobil oba kompleta nova zraven, medtem ko pri rabljenem težko naletiš na nekoga ki ti bo dal sveže gume ali? Glede servisov - odgovor enak zgoraj.

mirancar je izjavil:

eni dobijo novega megana diesel za 12.500, jst ga vidim samo za 16.290
drugi zamenjajo celo podvozje za drobiž


http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Jaz sem takega dobo za 12500 EUR... Zdaj je za 1kEUR dražji, zakaj? Nimam pojma

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gtx970op ()

korenje3 ::

vse je neki dražje letos... je bil mercedes clk 500€ pred 1 letom, zdej je 2k€. pred 8 leti pa 4k€.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Invictus ::

noraguta je izjavil:


Ne kar tko.miljonarji so redki. Po 300k pa stroški drastično narastejo. Pa govorimo samo za normalno vožnjo.

Gledam taksije v Nemčiji, pa imajo po 600k. Mercedezi. Serija E ponavadi. Serijo C so taksisti spljuvali.

Tako da se da ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
««
5 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1185662 (1725) solatko

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13718049 (13068) dzinks63

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28936366 (29469) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10514831 (11904) GamerBoy

Več podobnih tem