Forum » Na cesti » Nov VS rabljen avto
Nov VS rabljen avto
krneki0001 ::
Ne ne predstavljam si 4000 do in po srbiji. A bos sel petkrat cez njo gor in dol?
Preberi tole temo, pa slike si poglej in povej, koliko kilometrov je možakar naredil, glede na to, da je večinoma vozil po vasicah in po makadamih:
http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi...
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: error7891 ()
iKst ::
Ampak, to z varnostjo lahko tudi tako pogledaš.
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
krneki0001 ::
Ampak, to z varnostjo lahko tudi tako pogledaš.
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
Na žalost ljudje ne gledajo tako na te zadeve. Bolj važno je da je nov avto, pa četudi dacia, kot pa malo starejši pa zelo varen avto. Tudi zato pa imamo toliko mrtvih na cestah, ker so avtomobili toliko manj varni.
energetik ::
Ja res, to bo razlog za toliko mrtvih, ker je na cestah toliko novih Dacij namesto 15 let starih BMW...
Tole ni ravno supermini zame...
http://www.hyundai.si/media/uploads/pub...
Ampak, to z varnostjo lahko tudi tako pogledaš.Za 15kEUR supermini? Si morda falil za 5kEUR?
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
Tole ni ravno supermini zame...
http://www.hyundai.si/media/uploads/pub...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
Na žalost ljudje ne gledajo tako na te zadeve. Bolj važno je da je nov avto, pa četudi dacia, kot pa malo starejši pa zelo varen avto. Tudi zato pa imamo toliko mrtvih na cestah, ker so avtomobili toliko manj varni.
Res je. Kupujejo male pizdece za 15k EUR, samo da je novo.
Sam sem dal 7,5k za 3 leta staro Škodo Octavio. Bencinar. Žal ne karavan. Mi malo fali.
Naslednji avto, ko bo ta spustil dušo čez par let, bo spet rabljen za džabe. Ampak minimalna velikost avta je Octavia. Manjšega ne vzamem niti zastonj. Me je že teža in velikost avta rešila na avtocesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
iKst ::
Ja res, to bo razlog za toliko mrtvih, ker je na cestah toliko novih Dacij namesto 15 let starih BMW...
Ampak, to z varnostjo lahko tudi tako pogledaš.Za 15kEUR supermini? Si morda falil za 5kEUR?
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
Tole ni ravno supermini zame...
http://www.hyundai.si/media/uploads/pub...
Ne, tole je supermini, daleč od tega, da bi bil najdražji clio na avto.net: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Pa tisti "kakšen avto nižjega srednjega razreda" si tudi priročno izpustil :)
Sam sem dal 7,5k za 3 leta staro Škodo Octavio. Bencinar. Žal ne karavan. Mi malo fali.
Greš po novo karavanko. 2 plači daš za njo, ne bi smel biti problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: iKst ()
Utk ::
Ampak, to z varnostjo lahko tudi tako pogledaš.
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
Kaksna je pa to logika. Ce rabim vecji avto si bom kupil vecjega. Ce rabim za po mestu pa manjsega. Ne bom kupil tanka za v stacuno, kaj me briga kolk stane.
krneki0001 ::
Ja res, to bo razlog za toliko mrtvih, ker je na cestah toliko novih Dacij namesto 15 let starih BMW...
Oprosti, ampak, če s 5 let starim BMW-jem za 15 jurjev nabašem čelno katergakoli novega malčka za do 15jurjev, ga bom verjetno ubil, ob tem da meni ne bo nič.
Ne govorimo za stare avtomobile, je ikst lepo povedal; 5 let star višji srednji razred so cene nekje okoli 15k.
iKst ::
Ampak, to z varnostjo lahko tudi tako pogledaš.
Recimo, da imam 15 jurjev za avto. Če gledam nov avto, za ta denar dobim malo bolj opremljenega superminija ali mogoče kakšen avto nižjega srednjega razreda. Po drugi strani pa za isti denar dobim 5 let staro avto dva ali 3 razrede višje.
Kaksna je pa to logika. Ce rabim vecji avto si bom kupil vecjega. Ce rabim za po mestu pa manjsega. Ne bom kupil tanka za v stacuno, kaj me briga kolk stane.
Govoril sem o varnosti. Nov avto ni avtomatično bolj varen od starega. Sploh, če govorimo o isti generaciji.
krneki0001 ::
Kako ne? Clio je na crash testu dobil samo 4 zvezdice. Pol so mu pa hitro še eno lučko dodal, da je dobil dost točk, da je dobil 5 zvezdic. To je potem konkretno bolj varen avto, saj ima celo zvezdico več na crash testih.
Invictus ::
Greš po novo karavanko. 2 plači daš za njo, ne bi smel biti problem.
V bistvu raje kupim kako garsonjero ... Ima večji donos ...
Govoril sem o varnosti. Nov avto ni avtomatično bolj varen od starega. Sploh, če govorimo o isti generaciji.
Varnost je predvsem odvisna od mase avta. Zato imajo večji in težji avto cone mečkanja, da sploh kdo preživi v malih pizdecih ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Utk ::
Govoril sem o varnosti. Nov avto ni avtomatično bolj varen od starega. Sploh, če govorimo o isti generaciji.
To je glih tolk avtomaticno kot je avtomaticno bolj varen vecji in tezji avto. Je, ni pa nujno. Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar. Oprema je tu nekje, passat je 200 kil tezji, bo pa cez par let ze zacel popuscat, ce kak senzor ne bo delal se bo pa selotejp cez lucko prelepil.
Pol je se vprasanje kaksne gume bos kupil za enega in drugega in za kolk denarja itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
iKst ::
Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar.
Tanov megane, ki je ravno prišel ven mogoče res. Če kupiš še tastar model je pa 5 let star passat definitivno bolj varen.
Rok Woot ::
Ma dej, valda je teza vazna, bolj si varen v 10 let starmu kamionu, kot v novem meganu, pa se cenej je.
Pa ne gledat sam crash teste, če gresta dva enako hitro en prot drugmu, zelo pomaga če si tezji, te ze majkrat rukne. Seveda se lahko tudi z avtobusom v hrib zadaneš samo je manj verjetno.
Pa ne gledat sam crash teste, če gresta dva enako hitro en prot drugmu, zelo pomaga če si tezji, te ze majkrat rukne. Seveda se lahko tudi z avtobusom v hrib zadaneš samo je manj verjetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
Utk ::
Dej ne bluzi. Suvi so tezke krave pa niso nic posebej varni. Ce se zabijejo v ficota, ja, ce se kamorkoli drugam jim pa teza nic ne pomaga. Samo se bolj leti ko zacne letet.
Ce se s tovornjakom v steno zabijes si bolj na varnem samo ce tu uspe steno podret. Drugace je vseeno.
Ce se s tovornjakom v steno zabijes si bolj na varnem samo ce tu uspe steno podret. Drugace je vseeno.
Smurf ::
Greš po novo karavanko. 2 plači daš za njo, ne bi smel biti problem.
V bistvu raje kupim kako garsonjero ... Ima večji donos ...
Zakaj ne oboje? A ni point dobre place ravno v tem, da si lahko omislis to kar ti najbolj pase, ne pa da gledas na vsak cent (in kaj se ti financno bolj splaca). Ce bi si jaz zelel karavana bi si ga pac kupil, cez 2 meseca si pa omislis se garsonjero, ce jo zelis (ceprav meni osebno se mi ne bi dalo ukvarjati z oddajanjem).
Rok Woot ::
Dej ne bluzi. Suvi so tezke krave pa niso nic posebej varni. Ce se zabijejo v ficota, ja, ce se kamorkoli drugam jim pa teza nic ne pomaga. Samo se bolj leti ko zacne letet.
Ce se s tovornjakom v steno zabijes si bolj na varnem samo ce tu uspe steno podret. Drugace je vseeno.
Ja in trki avtomobilov enega v drugi je pa majhen procent al kaj?
Heavy ::
Varnost je predvsem odvisna od mase avta. Zato imajo večji in težji avto cone mečkanja, da sploh kdo preživi v malih pizdecih ...
Odvisno od dizajna malih pizdecev. Pri prvem Smartu je karoserija že bila narejena kot varnostna kletka, te je prej ubila sila ustavljanja kot pa blok motorja trebuh. Je pa res, da eno vozijo še vedno male avtomobile iz 90ih let in starejše.
#TeamFelix
Rok Woot ::
Pa kaj če je bila? Misliš, da je bolj varen kot Tuareg? Resno?
Evo 5 let star Passat ter nov Megane.
http://www.euroncap.com/en/results/vw/p...
http://www.euroncap.com/en/results/rena...
Že po crash testu je Passat bolj varen, kaj šele če se zaletita en v drugega. Prosim obrazloži mi tole Utk, pa ne bluzi, lepo direktno z argumenti.
Evo 5 let star Passat ter nov Megane.
http://www.euroncap.com/en/results/vw/p...
http://www.euroncap.com/en/results/rena...
Že po crash testu je Passat bolj varen, kaj šele če se zaletita en v drugega. Prosim obrazloži mi tole Utk, pa ne bluzi, lepo direktno z argumenti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
Utk ::
Ce je vse v masi, si kupis cliota za jurja in nalozis 5 vrec cementa v prtljaznik, a ni to ceneje od novega avta.
Rok Woot ::
Kaj spet bluzis, obrazlozi zakaj je nov Megan bolj varen kot 5 let star Passat kot trdiš.
Pa nisem rekel da je vse v masi, je pa zelo veliko, ker če se ti zaletiš v lažji avto imaš pač manjše število udarcev, že zato, ker se ti ne spremeni smer.
Pa nisem rekel da je vse v masi, je pa zelo veliko, ker če se ti zaletiš v lažji avto imaš pač manjše število udarcev, že zato, ker se ti ne spremeni smer.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rok Woot ()
iKst ::
Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar.
Utk ::
facepalm ::
Kolikokrat se pa vi zabijate, da je celni trk dveh vozil tako pomemben?
Pri celnem trku je masa prednost, v kolikor kasiras bocni trk je pa bolje imeti lazje vozilo z mocnejso kletko.
Za voznjo po mestu je nesmiselno imeti velik in tezek avto.
Pri celnem trku je masa prednost, v kolikor kasiras bocni trk je pa bolje imeti lazje vozilo z mocnejso kletko.
Za voznjo po mestu je nesmiselno imeti velik in tezek avto.
Invictus ::
Zakaj ne oboje? A ni point dobre place ravno v tem, da si lahko omislis to kar ti najbolj pase, ne pa da gledas na vsak cent (in kaj se ti financno bolj splaca). Ce bi si jaz zelel karavana bi si ga pac kupil, cez 2 meseca si pa omislis se garsonjero, ce jo zelis (ceprav meni osebno se mi ne bi dalo ukvarjati z oddajanjem).
Nimam želje po avtih .
Imam druge fetiše ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Kolikokrat se pa vi zabijate, da je celni trk dveh vozil tako pomemben?No,no, v vsakem primeru, če se zabiješ v drugo vozilo, je masa prednost. Razen pri trku v nepremičen predmet (ali vlak/šleper) kjer je masa1 >>> masa2.
Pri celnem trku je masa prednost, v kolikor kasiras bocni trk je pa bolje imeti lazje vozilo z mocnejso kletko.
Za voznjo po mestu je nesmiselno imeti velik in tezek avto.
Torej ker imajo večinoma vsi sodobni avti dovolj močno kletko vsaj za trke do 65km/h, potem o poškodbah odločata samo še:
1. masa obeh vozil (tvoja mora biti čimvečja)
2. zmečkljivi coni obeh vozil (obe morata biti čimvečji)
Torej v primeru trka 5 let star Passat vs. nov Clio jasno zmaga Passat zaradi večje mase (ker ne dvomim, da ima tudi 5 let star Passat zadovoljivo trdno kletko). Večja zmečkljiva cona Passata pa koristi tudi Cliotu.
Utk ::
5 let star ja, kaj pa 15? Delajo vsi senzorji in sprozilci? Ti je ostalo denarja za zamenjat kaj od tega, pa za malo vecje gume, pa za nove luci, ki so sploh pri passatih po 8 letih ze bolj uboge? Je pol tak passat za isti denar kot nov megan se zmeraj bolj varen? Sej ga ne kupis 5 let starega in se drug dan zabijes nekam.
Tralala999 ::
Matr ste se obesl na to maso vozila. Na varnost je treba gledati tudi z vidika preventive prometne nezgode. Sem spadajo razni asistenčni sistemi, kot npr radarski tempomati, line assist, espji itd... ne pa da voziš 2 tonski avto in misliš da voziš tank. Logika tank je smiselna a je kratkovidna, sploh če želimo zaščititi vse udeležence v prometu.
gvido ::
To je glih tolk avtomaticno kot je avtomaticno bolj varen vecji in tezji avto. Je, ni pa nujno. Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar. Oprema je tu nekje, passat je 200 kil tezji, bo pa cez par let ze zacel popuscat, ce kak senzor ne bo delal se bo pa selotejp cez lucko prelepil.
Pol je se vprasanje kaksne gume bos kupil za enega in drugega in za kolk denarja itd.
Bom obrazlozil ko bom to trdil.
Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar.
Tako je.
No, le potrudi se obrazložiti. Nas resno zanima.
gvido ::
cleanac ::
@Utk
Nevem zakaj se delaš neumnega, ampak tvoja trditev dejansko pomeni to kar si zanikal, da si napisal, to je, da je novi Megane bolj varen od 5 let starega Passata. Torej naslednjih 12 let vključuje tudi ta trenutek. Verjetno se imaš namen izgovarjati na "za isti denar", ampak predvidevam, da imata že oba avta v osnovi vso bistveno varnostno opremo.
Nevem zakaj se delaš neumnega, ampak tvoja trditev dejansko pomeni to kar si zanikal, da si napisal, to je, da je novi Megane bolj varen od 5 let starega Passata. Torej naslednjih 12 let vključuje tudi ta trenutek. Verjetno se imaš namen izgovarjati na "za isti denar", ampak predvidevam, da imata že oba avta v osnovi vso bistveno varnostno opremo.
gvido ::
Utk ::
Nepismenost in lenoba nekaterih ne poznata mej.
nepismenost, lenoba ... dodaj še aroganco, podhranjenost in ščepec vegete, da bo vsaj malo povezano
resno, imaš citate, kaj te še moti? Nisi ti tega trdil? Se boš obešal na isto vrednost avtomobilov ali na tistih 12 let?
"Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar. "
To sem trdil, še zmeraj trdim, bom trdil, in celo obrazložil sem že, dvakrat. Če imate kaj za dodat tistemu, dodajte, drugače pa smetite temo.
RED_line ::
hmmmm... a vi kupujete avte zato da se zaletavate?? pol je najboljše da si kupte suve. najbolj neumna vozila ever
gvido ::
"Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar."
To sem trdil, še zmeraj trdim, bom trdil, in celo obrazložil sem že, dvakrat. Če imate kaj za dodat tistemu, dodajte, drugače pa smetite temo.
Tisto so nebuloze, ne pa obrazložitev.
V tvojem stilu lahko rečem, da v cliotu selotejpa niti ne rabiš, ker ni nobene primerne lučke za prelepit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gvido ()
Thuban ::
saj to je poanta igre GTA. Moraš vedeti namreč da je velika verjetnost da se prepirajo dijaki, ki niti izpita še niso šli delat.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
dj_uro ::
Nepismenost in lenoba nekaterih ne poznata mej.
nepismenost, lenoba ... dodaj še aroganco, podhranjenost in ščepec vegete, da bo vsaj malo povezano
resno, imaš citate, kaj te še moti? Nisi ti tega trdil? Se boš obešal na isto vrednost avtomobilov ali na tistih 12 let?
"Nov megan za 15 jurjev bo naslednjih 12 let bolj varen od 5 let starega passata za isti denar. "
To sem trdil, še zmeraj trdim, bom trdil, in celo obrazložil sem že, dvakrat. Če imate kaj za dodat tistemu, dodajte, drugače pa smetite temo.
v bistvu ne bo, ker bi višjih razredih uporabljajo isto tehnologijo že ''danes'', medtem ko bo taista tehnologija na voljo pri nižjem razredu ''jutri''...
in ker je 5 let star passat generacije B7, popravljena in seveda izboljšana generacija golf 6ke, ima novo tehnologijo... Megane, ki pa je prišel na ceste nekaj mesecev nazaj, nima najnovejše vgrajene tehnologije, mar ne? - ker jo najverjetneje šparajo za tanovo laguno oz. njenega naslednika
vw-klub.si
DeeJay ::
Kupim 4-5 let star avto do 100.000km, ga vozim cca 6 let, prodam in ponovim vajo.
Tko sm mel subaru forester, toyoto avensys in zdej audi a6 karavan. Pri prodaji dobim 4-6k€, dodam 10-12k€. Delam cca 25k km na leto. Za Audi, ki je bil nov 40k€ kupljen pri Porsche Slo. (sm zraven dobil račun), sm dal 18k€ (78.000km redni servis na Porsche).... Izguba nenormalna in ne razumem, zakaj bi kupu nov avto za 4-5 let, pol pa prodal, no razen, če ti denar ni problem.
Tko da v mojem primeru zgubim cca 10k€ v 6 letih, pri novem bi pa 22k€.
Tko sm mel subaru forester, toyoto avensys in zdej audi a6 karavan. Pri prodaji dobim 4-6k€, dodam 10-12k€. Delam cca 25k km na leto. Za Audi, ki je bil nov 40k€ kupljen pri Porsche Slo. (sm zraven dobil račun), sm dal 18k€ (78.000km redni servis na Porsche).... Izguba nenormalna in ne razumem, zakaj bi kupu nov avto za 4-5 let, pol pa prodal, no razen, če ti denar ni problem.
Tko da v mojem primeru zgubim cca 10k€ v 6 letih, pri novem bi pa 22k€.
GrimReaper ::
Da nekaj na hitro izračunam.
1. 5 let star avto za 10k€, po 5 letih oz. skupno 10 letih je vreden 5k€, si ob 7k€, ponoviš vajo in si ob 14k€
2. nov avto za 20k€, po 10 letih je vreden 5k€, si ob 15k€
Za 5 let se pa novega sigurno ne splača kupit, ampak če ti iz kateregakoli razloga ne odgovarja več ali si se ga preprosto naveličal, potem druge izbire pač nimaš.
Če bi upošteval še servise bi bil v drugem primeru na enakem ali celo boljšem, ker v prvem primeru bi bil 2x pri 5 let starem oz. nekje 80-100k km avtu, kjer pa je treba vložit kar nekaj, 2 nova kompleta gum, vse zavore, veliki servis, to si pa hitro na 1500€, pa vedno se najde še kaj, tako da prej 2000€.
Nov avto je pa nov, če si lahko privoščiš, ne vidim zakaj ne bi vzel novega. Pa prvih 5 let si sigurno brez skrbi, če imaš srečo bi pa tudi 10 let šlo samo z menjavo olja.
Sam sem kupil 5 let star avto in ne vidim zakaj bi to še kdaj ponovil. Saj ni neki veliko napak, sam recimo sem imel še največ s puščanjem gum (samo en komplet platišč) ter parkrat čez zimo mi je avtomatski menjalnik kazal napako.
Ampak že če gledam ohranjenost, avto nikakor ni nov, dobit dobro kaj šele odlično ohranjenega pri nas je pa misija nemogoče.
Pa že na splošno je pri nas problem majhne izbire čim se oddaljiš od 100KM in greš iz dizla na benz. Če gledaš bencin kombilimuzino 2011+ 130KM+ do 15k€, imaš samo 30 komadov, pa še to trenutno meni noben ne odgovarja.
1. 5 let star avto za 10k€, po 5 letih oz. skupno 10 letih je vreden 5k€, si ob 7k€, ponoviš vajo in si ob 14k€
2. nov avto za 20k€, po 10 letih je vreden 5k€, si ob 15k€
Za 5 let se pa novega sigurno ne splača kupit, ampak če ti iz kateregakoli razloga ne odgovarja več ali si se ga preprosto naveličal, potem druge izbire pač nimaš.
Če bi upošteval še servise bi bil v drugem primeru na enakem ali celo boljšem, ker v prvem primeru bi bil 2x pri 5 let starem oz. nekje 80-100k km avtu, kjer pa je treba vložit kar nekaj, 2 nova kompleta gum, vse zavore, veliki servis, to si pa hitro na 1500€, pa vedno se najde še kaj, tako da prej 2000€.
Nov avto je pa nov, če si lahko privoščiš, ne vidim zakaj ne bi vzel novega. Pa prvih 5 let si sigurno brez skrbi, če imaš srečo bi pa tudi 10 let šlo samo z menjavo olja.
Sam sem kupil 5 let star avto in ne vidim zakaj bi to še kdaj ponovil. Saj ni neki veliko napak, sam recimo sem imel še največ s puščanjem gum (samo en komplet platišč) ter parkrat čez zimo mi je avtomatski menjalnik kazal napako.
Ampak že če gledam ohranjenost, avto nikakor ni nov, dobit dobro kaj šele odlično ohranjenega pri nas je pa misija nemogoče.
Pa že na splošno je pri nas problem majhne izbire čim se oddaljiš od 100KM in greš iz dizla na benz. Če gledaš bencin kombilimuzino 2011+ 130KM+ do 15k€, imaš samo 30 komadov, pa še to trenutno meni noben ne odgovarja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
gtx970op ::
Tule je moj izračun nov vs rabljen avto (12 let lastništva):
PRIMER 1 (moj):
Kupil nov megane (90KM, disel) za 12500EUR, zraven dobil nove letne, zimske gume, 2 leti garancije + 3 leta jamstva (do 100k km), 5 let brezplačnega vzdrževanja (brezplačni servisi), osnovno zavarovanje + osnovni kasko za 1. leto.
Predvideni dodatni stroški za 12 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
144 EUR tehnični pregledi (4*36EUR)
800 EUR 2 kompleta zimskih in 2 kompleta letnih gum - menjava na 4 leta (200 EUR na komplet)
900 EUR prvi mali servis, ko je star 6 let! (6*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
----------------------------
= 4140 EUR + 12500 EUR = 16640 EUR - 1000EUR (prodaš 12 let star avto) = 15640 EUR
PRIMER 2:
2x kupiš 5 let star avto pa prodaš po 6 letih. Izhodiščna cena za 5 let star megane je nekje 6000 EUR.
Predvideni dodatni stroški za 6 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
216 EUR tehnični pregledi (6*36EUR)
1200 EUR 3 komplete zimskih in 3 komplete letnih gum (200 EUR na komplet)
1800 EUR mali servisi (12*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
------------------------------
= 5510 EUR + 2*6000 EUR = 17510 EUR - 2600 EUR (prodaš 2x 11 let star avto) = 14910 EUR
Razlike je torej 700 EUR kar je pa nekaj več kot je vrednost zavarovanja, ki sem ga dobil za 1. leto avtomobila.
Prednosti in slabosti prvega primera:
+ 5 let garancije/jamstva in nobene skrbi z avtomobilom
+ en čas imaš dejansko nov avto
- imeti moraš na razpolago več denarja v začetku
Prednosti in slabosti drugega primera:
+ manj denarja naenkrat
- velika loterija pri nakupu avtomobila - večja možnost za velike stroške pri popravilih
- vedno rabljen avto
Za večje popravilo sem dal celo da je pri obeh primerih enako - kar pa realno verjetno ni tako, saj je možnost za razne težave pri 5 let starih večja. Mogoče sem pa kje res ful zasral z izračunom ali kako, ker se meni zdi da se ful bolj splača nov avto kupit in ga dokonca zvozit.
Dobro vprašanje je pa potem spet ali kupiti za 12500EUR nov avto ali za enak denar 3-4 leta rabljen višjega razreda - tega izračuna se še pa nisem lotil, ker takrat nisem videl potrebe po večjem avtomobilu, bom pa o tem vsekakor razmišljal v prihodnosti :D
PRIMER 1 (moj):
Kupil nov megane (90KM, disel) za 12500EUR, zraven dobil nove letne, zimske gume, 2 leti garancije + 3 leta jamstva (do 100k km), 5 let brezplačnega vzdrževanja (brezplačni servisi), osnovno zavarovanje + osnovni kasko za 1. leto.
Predvideni dodatni stroški za 12 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
144 EUR tehnični pregledi (4*36EUR)
800 EUR 2 kompleta zimskih in 2 kompleta letnih gum - menjava na 4 leta (200 EUR na komplet)
900 EUR prvi mali servis, ko je star 6 let! (6*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
----------------------------
= 4140 EUR + 12500 EUR = 16640 EUR - 1000EUR (prodaš 12 let star avto) = 15640 EUR
PRIMER 2:
2x kupiš 5 let star avto pa prodaš po 6 letih. Izhodiščna cena za 5 let star megane je nekje 6000 EUR.
Predvideni dodatni stroški za 6 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
216 EUR tehnični pregledi (6*36EUR)
1200 EUR 3 komplete zimskih in 3 komplete letnih gum (200 EUR na komplet)
1800 EUR mali servisi (12*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
------------------------------
= 5510 EUR + 2*6000 EUR = 17510 EUR - 2600 EUR (prodaš 2x 11 let star avto) = 14910 EUR
Razlike je torej 700 EUR kar je pa nekaj več kot je vrednost zavarovanja, ki sem ga dobil za 1. leto avtomobila.
Prednosti in slabosti prvega primera:
+ 5 let garancije/jamstva in nobene skrbi z avtomobilom
+ en čas imaš dejansko nov avto
- imeti moraš na razpolago več denarja v začetku
Prednosti in slabosti drugega primera:
+ manj denarja naenkrat
- velika loterija pri nakupu avtomobila - večja možnost za velike stroške pri popravilih
- vedno rabljen avto
Za večje popravilo sem dal celo da je pri obeh primerih enako - kar pa realno verjetno ni tako, saj je možnost za razne težave pri 5 let starih večja. Mogoče sem pa kje res ful zasral z izračunom ali kako, ker se meni zdi da se ful bolj splača nov avto kupit in ga dokonca zvozit.
Dobro vprašanje je pa potem spet ali kupiti za 12500EUR nov avto ali za enak denar 3-4 leta rabljen višjega razreda - tega izračuna se še pa nisem lotil, ker takrat nisem videl potrebe po večjem avtomobilu, bom pa o tem vsekakor razmišljal v prihodnosti :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gtx970op ()
DeeJay ::
GrimReaper je izjavil:
Da nekaj na hitro izračunam.
1. 5 let star avto za 10k€, po 5 letih oz. skupno 10 letih je vreden 5k€, si ob 7k€, ponoviš vajo in si ob 14k€
2. nov avto za 20k€, po 10 letih je vreden 5k€, si ob 15k€
Za 5 let se pa novega sigurno ne splača kupit, ampak če ti iz kateregakoli razloga ne odgovarja več ali si se ga preprosto naveličal, potem druge izbire pač nimaš.
Če bi upošteval še servise bi bil v drugem primeru na enakem ali celo boljšem, ker v prvem primeru bi bil 2x pri 5 let starem oz. nekje 80-100k km avtu, kjer pa je treba vložit kar nekaj, 2 nova kompleta gum, vse zavore, veliki servis, to si pa hitro na 1500€, pa vedno se najde še kaj, tako da prej 2000€.
Nov avto je pa nov, če si lahko privoščiš, ne vidim zakaj ne bi vzel novega. Pa prvih 5 let si sigurno brez skrbi, če imaš srečo bi pa tudi 10 let šlo samo z menjavo olja.
Sam sem kupil 5 let star avto in ne vidim zakaj bi to še kdaj ponovil. Saj ni neki veliko napak, sam recimo sem imel še največ s puščanjem gum (samo en komplet platišč) ter parkrat čez zimo mi je avtomatski menjalnik kazal napako.
Ampak že če gledam ohranjenost, avto nikakor ni nov, dobit dobro kaj šele odlično ohranjenega pri nas je pa misija nemogoče.
Pa že na splošno je pri nas problem majhne izbire čim se oddaljiš od 100KM in greš iz dizla na benz. Če gledaš bencin kombilimuzino 2011+ 130KM+ do 15k€, imaš samo 30 komadov, pa še to trenutno meni noben ne odgovarja.
že že, mogoče je cenovno tam-tam, sam nisi pa upošteval tega, da imaš na vsake 5-6 let avto višjega cenovnega razreda z novejšo opremo, plus novega gurat 12+ let bi se ga jest že zdavnej naveličal.
Osebno pa nisem z nobenim od mojih treh naštetih imel večjih težav. 1x mi je šu alternator pri Toyoti, drugač pa redni servis in kleparija, k folk ne zna parkirat :) Zaenkrat. Bom videl kako se bo obnesel Audi, ga imam šele 6 mesecev.
Pa še pri prvem izračunu si se mal zmotu 10-5 =/= 7 :)
GrimReaper ::
Takoj sem mislil da je po 10 letih vreden 3k€, zato napaka v izračunu. Bolj sem imel v mislih avto, ki je bil nov 15k€.
Tako da vsekakor nov pride par jurjev dražje, ampak ostalo še vedno velja.
Tako da vsekakor nov pride par jurjev dražje, ampak ostalo še vedno velja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
iKst ::
Preveč komplicirate. Če hočeš priti s transportom skozi najceneje, je verjetno najboljša kombinacija bicikla, javnega prevoza in mogoče 10+ let starega twingota za 500€.
Red_Mamba ::
Tule je moj izračun nov vs rabljen avto (12 let lastništva):
PRIMER 1 (moj):
Kupil nov megane (90KM, disel) za 12500EUR, zraven dobil nove letne, zimske gume, 2 leti garancije + 3 leta jamstva (do 100k km), 5 let brezplačnega vzdrževanja (brezplačni servisi), osnovno zavarovanje + osnovni kasko za 1. leto.
Predvideni dodatni stroški za 12 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
144 EUR tehnični pregledi (4*36EUR)
800 EUR 2 kompleta zimskih in 2 kompleta letnih gum - menjava na 4 leta (200 EUR na komplet)
900 EUR prvi mali servis, ko je star 6 let! (6*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
----------------------------
= 4140 EUR + 12500 EUR = 16640 EUR - 1000EUR (prodaš 12 let star avto) = 15640 EUR
PRIMER 2:
2x kupiš 5 let star avto pa prodaš po 6 letih. Izhodiščna cena za 5 let star megane je nekje 6000 EUR.
Predvideni dodatni stroški za 6 let:
1295 EUR registacija avtomobila (1*140EUR + 11*105EUR)
216 EUR tehnični pregledi (6*36EUR)
1200 EUR 3 komplete zimskih in 3 komplete letnih gum (200 EUR na komplet)
1800 EUR mali servisi (12*150EUR)
1000 EUR večje popravilo
------------------------------
= 5510 EUR + 2*6000 EUR = 17510 EUR - 2600 EUR (prodaš 2x 11 let star avto) = 14910 EUR
Razlike je torej 700 EUR kar je pa nekaj več kot je vrednost zavarovanja, ki sem ga dobil za 1. leto avtomobila.
Prednosti in slabosti prvega primera:
+ 5 let garancije/jamstva in nobene skrbi z avtomobilom
+ en čas imaš dejansko nov avto
- imeti moraš na razpolago več denarja v začetku
Prednosti in slabosti drugega primera:
+ manj denarja naenkrat
- velika loterija pri nakupu avtomobila - večja možnost za velike stroške pri popravilih
- vedno rabljen avto
Za večje popravilo sem dal celo da je pri obeh primerih enako - kar pa realno verjetno ni tako, saj je možnost za razne težave pri 5 let starih večja. Mogoče sem pa kje res ful zasral z izračunom ali kako, ker se meni zdi da se ful bolj splača nov avto kupit in ga dokonca zvozit.
Dobro vprašanje je pa potem spet ali kupiti za 12500EUR nov avto ali za enak denar 3-4 leta rabljen višjega razreda - tega izračuna se še pa nisem lotil, ker takrat nisem videl potrebe po večjem avtomobilu, bom pa o tem vsekakor razmišljal v prihodnosti :D
drazji kot je now avto vec prisparas s tako taktiko.
sam tebi se ne pozna k sajtrgo vozis
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
MadMax ::
4 jurje v 12 letih je tudi pri novem hudo optimistična ocena IMHO...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
gtx970op ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19540 (15603) | solatko |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30230 (25249) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58569 (51672) | Mavrik |
» | Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26462 (23535) | GamerBoy |