» »

Kateri nov avto za 20 jurjev?

Kateri nov avto za 20 jurjev?

1
2
3 4 5

urli ::

facepalm je izjavil:

kupit avto s prevozenimi 150kkm (mozno tudi vec) za 20k? in ga vozit 10 let? pa tudi ce je bmw serije 7.. ne hvala:)



Lahko pa vzame tudo BMW 3, ti imajo pa manj km
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

gazibo je izjavil:

OP napise da "odpadejo vsi italianski, češki, francoski in nemški avtomobili" in pol postov mu tezi ravno s temi. jbga, al pomagajte tipu al pa nehite vsiljevat svojga konja.


Dobro no, ampak da zaradi ene slabe izkušnje z nemškim avtom črta kar vse, je pa tudi malo skregano z logiko sploh ob dejstvu, da so nemški avtomobili že na splošno bolj "premium", ki se jim kakšna Kia po kvaliteti niti pod razno ne približa. Da Hyundai niti ne omenim.

OP se mora sam ustesti v kakšnega novejšega BMWja s kolikor toliko spodobno opremo pa Hyundai, Kie in podobnih še povohal več ne bo :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

facepalm ::

OP bi moral gledati tudi ceno vzdrzevanja in rezervnih delov, glede na to, da bi rad imel avto cca 10 let.

urli ::

facepalm je izjavil:

OP bi moral gledati tudi ceno vzdrzevanja in rezervnih delov, glede na to, da bi rad imel avto cca 10 let.


In ta je pri BMW prej nižja kot višja v primerjavi s kakšnim Renault, Kio ipd. (Citroena raje niti ne omenjam...) Govora je seveda o nepooblaščenem servisu. Če pa misli kupiti nov avto tudi zaradi garancije, bo pa v uradne servise (ki jih mora opraviti, če želi, da mu garancija velja) zmetal toliko dnara, da res ni veliko razlogov za nakup novega avotmobila - vsaj kar se racionalnosti tiče. Je pa res, da eni pač želijo kupiti nov avto ne glede na vse. Kupi nov Renault/Citroen za 20.000EUR, čez 3 lete je vreden še 8000EUR :D Pač vsakemu svoje :) v tem primeru je debata o nakupu rabljenega avtomobila res brezpredmetna...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

GrimReaper ::

urli je izjavil:

Kupi nov Renault/Citroen za 20.000EUR, čez 3 lete je vreden še 8000EUR

No ja, 12-13k pa res. Oz. za kakšnega Golfa ni 13k nič čudno tudi pri 2009 letniku. Lahko pa mi daš kak primer, da vidim katere se splača gledat.

Drugače je pa to, koliko je vreden po treh letih, brezpredmetno. Recimo sam bi kupil nov avto edino v primeru, da bi ga imel vsaj 10, raje 15 let. Pa tudi večina drugih razumnih ljudi.
In pri tem me cena, ko ga bom prodajal, sploh ne zanima, ker bo vreden tolk mal, da sploh ni omembe vredno.

Kaj ni jasno tem, ki ga prodajajo po dveh, treh letih, res ne vem. Če takega kupiš, ga imaš lahko povsem enako kot novega 10-15 let. Teoretično sicer tolk manj, kot je star, ampak v tem mojem primeru, ko gre samo za 2, 3 leta starega, se to lahko zanemari.
Bi lahko rekel da so 2-4 leta stari best buy. Pa takega bi sam, kot je že urli omenil, kupil tudi v primeru da bi imel 100-200k na računu. Ker tudi v tem primeru ne vem zakaj bi metal denar skozi okno.

Pa na avtomobilizem sem bral že precej zgodb, ko so nov avto stolkli v roku enega leta, eden celo takoj naslednji dan. Ali pa so imeli probleme z avtom in uveljavljanjem garancije povsem do zadnjega dneva, ko je bil še v garanciji. Tudi take zgodbe ti dajo misliti.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Robi :P ::

Urli ti tudi sodiš Kie Hyunda-e ipd. po enem modelu s katerim si se peljal/ga imel? Očitno zelo starem? Z novo kio ali vsaj letnik 2007+ se pa očitno še nisi peljal, da takšne mečeš? Je res da so tile rabljeni BMW/Audi ipd boljši, ampak cenovni rank novih je tu čisto drug. Primerjaš kie ipd za do 20 000€ ( nove ). Nov bmw ipd pa te pride okoli 50 000€ kje je tu logika, da primerjaš cisto druge cenovne razrede? Pa še nekaj kupit rabljen avto od nepoznanega je loterija. Ne veš kaj dobiš, ne poznaš zgodovine ipd. Iz fabrike bo dobil novega z 0km z garancijo ipd. Kaj je bolje kupit bemflo rabljeno čez en mesec popravljat če je kej narobe pa potoršit dodatne denarje al kupit novga forda pa maš garancijo in manj stroškov? BMW/Audi/Mercedes je za take, ki si lahko novga privoščijo, da imajo očitno dovolj na zalogi al pa za tiste ki avto sodijo po znački. No offense
lp

urli ::

GrimReaper je izjavil:

urli je izjavil:

Kupi nov Renault/Citroen za 20.000EUR, čez 3 lete je vreden še 8000EUR

No ja, 12-13k pa res. Oz. za kakšnega Golfa ni 13k nič čudno tudi pri 2009 letniku. Lahko pa mi daš kak primer, da vidim katere se splača gledat.


Citroen C4 Picasso. Nov okoli 20.000€. Še ne 3.5 leta star (7/2011) dobiš že za 8000€ - http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Renault Megane. Nov okoli 18-20.000€. Letnik 2012 (torej še niti 3 leta star) dobiš že za okoli 8000€ http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Mene bi kr pr srcu stisnlo, če bi kupil nov avto :D

Pa takšnih primerov je še veliko... Največ izgubiš v prvi 3-4 letih tko da po moje se pač najbolj splača kupiti okoli 3 leta starega.

urli ::

Robi :P je izjavil:

Urli ti tudi sodiš Kie Hyunda-e ipd. po enem modelu s katerim si se peljal/ga imel? Očitno zelo starem? Z novo kio ali vsaj letnik 2007+ se pa očitno še nisi peljal, da takšne mečeš? Je res da so tile rabljeni BMW/Audi ipd boljši, ampak cenovni rank novih je tu čisto drug. Primerjaš kie ipd za do 20 000EUR ( nove ). Nov bmw ipd pa te pride okoli 50 000EUR kje je tu logika, da primerjaš cisto druge cenovne razrede? Pa še nekaj kupit rabljen avto od nepoznanega je loterija. Ne veš kaj dobiš, ne poznaš zgodovine ipd. Iz fabrike bo dobil novega z 0km z garancijo ipd. Kaj je bolje kupit bemflo rabljeno čez en mesec popravljat če je kej narobe pa potoršit dodatne denarje al kupit novga forda pa maš garancijo in manj stroškov? BMW/Audi/Mercedes je za take, ki si lahko novga privoščijo, da imajo očitno dovolj na zalogi al pa za tiste ki avto sodijo po znački. No offense
lp


Jasno, da ti novi avtomobili niso v podobnem cenovnem razredu. So pa v podobnem, če primerjaš novega Citroena in par let starega BMW, tu pa je cenovni razred enak (okoli 20.000EUR). Jasno, da je BMW veliko boljši, saj je bil nov 50.000EUR+ zato sem pa tudi rekel, da se bo OP, če bo kupil BMW 5 (2010) peljal kot gospod, ker se bo res :D To s popravili je pa tako tako. Kolega je kupil enga novega Fiata (lansko leto), kvarilo se je od A do Ž, na koncu je popenil in zahteval menjavo za drug avto (so mu ga zamenjal al vrnli denar, ne vem točn kak je blo ampak je zamenju avto), drugi kolega ima Citroena (kupil novega) - sicer super zadovoljen z opremo in udobjem ampak avto je več na servisu kot pr njem tako da tudi že počasi živce zgublja. Če kupiš rabljenega, pa ima ta znano zgodovino (tistega, ki jo nima, pač ne kupiš), če je bilo kaj začetnih napak, so te odpravljene pa še BMW je le BMW in če ima OP 20.000EUR za avto, bo pa ja še napraskal za kak servis BMW-ja ;) Čeprav, kar se mene tiče so BMW res 1. liga. Sem imel 2, sta se tu pa tam kvarila (nikoli kaj večjega) ampak lej, BMW je BMW, tudi folk te mal drgač obravnava, če ga maš (jasno pri novem ali par let starem, ne nekih starih po letniku al modelu - pač, da maš zadn model serije) :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

jype ::

Če maš spodoben japonski avto te stane pol manj kot BMW, pa ljudje te jemljejo še bolj resno, ker vidijo, da se te ne da na finto vržt.

urli ::

jype je izjavil:

Če maš spodoben japonski avto te stane pol manj kot BMW, pa ljudje te jemljejo še bolj resno, ker vidijo, da se te ne da na finto vržt.


Tudi japonci se kvarijo, da ne boš mislil. Ma kolega Honda Accord (2010 letnik), saj notr je špica (še vedno pa slabš kot BMW) ampak je za servis zmetal že ohoho denarja, vedno se mu kaka lučka pržge, pa za to, pa za ona... Pa je bil avto nov 35.000EUR in je 1. lastnik.

Pol manj te pa stane, če novega kupiš. Jaz pa govrim o nakupu starega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

jype ::

urli> Tudi japonci se kvarijo, da ne boš mislil.

Ne, se ne! Jaz poznam dva, ki sta imela japonski avto, ki se ni nikoli pokvaril!

urli> Pol manj te pa stane, če novega kupiš. Jaz pa govrim o nakupu starega.

Saj tudi japonca kupiš starega, pa še veš, da ga ni vozil nekdo, ki ne zna vozit zmerno in ki prekomerno mehansko obremenjuje avtomobile (razen če imaš smolo in kupiš ravno tisto 1998 hondo, s katero vsi dirkajo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

urli ::

jype je izjavil:

urli> Tudi japonci se kvarijo, da ne boš mislil.

Ne, se ne! Jaz poznam dva, ki sta imela japonski avto, ki se ni nikoli pokvaril!

urli> Pol manj te pa stane, če novega kupiš. Jaz pa govrim o nakupu starega.

Saj tudi japonca kupiš starega, pa še veš, da ga ni vozil nekdo, ki ne zna vozit zmerno in ki prekomerno mehansko obremenjuje avtomobile (razen če imaš smolo in kupiš ravno tisto 1998 hondo, s katero vsi dirkajo).


To ravno ne moreš vedeti. Je pa res, da se BMWaši vozijo hitreje od povprečja enostavno zato, ker se v BMW vgrajuje več ali manj samo močne mašine, kar pa še ne pomeni, da so te povprečno bolj obremenjena, prej obratno, ker še vseeno mislim, da večina voznikov pač ni divjakov.

IL_DIAVOLO ::

Rabljen nemc za 20k ti bo zagotovo bolje služil, kot katerakoli kitajska jajca.

PS: Ne poslušat nasvetov oseb, ki se na šiht vozijo s kolesom :D

mare87 ::

Me veseli, da je toliko poznavalcev "kitajskih jajc", malo povprašaj na tehničnem kak pa kaj.

gazibo ::

ce komu kaj pomaga

http://autos.jdpower.com/ratings/2014-V...


Sicer US market, ampak ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gazibo ()

urli ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Rabljen nemc za 20k ti bo zagotovo bolje služil, kot katerakoli kitajska jajca.

PS: Ne poslušat nasvetov oseb, ki se na šiht vozijo s kolesom :D


Se strinjam. Pa tudi, če bi se nemc tu pa tam kvaril, se da potrpeti, če se voziš v temle http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=... :D Lepo vas prosim. Pa ne moreš tegale primerjat z nekimi kitajcem, korejcem, francozem... :D to je čisto druga liga... novga pa za 20.000€ ne boš dobil, to je pa res... tudi za 40.000€ ne... sam da se prpeleš v tejle 5ki boš deležen kar nekaj nevoščljivosti, če se boš pripeljal v novi Kia za 20.000€, sosed niti opazu ne bo, da si zamenju avto :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

IL_DIAVOLO ::

mare87 je izjavil:

Me veseli, da je toliko poznavalcev "kitajskih jajc", malo povprašaj na tehničnem kak pa kaj.


A to, kako so super varčni in udobni? Ne hvala, mene zanima surova moč, stabilnost, pospeški in da te ne stisne ko pašteto v primeru karambola.

joze ::

Ste se kar razgovorili vidim. Vsak ima svoje mnenje in vesel sem, da ga delite. Mogoče samo nekaj pojasnil.

Nisem bogat, za avto varčujem neko obdobje, ker ga ne želim kupiti na kredit ali lizing. Živim solidno, zaradi tega se ne odrekam ničemur. Avto imam za to, da ga uporabljam in iščem najboljšo opcijo za moje potrebe. Niso vse moje želje racionalne, nekaj zahtev je čisto iracionalnih in nič me ni sram za to.
Nov avto kupujem ker ga bom imel daljše obdobje. Kakšnih 8 let kot prvi družinski avto, potem kot drugega, ki ga vozimo manj, potrebujemo pa ga vseeno. Vem da na novem izgubim več kot na rabljenem, ampak to, da natančno vem kaj se je z avtom dogajalo skozi njegovo dobo mi pomeni veliko. Razumem argumente tistih, ki zagovarjate nakup rabljenega, sam pa rabljenega v tej fazi ne želim.
Nemških avtomobilov nimam rad. Niso mi všeč po obliki, ni mi všeč njihova filozofija, nisem nemški tip človeka, še manj balkanski. V avtu se želim počutiti dobro. Zakaj bi dajal toliko denarja za nekaj kar mi ni všeč, medtem ko je izbira na trgu ogromna. Nisem človek, ki bi se vozil v črnem BMWju zaradi svojega boljšega občutka ali zato, da bi se postavljal pred nekom. To nisem jaz. Ko vključim še finančni vidik in se spomnim, da so mojemu znancu pred kratkim ukradli novejšega Golfa je računica jasna.
Francoski avtomobili so se mi zamerili, zdijo se mi kot igrače, italianskih stvari se izogibam.
Nimam rad velikih avtomobilov, tudi ne potrebujem velikega. Edini resen prevoz s prtljago je pot na morje enkrat na leto, pa še to po navadi na destinacije kjer potrebujem s sabo zgolj oblačila. Zaradi družine rabim normalen prostor na zadnjih sedežih.
Ne bom kupil Kie, Hyundaia, Chevroleta ali Dacie. Kljub dobrim izkušnjam s Hyundaiem bi rad napravil korak naprej. Najbolj realna opcija se mi ta trenutek zdi novi Ford Focus. Všeč so mi tudi Mazda 3, Nissan Note, Toyota, Honda...
Imam še štiri mesece časa, da se odločim in poslušal bom vsak pameten predlog. Hvala vam za konstruktivno debato...

mare87 ::

Japonska pač ni Kitajska, sicer pa kupi GT-Ra boš glavni frajer v kraju :) Za avtorja teme pa priporočam, da sproba čimveč avtov, tudi japonci več niso kar so bli, turbo bencinski motorji so zanimivi, tudi zaradi registracije, sem pa že slišal da tudi Fordi znajo precej rjavet.. konec koncev pa ti nič ne pomaga neuničljiva mašina, če ti pragovi in ostalo pregnije. Opel Insignia je fajn limuzina, dobro izolirana, sam bi še vedno raje kako hibrid varianto za take kilometre, sploh za mirnega voznika, mi pač ne potegne dizel.

joze ::

Hibridi so mi vsekakor zanimivi, me pa zanima kaj se dogaja s temi baterijami skozi daljše obdobje. Kolikor vem baterije izgubljajo na kapaciteti. Se motim?

urli ::

Z BMW 5 (BMW 3) se lahko voziš tudi zato, ker je avto zelo varen (če imaš družino in tudi drugače, naj ti bo to eno izmed glavnih vodil pri nakupu, sploh za 20.000€!), varčen, udoben in res super narejen. Sicer pa mislim, da bi se moral samo enkrat vsesti vanj pa bi pozabil na vse Mazde, Nissane, Toyote... :D Vsaj tako je bilo pri meni :D Sicer pa vidim, da si se več ali manj že odločil za nakup novega tako da je debata o avtomobilih višjega cenovnega razreda brezpredmetna...

hojnikb ::

urli je izjavil:

Z BMW 5 (BMW 3) se lahko voziš tudi zato, ker je avto zelo varen (če imaš družino in tudi drugače, naj ti bo to eno izmed glavnih vodil pri nakupu, sploh za 20.000EUR!), varčen, udoben in res super narejen. Sicer pa mislim, da bi se moral samo enkrat vsesti vanj pa bi pozabil na vse Mazde, Nissane, Toyote... :D Vsaj tako je bilo pri meni :D Sicer pa vidim, da si se več ali manj že odločil za nakup novega tako da je debata o avtomobilih višjega cenovnega razreda brezpredmetna...

jao ste smotan. OP večkrat opozori, da nemcov noče, a vi kjub temu...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

urli ::

hojnikb je izjavil:

urli je izjavil:

Z BMW 5 (BMW 3) se lahko voziš tudi zato, ker je avto zelo varen (če imaš družino in tudi drugače, naj ti bo to eno izmed glavnih vodil pri nakupu, sploh za 20.000EUR!), varčen, udoben in res super narejen. Sicer pa mislim, da bi se moral samo enkrat vsesti vanj pa bi pozabil na vse Mazde, Nissane, Toyote... :D Vsaj tako je bilo pri meni :D Sicer pa vidim, da si se več ali manj že odločil za nakup novega tako da je debata o avtomobilih višjega cenovnega razreda brezpredmetna...

jao ste smotan. OP večkrat opozori, da nemcov noče, a vi kjub temu...


Ja ga poskušamo prepričat, da se obnaša bolj racionalno, ane :D Sicer pa peljati družino v BMW 5 ali novi Mazda 3 (pa je tudi meni super lepa ampak 20.000EUR pa znajo nikoli ne bi dal) je iz varnostnega vidika vredno razmisleka. Ni malo nesreč, ko jo voznik in potniki v velikih BMWjih odnesejo s praskicami, na drugi strani so pa smrtne žrtve. Omenim mimogrede ampak tako pač je. Poznam enega iz avtovleke, ki je videl že veliko nesreč in je rekel najbolje jo odnesejo tisti v BMW 5 in Audi A6... in za 20.000EUR kupovat neke majhne picikokle za 1. avto in družino je malo tako tako...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

urli ::

Sicer pa kakšna je pa ta nemška filozofija, da ti avti niso všeč? Da ti vizualno niso všeč, ok, čeprav kar vsi nemški je spet tako tako ampak kaj s to nemško filozofijo misliš pa mi ni jasno? Njihova filozofija je narediti kvaliteten in varen avto, imajo eno izmed najbolje razvitih avtomobilskih industrij, izdelujejo najboljše avtomobile, imajo super inženirje tko da mi ni jasno kaj pri njihovi filozofiji ti ni všeč? Da so novi predragi?

ProGo ::

Tudi jaz enako dojemam to nemško filozofijo in zato ne maram nemških avtov. To je za drugačen tip osebnosti, kot sem jaz.

Buggy ::


Ja ga poskušamo prepričat, da se obnaša bolj racionalno, ane :D Sicer pa peljati družino v BMW 5 ali novi Mazda 3 (pa je tudi meni super lepa ampak 20.000EUR pa znajo nikoli ne bi dal) je iz varnostnega vidika vredno razmisleka. Ni malo nesreč, ko jo voznik in potniki v velikih BMWjih odnesejo s praskicami, na drugi strani so pa smrtne žrtve. Omenim mimogrede ampak tako pač je. Poznam enega iz avtovleke, ki je videl že veliko nesreč in je rekel najbolje jo odnesejo tisti v BMW 5 in Audi A6... in za 20.000EUR kupovat neke majhne picikokle za 1. avto je malo tako tako...


nerabis ti nic prepricevati nekoga, ce jasno pove kaj isce, poleg tega nikar ne pretiravaj s to varnostjo, ki je odvisna od mnogo faktorjev.

Kot prvo primerjas dva razlicna razreda avtomobilov, kot drugo vsi sodobni avtomobili se drzijo dolocenih standardov glede varnosti in so odstopanja relativno majhna. Glede na to kako je v primeru nesrece spremenljivk, pa je tak zakljucek rahlo smesen. Ce pa ze zelis primerjati BMW 5 staro serijo in Mazdo 3 novejsi letnik (cena) pa je p primeru varnosti druzine Mazda ocenjena bolje. Za refrencno primerjavo si lahko sam pogledas ocene na NCAP

Sicer pa kakšna je pa ta nemška filozofija, da ti avti niso všeč? Da ti vizualno niso všeč, ok, čeprav kar vsi nemški je spet tako tako ampak kaj s to nemško filozofijo misliš pa mi ni jasno? Njihova filozofija je narediti kvaliteten in varen avto, imajo eno izmed najbolje razvitih avtomobilskih industrij, izdelujejo najboljše avtomobile, imajo super inženirje tko da mi ni jasno kaj pri njihovi filozofiji ti ni všeč? Da so novi predragi?


...verjetno se ti je zatipkalo in si hotel omeniti svedske avtomobile?

@OP: glede tvojih pogojev (sicer nima kamere), bi morda malo pogledal se za kaksen SAAB 9-5 (trenutno je samo ta na Avto-net...sem videl pa ze boljse deale)...

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

...sicer stvar okusa, gre pa za poslednjega mohikanca, a za servis navklub temu da SAAB ni vec med zivim ni za skrbeti - GM deli (preoblecena in dodelana Insignia)

joze ::

Res je, ne gre za avtomobile, gre za čustveno plat. Ni mi všeč, ne gre skupaj z mojim karakterjem. Nič katastrofičnega, jih spoštujem, veliko so dali avtomobilski industriji, ampak jaz v nemškem avtu nisem jaz.

facepalm ::

urli je izjavil:

hojnikb je izjavil:

urli je izjavil:

Z BMW 5 (BMW 3) se lahko voziš tudi zato, ker je avto zelo varen (če imaš družino in tudi drugače, naj ti bo to eno izmed glavnih vodil pri nakupu, sploh za 20.000EUR!), varčen, udoben in res super narejen. Sicer pa mislim, da bi se moral samo enkrat vsesti vanj pa bi pozabil na vse Mazde, Nissane, Toyote... :D Vsaj tako je bilo pri meni :D Sicer pa vidim, da si se več ali manj že odločil za nakup novega tako da je debata o avtomobilih višjega cenovnega razreda brezpredmetna...

jao ste smotan. OP večkrat opozori, da nemcov noče, a vi kjub temu...


Ja ga poskušamo prepričat, da se obnaša bolj racionalno, ane :D Sicer pa peljati družino v BMW 5 ali novi Mazda 3 (pa je tudi meni super lepa ampak 20.000EUR pa znajo nikoli ne bi dal) je iz varnostnega vidika vredno razmisleka. Ni malo nesreč, ko jo voznik in potniki v velikih BMWjih odnesejo s praskicami, na drugi strani so pa smrtne žrtve. Omenim mimogrede ampak tako pač je. Poznam enega iz avtovleke, ki je videl že veliko nesreč in je rekel najbolje jo odnesejo tisti v BMW 5 in Audi A6... in za 20.000EUR kupovat neke majhne picikokle za 1. avto in družino je malo tako tako...


Ce bi bila varnost na 1. mestu, udobje na 2. in ce bi rabljen avto prisel v postev, bi OP moral pokukat za kakim Volvom.
Rabljen je cenejsi od bmwja, o varnosti pa ne bom zgubljal besed:)

urli ::

Buggy je izjavil:


Ja ga poskušamo prepričat, da se obnaša bolj racionalno, ane :D Sicer pa peljati družino v BMW 5 ali novi Mazda 3 (pa je tudi meni super lepa ampak 20.000EUR pa znajo nikoli ne bi dal) je iz varnostnega vidika vredno razmisleka. Ni malo nesreč, ko jo voznik in potniki v velikih BMWjih odnesejo s praskicami, na drugi strani so pa smrtne žrtve. Omenim mimogrede ampak tako pač je. Poznam enega iz avtovleke, ki je videl že veliko nesreč in je rekel najbolje jo odnesejo tisti v BMW 5 in Audi A6... in za 20.000EUR kupovat neke majhne picikokle za 1. avto je malo tako tako...


nerabis ti nic prepricevati nekoga, ce jasno pove kaj isce, poleg tega nikar ne pretiravaj s to varnostjo, ki je odvisna od mnogo faktorjev.

Kot prvo primerjas dva razlicna razreda avtomobilov, kot drugo vsi sodobni avtomobili se drzijo dolocenih standardov glede varnosti in so odstopanja relativno majhna. Glede na to kako je v primeru nesrece spremenljivk, pa je tak zakljucek rahlo smesen. Ce pa ze zelis primerjati BMW 5 staro serijo in Mazdo 3 novejsi letnik (cena) pa je p primeru varnosti druzine Mazda ocenjena bolje. Za refrencno primerjavo si lahko sam pogledas ocene na NCAP

Sicer pa kakšna je pa ta nemška filozofija, da ti avti niso všeč? Da ti vizualno niso všeč, ok, čeprav kar vsi nemški je spet tako tako ampak kaj s to nemško filozofijo misliš pa mi ni jasno? Njihova filozofija je narediti kvaliteten in varen avto, imajo eno izmed najbolje razvitih avtomobilskih industrij, izdelujejo najboljše avtomobile, imajo super inženirje tko da mi ni jasno kaj pri njihovi filozofiji ti ni všeč? Da so novi predragi?


...verjetno se ti je zatipkalo in si hotel omeniti svedske avtomobile?

@OP: glede tvojih pogojev (sicer nima kamere), bi morda malo pogledal se za kaksen SAAB 9-5 (trenutno je samo ta na Avto-net...sem videl pa ze boljse deale)...

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

...sicer stvar okusa, gre pa za poslednjega mohikanca, a za servis navklub temu da SAAB ni vec med zivim ni za skrbeti - GM deli (preoblecena in dodelana Insignia)


Kaj točno ima v mojem primeru veze razred avtomobila? Točno nič! OP se bo vozil v Mazda 3 ali BMW 5. Pika. En avto je tako varen, drug tako in na cesti pred nesrečo ne bo mogel nobenemu reči: "čuj ti, ti imaš BMW 5, ki je višiji razred, ti se vame ne smeš zaleteti, ker se jaz vozim v Mazdi 3, ki je nižjega, ni fer!". Pa tudi s tem, ko si omenil, da je varnost odvisna od večih faktorjev ne vem kaj novega si sploh želel povedati? Itak je jasno, da ima BMW vse oz. večino faktorjev boljših... Sicer pa ni govora o starem modelu 5ke ampak, če bi pogledal v link, bi videl, da je govora o novem - http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

borutzi ::

Jaz vem kaj bi. Citroen c5. Tudi pri obstojecem ki ga imam trinajsto leto delam samo redne servise. O udobju pa ne bi :). Se kak teden in bo na 300.000km
Bolje da se ga nabiješ kot pes, kot pa da ti ga nabije pes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: borutzi ()

Buggy ::

...se zmeraj pa je BMW star 5 let s svojimi prevozenimi "150Kkm" napram povsem novi Mazdi 3 za isto ceno. Kaj pa vem...glede varnosti, ki jo tako rad izpostavljas bi se jaz odlocil za slednjega (tudi NCAP ocena za zadaj sedece je boljsa) PIKA!. Se enkrat, OP kupuje avto na dolgi rok, tukaj upam da se strinjas je treba vkalkulirati se vzdrzevlane stroske pri enem in drugem in star BMW ni ravno top izbira, kar se tega tice...nesreca gor ali dol.

Je pa pri nakupu avtombila na dolgi rok, kot je bilo ze receno hoces ali noces gledas tudi na to kaj ti je vsec in s cim bos zadovoljen, zato predidevam da je OP nastel vse njegove pogoje in ce zelis pomagati, mu lahko v tej smeri kaj tudi sugeriras.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

urli ::

Konkretno tisti BMW je letnik 12 / 2010 torej je star 4 lete in par dni in ne 5 let kot si omenil. NCAP so samo zvezdice in če se bo 2 tonska zverina, ki ima ogromno mase, pleha, mašine za "sipanje energije pri trku" zaletela v tistega tono težkega malčka, verjem, da bo voznik v Mazdi videl vseh tistih 5 zvezdiz na 50 podlage, če bo sploh preživel.

Sicer imaš pa tudi BMW 3, ki je tudi povsem ok avto http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=871... in ima manj km, pa še mlajši je.

Glede vzdrževanja je pa tako. Pri starem BMWju ni potrebno iti na uradni servis, pri Mazdi 3 pa bo kar lepo potrebno in tu so cene zelo zasoljene. Mam izkušnje z BMW uradnim servisom. Menjava olja 5l, 25EUR/l, torej skupaj 125EUR samo olje brez dela. V avto zlijejo Castrol ne vem kater točno model je bil pri meni ampak se lahko to olje naroči tudi preko spleta, kjer stane 5l mislim, da okoli 30EUR. Za ENAKO OLJE, ista znamka, enak model. In tele igrice se bo moral avtor iti ves čas trajanja garancije (5 let). Hvala lepa za tak servis. Oni dobijo olje za 15EUR, prodajajo ga pa za 125EUR... Da ne omenim, koliko ga bodo stali redni servisi... pa niso mehaniki na uradnih servisi nič boljši od ostalih, še več, večina jih dela tudi popoldne na fuš za 20% cene ampak če kupiš nov avto in želiš, da ti garancija velja, boš moral kar pri uradnih servisirati...

Se pa umikam iz teme, ker zdajle pa že res smetim. OP bo kupil nov avto tako da se opravičujem, ne bom več smetil ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

facepalm ::

Ne vem, ce pride v postev zaradi kriterijev (ne sme bit nemski) pa vseeno..

Seat leon? (Je "spanski" :P)

Buggy ::

urli je izjavil:

Konkretno tisti BMW je letnik 12 / 2010 torej je star 4 lete in par dni in ne 5 let kot si omenil. NCAP so samo zvezdice in če se bo 2 tonska zverina, ki ima ogromno mase, pleha, mašine za "sipanje energije pri trku" zaletela v tistega tono težkega malčka, verjem, da bo voznik v Mazdi videl vseh tistih 5 zvezdiz na 50 podlage, če bo sploh preživel.

Sicer imaš pa tudi BMW 3, ki je tudi povsem ok avto http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=871... in ima manj km, pa še mlajši je.

Glede vzdrževanja je pa tako. Pri starem BMWju ni potrebno iti na uradni servis, pri Mazdi 3 pa bo kar lepo potrebno in tu so cene zelo zasoljene. Mam izkušnje z BMW uradnim servisom. Menjava olja 5l, 25EUR/l, torej skupaj 125EUR samo olje brez dela. V avto zlijejo Castrol ne vem kater točno model je bil pri meni ampak se lahko to olje naroči tudi preko spleta, kjer stane 5l mislim, da okoli 30EUR. Za ENAKO OLJE, ista znamka, enak model. In tele igrice se bo moral avtor iti ves čas trajanja garancije (5 let). Hvala lepa za tak servis. Oni dobijo olje za 15EUR, prodajajo ga pa za 125EUR... Da ne omenim, koliko ga bodo stali redni servisi... pa niso mehaniki na uradnih servisi nič boljši od ostalih, še več, večina jih dela tudi popoldne na fuš za 20% cene ampak če kupiš nov avto in želiš, da ti garancija velja, boš moral kar pri uradnih servisirati...

Se pa umikam iz teme, ker zdajle pa že res smetim. OP bo kupil nov avto tako da se opravičujem, ne bom več smetil ;)


Nikar se ne umikaj, razumem da zelis pridodati svoje izkusnje in nikar ne jemlji debate osebno.
Je pa dejstvo, da OP prosi za informacije z ze vnaprej izdelanimi kriteriji, zato je potrebno to spostovati in ne teme preleviti v se eno avtomobilisticno temo, kot je v navadi na ST.

Kar pa se uradnih servisov tice pa mislim, da danes res ni problema prinesti svoj material (ce ustreza standardu za tvoj motor), ce se le malo poznas z ljudmi ali pa tudi ne. Lahko da se motim, jaz sem na uradnega vedno prinesel svoj Mobil 1 New Life 0W40 olje, pa niso nikoli delali drame, servisna pa je bila tudi normalno postemplana.

jype ::

joze> Hibridi so mi vsekakor zanimivi, me pa zanima kaj se dogaja s temi baterijami skozi daljše obdobje. Kolikor vem baterije izgubljajo na kapaciteti. Se motim?

Mnogi Priusi iz leta 2003 in naprej (pa tudi nekateri starejši) še vedno vozijo z originalnimi baterijami in nimajo težav s kapaciteto. Načeloma industrija reče, da so baterije iztrošene, ko njihova kapaciteta pade na manj kot 80%, kar pomeni, da so za normalno uporabo še vedno več kot dovolj dobre. 80% kapacitete naj bi dosegle po dvatisoč polnih ciklih in če narediš enega na dan (pa ga običajno ne, ker se motor vključi že pri manj kot 50% izpraznjeni bateriji), je to 2000 dni oziroma 5 let in pol, če se voziš čisto vsak dan. Novejše (Prius Plug-in) baterije so še bolj trpežne.

V tvojem primeru je problem ta, da s hibridom ne boš ničesar prihranil: Glavna prednost hibrida je bistveno cenejša mestna vožnja, pri vožnji po avtocestah in regionalkah se pa v praksi popolnoma nič ne razlikuje od običajnega bencinarja. Dizelski motor s turbino te v takem primeru dolgoročno stane precej manj (če z njim delaš kot piše v navodilih: Ne nad 2000 obratov dokler je mrzel in ne ugašat, dokler je vroč).

Roadkill ::

Pustite urlija... BMWji so v srednji šoli malo bolj kul, kot pa v realnem življenju.
Ü

fm13 ::

Glede zanesljivosti - tule je malo večji vzorec, kot lastne + izkušnje znancev: The top 10 most reliable cars to own, as rated by over 50,000 drivers in the UK

Dober dan ::

Sploh mi ni jasno, zakaj nastajajo takšne brezvezne teme? Ponavadi so kupci že odločeni, kaj bodo kupili, neke hude znanosti tukaj pa tako oni. Pogledaš, kaj ti je všeč, se malo pozanimaš o slednjem vozilu, izbereš opremo, motor, itd in voila, avto je na poti. To spraševanje je totalna glupost. Vsak svojega konja hvali, čeprav je, roko na srce, v večini primerov hobiprogram. Vsaka znamka vozil bolj kot ne pokriva vse segmente oz. kategorije vozil (enoprostorec, kupe, limuzina kombilimuzina, tovornjak itd), ti se moraš odločiti samo, katero kategorijo bi rad vozil in to je to. Nato pogledaš, kateri model ti pade v oči ne glede na znamko in to je to (sklepam, da če sprašuješ takšne gluposti tukaj, ti znamka ni pomembna, ker, kot si opazil, vsak po svoje nekaj štanca tu notri-v90% sedaj vemo, kaj imajo ljudje parkirano pred hišo).. Danes so vsi avtomobili dovolj izpopolnjeni, tako da ne crkujejo kr vsi povprek, kot tukaj eni svinjajo.. Če ima nekdo smolo, še ne pomeni da so pa vsi avtomobili na trgu zanič.. Vsi pa vemo, katere znamke so nekaj v smislu imiđa, katere imajo dober motor, katere opremo oz. udobje, itd, katere so pa en velik hobiprogram. Denar je tvoj, zapravi ga za takšen avto, kot si ga sam želiš. Zagotavljam pa ti, da kupljeno vozilo vsem zagotovo ne bo všeč Glej, da bo vsaj tebi..

Zgoraj je bilo govora o Fordih. Si lastim Forda Mondea 2010, sedaj sem z njim naredil že 184000km in še ni nič crknilo. Sem zelo zadovoljen z vozilom, tudi opreme imam notri več kot preveč. Čez njega moram povedati samo eno grajo, ki pa me precej moti kadar se ne vozim sam: Na avtocesti nad 150km/h postane v vozilu kar hrupno.. Ford nima čisto razčiščeno s pojmom izolacija. Je cca 10 let za Mercedezom ali BMW-jem. Imamo oba pri hiši, na tem področju je moje vozilo občutno slabše od omenjenih. Naj pa omenim zadnja vrata (haubo). Za družinski avto odlična rešitev, saj se odpira skupaj s steklom in lahko vanj mečeš tudi večje predmete. Vsak avto ima prednosti in slabosti, vpiknete se pa ravno v servisne centre. Če ti ni dobro tukaj, greš drugam. Ali pač obstaja samo eden pooblaščeni servis v Sloveniji?

Zgodovina sprememb…

Tomaz3 ::

Hyundai i40 Style 19,500 Bencinar ali 20.990 diesel :)



http://www.hyundai.si/modeli/i40

Ali pa ... Toyota Corolla Sedan

http://www.toyota.si/new-cars/corolla/i...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tomaz3 ()

jype ::

Dober dan> Vsak svojega konja hvali

Pomni: Jaz si ne lastim avtomobila in se v službo vozim s kolesom. Ne zato, ker mi avtomobili ne bi bili všeč, temveč zato, ker ga jaz ne potrebujem.

Dober dan> Na avtocesti nad 150km/h postane v vozilu kar hrupno..

Rešitev je preprosta: Voziš po omejitvah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Dober dan ::

jype je izjavil:

Dober dan> Vsak svojega konja hvali

Pomni: Jaz si ne lastim avtomobila in se v službo vozim s kolesom. Ne zato, ker mi avtomobili ne bi bili všeč, temveč zato, ker ga jaz ne potrebujem.

Dober dan> Na avtocesti nad 150km/h postane v vozilu kar hrupno..

Rešitev je preprosta: Voziš po omejitvah.


1. Jaz svojega ne hvalim, ampak povem kako je na stvari in tisto žvižganje pri Fordu me moti. Otežena je komunikacija med potniki (pri nas se pogovarjamo, mogoče pri vas kdo sedi kot mutav notri med vožnjo?).
2. Edino pravilno. Vozilo je samo nujno zlo. Bolje je dati denar kam drugam, sploh če se ne voziš veliko.
3. Oprosti, če plačam, zahtevam popolnost. Mogoče ti hodiš zastonj v službo, dobrodelno? Ali pa greš v trgovino in kupiš napol gnilo zelenjavo? Verjetno ne, vsaj upam da ne, ker drugače si si sam kriv.
4. Če se nekdo pelje po avtocesto do 160, je zame še čisto sprejemljivo in normalno. Nikogar ne ovira, ogroža ali česa podobnega. Vse kar je več, pa je že pretiravanje. Raje se prašaj glede voznikov, ki se vozijo 90 po prehitevalnem pasu..

Zgodovina sprememb…

joze ::

Nisem še odločen in v tej fazi bi rad zbral čim več predlogov in potem z izbranimi opravil testno vožnjo. Ker ne spremljam scene podrobno sem želel čim več informacij, da mi kasneje ne bi bilo žal. Kljub nekaj odklonom in razmislekom v nepredvideno smer sem z nasveti zadovoljen. Našel sem nekaj avtomobilov, na katere prej nisem bil pozoren.

jype ::

Dober dan> zame še čisto sprejemljivo in normalno.

Zakon pravi, da ne smeš hitreje kot 130 kilometrov na uro. Čemu bi šel hitreje? "Prihraniš" lahko 9 minut na 100km, če voziš ves čas s tako hitrostjo (pa ne moreš, ker ceste niso prazne in moraš skozi predore in prek večjih razcepov precej počasneje), hkrati pa porabiš 40% več goriva (ker poraba narašča s kvadratom hitrosti), znatno bolj trošiš pnevmatike in precej bolj onesnažuješ zrak.

Skratka, zavoljo takšnih ljudi bodo splošne avtocestne omejitve eventuelno pristale na 80km/h.

Dober dan ::

jype je izjavil:

Dober dan> zame še čisto sprejemljivo in normalno.

Zakon pravi, da ne smeš hitreje kot 130 kilometrov na uro. Čemu bi šel hitreje? "Prihraniš" lahko 9 minut na 100km, če voziš ves čas s tako hitrostjo (pa ne moreš, ker ceste niso prazne in moraš skozi predore in prek večjih razcepov precej počasneje), hkrati pa porabiš 40% več goriva (ker poraba narašča s kvadratom hitrosti), znatno bolj trošiš pnevmatike in precej bolj onesnažuješ zrak.

Skratka, zavoljo takšnih ljudi bodo splošne avtocestne omejitve eventuelno pristale na 80km/h.



To sedaj malo hecno izpostavljaš. Glede na to, da sem se odločil peljat 160, pač ne šparam, ker če bi hotel šparat, bi se peljal 120. Poskusi. Optimalna hitrost za majhno porabo+ne oviraš preveč prometa. Glej takole: Vozim nekega bogega Fordeka (posmeh drugih) in se peljem 160, nekdo pa si kupi BMW 5(car, punce plalijo, itd), ga parkira doma pred blok, v hladilniku pa so črvi pomrli že predlani. Vseeno daš za avto recimo 20 000EUR, notri ti pa žvižga.. Oprosti, ampak ga nisem jaz razvil, da bi ga moral hvaliti. Jaz temu pravim slaba naložba.

Zgodovina sprememb…

urli ::

Dober dan je izjavil:

jype je izjavil:

Dober dan> zame še čisto sprejemljivo in normalno.

Zakon pravi, da ne smeš hitreje kot 130 kilometrov na uro. Čemu bi šel hitreje? "Prihraniš" lahko 9 minut na 100km, če voziš ves čas s tako hitrostjo (pa ne moreš, ker ceste niso prazne in moraš skozi predore in prek večjih razcepov precej počasneje), hkrati pa porabiš 40% več goriva (ker poraba narašča s kvadratom hitrosti), znatno bolj trošiš pnevmatike in precej bolj onesnažuješ zrak.

Skratka, zavoljo takšnih ljudi bodo splošne avtocestne omejitve eventuelno pristale na 80km/h.


...bi hotel šparat, bi se peljal 100km/h za tovornjakom. Poskusi. Optimalna hitrost za majhno porabo+ne oviraš preveč prometa.


fixed :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: urli ()

Dober dan ::

urli je izjavil:

Dober dan je izjavil:

jype je izjavil:

Dober dan> zame še čisto sprejemljivo in normalno.

Zakon pravi, da ne smeš hitreje kot 130 kilometrov na uro. Čemu bi šel hitreje? "Prihraniš" lahko 9 minut na 100km, če voziš ves čas s tako hitrostjo (pa ne moreš, ker ceste niso prazne in moraš skozi predore in prek večjih razcepov precej počasneje), hkrati pa porabiš 40% več goriva (ker poraba narašča s kvadratom hitrosti), znatno bolj trošiš pnevmatike in precej bolj onesnažuješ zrak.

Skratka, zavoljo takšnih ljudi bodo splošne avtocestne omejitve eventuelno pristale na 80km/h.


...bi hotel šparat, bi se peljal 100km/h za tovornjakom. Poskusi. Optimalna hitrost za majhno porabo+ne oviraš preveč prometa.


fixed :D


To je pa še boljša in učinkovitejša različica šparanja. Nisem pravočasno pomislil na to :))

Buggy ::

...bi hotel šparat, bi se peljal 100km/h za tovornjakom. Poskusi. Optimalna hitrost za majhno porabo+ne oviraš preveč prometa.


sploh ni tako smesno to glede zavetrja...sem sel lani z druzino s sodobnim avtodomom (z zgornjo spalnico) in malo manj sodobnim motjem (Fiat Diesel, mislim da celo brez turbine) na malo daljso pot. Pot v Gardaland je potekala pri 90Km/h poraba po BC 11l/100km, brez zavetrja. Ce sem pospesil na malo pod max 115Km/h je bilo po istem BC poraba 16.5l/100km - ravnica...ko sem potem sel v parurno zavetrje za albansi slepar je bila poraba pri 100km/ 9l/100km...ko sem odvil je model se pozmigal s smerokazi, jaz "parurnemu" sparing partnerju pa nazaj...ker sva oba vedela koliko sem v teh par 100km prisparal na njegov racun :P

Stipex ::

Kakšna nova Škoda Octavia tdi bi bila tudi vredna ogleda. Od dodatne opreme pa ima tudi vse kar je OP naštel + ni čistokrvni nemec =)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

bambam20 ::

Stipex je izjavil:

Kakšna nova Škoda Octavia tdi bi bila tudi vredna ogleda. Od dodatne opreme pa ima tudi vse kar je OP naštel + ni čistokrvni nemec =)


Je že zdavnaj napisal, da Škode noče :).

Dejmo no. OP želi japonca.

Buggy ::

...+ ni čistokrvni nemec =)


res je mal ima se ceskega pedigreja...oboje kar OP noce...joke ;)

OT: kar se pa Skod Octavi-j tice so pa nekako zadnja leta zgubile tisto cenovno prednost na katero so pred leti igrali.

bambam20 ::

Buggy je izjavil:

...+ ni čistokrvni nemec =)


res je mal ima se ceskega pedigreja...oboje kar OP noce...joke ;)

OT: kar se pa Skod Octavi-j tice so pa nekako zadnja leta zgubile tisto cenovno prednost na katero so pred leti igrali.



Oblikovno tud niso lih vau.
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10320456 (13890) sass628
»

Kateri karavan do 13k€

Oddelek: Na cesti
205647 (4954) emmentaler
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26141165 (31272) matobeli
»

naporno iskanje novega avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12131375 (26011) Buggy
»

Nakup novega oziroma rabljenega avta (1-3 let) nekje do 15000€

Oddelek: Na cesti
4511615 (9984) -valvoline-

Več podobnih tem