» »

Izguba na novejših vozilih

Izguba na novejših vozilih

m0LN4r ::

Kaj pa tista škodina ponudba ko plačaš pol avta ali kaj so že imeli?

Je kdo, ki ve kako je s tisto ponudbo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ganon ::

Dejstvo je samo eno. Če avtomobila ne uporabljaš v službene namene, je samo in le strošek, izguba denarja. Da bi dal za avto 20 in več tisoč evrov, mi še na kraj pameti ne pade. Že deset jurjev, kolikor stane praktično vsak, se mi zdi veliko. Ne, da jih nimam, zdi se mi trapasto.

jype ::

Ampak to velja tudi za Playstation 4.

gruntfürmich ::

Buggy je izjavil:

...nov avto ceneje kupiti kot rabljenega...


vdam se. z idioti se ne bom več prerekal...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

matobeli ::

Gruntfurmich:

res je sem naredil zajeb pri 12 letni in 15letni obratovalni rabi. Hvala ker me popravljaš, sem vsaj prišel do bolj realnega rezultata;)

Torej:
Nov avto je 20k, po 15letih je to 1k, razlika 19k
Štirje 12 let stari avti, vsak po 2k, vredni 8k, vsak je po 3 letih vreden še 1k, razlika 4k.
Razlika med novim in starim v 15 letih je 15k, kar pride 83.3EUR/mesec (mater nižam tole cifro).

Stroški avta so pri enakih klasah avtomobilov podobni, pri starem imaš možnost da kupiš slabega, ampak ga lahko isti trenutek prodaš naprej za recimo 1k, ni take izgube. Pri novem se lahko pokaže da je drek šele po 5-6 letih ko je izgubil vso vrednost ti pa ga moraš prodat ker je zaribala mašina (to bi bil najslabši scenarij), torej dobiš od "novega" avta lahko samo še 4-5k. Pa ne zanemarimo dejstva da starih avtov ne klepaš, če narediš totalko dobiš kakšnega jurja od zavarovalnice in greš naprej. Pri novem je malo bolj zapleteno. Pa če želiš da je lep ga moraš pazit na parkiriščih, pa da te toča ne dobi,... Pri starem ti je bolj vseeno kako izgleda na zunaj ker je itak star in veš da se ga boš čez max 3 leta znebil.

Vsi moji "prihranki" pa seveda temeljijo na tem da teh 83.3EUR/mesec vsak mesec položiš na račun. Po 15 letih imaš na tem računu 15k. Če ni varčevanja tudi prihranka ni.

Si pa že omenil da v resnici pri 12 let starih avtih največ pomeni slovensko poreklo in vsaj 3/4 izpolnjena servisna knjižica. Ker take avte kupujem vem da sta ta dva dejavnika veliko bolj pomembna kot pa 1. lastnik, kar je, brez da ti ga proda znanec, kar precej težko dobit. Z poštempljano servisno se jih pa najde kar veliko. Ne smeš bit pa preveč izbirčen, kupuješ z glavo in ne z očmi (čeprav se najdejo dobri kompromisi, meni je moj avto fenomenalno všeč, sta mi bila pa dva komada nazaj bolj: "sej sta luštna").

Pa še zadnja točka ki govori v prid rabljenem avtu.
-Ni pufa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

m0LN4r ::

Ja pa za rabljen avto ne rabiš imeti instant 20kEUR ali 20kEUR pufa.
Dovolj je veliko manj, in si finančno kar se tiče izdatka bolj razbremenjen.

Me pa prav zanima, kak bodo ti novi avti (2010+) z en kup elektronike in tankim plehom, tankim lakom, tanko barvo zdražli 15let?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

gruntfürmich ::

matobeli je izjavil:

Gruntfurmich:

res je sem naredil zajeb pri 12 letni in 15letni obratovalni rabi. Hvala ker me popravljaš, sem vsaj prišel do bolj realnega rezultata;)

Torej:
Nov avto je 20k, po 15letih je to 1k, razlika 19k
Štirje 12 let stari avti, vsak po 2k, vredni 8k, vsak je po 3 letih vreden še 1k, razlika 4k.
Razlika med novim in starim v 15 letih je 15k, kar pride 83.3EUR/mesec (mater nižam tole cifro).

Pa še zadnja točka ki govori v prid rabljenem avtu.
-Ni pufa.


za 15 let rabiš 5 avtov po 3 leta. in razlika v 15 letih je 14kEUR, in to potem znese 77,8EUR/m.

res je da ni pufa, pa dajmo zračunat koliko dobiš če 15kEUR vežeš za 15 let; po banki celje dobiš 5,5kEUR/15 let obresti, kar znese 31EUR/mesec (mislim da ni 5,5kEUR obresti, ampak samo 2,6k!!!). edino popust na gotovino pri nakupu novega avta lahko oklesti tole formulo, da so obresti manjše.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Ja če bi bil 100% prepričan da bo tale avto 15let delal bp in ne crknil pri 10let bi se vezal.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

jalovec09 ::

Ganon je izjavil:

Ne, da jih nimam, zdi se mi trapasto.


point je, da si ga vsak zaposleni lahko kupi na lizing.
Nam na kmetiji so dal priključek za 30.000 evrov na lizing bez problema, pa nimamo doma statusa kmeta, sam nepremičnine so.
Sam enostavno izguba je prevelika, da bi se to splačal + v to je potrebno štet kasko, saj s 30.000 evrov vrednim avtom je prevelik rizik se vozt brez kaska.

Medtem ko stroški gume, osnovno zavarovanje, menjava olja so pri vseh avtih.
Tud gume 18 colske so drage ko hudi*a
Vse v času garancije je treba vozt na pooblaščeni servis, to pa pomeni uro dela tud po 40-50 evrov.

m0LN4r je izjavil:

Ja če bi bil 100% prepričan da bo tale avto 15let delal bp in ne crknil pri 10let bi se vezal.



Hja menjava sklopke, izpušnega, roke, tekočine so potrošni material in prisotni pr vsakem avtu.

Menjava menjalnika, batov, preme pa so izredni stroški.

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Ganon je izjavil:

Dejstvo je samo eno. Če avtomobila ne uporabljaš v službene namene, je samo in le strošek, izguba denarja. Da bi dal za avto 20 in več tisoč evrov, mi še na kraj pameti ne pade. Že deset jurjev, kolikor stane praktično vsak, se mi zdi veliko. Ne, da jih nimam, zdi se mi trapasto.


Odvisno od dohodkov, ne? Če imaš recimo 5k dohodkov mesečno niti ni problem kupiti avta za 10 jurjev. Z jurja neto je pa to res neumnost.

GrimReaper ::

Sam bom kupil avto za 12k z varčevanjem 2 leti po 500EUR na mesec. Ne vidim zakaj bi bila neumnost s 1000EUR plače kupit tak avto, če imaš res tako veliko željo.
Drugače pa ni posebej težko, sam sem si samo v Excel preprosto naredil koliko bi moral imeti vsak mesec, in koliko imam. Po 4 mesecih bi moral imet 2000EUR, imam pa 2200EUR, tako da je cilj brez težav uresničljiv.

S 5kEUR plače pa ni noben večji problem kupit avta za 100.000EUR, 3000EUR na mesec (glede na to kolk imajo ostali plače, 700-1000EUR, bi komot tut 4000EUR, ampak taki s 5k plače so ponavadi bolje zapravljivi) in ga imaš že v 3 letih.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Avtov za 100.000€ noben normalen človek v Sloveniji ne bo kupil z denarjem iz plače. Preveč davkov.
Quack !

francek1 ::

Po prebiranju vseh vaših postov sem prišel do enega zaključka; nikogar se ne da prepričat, da bi lahko z racionalnim nakupom avta prihranil kup denarja. Ker avta ne kupujejo racionalno, ampak emotivno. In nič jih ne bo prepričalo v nasprotno. Sam sem ravno kupil Passata karavana TDI letnik 2002. Vozil ga bom najmanj pet let, na njem ne pričakujem kaj večjega, mogoče turbo polnilnik pa kakšen kompresor klime in to je to. Na njem bom zgubil, če ga zapeljem direkt na odpad, 2950 EUR. In potem mi bo nekdo tupil, da je ceneje kupit novo kanto, ki je kao bolj zanesljiva, udobna, varna ...bla, bla. Dobro so vas preparirali! Dajte no, prosim!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Robertos664 ::

jaz še vedno ne vem zakaj se kregate. Eni imajo radi nov avto, eni potovanja, eni super računalnik, eni imajo bajto v nulo... Eni z veliko denarja pa vse skupaj :) ne vem v čem je problem spljoh? Sam sem se z rabljenimi avti že večkrat nasral in ne mislim več kupovat rabljenega. Brez avta kot jype pa tudi ne mislim bit in vsak dan 30km kolesarit v službo. zaenkrat imam avto ki sem ga pred tremi leti kupil novega in do sedaj brez enega samega problemčka, samo redni servisi. pa 5let garancije imam. čez cca tri leta kupim spet nov avto, pa če se vi tukaj po trepalnicah mečete :) Lahko pa katerega osrečim in mu ga takrat prodam. Za avto skrbim zelo in je trenutno še kot nov..

pirat ::

Saj ne pravimo, da je 'ceneje' kupiti nov avto.
Niti ne pravimo, da je bolj racionalno.
Pravimo le, da z nakupom novega avta v primerjavi z rabljenim avtom nekateri hkrati dobijo(mo) boljsi obcutek, vecje zadovoljstvo.... itd.. in ker je slednje povsem subjektivno je za nekoga optimalna odlocitev nakup 12 let starega passata za nekoga pa novega volva v60...
Moj povsem osebni obcutek pa je (predvsem ko berem poste tistih, ki zagovarjajo nakup 8+ let starih avtov), da za marsikoga tukaj velja tudi tista o lisici in grozdju..

GGGGG ::

Po 4 mesecih bi moral imet 2000EUR, imam pa 2200EUR, tako da je cilj brez težav uresničljiv.


Napisal sem, da je neumno, ne, da ni izvedljivo.

krneki0001 ::

pirat je izjavil:

Moj povsem osebni obcutek pa je (predvsem ko berem poste tistih, ki zagovarjajo nakup 8+ let starih avtov), da za marsikoga tukaj velja tudi tista o lisici in grozdju..


Tukaj se pa motiš. Denar za avto ni problem. Komot bi si kupil nov avto (in verjetno večina, ki tukaj gor zagovarja nakup starejših evtomobilov). Ampak potem sem "obsojen" servise delat na uradnem servisu (v roku garancije, ker drugače ti garancije ne priznajo), kar me pride vsaj 5x dražje, kot če jih delam sam. Senzorjev bo vsaj 3x več kot sedaj in nič ne moreš sam več poštimat, ker rabiš računalnik, da ugotoviš kaj je crknilo. Poleg tega so novi avtomobili veliko bolj pokvarljivi kot tisti izpred leta 2000. En senzor crkne, pa avto že ne dela več tako kot bi moral. Pri starejših "bulletproof" motorjih tega ni (recimo boxer motor 1.6 ali 2.2 - tukaj nima kaj crknit in te nikoli ne pusti na cesti).
Pa ko mi ga bo kdo opraskal na parkplacu, bom slabe volje (ne če, ampak ko, ker vem da ljudje ne spoštujejo tuje lastnine na parkplacih).

Zato imam raje avto, ki me stane eno plačo ali manj. Če mi crkne lahko kupim drugega takoj, starega pa za dele uporabim. Poleg tega lahko brez problemov popravim sam čisto vse na avtu.

Pa ker z mojo obožujeva dolga potovanja, mora biti avto tak, da ga med potovanjem lahko poservisiram brez problemov in biti mora vzdržljiv ter zanesljiv.
In zame je recimo subaru forester pred letnikom 2000 tak avto. Zato si tudi kupim vedno en in isti avto. Edini problem teh avtov je pleh, ki gnije (ker idioti pri nas solijo ceste in s tem uničujejo ceste in avtomobile še dodatno, poleg tega da so ceste že tako v slabem stanju), ampak če kupiš italjanskega (uvoženega iz Italije) potem bo dolgo zdržal. Z ostalimi sklopi tega avtomobila načeloma ni nobenih problemov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Robertos664 ::

nismo vsi avtomehaniki in imamo kaj bolj pametnega za delat ko avte cel dan šraufat :)

francek1 ::

Robertos664 je izjavil:

nismo vsi avtomehaniki in imamo kaj bolj pametnega za delat ko avte cel dan šraufat :)

Niste še marsikaj drugega ne pa prekleto se motiš, da je treba avte 10 let + cele dneve šravfat!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

GGGGG ::

Če ima za sabo 300.000 prevoženih je njegova ocena kar realna.

GrimReaper ::

Niste še marsikaj drugega ne pa prekleto se motiš, da je treba avte 10 let + cele dneve šravfat!

Po mojih izkušnjah 6 let star avto sicer ni prestar, sedaj imam že drugega takega, ampak hitro prideš na 9 let (s tem da niso problem kilometri, oba sta bila pod 100.000), kjer pa se že začnejo pojavljat problemi. Sicer majhne napake, ampak če bi hotel vse popravit, bolje da greš takoj po drugega. Sklopka trese v mrzlem (problem že od novega), bremza prime samo še pri podnu, jermen (oz. karkoli že) ima precej čuden zvok v mrzlem. Jermen bom letos itak zamenjal v sklopu velikega servisa, kaj več pa v ta avto ne mislim vlagat.
Tako da sedaj raje gledam 2-5 let stare.
Res pa da če nisi tako picajzlast, se da preživet tudi s starim, recimo na Petrolu sem videl Punta 1. generacije in Petko, kakšne zvoke sta to dajala od sebe, ampak za vozit sta bla pa še.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

francek1 ::

GrimReaper je izjavil:

Niste še marsikaj drugega ne pa prekleto se motiš, da je treba avte 10 let + cele dneve šravfat!

Po mojih izkušnjah 6 let star avto sicer ni prestar, sedaj imam že drugega takega, ampak hitro prideš na 9 let (s tem da niso problem kilometri, oba sta bila pod 100.000), kjer pa se že začnejo pojavljat problemi. Sicer majhne napake, ampak če bi hotel vse popravit, bolje da greš takoj po drugega. Sklopka trese v mrzlem (problem že od novega), bremza prime samo še pri podnu, jermen (oz. karkoli že) ima precej čuden zvok v mrzlem. Jermen bom letos itak zamenjal v sklopu velikega servisa, kaj več pa v ta avto ne mislim vlagat.
Tako da sedaj raje gledam 2-5 let stare.
Res pa da če nisi tako picajzlast, se da preživet tudi s starim, recimo na Petrolu sem videl Punta 1. generacije in Petko, kakšne zvoke sta to dajala od sebe, ampak za vozit sta bla pa še.

Ne vem sicer, kake kante to voziš ampak jaz sem praktično vse moje vozil do 500.000 km brez kakih večjih popravil. Seveda pa mora biti avto in pes nemški, da ne bo pomote! Aja, pa avto rabi vsake toliko SERVIS. Drugače se ne čudim, da začene čudno cvilit...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

GGGGG ::

Itak. Tastari golfi so zdržali 2 milijona kilometrov, samo brisalce je blo treba zamenjat na vsakih 300.000. Da o nemških ovčarjih ne govorim, baje jih še vedno živi nekaj iz 2. svetovne vojne.

francek1 ::

GGGGG je izjavil:

Itak. Tastari golfi so zdržali 2 milijona kilometrov, samo brisalce je blo treba zamenjat na vsakih 300.000. Da o nemških ovčarjih ne govorim, baje jih še vedno živi nekaj iz 2. svetovne vojne.

Pri Golfih dosti nisi falil...tale je bil recimo od avtošole in ima 855.000 km...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

l0g1t3ch ::

Novi avto je izgubil v 2h letih in 7ih mesecih malo več kot 15k€, vem ker sem ga kupil in sem videl originalno kupoprodajno in lizing pogodbo (29k€ -> 13,9k€). Dizel z narejenimi 80k km, redno servisiran na original servisu in sedaj v slabih dveh letih še ni bilo ene napake na avtu.

francek1 ::

l0g1t3ch je izjavil:

Novi avto je izgubil v 2h letih in 7ih mesecih malo več kot 15k€, vem ker sem ga kupil in sem videl originalno kupoprodajno in lizing pogodbo (29k€ -> 13,9k€). Dizel z narejenimi 80k km, redno servisiran na original servisu in sedaj v slabih dveh letih še ni bilo ene napake na avtu.

Je pa bil v teh dveh letih zanesljiv, bodo napisali eni....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

krneki0001 ::

GGGGG je izjavil:

Če ima za sabo 300.000 prevoženih je njegova ocena kar realna.


Ne nakladaj. Impreza 1.6, 370.000km, žena je lastnica od 270.000km, pa je bilo treba samo redne servise na 15.000 delat in pri 300.000 veliki servis. V tem času ni nič crknilo na avtu. Celo klima dela brez problema.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

GGGGG ::

No, če tvoja impreza dela pol pa sigurno tudi vsi ostali avtomobili s tako kilometrino delajo.

Invictus ::

l0g1t3ch je izjavil:


Ker je bicikel neuporaben za dnevno vožnjo na šiht v kolikor nisi ravno mazohist... Posebna obleka, gor al pa dol, v slovenskih razmerah je bicikel za en K*** opcija.

Bicikl je čisto v redu opcija za vožnjo v službo, če se voziš manj kot 10 km. Pravzaprav je avto bolj neracionalna odločitev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

iKst, Velika večina avtomobilov dela brez problemov pri teh kilometrih. To je samo fama iz obdobja socializma, ko so avtomobili bili pri teh kilometrih že za na odpad, ker so bili slabo narejeni. Danes vsak avto komot zdrži pol miljona kilometrov in več. Bencinski subaruji se pri 300.000 šele ogrejejo dobro. Je pa res, da je veliko odvisno od rednega vzdrževanja. Vendar če kupiš avto od človeka, ki je za avto dobro skrbel, večinoma ne boš imel nobenih problemov. Če pa lastnik ni skrbel za avto, je pa vseeno katere znamke je, ker noben ne bo dolgo zdržal. Mogoče najdlje še kak daihatsu (ki ga upravičeno imenujejo "avto za reveže" ravno iz razloga, da tudi če ga ne servisiraš redno, zdrži zelo dolgo časa)
Sam težim k temu - da je avto za potovanja takole pripravljen:




Invictus je izjavil:

l0g1t3ch je izjavil:


Ker je bicikel neuporaben za dnevno vožnjo na šiht v kolikor nisi ravno mazohist... Posebna obleka, gor al pa dol, v slovenskih razmerah je bicikel za en K*** opcija.

Bicikl je čisto v redu opcija za vožnjo v službo, če se voziš manj kot 10 km. Pravzaprav je avto bolj neracionalna odločitev.


Če imaš kolesarske steze. Če se moraš zjutraj voziti po glavni cesti med zaspanimi vozniki, pa raje ne. Že z avtom se včasih komaj izide, s kolesom si pa prej ko slej povožen.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

GGGGG ::

Se ne strinjam. Sem že prevečim avtomobilom menjal kakšne konkretne kose (menjalniki, dvomasni vztrajniki, EGR ventili, sklopke, turbine, ležaji, kardani, diferenciali...) pri 1/3 kilometrine, ki jo omenjaš, včasih še prej.

Verjetno avto lahko zdrži 300k z rednim vzdrževanjem. Ampak statistično gledano se možnost okvare pri takšni kilometrini precej poveča.

-valvoline- ::

Ce hoces bencinarja, lahko se najde ksen 15+ stari tudi z manj k 100.000km prevozenih. Dizla ne bos dobu z malo km, ampak ce kupis pravega tudi 300.000km ni nic. Nov avto je za tiste ki res nimajo pojma o avtobobilizmu nasploh in uni k majo prevec dnarja pa ne vejo kaj bi z njim. Avto je lahko 30+ let star ce ni zarjavet in je postiman,servisiran in zrihtan tako kot bi mogu bit ni nic slabsi v prometu kot novi auto, le 100x lazji za servisirat in popravljat.
Grem stavit da bos prej ostal na cesti z novim cliotom kot pa z 15+ let starim golfom,audijem,mercedesom ali japonskim bencinarjem.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ni nic slabsi v prometu kot novi auto, le 100x lazji za servisirat in popravljat.

Dokler ne zletiš s ceste ...
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

ni nic slabsi v prometu kot novi auto, le 100x lazji za servisirat in popravljat.

Dokler ne zletiš s ceste ...

Jah, tist ku ne zna vozit mu itak nic ne bo pomagalo.

hojnikb ::

Kak abs al pa airbag zna pomagat tudi tistim najboljšim voznikom.
#brezpodpisa

GGGGG ::

Avto je lahko 30+ let star ce je postiman,servisiran in zrihtan tako kot bi mogu bit ni nic slabsi v prometu kot novi auto, le 100x lazje za servisirat in popravljat.


Itak, lahko vzameš 50 let star avto, vržeš v njega 30 jurjev pa je kot nov.

Je pa vožnja s takšnim avtom seveda precej velik kompromis. Udobje, varnost, hitrost, varčnost in vse ostalo ni na nivoju sodobnih jajčk.

Dizla ne bos dobu z malo km


Težje, ampak se dobijo. Pri hiši je trenutno C5 2.0 hdi 2009 letnik z dobrimi 40.000 prevoženimi. Znanec ima passata, ki ga tudi pelje na sprehod samo čez vikende. Jaz s svojim dizlom naredim manj kot 20.000 letno v povprečju...

-valvoline- ::

Nov avto je recimo cez 3 leta ze star, to je dejstvo. Se mislis menjat na vsake 3 leta avto potem ja, zame 3 leta neservisiran kao nov avto je slabsa izbira kot 10 let star pravkar servisiran. I hope you get the point.
Ne vem kake to avte vi kupujete pa se vam tolk kvarijo. Nikoli nisem mel taksnega avta da se mi je pokvaril motor, menjalnik al kej podobnega. Ponavadi se menja le ksen termostat, svecka, kabl, senzor in to je to. Pa vedno kupim 15+ let rabljen avto.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Polo 13let karamboliral z levega vogala (popravljen vilica, havba, levi blatnik, žarnica, odbijač, itn.), velik servis, vsi redni mali, nč uradnih vse "doma",
menjano: ležaji pri amortizerju, ležaji, žarnice, 1x akumulator(orginal), potrošni material (komplet zavore, celoten auspuh).
That's it.
Edino cev za dovod servo olja je prerjavela in je trebalo privarit en drug košček.
Ne pušča nikjer nič, klima še vedno dela, olja ne pije, vžge v sekundi tudi pri -20...

Po moji oceni bo šel še 5 let sigurno. Tako, da če bi ga prodal za let's say 900EUR bo nekdo se peljal znjim še 5 let.
Špara se ga ne in izgleda še vedno super napram drugim, ki imajo istega.

Tako da zelo velika razlika je med tem ali je:
redno vzdrževan,
garažiran vsaj 50%,
ali se vozi celo svoje življenje po bankinah in luknjah ali ne,
ali ga voziš dinamično ali ne
ali prestavljaš normalno ali brusiš sklopko nonstop.

Kupljen je bil seveda nov. Nevem pa koliko je stal v tolarjih pred 13 leti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

-valvoline- ::

Pri rabljenih golfih in vagovcih tdi denarne izgube prakticno ni. Kupis nekega dobrega za pravo ceno, recimo golfa 4 tdi, peles se 2-3 leta z njim pa ga spet prodas za enako ceno k si ga kupu.
:D

Zgodovina sprememb…

MeGreat ::

francek1 je izjavil:

GGGGG je izjavil:

Itak. Tastari golfi so zdržali 2 milijona kilometrov, samo brisalce je blo treba zamenjat na vsakih 300.000. Da o nemških ovčarjih ne govorim, baje jih še vedno živi nekaj iz 2. svetovne vojne.

Pri Golfih dosti nisi falil...tale je bil recimo od avtošole in ima 855.000 km...


Fahrleistung: 3. Motor mit 90.000 km, Gesamtfahrleistung 855.000 km (ehemaliges Fahrschulfahrzeug). Se pravi ima tretji motor.

ProGo ::

"Subaru se pri 300k komaj ogreje", haha dober vic za začetek dneva.
Pri 300k pri Subaruju že dodajaš litr olja na en tank bencina.

pirat ::

Za bolj konkretno primerjavo - sem šel izračunat TCO (total cost of ownership) za avto srednjega razreda (sam sem recimo bolj konkretno gledal Hyundai ix35 o katerem resno razmišljam). Osnovne predpostavke izračuna so: avto bom imel v lasti 8 let, letno z njim naredim 18.000 km, avto je do starosti 6 let kasko zavarovan kasneje pa ne več (le obvezno zavarovanje). Po 8 letih avto prodam.

Če kupim nov avto bom zanj odštel okrog 19.500 EUR (računam na 2% popust glede na objavljene cene). V naslednjih 8 letih bom zapravil še 13.428 EUR za bencin (novi modeli imajo kombinirano porabo 6,4 l / 100 km, za izračun sem uporabil trenutno ceno 1,457 EUR / l, v 8 letih se nabere 144.000 km), za gume (dvakrat bom kupil komplet zimskih gum in enkrat letne (nov avto ima en komplet novih gum že na sebi) bo šlo 1.040 EUR, menjave pri vulkanizerju v 8 letih 375 EUR, za servise računam 2.420 EUR (avto bo vseh 8 let servisiran na pooblaščenem servisu, povprečno 240 EUR / letno plus enkrat dodatno še 500 EUR za večje zadeve), za vinjete bom v osmih letih zapravil skupaj 920 EUR, cestnina, tehnični pregledi in osnovno zavarovanje bodo nanesli 2.000 EUR (cca 250 EUR letno) in ker bo avto do šestega leta starosti kasko zavarovan nanese to še dodatnih 3.900 EUR stroška kasko zavarovanja. Po osmih letih bom avto prodal, računam da bom zanj kot prvi lastnik s potrjeno servisno knjižico in rednim vzdrževanjem iztržil 6.000 EUR... Moj TCO (total cost of ownership) novega vozila znaša v celotnem obdobju 8 let 37.477 EUR oz. 390 EUR mesečno (ja, nabavna cena znaša komaj polovico TCO !).

Rabljen avto (recimo da imam srečo in dobim cca. tri leta staro vozilo) me stane 13.500 EUR (optimistično glede na avto.net) Tri leta stari modeli imajo še malenkost višjo porabo (6,8l namesto 6,4), kar v 8 letih oz. 144.000 km nanese za 800 EUR več kot pri nakupu novega. Ker bom kupil rabljeno vozilo bom zaradi obrabe v naslednjih letih potreboval en komplet letnih gum več, kar mi poveča stroške za gume za 320 EUR v celotnem obdobju. stroški vulkanizerja in vinjete so enaki. Ker je avto rabljen ga na uradnem servisu servisiram samo še 5 let, potem pa bistveno ceneje, pa tudi izrednih popravil je recimo da samo 150 EUR (in ne 500 kot pri novem). Cestnina in obvezno zavarovanje ni razlike, pri kasko zavarovanju pa kar nekaj prihranim, saj je vozilo kasko zavarovano le tri leta (do skupne starosti vozila 6 let). Strošek kaska je tako 1.950 EUR v celotnem obdobju. Po osmih letih vozilo prodam kot 11 let staro vozilo, drugi lastnik, servisna knjižica za zadnja tri leta manjka. Pričakujem 4.500 EUR... TCO rabljenega vozila znaša 31.462 EUR, oz. 328 EUR / mesec.

Vprašanje na katero si pa mora odgovoriti vsak sam je pa: za novo vozilo me TCO stane 390 EUR / mesečno, za tri leta staro rabljeno vozilo pa 328 EUR / mesečno. Razlika v korist rabljenega v osmih letih je 16% .... Pri tej razliki osebno preferiram novo vozilo, katerega poleg vsega lahko naročim tudi v barvni kombinaciji kot mi ustreza. Dejanski prihranek pri nakupu rabljenega pa bil 60 EUR mesečno.

Poanta: razlika v nabavni vrednosti vozila ni tako zelo pomembna pri dejanskem obsegu stroškov, ki se v daljšem obdobju pojavijo. V tem primeru je razlika v nabavni vrednosti med novim in rabljenim vozilom preko 30%, dejanska razlika v TCO pa pol nižja.

Aston_11 ::

Da imajo tri leta stari avtomobili večjo porabo - kje si pa to potegnil? Pri mojem višje porabe ni niti po 14 letih, pri drugem pa niti po 5 letih.

Obraba pri gumah večja pri rabljenem vozilu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

GTX970 ::

pirat
Dobiš s tem enake številke ?
http://www.focus.si/avto.html

Cifix63 ::

Deviacije v levo in desno v komentarjih, stališčih, vrednotenjih me takoj spomnijo, da debatirajo o nečem, v tem primeru pač o avtomobilih kdo drug kot - Slovenci. Čepenje za okopi enako, kot v političnih debatah. Na las enako. Morda komu tale namig o nas kaj pove.

pirat ::

Aston_11 je izjavil:

Da imajo tri leta stari avtomobili večjo porabo - kje si pa to potegnil?


izgleda da je bil motor pri tem modelu v zadnjih treh letih nekoliko "upgradean" Ni to, da bi se pri tri leta starejšem avtu poraba z leti povečevala, pač pa gre zato, da ima tri leta novejši model avta vgrajen malenkost varčnejši agregat.... Recimo ko sem sam pred leti menjal Xsaro Picasso za isti model Xsaro Piccaso so bili novi motorji varčnejši za več kot 1,5l / 100 km

GTX970 je izjavil:

pirat
Dobiš s tem enake številke ?
http://www.focus.si/avto.html



precej podobne. razlika je v tem, da sem sam v kalkulaciji upošteval še te posebnosti, da je npr. kasko samo 6 let, zadnji dve leti pa je potem zavarovanje cenejše, ipd.... pa da stroški servisov niso v vseh letih enaki.. ampak logika je ista: "total cost of ownership" je bistveno večji od nabavne vrednosti avta, zaradi česar nakup novega avta ni nujno tako nelogičen in neracionalen kot se skuša predstaviti v tej temi oz. je razlika precej nižja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirat ()

facepalm ::

pirat pri tvojem izracunu prisparas v 8ih letih skoraj eno celo povprecno slovensko placo na leto, kar ni malo glede na to, da vozis skoraj enak avto.
Je pa res, da pri rabljenem lahko naletis na mino (karambolirano ali defektno vozilo).

Pri takih avtomobilih, bi se tudi sam odlocil raje za novega. Rabljeno se splaca ce kupujes malo starejsa vozila takih znamk, ki v prvih letih zgubljajo hitro na ceni (renault, volvo, ford, alfa romeo...).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

krneki0001 ::

GGGGG je izjavil:

Se ne strinjam. Sem že prevečim avtomobilom menjal kakšne konkretne kose (menjalniki, dvomasni vztrajniki, EGR ventili, sklopke, turbine, ležaji, kardani, diferenciali...) pri 1/3 kilometrine, ki jo omenjaš, včasih še prej.

Verjetno avto lahko zdrži 300k z rednim vzdrževanjem. Ampak statistično gledano se možnost okvare pri takšni kilometrini precej poveča.


Odvisno je vse od vzdrževanja. sem bil na servisu, ko je možakar pripeljal na avtovleki megana. Avto je imel 63.000km, ko je zaribal brez olja. Njegova izjava je bila, sej so mi rekli da ima garancijo do 100.000km, v tem času pač potem ni treba olja menjat.

Na domačih avtomobilih se servise dela redno in če je del za zamenjat, se ga zamenja, ne da se odlaša z menjavo. Ampak to so še bencinarji brez turbine in pred letnikom 2000, preden so začeli bedarije od dvomasnih vztrajnikov in zanič visko sklopke dajat v avtomobile.

ProGo je izjavil:

"Subaru se pri 300k komaj ogreje", haha dober vic za začetek dneva.
Pri 300k pri Subaruju že dodajaš litr olja na en tank bencina.


Iz lastnih izkušenj ali kar tako rekla kazala? Ker sem imel kar nekaj subarujev v lasti (tudi take s preko 500.000km) pa jim ni bilo treba nič olja dolivat na 12.500 na kolikor se menja olje na starejših ali na 15.000 kot se olje menja na novejših. (ne govorim za turbake, ampak za NA subaruje)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::


Pri takih avtomobilih, bi se tudi sam odlocil raje za novega. Rabljeno se splaca ce kupujes malo starejsa vozila takih znamk, ki v prvih letih zgubljajo hitro na ceni (renault, volvo, ford, alfa romeo...).

Moje izkušnje kažejo, da avti katerim hitro pada vrednost jim praviloma upravičeno. Praviloma je nizka cena rabljenega vozila povezana z visokimi operativnimi stroški.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

GGGGG ::

Odvisno je vse od vzdrževanja.


Predpostavljam, da se avtomobili redno vzdržujejo v predpisanih intervalih. Če voziš brez olja je logično, da bo slej ko prej zaribal. Problem je, ker se avti začnejo kvariti tudi, če jih redno vzdržuješ. Po teh 200.000 do 300.000 kilometrih je precej stvari dotrajanih. Lahko temu sicer rečeš redno vzdrževanje, kar dejansko je. Ampak ne spremeni dejstva, da moraš menjati amortizerje, sklopke, puše na podvozju, kakšne servo pumpe, kompresorje klime, hladilni sistem...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11817444 (13507) solatko
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45489293 (74280) Red_Mamba

koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13728229 (23248) dzinks63
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10524376 (21449) GamerBoy

Več podobnih tem