» »

Avstrijska zakonodaja - garancija zaščita potrošnikov

Avstrijska zakonodaja - garancija zaščita potrošnikov

sennheiser ::

Imam problem pri uveljavljanju garancije pri podjetju v Avstriji. Ker ne poznam dovolj nemško, vas prosim za pomoč.

Podjetje pri katerem želim uveljaviti garancijo vstraja da mora prvi lastnik izpeljati garancijo oz. kakršnokoli nadomestilo denarno ali zamenjava proizvoda ne more biti nakazana meni. Zadeva je sicer zame čisto enostavna, ne iščem vračila denarja ampak enostavno popravilo ali zamenjavo proizvoda z delujočim. Hkrati pa garancija je na proizvod in ne na kupca. Konec koncev se gre to za tovarniško garancijo in ne neko zavarovanje ala big bang se zgodi.

Torej kater zakon krije garancijo ali pa nekaj v smeri varstvo potrošnikov, da si ga lahko pregledam in jim pošljem da se bom obrnil na druge poti, če ne bodo našli rešitve ali vsaj nekakšnega odgovora na moja vprašanja.

Drugače se gre za trgovino www.future-x.at in nisem zaenkrat našel nič na njihovi strani, da bi do garancijskega zahtevka bil upravičen samo prvi lastnik.

s1m0n ::

Kot ti je bilo rečeno, po njihovem zakonu je garancije sklenjena med prvotno stranko in prodajalcem (trgovino) in je dobra volja trgovca.
Lahko pa poskusiš pisno dobit od prvega kupca, da je odstopil svoje garancijske pravice na tebe (drugega kupca). Za to pa povprašaj tam kjer je izdelek kupljen, če bodo pristali na to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

mitja73 ::

Zakaj ne uveljavljaš garancije na proizvajalčevem servisu ?

sennheiser ::

Iz RMA je bil odgovor, da bo to trajalo precej dlje kot če podjetje ali distributer pošlje njim v garancijo.

BladE_ ::

Kako je lahko garancija sklenjena med kupcem in prodajalcem? Načeloma velja EU garancija in je kot si že sam rekel vezana na izdelek in ne na kupca, drugo je če bi ti hotel vračilo kupnine... Kaj pa pooblaščeni servis za to znamko v SLO?
Akcija - Reakcija

s1m0n ::

BladE_ je izjavil:

Kako je lahko garancija sklenjena med kupcem in prodajalcem? Načeloma velja EU garancija in je kot si že sam rekel vezana na izdelek in ne na kupca, drugo je če bi ti hotel vračilo kupnine... Kaj pa pooblaščeni servis za to znamko v SLO?


Garancijo ti daje trgovec in proizvajalec in garancija trgovca je njegova dobra volja, če ti jo da ali ne. Ter je sklenjena le med kupcem in trgovcem in ne tretjo osebo v verigi.

Ziga Dolhar ::

OP: Praviloma bi moralo zadoščati, da trgovcu izkažeš, kako si pridobil izdelek od prvotnega kupca (npr. s prodajo ali darilom). S prenosom kupljenega blaga namreč praviloma na kupca avtomatično preidejo tudi oblikovalna upravičenja s tem v zvezi (npr. zahtevki iz naslova stvarne napake, garancije [kakršno je prodajalec v Avstriji pač dal]). Za tako stališče jim lahko, ironično, citiraš ravno avstrijskega pravnika Petra Bydlinskega :).
https://dolhar.si/

SeMiNeSanja ::

Če imaš račun trgovca in njegov garancijski list, ne vidim razloga, zakaj nebi mogel uveljavljati garancije pri trgovcu, tudi če nisi prvotni kupec.

Razumem prodajalca, ki mu pride neka xy oseba in trdi, da je nek izdelek bil kupljen pri njemu, pa tega ne more dokazati. Izpolnjevanje garancijskih zahtev je strošek in noben trgovec ne bo hotel nase prevzeti tega stroška, če ne moreš dokazati, da je bilo blago kupljeno pri njemu.

Da pa lahko garancijo uveljavlja samo prvotni kupec, pa je čisti lapsus. Recimo, da pride stric iz amerike in ti za božič podari prenosnik, ki ga je kupil pri lokalnem trgovcu. Naj ti trgovec v tem primeru razloži, ali naj pride stric iz amerike, da bo nesel prenosnik na servis!

Sploh pa: kako trgovina ve, da TI nisi prvi kupec? Če kupuješ v maloprodaji, se ne beleži osebnih podatkov kupca. Ti podatki se beležijo izključno v primeru kataloške ali spletne prodaje. Nesmisel bi bil, da bi zaradi tega izgubil določene pravice v primerjavi s kupcem, ki je nek proizvod kupil anonimno v trgovini!

Nummy ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Če imaš račun trgovca in njegov garancijski list, ne vidim razloga, zakaj nebi mogel uveljavljati garancije pri trgovcu, tudi če nisi prvotni kupec.

Razumem prodajalca, ki mu pride neka xy oseba in trdi, da je nek izdelek bil kupljen pri njemu, pa tega ne more dokazati. Izpolnjevanje garancijskih zahtev je strošek in noben trgovec ne bo hotel nase prevzeti tega stroška, če ne moreš dokazati, da je bilo blago kupljeno pri njemu.

Da pa lahko garancijo uveljavlja samo prvotni kupec, pa je čisti lapsus. Recimo, da pride stric iz amerike in ti za božič podari prenosnik, ki ga je kupil pri lokalnem trgovcu. Naj ti trgovec v tem primeru razloži, ali naj pride stric iz amerike, da bo nesel prenosnik na servis!

Sploh pa: kako trgovina ve, da TI nisi prvi kupec? Če kupuješ v maloprodaji, se ne beleži osebnih podatkov kupca. Ti podatki se beležijo izključno v primeru kataloške ali spletne prodaje. Nesmisel bi bil, da bi zaradi tega izgubil določene pravice v primerjavi s kupcem, ki je nek proizvod kupil anonimno v trgovini!


V veliko trgovinah danes naredijo račun na tvoje ime, pa tudi če kupuješ kot fizična oseba. Še posebej to velja za tehnološke stvari.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

sennheiser ::

Ok samo fantje, moj problem še vedno ostaja:

Dear Sir or Madam

Please note that we are only able to receive request complaint from the buyer.
Otherwise, please contact the manufacturer. Under the following link you can find the manufacturer's website.

Kako naj jim dopovem s pomočjo zakonodaje da sem recimo upravičen do uveljavljanja garancije? Citiram kaj? Glavni problem mi je nemški jezik.

SeMiNeSanja ::

Ali imaš podatke prodajalca, od katerega si kupil problematični izdelek?

Poskusi ga kontaktirati in ga prosi, če ti lahko pomaga, da se s trgovino dogovori nekaj v tvojo korist.

Na osnovi česa trgovina trdi, da ti nisi prvotni kupec? Je bil izdelek kupljen v spletni trgovini?

sennheiser ::

Podatke kupca imam, ampak nimam namena prosit da bi karkoli preko njega šlo, ker ne osebo ne poznam.

Trgovina ve da nisem prvotni kupec zato, ker sem jim napisal da se moj naslov razlikuje od tega, ki je na računu.
Je pa bilo preko spletne trgovine kupljeno.

Sicer ni problema bom že na uradni RMA poslal, samo so rekli da tam zna to precej dlje trajat da uredijo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639128 (14653) Furbo
»

Uveljavljanje garancije če si kupil rabljeno?

Oddelek: Pomoč in nasveti
383542 (2540) knesz
»

Ali je varno kupiti rabljene grafične kartice (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
558923 (7406) m0LN4r
»

Prenosljivost garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
6414071 (12007) solatko
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529205 (7602) St235

Več podobnih tem