Forum » Strojna oprema » Nvidia GTX 900 series
Nvidia GTX 900 series
Temo vidijo: vsi
D3m ::
SuperVeloce je izjavil:
Pozabljaš, da pri tem napredku ni bilo prehoda na nižjo litografijo. Sicer je pa Rx 2xx serija bolj ali manj ista ahitektura, kot HD77xx, HD78xx in HD79xx iz leta 2011
A napredek se meri v nizki litografiji? Malo imate zmedeno logiko. Ta grafična ni nič posebnega razen v boljšem izkoristku.
|HP EliteBook|R5 6650U|
RejZoR ::
Pa sej to ni bil nikol point te kartice. Kot tud ni bil nikol point vseh kartic, ki so bile refresh mid ranga. Kaj zdej, a ste kar naenkrat pozabil, da Tonga uporablja cel kup povsem enakih bandwidth saving funkcij kot GTX 900 serija in ki jih ne najdeš na karticah starejše generacije (niti na R9-290)?
ampak te bandwidth saving fukcije so bolj ali manj cost saving kot kej druga (tudi pri nvidiji). Tonga je pa kjub temu, da gre za novo stvar, še vedno isto hitra na stream proc kot gcn 1.0
Cost saving če nižaš širino vodila na račun pridobitve. Če pa obesiš te bandwidth saving funkcije na 512bit vodilo pa dobiš brutalno zverino. In mislim, da je točno to plan AMD-ja ta trenutek.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
SuperVeloce ::
SuperVeloce je izjavil:
Pozabljaš, da pri tem napredku ni bilo prehoda na nižjo litografijo. Sicer je pa Rx 2xx serija bolj ali manj ista ahitektura, kot HD77xx, HD78xx in HD79xx iz leta 2011
A napredek se meri v nizki litografiji? Malo imate zmedeno logiko. Ta grafična ni nič posebnega razen v boljšem izkoristku.
Ne. Vendar v zadnjih letih pri generacijah ni bilo tolikšnega preskoka samo zaradi arhitekture. Vedno je imela zraven vlogo litografija. Zato ne moreš reči, da je kar tako brezveze tole, kar so pokazali z maxwellom.
Blazz ::
Verjetno bo tkole. Zdle dajo ven 960ko pač, ker ni druge. Potem se počaka na R9-3XX in potem se z raznimi Ti variantami zafilajo lukne, da bo za vsakega nekaj.
Ali pa najlepše bi bilo videti, da bo R9-3XX razturala, da bo potem nvidia prisiljena hitreje it na 22nm.
Glede nato, da so bile dobro leto dni nazaj govorice, da bi danes morali že imeti v kištah 22nm tehnologijo, nas je maxwell fajn presenetil.
mislim, da imaš stare informacije, read:
http://www.tweaktown.com/news/41666/nvi...
http://www.pcper.com/news/General-Tech/...
http://wccftech.com/amd-nvidia-20nm-16n...
na kratko, nvidia ima problem, 20nm so kapacitete zasedene (apple...) 16 nm je pa še v "povojih", tako da so govorice, da bo pomanjšana litografija pri nvidii šele Q1 2016. Če bo AMD 300 serija zelo zmogljiva (nekaj se ugiba, da naj bi bila) bo imela Nvidia opcijo samo cenovno tekmovati v 2015. Seveda so vse to samo govorice, tako da... :)
hojnikb ::
>bo imela Nvidia opcijo samo cenovno tekmovati v 2015. Seveda so vse to samo govorice, tako da... :)
al pa izda GM200 in spet pohodi amd :)
al pa izda GM200 in spet pohodi amd :)
#brezpodpisa
Dr_M ::
http://www.techpowerup.com/208934/nvidi...
specs confirmed...
1024SP ne zgleda neki, no..
Pravijo 2x hitrejsa,kot gtx660, kar ni slabo.
Jeba je pa samo 2GB rama.
Drgace pa, ce slucajno kdo ni Gopazil, imajo effective memory speed 9.3Gbps, pri frekvenci 7GHz.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
hojnikb ::
> Drgace pa, ce slucajno kdo ni Gopazil, imajo effective memory speed 9.3Gbps, pri frekvenci 7GHz.
pač štejejo benefit texture compressiona kr direkt v frekvenco
marketing at its finest.
Še vedno tole neki pretirano hitrejše od 760gtx nebo
pač štejejo benefit texture compressiona kr direkt v frekvenco
marketing at its finest.
Še vedno tole neki pretirano hitrejše od 760gtx nebo
#brezpodpisa
Dr_M ::
Ja marketing... Upam, da ne pride v navado.
Vseeno pa stevilke niso direktno primerljive med sabo, kar je treba upostevat.
Vseeno pa stevilke niso direktno primerljive med sabo, kar je treba upostevat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
hojnikb ::
> Vseeno pa stevilke niso direktno primerljive med sabo, kar je treba upostevat.
to je res. Ampak z 1024SP in 128bit 960tka težko konkurira recimo 770gtx..
to je res. Ampak z 1024SP in 128bit 960tka težko konkurira recimo 770gtx..
#brezpodpisa
Dr_M ::
Mozno, da bo res tako. Ampak bomo vidl 22.1.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
SuperVeloce ::
Verjetno bo tkole. Zdle dajo ven 960ko pač, ker ni druge. Potem se počaka na R9-3XX in potem se z raznimi Ti variantami zafilajo lukne, da bo za vsakega nekaj.
Ali pa najlepše bi bilo videti, da bo R9-3XX razturala, da bo potem nvidia prisiljena hitreje it na 22nm.
Glede nato, da so bile dobro leto dni nazaj govorice, da bi danes morali že imeti v kištah 22nm tehnologijo, nas je maxwell fajn presenetil.
mislim, da imaš stare informacije, read:
http://www.tweaktown.com/news/41666/nvi...
http://www.pcper.com/news/General-Tech/...
http://wccftech.com/amd-nvidia-20nm-16n...
na kratko, nvidia ima problem, 20nm so kapacitete zasedene (apple...) 16 nm je pa še v "povojih", tako da so govorice, da bo pomanjšana litografija pri nvidii šele Q1 2016. Če bo AMD 300 serija zelo zmogljiva (nekaj se ugiba, da naj bi bila) bo imela Nvidia opcijo samo cenovno tekmovati v 2015. Seveda so vse to samo govorice, tako da... :)
Koliko so kapacitete z applom zasedene, ima bolj malo veze... za high-performance čipe je rahlo drugačen pristop in drugačne/dodatne porodne težave. Kapacitet za high performance gpuje sploh ni, to je problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Napajalc ::
Upošetevaj še faktor napredka ki je 1 leto in vidiš da je to normalna grafična kartica:
r9 2xx september 2013
AMD Radeon Rx 200 Series @ Wikipedia
gtx 9xx september 2014
GeForce 900 series @ Wikipedia
ne, zgrešena miselnost, površno in ne premišljeno
Niti ne, gtx 970 je nazadovala v porabi gledano na svojo predhodnico gtx 770 (verjetno so se mal uštel, pa so jo dodatn navil da so ujel AMD), gtx 980 je malenkost manj požrešea kot gtx 780, za TI bomo pa še vidlli, vendar vemo kam pes taco moli.
http://www.techspot.com/review/885-nvid...
hojnikb ::
>Niti ne, gtx 970 je nazadovala v porabi gledano na svojo predhodnico gtx 770 (verjetno so se mal uštel, pa so jo dodatn navil da so ujel AMD),
ti to resno ?
ti to resno ?
#brezpodpisa
krispe ::
ne razumem zakaj samo 2GB, 3GB je nekako minimum dandanes... še 4GB je bolj vprašljivo za future proof gaming...
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
sebek1 ::
Res je ja 2gb je premalo, sploh ker je pri konzolah na voljo nekje 5.5gb, me zanima koliko dražja bo 4gb verzija 960, tista se bo mogoče splačala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sebek1 ()
Senitel ::
ne razumem zakaj samo 2GB, 3GB je nekako minimum dandanes... še 4GB je bolj vprašljivo za future proof gaming...
Based on what exactly?
4k gaming trenutno. Kje 6GB Titan Black razsuje 3GB 780 Ti?
2GB premalo? Sure za 4k gaming... 960 boš uporabljal za 4k gaming?
Konzole imajo samo en RAM... Igra na PS4 ima na razpolago 4.5GB rama, igra na XBox One ima na razpolago 5GB rama, igre niso samo grafika.
Dr_M ::
2GB premalo? Sure za 4k gaming...
Ja, FC3, poglej FC4, za enake nastavitve pomnozi z 2.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
XKEKAX ::
Zdaj tu malo berem te vaše komentarje, ker se odločam za nakup novega računalnika in me zanima kakšna je sploh razlika v praksi med grafično kartico, ki ima TDP 250W in 180W? Koliko je to npr. na leto €?
Leprechaun ::
Razlika bo okoli 2-3€ letno - sploh če zadeve na ženeš 24/7 na 100% obremenitvi.
V kolikor bi zadevo poganjal ves čas na polno:
24x31=720h
720x70/1000=50,5 KwH
1KwH= 0,07079€
Razlika bi bila cc 3,5€ na mesec, kar je 42€ letno.
Dejansko so pa razlike manjše, tako, da lahko upoštevava cc 3-4€ letno - idle poraba je enaka, tudi v loadu ni neke strašne razlike.
V kolikor bi zadevo poganjal ves čas na polno:
24x31=720h
720x70/1000=50,5 KwH
1KwH= 0,07079€
Razlika bi bila cc 3,5€ na mesec, kar je 42€ letno.
Dejansko so pa razlike manjše, tako, da lahko upoštevava cc 3-4€ letno - idle poraba je enaka, tudi v loadu ni neke strašne razlike.
*************************************************************
Dr_M ::
Kaj pa se dodatni stroski, ki jih moras pristeti vsaki kilovatni uri? To nanese se dobrih 5 centov.
Nekako velja pravilo, 1€ na 1W, ce racunas 24/7/.
Nekako velja pravilo, 1€ na 1W, ce racunas 24/7/.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
NightHawk ::
Glaven problem požrešnejših grafičnih kartic je prekomerno gretje in ne sami stroški obratovanja. Če je potrebno odvajati 120W ali 240W toplote je velika razlika. Glasnejši ventilatorji, bolj obremenjena komponenta....
RejZoR ::
ne razumem zakaj samo 2GB, 3GB je nekako minimum dandanes... še 4GB je bolj vprašljivo za future proof gaming...
Based on what exactly?
4k gaming trenutno. Kje 6GB Titan Black razsuje 3GB 780 Ti?
2GB premalo? Sure za 4k gaming... 960 boš uporabljal za 4k gaming?
Konzole imajo samo en RAM... Igra na PS4 ima na razpolago 4.5GB rama, igra na XBox One ima na razpolago 5GB rama, igre niso samo grafika.
Kakšen 4K gaming neki. Si mogoče že pognal Natural Selection 2 al pa kakšen Battlefield 4 na grafičnih s 3+ GB VRAM-a na zgolj 1080p? Oh ja, 2GB je dandanes premalo tud za 1080p. Pa to sploh nista neki uber novi igri...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
XKEKAX ::
Najlepša hvala za odgovore, torej strošek nekako ni problem. Kaj se pa tiče večjih temperatur in pregrevanja, se da nekako rešiti vse z dobrim, tihim hladilnikom? In seveda dobro zračenim ohišjem.
Senitel ::
2GB premalo? Sure za 4k gaming...
Ja, FC3, poglej FC4, za enake nastavitve pomnozi z 2.
Najdi mi FC4 review z 760 2GB in 4GB. Glede na to, da špil kao rabi nevem kolk rama bom vzel tud 780Ti vs. Titan (Black) review.
Kakšen 4K gaming neki. Si mogoče že pognal Natural Selection 2 al pa kakšen Battlefield 4 na grafičnih s 3+ GB VRAM-a na zgolj 1080p? Oh ja, 2GB je dandanes premalo tud za 1080p. Pa to sploh nista neki uber novi igri...
Battlefield 4. Med 3GB in 6GB na 4k je razlike točno 0.
D3m ::
EVO porve informacije za GTX960
http://videocardz.com/54329/nvidia-gefo...
Torej primerjavo delajo z GTX 660. Zakaj ne 760?
|HP EliteBook|R5 6650U|
SuperVeloce ::
Ker se verjetno primerja različni generaciji istega razreda čipov (kot jih klasificira nvidia). 660 je gk106, 760 je gk104. 760 je praktično gledano 670 pod drugim imenom.
Blazz ::
SuperVeloce je izjavil:
Verjetno bo tkole. Zdle dajo ven 960ko pač, ker ni druge. Potem se počaka na R9-3XX in potem se z raznimi Ti variantami zafilajo lukne, da bo za vsakega nekaj.
Ali pa najlepše bi bilo videti, da bo R9-3XX razturala, da bo potem nvidia prisiljena hitreje it na 22nm.
Glede nato, da so bile dobro leto dni nazaj govorice, da bi danes morali že imeti v kištah 22nm tehnologijo, nas je maxwell fajn presenetil.
mislim, da imaš stare informacije, read:
http://www.tweaktown.com/news/41666/nvi...
http://www.pcper.com/news/General-Tech/...
http://wccftech.com/amd-nvidia-20nm-16n...
na kratko, nvidia ima problem, 20nm so kapacitete zasedene (apple...) 16 nm je pa še v "povojih", tako da so govorice, da bo pomanjšana litografija pri nvidii šele Q1 2016. Če bo AMD 300 serija zelo zmogljiva (nekaj se ugiba, da naj bi bila) bo imela Nvidia opcijo samo cenovno tekmovati v 2015. Seveda so vse to samo govorice, tako da... :)
Koliko so kapacitete z applom zasedene, ima bolj malo veze... za high-performance čipe je rahlo drugačen pristop in drugačne/dodatne porodne težave. Kapacitet za high performance gpuje sploh ni, to je problem.
cel kup člankov po spletu se s teboj ne strinja, eden izmed njih:
http://www.fudzilla.com/35743-apple-tak...
Dr_M ::
Se enkrat, 20nm za Soc ni enak, kot 20nm za gpu. TSMC je slednje preskocil in gre na 16nm.
20nm je le za Soc in to za qualcomm in apple.
20nm je le za Soc in to za qualcomm in apple.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
SuperVeloce ::
SuperVeloce je izjavil:
Verjetno bo tkole. Zdle dajo ven 960ko pač, ker ni druge. Potem se počaka na R9-3XX in potem se z raznimi Ti variantami zafilajo lukne, da bo za vsakega nekaj.
Ali pa najlepše bi bilo videti, da bo R9-3XX razturala, da bo potem nvidia prisiljena hitreje it na 22nm.
Glede nato, da so bile dobro leto dni nazaj govorice, da bi danes morali že imeti v kištah 22nm tehnologijo, nas je maxwell fajn presenetil.
mislim, da imaš stare informacije, read:
http://www.tweaktown.com/news/41666/nvi...
http://www.pcper.com/news/General-Tech/...
http://wccftech.com/amd-nvidia-20nm-16n...
na kratko, nvidia ima problem, 20nm so kapacitete zasedene (apple...) 16 nm je pa še v "povojih", tako da so govorice, da bo pomanjšana litografija pri nvidii šele Q1 2016. Če bo AMD 300 serija zelo zmogljiva (nekaj se ugiba, da naj bi bila) bo imela Nvidia opcijo samo cenovno tekmovati v 2015. Seveda so vse to samo govorice, tako da... :)
Koliko so kapacitete z applom zasedene, ima bolj malo veze... za high-performance čipe je rahlo drugačen pristop in drugačne/dodatne porodne težave. Kapacitet za high performance gpuje sploh ni, to je problem.
cel kup člankov po spletu se s teboj ne strinja, eden izmed njih:
http://www.fudzilla.com/35743-apple-tak...
Ker pri teh "novicah" očitno kopirajo en od druzga, nihče si pa ne vzame 5min časa, da bi prebral kakšen bolj tehnični članek... Mogoče, da imajo vse svoje kapacitete zapolnjene (z vsemi procesi, ne samo 20nm soc), ampak to ne spremeni dejstva, da so težave večje (in še nerešene), kot pri procesu prirejenem za SOC. Apple ali ne, to za gpuje nebi spremenilo čisto nič.
RejZoR ::
2GB premalo? Sure za 4k gaming...
Ja, FC3, poglej FC4, za enake nastavitve pomnozi z 2.
Najdi mi FC4 review z 760 2GB in 4GB. Glede na to, da špil kao rabi nevem kolk rama bom vzel tud 780Ti vs. Titan (Black) review.
Kakšen 4K gaming neki. Si mogoče že pognal Natural Selection 2 al pa kakšen Battlefield 4 na grafičnih s 3+ GB VRAM-a na zgolj 1080p? Oh ja, 2GB je dandanes premalo tud za 1080p. Pa to sploh nista neki uber novi igri...
Battlefield 4. Med 3GB in 6GB na 4k je razlike točno 0.
Erm, mogoče zato ker engine dinamično scala vse skupaj glede na spomin in ven dobiš isti rezultat, ker je igra delana v času, ko 6GB nima nobena consumer grafična, 4GB pa je bolj kot ne redkost? Ever though of that?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Machete ::
Jaz sem včeraj prvič zaslišal coil bzz bzzz na Gigabytovi 970.
Se bo to sedaj začelo stopnjevati ali je to to? Ker je bilo samo parkrat slišat, pa res sem bil v čisti tišini, kar skoraj nikoli nisem.
Lahko pa da je bilo tudi kaj drugega v kišti..
Se bo to sedaj začelo stopnjevati ali je to to? Ker je bilo samo parkrat slišat, pa res sem bil v čisti tišini, kar skoraj nikoli nisem.
Lahko pa da je bilo tudi kaj drugega v kišti..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
SuperVeloce ::
Verjetno kak loading screen? Ko meni zaganja FC4 ga šopa čez tisoč frejmov na sek.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Machete ::
Leprechaun je izjavil:
http://wccftech.com/nvidia-geforce-gtx-...
Slabo, slabo...
Ma zakaj slabo. Pač ciljajo na segment kartic do 130€ :)
Xserces ::
z 200€ price tagom :D
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
m0LN4r ::
A da bi bla slabša od stare 770ke? Uff, še dobr da se nisem prenaglil z prodajo.
Očitno bo res tale pod 770. 960ti pa nad njo, ter šparajo za pozneje, ko da amd 3xx ven.
No saj novica izpred pol leta je rekla, it's about to compete with R9 285.
Očitno bo res tale pod 770. 960ti pa nad njo, ter šparajo za pozneje, ko da amd 3xx ven.
No saj novica izpred pol leta je rekla, it's about to compete with R9 285.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Senitel ::
Erm, mogoče zato ker engine dinamično scala vse skupaj glede na spomin in ven dobiš isti rezultat, ker je igra delana v času, ko 6GB nima nobena consumer grafična, 4GB pa je bolj kot ne redkost? Ever though of that?
Sej točno to je hec. V čem je potem korist npr. 2GB ekstra rama, če se content streama z diska on demand (virtual texturing) in je frame rate praktično enak, če ima grafa 2GB in špil X skuri 2GB ali pa če ima grafa 4GB in špil X skuri 4GB?
Da sploh ne omenjam, da se vsa ta galama okrog tega kolk rama rabiš zanaša na vrednosti, ki jih sporoča driver instrumentacija in ne recimo D3D. Tako da imaš že v štartu primerjavo hrušk in piščancev, ker nimaš pojma kaj driver šteje kam in kam sploh alocira določene resource. In potem poženeš špil X, ki niti ne nalaga zadev on demand, in na Radeon-u "porabi" 2.5GB in si ves srečen, ker bi imel na 2GB GF-u ziher slideshow, ko pa na GF poženeš isto bo pa "porabil" 1.5GB.
Niti nima nujno smisel da driver po vsej sili tlači vse v onboard ram, niti to ni koristno. Smo v letu 2015, GPU-ji lahko že dve generaciji sočasno brčkajo po lokalnem ramu in čez PCI-Ex. In še posebej za srednji in nižji razred GPU-jev je PCI-Ex v bistvu "free bandwidth".
Če hočeš odgovor na vprašanje ali je 2GB dovolj ali ne je edini relavanten test, ki ima kaj teže, da vzameš karto z 2GB rama in isti GPU z 4GB rama in primerjaš. Ja 2GB bo premalo, ampak niti približno ne tako kmalu kot si misliš in uporabnost tega istega GPU-ja s 4GB pool-om bo močno vprašljiva (razen če imaš fetiš grafe srednjega razreda tlačit v SLI/CF). Racionaliziranje, kako Radeon-i na visokih resulucijah dohitijo GeForce, ker imajo več rama je tudi en mit, ki nima nobene osnove v realnem svetu.
Zanimiv način ugotavljanja porabe rama so tudi oni čudni NV hibridi z 192 bitnim vodilom in 2GB rama, ker se dobesedno polomijo, ko pride poraba čez 1.5GB...
Na koncu pa še tole: koliko RAM-a lahko GPU prebere vsak frame je dejansko zelo omejena številka. Recimo 780 Ti pri 60fps lahko dostopa do max 5,6GB unikatnih bajtov. V praksi kot prvo vsi prebrani/zapisani bajti ne bodo niti približno unikatni (če ne drugega gre praktično ves output v eno košarico, ki se dandanes prepiše kakšne 40x vsak frame). Kot drugo pa niti bandwdith ne bo problem, če shader core ne more dovolj hitro dostavljat komand za branje iz spomina. Primer tukaj je recimo 980 vs 780Ti, ja 980 ima boljši frame buffer compression (če bi verjeli NV marketingu potem ima kar enak bandwdith kot 780Ti, ampak jim ne verjamemo ), ima pa 780 Ti drastično več teksturirnih enot. Čip z več bandwidtha, več rama (če vzamemo za hip titan black), drastično večjim texture fill rate-om pušne proti 980, zato ker vsi tisti CUDA cori v 780 Ti v današnjih igrah niso sposobni zafilat ostalih komponent GPU-ja.
Jasno imaš pa lahko vedno špil tetris (recimo), ki rukne v D3D 16GB resource-v in jih potem dejansko uporablja samo 128MB pa naj driver žonglira. Morala tukaj je to, da je hudič delat zaključke na verziji 1.0 nekega špila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Senitel ()
m0LN4r ::
Jop memory data compression is a bitch. Eni kompresirajo mal boljš k drugi.
Edino pravilno primerjanje je isti gpu z različnim memoryjem, ker ni isti algoritem na vseh gpujih.
Edino pravilno primerjanje je isti gpu z različnim memoryjem, ker ni isti algoritem na vseh gpujih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Senitel ::
Memory compression je spet drugo in je predpisan s strani D3D in je enak za vse (dobri stari S3TC raztegnjen v novo tisočletje). Če se uporabljajo ti BC (block compressed) formati tekstur, potem je stuff skompresiran že v inštalacijskem paketu (v nasprotnem primeru bi znal ZLO trajat, da se špil naloži/inštalira).
Frame buffer compression pa dejansko ne prihrani ničesar na prostoru (ker mora imet GPU vedno rezerviran prostor za najslabši primer), varčuje samo na bandwidthu. Torej namesto da se zapiše recimo 16x16 pixlov 8 bajtov vsak (2KB), se zapiše nekaj ključev in en kup delt spakiranih v recimo 128 bajtov. Ni pa nujno, da je to vedno možno.
Igra čez D3D 11 nikjer ne specificira, da mora bit tekstura (ali kakšen drug resource) nujno na GPU-ju. Igra samo pove kako se bo določen resource uporabljal, driver ga pa da tja kamor mu najbolj paše.
Fucked up je, ker folk dela zaključke na podlagi tega kaj driver instrumentacija sproča sistemu glede porabe rama na GPU-ju kar je zelo programerska številka... "absolutno točna in popolnoma neuporabna". Recimo tole naprimer. Memory usage pri istih nastavitvah in isti količini rama pri NV skoči za 1.3GB, pri AMD 700MB in potem dela neke zaključke, čeprav na naslednji strani potem štancne en stavek, ki se začne z "We cannot explain why"... Ampak se na žalost ne konča tam.
Frame buffer compression pa dejansko ne prihrani ničesar na prostoru (ker mora imet GPU vedno rezerviran prostor za najslabši primer), varčuje samo na bandwidthu. Torej namesto da se zapiše recimo 16x16 pixlov 8 bajtov vsak (2KB), se zapiše nekaj ključev in en kup delt spakiranih v recimo 128 bajtov. Ni pa nujno, da je to vedno možno.
Igra čez D3D 11 nikjer ne specificira, da mora bit tekstura (ali kakšen drug resource) nujno na GPU-ju. Igra samo pove kako se bo določen resource uporabljal, driver ga pa da tja kamor mu najbolj paše.
Fucked up je, ker folk dela zaključke na podlagi tega kaj driver instrumentacija sproča sistemu glede porabe rama na GPU-ju kar je zelo programerska številka... "absolutno točna in popolnoma neuporabna". Recimo tole naprimer. Memory usage pri istih nastavitvah in isti količini rama pri NV skoči za 1.3GB, pri AMD 700MB in potem dela neke zaključke, čeprav na naslednji strani potem štancne en stavek, ki se začne z "We cannot explain why"... Ampak se na žalost ne konča tam.
Machete ::
Saj ti msi afterburner izpisuje porabo rama na displayu v aplikaciji pa lahko čekiraš. Če jaz gledam prav ga vsaj farcry3 porablja kolikor ga je (4GB v mojem primeru).
Xserces ::
Saj ti msi afterburner izpisuje porabo rama na displayu v aplikaciji pa lahko čekiraš. Če jaz gledam prav ga vsaj farcry3 porablja kolikor ga je (4GB v mojem primeru).
pomoje tole lih skupi paše
Fucked up je, ker folk dela zaključke na podlagi tega kaj driver instrumentacija sproča sistemu glede porabe rama na GPU-ju kar je zelo programerska številka... "absolutno točna in popolnoma neuporabna". Recimo tole naprimer. Memory usage pri istih nastavitvah in isti količini rama pri NV skoči za 1.3GB, pri AMD 700MB in potem dela neke zaključke, čeprav na naslednji strani potem štancne en stavek, ki se začne z "We cannot explain why"... :) Ampak se na žalost ne konča tam. :8)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
RejZoR ::
Scala v smislu, da brez vednosti uporabnika manjša kakovost textur, ne da jih streama iz diska eno po eno, ko jo rabi.
Lep rpimer tega je Need for Speed Porsche, pa je star kot Zemlja. Imaš lahko vse nastavljeno na max, pa če igra zaznava drugače jih veselo zmanjša pa če ti je prav al pa ne. Isto dela tud Frostbite engine, kar je bilo že parkrat tud prikazano s primerjalnimi screenshoti na istih nastavitvah ampak z različno količino VRAMa.
Lep rpimer tega je Need for Speed Porsche, pa je star kot Zemlja. Imaš lahko vse nastavljeno na max, pa če igra zaznava drugače jih veselo zmanjša pa če ti je prav al pa ne. Isto dela tud Frostbite engine, kar je bilo že parkrat tud prikazano s primerjalnimi screenshoti na istih nastavitvah ampak z različno količino VRAMa.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
m0LN4r ::
TESTi : http://www.computerbase.de/2015-01/nvid...
CENE EU : http://geizhals.de/gigabyte-geforce-gtx...
CENE EU : http://geizhals.de/gigabyte-geforce-gtx...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
DarwiN ::
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 56246 (49425) | Napajalc |
» | grafična kartica?katero kupiti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Kaj kupiti | 83868 (13544) | PredatorX |
⊘ | R9 380 prenizka frekvenca... (strani: 1 2 )Oddelek: Strojna oprema | 11169 (9492) | D3m |