» »

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

PrihajaNodi ::

Imam problem. In sicer mi je šel že 3x zvočnik pri aparatu. Vedno je bilo menjano. Sedaj pa me zanima ali lahko uveljavljam stvarno napako, kljub temu da so 2x že menjali zvočnik? Torej tretjič se je pojavila ista napaka.


Hvala.

L.p.

Nodi

mojsterleo ::

uveljavljaj stvarno napako z vracilom kupnine. dopis napisi prostorocno z opisom napake in ga podpisi. navedi da je bil telefon ze 2x servisiran za isto napako in da ker telefon zaradi napake ne sluzi svojemu namenu, zahtevas vracilo kupnine....
aparat mora biti seveda znotraj garancije.

RejZoR ::

Zakaj pa prostoročno? Halo. Napišeš, sprintaš in se lastnoročno podpišeš.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

PrihajaNodi ::

Ni mi bilo jasno samo to ali ti kot kupec lahko uveljavljaš samo stvarno napako ali garancijo. Tu vmes sem nekje zasledil da je ALI, ALI. Torej sem potemtakem že uveljavil garancijo in bi stvarno napako lahko iuključili pa vendar obligacijski zakonik tega ne zahteva.

Meh če zahtevam kupnino bom dobil neko revščino, tako da bom zahteval kar nov enak aparat. Kdo oziroma kako pa se ceni te zadeve? Aparat je star nekje 13 mesecev


Hvala za pomoč in podporo.

mojsterleo ::

jaz sem vedno uveljavljal stvarno napako. na simobilu so mi rekli, da dopis napisem prostorocno.
servis je v servisnem porocilu navedel da je aparat se v garanciji in opravil poseg. to je bilo 4x. aparat so mi potem 2x tudi zamenjali, v drugo je delalo kot mora. glede vracila kupnine je pa tezka, sploh ce ga kupis preko operaterja. servis ti denarja ne bo vrnil ker aparata nisi kupil pri njih, operater pa zahteva od servisa potrdilo da aparata ni mozno popraviti.
zahtevek za zamenjavo aparata bo v tvojem primeru kar v redu.

Zgodovina sprememb…

PrihajaNodi ::

Nevem pa zakaj prostoročno, saj nisemo v osnovni šoli da bomo pisali s kemičnim...

Hvala vsem,

L.p.

Nodi.

čuhalev ::

Kako je s stvarno napako pri telefonu, ki je bil kupljen preko aneksa (na 2 leti)? Kdo določa višino vračila?

Sprašujem, ker sta v igri dva zneska, ki ju je določil operater. Prvi znesek predstavlja ceno telefona brez vezave, na katero je vezana globa v primeru prekinitve aneksa, drugi znesek je znesek, ki se odplačuje mesečno v okviru aneksa.

Master_Yoda ::

V pravicnem svetu bi ti vrnili polno ceno, ker za subvencionirano ne mores telefona kupiti preden ti potece trenutni aneks, vendar dvomim, da bodo ali pa da ti subvencionirano vrnejo in aneks preklicejo da lahko nabavis novega. Vprasanje pa je kako je to v praksi.

solatko ::

Prostoročno pomeni, da ga napišeš sam, lahko tudi na pisalnem stroju - ne moreš uporabit kakšnega obrazca, ker ga pač ni, tebe pa tudi ne bodo pošiljali skupaj s telefonom okoli.:))
Delo krepa človeka

Olórin ::

solatko je izjavil:

Prostoročno pomeni, da ga napišeš sam, lahko tudi na pisalnem stroju - ne moreš uporabit kakšnega obrazca, ker ga pač ni, tebe pa tudi ne bodo pošiljali skupaj s telefonom okoli.:))


ne.

sskj> prostorôčen in prostoróčen -čna -o prid. (ō; ọ̄) knjiž. narejen s prosto roko, brez pripomočkov: prostoročna risba / prostoročno risanje ● knjiž. prostoročna vožnja s kolesom vožnja, pri kateri se krmila ne drži z nobeno roko prostorôčno in prostoróčno prisl.: prostoročno narejena keramika


Kar pa se tiče problematike, ki jo ima OP, pa se vse napiše preko računalnika, sprinta, nato pa lastnoročno, prostoročno podpiše. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

koyotee ::

A mas slucajno htc one x?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

BladE_ ::

PrihajaNodi je izjavil:

In sicer mi je šel že 3x zvočnik pri aparatu.


Slučajno delaš s kakšno stružnico ali kaj podobnega, da bi na zvočnik prišli delci železa? Sicer pa ne vem, če gre tukaj za stvarno napako...
Akcija - Reakcija

fireX88 ::

stvarno napako lahko uveljavljaš do pol leta od dneva nakupa. Če telefon ne dosega napisanih specifikacij ali nekaj takega. ko uveljaviš stvarno napako je dejansko trgovina zadolžena da uredi stvarno napako v roku 7 dni (mislim da veljalo vsi dnevi, tudi sobota in nedelja/prazniki). Če ti ne odgovorijo, če gre za stvarno napako v roku 7. dneh so ti dolžni povrnit denar ali nov telefon. Servis se pa lahko odloči, ali gre za stvarno napako ali je možno telefon popravit preko servisa.

Glede na to, da je telefon star 13. mesecev mislim da ne bo šlo, tako da servis. Lahko se naganjaš, ampak mislim da ti ne bo uspelo, ker gre za "dokaj star telefon - 13. mesecev".
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Master_Yoda ::

Ali ni tako da ce je telefon na servisu zaradi iste stvari veckrat, se rok 45 dni steje kumulativno in ne posebaj in lahko zahteva nov telefon ? Vprasanje pa je ce to velja ko je stvar dejansko "popravljena" in cez 1dan/teden/mesec crkne ponovno.

fireX88 ::

to pa ne vem. Možno..
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

tomaz- ::

fireX88 je izjavil:

stvarno napako lahko uveljavljaš do pol leta od dneva nakupa. Če telefon ne dosega napisanih specifikacij ali nekaj takega. ko uveljaviš stvarno napako je dejansko trgovina zadolžena da uredi stvarno napako v roku 7 dni (mislim da veljalo vsi dnevi, tudi sobota in nedelja/prazniki). Če ti ne odgovorijo, če gre za stvarno napako v roku 7. dneh so ti dolžni povrnit denar ali nov telefon. Servis se pa lahko odloči, ali gre za stvarno napako ali je možno telefon popravit preko servisa.

Glede na to, da je telefon star 13. mesecev mislim da ne bo šlo, tako da servis. Lahko se naganjaš, ampak mislim da ti ne bo uspelo, ker gre za "dokaj star telefon - 13. mesecev".


Kar precej netočnosti si natresel..
Rok za prijavo stvarne napake je 2 leti od dneva nakupa! Rok za odgovor je 8 dni! ČE prodajalec ugodi oz prizna napako, mora v tem času tudi ugoditi zahtevi kupca.. Lahko pa napake ne prizna in ti ostane tožba.. Servis se nima kaj odločat, ali gre za stvarno napako ali za popravilo.. Stvarna napaka se lahko samo prizna ali ne.. In to mora naredit prodajalec, ne servis.. Se pa prodajalec seveda lahko obrne po strokovno mnenje na servis..

Garancija: čas trajanja garancije se vsakič podaljša za čas popravila artikla. Če je artikel več kot 45 dni ( vsi dnevi, razen praznikov ) na servisu, se mora artikel zamenjati z novim. Šteje se tudi skupni rok servisev.. Če imaš prvič na servisu 15dni, naslednjič pa 33 dni, je skupni rok presegel zakonsko mejo!

Torej za tvoj telefon lahko brez problema uvlejavljaš stvarno napako, vprašanje pa je, kaj bo naredil prodajalec..

Aja, pa še to: če je napaka ugotovljena v roku prvih 6 mesecev, se šteje, da je napaka bila že ob nakupu, dokazovanje neobstoja je na plečih prodajalca.. Po preteku prvih 6 mesecev pa dokazovanje obstoja na plečih kupca. Seveda v primeru tožbe in ne kar "na počez" na zahteve kupca ali prodajalca..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

fireX88 ::

"Rok za prijavo stvarne napake je 2 leti od dneva nakupa!"

možno, vendar ne v takšni obliki, kot je 6 mesecev

"Rok za odgovor je 8 dni!"

v mojem primeru 7

"ČE prodajalec ugodi oz prizna napako, mora v tem času tudi ugoditi zahtevi kupca.. Lahko pa napake ne prizna in ti ostane tožba.. Servis se nima kaj odločat, ali gre za stvarno napako ali za popravilo.. Stvarna napaka se lahko samo prizna ali ne.. In to mora naredit prodajalec, ne servis.. Se pa prodajalec seveda lahko obrne po strokovno mnenje na servis.."

na servis se pošlje in tam povejo, če gre za stvarno napako ali ne. če ne gre in je možno popravilo v okviru garancije se tako popravi. prodajalec je pa odgovoren za obveščanje kupca. če ga v pravem času ne obvesti je prodajalec dolžan poravnati (trgovina) stvarno napako

EDIT: če gre za stvarno napako servis oz. dobavitelj zamenja

"Garancija: čas trajanja garancije se vsakič podaljša za čas popravila artikla. Če je artikel več kot 45 dni ( vsi dnevi, razen praznikov ) na servisu, se mora artikel zamenjati z novim. Šteje se tudi skupni rok servisev.. Če imaš prvič na servisu 15dni, naslednjič pa 33 dni, je skupni rok presegel zakonsko mejo!"

je tako

"Torej za tvoj telefon lahko brez problema uvlejavljaš stvarno napako, vprašanje pa je, kaj bo naredil prodajalec.."

ne vem če bo kaj dosegel...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fireX88 ()

RejZoR ::

Tomaz, drugim flancaš da natresajo nepravilne podatke, pol pa sam narediš isto. Edini usposobljen za odločanje je servis. Prodajalci NISO usposobljeni za odločanje. Če gre za neki skrajno očitnega ja, v večini primerov pa ne. Itaq pa se stranka sama odloči kakšno rešitev hoče kjer mora trgovina potem itaq dobit potrdilo servisa za dobropis. Stvari se v današnjem času pač ne menja kar na lepe oči ampak mora it skozi vso računalniško birokracijo, da zaloge in računi štimajo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

tomaz- ::

Stvarno napako VEDNO uveljavljaš proti prodajalcu.. Kako bo prodajalec svojo odločitev zagovarjal v primeru tožbe, je njegova stvar oz mu to v primeru spora naloži sodišče ( sodni izvedenec, naprimer ). Pokaži mi zakon, kjer piše, da mora prodajalec v primeru prijave stvarne napake artikel DATI v servis na pregled ?
To, da prodajalci niso usposobljeni, je lahko čisto res ( običajno vedno, hehe ), ampak zakonsko je odločitev v njihovih rokah in ne moreš kar trdit, da MORA dat v servis.. Res pa je, da večina to seveda naredi.. kaj bo v primeru postopka sodišče katerikoli stranki naložilo za ugotavljanje realnega stanja oz obstoja napake, je odločitev sodišča.. in dostikrat ugotovitev servisa ni dovolj, saj veš: stranka se s tem NE strinja :-)

FireX88: dej povej kaj več o tvojem primeru, ker ga ne poznam..

fireX88 ::

tomaž to je res, da stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu, vendar če gre prodajalec na svojo roko odobrit stvarno napako je strošek prodajalčev. Če se pa pošlje na servis, pa servis odloči za kakšno vrsto napake gre (stvarna napaka, ali se da popravit znotraj garancije).

Sam sem bil v tem položaju (delal v mobitelovi poslovalnici) in kot je v navadi šefov te ne podučijo kako je s stvarno napako. Žal sem na konci moral jaz oz. s sodelavko vsak pol plačati.
En cvetko je prinesel telefon v prodajalno (bil je kupljen v naši poslovalnici) in uveljavljal stvarno napako. Imel je vso pravico jo tudi uveljavljat, saj telefon ni bil starejši od dveh mesecev. Smo prevzeli zadevo in še isti dan poslali na servis (navodila Telekoma, saj ko enkrat proda telefon ni več v "njegovi lasti" in se s servisom ne ukvarja kaj šele s stvarno napako). Tale cvetko je prinesel telefon v torek (teden 1). Kot sem rekel smo takoj poslal priporočeno na servis. Na servis je prišel v sredo nato je bil vikend in potem še en dan praznika (ne vem ali je bil prej ali po vikendu) in nato je prišla sreda (teden 2), ki bi moral servis odgovorit, vendar nam niso (mogoče je res 8 dni, ker če se prav spomnem smo priporočeno poslali po pošti odgovor pri enem drugem primeru, tako da je možno 8 dni), ker je bil serviser na dopustu in ni podal odgovora... Ko smo rešili s stranko (pač mu dali nov telefon, njegovega obdržali) smo se začeli kregat s servisom in bili v kontaktu s Telekomom. Pač na konci smo mi najkrajšo potegnili, Telekom je pa vedel da imajo stranke kot tudi prodajalci težave s tem servisom. Če so kaj rešili med seboj, ti pa ne vem povedat.

Zakaj smo mi najkrajšo potegnili je pa odg enostaven (isto velja zakaj prodajalec/Telekom/dobavitelj ne vzame nazaj artikla in zamenja z novim). Problem je pri denarju, ker (ti povem primer nabave telefonov) Telekom naroči telefon pri dobavitelju, poslovalnica pa pri Telekomu. In ko je telefon v rokah poslovalnice ga ti vrniti ne moreš, pa ne glede na to ali gre za popolnoma delujoč telefon ali za telefon s stvarno napako. Se pravi, ko pride stranka uveljavljat stvarno napako SI DEJANSKO PRISILJEN POSLATI ARTIKEL NA SERVIS, če seveda nočeš sam poravnati strošek. Ko servis potrdi da gre za stvarno napako, mora servis poslati dobropis in se na podlagi tega zamenja artikel (v mojem primeru je šel dobropis preko Telekoma do dobavitelja). In dejansko dobavitelj zamenja z novim, telefon s stvarno napako pa pošlje nazaj.

To je bil dotični primer pri prodaji telefonov, ampak verjamem da tako pri vseh artiklih, razen če je trgovina sama dobavitelj artikla??!?
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

RejZoR ::

tomaz- je izjavil:

Stvarno napako VEDNO uveljavljaš proti prodajalcu.. Kako bo prodajalec svojo odločitev zagovarjal v primeru tožbe, je njegova stvar oz mu to v primeru spora naloži sodišče ( sodni izvedenec, naprimer ). Pokaži mi zakon, kjer piše, da mora prodajalec v primeru prijave stvarne napake artikel DATI v servis na pregled ?
To, da prodajalci niso usposobljeni, je lahko čisto res ( običajno vedno, hehe ), ampak zakonsko je odločitev v njihovih rokah in ne moreš kar trdit, da MORA dat v servis.. Res pa je, da večina to seveda naredi.. kaj bo v primeru postopka sodišče katerikoli stranki naložilo za ugotavljanje realnega stanja oz obstoja napake, je odločitev sodišča.. in dostikrat ugotovitev servisa ni dovolj, saj veš: stranka se s tem NE strinja :-)

FireX88: dej povej kaj več o tvojem primeru, ker ga ne poznam..


Sploh nima veze, če ni nekaj res očitnega mora pregled izvesti strokovno usposobljena oseba, pod kar se smatra servis in ne prodajalec. Sem do zdej imel kar nekaj primerov in vsi brez izjeme so bili v zakonskem času rešeni v prid stranke. Preko servisa.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

BladE_ ::

fireX88, nočem biti žaljiv ampak, če nisi sposoben prodajati tehnične robe in se naučiti par vrstic zakona potem je bolje, da greš na tržnico prodajat zelje...

@tomaz- ti je povedal kako gre pa tupiš neke bedarije... Za stvarno napako VEDNO odgovarja prodajalec in je dolžan zagotoviti odgovor na stvarno napako v roku 8dni kakor ve in zna, lahko tudi sam poda mnenje. Ponavadi zato prodajalec pošlje izdelek na servis in pridobi mnenje servisa, še vedno pa je na prodajalcu, da ima odgovor v roku 8dni... torej, če nisi kot prodajalec uspel zagotoviti odgovora v roku 8dni si kriv sam in si že očitno plačal za to...
Akcija - Reakcija

fireX88 ::

BladE_ je izjavil:

fireX88, nočem biti žaljiv ampak, če nisi sposoben prodajati tehnične robe in se naučiti par vrstic zakona potem je bolje, da greš na tržnico prodajat zelje...

@tomaz- ti je povedal kako gre pa tupiš neke bedarije... Za stvarno napako VEDNO odgovarja prodajalec in je dolžan zagotoviti odgovor na stvarno napako v roku 8dni kakor ve in zna, lahko tudi sam poda mnenje. Ponavadi zato prodajalec pošlje izdelek na servis in pridobi mnenje servisa, še vedno pa je na prodajalcu, da ima odgovor v roku 8dni... torej, če nisi kot prodajalec uspel zagotoviti odgovora v roku 8dni si kriv sam in si že očitno plačal za to...



sorry, stari nikoli ni bil moj cilj prodajati v prodajalni. BTW, lahko bi šef bil fer, pa povedal naj si preberem, potem pa še nazadnje ni nič..

Drugače pa ne vem kako ti naj napiše, dobesedno??

da, prodajalec je odgovoren!!! Zakaj sva pa s sodelavko plačala vsak pol? Kar tako?

pa ne vem zakaj bi tupil neke bedarije, povedal sem to kar se mi je zgodilo.

zagotoviti odgovor na stvarno napako v roku 8dni kakor ve in zna, lahko tudi sam poda mnenje


waite, what? bullshit če mene vprašaš. kdo zdaj kar nekaj naklada? kako, če nima mnenja servisa? naj prodajalec laže? to pa so potem super prodajalci!!!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

St235 ::

RejZoR je izjavil:

tomaz- je izjavil:

Stvarno napako VEDNO uveljavljaš proti prodajalcu.. Kako bo prodajalec svojo odločitev zagovarjal v primeru tožbe, je njegova stvar oz mu to v primeru spora naloži sodišče ( sodni izvedenec, naprimer ). Pokaži mi zakon, kjer piše, da mora prodajalec v primeru prijave stvarne napake artikel DATI v servis na pregled ?
To, da prodajalci niso usposobljeni, je lahko čisto res ( običajno vedno, hehe ), ampak zakonsko je odločitev v njihovih rokah in ne moreš kar trdit, da MORA dat v servis.. Res pa je, da večina to seveda naredi.. kaj bo v primeru postopka sodišče katerikoli stranki naložilo za ugotavljanje realnega stanja oz obstoja napake, je odločitev sodišča.. in dostikrat ugotovitev servisa ni dovolj, saj veš: stranka se s tem NE strinja :-)

FireX88: dej povej kaj več o tvojem primeru, ker ga ne poznam..


Sploh nima veze, če ni nekaj res očitnega mora pregled izvesti strokovno usposobljena oseba, pod kar se smatra servis in ne prodajalec. Sem do zdej imel kar nekaj primerov in vsi brez izjeme so bili v zakonskem času rešeni v prid stranke. Preko servisa.


Še dobro da ne vem kej delaš, ker v življenju ne bi nič kupil od vas, ker v vsaki temi prodajaš buče okrog stvarne napake in garancije. To, da trgovina striktno vse pošilja na servis je stvar politike trgovine. Enako bi lahko preverjanje stvarne napake zaupala vedeževalki ali vremenski napovedi.

Odgovornost je samo in le na prodajalcu, kako on to potem prenaša naprej na dobavitelja/servis ni stvar kupca. SEm imel ravno prejšnji teden primer, ko domofonu out of the box ni delovala osvetlitev polovice tipk. Dvignil telefon poklical prodajalca in preden sva sploh prišla do besedne zveze "stvarna napka" je bil njegov odgovor: Ali vam ustreza, da domofon prinesete nazaj v trgovino in vam bomo dali drugega?

Ko sem v trgovini komentiral, da sem bil presenečen nad tem kako enostaven je bil postopek je prodajalec pojasnil, da je politika njihove trgovine, da napake, ki se pojavijo kmalu po nakupu tako obravnavajo, če le imajo enak izdelek na zalogi, potem pa z dobaviteljem urejajo naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

RejZoR ::

Še dobro da me obsojaš v naprej za vsak kurac. Mkay? Kje pa sem reku, da STRIKTNO vse pošiljamo na servis. Dej se že nehi zmišljevat bedarije in me tle neki obsojat brez da bi me kakorkoli sploh poznal.

Sej ne da sem ene 5x tle napisal, da v primeru ko sam ne moreš verodostojno ugotovit napake pošlješ na servis. In že zaradi tega, da se izognem komplikacijam. A se boš ti kregal s stranko, če ji zavrneš al boš iz svojega žepa pokrival stvari, ki potem ostanejo razmontirane v trgovini, ker si jim neki neupravičeno zamenjal na lastno pest? Al pa jim pred nos črno na belem pomoliš ugotovitem strokovno usposobljene osebe (kar prodajalec nikakor ni) in je stvar zaključena? Če se s tem ne strinjajo pa naj potem po pravni poti urejajo, ko je vse jasno dokumentirano in zavedeno.

Sem imel nazadnje primer s tablico, ki je neki nagajala. Sem bil pripravljen stranki takoj zamenjat za drugo al pa vrnit kupnino, ker je bila stvar zelo očitna (touch ni delal na določenih mestih), pa se ni strinjala in je želela novo. Ker je bil model, ki ga nismo več imel smo naredil stvarno z zahtevo stranke, da dobi novo in je servis zrihtal novo tablico brez vsake komplikacije.

Potem sem imel ravno par dni nazaj primer s TV-jem, kjer je bil en defekt na ohišju. Stranka je čez pol ure prinesla nazaj, ker jo je ta defekt precej motil. Smo pogledal še en isti model in je imel enako težavo. Ker je bila stvar povsem jasna sem na željo takoj vrnil kupnino, ker je sicer želela točno za tako ceno s takimi funkcijami, ta pa je bil edini tak. Naprej bomo interno reševal z dobaviteljem, ker je očitno neka serijska napaka.

Ne morem pa recimo v primeru, da stranka reče, da neki ne dela, ko jezst sprobam pa ni videt, da bi bilo kaj narobe. Kaj ji naj hladno zavrnem, ker men kot kaže vse dela al pošljem v mnenje na servis kjer priklopijo diagnostiko pa vidijo stvari, ki jih jezst ne.

Je pa največkrat problem, da folk ne zna dobr opisat težav in je diagnostika še težja. Samo rečejo "ne dela" pol pa ugibaj. Kakšne stvari se lahko pokažejo šele ne vem po 2 urah delovanja in bo pri servisu, če tega ne omeniš po 15 minutah diagnostike kazalo, da je vse ok. SKratka ni tko enostavno kot hočete eni povedat, niti slučajno pa stanje ni katastrofalno kakor me tle na večih koncih obtožuješ. Od vseh reklamacij recimo v letošnjem letu sem zavrnil ene 2. Vse ostale pa so bile razrešene v prid stranke. Od tega je bilo kar ene par z zahtevkom za stvarno napako, za nekatere sem celo sam svetoval, da jih razrešimo kot stvarno, ker bo šlo hitreje kot preko navadnega servisa. In je tud šlo.

Torej kje je problem, da tko vestno pljuvaš čez mene eh?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

tomaz- ::

Lakotnik, HVALA za potrditev! :)

Če sem pa res kje napisal kako napako, se pa opravičujem :-)

bobby ::

Za uveljavljanje stvarne napake ti lahko podas na prodajalca ampak prodajalec praviloma mora dobiti izjavo iz strani pooblascenega servisa, da izdelek res nima lastnosti za katero naj bi imel. Servis je dolzan v toku 8 dni (vsi dnevi) javiti stranki, v tem primeru tistemu, ki mu je izdelek poslal/ dostavil oz je napisan na servisnem nalogu. Servis NI dolzan podajati informacij koncni stranki, ce klice za stanje naprave, ker koncna stranka NI stranka servisa ampak tistega, ki je pisan na servisnem nalogu. Servis ima pa 45dni casa za odlocitev. Ce je medtem prodajalec na svojo roko menjal napravo, je potem njegov problem, ce dobi nazaj napravo iz servisa in dopisom, da z napravo ni nic narobe, ker prodajalec ni usposobljen, tako ali drugace, da bi podajal ugotovitve ali je nekaj defekt ali ne, pa ceprav je defekt se tako ociten in pika. Po postopku, ce ne se neumnost drago placuje.

Dodatek: se strinjam Lakotnik, samo vse to je stvar prodajalca, pri tebi je dobro zapisan, ce pa ima urejene normalne delovne odnose prodajalec s svojimi dobavitelji, potem si prodajalec to lahko privosci. Samo to je stvar dobre poslovnega odnosa od prodajalca proti kupcu in prodajalca proti dobavitelju, kar je se najbolje za vse strani.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015451 (5379) TOP
»

Stvarna napaka iPhone

Oddelek: Pomoč in nasveti
102169 (1035) gmajna84
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5914255 (7477) solatko
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27045403 (40197) Okapi
»

Stvarna napaka ali garancija?

Oddelek: Pomoč in nasveti
294586 (4038) St235

Več podobnih tem