Forum » Na cesti » Nakup avta do 12.000€
Nakup avta do 12.000€
kevaliz ::
Pozdravljeni,
zanimam se za nakup avtomobila. Glede na to da bom delal max. 15.000 km na leto mislim da se mi bolje splaca kupiti bencinarja. Najraje bi kupil nov avto oz 1-2 leti starega saj ga mislim imeti dolgo časa. Moja pot zgleda nekako takole: 5min mestne voznje in okoli 10-15min voznje 90-110. Verjetno bi bilo dobro dobiti avto s 6 prestavami zaradi manjse porabe goriva. Zanima me tudi koliko so kaj poskocni avtomobili z 1.4 motorjem in 100 konji kot npr. hyundai i30
V mislih sem imel kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=747...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=677...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=768...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=838...
zanimam se za nakup avtomobila. Glede na to da bom delal max. 15.000 km na leto mislim da se mi bolje splaca kupiti bencinarja. Najraje bi kupil nov avto oz 1-2 leti starega saj ga mislim imeti dolgo časa. Moja pot zgleda nekako takole: 5min mestne voznje in okoli 10-15min voznje 90-110. Verjetno bi bilo dobro dobiti avto s 6 prestavami zaradi manjse porabe goriva. Zanima me tudi koliko so kaj poskocni avtomobili z 1.4 motorjem in 100 konji kot npr. hyundai i30
V mislih sem imel kaj takega:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=747...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=677...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=768...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=838...
RejZoR ::
Osebno bi izbiral med i30 in Pro_ceed. Tist Clio je sicer agresivnega izgleda, ampak je švoh jajček s 75 konji. i20 pa ima vbistvu še design starih Hyundai-ev pa tud sicer je šibkejši, razlika v ceni s povsem novim i30 pa je dokaj majhna. Kia pa je tud zelo lušten avto, ki si precej stvari deli z i30 in čeprav ima s kilometrino omejeno garancijo, pa je ti ne boš dosegel in boš imel 7 let, kar pa tud ni slabo (eni sicer šinfajo, men pa se zdi fajn).
A to z namenom gledaš coupeje al bi bili taki s 5 vrati tud opcija? So dost bolj praktični, je pa tud res da bojo verjetno zarad tega dražji.
A to z namenom gledaš coupeje al bi bili taki s 5 vrati tud opcija? So dost bolj praktični, je pa tud res da bojo verjetno zarad tega dražji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Meizu ::
7 čet garancije pri KIA je bomba razen dejstva, da boš pač vlaču avto vsaj 7 let po pooblaščenem servisu, ki pa itak obira do kosti.
mAXTER ::
Kaj pa ce poisces kaksno kio 2-3 leta staro z tovarnisko garancijo..bos prisparal nekaj:-)
RejZoR ::
7 čet garancije pri KIA je bomba razen dejstva, da boš pač vlaču avto vsaj 7 let po pooblaščenem servisu, ki pa itak obira do kosti.
Ne vem sicer za Kio, ampak isto so me strašili za Hyundai-a, ki ima 5 let, češ da me bojo pol tam obirali. Avto bom imel kmalu star 4 leta, pa sem za redne servise vedno dal okol 130 EUR. Kar je povsem ok cena. S tem, da mi prvega celo ni bilo treba plačat, ker smo se ob nakupu zmenili, da naj bo to bonus namesto park senzorjev, ki jih itaq ne rabim.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kevaliz ::
Hvala za odgovore. Coupeje gledam večinoma zato ker so cenejši in ker mi je vsec bolj športen izgled. V avtu sem vecinoma samo jaz oz obcasno se 1 sopotnik tako da ubistvu niti ne rabim 5 vrat. Mislim da se bom odločil za hyundai i30 ki sem ga prilimal saj mi je vizualno zelo všeč. Edino nisem siguren koliko je kaj močen tale 1.4 motor s 100 konji. Občasno me prime da bi malo stopil na plin :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kevaliz ()
akasa ::
Če mene vprašaš je ta garancija nateg.. 130- 150€ redni sevisi.. če pa daš kakšnim tak mehaniki pa je 65€... Dvomim da se ti bo v 1. 5ih letih pokvarlo za pou servisov.. Ponavad začne crkovat glih k pride iz "garancije"
Buggy ::
Glede na to da bom delal max. 15.000 km na leto mislim da se mi bolje splaca kupiti bencinarja. Najraje bi kupil nov avto oz 1-2 leti starega saj ga mislim imeti dolgo časa. Moja pot zgleda nekako takole: 5min mestne voznje in okoli 10-15min voznje 90-110
...tole meni bolj deluje 10Kkm kot pa 15Kkm na leto
Ker pa je nakup avta cisto osebna preferenca in verjetno tukaj sprasujes, ne ker smo strokovnjaki na avtomobilskem podrocju, ampak da dobis paleto razlicnih mnenj, bi jaz osebno v tvojem primeru kupil kaj majckeno mocnejsega in vsekakor turbo bencinarja.
kaj v tem smislu:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=840...
Fiatovi motorji so tudi zelo neobcutljivi na potencialno predelavo na plin (v kolikor ti situacija pokaze, da bi to morda potreboval) sem pa imel na testu pred leti 150KM na plin (s cipanjem tudi tega 120 dvignes na ta nivo) in je bila poraba 8.5 litrov plina pa se ga ni sparalo.
kevaliz ::
Mogoce 10Kkm, ampak recimo da 15Kkm ( dopust itd..). Turbo bencinar? Neumno vprašanje ampak kako veš da i30 ki sem ga prilimal ni turbo bencinar?
RejZoR ::
hjo janac sam seat.. Ne pozapt opel so tut dobri bencinarji...
Astra je luštna sam krepko predraga. Za denar osnovnega Opla dobiš mislim da praktično top spec Hyundai i30. Tolk boljši pa spet niso, da bi bilo vredno plačat tolk več.
@Akasa
Teb se mogoče zdi nateg, sam pa raje vidim, da avto pripeljem nekomu, ki ve kaj dela. Ker vsi ti lokalci so vglavnem totalni šalabajzerji in ne vem če bi jim zaupal tud kej tko enostavnega kot je menjava olja in filtrov. Pa tud sicer, če se ti zdi predrago, lahko kupiš material sam (seveda mora bit tak kot ga priporoča Hyundai) in ti ga uradni servis vgradi/nalije. Pol pa bo razlika kar naenkrat krepko manjša in se ti nakoncu že ne splača več vozit okoli h lokalcem. Pa tud sicer, po tvojih izračunih mojega preplačevanja me pride za 5 let brezskrbnosti 300 EUR. Sam sem mnenja, da je kadarkoli vredno. Teb mogoče ne... Sistem je isti kot pri zavarovalnicah. Plačuješ kasko, pa se lahko ne zgodi nič in si vbistvu metal denar stran. Če pa se, pa si ga še kako vesel. 5 in 7 letne garancije niso nič drugega. 2 in 3 letne, kot jih ponuja konkurenca so mimo preden izgovoriš ime tvojega modela, servise pa isto preplačaš kot pri mojem. Torej je nakoncu ko potegneš črto vredno. Se pa itaq sam odločiš. Lahko greš že takoj h lokalcu ampak si s tem pač odpišeš garancijo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
Mogoce 10Kkm, ampak recimo da 15Kkm ( dopust itd..). Turbo bencinar? Neumno vprašanje ampak kako veš da i30 ki sem ga prilimal ni turbo bencinar?
mogoce zato, ker tako pravijo podatki? Sicer bi pa ti moral to vedeti, saj ti kupujes avto, menda se bos pa vseeno malo pazanimal preden kaj kupujes ali pac?
Hyundai i30 COUPE
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
Fiat Bravo II T-jet 120KM
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&...
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
predelani na plin (imas tudi placila na obroke in se ti sistem sam odplaca - ce je ze sila):
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
...se pravi se vozis za dobre 6€ na 100km ..to je cca 4.5 l dizla.
ko/ce ga pa cipas na 150KM in 250Nm je pa sploh veselica...poceni voznja/vzdrzevanje z sportnim priokusom
http://www.rsrmotorsport.com/
ne vem no...zame vsekakor neproblematicna odlocitev
RejZoR ::
Če iščeš čisto zanesljivost se drži atmosfercev. Sicer mogoče niso tolk poskočni in tolk high tech, ampak so robustni in na daljši rok bolj zanesljivi. Sam imam 1.4 CVVT bencinarja in se mi zdi solidno poskočen. Ne vem sicer kolk so kej novi i30 težji od starejših, ampak neke blazne razlike ne bi smelo bit. Obrate boš itaq rabil pri vseh takih motorjih, ampak se izjemno rad zavrti, kar je zelo kul.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
No zaradi malih LPT turbinc v novih bencinarjih (ta v t-jet-u mislim da ima max 1bar) se ni potrebno prevec sekirati, pa tudi max navor imas ze pod 2K obrati, tako da je voznja nadvse lagodna.
Sam imam 2.0T LPT turbino in je bil motor cipan pri 80kkm za 25%, na plin predelan pri 174Kkm, sedaj imam 200kkm in ravno par mesecev nazaj mi je mojster pregledal turbino in rekel, da je se vedno kot nova.
Pa avta med voznjo ne ujckam popolnoma nic. Res pa je da se enkrat bolj pogosto menjam olje (na 15Kkm), pa se to ne generik olja (servis), temvec Mobil 1 0W40, pa seveda mrzlega ne pritisnem, ce ga pa fino gonim v obrate ga pa preden ugasnem avto prej vozim cca 5min na lahko da se shladi.
Turbine niso noben bav-bav vec...ce je nebivedu z 86 letnik petko Gt turbo naredu s prvo turbino 750Kkm pol nas nima bit cesa strah
Sam imam 2.0T LPT turbino in je bil motor cipan pri 80kkm za 25%, na plin predelan pri 174Kkm, sedaj imam 200kkm in ravno par mesecev nazaj mi je mojster pregledal turbino in rekel, da je se vedno kot nova.
Pa avta med voznjo ne ujckam popolnoma nic. Res pa je da se enkrat bolj pogosto menjam olje (na 15Kkm), pa se to ne generik olja (servis), temvec Mobil 1 0W40, pa seveda mrzlega ne pritisnem, ce ga pa fino gonim v obrate ga pa preden ugasnem avto prej vozim cca 5min na lahko da se shladi.
Turbine niso noben bav-bav vec...ce je nebivedu z 86 letnik petko Gt turbo naredu s prvo turbino 750Kkm pol nas nima bit cesa strah
RejZoR ::
Te low pressure turbine so bolj kot za performance mišljene za čim čistejše izgorevanje in porabo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Meizu ::
Ne vem kaj se toliko plašite glede turbin. Če le poskrbiš, da avta ne goniš ko je hladen, ter počakaš kakšne pol minute do minuto ko se ustaviš na črpalki na avtocesti ipd. potem turbina ne bo šla kar tako. Nismo več leta 1980 no :)
Buggy ::
Te low pressure turbine so bolj kot za performance mišljene za čim čistejše izgorevanje in porabo.
tako je, pa za zvezno dostavljanje navora ze iz nizkih obratov in potem ga drzijo se zelo dolgo na istem nivoju...brez nekih sokantnih "spikov", zato pa pravim, da je to ena izmed najbolj posrecenih kombinacij LPT+LPG
theBill ::
Hyundai i30 je fajn avto za peljat, resda nisem testiral bencinarja ampak najmocnejsega dizla z max. opremo, in me je pozitivno presenetil. Dobre vozne lastnosti, lega na cesti, polozaj za volanom. Sam bi na tvojem mestu za poskocnost pogledal za mocnejsim bencinarjem, ker ti avto kmalu postane presvoh, treba je vzeti v obzir da ima avto ze v osnovi 1300 kg. Bolje imeti kaksen ccm/KM vec in jih ne stalno koristiti, kot majhen mlincek vedno priganjati do daske.
Pa ravno na uradnih servisih ponavadi sraufajo najvecji zelenci in vajenci, nezahtevna dela pa sploh. Ne poznam nobenega, ki bi direktno iz srednje sole svojo garazo odprl
Ce avto zaupas kar enemu "lokalcu", za katerega ne ves, kako sploh dela, je to cisto tvoj problem. Ta boljsi lokalci so ponavadi mehaniki, ki so zaceli na uradnih servisih in kasneje sli na svoje, zato so precej zverzirani za dolocene znamke, poznajo njihove hibe, itd. Avto se pelje k takemu in ne kar nekomu. Tudi ura dela je vsaj pol cenejsa, kot na uradnem servisu, narejeno je pa dobro, ker dela za lastni kruh in mu je v interesu, da je stranka zadovoljna in se vrne. Na uradnem servisu jim ponavadi dol visi, mehanik dobijo tisto fiksno placo in to je to.
@Akasa
Teb se mogoče zdi nateg, sam pa raje vidim, da avto pripeljem nekomu, ki ve kaj dela. Ker vsi ti lokalci so vglavnem totalni šalabajzerji in ne vem če bi jim zaupal tud kej tko enostavnega kot je menjava olja in filtrov.
Pa ravno na uradnih servisih ponavadi sraufajo najvecji zelenci in vajenci, nezahtevna dela pa sploh. Ne poznam nobenega, ki bi direktno iz srednje sole svojo garazo odprl
Ce avto zaupas kar enemu "lokalcu", za katerega ne ves, kako sploh dela, je to cisto tvoj problem. Ta boljsi lokalci so ponavadi mehaniki, ki so zaceli na uradnih servisih in kasneje sli na svoje, zato so precej zverzirani za dolocene znamke, poznajo njihove hibe, itd. Avto se pelje k takemu in ne kar nekomu. Tudi ura dela je vsaj pol cenejsa, kot na uradnem servisu, narejeno je pa dobro, ker dela za lastni kruh in mu je v interesu, da je stranka zadovoljna in se vrne. Na uradnem servisu jim ponavadi dol visi, mehanik dobijo tisto fiksno placo in to je to.
Buggy ::
Ce avto zaupas kar enemu "lokalcu", za katerega ne ves, kako sploh dela, je to cisto tvoj problem. Ta boljsi lokalci so ponavadi mehaniki, ki so zaceli na uradnih servisih in kasneje sli na svoje, zato so precej zverzirani za dolocene znamke, poznajo njihove hibe, itd. Avto se pelje k takemu in ne kar nekomu. Tudi ura dela je vsaj pol cenejsa, kot na uradnem servisu, narejeno je pa dobro, ker dela za lastni kruh in mu je v interesu, da je stranka zadovoljna in se vrne. Na uradnem servisu jim ponavadi dol visi, mehanik dobijo tisto fiksno placo in to je to.
tocno tako, drugo je ce te garnacija veze na sam servis...
Jaz sem imel z uradnim servisom vedno tezave...vozil tja do 5let starosti avta.
Olja je bilo vedno cez MAX (sem ga sel na Petrol crpat ven z duzlom), enkrat so mi pozabili prisraufati nosilec motorja in je pri pospesevanju tolklo kot sto mater, enkrat sem pri menjavi zimskih koles opazil, da imam potrgana dva! od petih vijakov (pnevmaticno orodje FTW), o lakiranju (kasko) ne bom sploh zgubljal besed in zivecev, da o tem kako so diagnosticirali ropot pri zagonu hladnega motorja (pa ne samo en pooblascenec) vsak je imel svojo horror zgodbo (cca 1-2KEUR popravila)...na koncu sem nasel resitev sam, na tujih specializiranih forumih ...bil je hidro mehanski odmikac verige odmicne gredi, ki je imel serisko napako (to bi morali vedeti) Upgrade del za 120EUR +30EUR delo pri specialistu za te motorje (resitev sem mu podal sam) sploh ne govorim...
Da ne govorim o tem, ko je nehala delovati AVT klima in so mi podajali uradni servisi spet cene od 1K za original kompresor in delo pa do 600EUR za repliko ...specialist za avtoklime mi je zamenajal samo elektroniko na kompresorju in rekel, da je to klasicna napaka..cena 100EUR z delom.
Kurc jih gleda
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
RejZoR ::
Lej, vi imate pač tako mnenje, jezst imam drugačno. Servis kjer sem ga kupil in kjer ga tud servisiram vodi starejši stric, ki se s Hyundai ukvarja že desetletja in ekipa za njim je tam praktično od začetka. Pač družinska firma. Tam smo kupili že 3 avtomobile, vse 3 smo servisiral tam oz ga sam še vedno. Če ne bi bili korektni tega ne bi počeli že 13 let. Pa nismo glih neznalci, ki bi padli na vsako foro, ki ti jo servira servis. In dokler se bojo obnašal tko korektno bom brez slabe vesti vozil k njim. Zaenkrat se še držim takega mnenja. Ne moreš pa kar veselo posploševat vse počez, da so vsi uradni servisi zarad tega zanič, ker si ti imel slabo izkušnjo.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
Lej, vi imate pač tako mnenje, jezst imam drugačno. Servis kjer sem ga kupil in kjer ga tud servisiram vodi starejši stric, ki se s Hyundai ukvarja že desetletja in ekipa za njim je tam praktično od začetka. Pač družinska firma. Tam smo kupili že 3 avtomobile, vse 3 smo servisiral tam oz ga sam še vedno. Če ne bi bili korektni tega ne bi počeli že 13 let. Pa nismo glih neznalci, ki bi padli na vsako foro, ki ti jo servira servis. In dokler se bojo obnašal tko korektno bom brez slabe vesti vozil k njim. Zaenkrat se še držim takega mnenja. Ne moreš pa kar veselo posploševat vse počez, da so vsi uradni servisi zarad tega zanič, ker si ti imel slabo izkušnjo.
..in drzi se ga ce si z njim zadovoljen! Mislim, da nihce ne posplusuje ne v eno ne v drugp stran, lahko pa tako kot ti podamo svojo izkusnjo, da ne bo vsak mislil da so uradni servisi nekaj od boga danega by default.
Primer izpred prejsnega tedna. Ford uradni servis. C-Max 1.8 bencinar kupljen nov pri njih (garancija). Motorju so ze od zacetka pri hitrem odvzemu plina padli obrati pod 500rpm, kar je rezultiralo ali crkljot masine pri dodajanju vnovicno gasa ali pa totalno neodzivnost nekaj casa. Spet par razlicnih uradnih servisov (garancija), kjer nihce ni znal nicesar ugotoviti. Sedaj ko je izven garancije je sodelavec sel spet na uradni servis, ker je videl da je prisel nov firmware za motor in dashborad. Placal 50€ za upgrade SW in ko je videl, da je se vedno isto ter na dashboradu ni nove funkcije (upshifting) je sel z ODBII priklopom in programom (ebay) sam preveriti verzije in so bile se vedno stare.
Toliko o tem...avto mu se vedno ne deluje kot je treba...je pa potem spet po forumih gledal in nasel neko resitev, preizkusil sam doma z izvijacem in sprejem za cistiti kontakte in pravi da je zaenkrat OK (delal sicer prejsnji teden).
theBill ::
Ne moreš pa kar veselo posploševat vse počez, da so vsi uradni servisi zarad tega zanič, ker si ti imel slabo izkušnjo.
A bejz? A ti pa lahko posplosujes in na en mah vse privatnike (katere sam slabsalno nazivas z lokalci) oznacis za salabajzerje? Pa sploh lastne izkusnje nimas, ce vse avte samo na uradni servis vozite.
Vsi uradni servisi pac niso "druzinski", in tam naletis na svasta, kot je ze Buggy napisal iz VECIH lastnih izkusenj.
RejZoR ::
Ne moreš pa kar veselo posploševat vse počez, da so vsi uradni servisi zarad tega zanič, ker si ti imel slabo izkušnjo.
A bejz? A ti pa lahko posplosujes in na en mah vse privatnike (katere sam slabsalno nazivas z lokalci) oznacis za salabajzerje? Pa sploh lastne izkusnje nimas, ce vse avte samo na uradni servis vozite.
Vsi uradni servisi pac niso "druzinski", in tam naletis na svasta, kot je ze Buggy napisal iz VECIH lastnih izkusenj.
In seveda sem nekje zapermej omenil, da k neuradnem nismo nikoli peljal, da streljaš take kozle. Dej prosim nauč se brat...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
gruntfürmich ::
variante okoli škode:
fabia nova, rapid nov - 2013, oktavia 2012.
podobno verjetno kakšen seat.
fabia nova, rapid nov - 2013, oktavia 2012.
podobno verjetno kakšen seat.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90153 (55697) | lucky13 |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 65816 (49582) | kljhjkhkjh |
⊘ | Golf 5 - mnenja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 54681 (50902) | BigWhale |
» | IZBIRA MED AUDI A6 in A3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 32887 (27349) | miraldi |
» | Hyundai Accent, Kia Cerato, Chervolet Lacetti? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10321 (9177) | Super Sonic |