» »

tdi ali tsi

tdi ali tsi

1 2
3
4

SkIDiver ::

Najbolj navdušujoči so znalci, ki pametujejo o TDI na koncu pa niti ne vedo ali se je PD ali CR motor vgrajeval v določen model:)) Da ne govorimo o pametovanju okoli TSI-ja.

No pa še dva TSI-ja iz prve roke.
Polo, 1.2 TSI 90KS, star leto in en dan z 7882km na števcu na prvem rednem servisu. Povprečna poraba je 7.2-7.4L pri čemer je 90% mestne vožnje in 10% relacijske, voznica pa ženska. Nobene napaka ne avtu, veriga brez znakov okvare.
Ibiza, 1.2 TSI 105KS, stara cca 7 mesecev, prevoženih okoli 11k km s povprečno porabo 6.3-6.5L pri čemer je 70% relacije in 30% mestne vožnje. Voznik moški, nobenih težav z verigo.

Težave z verigam so imeli 1.2 in 1.4 TSI-ji. Največ težav za 1.2 sem zasledil pri 105KS modelih pri VW-ju in močnejših 1.4 TSI modelih (vse kar je bilo več od 122 in 125KS). Vmes pa seveda tudi 1.4 TSI z 122 in 125KS motorji.
Čisto na prst bi rekel, da sem najmanj okvar s TSI-ji zasledil pri Škodi in Seatu. Audija z TSI, razen 1.8 in 2.0 niti nisem spremljal. A3 z 1.2 in 1.4 TSI so precej redki.

Nekaterim so menjali verigo po 2x pa je bila težava še vedno prisotna v obliki ropota verige. Strošek verige pri 1.2 TSI znaša cca 250EUR + delo katerega mislim, da je za 2.5 ure (nisem 100% za ta podatek).

Za zaključek... Za 10k km letno je škoda kupovati dizla, če nabiraš teh 10k km s kratkimi vožnjami. Imel boš samo težave in stroške zaradi pacanja DPF-ja in EGR-ja. Je TSI dobra izbira? Če kdo mene vpraša je, dokler ne naletiš na težave. Če imaš garancijo se ne obremenjuješ najbolj. Če je nimaš pa požreš nekaj preko 300EUR za menjavo verige. Osebno se ga ne bi bal kupiti, če me ne bi bolj navdušil bistveno bolj poskočen 1.8 TSI, ki je mimo grede tudi daleč daleč bolj zanesljiv od 1.2 in 1.4 a ne tako hudičevo bolj lačen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

RejZoR ::

Sam to je pa mal blamaža VW znamke, da njihova budget sestrska firma nima težav z istimi motorji.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SkIDiver ::

Motiti se je človeško. Nečloveško je, da se niso naučili na napakah, razen če so določenim nesrečnim lastnikom vgrajevali prvotni design verige in napenjalca, da so morali po 2x menjati verigo.

mn ::

RejZoR je izjavil:

Sam to je pa mal blamaža VW znamke, da njihova budget sestrska firma nima težav z istimi motorji.


V bistvu je to logično. Škoda dobi staro in preizkušeno tehnologijo kjer so porodne težave že odstranjene.

RejZoR ::

To je veljalo včasih, ko so Škode in Seati dobivali eno in dve generaciji starejše motorje. Sedaj pa imajo iste motorje, razlikujejo se samo po znački, ceni in konfiguraciji opreme.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mn ::

RejZoR je izjavil:

To je veljalo včasih, ko so Škode in Seati dobivali eno in dve generaciji starejše motorje. Sedaj pa imajo iste motorje, razlikujejo se samo po znački, ceni in konfiguraciji opreme.


Ja sedaj ko so TSI motorji že stara in preizkušena tehnologija :)

SkIDiver ::

mn je izjavil:


Ja sedaj ko so TSI motorji že stara in preizkušena tehnologija :)


Not. Zadnja serija golfa in octavie imata isti 1.2 TSI motor. EA211 z 16V in zobatim jermenom;)

mn ::

SkIDiver je izjavil:

mn je izjavil:


Ja sedaj ko so TSI motorji že stara in preizkušena tehnologija :)


Not. Zadnja serija golfa in octavie imata isti 1.2 TSI motor. EA211 z 16V in zobatim jermenom;)


OK, očitno se motim. Nisem vedel, da so šli na klinasti jermen. Ne spremljam odkar sem kupil vozilo.

SkIDiver ::

So šli ja. Vendar ne na vseh modelih. Recimo Rapid SB 1.2 TSI se prodaja s starim EA112 motorjem z verigo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

shinko ::

Sine, ko boš menjaval variabilni turbo, se boš po glavi tepel kako si zaničeval SDIje.


Kdo je zaničeval SDI-je?

Mimogrede OP, koliko pomladi šteješ? :)


Kakšno vezo ima to? Boš mi svetoval drugače, če ti povem da sem 28 ali 38?


Hvala vsem ki ste podali lastne izkušnje s tsi motorji!

LP

SkIDiver ::

Če ti bo v pomoč še nekaj čtiva iz VW foruma. Če si vzameš čas in malce prečešeš forum boš našel uporabne informacije.
TSI motorji
Motor 1.2 TSI, 66 kW (Polo) - izkušnje
1.4, 1.4 tsi, 1,2tsi izkušnje, problemi...

Bedarije o uničenju turbine in podobne pa raje presliši. Turbina je potrošen material kot vsak drug. Enim dela par 10k km, drugim par 100k km. Če le nimaš nesreče, da si naletel na kak slab primerek mora ob ustreznem rakovanju in servisiranju zdržati vsaj 200k km. Zlato pravilo pri turbini; hladen motor segrej na delavno temperaturo (tukaj je bistvena temperatura olja, ki podmazuje ležaj turbine) in preden motor ugasneš počakaj, da se ima rotor turbine čas umirit (če motor ugasneš se rotor še vedno vrti olja za podmazovanje pa ni več).

MeGreat ::

če motor ugasneš se rotor še vedno vrti olja za podmazovanje pa ni več).

V bistvu je problem le, če turbino fejst pregreješ, npr na avtocesti, potem pa ustaviš npr na pumpi in takoj ugasneš avto. Turbina se z oljem hladi, in ko se ugasne motor pretoka ni več, posledično se olje ki je ostalo v turbini lahko zapeče, to pa uniči ležaj

SkIDiver ::

Tudi to. Drugi del zgodbe pa je, da je ležaj drsni in je vmesen sloj olja potreben, da ne prihaja do trenja ležaja. Ni pritiska ni olja vmes.

Blinder ::

ja glej če te tok skrbi dej z šraufencigrom zablokiraj lopatice turbine preden ugasneš avto. da ne bo ribala na suho ko boš ugasnu motor
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SkIDiver ::

Mene nič ne skrbi. Mogoče tebe?

Blinder ::

pa kolko časa rabi ta rotor turbine da se umiri po tvoje? turbine imajo nizko vztrajnost. želja je, da ko se pritisne na gas da se čimhitreje zavrtijo do ciljne hitrosti, čim manjši turbo lag. Sem površno prebral kar si napisal, sem mislil, da si napisal dase počaka par minut da se turbina umiri
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Relanium ::

Ohhh, spet sami turbo-poznavalci na kupu vidim :D

stara mama ::

SkIDiver je izjavil:


Bedarije o uničenju turbine in podobne pa raje presliši. Turbina je potrošen material kot vsak drug. Enim dela par 10k km, drugim par 100k km. Če le nimaš nesreče, da si naletel na kak slab primerek mora ob ustreznem rakovanju in servisiranju zdržati vsaj 200k km.

Potrošni material praviš.....
Zategadelj pa vam prov prvoščim čim več uničenja turbinskih ležajev, ker ste sploh prpravljen sprejet tako drage zadeve kot nek potrošni material in take avte veselo kupujete.
Sj ne da proizvajalec doda še druge zadeve kot je...... nevem dvomasni vztrajnik, pa še kaka cvetka se najde.
Ampak baje je tud to potrošni material....... zlo drag potrošni material.

Medtem ko SDI spet vsega tega nima........ ufff a sploh rabi ta moj polo 1.9 SDI kej potrošnega materiala?
Moram počas menjat, ker premal potrošnega materiala na njem zapravim....... ste me prepričal ;)
Jutr bo na avto-netu!!

Blinder ::

nep ti raje mel v polotu 1.4 tdi, z 190 nm navora proti 128 od sdi-ja, večjo močjo, nižjo porabo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

stara mama ::

Nep

Raj mam robustno mašino kot krhek mlinček ;)

Sj veš..... težko žensko boš težje polomu, pa še nihče ti je ne bo želel speljat in še spizdit ti ne more ;)
win/win/win 8-)

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Zame je konjska vprega še boljša izbira. Mogoče ni tako hiter način prevoza, lahko pa grem čez drn in strn. Win-win.

Blinder ::

hja sam z 1.4 tdi pa privarčuješ na gorivu pa še manj muka ga je vozit ker je zmogljivejši.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Loocas ::

MeGreat je izjavil:

če motor ugasneš se rotor še vedno vrti olja za podmazovanje pa ni več).
V bistvu je problem le, če turbino fejst pregreješ, npr na avtocesti, potem pa ustaviš npr na pumpi in takoj ugasneš avto. Turbina se z oljem hladi, in ko se ugasne motor pretoka ni več, posledično se olje ki je ostalo v turbini lahko zapeče, to pa uniči ležaj


In kako potem delujejo razni start-stop sistemi, ki motor vgašajo in vžigajo tudi večkrat v eni minuti/nekaj minutah?
Matev - najslabši troll vseh časov

krneki0001 ::

Turbina je del motorja in nima bit kaj potrošni material.

Ne vem zakaj bi morala turbina zdržat samo 200.000km? Sem imel turbake (bencinarje) pa je turbina v renault 5 zdržala brez problemov pri prvem lastniku 130.000km in pri meni 420.000km, pa še pri novem lastniku potem okoli 200.000km.
Na saabu 9000 2.0 turbo je turbina tudi zdržala preko 600.000km.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MeGreat ::

Loocas je izjavil:

MeGreat je izjavil:

če motor ugasneš se rotor še vedno vrti olja za podmazovanje pa ni več).
V bistvu je problem le, če turbino fejst pregreješ, npr na avtocesti, potem pa ustaviš npr na pumpi in takoj ugasneš avto. Turbina se z oljem hladi, in ko se ugasne motor pretoka ni več, posledično se olje ki je ostalo v turbini lahko zapeče, to pa uniči ležaj


In kako potem delujejo razni start-stop sistemi, ki motor vgašajo in vžigajo tudi večkrat v eni minuti/nekaj minutah?

Mislim, da če je motor zelo vroč ga start stop ne bo ugasnil, prav tako če je hladen

SkIDiver ::

@Blinder turbo lag je odvisen od kar nekaj faktorjev. Koliko časa rabi turbina, da se umiri nisem nikoli meril. V praksi govorim o nekje 10 sekundah. Pač odvisno kako je zaključena vožnja. Če pripeljem v normalnem tempu na cilj, odpnem pas, pograbim željene predmete po predalčkih in ugasnem motor.
Če na parking prihitim pa počakam nekoliko več. Več kot minuto pa zagotovo nisem nikoli čakal.

@nebivedu nisem rekel, da bi morala samo 200k km zdržat. Dokler se bodo obnavljale in popravljale kot po tekočem traku težko ravno rečeš, da ni potrošen material. Zakaj je tako je pa drugo vprašanje.

krneki0001 ::

Sej se obnavljajo, par tednov po obnovi in menjavi pa še mašina ribne pri 90% avtov, ker mehaniki ne opravljajo svojega dela dobro.
Če menjaš turbino je treba še marsikaj zraven narest, ne samo turbine zamenjat.

Ponavadi če gre turbina, gredo opilki tudi v motor. Ti opilki potem uničijo še plavajoče ležaje odmične gredi in ležaje na glavni gredi. Filter olja in filter v karterju sta premalo, da bi to odstranila iz sistema. Treba je cel motor razdret in ga celega oprat in sčistit. In to ni 500 ali 700 evrov kot marsikdo plača za zamenjavo obnovljene turbine.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

SkIDiver ::

Ja večina res menja samo turbino. So tudi taki, ki ne menjajo niti dovodne in odvodne cevi za olje. Tisto je šele veselica:)

s6c-gEL ::

krneki0001 je izjavil:

Turbina je del motorja in nima bit kaj potrošni material.

Ne vem zakaj bi morala turbina zdržat samo 200.000km? Sem imel turbake (bencinarje) pa je turbina v renault 5 zdržala brez problemov pri prvem lastniku 130.000km in pri meni 420.000km, pa še pri novem lastniku potem okoli 200.000km.
Na saabu 9000 2.0 turbo je turbina tudi zdržala preko 600.000km.

Da je turbina potrošni material se tolažijo pripadniki VW fanboy skupine.

WarpedGone ::

In ni vsaka turbina enaka vsem drugim turbinam.
Delovni pogoji so bistveno različni - dizli imajo tipično precej večje polnilne tlake kot bencinarji (think HPT).
Konstrukcijsko so zadeve narejen različno "robustno" in komplicirano.
Starejše zadeve so imele "oljno" hlajenje turbine in posledično problem z zapekanjem olja v ležaju če se je ugasnil motor z 'razgreto' turbino.
Novejše zadeve majo vodno hlajene ležaje in posledično težav z zapekanjem ni več. So pa kakšne druge, ki se bojo pokazale čez 5 let.

Drži samo to, da večja obremenitev zahteva višjo "kvaliteto" materijala. Če ta ni zadostna, bo trpela življenska doba.
Vse ostalo je pretvorba tega "koncepta" v konkretne številke - crkjot čez 100k ali 1M km.
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

s6c-gEL je izjavil:

Da je turbina potrošni material se tolažijo pripadniki VW fanboy skupine.
Ali pa hajter skupine. Pri treh VW_jih s turbino nisem še niti ene zamenjal.

krneki0001 ::

Dizli na izhodih turbin nimajo nič dost večjih polnilnih tlakov. In vse turbine imajo plavajoči ležaj, ki plava v olju (nima stika s kovino, ko se vrti). In ker je malo ležajev, ki bi zdržali 120.000 ali 160.000 obratov (pa nobenega ki bi delal z vodo), je to največji problem turbin. Če je olje brez smeti in pravilno ogreto, lahko turbino "zlorabljaš", če je zanič olje ali so v njem opilki, bo ta ležaj šel rakom žvižgat.
Zaradi takih stvari se tudi poserjem na predpisano menjavo olja na 30.000km, ker se v olju nabira ogromno smeti, saj in opilkov, je treba olje prej zamenjat, pa lahko še tok pametujejo "znalci" in serviserji. Normalno olje zdrži nekje 8 do 10k kilometrov, nekatera tudi dlje, ampak sposobnost mazanja ni več enaka. Že motul (ki je vsaj par stopnej višje od kakih castrolov in elfov, da o leclerk oljih ne govorimo) predpisuje menjavo na 12.5k, če je pa motor večkrat "zlorabljan" pa še na manj.

Hlajenje turbine je pa čisto druga stvar in nima nič z mazanjem tega ležaja.

Variabilne turbine, kjer lopatice spreminjajo naklon in s tem izhodni tlak pa imajo še en dodatni element, ki se lahko pokvari. Je pa avto zaradi tega z manjšo turbo luknjo (nosilci motorja dlje zdržijo).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

stara mama ::

Zdaj pa še razlož povezavo med turbo luknjo in nosilci motorja

M-XXXX ::

Aston_11 je izjavil:

s6c-gEL je izjavil:

Da je turbina potrošni material se tolažijo pripadniki VW fanboy skupine.
Ali pa hajter skupine. Pri treh VW_jih s turbino nisem še niti ene zamenjal.

3 avte? Totalno nepomembno. Če bi jih vozil 300 pa vsakega ene 100 000km+ bi pa mogoče že lahko se kaj oglašal.

Aston_11 ::

M-XXXX je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

s6c-gEL je izjavil:

Da je turbina potrošni material se tolažijo pripadniki VW fanboy skupine.
Ali pa hajter skupine. Pri treh VW_jih s turbino nisem še niti ene zamenjal.

3 avte? Totalno nepomembno. Če bi jih vozil 300 pa vsakega ene 100 000km+ bi pa mogoče že lahko se kaj oglašal.
Tvoje mnenje je totalno nepopomembno, ker tudi ti nisi imel 300 vozil in z vsakim naredil 100000+ km.

Buggy ::

krneki0001 je izjavil:

Turbina je del motorja in nima bit kaj potrošni material.

Ne vem zakaj bi morala turbina zdržat samo 200.000km? Sem imel turbake (bencinarje) pa je turbina v renault 5 zdržala brez problemov pri prvem lastniku 130.000km in pri meni 420.000km, pa še pri novem lastniku potem okoli 200.000km.
Na saabu 9000 2.0 turbo je turbina tudi zdržala preko 600.000km.


to, da si obcudovanja vreden na vseh podrocjih ze vemo...vseeno pa si ne znam predstavljati R5 Turbo s 750.000km, kaj sele tak avto s prvo turbino, kot ti pravis 8-O

Sem tudi iz tistih casov, ko so bili to "road racerji", ki smo jih vsi obcudovali in slucajno sem poznal nekega mehanika, ki je tak avto imel kar nekaj casa (vecina je bila hitro obrnjena na streho, ker je turbina naenkrat prijela pri srednjih obratih in v ovinkih ljudje niso znali krotiti/dozirati gasa v tem avtu) in je tudi sam menjal turbino dvakrat, kar jaz vem.

...nekako tako pravijo tudi ljubitelji tega avta:

Water cooled turbos tend to last more, but 20.000-100.000 km is a good approximation to a turbo life.

pretiravat res ni lepo >:D

M-XXXX ::

Tvoje mnenje je totalno nepopomembno, ker tudi ti nisi imel 300 vozil in z vsakim naredil 100000+ km.

V primeru, da sem kjerkoli napisal, da se to meni ni zgodilo in potem navezal, da so zato VSEM enakim izdelkom ne more to zgodit (ali pa, da se težje) absolutno nepomembno.

VENDAR tega nisem nikoli ne rekel, ne trdil in se vedno sklicujem na podatke iz večjega vzorca. Kdorkoli me vpraša (recimo za moj avto) mu rečem dva podatka: prvi je, da JAZ NIMAM NOBENIH TEŽAV, drugi je pa to, da avto (vrsta/serija) na splošno nima težav. Prvi primer ni s drugim popolnoma nič povezan, drugi pa s prvim tudi ne.

krneki0001 ::

stara mama je izjavil:

Zdaj pa še razlož povezavo med turbo luknjo in nosilci motorja


Očitno tapravega turbaka še nisi imel. Ker bi drugače vedel.

Buggy je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Turbina je del motorja in nima bit kaj potrošni material.

Ne vem zakaj bi morala turbina zdržat samo 200.000km? Sem imel turbake (bencinarje) pa je turbina v renault 5 zdržala brez problemov pri prvem lastniku 130.000km in pri meni 420.000km, pa še pri novem lastniku potem okoli 200.000km.
Na saabu 9000 2.0 turbo je turbina tudi zdržala preko 600.000km.


to, da si obcudovanja vreden na vseh podrocjih ze vemo...vseeno pa si ne znam predstavljati R5 Turbo s 750.000km, kaj sele tak avto s prvo turbino, kot ti pravis 8-O

Sem tudi iz tistih casov, ko so bili to "road racerji", ki smo jih vsi obcudovali in slucajno sem poznal nekega mehanika, ki je tak avto imel kar nekaj casa (vecina je bila hitro obrnjena na streho, ker je turbina naenkrat prijela pri srednjih obratih in v ovinkih ljudje niso znali krotiti/dozirati gasa v tem avtu) in je tudi sam menjal turbino dvakrat, kar jaz vem.

...nekako tako pravijo tudi ljubitelji tega avta:

Water cooled turbos tend to last more, but 20.000-100.000 km is a good approximation to a turbo life.

pretiravat res ni lepo >:D


Nič ne pretiravam, ta avto sem imel najdlje od vseh in naredil z njim največ kilometrov. Kupil sem ga z 130.000km, prodal pri 550.000km in na avtu je bila prva turbina, novi lastnik je naredil še ene 200.000 potem pa avto popolnoma obnovil in avto se še danes vozi po cestah, samo da ni več črne barve, ampak bele. Sem se ene par tednov nazaj pogovarjal s sedanjim lastnikom tega avta. In kaj je tukaj pretiravanje?
Je pa res, da sem ga čuval in delal z njim tako kot se dela s takim avtom. Pravilno ogret mora bit, olje mora bit prave temperature, potem ga pa šele pohodiš do polnih obratov (nad 2500), pa ko se sem se ustavil, sem vedno počakal ene 2 minuti, pa šele potem ugasnil avto. Imel je pa avto še ene par sprememb, ki sem jih pa dobil na netu - 2 litra več vode za hlajenje, liter več olja in hladilnik olja poleg navadnega hladilnika (v originalu je ta avto imel hladilnik olja vgrajen v vodni hladilnik).

Če pa ljudje tega avta niso znali vozit, je pa njihov problem. Do 2500 obratov je bila petka turbo avto kot petka z 1.1 motorjem. Nikamor ni šla. Nad 2500 obratov pa se je avtu strgalo. In to je bil problem pri zaviranju in pospeševanju za voznike, ki so bili navajeni NA avtov. Največ nesreč je bilo pa zaradi pospeševanja v ovinkih ali pa na avtocestah. Pred ovinkom si moral dat v prestavo višje, da je avto zgubil obrate in da ni bilo takih pospeškov, ko pa si prišel iz ovinka, pa 2 prestavi nižje in gas do konca. Ali pa recimo na avtocestah se jih je veliko zličkalo, ker so bili za avtom, prestavili prestavo ali dve navzdol, da bi ga prehiteli in se je avtu strgalo, pa so se zaleteli v vozilo pred sabo. Poanta je bila, da si moral zapeljat na prehitevalni pas, potem pa prestavit dve prestavi nižje.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

damjandfdf ::

Lp.Prosim za pomoč. Rad bi kupil škodo yeti 1.2 tsi. Motor je že na jermen. Se splača kupiti,ker se bojim da je ta mlinček preslab za to težino vozila. Da dodam,delam kratke relacije in letno cca 10kkm

hojnikb ::

testiraj ga.
#brezpodpisa

Han ::

Ta mlinček zadošča. V octavii je povsem ok.

damjandfdf ::

Normalno da ga bom testiral. Ampak ko vidim maso vozila 1.3t in 1.2 motor se bojim da bo hitro izdihnil. Koliko km kaj zdržijo tile motorji v yetiju? Seveda pod normalnim servisiranjem.

bambam20 ::

damjandfdf je izjavil:

Normalno da ga bom testiral. Ampak ko vidim maso vozila 1.3t in 1.2 motor se bojim da bo hitro izdihnil. Koliko km kaj zdržijo tile motorji v yetiju? Seveda pod normalnim servisiranjem.


Tukaj imaš zbrane tehnične podatke za vse motorje , ki so jih vgrajevali.

https://www.auto-data.net/en/skoda-yeti...

Zdaj, za kaj se odločit pa ne bi vedel. Zagotovo pa ne bi vzel osnovnega 1.2 turbinca. Če že, potem 1.4TSi ali pa 2.0 tDi.

hojnikb ::

kakrkoli vzames, glej da bo na jermen, ker tsiji z ketno niso bli kaj prida.
#brezpodpisa

damjandfdf ::

Žal 1.4 tsi jev nisem našel da bi se prodajal. Ampak sledim oglasom.

Ta motor je že na jermen.

Vglavnem tako da ni kaj blesav avto za kratke relacije?

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ce jemljes turbo bencinarja samo zato ker mas kratke razdalje, nebo kaj prida razlike proti dizlu. oboje ma egr, injektorje, turbo... edino dpf ma se dizl zram...

govorim za to, ker je lahko izibra dizlov dost bolsa...
#brezpodpisa

damjandfdf ::

Ja ampak dizli so 4x4 in z tem dražje servisiranje in vzdrževanje.

hojnikb ::

1.6 ni z 4x4..
#brezpodpisa

Gr8t ::

krneki0001 je izjavil:

Če pa ljudje tega avta niso znali vozit, je pa njihov problem. Do 2500 obratov je bila petka turbo avto kot petka z 1.1 motorjem. Nikamor ni šla. Nad 2500 obratov pa se je avtu strgalo. In to je bil problem pri zaviranju in pospeševanju za voznike, ki so bili navajeni NA avtov. Največ nesreč je bilo pa zaradi pospeševanja v ovinkih ali pa na avtocestah. Pred ovinkom si moral dat v prestavo višje, da je avto zgubil obrate in da ni bilo takih pospeškov, ko pa si prišel iz ovinka, pa 2 prestavi nižje in gas do konca. Ali pa recimo na avtocestah se jih je veliko zličkalo, ker so bili za avtom, prestavili prestavo ali dve navzdol, da bi ga prehiteli in se je avtu strgalo, pa so se zaleteli v vozilo pred sabo. Poanta je bila, da si moral zapeljat na prehitevalni pas, potem pa prestavit dve prestavi nižje.

Lol, ali je imel ta avto 1000+KM?
No, če je bil ta drugi Maxi Turbo, potem še verjamem, to so res nore številke:
http://www.zeperfs.com/en/fiche1820-ren...
http://www.zeperfs.com/en/fiche1536-ren...
Prvi ima pa 210Nm, ne vem kako lahko to trga.

Jaz sem se najbolj smejal, ko sem Cliota 3 RS peljal na servis ali druga popravila, potem sem pa od mehanikov slišal zgodbice koliko se jih je razbilo. Ne vem kako lahko tak avto razbiješ, saj ne gre nikamor.
S preveliko hitrostjo v ovinku se pa lahko razbiješ tudi s 50KM, saj tudi tisti gre 100 v preveč zavit ovinek.


Če je motor dovolj močan, so pa meni glupa vprašanja. Recimo že enemu človeku včasih ni dovolj 500KM, če bi se rad afnal po cesti, po drugi strani pa če se hoče mirno počasi pripeljat na cilj, mu je dovolj že manj kot 100KM.
Vsak avto ima pa vsaj tak motor, da lahko prideš povsod po glavnih cestah kjer nimajo problemov niti tovornjaki, oz. nekateri so polno naloženi in potem vozijo 20km/h v klanec.

Oz. kot splošno priporočilo bi dal prožnost 80-120km/h v 5. 15s in manj. Ker sem gledal novega Cliota, pa ima 0.9 90KM 20s, 1.5 dizel 90KM ima pa 15s.
15s res mora imet, tolk je imel moj 1.6 105KM, pa bi rekel da je to nek minimum za normalno vožnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Gr8t ()

springfield ::

Zakaj pa v 5.? Zakaj ne bi dal v 4. in mocenje pospesil?
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7119255 (4654) jest10

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7227178 (25173) dzinks63

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12842535 (38243) Mavrik
»

Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515165 (13140) MaticKregar
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650941 (47822) Matwic

Več podobnih tem