» »

tdi ali tsi

tdi ali tsi

«
1
2 3 4

shinko ::

Pozdravljeni,

prosim za pomoč pri izbiri motorja. Sem pred nakupom rabljenega avtomobila. Že več let vozim Golfa 4 s katerim sem zelo zadovoljen, zato sem se odločil da bo naslednji avto tudi Golf. Za budget ki ga imam (10-11k€) vidim, da dobim šestke med letnikom 09 in 11.

Letno naredim okoli 10000 km (cca 40% mesta, 60% avtocesta). Gledal sem 1,6 TDI in 1,2 ali 1,4 TSI. Če ima kdo omenjene motorje prosim za čimveč nasvetov. Ali priporočate kateri drugi motor? S katerimi je najmanj težav?

LP

Zheegec ::

Uau, sem šel pogledati na avto.net in res so letnik 2010 okoli 10-11k€. Kaj so zlati, ali sem kaj spregledal? :)

V glavnem imajo dizli tega letnika vsi DPF filter (ne glede na znamko), tako da če imaš veliko mestne vožnje in malo Km vsekakor vzemi bencinarja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

shinko ::

Imaš kakšne izkušnje s tsi motorji?

mitja73 ::

Za 10k km letno se finačno ne izplača kupit dizla, tako da TSI. Dobiš pa za ta denar kako drugo znamko enake kvalitete letnik 11 ali celo 12.

pviran3 ::

Za 10000km letno je verjetno na račun vzdrževanja cenejši bencinar.

shinko ::

Katero znamko pa imaš v mislih? Če je enake kvalitete ne vem zakaj bi zamenjal, saj sem bil do sedaj s vw zelo zadovoljen.

Imaš kakšne izkušnje s tsi motorji?

lp

mitja73 ::

Samo za primer, nič ne vsiljujem, niti nimam Citroena, ampak za ta denar dobiš že novega C4 z 0km
Za 27km na dan (10k letno) je pa precej vseena znamka.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=809...

PINki ::

Registriraj se na team-vw forum in tam povprasaj uporabnike, ki vecinoma vozijo te masine.

shinko ::

Hvala vsem, prosim pa še koga ki vozi tsi motor za kakšen komentar.

lp

pviran3 ::

Ja, tsi točiš bencin in se voziš. Edino pri vožnji >100km poraba lepo naraste: Pri cca 90kmh računalnik kaže cca 3,5-4, pri 130 pa 6,5+ l/100 pri polo 1.2 TSI

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pviran3 ()

shinko ::

@pviran3 Kateri letnik je Polo? Koliko km si naredil z njim?

akasa ::

1. mašine z tsi so ble kr dost poblematičen (predvsem z ketno).. nevem pa do kdaj so kritične.. pozanimi se mal na vw forumih.. pa tut taprve 1.6 tdi niso ble biser.. Mal se pozanimi o točnih modelih mašin

pviran3 ::

@Sinko: 2012 letnik, 15000km.

Aston_11 ::

Morda 2.0 TDI 110 KM, ker je to bila serija motorjev, ki je nadomščala luknjo do prihoda 1.6 TDI mašin. Šlo je za zadnje motorje v seriji, recimo, da so jim uspeli odpraviti vse napake, če so bile.

mikojan ::

po kateri logiki rajši star 2.0 110 kot novi 1.6 105, ki nadomešča starega? zakja mu ne predlagaš da vgradi motor od golf I diesel, 1.5 50 konjev, že ki je preverjena roba?

Aston_11 ::

mikojan je izjavil:

po kateri logiki rajši star 2.0 110 kot novi 1.6 105, ki nadomešča starega? zakja mu ne predlagaš da vgradi motor od golf I diesel, 1.5 50 konjev, že ki je preverjena roba?

Zakaj star? letnik 2009 je star motor? Rabljen avto kupuje, po tvoje bo dobil v rabljenem 150 KM CR 2.0?!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

mikojan ::

ja če so ga nadomestili z 1.6 105 je to že star motor. 2.0 110 ima common rail ali pumpe-duse?

Aston_11 ::

Vozil sem G VI 1.6 TDI in 2.0 TDI 110. Ugani, kateri je boljši. CR ima, itak. Enake motorje, 140 KM, so vgrajevali do nedavnega. Sedaj vgrajujejo 150 KM. Kozmetična razlika, nič drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

s6c-gEL ::

mikojan je izjavil:

ja če so ga nadomestili z 1.6 105 je to že star motor. 2.0 110 ima common rail ali pumpe-duse?

List of Volkswagen Group diesel engines @ Wikipedia

PD (star)
1.9 R4 TDI PD 43-118kW

CR (nov)
2.0 R4 16v TDI CR 81-135kW

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

mikojan ::

2.0 tdi so bili PD in CR, vir: zgornji link na wikipediji

Aston_11 ::

V G6 so vgrajevali CR.

Free Bird ::

Evo izkušnje z Golf VI 1.2 TSI, 105 KM.
Vsak trenutek se bo odvrtelo 30000 km, crknilo še ni nič. Če se po avtocesti pelješ tam okoli 100-110 km/h je poraba od 5 do 5,5 l. Pri 130 pa slabih 7 l , tako kot pri mestni vožnji.
Drugače se avto vozi lepo. Motor je prožen, pospeški solidni.
Skratka, čez TSI sem do sedaj brez pripombe.

Aja, to še. Ketna je bila kritična pri 1.4 TSI motorjih.

gensi ::

Golf 2.0 TDI - 110 KM (mislim, da od letnika 2008 dalje - Golf VI) ima praktično enak motor kot Golf 2.0 TDI - 140 KM (razlika je v nastavitvah elektronike). Dotični motor se verjetno z minimalnimi spremembami še danes vgrajuje v Golfa.

Je pa res, da ti TDI-ja odsvetujem za uporabo kratkih voženj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gensi ()

shinko ::

Hvala z vsem za nasvete. Odločam se med 1,2 in 1,4 TSI.

Zanima še me če so ti problemi z verigo bili samo na začetku in so po garancijskem popravilu oz menjavi verige težavo odpravili? Kdaj se delajo veliki servisi na avtih s ketnami?

MeGreat ::

So imeli kar velike probleme z verigami. Jaz ziher ne bi kupil tsi.

Kupi 1.6 tdi ta ni imel večjih problemov

b3D_950 ::

So imeli kar velike probleme z verigami.


So imel ali jih še imajo? Ni bil ta problem like pred 10 letimi nazaj?

MeGreat ::

Ja glej pogooglaj, pa boš našel kar nekaj slik uničenih motorjev zaradi verig. Ta problem je bil par let nazaj. 10 let nazaj sploh nevem če so že bili tsi-ji

shinko ::

@MeGreat:

Delam samo 10k km na leto od tega 40% mesta in kratke relacije, tako da mislim da se mi dizel ne splača.

Koliko sem razbral iz forumov, so imeli tsi-ji težave s ketnami, ampak so jih uporabniki vozili nazaj, da so jim jih garancijsko zamenjali in porihtali, tako da če kupim rabljenega tsi-ja je verjetno ta težava že odpravljena. Ali se motim?

Ja glej pogooglaj, pa boš našel kar nekaj slik uničenih motorjev zaradi verig. Ta problem je bil par let nazaj. 10 let nazaj sploh nevem če so že bili tsi-ji

Prvi TSI motorji so bili že v Golf 5 letnik 2004, kar je točno 10 let. Verjetno so v teh letih odkrili že vse napake in ji odpravili?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shinko ()

MeGreat ::

Po želji, jaz bi raje vzel kakšno toyoto če želiš bencinarja. Odlični agregati

RejZoR ::

Prve generacije TSI motorjev so imel težave, te zadnje generacije pa pomoje niso več problematične. So pa to GDI+Turbo motorji in imajo kar luštno moč. Sam sem pred leti tud gledal Polota z 1.2 TSI, sam sem se pol odločil za i30 z 1.4 NA mašino.

Če gledaš, 1.2 TSI je mislim da 109 konjev, kar je za normalno rabo kar luštna moč. Vprašanje če 1.4 TSI sploh rabiš, razen če imaš rad bolj poskočen avto in ga rad kdaj pa kdaj pohodiš. Pol pa go for it. 1.2 TSI ima okol 10 sekund od 0-100, 1.4 bi moral imet pod to mejo, kar je za družinski avto kar ok pospeševanje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zheegec ::

Zakaj sploh ta omejitev na VW, ki je glede na konkurenco zelo drag? 11k za letnik 2010 se mi zdi noro drago, razen če je zlat vsaj en večji del avtomobila.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

wind ::

1.2TSI letnik 2010 so sigurno imeli težave z verigo. Zamenjava je cca. 700e.
w

shinko ::

1,2 tsi ima 105 konjev, 1,4tsi pa 123 ali 160 (ta mislim da ima še kompresor, prva dva pa samo turbino). Glede na to da med 1,2 (105) in 1,4 (123) ni neka razlika v porabi bi raje imel 1,4. Gledam pa letnike med 2009 do 2011.

Iščem koga ki ima tak motor dalj časa in je z njim naredil malo več kot 30000km...

shinko ::

@Zheegec

Imam svoje razloge zakaj vw - ker sem bil z njim zelo zadovoljen. In ni vse v ceni. Če bi iskal najcenejši avto, ki me bo pripeljal od točke a do točke b bi vzel recimo Dacio :)

Podobno kot pri Applu - zakaj se prodajajo dražje, če dobim podoben performance za manj denarja. Pomembno mi je to da bo avto držal svojo ceno in ga bom lahko čez 5 let prodal po polovični ceni kot ga bom zdaj kupil - pri Daciji pač to ne gre tako saj jim cene drastično padajo :)

@Wind
To vem, ampak razmišljam v to smer, da vsi ki so imeli težave s verigo so jo tudi garancijsko zamenjali in dali popravit. Po popravilu pa je verjetno vse ok? Kaj pa 1,4 TSI so tudi imeli težave z verigo?

LP

MeGreat ::

Tudi po garancijskem popravilu so imeli še probleme z verigami, kaj poglej malo po forumih.

RejZoR ::

Tud prvi TSI-ji so radi malcali olje. Več kot je bilo zaželeno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

donvito ::

jan_g ::

Pogosto vozim Golfa 1.4 tsi, letnik 2011. Trenutno ima malo manj kot 100 tisoč km in zaenkrat ni bilo težav. Za moje pojme odličen motor, ni primerjave z navadnim bencinarjem.

Kar se tiče okvar oz. problemov s ketno - tako 1.2 kot 1.4 tsi sta imela s tem težave, opazilo se je npr. pri glasnem hladnem vžigu. Nimam pojma, koliko Golfov je bilo s temi težavami (VW verjetno ni in ne bo dal ven te statistike), sigurno pa je bil delež nezanemarljiv, saj se je več lastnikov javilo že na našem slovenskem forumu avtomobilizem.com.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jan_g ()

shinko ::

Jan hvala za ta info. Kdaj pa se mora narediti veliki servis pri tem motorju?

veqlargh ::

Velik servis? Saj ga "ni", ker nimaš jermena ampak ketno :) Razen, če si kaj drugega mislil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: veqlargh ()

shinko ::

Ne, to sem mislil, torej ni potrebno menjati ketne, vodne pumpe in španarjev? Kot pri avtih z zobatim jermenom?

@donvito

Zakaj si prilepil ravno ta dva golfa? Ju poznaš? Jaz iščem uporabniške izkušnje o 1,4TSI motorjih, avto bom že sam izbral. Noben od linkanih pa mi osebno ne pride v poštev. En je 1,6T motor, drugi sicer je 1,4tsi, ampak je 3 vratni kar mi ne pride v poštev.

Raje napiši če imaš izkušnje s 1,4tsi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shinko ()

RejZoR ::

Črpalko menjaš ko crkne, ne vem zakaj bi jo preventivno. Razen če je failure rate v 90% primerov pri tisti kilometrini in jo menjajo že zarad tega.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

mn ::

RejZoR je izjavil:

Črpalko menjaš ko crkne, ne vem zakaj bi jo preventivno. Razen če je failure rate v 90% primerov pri tisti kilometrini in jo menjajo že zarad tega.


Ko crkne (če zariba) potem tudi preskoči jermen, in potem posledično menjaš motor in ne samo črpalko. Torej če se priporoča menjavo vodne črpalke pri vašem motorju pri glavnem servisu jih menjajte. Ne poslušat forumskih vsevedov preveč...

MeGreat ::

Ali nima črpalka pri motorju z ketno poseben jermen?

WarpedGone ::

Torej če se priporoča menjavo vodne črpalke pri vašem motorju pri glavnem servisu jih menjajte. Ne poslušat forumskih vsevedov preveč...

Predvsem ne poslušat folka, ki niti ne prebere ornk o čem gre debata in strelja na prvo žogo. Čeprav proti svojemu golu ...
Zbogom in hvala za vse ribe

mn ::

Jan hvala za ta info. Kdaj pa se mora narediti veliki servis pri tem motorju?


Velik servis? Saj ga "ni", ker nimaš jermena ampak ketno :) Razen, če si kaj drugega mislil.


Ne, to sem mislil, torej ni potrebno menjati ketne, vodne pumpe in španarjev? Kot pri avtih z zobatim jermenom?


Črpalko menjaš ko crkne, ne vem zakaj bi jo preventivno.


Iz tega toka je razvidno, da se gre za menjavo vodnih črpalk pri avtih z jermenom in ne verigo.

Ali nima črpalka pri motorju z ketno poseben jermen?


Za avte z verigo nimam pojma. Niti ne vem če tisto z menjavo vodne črpalke drži za vsa vozila z jermenom.

WarpedGone ::

Iz tega toka je razvidno, da se gre za menjavo vodnih črpalk pri avtih z jermenom in ne verigo.

Ne, iz tega tok je razvidno da gre za menjavo vodnih črpalk pri avtih z verigo in ne jermenom.
Zbogom in hvala za vse ribe

mn ::

WarpedGone je izjavil:

Iz tega toka je razvidno, da se gre za menjavo vodnih črpalk pri avtih z jermenom in ne verigo.

Ne, iz tega tok je razvidno da gre za menjavo vodnih črpalk pri avtih z verigo in ne jermenom.


OK, nima veze. Bistvo je itak:

Torej če se priporoča menjavo vodne črpalke pri vašem motorju pri glavnem servisu jih menjajte. Ne poslušat forumskih vsevedov preveč...


Me included ;)

WarpedGone ::

Hehe...

Vodno pumpo se naj bi pri velikem servisu menjalo zaradi "oportunosti" i.e. življenska doba zadeve ni mnogo več kot je življenska doba jermena. Ko bo šla pumpa nekaj kasneje kot jermen, bo treba zopet razkopat mašino. Če se pumpa zamenja hkrati z jermenom se naj bi prišparalo eno razkopavanje mašine in en obisk servisa.
Hkrati velja še, da če zariba pumpa na mašini z jermenom, to lahko povzroči bistveno večje probleme, kot če zariba na mašini z verigo. V prvem primeru lahko zadeva povzroči precej več dodatne škode na drugih delih kot v drugem kjer bo kvečjemu pobralo jermen za njen pogon in prekinilo močno hlajenje mašine i.e. bo treba ustavit avto. Ne bo njeno zaribanje povzročilo bližnjega srečanja ventilov in bata kot je opcija pri jermenu.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pithlit ::

shinko je izjavil:

Pomembno mi je to da bo avto držal svojo ceno in ga bom lahko čez 5 let prodal po polovični ceni kot ga bom zdaj kupil - pri Daciji pač to ne gre tako saj jim cene drastično padajo :)

Ja sam ko ti Dacia odpove jo preprosto na odpad zvlečeš in kupiš novo. Pa si verjetno cenovno še vedno na boljšem.

Tolk slab avto pa tudi ni. Res da nima japka, pardon... W-ja gor... ampak vseeno.
Life is as complicated as we make it...
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7121068 (6467) jest10

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7229098 (27093) dzinks63

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846347 (42055) Mavrik
»

Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5515750 (13725) MaticKregar
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14653019 (49900) Matwic

Več podobnih tem