» »

2krat radar v 20 minutah (cona 30)

2krat radar v 20 minutah (cona 30)

Pithlit ::

jype je izjavil:

Žal mi je, kolesarji v prometu ne predstavljamo nevarnosti, zato bi lahko kolesaril tudi miže.

To ni čisto res... gospa par ulic naprej je zlomila kolk ko se je vanjo zakantal kolesar (ker ni gledal kje vozi).

Če pa kolesarja primerjaš z avtom pol pa res ne predstavljate (skoraj) nobene nevarnosti. Tko kot če jaz moj avtek primerjam s šleparjem (v tem primeru tudi ne predstavljam neke grozne nevarnosti).
Life is as complicated as we make it...

Aston_11 ::

Pithlit je izjavil:

To je podobno kot tista filozofska, kjer Ahil nikoli ne ulovi želve ;)

eric_cartman ::

Jype ta odgovor je neumen!

Kolesarji predstavljate potencialno nevarnost voznikom.

Primer: Kolesar izsili prednost. Voznik (v dobri veri) poskuša preprečit najhujše in obrne volan stran od kolesarja, da ga nebi nasadil na havbo, vendar se zaleti v nasproti vozeče vozilo. Posledično nastanejo smrtne žrtve. Krivec je kolesar in ne avto, ki je pravilno pripeljal mimo.

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

Pri nas pa raje na skrivaj slikamo pa zaračunamo..

No ja, sej imamo tudi radarje, ki niso skriti.

Kak teden, dokler jih ne podremo pa zazgemo.

eric_cartman ::

No to pa je sporno...Res, da je bila sporna tudi postavitev radarjev že od začetka, ampak je pa nedopustno, da se ljudje NOČEJO držati pravil in zato izruvajo radarje.

m0LN4r ::

Najbolj proti so bli itak tisti, ki največ kazni pokasirajo/leto in največ prekrškov nardijo.

Problem je bil, da jim je blo lažje trgat radarje, kot enostavno se vozit po predpisih. Sem delal, ko so jih postavli in kadar so bili vklopljeni pa sem 100% prepričan, da nisem nobenega prekrška nardil, zato se tudi nisem nikoli sekiral kje so postavljeni.

Če mislijo postavt še enkrat iste radarje tam kjer je 50 in 30 sem takoj ZA.

Saj število prekrškov prvi in drugi mesec lepo pokazalo, da ljudi BK za predpise.



Koliko je blo prekrškov več kot 1000/dan, ko pa so rekli, da nebo položnic pa 4x več?

Pove vse o upoštevanju predpisov.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

MTB ::

eric_cartman je izjavil:

Zdravo!

Ker je vnuka peljala le v vrtec in nazaj je šla po isti poti in si na coni 30 prislužila dve kazni v razmaku 20 minut.

Vedno se drži omejitve in seveda je spregledala, da je v coni 30. Zato je prvikrat peljala 49km/h, za nazaj pa 46 km/h.
Ne zdi se mi fer, ker je bil mobilni radar in se ni zavedala svojega prekrška, denarja pa tudi nimamo na tone, da bi z njim plačevali kazni. Kaj nam je torej storiti?


Če ne vidi dobro, nima kaj delati na cesti. Sicer poti ne poznam, ampak cona 30 je ponavadi v bližini šol, vrtcev in podobno. Že z razlogom!!!

k4vz0024 ::

Najbolj vzgojno bi bilo tole. Postavimo opozorilni znak, opozorilo za radar in da prekoračitev hitrosti za 20 km, pomeni takojšnje preluknjanje gum. Učinek bi bil neverjetno vzgojen[8-)

Resno, če se že tja postavijo, naj tudi nemudoma ustavijo prekrškarja.

m0LN4r ::

Bi bilo preveč mrtvih policajev. Saj vidiš kaj so delali radarjem.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

k4vz0024 ::

Pol pa posebne enote policije....:D

jype ::

eric_cartman> Primer: Kolesar izsili prednost.

Rezultat: Kolesar je mrtev.

Primer: Voznik izsili prednost.

Rezultat: Kolesar je mrtev.

MeGreat ::

Pri kolesarjih se prav lepo vidi koga bodo sčasoma zbili in koga ne....... Zadnjič prehitim enega kolesarja, pri semaforju me prehiti on in celo kolono, potem ga spet prehitevam (skupaj z celo kolono), na semaforju se zgodba ponovi .. Pločnik je bil seveda prazen ampak njemu se je fajn zdelo prehitevati in gužvo delati..

Aston_11 ::

MeGreat je izjavil:

Pri kolesarjih se prav lepo vidi koga bodo sčasoma zbili in koga ne
Postane tarča živčnih voznikov, ki bi bili manj živčni, če bi se občasno usedli na kolo

MeGreat je izjavil:

fajn zdelo prehitevati in gužvo delati..
V S.Koreji si tega ne bi privoščil, ker tam kolesarji ne smejo prehitevati in delati gužvo, temveč so obsojeni na najbolj modern pločnik v vesolju.

jype ::

MeGreat> Pločnik je bil seveda prazen ampak njemu se je fajn zdelo prehitevati in gužvo delati..

Pločnik je namenjen pešcem in kolesa se po njem ne sme voziti.

MeGreat> Zadnjič prehitim enega kolesarja, pri semaforju me prehiti on in celo kolono, potem ga spet prehitevam (skupaj z celo kolono), na semaforju se zgodba ponovi ..

Gužvo delaš izključno ti - kolesar ni širok štiri metre, tako da on ne more delat gužve. Če bi bil tudi ti na kolesu, bi ga lahko prehitel brez težav, ker si pa v nerodni napravi, ki jo očitno tudi težko spraviš skozi promet, si pa potem svoje frustracije pripisal kolesarju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MeGreat ::

Glej če dela en kolesar gužvo za 15 avtomobilov ziher nekaj ni vredu.. Kolesar je vozil po sredini vozišča, tako da je morala biti nasprotna stran prazna, če si ga hotel prehiteti

jype ::

MeGreat> Glej če dela en kolesar gužvo za 15 avtomobilov ziher nekaj ni vredu.. Kolesar je vozil po sredini vozišča, tako da je morala biti nasprotna stran prazna, če si ga hotel prehiteti

To je pravilno - voznik mora kolesarja prehiteti po sosednjem voznem pasu. Če ga ne more, mora počakati. Kolesar se je obvezan na prvem primernem mestu umakniti, če je za njim kolona, če se ni, si verjetno naletel na kretena (to je pa koncept, ki je različen od kolesarja, čeprav povprečen voznik to zelo težko razume).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

MeGreat ::

Sploh ni bil problem za umakniti se, samo vozil bi zadaj za kolono in to je to. Ne pa da se ob vsakem semaforju prerine na začetek kolone

jype ::

MeGreat> Ne pa da se ob vsakem semaforju prerine na začetek kolone

Ni se mu treba - ker je ožji od 50 cm, se zlahka pelje mimo ustavljene kolone in prvi spelje.

MeGreat ::

Ja pa se je bilo treba, ker pred semaforji gredo kolesarji ponavadi na pločnik in direkt na začetek kolone.
Ponavadi so avtomobili pred semaforjem itak malo levo malo desno in niti ni prostora da se kaj prerivaš

Aston_11 ::

MeGreat je izjavil:

Ponavadi so avtomobili pred semaforjem itak malo levo malo desno in niti ni prostora da se kaj prerivaš
Še nisem videl, da ne bi bilo prostora,da ne bi z biciklom normalno mimo avta pripeljal. Če pa bi se hotel preriniti, bi pa to lahko naredil tudi na cesti, ki je široka za širino voza in je na vsaki strani še 10 cm prostora. Je pa res, da meščanski vozniki nekako otrpnejo, če nimajo na vsaki strani 2 metra prostora.

MeGreat ::

Definitivno se mi to rinjenje z kolesom ne zdi zdravo početje. Še z avtom gledam da mi noben ne vozi dalj časa vzporedno, ker kakšni pacienti kar dajo smerokaz in zavije, jebe se njemu

joze67 ::

k4vz0024 je izjavil:

Resno, če se že tja postavijo, naj tudi nemudoma ustavijo prekrškarja.

Ne smejo (ZPrCP, 15. člen).

Če se za hip vrnemo k vprašanju o odpustku ene kazni - vprašanje je, če ima redarstvo diskrecijsko pravico. Če je prekršek zabeležen, ga najverjetneje morajo speljati do konca. Naj se OP pozanima pri pristojnem redarstvu, a trend gre v to smer - vedno več avtomatizacije in vedno manj možnosti posegov.

Če pa redarstvo stvar prepusti sodišču - ta diskrecijsko pravico seveda ima. Ampak potem je ena kazen toliko kot dve polovički. Tako da se splača samo, če sodišče združi kazenske točke v kaj manj.

Aston_11 ::

Sedaj si pa predstavljaj, kako lepo je šele na biciklu, ko jih fašeš par zaporedoma, ki ti morajo peljati 10 cm mimo bicikla.

markezii ::

Brane22 je izjavil:

Kazen je vzgojni ukrep.


Ima tudi to funkcijo ja, seveda. AMPAK. V tem primeru je voznica odrasla oseba, ki bi morala biti odgovorna. Čemu je potrebno "vzgajati" žensko pri teh letih? Problem je, da iščemo izgovore in luknje. Govoriti o tem, da je spregledala je iskanje opravičila. 2x je naredila enak prekršek. Torej naj 2x plača. Meni je čisto logično. Jaz sem osebno še 10x bolj pozoren na znake,omejitve in dogajanje, ko vem da sem v okolici vzgojnih ustanov, bolnic, ipd. Jaz ne bi jamral in rekel da me odirajo, ker sem si sam kriv, da je prišlo do tega. Torej če narediš napako si sam kriv in odgovarjaj. Kako ti to ni logično? Meni je kristalno.

Sicer pa jaz vedno rečem, da denar se vedno najde, človeško življenje pa ugasne. Če že rad vidiš tudi vzgojno funkcijo kazni naj bo raje ta, da se vsi skupaj zamislimo, kaj bi bilo če bi res prišlo do situacije, da se pojavi kdorkoli na cesti (glede na okolico bi to z lahkoto bil otrok). Pri nas imamo OŠ, kjer je omejitev 30 km/h in jo vedno brez izjeme upoštevam. Ampak pazi, se sem in tja najdejo bedaki, ki blendajo in prehitevajo v tem območju, ko so otroci direktno vidni ob cesti. Taki osebi ne bi dal vzgojne kazni (denarne) ampak kar v zakon, da za take neodgovorne poteze dobiš eno okoli kepe od staršev, ki so zaradi takšnih malomarnosti ostali brez otrok.

huelz je izjavil:

Aja, za avtorja teme.
Poznam situacijo, ko je voznik naletel na stacionarni in mobilni (parkiran) radar pred cestninsko postajo.
Epilog mislim da je bil na koncu, sicer kasneje pred sodnico, tak, da res ni dobil 2x kazni, ampak to so mogoce spregledal zarad dobre volje (sodnica), res pa je, da je bil prekrsek storjen samo v eni smeri na isti lokaciji.


Ravno to je bistvo vsega. Je razlika med ENAKIM prekrškom in ISTIM prekrškom. Tukaj mi je brez poznavanja pravnih zadev okoli tega logično, da za isti prekršek ni pokasiral 2x kazen.

eric_cartman ::

Pravnoformalno sem vprašanje zastavil prav. Našel sem tale zakon:

Zakon o prekrških (ZP-1I)
Stek
27. člent

(1) Če je storilec z enim dejanjem ali z več dejanji storil več prekrškov, o katerih še ni izdana odločba oziroma sodba, postopek pa teče pred istim organom oziroma sodiščem, se določi najprej sankcijo za vsak posamezni prekršek, nato pa se izrečejo kot enotna sankcija vse tako določene sankcije.

(2) Če so za prekrške, storjene v steku, določene sankcije iste vrste, se izreče enotna sankcija, ki je enaka njihovemu seštevku, vendar enotna sankcija ne sme presegati dvakratne največje mere posamezne vrste sankcije po tem zakonu.


Mogoče sem si ga malo narobe interpretiral, ker ga nisem poznal, ampak sem vedel, da sem nekje slišal, da se dve kazni v tako kratkem časovnem razmiku obravnavajo drugače oz. se jih priznava kot prekrškovni stek. Če imam zdaj kaj prav, se mi zdi, da ti lahko sodnik s sklicevanjem na tak zakon odredi enotno kazen, vendar z manjšimi kazenskimi sankcijami, četudi piše, da mora kazen biti enaka vendar ne večja od seštevka storjenih prekrškov. Vem pa, da sodnik potem določi, ali bo kazen takšna ali pa ti odredi manjšo.

Zgodovina sprememb…

Brane22 ::

markezii je izjavil:

Brane22 je izjavil:

Kazen je vzgojni ukrep.


Ima tudi to funkcijo ja, seveda. AMPAK. V tem primeru je voznica odrasla oseba, ki bi morala biti odgovorna.


Če bi se ravnali po tem, potem sploh ne policije ne kaznovalne politike ne rabimo.
Vsi ki bi morali poznati prometna pravila, nimajo kaj delat prekrškov.
Po tej logiki jih je najbolj ustrelit, ker so kljub opravljenem tečaju smrtno nevarni za okolje.

Ujame te kamera, fotke pošljejo eksekucijskemu teamu, ki te pač dobi na domu in ugasne.


Ravno to je bistvo vsega. Je razlika med ENAKIM prekrškom in ISTIM prekrškom. Tukaj mi je brez poznavanja pravnih zadev okoli tega logično, da za isti prekršek ni pokasiral 2x kazen.


In tako so postavljalci kamer totalka debilni. Zakaj postavit na eno mesto eno kamero, če jih lahko postaviš 700 ?
In da te ne bi vse poškljocale za isto kršitev, jih pač različno sfokusiraš.

In tako ena zabeleži tvoj prekršek na mestu X, naslendja 5cm naprej, spet naslednja čez naslednjih 5cm itd.

In tako ti ne pošljejo domov več fotke ampak film, ki si ga lahko zavrtiš in uživaš.
Cena: parsto € na frame, torej recimo €140.000 za cel filmček, ajde recimo polovička za €70.000. Za vožnjo 45 v coni 30 tekom recimo 35metrov.

pa da ne zgubljajo čas, ti priložijo zraven še odločbo o rubežu stanovanja, če ne plačaš v recimo 14 dneh.

eric_cartman ::

In tako so postavljalci kamer totalka debilni. Zakaj postavit na eno mesto eno kamero, če jih lahko postaviš 700 ?
In da te ne bi vse poškljocale za isto kršitev, jih pač različno sfokusiraš.


Najpametnejši tukaj bi rekli, da je to prav in vzgojno, ker nimaš kaj spregledat znaka. Torej bi bilo prav, tudi če bi dobil 70.000 € kazni.

In to ni razmišljanje o zaščiti otrok pač pa o odiranju. Zaščite otrok in ljudi na cesti se pristopa na čisto drugačen način.

Še vedno pa mi je sfaljeno, da te pri mobilnih radarjih ne ustavijo fizično. Le zakaj...

Aston_11 ::

eric_cartman je izjavil:

Še vedno pa mi je sfaljeno, da te pri mobilnih radarjih ne ustavijo fizično. Le zakaj...
Testirajo ljudi, ali so površni, ali se jim jebe, ali pa to delajo namenoma, da na odseku dolgem 3 km, kršijo predpise na vsakem metru. V glavnem se jim jebe in jokajo, ko fašejo globo.

eric_cartman ::

No, da se bomo razumeli:

Malo si preglejte koliko radarjev je v Londonu.. In glej ga vraga.. Za vsako se ve kje je.. Zato, ker se jim gre dejansko za varnost ljudi in ne za odiranje!! Jih je pa po štetju kar krepko čez 300!! To je varnost! Zdaj pa prekorači če si upaš.

http://www.speedcameramap.co.uk/ ; Pa vpišete London v Search bar!

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Tisto niso radarji. Tisto je nadzor ljudi. Kamere, ki spremljajo vsak tvoj korak. 300 ni nič. Poseg v zasebnost par exellence. To bi rad? Da spremljajo vsak tvoj korak. Pa že zaradi dveh slik je pol foruma kap, ker bi moralo biti vse skupaj vzgojno, pri čemer bi vsak delal rad, kar se mu sprdne. Varnost je samo izgovor.

markezii ::

Brane22 je izjavil:

Če bi se ravnali po tem, potem sploh ne policije ne kaznovalne politike ne rabimo.
Vsi ki bi morali poznati prometna pravila, nimajo kaj delat prekrškov.
Po tej logiki jih je najbolj ustrelit, ker so kljub opravljenem tečaju smrtno nevarni za okolje.

Ujame te kamera, fotke pošljejo eksekucijskemu teamu, ki te pač dobi na domu in ugasne.


Ne, plačaš kazen (torej odgovarjaš za svoje dejanje). Seveda, kako pa drugače? Nimaš kaj delati prekrškov. Če jih, si za njih odgovoren na tak ali drugačen način. Simple.


Brane22 je izjavil:

In tako so postavljalci kamer totalka debilni. Zakaj postavit na eno mesto eno kamero, če jih lahko postaviš 700 ?
In da te ne bi vse poškljocale za isto kršitev, jih pač različno sfokusiraš.

In tako ena zabeleži tvoj prekršek na mestu X, naslendja 5cm naprej, spet naslednja čez naslednjih 5cm itd.

In tako ti ne pošljejo domov več fotke ampak film, ki si ga lahko zavrtiš in uživaš.
Cena: parsto € na frame, torej recimo €140.000 za cel filmček, ajde recimo polovička za €70.000. Za vožnjo 45 v coni 30 tekom recimo 35metrov.

pa da ne zgubljajo čas, ti priložijo zraven še odločbo o rubežu stanovanja, če ne plačaš v recimo 14 dneh.


Resno? Večje znanstvene fantastike si v danem momentu nisi bil zmožen spomniti? Bodi vsaj malo realen... že to, da so imeli dva na istem mestu kaže na to, da so bili teleta. Posledično osebek pač ni plačal 2x kazen, ampak enkrat. Presenečenje kaj ne? 8-O

m0LN4r ::

Če si bil priden se nimaš kaj sekirat glede 700 kamer in rubeža. Kaj je tu tako težko za razumet?

Zato pa jih ni postavljenih 700, ker to ni odiranje.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

eric_cartman ::

Tisto niso radarji. Tisto je nadzor ljudi. Kamere, ki spremljajo vsak tvoj korak. 300 ni nič. Poseg v zasebnost par exellence. To bi rad? Da spremljajo vsak tvoj korak. Pa že zaradi dveh slik je pol foruma kap, ker bi moralo biti vse skupaj vzgojno, pri čemer bi vsak delal rad, kar se mu sprdne. Varnost je samo izgovor.


Ti razločno piše SPEED camera maps.. Ali merijo hitrost peščev? Lahko tudi klikneš na vsako kamero posebej in ti piše kakšna je tam omejitev! Tako, da ne pametuj. To so cestni radarji.

m0LN4r ::

Če bi htel učinkovito odiranje, bi bil radar vdelan med števec in gps v avto. Bi hitr prišli iz krize, glede na kulturo slovenskih voznikov.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Aston_11 ::

Tam bi šele imel veselico, ko bi na isti cesti 3x prekršek storil in bi jokal in jokal in jokal, da nisi vedel, da ni vzgojno in kaj vem kaj.

eric_cartman ::

Če bi htel učinkovito odiranje, bi bil radar vdelan med števec in gps v avto. Bi hitr prišli iz krize, glede na kulturo slovenskih voznikov.


Zakaj pa raje ne bi bil med števec in gps vgrajen omejevalec hitrosti, ki bi ti elektronsko onemogočil, da pelješ hitreje kot je predpisana omejitev??? Aja saj res..Za varnost se gre!

m0LN4r ::

Ker to ni poanta avtomobilske industrije in tega, da se moraš ti držat cppja ne avto.

Lahko bi si eni radar vezali kr na trajnik. Za avtomatizacijo.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

eric_cartman ::

Saj to je poanta.. Torej namen države in avtomobilske industrije ni preprečevanje nesreč, pač pa služenje na račun le-teh. Potem bi še zavarovalnice zgubile pol dela...

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Zakaj pa ne bi raje ljudje pogledali omejitev, pa se je držali? Saj ni tako zelo naporno.

m0LN4r ::

Očitno je enim to pretežko in prezahtevno (psihično, motorično kakorkoli že očitno niso sposobni). Lažje je iskati izgovore pozneje.

Pa btw, folk takšen avto, ki se vozi po omejitvah in 100% garantira, da ne plačaš nobene kazni nebi kupil...
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

markezii ::

eric_cartman je izjavil:

Zakaj pa raje ne bi bil med števec in gps vgrajen omejevalec hitrosti, ki bi ti elektronsko onemogočil, da pelješ hitreje kot je predpisana omejitev??? Aja saj res..Za varnost se gre!


Si si sam odgovoril, ja za varnost se gre. Preprečiti možnost prekoračitve omejene hitrosti je lahko v določenih situacijah nevarno. Nisi nikoli rešil situacije na cesti s tem, da si "dal po gasu" ali ob vsaki situaciji zaviraš kot nor?

Brane22 ::

markezii je izjavil:



Ne, plačaš kazen (torej odgovarjaš za svoje dejanje). Seveda, kako pa drugače? Nimaš kaj delati prekrškov. Če jih, si za njih odgovoren na tak ali drugačen način. Simple.


prenašanej kazni ne pomeni odgovarjanja za svoje dejanje. Tebe komot lahko kaznujejo, tudi če te boli ku*ac za prekršek in kazen.


Resno? Večje znanstvene fantastike si v danem momentu nisi bil zmožen spomniti? Bodi vsaj malo realen... že to, da so imeli dva na istem mestu kaže na to, da so bili teleta.


Nisem ziher, da so bili teleta. Daj meni pristojnost za postavitev kamer in veži moj zaslužek na izplen in imel jih boš na enem mestu toliko kot dovoljuje tehnika. Pravzaprav bom zmontiral high-framerate kamero, ki bi sama opravila delo mnogih. Sprašil bi nate 2000 frameov na sekundo tekom recimo dveh sekund in si zagotovil iz enega rpekška prihodek v velikosti budžeta kake banana države, pa še kje kaka ledvica se bo prodala.


Posledično osebek pač ni plačal 2x kazen, ampak enkrat. Presenečenje kaj ne? 8-O


In posledično OP postavlja NATANKO isto zahtevo. Presenečenje, a ne ?

markezii je izjavil:


Si si sam odgovoril, ja za varnost se gre. Preprečiti možnost prekoračitve omejene hitrosti je lahko v določenih situacijah nevarno. Nisi nikoli rešil situacije na cesti s tem, da si "dal po gasu" ali ob vsaki situaciji zaviraš kot nor?


V bistvu ni. Tle maš žnj postov o tem, kako da je nevarna vsaka prekoračitev hitrosti. Blo je par brilijantnih postov, po katerih to rpeseže tudi nevarnost pri ropu banke.

če je država torej odgovorna, mora tehtati emd riziki. In če je ta rizik previsoke hitrosti, očitno prevaga rizik potrebe po extra moči in hitrosti v redkih nepredvidenih razmerah.
Ki so itak še toliko redkejše pri odgovornih voznikih, ker ti morajo aktivno predvidevati možne razvoje dogodkov in jih itak nič ne sme presenetiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Brane22 ()

m0LN4r ::

Razlika med tema dvema prekrškoma (20minut) v tem času prideš iz MB v MS po AC in 2000/sekundo je realnost in ZF. Prizemlji primere.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

AndrejO ::

Hmm...

Cona 30 ima znake samo na vstopu/izstopu. Če je oseba spregledala znak ob vstopu in nato pri vračanju ni mogla objektivno ugotoviti, da se nahaja v takšni coni, potem bi potencialno lahko izpodbijala drugo položnico na podlagi načela, da ne sme biti nihče dvakrat kaznovan za isto dejanje. Bistveno bi bilo, da se dokaže, da je bilo govora o samo enem prekršku. Kar bi znala biti težava iz dveh razlogov:
- kako dokazati, da oseba v teh 20 minutah ni zapustila območja omejene hitrosti in se nato v njega vrnila (kar bi jo znova postavilo pred znak); in
- kako to dokazovati, glede na to, da voznik ni bila oseba, kateri je bila izdana odločba o prekršku.

eric_cartman ::

Bistvo vsega.. Naša prelepa država se je vedno naučila pobirati od drugih držav samo slabo spisane zakone. Takšne, ki dejansko funkcionirajo (in verjemite, da promet v Londonu funkcionira) si jih ne upamo prevzet.

Ravno sem se pogovarjal s sestrično, ki živi v Essexu blizu Londona..Pravi, da ljudje vozijo tako počasi in previdno, ker vedo koliko kamer je v mestu.

Zakaj te pri nas slikajo na skrivaj in ne tako kot v Angliji? V čem je poanta?? Naj nekdo še enkrat argumentirano odgovori na tole vprašanje.

Brane22 ::

Zanimivo se mi zdi še nekaj.

Mislim da sem ravno tle na ST ob vpeljavi tvorsnih kamer začel postavljati ravno ta vprašanja.

Koliko je bilo šele takrat pametovanja in pljuvanja...

In nato so kapilarni efekti ( iz riti v glavo) skozi leta opravili svoje in ta vprašanja postajajo čedalje pogostejša...

m0LN4r ::

AndrejO je izjavil:

Hmm...

Cona 30 ima znake samo na vstopu/izstopu. Če je oseba spregledala znak ob vstopu in nato pri vračanju ni mogla objektivno ugotoviti, da se nahaja v takšni coni, potem bi potencialno lahko izpodbijala drugo položnico na podlagi načela, da ne sme biti nihče dvakrat kaznovan za isto dejanje. Bistveno bi bilo, da se dokaže, da je bilo govora o samo enem prekršku. Kar bi znala biti težava iz dveh razlogov:
- kako dokazati, da oseba v teh 20 minutah ni zapustila območja omejene hitrosti in se nato v njega vrnila (kar bi jo znova postavilo pred znak); in
- kako to dokazovati, glede na to, da voznik ni bila oseba, kateri je bila izdana odločba o prekršku.

V primeru, da se je tja teleportirala bi šlo, komot.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Brane22 ::

m0LN4r je izjavil:

Razlika med tema dvema prekrškoma (20minut) v tem času prideš iz MB v MS po AC in 2000/sekundo je realnost in ZF. Prizemlji primere.


Ampav tem času ona ni naredila pardeset metrov. Praktično sploh cone ni zapustila med obema.

AndrejO ::

eric_cartman je izjavil:


Zakaj te pri nas slikajo na skrivaj in ne tako kot v Angliji? V čem je poanta?? Naj nekdo še enkrat argumentirano odgovori na tole vprašanje.

Tudi v UK te slikajo skrivaj. Kamer je toliko, da nikoli ne veš kdo te snema, s kakšnim namenom, za kakšno obdobje, itd... APNR je sploh en takšen lep sistem za katerega nikoli ne veš kdaj te "obravnava".

m0LN4r ::

Pol je pa res talent oz. optimist, da je mislila da čez 20 minut nebo tam radarja.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijo

Oddelek: Loža
463853 (314) fikus_
»

Obvestila o radarjih in dvoličnost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19619818 (15906) Pithlit
»

Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
29232568 (27188) BlueRunner

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48656645 (49345) Gandalfar

Več podobnih tem