» »

Prodajalec prekliče naročilo ob nakupu

Prodajalec prekliče naročilo ob nakupu

Temo vidijo: vsi
«
1
2

smash ::

Zanima me, ali lahko prodajalec prekliče naročilo ob nakupu z razlogom, da je cena napačna. Artikel sem kupil po kar ugodni ceni, dobil potrdilo po emailu z enako ceno o nakupu, skratka klasičen nakup.

Potem pa dobim kasneje obvestilo z opravičilom, da cena ni prava in da je nakup preklican.

Je to normalna praksa al kako je s tem? Sem do česa upravičen?

Aston_11 ::

Ko skleneš pogodbo, je pogodba sklenjena in velja, na prodajalcu pa je rizik, da je zafrnil s ceno. Zahtevaš lahko torej izročitev izdelka. Običajna praksa prodajalcev pa je, da prekličijo in upajo, da kupec ne bo tečen, kar v večini primerov ni in se jim torej splača-.

smash ::

baje da lahko reče, da nima na zalogi in potem pač ne dostavi?

Engineer_ ::

če ni navedeno na računu ali pogodbi, potem pač ni določeno koliko časa lahko zavlačuje dostavo artikla :)

Če pa bi v pogodbi pisalo da se prodajalec zavezuje da bo dostavil v največ 1 tednu, pa bi ga lahko prijel za ovratnik. Tako pa mislim da ne moreš.

Zgodovina sprememb…

smash ::

pa da ne bom kolovratu preveč..recimo da se je prodajalec res zmotil ane in da je razlika v ceni namesto 500€ samo 50€

verjetno potem pogodba ni več pogodba ane

solatko ::

smash - Če je to uradna trgovina, potem je ponudba obvezujoča, v trenutku potrditve nakupa. Lahko uporabiš grožnjo o obvestilu pristojnih instituciji in povzročanju negativnega mnenja o firmi, v vseh možnih medijih (ta po navadi, še najbolj zaleže), saj se negativna reklama izredno hitro širi.

V največ primerih prodajalec takim obljubam popusti, če vidi, da bo kupec resno uporabil druge poti.

Tudi, če se je zmotil in je bilo naročilo potrjeno, je v interesu dobrega imena, sklenitev posla v njegovem interesu, naj pa pazi, kako sestavlja ponudbe (lahko je tudi namerno tako narejna).

Če v ponudbi nima napisano, da je možnost napak, ti mora izdelek po ponujeni ceni prodati. Seveda je vprašanje po kolikih naročilih, je zadevo opazil.

Jaz v takih primerih, pokličem prodajalca in ga povprašam, kako je z izpolnitvijo pogodbe. Do sedaj sme še od vseh trgovcev dobil po ponujeni ceni.
Delo krepa človeka

Hayabusa ::

https://slo-tech.com/forum/t302174/p438...
Vem za katero trgovino gre :))

shadeX ::

smash je izjavil:

pa da ne bom kolovratu preveč..recimo da se je prodajalec res zmotil ane in da je razlika v ceni namesto 500€ samo 50€

verjetno potem pogodba ni več pogodba ane


A si naroču prenosnik iz mimovrste oz. altstore? ;((

smash ::

shadeX je izjavil:

smash je izjavil:

pa da ne bom kolovratu preveč..recimo da se je prodajalec res zmotil ane in da je razlika v ceni namesto 500€ samo 50€

verjetno potem pogodba ni več pogodba ane


A si naroču prenosnik iz mimovrste oz. altstore? ;((


a ma to kakšno vezo s čimerkoli? :) :)

bluefish ::

Finta je, da imata trgovini različne pogoje. Ali so ti skladni z Obligacijskim zakonikom, je pa spet drugo.

trnvpeti ::

tudi ce imata razlicne pogoje

ko dobis potrdilo, oz to je pogodba, pol morajo dostavit po taksni ceni

obrnes se na tirs, se jim bo bolj splacalo,da ti dostavijo, kar so podpisali

ce pa niso potrdili nakupa, torej ce niso sklenili pogodbe, pol pa nimas kaj

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

MIHAc27 ::

Tudi jaz, kolikor vem. je naročilo zavezujoče za prodajalca, ko je enkrat potrjeno.
Če se je zmotil pač njegova škoda. V nasprotnem primeru je namreč zavajal z nizko ceno.

s1m0n ::

A ni pri mimovrste prvo naročilo sprejeto -> potrjeno nato komaj poslano?
Če dobiš naročilo potrjeno je to to. Če pa tega nisi dobil pa žal ne moreš nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

fantasycamp ::

jest sem delu na internetni trgovini in mi je šef reku da če napačno ceno napišem in kupec kupi pod to ceno moram kriti jaz znesek če bi zafrknil, tko da se to zavedajo, seveda ti hoče to kar je zajebal odtujit.

Maš pravico zahtevat po ceni ki si jo kupil!

bzzero ::

Kadar gre za absurdno razliko, kot je bilo v primeru mimovrste (prenosnik za 47 evrov), je seveda vsakomur jasno, da gre za napako trgovca. Zdaj pa... lahko si totalno analen tip ali pa nezrel mulo in iz same žlehtnobe naročiš 100 takih prenosnikov. Namen takega početja je itak drkanje trgovca in nič drugega. In če se pri tem obešaš na zakone in še vedno zahtevaš artikel, potem si resnično zoprn in egoističen drekač.
Druga možnost je pa, da te to sploh ne gane (ker ti je itak jasno, da gre za napako) in si po možnosti še toliko skuliran tip, da prodajalca opozoriš na napako.

V drugih primerih - ko ne moreš vedeti, da gre za napako in gre za neko samovoljo trgovca, potem ti pač morajo prodati po prvotni ceni.

V kolikor v tem primeru ne gre za prenosnik, ki se je prodajal na mimovrste.com, se ponižno posipam s pepelom in opravičujem avtorju.

trnvpeti ::

moras se vzeti v obzir, da lahko gre za reklamo
in da ima prodajalec varovalko, torej potrditev, oz podpisovanje pogodbe

Utk ::

To je sicer res, ampak vsaj kakšen malo bolj konkreten dokaz, da jim ni vseeno bi lahko dali od sebe. Od "se opravičujemo" in/ali 5% popusta.

technolog ::

Problem je avtomatsko potrjevanje naročil. IMO, če bi nekdo za vsako naročilo moral kliknit OK, potem se to ne bi zgodilo.

Če bom mel jst kdaj spletno trgovino:

1. če bo to velika trgovina, potem bo to naloga enega izmed zaposlenih.
2. Če to bo mala trgovina, ki jo bom vodil sam, potem bom naredil sistem, da mi vsako naročilo pošlje na SMS in ga moram potrdit.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

smash - Če je to uradna trgovina
V neuradnih trgovinah pa so čivave in lahko delajo kar hočejo.

Janac ::

ti ne dobiš potrdila v nakupu, samo obvestilo o tvojem dejanju.

Če se boš kregu boš dobil, če boš stisnu p&"#%$ bodo pa oni tebe.

med pogoji poslovanja majo zapisan, nekaj o takih napakah.

RutS ::

Fora je da si ti pri tej trgovini plaču samo predračun, tam ti pa piše da potem oni to še potrdijo, tako da pomoje nimaš šans (sem tudi sam nakazal 4 cente, in danes dobil mail da so imeli napako, ampak imam zaradi tega celih 5% popusta na katerikli prenosnik, hehe).

mitja73 ::

technolog je izjavil:

Problem je avtomatsko potrjevanje naročil. IMO, če bi nekdo za vsako naročilo moral kliknit OK, potem se to ne bi zgodilo.

Če bom mel jst kdaj spletno trgovino:

1. če bo to velika trgovina, potem bo to naloga enega izmed zaposlenih.
2. Če to bo mala trgovina, ki jo bom vodil sam, potem bom naredil sistem, da mi vsako naročilo pošlje na SMS in ga moram potrdit.



To funkcionira samo če imaš 10 strank na dan.
Ko pa rata to podjetje, kjer je naročil xxxx potem moraš naredit avtomazizem oz. nek algoritem.

technolog ::

Potem je to točka 1.

mitja73 ::

technolog je izjavil:

Potem je to točka 1.


A si siguren da boš plačeval nekoga samo za to? To je strošek 2000 € na mesec za delo, plus oprema delovnega mesta, ....
Ker potem boš nekonkurenčen, če boš imel prevelike stroške, ......

Blazz ::

smash je izjavil:

Zanima me, ali lahko prodajalec prekliče naročilo ob nakupu z razlogom, da je cena napačna. Artikel sem kupil po kar ugodni ceni, dobil potrdilo po emailu z enako ceno o nakupu, skratka klasičen nakup.

Potem pa dobim kasneje obvestilo z opravičilom, da cena ni prava in da je nakup preklican.

Je to normalna praksa al kako je s tem? Sem do česa upravičen?


a ti si un k je na mimovrste kupu prenosnik za 1,5 eur namesto 1500 eur :)

solatko ::

mitja73 - Potem moraš pač napake požreti, če ti je škoda za plačilo nekoga, ki bo preverjal in odgovarjal za ponudne v internetni trgovini.

Ponudba je pač zavezujoča v poslovnem svetu, večja je napaka, raje jo bo kupec potrdil. Nekateri načrtno iščejo take napake v internetnih trgovinah in naročijo tisto, kar je večji zajeb.

Blazz - Problem mimovrste, ne problem kupca. So pa prišparal na človeku, ki naj bi skrbel za take napake.
Delo krepa človeka

bzzero ::

solatko je izjavil:

Nekateri načrtno iščejo take napake v internetnih trgovinah in naročijo tisto, kar je večji zajeb.


Spet eden tvojih dobrih kolegov, a ne oz. celo več njih ;((

mitja73 ::

solatko je izjavil:

mitja73 - Potem moraš pač napake požreti, če ti je škoda za plačilo nekoga, ki bo preverjal in odgovarjal za ponudne v internetni trgovini.

Ponudba je pač zavezujoča v poslovnem svetu, večja je napaka, raje jo bo kupec potrdil. Nekateri načrtno iščejo take napake v internetnih trgovinah in naročijo tisto, kar je večji zajeb.

Blazz - Problem mimovrste, ne problem kupca. So pa prišparal na človeku, ki naj bi skrbel za take napake.


To se rešuje preko avtomatskih algoritmov, ne pa da bo nekdo ročno kotroliral.

Boomer ::

Utk je izjavil:

To je sicer res, ampak vsaj kakšen malo bolj konkreten dokaz, da jim ni vseeno bi lahko dali od sebe. Od "se opravičujemo" in/ali 5% popusta.


Ne vem zdej na kateri strani si naročil, vendar jaz sem dobil preklic naročila in 5% popusta na naslednji prenosnik in tudi opravičilo

BorutK-73 ::

Boomer je izjavil:

Utk je izjavil:

To je sicer res, ampak vsaj kakšen malo bolj konkreten dokaz, da jim ni vseeno bi lahko dali od sebe. Od "se opravičujemo" in/ali 5% popusta.


Ne vem zdej na kateri strani si naročil, vendar jaz sem dobil preklic naročila in 5% popusta na naslednji prenosnik in tudi opravičilo

Jaz sem dobil enako. Jebat ga, probat ni greh.
Zdaj pa na 24kur pa se jokat kok so me prizadel ko sem dobil negativen odgovor.;((

harmony ::

Zakaj za naslednji prenosnik? Zakaj ne 5% takoj.

m0LN4r ::

Naročilo se lahko prekliče, dokler ti prodajalec ne pošlje na mail potrjen RAČUN.
Ko ti nekaj kupiš, dobiš ponavadi samo potrdilo o naročilu, kar pa ni zavezujoče, dokler prodajalec ne potrdi in ti pošlje na mail potrjen račun.

99% sem ziher da vsepovsod dobiš najprej povzetek oz. potrdilo da so oni prejeli tvoje naročilo. V roku 24ur pa dobiš potrdilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Dr_M ::

Sej zato pa jest pri nasih trgovcih skoraj vec ne kupujem. Ne da se mi jajcat s temi preklicanimi narocili.
Ce kej rabim, nabavim pri funtechu in to je to.

Janac ::

Lahko bi vsaj vsakemu ne-identično napisal, ane.

smash ::

ok..1. email se glasi takole..

Pozdravljeni,
zahvaljujemo se vam za oddano naročilo na .... S to e-pošto potrjujemo prejetje naročila in vam pošiljamo natančnejše podatke.


v tem mailu piše tudi tole...

Bistvene lastnosti artiklov ali storitve, cena artiklov ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podrobnejša ureditev plačila so z oddajo naročila fiksirani in se ne spreminjajo več.
Sprememba načina dostave in predvidenega roka dobave ni možna.


no kasneje sem dobil seveda naslednje...

Pozdravljeni,

kot ste opazili, vas je pred nekaj dnevi pričakala prenovljena spletna trgovina .... Ker pa nismo prenovili samo izgleda strani pač pa tudi celoten procesni sistem se je v spletni trgovini pojavilo nekaj napak, med drugim so posamezni artikli imeli prikazane napačne cene.
Za našo napako se vam iskreno opravičujemo in vas obveščamo, da bomo vaše naročilo artikla z napačno ceno: .... morali preklicati.

Še enkrat se vam opravičujemo za vse nevšečnosti in vas prosimo za razumevanje


ne, ne gre za mimovrste :)

saj ne da bi težil z artiklom, samo kak popust bi se pa vseeno prilegel :)

m0LN4r ::

Nima veze kaj tam piše. Al maš potrjen račun al maš samo potrdilo o naročilu.
Aja no saj ti piše, s tem mailom oni potrjujejo prejetje naročila. Nič več. Moral bi še dobit potrditev naročila.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

Bistvene lastnosti artiklov ali storitve, cena artiklov ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podrobnejša ureditev plačila so z oddajo naročila fiksirani in se ne spreminjajo več.
Sprememba načina dostave in predvidenega roka dobave ni možna.


Bistvena je tale vrstica ali dve.

Kupec ne more nič več spreminjat, kaj pa daje trgovcu pravico enostransko spreminjat potrjeno naročilo?

Po mojem je to zrelo vsaj za TIRS.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Nemore nič, smo se učil. Nek predmet smo mel o varstvu potrošnikov, spletnem nakupovanju, kako odpret trgovino itd. Pa smo bral celotno zakonodajo.

"Potrdilo o prejetju naročila" ne velja nič. Velja le potrdilo naročila oz. računa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

solatko ::

m0LN4r - Tisto kar ste se vi učili v šoli, ni nujno, da drži tudi v veljavnem zakonskem okviru. Pot na TIRS ne košta dosti, lahko pa se zgodi, da bo firma popušila. Takim židom, ki niso sposobni plačat nekoga, da jim podatke pregleda, prav privoščim kakšno tako prodajo. One man firma, ki služi na nategovanju kupcev (garancije in reklamacije ne gredo brez težav pri takih firmah), je dobro da se jim vrne podcenjevalni odnos do portrošnikov.
Delo krepa človeka

smash ::

kaj pol..a bom dobil ta notebook al ne - ups :P

ampak res bi lahko vsaj nekaj popusta ponudili

Dr_M ::

Ce ne drugega, za naprej vemo, da ne kupujemo v takih firmah.

Blinder ::

kaj pa je narobe s tisto firmo, ko noče prodat prenosnika za 2 centa? Saj so očitno naredili napako. Problem bi bil, če imajo napisano ceno 500€, pol pa ti ga ponudijo za 510€ ali pa kot tista firma, ko si zaračunava tudi osebni prevzem na sedežu podjetja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

slavcoj ::

Pozdravljeni,

Ali obstajajo kakšne možnosti za prejem preklicanega artikla, če je trgovina poslala potrdilo o prejetju plačila in v
prilogi avansni račun po Plačilo z kred. kartico?

Kopija računa tukaj:
RAČUN

Lep pozdrav.

solatko ::

Po mojem bi ti morali poslati artikel, ki si ga plačal, po ponudbi trgovine. TIRS bo vedel več.
Delo krepa človeka

BorutK-73 ::

Če si plačal se IMO nimajo kaj zgovarjat.
A je to novi ali rabljen prenosnik? Za info, koliko so se zmotili v ceni?

solatko ::

Ja kaj se pa grejo trgovino, če še ponudbe na internetno stran ne znajo prav napisat. V poslovnem svetu se take napake plača, brez besed. V vseh resnih poslovnih okoljih, bi kupci take ponudbe, robo dobili.
Delo krepa človeka

slavcoj ::

BorutK-73 je izjavil:

Če si plačal se IMO nimajo kaj zgovarjat.
A je to novi ali rabljen prenosnik? Za info, koliko so se zmotili v ceni?


Gre za novi prenosnik. Popravljena cena je zdaj 390€.
Link

mitja73 ::

Oglas/ponudba na internetu še ni ponudba ki bi veljala po zakonu.
Šele potrditev naročila ali ponudba po mailu je za prodajalca zavezujoča.

Tako je po EU zakonodaji.

Utk ::

Po zakonu res ne, ampak resna firma se bi držala tudi tega.
Drugo je to, da oni SO potrdili naročilo in poslali predračun, če si izbral plačilo po predračunu. Napisali so že predviden datum odpošiljanja.
Jaz ne bom vztrajal na prenosniku, ker je stvar res neumna, ampak kupil pa tudi ne bom več nič pri njih, ker niso resni. No sej že itak dolgo nisem, ker so postali dragi.

bzzero ::

solatko je izjavil:

Ja kaj se pa grejo trgovino, če še ponudbe na internetno stran ne znajo prav napisat. V poslovnem svetu se take napake plača, brez besed. V vseh resnih poslovnih okoljih, bi kupci take ponudbe, robo dobili.


Ojoj, ti spet nekaj po svoje. Oglasi na internetu niso dejanska ponudba - so le vabilo k ponudbi. Daj prosim, ne nabijaj kar tja v tri dni. Kakšna resna poslovna okolja? Kje pobiraš te oslarije? Pojma nimaš, kako in kdo vnaša podatke za prodajo in kako taka prodaja sploh poteka. Vsakemu normalnemu človeku je kristalno jasno, da gre za napako človeškega faktorja (napaka dobavitelja pri vnašanju cene) in samo zoprneži s preveč časa in duševnimi motnjami se bojo šli obešati na to in dejansko poskušali dobiti artikel za tako ceno. Če ne bi vedel, da si že star kozel, bi te imel za 10 let starega trolla. Daj odrasti že enkrat, ali pa se včlani v lokalni balinarski klub in svoj čas zabijaj na bolj pameten način.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22759108 (7295) Groot
»

cena v katalogu drugačna

Oddelek: Loža
192616 (1770) buttcrack
»

Napačna cena (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8015405 (8146) stb
»

Enostranski odstop trgovine od nakupa

Oddelek: Pomoč in nasveti
416137 (5064) diNero
»

Mimovrste nateguni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5522273 (18650) Gandalfar

Več podobnih tem