Forum » Loža » Prodajalec prekliče naročilo ob nakupu
Prodajalec prekliče naročilo ob nakupu
Temo vidijo: vsi
Engineer_ ::
pač gre za napako pri vnosu, vrli slo-techovci pa so pokazali kako častitljivi so in poizkušajo na vsak način nategniti trgovca zaradi napake pri vnosu cene.
mitja73 ::
Po zakonu res ne, ampak resna firma se bi držala tudi tega.
Drugo je to, da oni SO potrdili naročilo in poslali predračun, če si izbral plačilo po predračunu. Napisali so že predviden datum odpošiljanja.
Jaz ne bom vztrajal na prenosniku, ker je stvar res neumna, ampak kupil pa tudi ne bom več nič pri njih, ker niso resni. No sej že itak dolgo nisem, ker so postali dragi.
Oni so bolj resna firma kot si ti resna oseba, glede na vse pretekle zapise po tem forumu.
Človeške napake se dogajajo in ti pokažeš koliko si človek, če jih boš izkoristil. Tudi pešec lahko pomotoma stopi s pločnika na cesto, lahko ga zbiješ ker imaš pravico, lahko pa obvoziš.
Utk ::
Jaz s svojo neresnostjo trošim elektriko in byte, oni bi pa lahko propadli zaradi tega, vsaj tako nekateri pravite. Kdo je pol bolj neresen, in pri komu je to sploh kaj pomembno?
Machete ::
Jaz s svojo neresnostjo trošim elektriko in byte, oni bi pa lahko propadli zaradi tega, vsaj tako nekateri pravite. Kdo je pol bolj neresen, in pri komu je to sploh kaj pomembno?
Kolk ste stari z takimi izjavami? Po prebranem izgleda kot da ni še nihče zapustil svoje sobe oz. računalnika in forumov.
mitja73 ::
Utk ::
Sej sem napisal, da ne bom zahteval prenosnika po tisti ceni.
Ampak da je resno naredit tak prehod kot ga je naredil mimovrste...sej ni samo ta cena, vse skupaj je katastrofa.
Kater bedak je zahteval, da gre to ven, čeprav ni pripravljeno, bi moral letet, s tistmi prenosniki za 50 evrov bi mu samo naredili uslugu, da bi se to zgodilo čim prej.
To ni napaka, to je načrtna kozlarija. Ta cena je bila samo neka mala posledica kozlarije.
Ampak da je resno naredit tak prehod kot ga je naredil mimovrste...sej ni samo ta cena, vse skupaj je katastrofa.
Kater bedak je zahteval, da gre to ven, čeprav ni pripravljeno, bi moral letet, s tistmi prenosniki za 50 evrov bi mu samo naredili uslugu, da bi se to zgodilo čim prej.
To ni napaka, to je načrtna kozlarija. Ta cena je bila samo neka mala posledica kozlarije.
harmony ::
mitja73 ::
Sej sem napisal, da ne bom zahteval prenosnika po tisti ceni.
Ampak da je resno naredit tak prehod kot ga je naredil mimovrste...sej ni samo ta cena, vse skupaj je katastrofa.
Kater bedak je zahteval, da gre to ven, čeprav ni pripravljeno, bi moral letet, s tistmi prenosniki za 50 evrov bi mu samo naredili uslugu, da bi se to zgodilo čim prej.
To ni napaka, to je načrtna kozlarija. Ta cena je bila samo neka mala posledica kozlarije.
A si želiš bit odpuščen zaradi ene napake ?
A že imaš kak delovni dan sploh ?
Utk ::
Mam jih kar nekaj. Sem tudi že zajebal marsikaj. Ampak če bi tako zelo zajebal, bi sam kvital. Stoprocentno.
Pa ne da je kriv tist, ki je tam napačno ceno napisal, ali pa tist, ki še ni prevedel vsega iz češčine, ampak tist, ki je to spustil ven. Verjetno kak čeh.
Pa ne da je kriv tist, ki je tam napačno ceno napisal, ali pa tist, ki še ni prevedel vsega iz češčine, ampak tist, ki je to spustil ven. Verjetno kak čeh.
mitja73 ::
Mam jih kar nekaj. Sem tudi že zajebal marsikaj. Ampak če bi tako zelo zajebal, bi sam kvital. Stoprocentno.
Pa ne da je kriv tist, ki je tam napačno ceno napisal, ali pa tist, ki še ni prevedel vsega iz češčine, ampak tist, ki je to spustil ven. Verjetno kak čeh.
Bla, bla, bla, najlažje je okrivit nekoga s Češke, k oni so nekaj manj po tvoje ?
No jaz sem na MV javil to napako, ko sem zanjo zvedel tule gor, da so čimprej popravili ceno.
ProGo ::
Cena objavljena v trgovini in cena objavljena na listku poleg fizičnega artikla v trgovini je za trgovca ZAVEZUJOČA (tudi če se je zmotil). Po Zvpot 26.člen.
smash ::
mogoče pa le ni šlo za napako ampak za zlonamerno načrtno privabljanje kupcev - reklama pa to
mitja73 ::
Cena objavljena v trgovini in cena objavljena na listku poleg fizičnega artikla v trgovini je za trgovca ZAVEZUJOČA (tudi če se je zmotil). Po Zvpot 26.člen.
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Šele ko dobiš v praksi ponudbo/predračun po mailu ki je konkretna ponudba napisana na tebe je le ta zavezujoča za ponudnika.
Dr_M ::
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Mene tocno tole zanima. Kje in kaj pise o tem? Link prosim.
Aston_11 ::
Cena objavljena v trgovini in cena objavljena na listku poleg fizičnega artikla v trgovini je za trgovca ZAVEZUJOČA (tudi če se je zmotil). Po Zvpot 26.člen.
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Šele ko dobiš v praksi ponudbo/predračun po mailu ki je konkretna ponudba napisana na tebe je le ta zavezujoča za ponudnika.
VIR?
mitja73 ::
Aston_11 ::
mitja73 ::
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Mene tocno tole zanima. Kje in kaj pise o tem? Link prosim.
Danes je bilo ravno na VAL202, ko je to izjavil nek tržni inšpektor RS.
Potem pa je zagotovo res.
Če ne verjameš pokliči na tržno.
Matek ::
Čak, ne oglasi, to ni nek mali oglas na bolhi, to so cene v uradni faking spletni trgovini. Zdaj, pravni aspekt je nekaj drugega in če so tukaj stvari drugače definirane kot za fizične trgovine, OK, ampak tvoje nabijanje o tem, kaj je jasno "vsakemu normalnemu človeku", je pa popolnoma brezpredmetno.Ja kaj se pa grejo trgovino, če še ponudbe na internetno stran ne znajo prav napisat. V poslovnem svetu se take napake plača, brez besed. V vseh resnih poslovnih okoljih, bi kupci take ponudbe, robo dobili.
Ojoj, ti spet nekaj po svoje. Oglasi na internetu niso dejanska ponudba - so le vabilo k ponudbi. Daj prosim, ne nabijaj kar tja v tri dni. Kakšna resna poslovna okolja? Kje pobiraš te oslarije? Pojma nimaš, kako in kdo vnaša podatke za prodajo in kako taka prodaja sploh poteka. Vsakemu normalnemu človeku je kristalno jasno, da gre za napako človeškega faktorja (napaka dobavitelja pri vnašanju cene) in samo zoprneži s preveč časa in duševnimi motnjami se bojo šli obešati na to in dejansko poskušali dobiti artikel za tako ceno. Če ne bi vedel, da si že star kozel, bi te imel za 10 let starega trolla. Daj odrasti že enkrat, ali pa se včlani v lokalni balinarski klub in svoj čas zabijaj na bolj pameten način.
Če piše v trgovini na polici neka cena, jo lahko brez duševnih motenj na blagajni zahtevaš in se to vsem zdi normalno. Če se ti pa isto zgodi na spletu, je pa po tvoje bistveno drugače? Zakaj?
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
bzzero ::
Čak, ne oglasi, to ni nek mali oglas na bolhi, to so cene v uradni faking spletni trgovini. Zdaj, pravni aspekt je nekaj drugega in če so tukaj stvari drugače definirane kot za fizične trgovine, OK, ampak tvoje nabijanje o tem, kaj je jasno "vsakemu normalnemu človeku", je pa popolnoma brezpredmetno.Ja kaj se pa grejo trgovino, če še ponudbe na internetno stran ne znajo prav napisat. V poslovnem svetu se take napake plača, brez besed. V vseh resnih poslovnih okoljih, bi kupci take ponudbe, robo dobili.
Ojoj, ti spet nekaj po svoje. Oglasi na internetu niso dejanska ponudba - so le vabilo k ponudbi. Daj prosim, ne nabijaj kar tja v tri dni. Kakšna resna poslovna okolja? Kje pobiraš te oslarije? Pojma nimaš, kako in kdo vnaša podatke za prodajo in kako taka prodaja sploh poteka. Vsakemu normalnemu človeku je kristalno jasno, da gre za napako človeškega faktorja (napaka dobavitelja pri vnašanju cene) in samo zoprneži s preveč časa in duševnimi motnjami se bojo šli obešati na to in dejansko poskušali dobiti artikel za tako ceno. Če ne bi vedel, da si že star kozel, bi te imel za 10 let starega trolla. Daj odrasti že enkrat, ali pa se včlani v lokalni balinarski klub in svoj čas zabijaj na bolj pameten način.
Če piše v trgovini na polici neka cena, jo lahko brez duševnih motenj na blagajni zahtevaš in se to vsem zdi normalno. Če se ti pa isto zgodi na spletu, je pa po tvoje bistveno drugače? Zakaj?
Če piše v trgovini je to nekaj drugega, kot če piše v ktalogu ali pa na spletu pogej v obligacijski zakonik, če ne verjameš. katalog, reklama, ki jo dobiš po pošti, oglas na spletu... to NISO ponudbe. To so vabila k ponudbi.
Pa zlo radi opletate s to to "uradno" spletno trgovino. A zdej mamo že uradne in neuradne? Neuradni so kdo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bzzero ()
s6c-gEL ::
bzzero ::
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Mene tocno tole zanima. Kje in kaj pise o tem? Link prosim.
Danes je bilo ravno na VAL202, ko je to izjavil nek tržni inšpektor RS.
V kateri oddaji ?
Zjutraj okrog osmih je tržni inšpektor govoril o internetnih oglasih za avtomobile.
Matek ::
Če piše v trgovini je to nekaj drugega, kot če piše v ktalogu ali pa na spletu pogej v obligacijski zakonik, če ne verjameš. katalog, reklama, ki jo dobiš po pošti, oglas na spletu... to NISO ponudbe. To so vabila k ponudbi.Eksplicitno sem napisal, da se zavedam pravne razlike, ne govorim o tem. Tvoja kritika je bila podana na nivoju logike oz. smiselnosti situacije in je solatkotu očitala, da ne razmišlja kot normalen človek, da je zoprnež s preveč časa in duševnimi motnjami. Torej, po tvoje je povsem normalno in običajno, da ponudba v spletni trgovini ni zavezujoča, ponudba v fizični pa je. In to mnenje je očitno zelo močno, saj si modelu na ta račun naložil marsikatero hudo zmerljivko. Zanima me, zakaj si takega mnenja oz. zakaj je zate takšna razlika med fizično in spletno trgovino nekaj, kar bi moralo biti kristalno jasno vsakemu normalnemu človeku.
Pa zlo radi opletate s to to "uradno" spletno trgovino. A zdej mamo že uradne in neuradne? Neuradni so kdo?
Kot uradno spletno trgovino pa smatram spletno stran, kjer podjetje, ki ti prodaja izdelek, direktno upravlja s podatki in je samo povzročilo morebitne napake. Za razliko od recimo Bolhe, ceneje.si in podobnih, kjer lahko vidiš iste ponudbe, ampak je v primeru napake morda kriv kdo drug vmes.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
mitja73 ::
Če pogledaš spored http://val202.rtvslo.si/danes/ ni ničesar takega, kar bi ustrezalo.
8:15 Express je oddaja o glasbi.
Išči uradno vsebino, torej pokliči na tržni inšpektorat RS.
Utk ::
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Mene tocno tole zanima. Kje in kaj pise o tem? Link prosim.
Danes je bilo ravno na VAL202, ko je to izjavil nek tržni inšpektor RS.
V kateri oddaji ?
Zjutraj okrog osmih je tržni inšpektor govoril o internetnih oglasih za avtomobile.
Avto.net pač ne moreš primerjat s spletno trgovino.
Poglejte si 26. člen ZVPot. Notri piše tudi o internetni prodaji, in nikjer ni nobene izjeme, da oni ne bi rabli upoštevat ponujene cene.
Aston_11 ::
mitja73 ::
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Mene tocno tole zanima. Kje in kaj pise o tem? Link prosim.
Danes je bilo ravno na VAL202, ko je to izjavil nek tržni inšpektor RS.
V kateri oddaji ?
Zjutraj okrog osmih je tržni inšpektor govoril o internetnih oglasih za avtomobile.
Avto.net pač ne moreš primerjat s spletno trgovino.
Poglejte si 26. člen ZVPot. Notri piše tudi o internetni prodaji, in nikjer ni nobene izjeme, da oni ne bi rabli upoštevat ponujene cene.
Objavljena cena na spletni trgovini ali v katalogu še ni ponudba tega podjetja.
Ponudba je šele ko dobiš recimo email s predračunom/ponudbo/potrditvijo naročila na mail ali ko naprimer kataloški izdelek vidiš na polici v fizični trgovini.
bzzero ::
Torej, po tvoje je povsem normalno in običajno, da ponudba v spletni trgovini ni zavezujoča, ponudba v fizični pa je. In to mnenje je očitno zelo močno, saj si modelu na ta račun naložil marsikatero hudo zmerljivko. Zanima me, zakaj si takega mnenja oz. zakaj je zate takšna razlika med fizično in spletno trgovino nekaj, kar bi moralo biti kristalno jasno vsakemu normalnemu človeku.
Kot uradno spletno trgovino pa smatram spletno stran, kjer podjetje, ki ti prodaja izdelek, direktno upravlja s podatki in je samo povzročilo morebitne napake. Za razliko od recimo Bolhe, ceneje.si in podobnih, kjer lahko vidiš iste ponudbe, ampak je v primeru napake morda kriv kdo drug vmes.
Ko zavestno naročiš prenosnik za nekaj deset evrov in se zavedaš, da gre za napako nekoga, ki jo velja čim prej izkoristit (preden prodajalci ugotovijo), je po mojem mnenju čisto idiotsko obnašanje. še posebej če si se potem še pripravljen jajcat s pravniki okrog tega. To je moja subjektivna ocena takega osebka. Ima pa seveda legitimno pravico, da to počne.
Razlika med fizično in spletno trgovino ti je pa kot uporabniku itak kristalno jasna, ker prebereš splošne pogoje preden se lotiš nakupa ne spletu. Simple.
Matek ::
Ko zavestno naročiš prenosnik za nekaj deset evrov in se zavedaš, da gre za napako nekoga, ki jo velja čim prej izkoristit (preden prodajalci ugotovijo), je po mojem mnenju čisto idiotsko obnašanje. še posebej če si se potem še pripravljen jajcat s pravniki okrog tega. To je moja subjektivna ocena takega osebka. Ima pa seveda legitimno pravico, da to počne.Jah, kot prvo - še vedno velja, da v fizični trgovini dejansko lahko narediš kaj takega. In imaš celo zakon na svoji strani. Prodajalec pač odgovarja za cifro, ki jo je dal na etiketo, sicer bi lahko marsikdaj uporabil ta izgovor tudi, ko ne gre za očitno napako.
To zadnje je pa druga težava - kje potegnemo črto in določimo, kdaj je kdo vedel za napako in jo namenoma izkoriščal, kdaj pa ne? Če je napačna cena 400 EUR namesto 700 EUR, je lahko kupec iskreno prepričan, da gre za ugodno ceno. Osebno so me recimo v času podražitev trdih diskov dobili ravno na to foro - berem o verjetnih prihajajočih podražitvah, in iz previdnosti naročim disk. Čez par dni mi javijo, da je prišlo do napake in skenslajo naročilo. Nove cene v tistem trenutku pa so bile seveda skoraj dvojne. Če bi bil v fizični trgovini, bi jim lahko zatežil, v spletni jim nisem mogel.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
bzzero ::
To zadnje je pa druga težava - kje potegnemo črto in določimo, kdaj je kdo vedel za napako in jo namenoma izkoriščal, kdaj pa ne? Če je napačna cena 400 EUR namesto 700 EUR, je lahko kupec iskreno prepričan, da gre za ugodno ceno. Osebno so me recimo v času podražitev trdih diskov dobili ravno na to foro - berem o verjetnih prihajajočih podražitvah, in iz previdnosti naročim disk. Čez par dni mi javijo, da je prišlo do napake in skenslajo naročilo. Nove cene v tistem trenutku pa so bile seveda skoraj dvojne. Če bi bil v fizični trgovini, bi jim lahko zatežil, v spletni jim nisem mogel.
Saj je jasen konkreten primer op-a. Šlo je za absurdno napako - cena novega prenosnika je bila pod 50 evrov in kmalu se je tudi na tem forumu našlo nekaj oportunistov, ki so o svojem početju javno razpravljali. Ergo, je šlo za dokaj očitno napako. In ti potrošniki niso bili nič nategnjeni. Stvar so hitro umaknili in popravili, "oškodovanim" pa poslali opravičilo in možnost uveljavljanja popusta pri nakupu. Dovolj, za moje pojme, da vsak razumen človek sprejme opravičilo in odpusti napako.
Se pa strinjam, da v kolikor prodajalec zavestno zavaja z napačno ceno in ti izdelek plačaš, je zadeva s preklicom naročila NO GO. Izdelek po tej ceni ali pa denar nazaj.
ProGo ::
Cena objavljena v trgovini in cena objavljena na listku poleg fizičnega artikla v trgovini je za trgovca ZAVEZUJOČA (tudi če se je zmotil). Po Zvpot 26.člen.
Ampak po Slo zakonodaji pa cena na internetu še ni zavezujoča in ne šteje kot ponudba/predračun/, .....
Šele ko dobiš v praksi ponudbo/predračun po mailu ki je konkretna ponudba napisana na tebe je le ta zavezujoča za ponudnika.
Motiš se. Vprašaj na TIRS.
solatko ::
Vprašaj na TIRS.
Drugače je pa tako. Kadar je cena višja (ravno tako napaka), so redki trgovci, ki ti v potrditvi pošljejo drugačno ceno, enako, kadar se artikel med čakanjem občutno poceni.
Zakaj bi bil jaz do trgovca fer, če me je leta v vsakem momentu pripravljen nategnit, ko pa se zaheba sam, pa skensla naročilo.
Spomnite se, kaj so (samo slovenski trgovci) počeli ob dva do trikratni ceni trdih diskov, v primeru reklamacije - niso menjali diskov, temveč so vračali kupnino.
Na RMA in vračila tujim trgovinam, je vedno prišel nazaj disk - 2x celo večja kapaciteta, ker željenih ni bilo na zalogi. Niti en ni ponudil vračilo denarja.
Sedaj pa se tukaj delate vsi bogi in pošteni, če si zahebal, požri ali pa se ne pejt štacune.
Drugače je pa tako. Kadar je cena višja (ravno tako napaka), so redki trgovci, ki ti v potrditvi pošljejo drugačno ceno, enako, kadar se artikel med čakanjem občutno poceni.
Zakaj bi bil jaz do trgovca fer, če me je leta v vsakem momentu pripravljen nategnit, ko pa se zaheba sam, pa skensla naročilo.
Spomnite se, kaj so (samo slovenski trgovci) počeli ob dva do trikratni ceni trdih diskov, v primeru reklamacije - niso menjali diskov, temveč so vračali kupnino.
Na RMA in vračila tujim trgovinam, je vedno prišel nazaj disk - 2x celo večja kapaciteta, ker željenih ni bilo na zalogi. Niti en ni ponudil vračilo denarja.
Sedaj pa se tukaj delate vsi bogi in pošteni, če si zahebal, požri ali pa se ne pejt štacune.
Delo krepa človeka
DIZL_ ::
To zadnje je pa druga težava - kje potegnemo črto in določimo, kdaj je kdo vedel za napako in jo namenoma izkoriščal, kdaj pa ne? Če je napačna cena 400 EUR namesto 700 EUR, je lahko kupec iskreno prepričan, da gre za ugodno ceno. Osebno so me recimo v času podražitev trdih diskov dobili ravno na to foro - berem o verjetnih prihajajočih podražitvah, in iz previdnosti naročim disk. Čez par dni mi javijo, da je prišlo do napake in skenslajo naročilo. Nove cene v tistem trenutku pa so bile seveda skoraj dvojne. Če bi bil v fizični trgovini, bi jim lahko zatežil, v spletni jim nisem mogel.
Saj je jasen konkreten primer op-a. Šlo je za absurdno napako - cena novega prenosnika je bila pod 50 evrov in kmalu se je tudi na tem forumu našlo nekaj oportunistov, ki so o svojem početju javno razpravljali. Ergo, je šlo za dokaj očitno napako. In ti potrošniki niso bili nič nategnjeni. Stvar so hitro umaknili in popravili, "oškodovanim" pa poslali opravičilo in možnost uveljavljanja popusta pri nakupu. Dovolj, za moje pojme, da vsak razumen človek sprejme opravičilo in odpusti napako.
Se pa strinjam, da v kolikor prodajalec zavestno zavaja z napačno ceno in ti izdelek plačaš, je zadeva s preklicom naročila NO GO. Izdelek po tej ceni ali pa denar nazaj.
Jaz nisem dobil nobenega popusta, samo opravičilo. Sicer mi je bilo takoj jasno, da prenosnika za tako ceno ne bom dobil, pa vseeno, tako kot je napisal solatko, če delajo take osnovne napake, je bolje, da se ne grejo spletne trgovine.
smash ::
kaj pa če ni šlo za napako, ampak samo za dobro reklamo...v enem dnevu je bil obisk na novi prenovljeni strani zaradi tega artikla verjetno kar povišan..sem si zraven takoj pogledal še malo novo spletno stran
in zakaj si nebi privoščil takšne reklame, če pa veš, da ti ni treba prodati po tej oglaševani ceni
in zakaj si nebi privoščil takšne reklame, če pa veš, da ti ni treba prodati po tej oglaševani ceni
Boomer ::
Ker si nočejo narediti slabo reklamo, to kar je bilo storjeno ni ravno najboljša reklama, upam da si to opazil v tej temi.
solatko ::
smash - Po mojem boš na trgovca, ki ti pred nosom (ob nakupu) dvigne ceno, tist moment pozabil in nikoli več odprl njegovo stran.
Delo krepa človeka
smash ::
no ja, to je res, sam tukaj pač vemo, da je šlo za napako, zato bom še vedno kupoval pri njih, ker še nikoli nisem imel problemov z njimi, tudi te napake ni za zamerit
DeeJay ::
Dobil so najcenejše (zastonj) podatke o kupcih, kar je dandanes vredno zelo veliko. Že zarad tega bi mogl dat vsakemu vsaj nek vrednosti bon ali vsaj kako malenkost zastonj. 5% popusta dobi vsak, ko mal pojamra.
BorutK-73 ::
Vprašaj na TIRS.
Drugače je pa tako. Kadar je cena višja (ravno tako napaka), so redki trgovci, ki ti v potrditvi pošljejo drugačno ceno, enako, kadar se artikel med čakanjem občutno poceni.
Zakaj bi bil jaz do trgovca fer, če me je leta v vsakem momentu pripravljen nategnit, ko pa se zaheba sam, pa skensla naročilo.
Spomnite se, kaj so (samo slovenski trgovci) počeli ob dva do trikratni ceni trdih diskov, v primeru reklamacije - niso menjali diskov, temveč so vračali kupnino.
Na RMA in vračila tujim trgovinam, je vedno prišel nazaj disk - 2x celo večja kapaciteta, ker željenih ni bilo na zalogi. Niti en ni ponudil vračilo denarja.
Sedaj pa se tukaj delate vsi bogi in pošteni, če si zahebal, požri ali pa se ne pejt štacune.
+1
Končno en pravi odgovor.
Ne pa tisti ki pravi da so internetne cene samo informativne.
Res da pri prenosniku za 2 centa je bila očitna pomota in nobeden ni pričakoval prenosnika, vsaj jaz ga nisem, ampak če ti pošljejo račun in ti plačaš (leti na prenosnik za 50 €), nimajo kaj komplicirat, tudi če so se zmotili, bodo v prihodnje bolj pazili pri cenah.
St235 ::
Ponudba kot takšna je načeloma zavezujoča. Obstaja pa v obligacijskem zakoniku 46 člen, ki govori o bistveni zmoti. In IMO se bo prodajalec v primeru spora postavil na to stališče.
Zdaj ali bi to zdržali ali ne je težko vedet ampak pomoje bi. Ker gre za prenosnik ki dejansko stane 10x več in tudi ni oglaševan kot ekstra poceni ali ugodno.
drugače pa se speletne ponudbe tretira enako kot oglase fizičnih trgovin. Torej sama objava izdelka za njih še ni zavezujoča ponudba. Podobno kot lahko špar objavi, da prodaja burek po 2€ in ga v tem času da prideš do trgovini že zmanjka se lahko zgodi tudi pri spletnem nakupu. Zato je tam zavezujoča dejanska ponudba, ki jo prejmeš na email. Seveda pa se po 46. členu OZ tudi dejanske pogodbe lahko prekličejo če pride do bistvene zmote. Če pa trgovec z tekšno neralno ponudbo zgolj privalbja stranke na svojo stran (recimo prodaja prennik po 50€, potem pa vsakega obvesti, da jih je zmanjkalo oziroma je napaka) pa gre za prekršek. Samo to nima nobene veze s tem kdaj je ponudba zvezujoča.
Imo ponudbe spletnih trgovin sodijo v tole kategorijo Obligacijskega zakonika:
spletna trgovina po svoji naravi ni namreč nič drugega kot katalog ali cenik. Pač najdeš idelek, ki ti ustreza in prodajalca obvestiš, da bi ga rad kupil. Včasih si to naredil po telefonu, danes prek neta. Isto sranje samo drugo pakovanje.
Fizične trgovine pa so seveda druga zgodba saj tam izdelek neposredno vzameš z police in je samo dejstvo, da ti je izdelek na voljo že ponudba prodajalca. Nimaš pa nikakršnih posebnih pravic, če izdelka recimo ni na polici. Pa čeprav je tisti izdelek v katalogu in cena na polici.
Zdaj ali bi to zdržali ali ne je težko vedet ampak pomoje bi. Ker gre za prenosnik ki dejansko stane 10x več in tudi ni oglaševan kot ekstra poceni ali ugodno.
drugače pa se speletne ponudbe tretira enako kot oglase fizičnih trgovin. Torej sama objava izdelka za njih še ni zavezujoča ponudba. Podobno kot lahko špar objavi, da prodaja burek po 2€ in ga v tem času da prideš do trgovini že zmanjka se lahko zgodi tudi pri spletnem nakupu. Zato je tam zavezujoča dejanska ponudba, ki jo prejmeš na email. Seveda pa se po 46. členu OZ tudi dejanske pogodbe lahko prekličejo če pride do bistvene zmote. Če pa trgovec z tekšno neralno ponudbo zgolj privalbja stranke na svojo stran (recimo prodaja prennik po 50€, potem pa vsakega obvesti, da jih je zmanjkalo oziroma je napaka) pa gre za prekršek. Samo to nima nobene veze s tem kdaj je ponudba zvezujoča.
Imo ponudbe spletnih trgovin sodijo v tole kategorijo Obligacijskega zakonika:
Katalogi in oglasi
24. člen
(1) Poslani katalogi, ceniki, tarife in druga obvestila ter oglasi v tisku, z letaki, po radiu, televiziji ali kako drugače niso ponudbe za sklenitev pogodbe, temveč samo vabila k ponudbi pod objavljenimi pogoji.
(2) Vendar pošiljatelj takšnih vabil odgovarja za škodo, ki je nastala ponudniku, če brez utemeljenega razloga ne sprejme njegove ponudbe.
spletna trgovina po svoji naravi ni namreč nič drugega kot katalog ali cenik. Pač najdeš idelek, ki ti ustreza in prodajalca obvestiš, da bi ga rad kupil. Včasih si to naredil po telefonu, danes prek neta. Isto sranje samo drugo pakovanje.
Fizične trgovine pa so seveda druga zgodba saj tam izdelek neposredno vzameš z police in je samo dejstvo, da ti je izdelek na voljo že ponudba prodajalca. Nimaš pa nikakršnih posebnih pravic, če izdelka recimo ni na polici. Pa čeprav je tisti izdelek v katalogu in cena na polici.
MIHAc27 ::
Heh skoraj smešna prigoda včeraj.
Naročen imam napajalnik, ki je hodil 10 dni (ni bil na zalogi). Cena 55€. No me pokličejo da so dobil... potem pa hočejo 63€. Prodajalca seveda malce čudno gledam, in po 2 minutah tapkanja je končna cena 55€ kot na ponudbi, ki je bila potrjena preko emaila. Z novo pošiljko je napajalnik postal dražji (tudi na spletu imajo novo, večjo ceno).
Meni se zdi, da je čisto prav da je cena na ponudbi zavezujoča. Ker konec konca sem čakal 10 dni na ta napajalnik, če bi prej vedel da bo 8€ dražji bi ga kupil drugje (ali pa drugega).
Naj pa drugič prej popravijo ceno, oz povejo da ni dobavljivo.
Naročen imam napajalnik, ki je hodil 10 dni (ni bil na zalogi). Cena 55€. No me pokličejo da so dobil... potem pa hočejo 63€. Prodajalca seveda malce čudno gledam, in po 2 minutah tapkanja je končna cena 55€ kot na ponudbi, ki je bila potrjena preko emaila. Z novo pošiljko je napajalnik postal dražji (tudi na spletu imajo novo, večjo ceno).
Meni se zdi, da je čisto prav da je cena na ponudbi zavezujoča. Ker konec konca sem čakal 10 dni na ta napajalnik, če bi prej vedel da bo 8€ dražji bi ga kupil drugje (ali pa drugega).
Naj pa drugič prej popravijo ceno, oz povejo da ni dobavljivo.
St235 ::
Zavezujoca je cena na ponudbi. Tudi ne morejo se zgovarjat, da gre za bistveno napako. Niso pa neposredno zavezujoce ponudbe v katalogih in cenikih, kamor sodijo tudi spletne trgovine.
V konkretnem primeru, ki ga omenjas je edino pravilno, da so ti napajalnik prodali po obljubljeni ceni.
V konkretnem primeru, ki ga omenjas je edino pravilno, da so ti napajalnik prodali po obljubljeni ceni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 59071 (7258) | Groot |
» | cena v katalogu drugačnaOddelek: Loža | 2611 (1765) | buttcrack |
» | Napačna cena (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15390 (8131) | stb |
» | Enostranski odstop trgovine od nakupaOddelek: Pomoč in nasveti | 6127 (5054) | diNero |
» | Mimovrste nateguni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22264 (18641) | Gandalfar |