Forum » Igre » Risen 3: Titan Lords
Risen 3: Titan Lords
amacar ::
Sicer hvala za tako dolge opise ampak prosim pred deli, ki razkrivajo zgodbo napiši SPOILER ALERT, da vem kaj naj preskočim.
Izi ::
Saj sem rekel, da ti pri tej igri ocene ne bodo nič pomagale.
Ena skrajnost
Analog Addiction - 9/10
Druga skrajnost
The Sixth Axis - 3/10
Bi pa z lahkoto demantiral vse minuse, ki jih je postavil ta pri The Sixth Axis. Najprej ima zanič računalnik, pa obtoži igro da je nestabilna, potem pa ne zna osvojiti bojevanj, ki poleg spretnosti zahteva vloženo točke v bojevanje.
Večina pozablja ali niti ne ve da gre vendarle za RPG in dokler ne zbereš dovolj izkušenj in denarja, da si lahko privoščiš učitelja mečevanja, boš nula v mečevanju in sovražniki te bodo razmetavali naokoli. Čeprav je pri tej igri potrebno imeti tudi nekaj spretnosti, da pravi čas izbereš med nadaljevanjem kombinacije, močnim udarcem ali blokado je vse skupaj brez smisla dokler v boj ne vložiš dovolj točk ne obiščeš učitelja za posebne udarce in tehnike.
Na začetku igre si precej odvisen od svojega spremljevalca, ki je takrat precej močnejši v boju kakor ti.
Jaz sem zelo šibek v melee boju, saj sem točke vlagal v tatinske veščine in obrambo, pa šparam jih za magijo, ker sem sedaj že med čarovniki in se vzpenjam po njihovem rangu Guardianov. Pa kakšnih težav v boju nisem imel.
Imel dober meč iz neke zaklenjene skrinje 50, pa nisem z glavo rinil skozi zid. Treba se je kotaliti naokoli, drugače te sovražnik hitro zalokira in tolče po tebi ti pa sploh ne prideš do udarca in pustiti je treba soborcu, da pride do udarca in se sovražnik usmeri na njega, ti pa se spraviš sovražniku za hrbet. In potem gre brez problema tudi če se hkrati boriš z več sovražniki.
Hrane leži naokoli na tone samo speči jo moraš najprej, pa na sode z vodo tudi ne smeš pozabiti. Sod z vodo te pozdravi v celoti. Pa tvoj soborec Boone te tudi zdravi med bojem ko ti zdravje pade pod polovico.
Problem je samo Otok tatov, če greš nanj čisto na začetku, ker je treba polovico otoka počistiti čisto sam brez spremljevalca, ampak mi je uspelo tudi to.
Ena skrajnost
Analog Addiction - 9/10
Druga skrajnost
The Sixth Axis - 3/10
Bi pa z lahkoto demantiral vse minuse, ki jih je postavil ta pri The Sixth Axis. Najprej ima zanič računalnik, pa obtoži igro da je nestabilna, potem pa ne zna osvojiti bojevanj, ki poleg spretnosti zahteva vloženo točke v bojevanje.
Večina pozablja ali niti ne ve da gre vendarle za RPG in dokler ne zbereš dovolj izkušenj in denarja, da si lahko privoščiš učitelja mečevanja, boš nula v mečevanju in sovražniki te bodo razmetavali naokoli. Čeprav je pri tej igri potrebno imeti tudi nekaj spretnosti, da pravi čas izbereš med nadaljevanjem kombinacije, močnim udarcem ali blokado je vse skupaj brez smisla dokler v boj ne vložiš dovolj točk ne obiščeš učitelja za posebne udarce in tehnike.
Na začetku igre si precej odvisen od svojega spremljevalca, ki je takrat precej močnejši v boju kakor ti.
Jaz sem zelo šibek v melee boju, saj sem točke vlagal v tatinske veščine in obrambo, pa šparam jih za magijo, ker sem sedaj že med čarovniki in se vzpenjam po njihovem rangu Guardianov. Pa kakšnih težav v boju nisem imel.
Imel dober meč iz neke zaklenjene skrinje 50, pa nisem z glavo rinil skozi zid. Treba se je kotaliti naokoli, drugače te sovražnik hitro zalokira in tolče po tebi ti pa sploh ne prideš do udarca in pustiti je treba soborcu, da pride do udarca in se sovražnik usmeri na njega, ti pa se spraviš sovražniku za hrbet. In potem gre brez problema tudi če se hkrati boriš z več sovražniki.
Hrane leži naokoli na tone samo speči jo moraš najprej, pa na sode z vodo tudi ne smeš pozabiti. Sod z vodo te pozdravi v celoti. Pa tvoj soborec Boone te tudi zdravi med bojem ko ti zdravje pade pod polovico.
Problem je samo Otok tatov, če greš nanj čisto na začetku, ker je treba polovico otoka počistiti čisto sam brez spremljevalca, ampak mi je uspelo tudi to.
Izi ::
Sicer hvala za tako dolge opise ampak prosim pred deli, ki razkrivajo zgodbo napiši SPOILER ALERT, da vem kaj naj preskočim.
Saj sem pazil, da nisem razkril nič bistvenega. Da ti ukradejo dušo pa smo pisali že celo leto nazaj in je splošno znano dejstvo.
Igra je že od začetka popolnoma odprta in greš lahko kamorkoli tako da osnovno zgodbo bo imel pravzaprav vsakdo precej drugačno. Tako ali tako pa so 3 precej različne poti skozi igro.
amacar ::
Aja no potem pa pardon. Js sem se šele pred kratkim pridružil temi in nisem bral opisov igre, da si ne bi spoilal kaj se bo v igri dogajalo. Prav tako nisem igral niti risen 1 niti risen 2.
Izi ::
Prav tako nisem igral niti risen 1 niti risen 2.
To je pravzaprav slabo. Ker gre že za 3. del se niso ravno trudili, da bi predstavili vso ozadje zgodbe. Stari liki, ki jih je precej pa sploh niso ponovno predstavljeni ker zgodba dobesedno preide iz 2. v 3. del.
Pred igranjem bi bilo dobro da bi se poučil o vsebini 2. dela. Naš junak je Pirat in skupaj s svojo sestro Patty si dal skozi že eno celo igro. Njun oče je slavni pirat Steelbeard s katerim se ne razumeta ravno najbolje in skozi drugi del sta s sestro med drugim iskala njegov zakopani zaklad. Steelbeard četudi mrtev ima spet vlogo v 3. delu.
In Patty ja po duši prava piratka že od rojstva, ne kot njen brat, ki se ji je pridružil šele pred kratkim. Da ne boš preveč presenečen ker Patty preklinja kot star pirat. Besedo "Fuck" je slišati precej pogosto in zaradi tega je igra dobila tudi marsikateri minus.
Inkvizitor Mendoza je bil v 2. delu vodja Inkvizicije, katere član si bil tudi ti na začetku, dokler nisi postal dvojni agent in se pridružil piratom. V 3. delu ima kot kaže spet pomembno vlogo čeprav je umrl, inkvizicija pa je bolj ali manj poražena.
Potem je tu cela frakcija domačinov, ki uporabljajo voodoo magijo.
Vsi ti liki, plemena in njihove zgodbe ti bo precej neznano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
vaščan ::
Definitivno bom preigral če bo podobno gothicu sem fan gothica 2 ter risen 1. Risen 2 nisem igral več kot nekaj ur.Recimo two worlds2 je bil zame isto top špil
Idino nekaj mi ni jasno špil mi teče 1080p maxout veš čas okrog 50fps grafična pa počiva na okrog70% loada. Mogoče bo treba počakat driverje ali kakšen patch sicer 50fps je glatko in ni moteče ampak mislil sem ga igrat na 60fps vsynic on s i7 procem. Vem da so ponavadi taki špili bolj cpu bound ampak toliko uff.
No če bo zgodba dobra in vzdušje bo zakon
Idino nekaj mi ni jasno špil mi teče 1080p maxout veš čas okrog 50fps grafična pa počiva na okrog70% loada. Mogoče bo treba počakat driverje ali kakšen patch sicer 50fps je glatko in ni moteče ampak mislil sem ga igrat na 60fps vsynic on s i7 procem. Vem da so ponavadi taki špili bolj cpu bound ampak toliko uff.
No če bo zgodba dobra in vzdušje bo zakon
Enron x86 ::
Mater, kot da bi gledal direkt v sonce. Vse je prebleščeno in obsijano (ala HDR v Oblivionu izpred 7+ let). Kako imate v nastavitvah za video (brightness/contrast/gamma)? Še ena zanimivost - igra očitno uporablja OpenAL, tako da mi je na začetku nabila glasnost z 18 % (nastavljeno v Windows) na 100 %. Poslušam prek slušalk in je bila dobra budnica :(
Lp
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
Izi ::
Vse je prebleščeno in obsijano (ala HDR v Oblivionu izpred 7+ let). Kako imate v nastavitvah za video (brightness/contrast/gamma)?
Nič takega nisem opazil. Brightness in Contrast sem pustil na default, Gammo sem pa celo prestavil za +1. Podnevi je normalno, jutra in večeri še gre, ponoči je pa enostavno pretemno za igrati in ponavadi se teleportiram do prve postelje in prespim do jutra. Mogoče bom moral še malo naviti gammo.
vaščan ::
Vse je prebleščeno in obsijano (ala HDR v Oblivionu izpred 7+ let). Kako imate v nastavitvah za video (brightness/contrast/gamma)?
Nič takega nisem opazil. Brightness in Contrast sem pustil na default, Gammo sem pa celo prestavil za +1. Podnevi je normalno, jutra in večeri še gre, ponoči je pa enostavno pretemno za igrati in ponavadi se teleportiram do prve postelje in prespim do jutra. Mogoče bom moral še malo naviti gammo.
Enako igram gama +1.
54j0 ::
tldr: če v zadevo vložiš dve uri igranja, prideš do točke, ko te začne prevzemati "gothic" občutek (ljubitelji vedo...).
Iz negativnih review-ev je boleče razvidno, da niso igrali veliko in se niso poglobili (pirati sem, pirati tja - pirati so pač del tega in tokrat je poudarek tudi na ostalih skupinah).
Bojevanje, ki ga tudi mnogi grajajo, je sprva, kot je bilo v gothic, zelo težko obvladati. A ko ti postane malce jasno, je pravi užitek, dokler... Se ne zatikaš v random predmete med samim bojem, kar zna frustrirati (to je nekaj, kar res morajo patchati).
Grafika mi je všeč in razen slabih obraznih animacij nimam graje.
Opaziti je nekaj čudnih in tudi glitch-anih dialogov, ki nekako nimajo smisla z ničemer. Krivda tega je verjetno nemški original, ki še nima čisto "clean" prevoda.
Voice act je, khm, nepredvidljiv :).
Raziskovanje je dostojno nagrajeno in obilica skrivnosti/skritih lokacij poskrbijo, da se želiš vrniti na otoke, ki si jih že "obdelal" (opazil sem že cel kup skritih lukenj, skozi katere je treba poslati opico, ki je še nimam).
Leveling je klasično-gothic (razen to, da moraš sam skrbeti za količino zdravja) in mi je všeč, kljub temu, da moraš iskati učitelje (kar je v bistvu zabavno samo po sebi).
Tudi jaz sem s crab coast šel na thievs island :) in nato na foggy island(se mi zdi, da se imenuje tako). Spoiler: tam hitro najdeš učitelja lova in jemanja trofej, kar zna biti koristno za nabiranje nujno potrebnega zlata (ki gre veliko hitreje, kot ga nabiraš, hehe). Oh ja, netopirji in aligatorji so res prava nadloga, enostavno preveč "rinejo" vate.
Iz negativnih review-ev je boleče razvidno, da niso igrali veliko in se niso poglobili (pirati sem, pirati tja - pirati so pač del tega in tokrat je poudarek tudi na ostalih skupinah).
Bojevanje, ki ga tudi mnogi grajajo, je sprva, kot je bilo v gothic, zelo težko obvladati. A ko ti postane malce jasno, je pravi užitek, dokler... Se ne zatikaš v random predmete med samim bojem, kar zna frustrirati (to je nekaj, kar res morajo patchati).
Grafika mi je všeč in razen slabih obraznih animacij nimam graje.
Opaziti je nekaj čudnih in tudi glitch-anih dialogov, ki nekako nimajo smisla z ničemer. Krivda tega je verjetno nemški original, ki še nima čisto "clean" prevoda.
Voice act je, khm, nepredvidljiv :).
Raziskovanje je dostojno nagrajeno in obilica skrivnosti/skritih lokacij poskrbijo, da se želiš vrniti na otoke, ki si jih že "obdelal" (opazil sem že cel kup skritih lukenj, skozi katere je treba poslati opico, ki je še nimam).
Leveling je klasično-gothic (razen to, da moraš sam skrbeti za količino zdravja) in mi je všeč, kljub temu, da moraš iskati učitelje (kar je v bistvu zabavno samo po sebi).
Tudi jaz sem s crab coast šel na thievs island :) in nato na foggy island(se mi zdi, da se imenuje tako). Spoiler: tam hitro najdeš učitelja lova in jemanja trofej, kar zna biti koristno za nabiranje nujno potrebnega zlata (ki gre veliko hitreje, kot ga nabiraš, hehe). Oh ja, netopirji in aligatorji so res prava nadloga, enostavno preveč "rinejo" vate.
54j0 ::
Btw glede skrinj. Obstaja več različnih, kot je bilo prej omenjeno. Videl sem že najmanj 20, 40, 50, 60, 80, 110 in 120. Ciljati na točno določeno številko torej nima smisla in tudi oprema s + lockpick skill obstaja, tako da si lahko pomagaš z njo (trenutno imam +10 in +5 opremi, ki ju lahko nosim istočasno).
Izi ::
Obstaja tudi magični spell za odklepanje skrinj vseh težavnosti (nekaj skrinj kljub temu potrebuje pravi ključ)
Jaz sem se pridružil Guardianom (čarovniki) in sem se že naučil spell za odklepanje skrinj, spell za zdravljenje, telekinetični spell ki predmete potegne v našo malho od 10 metrov daleč.
Za bojevanje pa uporabljam ognjeno, električno in ledeno magijo (nekateri sovražniki so imuni na kak element).
Kristalna magija Guardianov je popolnoma samozadostna. Točke, ki sem jih vlagal v melee in dexterity so bile stran vržene. Rabiš pa ogromno kristalov, da se lahko naučiš kristalno magijo, zato je nujno, da se čim prej naučiš bolj učinkovitega rudarjenja, ki ti omogoča da iz posameznih nahajališč nakoplješ več rude ali kristalov.
Uporabljam samo magijo in Spirit pogled z različnimi filtri. Zgleda podobno kot pogled Predatorja, z različnimi filtri (življenje, magija, zlato, rastline) ki vidi tudi skozi stene
Jaz sem se pridružil Guardianom (čarovniki) in sem se že naučil spell za odklepanje skrinj, spell za zdravljenje, telekinetični spell ki predmete potegne v našo malho od 10 metrov daleč.
Za bojevanje pa uporabljam ognjeno, električno in ledeno magijo (nekateri sovražniki so imuni na kak element).
Kristalna magija Guardianov je popolnoma samozadostna. Točke, ki sem jih vlagal v melee in dexterity so bile stran vržene. Rabiš pa ogromno kristalov, da se lahko naučiš kristalno magijo, zato je nujno, da se čim prej naučiš bolj učinkovitega rudarjenja, ki ti omogoča da iz posameznih nahajališč nakoplješ več rude ali kristalov.
Uporabljam samo magijo in Spirit pogled z različnimi filtri. Zgleda podobno kot pogled Predatorja, z različnimi filtri (življenje, magija, zlato, rastline) ki vidi tudi skozi stene
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
eatinggrin ::
Res ne vem od kje vam tisti "Gothic feel."
Linearnosti ni del Gothic franšize, igra je pa tudi closed-world...
Linearnosti ni del Gothic franšize, igra je pa tudi closed-world...
Izi ::
Obstaja tudi magični spell za odklepanje skrinj vseh težavnostiMotil sem se, z magijo se ne da se odkleniti vseh skrinj, ampak se namesto višine lockpisk skilla upošteva višina Cystal magic skilla, ki je pri meni precej višji.
eatinggrin je izjavil:
Res ne vem od kje vam tisti "Gothic feel."Raje nekaj ur igraj kot pa da širiš popolnoma napačne informacije. Risen 3 ima pravi Gothic feeling, je popolnoma nelinearen in je čisti open world, ki sicer nima enega velikanskega ozemlja ampak več manjših. In že od začetka greš lahko na katerokoli ozemlje in zlezeš na katerikoli hrib če hočeš. Je popolnoma odprto brez ene same nevidne ovire kjerkoli, razen če odplavaš predaleč na odprto morje te vrne proti obali. Na manjše otočke pa moraš plavati.
Linearnosti ni del Gothic franšize, igra je pa tudi closed-world...
eatinggrin ::
Meni osebno je :
-po tej cesti do tukaj
-oh poglej, totalno skrita lokacija ki si jo ziher našel po nesreči, a se nahaja na poti do x stvari
-waw, rabim skill pointe in denar za napredovanje, ČISTI GOTIK
-speedhack mobi in roll-a-thon combat
-casual in a nutshell
-Bones, pobij vse ne-kolege!
-Mini mapa, such edge! (oh, da se jo izklopit v nastavitvah, prav tako se da dati gammo na -5, pa tega ne naredim.)
-po tej cesti do tukaj
-oh poglej, totalno skrita lokacija ki si jo ziher našel po nesreči, a se nahaja na poti do x stvari
-waw, rabim skill pointe in denar za napredovanje, ČISTI GOTIK
-speedhack mobi in roll-a-thon combat
-casual in a nutshell
-Bones, pobij vse ne-kolege!
-Mini mapa, such edge! (oh, da se jo izklopit v nastavitvah, prav tako se da dati gammo na -5, pa tega ne naredim.)
Buggy ::
debilen konzolasticen review nekoga, ki niti najmanj ne pozna bistva G1/2 in se ni sposoben prilagajati situaciji ter uciti iz svojih napak...tipicen US konzolasticen moron...IMHO
Zgreseno bistvo do konca! Zato imam rad gothic fase, ker novodobni debili ne dojemajo pravega RPG spila
Zgreseno bistvo do konca! Zato imam rad gothic fase, ker novodobni debili ne dojemajo pravega RPG spila
RejZoR ::
Excuse my ignorance, ampak ko sem videl njegov rant in gameplay je točno to kar je povedal (nasploh je Joe po mojih izkušnjah zelo objektiven, kljub temu, da opisuje špile za show). Ne gre nič za "debilen konzolastičen review" al pa nesposobnost prilagajanja (koneckoncev tip igra tud PC igre). Animacije so take kot bi gledal špil izpred 10 let, hell, še v System Shock 2, 15 let nazaj se mi je zdel hand to hand combat manj lesen, prva oseba gor ali dol... da kakšnega The Elder Scrolls špila ne omenjam, Oblivion in Skyrim izgledata proti temu kot bi primerjal AAA špil z nekim ponesrečenim indie poskusom. Nasplošno nisem imel občutka, da gledam nekaj iz leta 2014. Če je to pol zate "pravi" RPG, pol pa naj bo. Ampak tud men se je zdel skrajno lesen in debilen, kjer mahaš naokoli kot debil brez nekega pametnega nadzora in kjer so neke kure na začetku špila bolj gibčne kot pa player lik, pri streljanju je res na pol metra 3/4 strelov kar falil, to nima nobene veze s tem na katerem sistemu se igra.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Lonsarg ::
Lej ste se pač razvadli z modernizmom. Risen ima pa pač lesene animacije NAMENOMA, ker je to del Gothic kulture. Ne mešat slabe izdelave igre z namenoma staromodnimi elemnti igre.
54j0 ::
Brez zamere, Joe, eat in rejzor, ampak če bi v igro vložili le malo truda, boj ne bi bil tako težaven in lesen. Melee boj postane po nekaj naučenih trikih (boljši block + hitrejši udarci) izredno zabaven. S kombinacijo melee in umazanih trikov sem se spravil že na malo večje mob-e (trije orjaški raki v spremstvu štirih-petih peščenih hudičev), ter jih premagal brez pretirane uporabe dodge-a in zdravljenja. Tudi zabavni npc-ji se najdejo - med drugimi na skritem vrhu gore najdeš tipa, ki misli, da je ptič (res bi mu moral pustiti, da skoči z gore). Pač, igra ni za nepotrpežljive.
Zakaj tako grajate grafiko, pa tudi ne razumem, meni se zdi okolica zelo lepo izdelana, pravtako oblačila in orožje. Edino res slabo na grafiki, so animacije obrazov med govorom.
Btw: angry joe je v igrah tega tipa vedno bil zanič, ter povrhu igra inferiorno konzolno izvedbo. Ta je verjetno res neigralna, glede na način bojevanja (in tam grafika res ni ničemer podobna).
In še nekaj, to gre na rejzorja in njegove kure na začetku :). Če si v gothic 1/2 na začetku napadel odraslega scavanger-ja, ti je ta razparal trebuh in se gostil na tvojem truplu - true story.
Zakaj tako grajate grafiko, pa tudi ne razumem, meni se zdi okolica zelo lepo izdelana, pravtako oblačila in orožje. Edino res slabo na grafiki, so animacije obrazov med govorom.
Btw: angry joe je v igrah tega tipa vedno bil zanič, ter povrhu igra inferiorno konzolno izvedbo. Ta je verjetno res neigralna, glede na način bojevanja (in tam grafika res ni ničemer podobna).
In še nekaj, to gre na rejzorja in njegove kure na začetku :). Če si v gothic 1/2 na začetku napadel odraslega scavanger-ja, ti je ta razparal trebuh in se gostil na tvojem truplu - true story.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 54j0 ()
Izi ::
Leseno bojevanje? Le kaj vi igrate? Moj brezimni junak med bojem zgleda elegantno in tekoče kot kakšna baletna plesalka
Naokoli je tudi po 5 sovražnikov naenkrat in dokler ne izgubiš ritma in se komboti izvajajo tekoče vse skupaj dejansko zgleda kot ples med katerim letijo strele in ogenj na vse strani.
Bistvo je da nobenemu sovražniku ne pustiš da te zadane. Čim si zadet izgubiš ritem, se ustaviš (ali celo padeš) in rabiš kar nekaj časa da spet lahko začneš z izvajanjem tekoče kombinacije. Če je naokoli več sovražnikov pa pravzaprav sploh ne moreš več priti do udarca in se moraš umakniti daleč nazaj preden spet lahko začneš s plesom smrti. V takih trenutkih moj junak prikliče "ognjeni dež", ki pa še zdaleč ni dež ampak kar konkretni ognjeni meteorji, ki počistijo celotno bojišče četudi se name spravi cel bataljon demonov iz podzemlja.
Bojevanje z magijo deluje na isti princip kot melee, z enakimi komboti, ampak z bistveno razliko, da lahko vse "udarce" izvajaš na nekaj metrov daleč in je torej manj možnosti da te bo sovražnik zadel. Kaj bistveno ta razdalja sicer ne pomaga, ker v tej igri je bojevanje bliskovito in tako naš junak kot sovražniki skačejo z enim skokom po 5 metrov sem in tja po bojišču.
Edino kar me moti je da ko ubijem sovražnika ta dostikrat pade v kakšen prepad in potem seveda ne morem dobiti njegove dragocene kože, krempljev, zob, rogov, oči in ostalih dragocenih trofej.
In ne mi več v tej temi omenjati Skyrima, ker tisto sranje je bil en najslabših RPGjev, ki sem jih v življenju igral. Sama grafika brez prave vsebine. Risen 3 ima poleg lepe grafike tudi veliko zanimive vsebine, edino NPCji čisto od blizu med pogovori niso ravno najlepši, ampak takrat se itak posluša vsebino zelo zanimivih pogovorov.
Od precej različnih soborcev, ki jih lahko vzamemo s seboj se mi še vedno najbolj dopade Bone. Čudak, ki me z čudaškimi komentarji ves čas spravlja v smeh.
Pa celo raso Gnomov moram pohvaliti. Kljub temu, da jih srečamo v skoraj vsakem drugem RPGju so tukaj prvič narejeni res odlično in nepozabno.
Naokoli je tudi po 5 sovražnikov naenkrat in dokler ne izgubiš ritma in se komboti izvajajo tekoče vse skupaj dejansko zgleda kot ples med katerim letijo strele in ogenj na vse strani.
Bistvo je da nobenemu sovražniku ne pustiš da te zadane. Čim si zadet izgubiš ritem, se ustaviš (ali celo padeš) in rabiš kar nekaj časa da spet lahko začneš z izvajanjem tekoče kombinacije. Če je naokoli več sovražnikov pa pravzaprav sploh ne moreš več priti do udarca in se moraš umakniti daleč nazaj preden spet lahko začneš s plesom smrti. V takih trenutkih moj junak prikliče "ognjeni dež", ki pa še zdaleč ni dež ampak kar konkretni ognjeni meteorji, ki počistijo celotno bojišče četudi se name spravi cel bataljon demonov iz podzemlja.
Bojevanje z magijo deluje na isti princip kot melee, z enakimi komboti, ampak z bistveno razliko, da lahko vse "udarce" izvajaš na nekaj metrov daleč in je torej manj možnosti da te bo sovražnik zadel. Kaj bistveno ta razdalja sicer ne pomaga, ker v tej igri je bojevanje bliskovito in tako naš junak kot sovražniki skačejo z enim skokom po 5 metrov sem in tja po bojišču.
Edino kar me moti je da ko ubijem sovražnika ta dostikrat pade v kakšen prepad in potem seveda ne morem dobiti njegove dragocene kože, krempljev, zob, rogov, oči in ostalih dragocenih trofej.
In ne mi več v tej temi omenjati Skyrima, ker tisto sranje je bil en najslabših RPGjev, ki sem jih v življenju igral. Sama grafika brez prave vsebine. Risen 3 ima poleg lepe grafike tudi veliko zanimive vsebine, edino NPCji čisto od blizu med pogovori niso ravno najlepši, ampak takrat se itak posluša vsebino zelo zanimivih pogovorov.
Od precej različnih soborcev, ki jih lahko vzamemo s seboj se mi še vedno najbolj dopade Bone. Čudak, ki me z čudaškimi komentarji ves čas spravlja v smeh.
Pa celo raso Gnomov moram pohvaliti. Kljub temu, da jih srečamo v skoraj vsakem drugem RPGju so tukaj prvič narejeni res odlično in nepozabno.
The Player ::
pozdrav,
teme ne spremljam, ker nočem spoilat igre, ampak imam pa za vas zanimiv "bug report"
ne vem, če bi lahko rekel temu bug, ampak (OPOZORILO: možni manjši spoilerji in tudi opis kako dokončati quest Di Fuego's Corpse)
quest: Di Fuego's Corpse je nedokončljiv, če pred tem dokončaš quest "betray Horas". Če otok zapustiš, se quest avtomatično prekine.
rešitev: Ne reši questa "betray Horas", če hočeš rešiti quest Di Fuego's Corpse (nisem preveril kako je, če pred tem rešiš quest Deserter's Death)! To namreč "triga" nekaj, kar se tepe med sabo in preprečuje, da rešiš quest: Di Fuego's Corpse.
Kar je treba storiti je, da zbereš vse informacije o tem kaj se je dogajalo na noč umora in najti držalo Sebastjanovega meča + vlomiti moraš v Sebastjanovo skrinjo in vzeti dokument, o usmrtitvi Horasa (to je tudi bil jabolko spora med Di Fuegom in Sebastjanom)
upam, da sem vas rešel pred težavami
Problem je ta, da sem jaz najprej rešil ta bol simpl queste najprej in šel na težje potem, ko je bilo že prepozno. Lock pick lahko kupiš šele potem ko pretepeš Tanerja in Colbya, kar pomeni, da imaš možnost skrinjo dokaj pozno vlomiti. Ker sem Horasa že prej osvobodiv in s tem prekinil quest o usmrtitvi Horasa se je potem quest "zabugal".
teme ne spremljam, ker nočem spoilat igre, ampak imam pa za vas zanimiv "bug report"
ne vem, če bi lahko rekel temu bug, ampak (OPOZORILO: možni manjši spoilerji in tudi opis kako dokončati quest Di Fuego's Corpse)
quest: Di Fuego's Corpse je nedokončljiv, če pred tem dokončaš quest "betray Horas". Če otok zapustiš, se quest avtomatično prekine.
rešitev: Ne reši questa "betray Horas", če hočeš rešiti quest Di Fuego's Corpse (nisem preveril kako je, če pred tem rešiš quest Deserter's Death)! To namreč "triga" nekaj, kar se tepe med sabo in preprečuje, da rešiš quest: Di Fuego's Corpse.
Kar je treba storiti je, da zbereš vse informacije o tem kaj se je dogajalo na noč umora in najti držalo Sebastjanovega meča + vlomiti moraš v Sebastjanovo skrinjo in vzeti dokument, o usmrtitvi Horasa (to je tudi bil jabolko spora med Di Fuegom in Sebastjanom)
upam, da sem vas rešel pred težavami
Problem je ta, da sem jaz najprej rešil ta bol simpl queste najprej in šel na težje potem, ko je bilo že prepozno. Lock pick lahko kupiš šele potem ko pretepeš Tanerja in Colbya, kar pomeni, da imaš možnost skrinjo dokaj pozno vlomiti. Ker sem Horasa že prej osvobodiv in s tem prekinil quest o usmrtitvi Horasa se je potem quest "zabugal".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: The Player ()
The Player ::
v bistvu je prišlo do pomote. Dejansko mi je uspel dokončat quest. Vseeno pa priporočam mal previdnosti, saj sem tudi na ostalih forumih bral o težavah.
RejZoR ::
Lej ste se pač razvadli z modernizmom. Risen ima pa pač lesene animacije NAMENOMA, ker je to del Gothic kulture. Ne mešat slabe izdelave igre z namenoma staromodnimi elemnti igre.
NAMENOMA je rekel in to s caps črkami. Ker je seveda namerno slabšanje iger nekaj kar si seveda že od nekdaj želi vsak developer LMAO. Ker je del neke "kulture". AHAHAHAHA Dej zresni se no.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Enron x86 ::
Po namestitvi prednastavitve SweetFX se je situacija glede premočne svetlobe občutno izboljšala. Včeraj in danes sem igral. Bolj ko napreduješ, vedno boljši je občutek v boju. Zasvojljiva igra.
Lp
Lp
Core i5-4690K@4.7| ASUS MAXIMUS VII HERO| 16 GB Corsair LP DDR3 1866 MHz|
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
ASUS 970 STRIX| SB Z OEM| Samsung 840 EVO 250 GB|
Seagate 2 TB| EVGA SuperNOVA G2 750 W| Fractal Define R4
Izi ::
Risen 3 ima kar 3 DLC-je. Nič še nismo rekli o njih.
Megleni otok in Otok tatov skupaj pravzaprav zavzemata kar eno tretjino cele igre. Oba otoka sem že končal in tu je moja ocena iz prve roke.
Fog Island (4,99€) - Priporočljiv nakup. Megleni otok je skoraj enako velik kot ostali glavni otoki. Zgodba je sicer popolnoma ločena od glavne zgodbe ampak se vseeno lepo vklopi v celoto. Od predmetov na njem pa je nujno omeniti legendarni predmet, ki ti poveča Glory za 10%.
Uprising of the Little Guys (4,99€) - Nujen nakup. Na zemljevid doda Otok tatov, ki je domači otok rase Gnomov. To so mala simpatična tatinska bitja, ki so pravzaprav najboljši del cele igre.
Pojavljajo se tudi v osnovni igri, kjer jih čarovniki uporabljajo na svojem otoku kot pomagače in rudarje, enega pa celo rekrutiramo na svojo ladjo, ampak brez tega dodatka sploh ne bomo poznali njihovega zanimivega ozadja, zakaj kradejo in kopičijo bogastvo in njihove vere, ki vsakemu zapoveduje najti svoj "Auri Culci". Ta dodatek je dobesedno iztrgan iz glavne zgodbe in brez njega si igra zasluži precej nižjo oceno.
Adventure Garb (1,89€) - Nepotreben nakup. V našem nahrbtniku se pojavi en celoten set Avanturistične opreme, ki je sicer solidna za začetek in malo olajša težaven začetek, ampak nekje do sredine igre se že najde boljšo opremo in Avanturistična potem roma k prodajalcu.
Megleni otok in Otok tatov skupaj pravzaprav zavzemata kar eno tretjino cele igre. Oba otoka sem že končal in tu je moja ocena iz prve roke.
Fog Island (4,99€) - Priporočljiv nakup. Megleni otok je skoraj enako velik kot ostali glavni otoki. Zgodba je sicer popolnoma ločena od glavne zgodbe ampak se vseeno lepo vklopi v celoto. Od predmetov na njem pa je nujno omeniti legendarni predmet, ki ti poveča Glory za 10%.
Uprising of the Little Guys (4,99€) - Nujen nakup. Na zemljevid doda Otok tatov, ki je domači otok rase Gnomov. To so mala simpatična tatinska bitja, ki so pravzaprav najboljši del cele igre.
Pojavljajo se tudi v osnovni igri, kjer jih čarovniki uporabljajo na svojem otoku kot pomagače in rudarje, enega pa celo rekrutiramo na svojo ladjo, ampak brez tega dodatka sploh ne bomo poznali njihovega zanimivega ozadja, zakaj kradejo in kopičijo bogastvo in njihove vere, ki vsakemu zapoveduje najti svoj "Auri Culci". Ta dodatek je dobesedno iztrgan iz glavne zgodbe in brez njega si igra zasluži precej nižjo oceno.
Adventure Garb (1,89€) - Nepotreben nakup. V našem nahrbtniku se pojavi en celoten set Avanturistične opreme, ki je sicer solidna za začetek in malo olajša težaven začetek, ampak nekje do sredine igre se že najde boljšo opremo in Avanturistična potem roma k prodajalcu.
eatinggrin ::
Že sam DLC je pokazatelj odnosa med developerji in kupci.
Tole ni niti približno podobno Gothicu! Sem se posilil igrat še enih par ur pa res ne vidim vaše fascinacije s to obupno igro.
Potegnil pa sem tudi Gothic 3, ki s community patchom prekaša to postano bruhico v vseh pogledih.
Če je tole za vas open world potem se pa vse konča.
Proti temu?
Mogoče pa ste plačani marketerji Deep Silverja, tako bi vsaj razumel "pretirano zagnanost".
Tole ni niti približno podobno Gothicu! Sem se posilil igrat še enih par ur pa res ne vidim vaše fascinacije s to obupno igro.
Potegnil pa sem tudi Gothic 3, ki s community patchom prekaša to postano bruhico v vseh pogledih.
Če je tole za vas open world potem se pa vse konča.
Proti temu?
Mogoče pa ste plačani marketerji Deep Silverja, tako bi vsaj razumel "pretirano zagnanost".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eatinggrin ()
Izi ::
eatinggrin je izjavil:
Mogoče pa ste plačani marketerji Deep Silverja, tako bi vsaj razumel "pretirano zagnanost".
Sprašujemo se kdo tebe plačuje za trolanje tukaj. Še bolj se pa sprašujemo kaj sploh delaš v tej temi če ta tip igre očitno ni zate.
Že 5 dni nazaj si nam povedal, da ti igra ni všeč. V redu, vemo. Zakaj si man moral potem do danes še petkrat povedati da ti igra ni všeč?
(hint: ni ti treba odgovoriti)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
RejZoR ::
Lol, eni kar skoz naprej mečete "ta tip igre ni zate". Tle ne gre za to komu je kakšen tip igre namenjen, tle je govora o tem, da je zadeva zanič. Plain and simple.
To da pa je že 5x povedal pa zato, ker vi enako dolg časa skoz orgazmirate nad tem mlačnim špilom in mu to enostavno ne gre v glavo... tko kot men ne.
To da pa je že 5x povedal pa zato, ker vi enako dolg časa skoz orgazmirate nad tem mlačnim špilom in mu to enostavno ne gre v glavo... tko kot men ne.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Buggy ::
Lol, eni kar skoz naprej mečete "ta tip igre ni zate". Tle ne gre za to komu je kakšen tip igre namenjen, tle je govora o tem, da je zadeva zanič. Plain and simple.
To da pa je že 5x povedal pa zato, ker vi enako dolg časa skoz orgazmirate nad tem mlačnim špilom in mu to enostavno ne gre v glavo... tko kot men ne.
Ja zate tudi vemo da ti je zanic, naj ti zdaj damo medaljo, ker ti spil ne potegne? Bos tko kot nekaj ritosrbezev sel pogledat se malo reviewe in gameplay na YT (po moznosti konzolni) pa potem na podlagi tega in svojih prespilanih dveh urah razlagal se naprej kako je spil tebi zanic in kako je Skyrim top shit ali pa Gothic 3, ki je bil zame od vseh najbolj beden?
No skoda se ukvarjati s haterji, bi bilo pa zazeleno da ne pizdite neosnovano nad spilom, ki ga niti kupili niste. Hvala.
@Izi. Zgleda da verzija, ki jo igram(va) vsebuje vse te DLC-je in je ravno zato razvoj lika malce drugacen kot v vseh walktrough-jih ki sem jih na hitro prebral in nihce na opisuje takega poteka potovanja kot sem ga imel sam.
Imam preigranih dobrih 11 ur in iz Crab Coasta sem odsel za znanjem tatinstva na Thieves island od tam na Antiguo, da zvem kaksne probleme imamo, nakar me je pot in zelja po izucenju blacksmithinga poslala na Calador in po tem zopet na Antiguo unicit Crystal portal, med tem pa sem pobil tudi ze dva Shadow Lorda, en na Antigui pri portalu in drugi na Caladorju v rusevinah.
Sedaj sem si z znanjem blacmithinga naredil/nadgradil svoje orozje in sicer Club of Flames (25-65), ki ob dodatnih 10+ skilla za slashing weapon naucenega pri uciteljih in Riposta (prekine napadalcev napad s svojim) ter 50 melee tock, dela ze take lepe poteze pri boju da se pocutim sedaj ko se sprehajam pa otoku Kila ze tako samozavesten, da sploh ne sharnjujem vec pogosto
Boj je ratal neverjetno lahek in ko spoznas tehniko napadalca je ob izkoriscanju Bone-a, stvarca neverjetno uzivaska in si celo zelis boja z vecimi nasprotniki, saj elegantno poskakujes od enega do drugega in izvajas smrtonosni ples ...noro!
Malo me skrbi da bo spila kmalu konec, in cena zaenkrat je morda malo previsoka za predviden cas igre...kot kaze, ga bo v mojem primeru kaksnih 30ur, pa pocistim kompletno cel otok kar je mozno narediti main/side questov in raziskati cimvec kopnega z vsemi preplezanimi skalami in luknjami vred
Si pa vzamem Risen 3 na dan za kaksne dve uri...cisti posladek in uzitek. Ne smem pa prevec, da ne rata kicasto in da ne bo prehitro lepega konec
Izi ::
tle je govora o tem, da je zadeva zanič. Plain and simple.
RejZoR vem da nisi neumen, zato dobro veš, da nobena stvar na svetu ni plain and simple.
Verjetno se toliko spoznaš na človeško psihologijo, da ti je jasno, da eatinggrin in ti s toliko kratnim ponavljanjem enega in istega hočeta ostale prepričati v svoj prav.
Za človeške možgane v mladih letih je značilno, da se NIKOLI ne sprijaznijo z možnostjo, da so prišli do napačnega sklepa. To enostavno ni mogoče. Does not compute! Moji možgani se vendar ne morejo motiti. Edina rešitev, ki jo vidijo možgani je prepričati vse drugače misleče v svoj prav.
Na tej točki sploh ni več važno ali je igra dobra ali zanič, važno je da braniš svoje stališče toliko časa da ostali odnehajo in dobiš vsaj majhno zadoščenje da si zmagal. To da zraven zasmetiš temo in jo narediš neuporabno tudi ni važno. Iz tega razloga mladih na forumih nihče ne mara, čeprav od časa do časa povedo tudi kaj pametnega.
Možnost priznanja napake pride šele v zrelih letih. Takrat pravimo, da človek odraste.
Kar se pa tiče igre sem že skoraj pri koncu in edina slaba lastnost Risen 3 je da je igra prekratka in malenkost prelahka.
Če si res temeljit je vsega skupaj za maksimalno 40 ur, kar je za pravi RPG resnično malo. Pa bojevanje od sredine igre naprej postane že malo preveč rutinsko, ker tudi najhujši sovražniki padejo že med izvajanjem prve kombinacije tam nekje pri tretjem ali četrtem udarcu.
Edina igra do sedaj med tremi Gothici in tremi Riseni, ki je bila zanič je Risen 2. Pa tudi Risenu 2 je manjkal pravzaprav samo tisti pravi Gothic občutek, ker igra sama po sebi je bila tehnično povsem v redu. Malo slabši je bil tudi Gothic 3, ki je bil močno bugast in dokaj kratka zgodba je bila preveč razvlečena za tisto veliko ozemlje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
eatinggrin ::
Nisva naredila napake, podajava pač svoje mnenje in ne moreva razumeti, kako lahko kdo kaj takega primerja z mojstrovinami tipa Gothic.
Sploh ne bom več govoril, kako igra ni na nivoju in kako je sploh niso razvijali isti ljudje, kot Gothice (isti studio =/= isti staff).
Verjetno vam je bil tudi všeč Hitman : Absolution in menite, da je bil Max Payne 3 najboljši MP do zdaj.
Edit : na listo dodajam še par iger : Splinter Cell : Conviction, Blacklist, Thi4f, DmC..., Dungeon Siege 3, Tomb Raider, Turok 2008
Sploh ne bom več govoril, kako igra ni na nivoju in kako je sploh niso razvijali isti ljudje, kot Gothice (isti studio =/= isti staff).
Verjetno vam je bil tudi všeč Hitman : Absolution in menite, da je bil Max Payne 3 najboljši MP do zdaj.
Edit : na listo dodajam še par iger : Splinter Cell : Conviction, Blacklist, Thi4f, DmC..., Dungeon Siege 3, Tomb Raider, Turok 2008
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eatinggrin ()
particle ::
Lej če tebi nekaj ni všeč, ni treba drugim nabijati v nedogled. Kot so ti povedali, so tvoje mnenje razumeli jasno v prvo, in to je to. Res je da igra ni Assassin's Creed, ampak tudi ni bila mišljena tako. Moderne igre so se pač razvile v to smer, da lahko samo spammaš random tipke, karakter ti pa izvaja neverjetne kombote.
Se strinjam, da je boj na začetku dokaj lesen in dolgočasen, ampak je kasneje(sicer ne po 2h urah igranja) veliko boljši. Za pripadnike pravih RPG-jev je definitivno igra, ki jo bodo igrali. In ko jo bodo enkrat končali, jim ne bo žal vloženega časa. Pa Izi je čisto pravilno napisal:
Se strinjam, da je boj na začetku dokaj lesen in dolgočasen, ampak je kasneje(sicer ne po 2h urah igranja) veliko boljši. Za pripadnike pravih RPG-jev je definitivno igra, ki jo bodo igrali. In ko jo bodo enkrat končali, jim ne bo žal vloženega časa. Pa Izi je čisto pravilno napisal:
Edina igra do sedaj med tremi Gothici in tremi Riseni, ki je bila zanič je Risen 2. Pa tudi Risenu 2 je manjkal pravzaprav samo tisti pravi Gothic občutek, ker igra sama po sebi je bila tehnično povsem v redu. Malo slabši je bil tudi Gothic 3, ki je bil močno bugast in dokaj kratka zgodba je bila preveč razvlečena za tisto veliko ozemlje.
ahac ::
Verjetno vam je bil tudi všeč Hitman : Absolution in menite, da je bil Max Payne 3 najboljši MP do zdaj.
Edit : na listo dodajam še par iger : Splinter Cell : Conviction, Blacklist, Thi4f, DmC..., Dungeon Siege 3, Tomb Raider, Turok 2008
To dodajaš random špile, ki jih poznaš? Ker na tej listi imaš mešano dobre in slabe špile.
Pa kaj ima to z Risen 3? Nič.
Nekaterim je pač všeč. Zarad tega ni treba topica zaspamat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Meizu ::
Hmm, kaj je sploh pravi RPG (očitno se pod take smatrajo tisti, ki so na veliko nabijali Gothicu podobne serije...)?
Anyway, tule se enostavno moram strinjat z Rejzorjem. Pravkar igram Gothic 3 in je vzdušje stokrat boljše kot tule. Risen 1 je bil fantastičen, od tam naprej gre pa vse samo po klancu navzdol. Katastrofa.
Skyrim je stokrat bolje postavljen kot tale zmazek, pa čeprav se bo nekdo pritoževal nad pomanjkanjem zgodbe... Čeprav ne razumem, zakaj bi bila lahkozgodba v skyrimu tako slaba (res je, videl sem boljše, za bruhat pa spet ni), pa vendar - Kdor se ima za igrača PRAVIH RPGjev potem zgodba ni primaren vir zadovoljstva v igri - Role play je! V Risen 3 se nikakor nisem mogel poenotiti z likom, ter si izmisliti neko res dobro zgodbo. V Skyrimu je to tako enostavno...
Saj nima veze ajde, vi "pravi RPGjci" (izi...) označite skyrim kot sranje. Ta špil je šele sranje. Sploh pa dokler mislijo pirate porivat noter potem sem jaz out of the game. Enostavno sovražim karkoli povezanega s pirati.
Pejte raje igrat Risen1 ali Gothic3, te igre so na nivoju.
Anyway, tule se enostavno moram strinjat z Rejzorjem. Pravkar igram Gothic 3 in je vzdušje stokrat boljše kot tule. Risen 1 je bil fantastičen, od tam naprej gre pa vse samo po klancu navzdol. Katastrofa.
Skyrim je stokrat bolje postavljen kot tale zmazek, pa čeprav se bo nekdo pritoževal nad pomanjkanjem zgodbe... Čeprav ne razumem, zakaj bi bila lahkozgodba v skyrimu tako slaba (res je, videl sem boljše, za bruhat pa spet ni), pa vendar - Kdor se ima za igrača PRAVIH RPGjev potem zgodba ni primaren vir zadovoljstva v igri - Role play je! V Risen 3 se nikakor nisem mogel poenotiti z likom, ter si izmisliti neko res dobro zgodbo. V Skyrimu je to tako enostavno...
Saj nima veze ajde, vi "pravi RPGjci" (izi...) označite skyrim kot sranje. Ta špil je šele sranje. Sploh pa dokler mislijo pirate porivat noter potem sem jaz out of the game. Enostavno sovražim karkoli povezanega s pirati.
Pejte raje igrat Risen1 ali Gothic3, te igre so na nivoju.
particle ::
To da je Gothic 3 sedaj končno igralen, in s strani fanov očiščen bugov, ni noben podatek. Ko je igra izšla, je bila neigralna katastrofa z dobrimi idejami. Hardware ki jo je bil zmožen dostojno poganjati, so si pa lastili redki. Meni nič ne pomeni huge mapa, če je pa špil nemogoče igrat. Da grem pa sedaj igrati 8 let star špil samo zato, ker je končno igralen, mi pa na kraj pameti ne pade. Izgovor, da mi igra ne sede zato, ker so pa v njej gusarji, mi je pa malo smešen no.
54j0 ::
Je že kdo prevzel telo domorodnega vojščaka in se pogovarjal s Slimom? Ob dialogu, ki ti sicer odškrne malo duše (who cares), sem se moral prav krohotati :))).
Meizu ::
To da je Gothic 3 sedaj končno igralen, in s strani fanov očiščen bugov, ni noben podatek. Ko je igra izšla, je bila neigralna katastrofa z dobrimi idejami. Hardware ki jo je bil zmožen dostojno poganjati, so si pa lastili redki. Meni nič ne pomeni huge mapa, če je pa špil nemogoče igrat. Da grem pa sedaj igrati 8 let star špil samo zato, ker je končno igralen, mi pa na kraj pameti ne pade. Izgovor, da mi igra ne sede zato, ker so pa v njej gusarji, mi je pa malo smešen no.
Toliko smešen kot obtoževanja nekaterih, da je Skyrim sranje samo zato, ker je slaba zgodba (kar je ubistvu totalno subjektivna opazka).
Ne resno. Ne maram gusarjev. Zame je že tukaj špil slab. Tako kot nekdo ne mara flashy skillov v WoW, tako jaz ne maram gusarjev, simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
particle ::
Isto kot da ti jaz sedaj rečem, da je Skyrim slab špil(kar nisem nikoli rekel) zato, ker ne maram snega in vetra.
Meizu ::
particle ::
Ali bi še vedno preigraval risen3, če bi namesto piratov okoli zletale pande in anime liki?
Nevem, ker po navadi preigram igro, preden jo sodim. Za razliko od nekaterih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: particle ()
sajmonmofo ::
najbolse komantarje pa brez konkurence seka jaffar :D biiiig fucking monster yip yip :D
Izi ::
Atributi gredo samo do 105. Tega nisem vedel in mi je še kar nekaj permanent potionov ostalo neizkoriščenih
Našel sem vse recepte za permanent potione razen za Toughness. Če kdo ve lokacije kje se dobi ta recept naj sporoči.
Astral Vision je zelo uporabna zadeva ampak zaenkrat imam 5 prizem (kri, rastline, zlato, magija in sovražniki iz podzemlja). En čarovnik je omenil, da mi manjkata vsaj še avanturistična prizma in prizma za orožje. Nimam pojma kje se to najde.
Našel sem vse recepte za permanent potione razen za Toughness. Če kdo ve lokacije kje se dobi ta recept naj sporoči.
Astral Vision je zelo uporabna zadeva ampak zaenkrat imam 5 prizem (kri, rastline, zlato, magija in sovražniki iz podzemlja). En čarovnik je omenil, da mi manjkata vsaj še avanturistična prizma in prizma za orožje. Nimam pojma kje se to najde.
Meizu ::
killer86 ::
Atributi gredo samo do 105. Tega nisem vedel in mi je še kar nekaj permanent potionov ostalo neizkoriščenih
Našel sem vse recepte za permanent potione razen za Toughness. Če kdo ve lokacije kje se dobi ta recept naj sporoči.
Če slučajno nisi še našel...recept za permanent potion za Toughness dobiš na otoku Kila, na tistem otočku desno zgoraj (recept je na sredini tistega otoka zdraven chesta).
Drugač sem pa po 38h obrnil špil...kar vredu game, nekoliko prelahek, inventory bi bil lahko boljši, preglednejši (npr. tisti iz Risen 1), več bi bilo lahko kosov oblačil(pantsov, bootsov, helmov) in ni tistega občutka kot naprimer v Gothic 1 in 2, ko si proti koncu čist badass...to mi je tuki nakak manjkal.
Edit: aja, ter beden zaključek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: killer86 ()
The Player ::
@54j0
Jst sm osvobodil Slima. Enostavno ne vidim logike zakaj bi moral "highjackat" naključnega domorodca, da bi prepričal poglavarja, da so pirati OK, po tem bi ga pa itak žrtvoval, sm bil raj dobr poba in ga osvobodil
Meni osebno je od gothicov najboljši gothic 3. Kar se pa tiče bugov je bila igra igralna že precej prej kot z zadnjimi community patchy, sem imel pa velike probleme s FPSji, ker sem poleg tega, da sem imel ATI 4850, je igra delala zelo slabo (glede na starost igre).
Sedaj sem na kakih 14 ur, moram reči, da mi je igra OK, ampak ni to to. Tudi gothic občutka ne začutim. Je pa zanimivo, da mi je bil risen 2 v drugo veliko bolj všeč kot v prvo.
Sumim, da levji delež nosi predvsem nov sistem na kateri temelji igra od risen 2 naprej. Namreč so spremenil način kako dobivaš EXP (sedaj glory), bildaš se lahko kadarkoli hočeš (prej so bili leveli), na začetku ni akcije, ampak nešteto cutscenov in tutoralov (v gothicov tega ni razen v 3. delu pa še to je nemoteče), tut unga občutka ni, ko dobiš 100 questov naenkrat in potem žive duše nimaš pojma kje bi začel, medtem ko pri risen 2 in 3 narediš queste relativno hitro brez raziskovanja tudi, če si ne pomagaš z markerjem.
Mi zna kdo priporočat, kateremu guildu bi se pridružil? Nekako kolebam med guardiani in demon hunterji? Kake so prednosti enega in drugega in ali imajo demon hunterju tudi kaj čarovnije al sam moč?
Povejte tut na kater otok ste kej šli takoj na začetku igre in kateri otok je najbolj smiselno it na začetku, če slediš po logiki zgodbe?
Jst sm osvobodil Slima. Enostavno ne vidim logike zakaj bi moral "highjackat" naključnega domorodca, da bi prepričal poglavarja, da so pirati OK, po tem bi ga pa itak žrtvoval, sm bil raj dobr poba in ga osvobodil
Meni osebno je od gothicov najboljši gothic 3. Kar se pa tiče bugov je bila igra igralna že precej prej kot z zadnjimi community patchy, sem imel pa velike probleme s FPSji, ker sem poleg tega, da sem imel ATI 4850, je igra delala zelo slabo (glede na starost igre).
Sedaj sem na kakih 14 ur, moram reči, da mi je igra OK, ampak ni to to. Tudi gothic občutka ne začutim. Je pa zanimivo, da mi je bil risen 2 v drugo veliko bolj všeč kot v prvo.
Sumim, da levji delež nosi predvsem nov sistem na kateri temelji igra od risen 2 naprej. Namreč so spremenil način kako dobivaš EXP (sedaj glory), bildaš se lahko kadarkoli hočeš (prej so bili leveli), na začetku ni akcije, ampak nešteto cutscenov in tutoralov (v gothicov tega ni razen v 3. delu pa še to je nemoteče), tut unga občutka ni, ko dobiš 100 questov naenkrat in potem žive duše nimaš pojma kje bi začel, medtem ko pri risen 2 in 3 narediš queste relativno hitro brez raziskovanja tudi, če si ne pomagaš z markerjem.
Mi zna kdo priporočat, kateremu guildu bi se pridružil? Nekako kolebam med guardiani in demon hunterji? Kake so prednosti enega in drugega in ali imajo demon hunterju tudi kaj čarovnije al sam moč?
Povejte tut na kater otok ste kej šli takoj na začetku igre in kateri otok je najbolj smiselno it na začetku, če slediš po logiki zgodbe?
Izi ::
The Player je izjavil:
Povejte tut na kater otok ste kej šli takoj na začetku igre in kateri otok je najbolj smiselno it na začetku, če slediš po logiki zgodbe?
Kar se tiče zgodbe je popolnoma vseeno v katerem vrstnem redu obiskuješ otoke. V vsakem primeru je treba opraviti vse glavne naloge na vseh otokih, drugače ne moreš priti do zaključka.
Questi pa so tudi narejeni tako, da je zaporedje nepomembno. Napačnega zaporedja ni, zgodba se vedno razplete tako kot je treba.
Jaz sem naredil že blizu 300 questov, v popolnoma zmešanem vrstnem redu in prav vsi questi so se končali brez problemov. Če hočeš opraviti večino questov moraš proti koncu precej skakati iz enega otoka na drugega. Mislim, da sem že vsaj 20-krat plul iz enega otoka na drugega.
Magijo pa imajo vsi trije guildi. Guardiani imajo kristalno magijo, domačini imajo Voodoo magijo, Demon hunterji pa Rune magijo.
Kristalna je bolj napadalna magija, Voodoo je bolj obrambna magija, Rune magija pa je bolj nekromanska, kjer lahko ves čas priklicuješ razna bitja, ki se borijo na tvoji strani.
ni tistega občutka kot naprimer v Gothic 1 in 2, ko si proti koncu čist badass 8-)...to mi je tuki nakak manjkal.
Čudno, jaz sem na koncu močan ko bog. Našel sem vse recepte za permanentne napitke in na 105 spravil vse atribute razen enega in se naučil popolnoma vse skille. Legendarnih predmetov pa imam tudi že skoraj cel spisek. Manjka mi en sam, ki bi ga moral imeti en trgovec, pa ga je očitno nekje izgubil.
Zaščito imam tako da me noben sovražnik ne more niti opraskati, za povrh pa se mi še zdravje samodejno obnavlja. Med pogovori lahko prepričam vsakega v vse. Boriti pa se mi pravzaprav sploh ni treba. Ne glede koliko sovražnikov se pojavi naokoli zadostuje samo en zamah z rokami in ubijalski val energije se od mene razleti na vse strani in s seboj odnese trupla vseh sovražnikov.
Ne vem kako bi bil lahko še bolj bad ass.
Denarja pa imam tudi tako rekoč v neomejenih količinah. Ko se namreč naučiš Master trgovanja, lahko vso srebrnino in zlatnino kupuješ ceneje kot jo prodajaš. Tako lahko vse kar je srebrnega in zlatega prodaš kateremukoli trgovci in nato vse skupaj spet odkupiš od njega zraven pa precej zaslužiš. To lahko počneš v neskončnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Je kar nekaj smešnih povezav na prejšnje igre
SPOILER
Srečaš junaka, naokoli katerega leži cel kup pobitih pošasti. Izkaže se da gre za Nameless herota iz prvih dveh Risenov. Skupaj se ga napijeta ob ognju in obujata spomine. Če kdo še ni ugotovil, se tukaj razkrije, da mi nismo isti lik iz prvih dveh Risenov. Sedaj smo brat od Patty, prejšnji hero pa je bil fant od Patty, ki seveda ni bil nič v sorodu s Steelbeardom.
Nekje na drugem otoku pa se pojavi tudi Mud iz prvega Gothica. Tisti, ki se nam je kar pridružil in se ga nikakor nismo mogli znebiti. Očitno ga takrat nismo besno ubili in sedaj se pridruži našemu novemu junaku. Seveda on trdi, da smo se mi pridružili njemu. Pretep do nezavesti ali grožnje s smrtjo ne zaležejo nič. Nadležneš je prepričan, da nam pomaga, čeprav je pri meni v vsakem boju obležal nezavesten ker moj junak uporablja območno magijo, ki njega poškoduje za razliko od naših pravih spremljevalcev. Če si bolj bogat junak ga lahko poskusiš podkupiti z veliko vsoto zlatnikov, da bi te vendarle pustil pri miru, pa tudi to ne veš če bo zaleglo.
SPOILER
Srečaš junaka, naokoli katerega leži cel kup pobitih pošasti. Izkaže se da gre za Nameless herota iz prvih dveh Risenov. Skupaj se ga napijeta ob ognju in obujata spomine. Če kdo še ni ugotovil, se tukaj razkrije, da mi nismo isti lik iz prvih dveh Risenov. Sedaj smo brat od Patty, prejšnji hero pa je bil fant od Patty, ki seveda ni bil nič v sorodu s Steelbeardom.
Nekje na drugem otoku pa se pojavi tudi Mud iz prvega Gothica. Tisti, ki se nam je kar pridružil in se ga nikakor nismo mogli znebiti. Očitno ga takrat nismo besno ubili in sedaj se pridruži našemu novemu junaku. Seveda on trdi, da smo se mi pridružili njemu. Pretep do nezavesti ali grožnje s smrtjo ne zaležejo nič. Nadležneš je prepričan, da nam pomaga, čeprav je pri meni v vsakem boju obležal nezavesten ker moj junak uporablja območno magijo, ki njega poškoduje za razliko od naših pravih spremljevalcev. Če si bolj bogat junak ga lahko poskusiš podkupiti z veliko vsoto zlatnikov, da bi te vendarle pustil pri miru, pa tudi to ne veš če bo zaleglo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77380 (8779) | oo7 |
» | Risen II: Dark Waters (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 18419 (13691) | kratos |
⊘ | RPG/MMORPG - a je kej hudga na sceni? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6900 (5987) | Rotaidal |
» | Arcania: Gothic 4 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 40033 (32925) | Izi |
» | Risen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 10418 (6822) | Lonsarg |